Skip to content

Αριζονα – η χλωριδα και η πανιδα της ερημου

July 9, 2008
tags:

Οι φωτογραφιες που ακολουθουν (Γεναρης 2007) ειναι απο το Arizona Sonora Dessert Meuseum ενα απο τα πιο αξιολογα μουσεια χλωριδας και πανιδας της ερημου, στην πολη Tuscon της Arizona. Ιδρυθηκε το 1952 και συνδιαζει ζωολογικο κηπο, μουσειο και βοτανικο κηπο. Εστιαζει στα φυτα και τα ζωα που ζουν στην ερημο Sonora. Σε μερικες φωτογραφιες μπορειτε να θαυμασετε τα περιφημα mountain lions.

Αφιερωμενο στον αρχοντα του ελληνικου National Geographic

21 Comments leave one →
  1. July 10, 2008 1:09 am

    Καλημέρα Δέσποινα,
    τον χαφιέ τον έβγαλα, πέρνα ελεύθερα….
    Εμένα με τρομάζει η έρημος! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΄΄Οπου και να πηγαίνω, ψάχνω να βρώ που έχει ίσκιο….
    φιλάκια

  2. July 10, 2008 1:32 am

    Oh arizona…..
    η τελευταία λέξη του Σον Πεν , πεθαίνοντας μαχαιρομένος, στο τέλος της ταινίας U-turn ,
    Ω Αριζονα…

  3. margarita permalink
    July 10, 2008 4:37 am

    εμενα πολυ μου αρεσουν οι ερημοι .. στο σινεμα και στις φωτογραφιες χανουν ομως αυτο που τους χαριζει την μαγεια .. την απεραντη ηρεμια ,, την γεματη ζωη νυχτα .. τοτε που ολα τα ζωντανα ειναι σε πληρη κινηση.. και αλλα πολλα που αν μπορουσα να διατυπωσω με τα πενιχρα ελληνικα μου δεν θα ειχα το λαγεος αλλα το βραβειο Πουλιτζερ.στο γραφειο μου..

    βεβαια αυτη της Αριζονας μονο απο το σινεμα την ξερω.. ( εβλεπα και βλεπω ουεστερν και το παραδεχομαι..) τα δε καινουργια με την απεραντη μελαγχολια και τις 5 προτασεις σε ολο το εργο πολυ τα παω.)

    φιλακια και θα τα πουμε
    Μ.

    Μ.

  4. July 10, 2008 7:39 am

    Σαν να βλέπω ταινία είναι!Και που δεν έχεις ταξιδέψει πια!
    Οι κάκτοι ευτυχώς ευδοκιμούν και στην Ελλαδίτσα μας οπότε φέραμε και μια έρημο στο σπίτι μας.Αλλιώς το γαιδουρόγκαθο βέβαια,αλλιώς το cactus Arizonus!

  5. July 10, 2008 7:48 am

    @Σοφια .. να σου πω καλη μου, ολοι εχουν απο ενα χαφιε αλλα κρυβεται πισω απο ενα κουτακι. Ο δικος δου ηταν εκει στη γωνια φωναζε, δηλαδη ξεφευγε λιγο απο την πεπατημενη. Την πρωτη φορα μονο με τρομαξε, μετα τον χαιρετουσα κιολας οταν εμπαινα. Θαρθω Σοφια μου το βραδυ. Χτες ηρθα αργα, κουρασμενη και δεν αφησα σχολιο γιατι ηταν σοβαρο το θεμα και δε μουρθε να περατξω το συνηθισμενο μου αστειο και να φυγω.
    Η ερημος μας ξενιζει γιατι μας φερνει εικονες που ειναι ξενες σε μας. Ισως σε αρκετα χρονια οταν και ο δικος μας τοπος θα εχει τροπικο κλιμα να μη ξενιζει πια τα παιδια μας. Καθε τι διαφορετικο τον ξεσηκωνει τον ανθρωπο και τον στεναχωρει. Φιλα Σοφακι.

    @Καλως τον Νικο που φ αινεται να του αρεσει το σινεμα. Περασα απο το μπλογκακι σου και το καταχαρηκα το θεματακι που βρηκα μπροστα μου. Σ’ ευχαριστω.

    @μαργαριτα .. ειμαι περιεργη, δεν υπαρχει εμοτικον που να στελνει φιλακια! Πφφφφ!!! Εσυ θα παρεις το βραβειο ταχειας εκμαθησης περιφερειακων χρησεων του κομπιουτερ. Καλα εσενα παλια σου αρεσε και ο Αγγελοπουλος, δε μου κανει εντυπωση. Ωραια, φιλακια, θα τα πουμε.

  6. July 10, 2008 7:53 am

    @Βαλισια μου ευτυχως που σε ειδα. Μα αυτο ελεγα οτι σε λιγα χρονια δε θα μας ξενιζει πλεον. Ηδη αν πας σε νοτια νησια οι κακτοι παιρνουν και δινουν. Το γαιδουραγκαθο εχει κατι το κουλερ λοκαλ βρε παιδι μου. Παντα μου αρεσει να φωτογραφιζω γαιδουραγκαθα. Α και το λουλουδι του. Χαρμα σε μωβακι! Σε φιλω κουκλα μου.

    Καλη μερα σε ολους, αλλη μια παλιο- μητινκ ντεϋ που θα πριχτω. Παμε πρωινο μπανακι!

  7. July 10, 2008 9:15 am

    τα αιλουροειδή είναι όλα τα λεφτά!! τους κάκτους κάποτε τους συμπαθούσα αλλά μετά γίναν διάσημα τα φενγκ σούι και έφαγαν αποκλεισμό μπιγκ ταιμ!
    φιλάκια πολλά

  8. personlich permalink
    July 10, 2008 10:39 am

    Μονο..ερημος που δεν ειναι!
    Καλησπερα δεσποιναριον γλυκουλι!
    Θα περασω παλι αργοτερα.

  9. July 10, 2008 10:42 am

    Αγαπημένη πολυταξιδεμένη μου,
    Μήπως στα βαθειά γεράματα να πάμε να μείνουμε Αριζόνα; Ωραία η Χίος και η Λευκάδα ,δε λέω. Αλλά μήπως πολλή υγρασία για βαθειά γεράματα, λέω τώρα;
    Ξέρεις, εγώ γουστάρω το φάρ Ουέστ, κάτι σαν μπιστικιά του Λουκυ Λούκ.
    Μήπως είμαι υπερβολική; Πάντως, έχουμε φάει τέτοια υγρασία εδώ αυτές τις μέρες που μια έρημο την έχω επιθυμήσει.
    Φιλάκια

  10. July 10, 2008 11:56 am

    Αναλογίζομαι τον τόπο μου να μοιάζει έρημος και με πιάνει πανικός! Λες, όπως πάμε, να το καταφέρουμε; Πολύ φοβάμαι.
    Από την πλανεύτρα Λέσβο και ειδικά από τον Μόλυβο σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου.

  11. July 10, 2008 6:28 pm

    @melissoula. Καθησα και το μελετησα κι εγω το φενγκ σουι και κατεληξα στο συμπερασμα οτι το μεγαλυτερο κομματι αυτης της Κινεζικης φιλοσοφιας ειναι οι απλοι κανονες της αισθητικης σε συσκευασια θρησκειας. Σε γενικες γραμμες συμφωνω αλλα υπαρχουν κατα τη γνωμη μου και τραβηγμενες αποψεις. Τα κακτακια που κρεμονται εδω και χρονια στο παραθυρο της κουζινας της μαμας μου, δε μας χαλασαν ποτε τη γαληνη και την ηρεμια.

    @personlich ξαναπερασες ;; πουντο;;;; ερημος αμερικαιν, εδω που τα λεμε αν ας λιγο πιο νοτια το καταλαβαινεις.

    @Justine η να πω Καλαμιτυ Τζεην! Στα βαθεια γεραματα εχω κανονισει, αρκει να φτασω τα βαθεια γεραματα. Παντως στο νοτο της Αμερικης δε θα ειναι.

    @Mythimnaios Καλως τον Στρατο. Ειχα αρχισει να ανησυχω, τωρα ομως που ξερω οτι εισαι σε διακοπες χαιρομαι. Κατσε εκει οσο μπορεις. Αν αποφασισω να ερθω μμεχρι εκει θα σου πω! Και τη δικη μου αγαπη Στρατο.

  12. personlich permalink
    July 10, 2008 6:47 pm

    Εισαι ακομη φιτ;
    Καλησπερα σου!
    Σε περιμενα κι ας κουτουλαω αυριο!!!
    Και φυσικα καταλαβαινω!
    Καλησπερα σου και ενα φιλι!!!

  13. July 10, 2008 6:53 pm

    Γεια σου βρε Κωστακη, εγω αστειευομουν κι εσυ ξαναρθες! Ας τα λεμε φιτ, φυτο ταιριαζει πιο καλα! Καληνυχτα σε σενα. Μπις μοργκεν. 😀

  14. personlich permalink
    July 10, 2008 7:20 pm

    Φιτ η; φτιτ …
    Ετσι το σχολιαζω εγω εδω και καποιοι γελανε!
    Καλημερα σου!

  15. July 10, 2008 7:27 pm

    φτυτ σαφως φτυτ! δε το συζητω! μετα απο την σημερινη κουραστικη μερα.. μονο φτυτ. Πηγαινε να κοιμηθεις βρε, σηκωμο δε θαχεις το πρωι!!! Πφφφφ!!!!!!!

  16. July 11, 2008 2:54 am

    Μεγάλη τιμή μου κάνετε!!!! Βρε θα με πάρουν με τους …κάκτους!!!! χα,χα,χα.
    Η έρημος μου θυμίζει έναν οδηγό επιβίωσης για το πως να τη βγάλεις καθαρή σε τέτοια μέρη! Με εντυπωσιάζει γιατί δεν περιμένεις να δεις τόση ζωή και κρυμένη ομορφιά. Κατά κάποιο τρόπο με συγκινεί.
    Μεγάλη Καλημέρα!!!!!

  17. July 11, 2008 7:11 am

    Αρχοντα μου, στο τσακ ημουνα να σε αποκαλεσω αρχοντα των καλαμποκιων αλλα το απεφυγα επιμελως μεχρι τωρα που δεν αντεχω αλλο γιατι θα σκασω.😛 Κι απο μενα μια μεγαλη καλημερα και ελπιζω σημερα να μη σε πρηξουν εκει .. οπου ναναι αρχιζει για σενα ενα ομορφο (ευχομαι) Σαββατοκυριακο. Φιλια.

  18. July 11, 2008 7:30 am

    χα,χα,χα δεν παρεξηγούμαι!!!!
    Λοιπόν για να …ζηλέψεις, σήμερα κατεβαίνουμε Πύργο και εγώ γυρίζω Κυριακή. Οι δικοί μου επόμενο ΣΚ πάνε Ζάκυνθο και μετά Κέρκυρα όπου θα πάω και εγώ τις δυο πρώτες εβδομάδες του Αυγούστου. Γυρίσουμε Αθήνα (μάλλον η οικογένεια θα πάει Ν.Μάκρη) και τελευταία εβδομάδα Σαντορίνη. Πρώτη φορά παίρνω τόση άδεια!!!
    Από βδομάδα ….μόνος στο σπίτι, θα πάρουν φωτιά τα πληκτρολόγια!
    Καλό ΣΚ, φιλιά.

  19. July 11, 2008 7:34 am

    Ωχ! καλα ζουλεψα τελος παντων.. να περασετε υπεροχα και να μας φερεις γευση απο παντου. Δε φανταζομαι να ξεχασεις την καμερα; Τι λεω η ζαλισμενη πρωινιατικα! Φιλια Θυμιε μου.

  20. natia permalink
    March 27, 2009 7:06 am

    einai poli prototipo!
    8elw na to kanw ki egw!
    8a itan kalo na pigena!
    na dw kai kanenan e3ogiino!

  21. March 27, 2009 7:25 am

    Καλημερα Νατια και καλωσορισες. Να πας αν σου ειναι ευκολο . Περιεργα και σπανια ζωα θα βρεις, για εξωγηινους δε ξερω, εκτος αν εχεις μεγαλη φαντασια..🙂

Leave a Reply

