Skip to content

με εβαλες στο τριπακι σου

July 5, 2008

Και ουτε χρειαστηκε να πεις πολλα πολλα γι αυτο.

Κανω βολτες στην περιορισμενη μου μπλογκισφαιρα. Σκεφτομαι οτι ποτε δεν μπορουμε να την καλυψουμε ολοκληρη. Ουτε ενα κλασμα της μοιρας δεν καλυπτουμε. Φανταζομαι τη δικη μου επιφανεια να ειναι κυριως στην Αθηνα. Η οθονη μου πιανει παραλια, Υμηττο, βορεια προαστεια, Πειραια, παιρνει και την Αττικη οδο και βγαζει ανατολικη παραλια. Τωρα τελευταια παει και Μακεδονια, ακομα παιρνει και το καραβακι και παει αργοσαρωνικο, κατεβαινει και Κρητη. Μερικες φορες ταξιδευει και εξω απο την Ελλαδα. Τελικα τωρα που το σκεφτομαι .. μαλλον εχω κανει 360 μοιρες προς ολες τις κατευθυνσεις χωρις να το καταλαβω.

Και παω βολτα στην μελισσουλα και βλεπω αυτα τα απιθανα Κροκς και τρελλαινομαι .. και παω και παιρνω κι εγω ενα ζευγαρι, νατα!

Μετα παω βολτα στη Μυκονο και βλεπω το Δημητρη Ρουσσουνελο να διαβαζει το τραγουδι των Σειρηνων, και το παιρνω κι αυτο. Και αρχιζω να το διαβαζω και οπως το ειπε.. κυλαει και διαβαζεται τοσο ομορφα και γνωριζω και τη Μαριλλη Τσοπανελλη.

Περναω και απο την Αθηνα κατεβαινω παραλια και βλεπω μια ταινια μαζι με την So_Far. Και πινω ταυτοχρονα μεταλλικο νερο με λαιμ.

https://i2.wp.com/www.stokesaycourt.com/Uploads/Image/atonement_poster1_large.jpg

Ξαφνικα αποκταω αγαπες στο φεης μπουκ, αγαπες απο εδω μεσα. Και μπαινω στο τριπακι τους.

Ακουω ΣΚΑΙ αποψε την Ιουστινη να μιλαει για το φεγγαρι. Και μπαινω στο τριπακι του ονειρου. Παραγγελνω τα βιβλια της και ελπιζω σε λιγες μερες να φτασουν στο κατωφλι μου. Για να παω και στην Κουβα τελος παντων.

Μπαινω στο μπλογκ του Γιωργου Βαρβακη και παθαινω πλακα με τα μαγειρεματα του. Τοχω δεσει περιπου το βιβλιο. Μελεταω καθε συνταγη ξεχωριστα.

Και η Πηνελοπη κυκλοφορει το πρωτο της βιβλιο. Οι καλυτερες ευχες μου για μια απο τις πρωτες φιλες του μπλογκ.

Και ειναι τοσα ακομα ταξιδια που με πατε, τοσα πολλα. Απλα εδω εγραψα τα πιο προσφατα. Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους.

9 Comments leave one →
  1. July 5, 2008 6:58 am

    απίθανες βόλτες Δεσποινάκι στη μπλογκοσφαιρα είναι τόσο αλήθεια!
    ταξίδια σ’όλο τον πλανήτη από την άνεση του καναπέ μας αλλά πάντα γεμάτα συναισθήματα, τα πιο αληθινά μας.
    Καλημέρα γλυκό και αγαπημένο!!

    υγ: τα crocks-akia τέλεια!! ωραίο baby pink! να τους βάλεις και charms να γίνουν παιχνιδιάρικα. τα φοράς από την παραλία μέχρι τον κήπο, πλένονται ακόμα και με χλωρίνη και δεν παθαίνουν τίποτα και είναι και σουπερ αναπαυτικά!!!! μεγειά σου

  2. July 5, 2008 7:13 am

    Με γιά , μεγιά, πολύ ωραία τα πατούμενάκια σου!
    Ωραίες είναι και οι βόλτες, και γώ θα πάρω και αυτά και το ντεκαφεινέ της
    Εύας Στάμου, που διαβάζω στον Ζέρο.
    Δεν φανταζόμουνα ότι θα έβρισκα τόσες συγγραφείς μέσα εδώ!!
    Και μετά. από φθινόπωρο θα κάνω και πόστ για το καθένα, για να πω την γνώμη του απλού αναγνώστη. Καλά αναγνώσματα λοιπόν!

  3. July 5, 2008 9:23 am

    Ερχεσαι και Μακεδονία ; τελεια !
    και εγω πολύ συχν α βολτάρω στα μέρη σου. Boston ,New york, new jersey, Baltimore και αλού
    Που ξέρεις μπορεί κάπου να συναντηθούμε στα blogo-ταξίδια μας…
    Καλο Σ.Κ.!

  4. July 5, 2008 9:59 am

    @melissoula. Ε καλα τωρα τι να βαλω απανω ;;;; δε φτανει που πηρα μπεμπε παπουτσακια να βαλω και μπιχλιμπιδια απανω να κανουνε γκλινκι γκλινγι; Παντως εχουν πλακα θα τα παρω μαζι μου στο νησι ειναι τελεια για να πατας απανω στις χοντρες κροκαλες της παραλιας. Θα τα δει και η μαμα μου (που θα την παρω μαζι) και θα με παρει στο ψιλο παλι. Εσυ δε θα μεγαλωσεις ποτε θα αρχισει.

    @Σοφιτσα Πρεπει να ειναι κι αυτο πολυ ενδιαφερον. Εγω σ’ αυτες τις βολτες χαιρομαι που εχω γνωρισει εστω και απο μακρυα τοσο καλους και ταλαντουχους ανθρωπους, αλλα το ιδιο χαιρομαι που γνωρισα και απλα και αυθορμητα παιδια. Σκεφτομαι να κανω χωρο στην βιβλιοθηκη μου να ονομασω ενα ραφι, “μπλογκοβιβλια” Μολις ειδα στο μεηλ μου οτι ταχυδρομηθηκαν επι τελους η “Αβανα” τα “ψηλα τακουνια” και η “μυκονιατικη μαγειρικη” Ειναι η πρωτη φορα που παραγγελνω βιβλια λονγκ ντιστανς και ηθελα να βεβαιωθω οτι δουλευει σωστα το συστημα. Τωρα πια εμαθα. Συνηθως τα κουβαλαγα σε βαλιτσες, αλλα τωρα πια με τα εχτρα προστιμα για βαρος σταη αεροπλανα δε συμφερει πια με τιποτα. Φιλια Σοφιτσα.

    @Νικο Μααα φυσικα ερχομαι και Μακεδονια, αλλα νομιζω εχουμε συναντηθει στο σαλονι της Πηνελοπης και το δικηγορικο γραφειο της Μεροπης αγαπητε Νικο. Καλως ορισες στην Ουασινγκτον αγαπητε μου. Χαρηκα παρα πολυ!

  5. July 5, 2008 12:05 pm

    πφφ το μυαλό σου στο γκλινκι γκλίνκι το ‘χεις.. φασαρία δεν κάνουν καθόλου, τίποτα. Κάθονται πάνω στο παπουτσάκι και τα πας βολτούλες..
    θα σε πάρει στο ψιλό η μάμα??? πάρτης κι εκείνης :):):)

  6. personlich permalink
    July 5, 2008 1:36 pm

    Καλημερα χαρα μου!
    Συντροφος στο ταξιδι σου κι εγω!
    Εστω και σαν λαθρεπιβατης!
    Αμα σε φερει η ροτα κι απο τα μερη μου,να με ειδοποιησεις σχετικα πιο πριν!
    Να τραταρω κατι ομορφο!
    Σου ευχομαι με ενα φιλι,ενα υπεροχο Σκ!
    Υγ μολις ξεμπερδεψα.Ατιμη μερα η σημερινη!
    Ολα καλα!

  7. July 5, 2008 5:20 pm

    Δεσποινάκι μου,
    Είσαι τόσο κοντά μου, σα να σε ξέρω απο χρόνια. Τη Δευτέρα στο Ανεμολόγιο θα βγώ να σας αφιερώσω τραγούδια, γιατί η βραδυά είναι φτιαγμένη με θέμα την ξενητειά.
    Θα είναι και ο ξάδελφος Αλιάγας, κατα το μάλλον ή ήττον!
    Αλήθεια, τα κρόγκς παρότι είναι καναδέζικα αρνούμαι να τα φορέσω. Εχω γεμίσει βαλίτσες με ζευγάρια για όλες τις φίλες μου, αλλά δεν τα φορώ απο ιδεολόγία. Δεν γίνεται απο το PRADA να ποδεθώ με κρόγκς. Συγγνώμη για τη ματαιοδοξία μου και με γειά σου μάτια μου!

  8. July 5, 2008 10:11 pm

    @μελισσουλα, ωωωω θα γελασει και το παρδαλο καβουρι!!!!!!

    @Κωστα ε ψιτ λαθρεπιβατα εξελθε απο τη βαρκα και κοψε κανονικο εισητηριο. Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα ματια μου.

    @Ιουστινη, βρε ματια μου Πραντα φορας στις κροκαλες της παραλιας; Δε σου φευγει το τακουνι; Η κροκαλα θελει μονοκοματη σολα. πφφφ..
    Δευτερα στις 6 παλι; χμ παω να πληροφορηθω. Φιλακια!

  9. margarita permalink
    July 7, 2008 4:36 am

    καλα το παπουτσι θα σκισει στο νησι.. ταξιδευεις εσυ και εγω σε παρακολουθω ιγκογνιτο με το περισκοπιο.. και μη με κοροιδευεις περικαλω για τις μποτες.. παραλιγο να παρω γαλοτσες με λουλουδια.. και αδιαβροχο .. μαρη ξεχασες εδω το καλοκαιρι ειναι σαν τον στιγμιαιο καφε.. αλλα εμενα θα με κραξουν σιγουρα αν εμφανιστω σε σιξτις λουκ…

    αντε και καλα ταξιδια σε ολες τισ σφαιρες.
    οσο για τα βιβλια παραγγελια λεω να το δοκιμασω και γω
    Μ.

Leave a Reply

