Skip to content

Τα ανεμελα καλοκαιρια

July 11, 2008
Aκρόπολη-Eρέτρια, ακουαρέλα σε χαρτί. (1)

Μικρα ασπρα σπιτακια το ενα διπλα στο αλλο
Κηποι γεματοι μπουκαμβιλλιες
Στο τελος του δρομου το Δελφις
Μπροστα το νησι των ονειρων
Η Μπορα Μπορα γαυγιζει συνεχεια, την βρηκανε αδεσποτη ενα βραδυ που εβρεχε τουλουμια και την κρατησαν στο μαγαζι.
Δυο σπιτια πιο κει το ατελιε του Μπαρμπα Σπυρου
Κατεβαινε και ο Stefano απο το Rimini με τη μοτοσυκλετα και μαζευοντουσαν γυρω του τα κοριτσοπουλα
ecco la macchina
και το μαγιω ανατομικο.
Να παμε ξυπολητοι μεχρι το Χολιντεη
Θα μας παρει καμια ωρα.
Μαυρες οι πατουσες και η καψα απο την ασφαλτο περνα σε ολο το σωμα.
Πως βρεθηκες εσυ εδω;
Ειχα μερικες μερες ελευθερες και ειπα να ερθω κοντα σου να τις περασουμε μαζι.
Κι εγω σ’ αγαπω..

Στην άμμο την ξανθή, ακρυλικό, άμμος και κολάζ σε μουσαμά.

Ψαχνω στην μπλογκοσφαιρα μου, τη μικρη και τη βρισκω ερημη.
Ολοι φυγανε, ειναι υπ’ ατμον, θα φυγουν.
Μου περνα απο το νου να αρχισω παλι τους γνωστους απολογισμους, αλλα στο λεπτο διωχνω τη σκεψη.
Εχω μαζεψει μια στοιβα βιβλια που περιμενουν να τα διαβασω.
Εχω μαζεψει ενα σωρο σκεψεις, ενα σωρο χαρες, απογοητευσεις, αμφιβιλιες και πρεπει να τις βαλω σε μια σειρα.
Θελω να μαζεψω ηλιο και να επιχειρησω να ζησω ανεμελα, ετσι οπως τοτε.
Να ονειρευτω την αμμο την ξανθη και να παω να τη βρω.


Ψιθυριζω το τραγουδακι …
Κλείσανε τα κέντρα, τα σινεμά και τα καφενεία,
μια παρέα είμαστε που χωρίζει σε μια γωνία.
Αύριο σκορπίζουμε σαν πουλιά στην κοσμοπλημμύρα
σαν τους πρόσφυγες που δεν έχουνε μες στον ήλιο μοίρα. (2)

Tέλος εποχής, ακρυλικό, άμμος και κολάζ σε μουσαμά.

Θα σας σκεφτομαι και θα ερχομαι να σας βλεπω μεχρι να φυγω κι εγω.
Αμετρητα φιλια για να εχετε να παιρνετε ολο το καλοκαιρι.

Though we’ve got to say goodbye
For the summer
Darling, I promise you this
I’ll send you all my love
Everyday in a letter
Sealed with a kiss

Yes it’s gonna be a cold, lonely summer
But I’ll fill the emptiness
I’ll send you all my dreams
Everyday in a letter
Sealed with a kiss

I’ll see you in the sunlight
I’ll hear your voice everywhere
I’ll run to tenderly hold you
But, Darling you won’t be there

I don’t wanna say goodbye
For the summer
Knowing the love we’ll miss
Let us make a pledge
To meet in September
And seal it with a kiss

Eις το επανιδείν, ακρυλικό και φύλλο χρυσού σε μουσαμά.

(1) Ολοι οι πινακες ειναι απο την ιστοσελιδα του ατελιε

(2) Στιχοι του Μιχαλη Μπουρμπουλη

28 Comments leave one →
  1. July 12, 2008 1:00 am

    Αγαπημένη,
    Η μπλογκογειτονιά δεν άδειασε εντελώς. Είμαστε και μείς εις τα μετόπισθεν. Οπότε έχεις λαμβάνειν ακόμη. Σε έχει πάρει η νοσταλγία του καλοκαιριού για τα καλά.
    Φιλιά

  2. July 12, 2008 1:40 am

    Συμφωνώ με την Ιουστίνη, έχω την αίσθηση ότι κάθεσαι σε αναμένα κάρβουνα. Άσε το ποτάμι της ανεμελιάς να σε πάρει και ζήσε όλες αυτές τις στιγμές στη χρυσή άμμο.

    Φιλιά κι από μένα

  3. July 12, 2008 3:10 am

    Κατά πρώτον πολλοί καλοί οι πίνακες. Κατά δεύτερον ,,,ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..
    Κατά τρίτον, σου εύχομαι ολόψυχα να είναι όλα όπως τα επιθυμείς.
    Να σου πώ…. σκέφτομαι να σταματήσω να γράφω για λίγο..Όλοι φύγατε, και αν είστε εκεί , το έχετε κλειστό…και θα είναι σα να μιλάω στο βρόντο…όπως συνήθως….
    φιλάκια, και όλα να πανε ΚΑΤ ΕΥΧΗΝ

  4. Φωτεινή S permalink
    July 12, 2008 3:23 am

    Δεσποινάριον, γεια σου,
    υπάρχουν και άλλοι που δεν πάνε πουθενά. Είμαι κι εγώ εδώ και θα είμαι συνέχεια. Πού θα βρω καλύτερο μέρος για διακοπές από το Ρέθυμνο; Με την έννοια των καλοκαιρινών διακοπών (θάλασα, ήλιο, χωριάτικη κλπ)
    Για διακοπές από τη ρουτίνα… ε, κάτι θα κάνω κι εγώ, αλλά αργότερα.
    Πολλά φιλιά!

  5. personlich permalink
    July 12, 2008 4:03 am

    Τι παει να πει “Eις το επανιδείν; ”
    Εδω ειμαστε.Και παντα μαζι σου!
    Το νησι των ονειρων ειναι εκει!
    Το ονειρο μου..ειναι εδω!!!
    Φιλι για καλημερα!

  6. July 12, 2008 5:17 am

    Κι εγώ δεν πάω πουθενάααααααααααα!
    Ακόμα, τουλάχιστον…
    Εσύ θα φύγεις, θα πάς κάπου;

    Φιλιά…

  7. Blue permalink
    July 12, 2008 5:34 am

    Οι περισσότεροι νομίζω, δεν έχουν φύγει ακόμα… απλά είναι δύσκολο να σταθείς μπροστά σε μια οθόνη όταν ακούς το καλοκαίρι να σε καλεί να βγεις έξω. Ειδικά όταν έχεις περάσει έναν κουραστικό΄και δύσκολο χειμώνα!

    Τι όμορφοι πίνακες … Θα πάω να τους χαζέψω λιγάκι!

    Φιλάκια πολλά Δεσποινάκι μου!

  8. July 12, 2008 6:56 am

    @Ιουστινη Η μπλογκογειτονια δεν αδειασε εντελως, σωστα αλλα εχουν μειναι τοσο λιγοι πια, που γραφουμε ο ενας για τον αλλο. Και οι ορδες των αναγνωστων που περνανε καθημερινα χωρις να αφησουν σχολια στο επομενο κλικ θα βρουν κατι αλλο ενδιαφερον να διαβασουν. Η αληθεια ειναι οτι καπου θελω να ξεφυγω λιγο γι αυτο η επομενη αναρτηση εδω θα ειναι το Σεπτεμβρη η τον Οκτωβρη. Καπου πως να το πω.. μπαφιασα. Επισης ειναι αληθεια οτι με κουρασε αυτη η καθημερινη συνηθεια. Και οπως ειπα .. εδω θα ειμαι και θα τριγυρναω. Φιλια καλημερας.

    @Στρατο μου, δεν καθομαι σε αναμμενα καρβουνα, αλλα σιγουρα η ανεμελια ειναι σιγουρα μερος του σημερα περισοτερο απο οτι ταν χτες. Μονο και μονο που αποφασισα να μη κανω αλλη αναρτηση για το καλοακαιρι με εχει επηρρεασει θετικα. Θαλω να γυρισω λιγο και σε αλλες αυλες να διαβασω μπλογκς που μου αρεσουν πολυ αλλα τα εχω παραμερισει στο ονομα της καθημερινης επικοινωνιας. Αισθανομαι οτι χρειαζομαι μια ανανεωση, και αυτη βαζω σιγα σιγα στη ζωη μου σημερα. Σε φιλω Στρατο μου.

    @Σοφια, ο Σπυρος Βασιλειου, λιγο γειτονας σου καποτε, ηταν απο τους καλυτερους ζωγραφους του περασμενου αιωνα. Αθηνολατρης απο τους μεγαλυτερους ειχε το εργαστηρι του παντα στην Ερετρια.
    Δε ξερω αν μιλαμε στο βροντο, αλλα σιγουρα αν καποιος θελει να κανει ενα διαλειμμα στο μπλογκινγ .. ειναι η πιο καταλληλη εποχη.

    @Φωτεινουλα, εχεις δικιο, ειναι τοσο σημαντικο να μενεις σε ενα μερος που το καλοκαιρι μυριζει καλοκαιρι συμφωνα με τον ορισμο που του δινουμε απο παιδια. Ακομα και η ρουτινα γινεται πιο ομορφη εκει. Κι εγω σε φιλω και .. να τωρα που δε θα εχω να σκεφτομαι τι θα γραψω, θα ερθω να σε δω πιο κοντα… Φιλια κι απο μενα.

    @Κωστη, το επανιδειν μπηκε στη βιτρινα γιατι εκει μενουν πολλοι. Θα ξαναρθουν .. ισως … το Σεπτεμβρη. Οσο για το ονειρο, ειναι ονειρο θερινης νυχτος …. ναναι καλα τα καλοκαιρια μου μας τα επιτρεπουν. Φιλι επισης.

    @artanis, θα φυγω κι εγω.. απο το ρημαδολαπτοπ…. αλλα οχι ακομα. Φιλια.

    @blue Εαν ειχα τη θαλασσα δυο βηματα .. οπως εσυ.. θα ειχα φυγει προ πολλου. Σου στελνω πολλα φιλακια.

  9. July 12, 2008 8:18 am

    Καλοδεχούμενη η απάντησή σου. Αν το μπλόγκινγκ σου έχει γίνει ρουτίνα, άπεχε για λίγο να ανανεωθείς. Πιστεύω πως αυτά που μας αρέσουν πρέπει να τα κάνουμε όταν και όσο μας αρέσουν. Ο κορεσμός είναι η χειρότερη τιμωρία της χαράς.
    Πάντως, σου χρωστάω μια ανάρτηση με τις κροκάλες του καλοκαιριού μου.
    Σε γλυκοφιλώ και να περνάς ανέμελα στις παρυφές της Ουασιγκτώνος.
    Ιουστίνη

  10. July 12, 2008 8:37 am

    Μου αρεσει ακομα, και πολυ μαλιστα, αλλα αν δε σταματησω λιγο τωρα θα επελθει και ο κορεσμος. Θα εχω το νου μου για τις κροκαλες. 😀 😀 😀 😀

  11. personlich permalink
    July 12, 2008 12:45 pm

    Καλημερα και παλι Δεσποινακι.
    Ειμαι λυπημενος που θα χασω την καλη μου καθημερινη συνηθεια,να σε επισκεπτομαι σαν πρωτη στην μπλογκοπαρεα μου.
    Αλλα,θα βρω τον τροπο,να σε κανω να κανεις αναρτηση,πολυ πιο πριν!
    Στο υποσχομαι;)
    Περνα καλα χαρα μου!Ενα φιλι διαρκειας;)

  12. July 12, 2008 1:33 pm

    Συμφωνώ Δεσποινάκι για τους λόγους που ανέφερες και για πολλούς ακόμα, άλλωστε μετά από τα ποστ ειδκά της Χίου που ήταν σαν να είχαμε πάει όλοι μαζί στο νησί, ε τώρα είναι ώρα να πας μόνη διακοπούλες 🙂
    Σε φιλώ πολύ!!

  13. July 12, 2008 3:58 pm

    @Personlich.. Θα ερχομαι εγω σε σενα μωρε, αφου ειπα οτι εδω θα τριγυρναω. Ουτε τα κομεντς θα κλεισουνε. Ασε που ΔΕΝ αποκλειεται να κανω αναρτηση στο ενδιαμεσο γιατι σημερα συνεβη κατι εξαιρετικο. Και αμεσως σκεφτηκα.. δε το λεω στα παιδια.. και μετα ξαναλεω.. αμαν ρε Δεσποινα ειπες να κανεις λιγο διαλειμμα.. μου εδωσα μια φαπα και ηρεμησα. Συνηθειο! Πφ! Φιλακι.

    @melissoula .. εχω να συγυρισω τουτο δω, να κανω μερικες επισκεψεις, να διαβασω κατι καινουργια βιβλια ασε που τα σαβατοκυριακα μου μεχρι να φυγω ειναι γεματα. Απλα ειπα να σταματησω για λιγο τις αναρτησεις γιατι κακα τα ψεμματα αισθανομαι και καποια εξαρτηση και δε μ’ αρεσει. Κι εγω σε φιλω.

  14. personlich permalink
    July 12, 2008 8:19 pm

    Προβα!!!
    Καλησπερα….
    Εισαι εδω;;;;

  15. July 12, 2008 8:24 pm

    Ναι

  16. July 12, 2008 8:26 pm

    ιιιιιιιιιιιιιιι !!! δυομισυ ειναι εκει!!!!!

  17. July 12, 2008 8:28 pm

    Καλησπερα (ξαφνιαστηκα και ξεχασα τους καλους μου τροπους)

  18. July 12, 2008 8:50 pm

    Να ξέρεις ότι έχω κλάψει μ αυτούς τους
    στίχους (του Μ.Μπουρμπούλη).
    Ακόμα εδώ είμαστε
    καλό σου βράδυ!

  19. July 12, 2008 8:54 pm

    Καλωστονε .. ειναι η δεν ειναι φανταστικο τραγουδι και υπεροχοι στιχοι. Το ξερω Κωστα μου και θα ερθω να σε δω. Κι εσενα καλο σου ξημερωμα.
    ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!! καλεεεεεεεεεεεεεε !!! 4 ειναι εκειιιιι !!!!!!!!!!!

  20. Κατερινα permalink
    July 13, 2008 6:14 am

    Δεσποινάκι μου καλημέρα. Πολύ λιγο σε γνωρίζω,αλλά είμαι σιγουρη οτι δεν σταματάς εδώ(το καλό που σου συνέβη δεν θα το πεις??). Έχεις πολύτιμες σκέψεις στο μυαλουδάκι σου και ‘ολοι εδώ στη μπλογκογειτονιά το γνωρίζουν. Θα αναμένουμε την γραφή σου έστω και στις διακοπές. Μήπως θυμάσαι όταν πήγες Βιέννη τι γινόταν???Καθημερινά έπαιρνες ευχές στην αρχή για καλό ταξίδι μετά για να περνάς καλά κ τέλος ,”με το καλό να ρθεις,, θέλουμε δοκουμέντα, πού είσαι κλπ”. Αρέσουμε, γιατί να το κρύψωμε?
    Οι πίνακες φοβεροί,τους χάζεψα αρκετά(θα φτάσω εκεί άραγε?) και η μουσική επίσης. Καλή μου Δεσποινιώ να περάσεις όμορφα, καλή Κυριακή φιλιά πολλά

  21. July 13, 2008 6:38 am

    Κατερινιω, δεν σταματαω. Ενα διαλειμμα κανω στις αναρτησεις. Σ’ ευχαριστω για τα καλα λογια. Ολοι χρειαζομαστε ενα διαλειμματακι μια ανανεωση. Δεν εχω ματια μου ουτε βλεψεις να γινω αρεστη, ουτε να διαφημιζομαι. Καθημερινες σκεψεις και ανησυχιες φερνω εδω και χαιρομαι την παρεα οσων τις μοιραζονται. Μη το λες ετσι σα να φευγω. Οχι εδω ειμαι και μαλιστα σημερα το πρωι σχεδιαζα κατι καινουργιο για .. μετα τις διακοπες. Το χτεσινο θα το κρατησω αυτη τη φορα για μενα μονο. Κι ας εχει σχεση αμεση με το μπλογκ. Καμια φορα μου λεω “Βρε Δεσποινα, τι τους λες των ανθρωπων; ποιον ενδιαφερει αυτο;” Εχει συνορα ο αυθορμητισμος με το διαπλατο ανοιγμα της καρδιας. Και δε θελω να το ξεπερναω. Μια πλατεια στο ιντερνετ ειναι εδω, σουλατσο γινεται και ψου ψου ψου.
    Παντως στην Ελλαδα το λαπτοπ δε το παιρνω. Εχω να κανω δημοσιες .. σχεσεις εκει.. σε πλατειες και σε παραλιες. Και σε σενα Καλη Κυριακη και πολλα φιλια.

  22. Κατερίνα permalink
    July 14, 2008 2:04 am

    Συμφωνώ πως είναι μια πλατεία. Άλλά η δική σου είναι με τραπεζάκια,θέα, καλή μουσική,φιλοξενία,καλή παρέα,ομορφιά και τέλειο ψου ψου ψου.Σίγουρα δεν διαφημίζεσαι όμως σίγουρα οι σκέψεις και ο αυθορμητισμός σου μεγαλώνουν και παρασύρουν την παρέα.Λατρευτό και απάνεμο στέκι.
    Με το καλό να έρθεις εδώ να ξεκουραστείς και να περάσεις όμορφα. Ξέρεις που θα με βρεις στο κινητό ή και στην Αθήνα αν σταθείς,θέλεις και βρεις χρόνο. Γλυκοφιλάκια καλή μου, καλημέρα και καλή εβδομάδα.

  23. Φλο permalink
    July 14, 2008 2:12 am

    Καλό καλοκαίρι Δεσποινάριον, με πολλές βουτιές και ανεμελιά!

  24. Εβίτα permalink
    July 14, 2008 3:27 am

    Έφηβη, νύχτα, στο τηλέφωνο, τραγουδάω σ΄ένα καλοκαιρινό αμόρε αυτό το τραγούδι που πολύ του αρέσει με φρικτά αγγλικά που ευτυχώς δεν πολυκαταλαβαίνει ……
    Το καλοκαίρι έφυγε το αμόρε παρέμεινε σαν φιλαράκι μέχρι που έφυγε για το μακρύ ταξίδι τόσο νέος και τόσο άδικα απ΄την αρρώστεια που θερίζει. Αχ βρε Σταύρο που νάξερα τότε να κάνω ένα ” pledge
    To meet in September, And seal it with a kiss”
    Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν το διάβασα … εκεί στην άλλη άκρη της γής ένας άγνωστος άνθρωπος για μια ακόμα φορά να είναι τόσο κοντά στα γούστα, στις μνήμες στις επιλογές μου, απίστευτο να είμαστε τόσο όμοιοι και τόσο διαφορετικοί συνάμα !
    Καλή ξεκούραση Δεσποινάκι, γέμισε τι μπαταρίες σου και την ψυχή σου κι όταν είσαι έτοιμη ξαναέλα να μας πείς τις ιστορίες σου. Θα σε περιμένουμε.
    Καλό καλοκαίρι σε όλους μας, σε μια βδομάδα κι εγώ θα αναπνέω το Συριανό αεράκι και για ένα δεκαήμερο θα βουτάω το κεφάλι μου στο Αιγαίο μπας και καθαρίσει το μυαλό μου απ΄την καθημερινότητα.
    Φιλιά !!!!

  25. July 14, 2008 6:29 am

    @Κατερινα μου, τι να πω πρωι πρωι, σ’ ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Και πριν πω τιποτε αλλο σ’ ευχαριστω για το τραγουδι, πολυ ομορφο. Η αποχωρηση μου αργει ακομα αλλα οταν πατησω το λεπτεπιλεπτον ποδαρακι μου στην Ελλαδα, σιγουρα θα τα πουμε.
    Σκεφτομαι τι πλατεια μπορει να ειναι εδω. Καποτε απο ενα υψωματακι στο Μονακο, κοιταγα κατω κι εβλεπα εκεινα τα τραπεζακια και τις κλασσικες καρεκλες απο καλαμι με τη στογγυλη πλατη. Μετα πιο περα τα πλεουμενα στο νερο. Αυτη η πλατεια θα ηθελα να ειναι. Γιατι Εξαρχεια δε φερνει, Κολωνακι δε φερνει, χμμμ Συνταγματος ειναι πιο κοντα.. Ετσι με περαστικους που βιαζονται , αλλους που καθονται για ενα καφε, αλλους που στεκονται λιγο γιατι βλεπουν λιγη ομορφια ακομα στην πλατεια.
    Ας κατσω λιγο λοιπον κι εγω σε μια καρεκλιτσα στην πλατεια που τη λενε σχολια, χωρις να σκουπιζω και να ανανεωνομαι για λιγο, ετσι για να χαλαρωσω λιγο πριν τον Αυγουστο.
    Καλοκαιρι Κατερινακι και τα μυαλα .. σουπα..
    Κι εγω σε φιλω και αν ξαναπερασεις, κερναω φραπεδια περιποιημενη.

    @Φλο Που εισαι εσυ κοριτσαρα μου, φευγεις, ερχεσαι, χαιρεσαι κι εσυ το καλοκαιρακι. Σου στελνω πολλα φιλια και σε σενα και στο Χριστοφορο.

    @Εβιτα Πολλες φορες γραφουμε και αγγιζουμε χορδες ευαισθητες χωρις να το θελουμε. Ποσες φορες κι εγω δεν διαβασα στις μπλογκογειτονιες κατι που με συγγινησε κατι που μου εφερε ενα δακρυ. Γιατι ολοι μας μα ολοι μας εχουμε καποιες κοινες εμπειρειες, καποιες κοινες προτιμησεις, καποιες κοινες εικονες.
    Συρο ε; Τι ομορφο κοσμοπολιτικο νησι και θεε μου τι λουκουμια! Σε μια βδομαδα λοιπον, να δεις ποσο γρηγορα θα περασει. Καλα μπανακια, καλη ξεκουραση και σε σενα. Παλι με μερες με καιρους παλι εδωπερα θαμαστε.

    Καλη εβδομαδα σε ολους που περνουν απο δω. Καλοκαιρακι και τα .. δικα μου .. μυαλα στα καγγελα..

  26. July 14, 2008 6:52 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι, τώρα που δεν κάνεις δουλειές κερνάς ένα καφεδάκι ελληνικό? έρχομαι!!

  27. July 14, 2008 5:43 pm

    Εππππ, εδώ είμαστε!
    Η αλήθεια είναι ότι κυριαρχεί το πνεύμα των διακοπών. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ δουλεύω κάθε μέρα μέχρι τις 10 το βράδυ! Άσε που δεν πρόλαλαβα πάλι να φωτογραφήσω τις βιτρίνες που αλλάζουν πάλι!
    Καλό βράδυ!!!!

  28. July 14, 2008 6:38 pm

    @μελισσουλα οτι θες κερναω και καφε το πρωι, και παγωτο ξυλακι το απογευμα, και μοχιτο το βραδυ, εχω κατι κεφια ξεγυρισμενα, γιου γουιλ ση τουμοροου.

    @Μαρκονακηηηη.. γυρισες εσυ; Γιατι καμαρι μου μεχρι τις 10 το βραδυ; Χμ, μια νυχτερινη φωτογραφηση δε θα με χαλαγε. Νομιζω ειχες κανει μια με τις βιτρινες απο τις διαφορες πολεις.. η σε μπερδευω με αλλο καλλιτεχνη; πφ!
    Σε παρακαλω, μια δουλεια σε βαλαμε να κανεις, να μας φερνεις την Αθηναικη μοδα εδω στα ξενα. Περιμενω.. μην ταξεις του αγιου κερι και του παιδιου (μουα) κουλουρι!

Leave a Reply

