Skip to content

η θαλασσα της Λαγκαδας κι ενα τραγουδι surprize!

July 1, 2008

Ειχα λιγο τρακ, δε λεω….

18 Comments leave one →
  1. July 2, 2008 12:48 am

    Τί ωραία γλυκιά φωνή….Μπράβο Δεσποινάριο, καταπληκτικά τα πήγες….
    Και οι φωτό πολύ ωραίες επίσης…
    Καλημερούδια καλή μου…

  2. July 2, 2008 1:53 am

    Ω! Πας για διεθνή καριέρα! χεχε

    Και η φωτό με τις διατεταγμένες βαρκούλες είναι από πολύ ψηλά και από μέρος που δε μπορώ να καταλάβω πώς πάρθηκε αυτή η φωτο! Πεταξες πάνω από αυτό το “κανάλι”???

    Καλό μήνα, που δεν είπαμε 😀

  3. Κατερίνα permalink
    July 2, 2008 1:56 am

    Μπράβο Δεσποινάκι. Το ομορφότερο πρωινό σήμερα! Αχ και τι τέλειες φωτό!!!Δεν έχω πάει. Πολύ θα ήθελα. Μια τα περιβόλια με τις μοσχοβολιές τους,μια η θάλασσα της Λαγκαδας,δεν θέλω και πολύ ν αλλάξω γνώμη,και από Μυτηλίνη που έκλεισα να κάνω στροφή!
    Καλημέρα καλή και πολυτάλαντη φίλη μου με την γλυκιά φωνή και ζεστασιά που δίνεις.Καλό μήνα με φιλούδια.

  4. July 2, 2008 2:45 am

    Δεσποινάριον!!!!!!! τι γλυκό!! Στην αρχή είχες λίγο τρακ αλλά μετά…του πήρες τον αέρα 🙂
    Λοιπόν όση ώρα τραγουδούσες και εγώ χάζευα τη θάλασσα και τα περιβόλια ένιωθα ότι ήμουν μαζί σου βόλτα στη Λαγκάδα και η δροσιά της θαλασσάς σου έπαιρνε μακριά τη ζέστη!!
    Φιλιά πολλά και καλημέρα

  5. Φλο permalink
    July 2, 2008 3:21 am

    Τι κοριτσίστικη φωνή! ΚΑι το χωριό μούρλια…

  6. July 2, 2008 4:31 am

    Οι φωτογραφές πολύ ωραίες, δεν μπορώ να φανταστώ πως είναι να μένω σε ένα σπίτι και κάτω από το μπαλκόνι μου να είναι η θάλασσα. Μάλλον καταπληκτικά…
    Εγώ όμως έχω μια αγωνία να πάω σπίτι και να θαυμάσω το νεο όνομα στο μουσικό στερέωμα! γιατί από δώ δεν παίζει….
    Μήπως να κάνεις το nick σκέτο Δέσποινα??? (θα σκάσει από τη ζήλια της η άλλη!!!)

  7. July 2, 2008 8:47 am

    @a tutti Xo xo πλακα δεν εχει; Χτες ανακαλυψα πως γινεται και δεν καθησα να κανω ουτε δοκιμες!!! Που να δειτε αν φερω και μουσικα οργανα, ντεφι, κατσαρολοκαπακα κλπ! Λογω στενοτητας χρονου σημερα θα απαντησω αργα το βραδακι. Μεχρι τοτε διασκεδαστε λιγουλακι ακομα! 😛 😛 😛 😛 😀 😀 😀

  8. July 2, 2008 12:08 pm

    Πεθαίνω απο αβάσταχτη ομορφιά!

  9. July 2, 2008 12:44 pm

    Επιασα και τη φωνούλα! Σμούτς! Πάμε για Eurovision !!!

  10. July 2, 2008 3:21 pm

    Ημερεψα;)
    Φιλι!

  11. July 2, 2008 6:05 pm

    @artanis Καλημερουδια (του αυριο) Σ’ ευχαριστω .. περναω στον τελικο; χαχααααα Φιλια.

    @mad Αυτο να λεγεται γιατρουλη μου, 😛 😛 😀 😀
    Η φωτογραφια στο καναλι βγηλε απο την γεφυρουλα του καναλιου που φαινεται στην επομενη φωτογραφια. Ειναι ψηλη γεφυρουλα, βαλε κι εμενα το ντιρεκι των 1:60 να το υψος! Καλο μηνα και σε σενα

    @Κατερινα Χα χα κατεβα στην πρωτη σταση και περιμενε με! Φιλια Κατερινιω.

    @melissoula γεια σου ρε μελισσουλα παιγνω τγια; Φιλακιααααα

    @Φλο α ναι μωρε ειδες πως ξεγελαω τον κοσμο; Σε φιλω!

    @Radio Marconi Οντως θα ειναι πολυ ωραια, εγω παλι ειμαι προς το υψωμα δεν ειμαι διπλα στη θαλασσα αλλα κι αυτο ομορφο ειναι. Αντε βρε να πεις κανενα τρελλο να μας φιαξεις, κι αυριο μερα ειναι .. σημερα ηταν και τα καλαμποκια .. πφφφφ

    @ Ioustini Frangouli Ναι βρε Ιουστινακι τι σκ… μου λειπει; η τσαχπινια;
    Πραγματικα ειναι ομορφη η θαλασσα ιδιεταιρα τις πρωινες ωρες.

    @vrakas kostas Α γι αυτο δεν ηρθες ως αγριογατο σημερα; Μα ειναι να μην ημερεψεις με τις θαλασσες μου. Φιλι αουχ!

  12. margarita permalink
    July 3, 2008 4:18 am

    δεν ηθλα να αφησω σχολιο στην αρχη αλλα δεν αντεξα… παρατα τα ολοκληρωματα και τη γεωδαισια και παμε για Ηρωδειο η Γιουροβιζιον.. τοσο καιρο ειχες μονο την φωτο σου τωρα ομως δημοσιοποιησες την φωνη σου.. και ετσι υπαρχει ντοκουμεντο…
    περα απο την πλακα .. ηταν μια γλυκεια στιγμη η φωνη η θαλασσα και αυτο το τσιμπιμα στην καρδια.. μελαγχολια η νοσταλγια να το πω… μωρε τι κανουμε εμεις εδω ?ενα ς εδω αλλος εκει και ο τριτος στην Αμερικη..

    φιλακια
    Μ.

  13. July 3, 2008 4:47 am

    A, δεσποινάριον είστε μια ευχάριστη φωνητική έκπληξη και δεν κατάλαβα καθόλου ότι είχατε τρακ…
    Πολύ όμορφο

    ΥΓ Μη σκάτε για τα B-Splines , η δουλειά τους είναι να παιδεύουν εμάς τους μηχανικούς …. ( αν και εγώ τα αγαπώ πάρα πολύ )

  14. July 3, 2008 7:05 am

    @Μαργαριτα. Δηλαδη η του θψους η του βαθους. Ηρωδειο η Γιουροβιζιον ε; χαχαα.. εγω το ειδα πιο πολυ σε κονιτοπουλεικο σε παραλιακο στεκι χαχαααα… κατσε βρε Μαργαριτακι να σας βαλω κι ενα ροκακι και ενα κουλτουριαρικο, να δουμε τι μου ταιριαζει περισσοτερο! 😛 Πως θα κανω μια στροφη καριερας ετσι αβιαστα!!!!! Φιλακιαααα.

    @So_Far σιγουρα παντως ειχα λιγωτερο τρακ απο σας, τι λετε; 😀 😀 😀 😀
    Οσο για ταη ρημαδια τα B-Splines δεν μπορω να ισχυριστω οτι τα αγαπω κιολας, ποτε μου δε καταλαβα γιατι ο κοσμος ειναι τοσο πολυπολοκος και δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε μια απλη γραμμικη συναρτηση για να περιγραψουμε τα σφαλματα συχνοτητας ωρισμενων ρολογιων. 😛

  15. July 3, 2008 12:47 pm

    Ωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!!!!!!!!
    Μόλις κατάφερα να σε ακούσω αφού χθες το βράδυ το έβλεπα ώρες να κάνει μόνο …buffering!
    (Για κάτσε να το ξανακούσω…)
    Καλέ τι νάζι!, τι σκέρτσο!, γατούλα αν μου επιτρέπεις την έκφραση 🙂
    Και καθόλου τρακ, είσαι έτοιμη για εκπομές στο ράδιο!
    Αποστολή καλαμπόκια εξετελέσθη …κανονικά!!! Έχω να σου πω νέα, πως, γιατί και το άλλο που λέγαμε!!! (Ε! να μην έχουμε και μεις τα μυστικά μας!)
    Πριν πάω με το μικρό για ποδήλατο, θα σου αφήσω ένα μεγαλοπρεπές πφφφφ

  16. July 3, 2008 7:42 pm

    Πως αμεεεε.. Σσσσσσσσσσσσσσς !!!! μας ακουνε! Ρε Μαρκονη τετοια λεγε μου να κανω κι αλλη ηχογραφηση! Θα γινω ψωνιο βρε! χο χο χο ! Φιλια στα μωρα σου καλο μου.

  17. July 4, 2008 1:12 am

    Συμφωνώ απολύτως και το σημαντικότερο είναι ότι εσείς τραγουδούσατε
    ( γεγονός που ανεβάζει το δείκτη δυσκολίας σημαντικά ) ενώ εγώ απλά μιλούσα..

    Κάτι πήρε το μάτι μου για καλαμπόκια;

  18. July 4, 2008 8:53 am

    Και ομως αγαπητη μου για ξανασκεφτητε το! Τα λογια του τραγουδιου τα ηξερα και βγηκαν αβιαστα. Αν επρεπε να πω μια καλημερα στον καθενα, εκει να δειτε γλωσσοδετη που θα παθαινα. Πφ. Καλα εσεις ακομα στο καλαμποκι εισαστε. Εγω μεχρι και ποπ κορν ειδα! 😀 😀 😀 😀 😀

Leave a Reply

