Skip to content

καλο φρουτο εισαι κι εσυ…

July 10, 2008

Οι φωτογραφιες σημερα ειμαι σιγουρη οτι κυκλοφορουν στο νετ αλλα δε ξερω τη διευθυνση για να τη βαλω εδω. Μου τις εστειλε ο Νικητας και μου αρεσαν πολυ σαν θεμα για ενα καλοκαιρινο δροσερο ποστ. Μου θυμισαν εκεινο το καρπουζι που σας ειχα φερει παλια απο το παρτυ του. Οταν λοιπον ο ανθρωπος εχει κεφια φιαχνει του κοσμου τα παραξενα.

Θυμαμαι μικρουλα, μου αρεσε να καθαριζω το μανταρινι ετσι ωστε να μενει το φλουδι σαν καλαθακι με χερουλι. Στο κατω κατω μερος εμενε το ασπρο φυτιλι. Μερικες φορες βαζαμε λιγο λαδι και αναβαμε μια φλογιτσα. Που αμεσως εσβηνε αφηνοντας μια μαυριλα, αλλα προλαβαινε να γεμισει την ατμοσφαιρα μια ωραια μυρωδια.


Εψαχνα τα διδυμα κερασια για να τα κρεμασω σκουλαρικια στα αυτια. Το καρπουζι προσφερεται για παιχνιδια. Παλι απο τα παιδικα μου χρονια θυμαμαι να φιαχνουμε στην εξοχη φαναρακια με καρπουζια. Το μηλο μαυριζει γρηγορα και δεν ..παιζεται ευκολα. Το πορτοκαλι στη σημερινη αναρτηση ειναι για μενα το πιο χαριτωμενο. Ιδιως εκεινο που παει να μπει μεσα στην αντικυτταριδικη κρεμα.

Και μιλωντας για φρουτα θα κλεισω το σημερινο ποστ με μια τεραστια επιθυμια που μου ηρθε γραφοντας το. Μουσμουλα! Αχ μουσμουλα! εδω δεν τα βρισκω αλλα και στην Ελλαδα πια σπανια. Ειναι μαλλον που ερχομαι αργα τα καλοκαιρια.

Φρουτα που ενεπνευσαν τον ποιητη…

που – παμαθεμα το μηλο και την Εύα την μπιρμπίλω – του παράδεισου το τζάμπα μια για πάντα είχε χάσει …

ασπρα μουρα .. μαυρα μουρα .. εισαι μια … ουυυυπς!!!

.. εμεις οι τρεις οι φιλοι που τρωμε το σταφυλι

αα.. κι εσεις οι τρεις οι αλλοι που τρωτε πορτοκαλι..

.. χειλακι πετροκερασο και μαγουλο βερυκοκο

,, μηλο μου και μανταρινι.. οοοοοοοοοοοοτι πεις εσυ θα γινει…

… και το κερασακι στην τουρτα: ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΒΥΣΣΙΝΟ! Υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια! ΠΦΦΦΦ!!!!

18 Comments leave one →
  1. Blue permalink
    July 11, 2008 12:21 am

    Αυτή η μικρή ανυπεράσπιστη ντοματούλα που την κυνηγάν τα κουνουπιδοσκυλάκια είναι καταπληκτική … και η μηλοπεταλούδα επίσης… Θα τις δείξω στα παιδιά όταν ξυπνήσουν!!!
    Δεσποινάκι δεν ξέρω γιατί αλλά τις τελευταίες μέρες μου βγάζει συνεχώς errors η σελίδα σου. Σου έχει αναφέρει κανείς άλλος ότι έχει πρόβλημα ή να το ψάξω στο δικό μου pc ???
    Καλημέρα και … καλό Σαββατοκύριακο!

  2. July 11, 2008 2:18 am

    Αγαπημένη μου photo είναι αυτ’η με το ψωμί και την πατούσα.Το εξαιρετικό αυτό σχέδιο με παραπέμπει σε μεσαίωνα και δίκαια δίνω το βραβείο ενδυματολογίας σε αυτό ως ιστορική αναδρομή!

  3. July 11, 2008 2:18 am

    η ντομάτα είναι ερωτευμένη με το μανταρίνι και τους χωρίζουν οι σχάρες στο ψυγείο? δεν θα τα ξαναβάλω χωριστά, αν και οι εποχές τους δεν συμπίπτουν..
    εγώ πάλι Δεσποινάριον σαφώς επηρεασμένη από τη Φρουτοπία ήμουν σίγουρη ότι τα φρούτα και τα ζαρζαβατικά μιλάνε, χορεύουν, τραγουδούν έχουν ολόκληρη ζωή δική τους και προσπαθούσα να τα πιάσω στα πράσα αλλά… ήταν τόσο έξυπνα που σταματούσαν πάντα πριν προλάβω να τα δω🙂🙂🙂

  4. μαργαριτα permalink
    July 11, 2008 4:32 am

    μια ζουμερη φρουτοσαλατα..

    μολις εσβησα ενα πολυ μελαγχολικο φρουτο-ποστ για τα μανταρινια που καναμε με τη γιαγια μου φωτακια… και τωρα δεν μθριζουν γιατι τα μανταρινια εινα αοσμα και ακουκουτσα..κλπ κλπ αλλα παει χαθηκε και η εμπνευση με εγκατελειψε..

    Μ. ( ενα σπανιο φρουτο)

  5. margarita permalink
    July 11, 2008 4:35 am

    αυτη ειναι η τριτη προσπαθεια .. χανονται τα φοβερα σχολια μου..

    εν πασει περιπτωσει.. επιμενω οτι τωρα που τα φρουτα σιγα σιγα χανουν και γευσεη και αρωμα θα τα χρησιμοποιοθμε μονο για ντεκορασιον..

    Μ.

  6. July 11, 2008 4:44 am

    Πολύ ωραίες και εμπνευσμένες οι φωτογραφίες!!!!

    Σπουδαία τα λάχανα θα μου πεις, αλλά τα έκανα σαλάτα. Στο τέλος την πάτησε τη μπανανόφλουδα… Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι λένε, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση φαινόταν από την αρχή ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Δεν λένε ότι πίσω έχει η αχλάδα την ουρά? Έτσι και εγώ την έπιασα στα πράσα! Τι να σου πω, δάκρυ το κορόμηλο. Το Σεπτέμβρη τα σταφύλια, τον Οκτώβρη τα κουδούνια λένε! Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα ήθελε η κυρία αλλά έπρεπε να το περιμένω, …το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει. Εμένα σκασίλα μου και σκορδοκαΐλα μου, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια! Κυρία μου, δύο καρπούζια δεν χωράνε σε μια μασχάλη, να μου λείπει το βύσσινο! Ήταν στραβό το κλίμα το’ φαγε κι ο γάιδαρος, ποιος θα βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά τώρα… Δεν ρίχνουμε και ένα χορό να το ευχαριστηθούμε, με το ‘μήλο μου κόκκινο’, την ‘αγκινάρα με τα αγκάθια’ και το ‘λεμονάκι μυρωδάτο’? Ή μήπως, με το …‘πως τρίβουν το πιπέρι’!

    Είδες σε τι διαδικασία με έβαλες τώρα… φαντάσου ότι έχω και πολύ δουλειά…
    Καλημέρα AC-DC

  7. July 11, 2008 7:23 am

    @blue Ειμαι σιγουρη οτι τα πιτσιρικια θα διασκεδασουν με τα φρουτακια. Μαι φεαρ λειντυ της ομορφης παραλιας, δεν εχω ακουσει τιποτα για ερρορς και ουτε εχω κανενα προβλημα. Πριν τρεις μηνες ειχα ενα προβλημα με αυτα αλλα το ελυσα μονη μου και μαλιστα το ειπα και στην Πρες να το ξερουν. Αν υπαρχουν ελληνικοι χαρακτηρες στα λινκς, δε γινεται παντα σωστα το ρετζιστερ. Απο τοτε ολα μου τα λινκς ειναι με λατινικους χαρακτηρες και ουδεν προβλημα. Εκτος αν κοιταγες καποιο παλιο που μου διεφυγε να διορθωσω. Καλα μπανακια.

    @Valisia .. δε σουρχεται να του βαψεις τα νυχακια;

    @Melissoula Νομιζω οτι απο μια τετοια σχεση προεκυψε ο περιφημος λωτος που σαν φρουτο δεν με πολυεμπνεει. Τι να πω.. φρουτο απο τον τοπο σου κι ας ειν’ ωριμασμενο😛

    @Μαργαριτακι μου γιατι παραπονιεσαι; εδω ειναι ολα τα σχολια. Σκεφτομαι οτι ισως σημερα το πρωι η Πρες θα ηταν τιποτα ζοχαδιασμενη η κατι αλλο γιατι φερθηκε ασχημα και στην λαιδη. Χμμ.. τι μου λες εμεις στον καμπο εχουμε κατι μαντΕρινια μα κατι μαντΕρινια!!!!

    @ΜΑΡΚΟΝΗΗΗΗΗΗΗ φαντασου να μην ειχες και δουλεια.. λοιπον σου απαντω κι εγω!!
    come mr. tallyman tally me banana!
    τουμ τουρουμ τουρουμ του τουμ του τουμ!

  8. July 11, 2008 7:36 am

    Μου φρουτίζεις την όρεξη! Εγω έλεγα να κάνω την καρπουζόφλουδα κόμποστ και τελικά θα την κάνω φαναράκι😉

  9. July 11, 2008 7:36 am

    Το ταλέντο δεν κρύβεται, απίστευτες οι εικόνες ….πραγματικά ζωντανεύουν
    εντελώς απρόσμενα.
    καλημέρα

  10. July 11, 2008 7:40 am

    Ράδιο Μαρκόνι , έδωσες μια άλλη διάσταση στο πόστ!

  11. personlich permalink
    July 11, 2008 1:36 pm

    Καλησπερα δεσποινακι μου!
    Διαβασα για σταφυλι,αλλα σταφυλι δεν βλεπω!Σνιφ κλαψ!
    Δεν τρωω τιποτα αλλο…σελω σταφυλι!
    Θα ξαναπερασω χαρα μου!
    Tschüssss

  12. July 11, 2008 4:30 pm

    @An Lu.. κομποστα καρπουζοφλουδα! αυτο ειναι! δε πεταμε τιποτα!

    @Sofia Ειδες ο ατιμος πως τα λεει!

    @personlich. Α ναι ξαπλωσε στο ρωμαικο ανακλντρο και θα στειλω τις παλλακιδες με τσαμπια να σε ταισουν. Κοιτα μονο μη μου τις τρομαξεις! Τσους Κωστη μου.

  13. personlich permalink
    July 11, 2008 4:44 pm

    Σελω τις παλλακιδες μου! Σελω τις παλλακιδες μου…κι ας μην ειναι απο Παλατσο…
    Ωχχχ…σορρυ βρε δεσποινακι μου,παρεσυρθην!
    Σταφυλι σελω;)
    Υγ μα μου βαζεις κατι ιδεες κι εσυ;)
    Φιλι!Σταφυλατο!

  14. July 11, 2008 4:52 pm

    Παρεσυρθης με σταφυλια που ακομα δεν ζυμωθηκαν να γινουν ριοχα. Απαραδεκτον. Χμ, φραουλα η ροζακι αν δε κανω διαγωνιο λαθος. Τσιριτρι τσιριτρο.

  15. personlich permalink
    July 11, 2008 5:54 pm

    Ειμ εδω…ειμ εδω..
    τσιριτρι…τσιριτρο..
    και Rioja κερνω!!!
    Αλλα παλια! Του 98!
    Υγ..διαγωνιο φακελωμα το λενε:)
    Γι αυτο σε παω!!!

  16. July 11, 2008 9:46 pm

    Ωρε μανα μου δεκα χρονων ριοχα.. Χικ! Πιο φρεσκια δεν εχεις ;;;;;😛 😛 😛

  17. July 12, 2008 1:02 am

    Το μήλο-πεταλούδα με ξετρελλαίνει. Θα μάθω να το κόβω έτσι για να σκέφτομαι την απούσα ακόμη και στη φρουτογειτονιά σου.
    Καληνύχτα κι όνειρα γλυκά

  18. July 12, 2008 5:14 am

    Καταπληκτικές οι φωτό…Όταν θα έρθει ο άντρας μου με το λαπτοπ, θα τις αντιγράψω ΟΛΕΣ…

Leave a Reply

