Skip to content

ειπα ξειπα .. αλλα τι να κανω!

July 14, 2008

Ξερω, θα με παρετε για εντελως ανισορροπη, αλλα δεν αντεξα να μη σας το γραψω αυτο. Απο το πρωι ημουνα λιγο χαλια, ηταν και Δευτερα, ειχα κι ενα σωρο να ξεμπερδεψω στη δουλεια. Το απογευμα ομως γυριζοντας απο το γραφειο, βρηκα δυο τεραστιες εκπληξεις μεσα στο γραμματοκιβωτιο μου. Ετσι εσπευσα να φωτογραφηθω με τα δωρακια μου και να τα φερω με πολλα πολλα ευχαριστω στις φιλες που μου τα εστειλαν. Ειμαι τοοοοοοοοσο χαρουμενη!

Το πρωτο δωρακι ηταν απο την υπεροχη Βαλισια που πηγε ενα ταξιδακι στην Κοζανη και σκεφτηκε κι εμενα με τοση αγαπη. Αυτο που βλεπετε ειναι ο περιφημος κροκος Κοζανης. Για να φιαχνω ριζοττα και αλλα υπεροχα πιατα. Σε ευχαριστω κουκλα μου, μεσα απο την καρδια μου. Κατι τετοια κανετε και με συγγινειτε τοσο, και σκεφτομαι τι τυχερη που ειμαι που σας γνωρισα ολους εδω μεσα.

Το δευτερο πακεττακι ηταν απο την λαιδη Πηνελοπη που ειναι απο τις πρωτες φιλες της μπλογκοσφαιρας. Περσυ το Δεκεμβρη που εγραφα τις εντυπωσεις μου απο το Καρμελ και το Μοντερεϋ η Πηνελοπη ηρθε να μου πει οτι εχει παει στα ιδια μερη κι ετσι αρχισαμε να ανταλασσουμε ταξιδιωτικα σχολια. Ευχομαι το πρωτο της βιβλιο να ειναι η αρχη για πολλες επιτυχιες και δεν μπορω να περιμενω μεχρι να το διαβασω.

Επισης υποσχομαι στην Βαλισια οτι θα φιαξω ενα ριζοττο συντομα και θα κανω αναρτηση μεγειρευοντας.

Ουφ! μου λειψατε! Θα γραφω που και που!!!!!!

Τα πιο γλυκα μου φιλια σε ολους αλλα τα πιο πολλα στη Βαλισια και στην Πηνελοπη!

Υ.Γ. Σελιδα 32 .. Πηνελοπη εχω λυθει στα γελια.. σε καλο μου !

23 Comments leave one →
  1. July 14, 2008 11:12 pm

    Καλά, καλά , δικαιολογείσαι αφού έλαβες δωράκια. Περιμένουμε εντυπώσεις απο Πηνελοπεριπέτειες και έργο τέχνης με κρόκο Κοζάνης.
    Είμαστε όλες με τα μυαλά στα κάγκελα. Μια ανισορροπία την έχουμε ένεκα φαγωμάρας προ των διακοπών.
    Φιλάκια!

  2. July 15, 2008 1:05 am

    Δέσποινα δεν σε παρεξηγούμε! Όλοι το περνάμε κάπου κάπου. Καλή ανάγνωση και έχεις κάθε δίκιο να νιώθεις χαρούμενη που βλέπεις ότι οι φίλες σου σε σκέφτοντε !
    φιλιά

  3. July 15, 2008 2:00 am

    εγώ να σε παρεξηγούσα αποκλείεται, που αλλάζω γνώμες τρεις την ώρα.
    Δεν θυμάσαι το Πάσχα, φεύγω Ελλάδα όχι δε φεύγω..
    Πάντως ότι κι αν κάνεις το καφεδάκι μου μαζί με εσένα και την άλλη την ξεσηκωμένη το πίνω το πρωί🙂
    Φιλιά πολλά!

  4. July 15, 2008 2:45 am

    Όχι που δεν θα έγραφες! Όχι που θα το κρατούσες για τον εαυτό σου!
    Για αυτό είναι οι δηλώσεις, για να τις καταρρίπτουμε!
    Καλημέρααααα!!!!!

  5. Φλο permalink
    July 15, 2008 4:09 am

    Στροβιλίζομαι στη δίνη του καλοκαιριού-))
    Φιλιά και από μας!
    Να διαβάσεις το τελευταίο βιβλίο της Σώτης ” Λίγο από το αίμα σου”. Εξαιρετικό! Καλή αντάμωση από Σεπτέμβριο

  6. July 15, 2008 4:35 am

    Όσες δηλώσεις και να κάνεις, το άτιμο το blogging δεν κόβεται. Είναι σαν τα ναρκωτικά, τσιγάρο, ή κάτι τέτοιο. Δύσκολα κόβεται. Αλλά και στο κάτω κάτω γιατί να κοπεί; Ποιον βλάπτεις; Ούτε καν τον εαυτό σου. Τον ελεύθερο χρόνο σου “σπαταλάς”.
    Πολλά φιλιά

  7. margarita permalink
    July 15, 2008 5:07 am

    σ’ ευχαριστω .. που δεν μ’αφηνεις απο τωρα μονη .. μια ανασα ειναι το διαβασμα του ποστ οταν αρχιζω την μερα μου και ποτε ποτε τραγουδω μαζι με την μουσικη σου υποκρουση .. ( δεν εχω και κανεναν αλλο στο κοντεινερ μου .. και εκτονωνομαι..) καλη ορεξη .. και μην το βαλεις στο ριζοτο το σαφραν σου .. κανε ενα αραβικο σπυρωτο ρυζι .. ολα τα αλλα του πνιγουν τη γευση..λεει η Χουαχιμπα η κολλητη μου στο Ντουμπαι..

    φιλακια απο απαραδεκτο καλοκαιρι του μοναχου..

  8. Κατερίνα permalink
    July 15, 2008 5:36 am

    Αυτό το “είπα ξείπα”πολύ μου άρεσε!! Λοιπόν, Δεσποινάκι μου δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου χθες που σε άκουσα.Χιπ χοπ χιπ χοπ όλο το απόγευμα.Ξεφωνητά, ξέρεις τι θα πει??Μακάρι να τα πούμε και εδώ, από κοντά.Στη φωτο με το βιβλίο δε, είσαι σαν παιδάκι που έχει κάνει ζαβολία. Είναι σα να λές “τσα, εδώ είμαι πάλι”. Είσαι φοβερή. Περιμένω ριζόττο σύντομα.Χαίρομαι που είσαι χαρούμενη.Καλή συνέχεια με φιλούδια.

  9. An-Lu permalink
    July 15, 2008 7:43 am

    Πάντα τέτοια και καλύτερα!

  10. July 15, 2008 8:41 am

    @a tutti τραμ ταρα ταρααα ταμ ταμ! Η χαρα δε κρυβεται, εγω τουλαχιστο τη δικη μου δε μπορω να την συγκρατησω με τιποτα. Σαν τη γνωστη παροιμια… Για να μη σας πω οτι με το που ειδα και τη φατσα μου χαμογελαστη στην οθονη μου σημερα ξαναχαμογελασα. Εχετε ακουστα που λενε Δεσποινα κερνα και Δεσποινα πινει. Ετσι ενα πραγμα. Καλα ειπαμε θαρχομαι να γραφω καθε τοσο αλλα οχι και καθε μερα, ηδη εχω αρχισει να χαλαρωνω, και εχω λιγο ξεφυγει απο το τι θα γραψω σημερα. Αλλα ερχομαι για να δω τι κανει ο ενας και ο αλλος γιατι οπως και να το κανουμε αϊ λαβ γιου. Φευγω για τωρα σιγοψιθυριζοντας..
    λα βιτα ε μπελλα
    κι εγω μια τεμπελα
    Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά,
    μέσα στο νεράκι πλέουμε αγκαλιά.
    Πέφτει το βραδάκι, πιάνει η δροσιά,
    δως μου ένα φιλάκι και έλα πιο κοντά.

    Εγώ κι εσύ , εσύ κι εγώ,
    μόνοι πάνω στη γη.
    Ωωω! μόνοι στη γη.

    Ήταν η Αθήνα κόμπος στο λαιμό,
    νέφος και ρουτίνα και άγχος τρομερό.
    Δως μου ένα τσιγάρο , δως μου και φωτιά,
    Θεέ μου θα σε πάρω στη καυτή την αμμουδιά.

    Εγώ κι εσύ , εσύ κι εγώ,
    μόνοι πάνω στη γη.
    Ωωω! μόνοι στη γη.

    Τηλέφωνο χτυπάει, βουλιάζει το νησί,
    και τ’ όνειρο σκορπάει στου γραφείου τη βουή.
    Πετάγομαι ιδρωμένος, δουλεύεις και γελάς,
    σ’ ακούω σαν χαμένος το ρεφρέν να τραγουδάς.

    Εγώ κι εσύ , εσύ κι εγώ,
    μόνοι πάνω στη γη.
    Ωωω! μόνοι στη γη.

    ΩΩΩΩ ΩΩΩ ΩΩΩ !!!
    διωξτε μεεεεεεε…..

  11. margarita permalink
    July 15, 2008 9:41 am

    και που να το ελεγες και λαιφ! βρε παιδι μου κολλητικη η αισιοδοξια σου .. φθσηξε και με πηρε και μενα , παω τραγοθδοντας να παρω το λεωφορειο για το σπιτακι μου.. τραλαλα και εγω λοιπον ..εστω και ανευ διακοπων..

    μ

  12. personlich permalink
    July 15, 2008 9:46 am

    ….και καλα εκανες!!!
    Ειναι υπεροχο να παιρνεις δωρακια απο φιλους!
    Μα πιο σημαντικο,ειναι να δειχνεις τα συναισθηματα σου!
    Ειτε θετικα,ειτε αρνητικα ειναι αυτα!
    Κανει καλο,πρωτα στον εαυτο σου
    και μετα στους φιλους σου!Βοηθαει να καταλαβαινομαστε καλυτερα!
    Μια υπεροχη καλημερα και ενα φιλακι,στο μουτρακι…της φωτογραφιας!

  13. July 15, 2008 12:44 pm

    Στις φωτογραφίες έκδηλη η χαρά σου από τα δωράκια! Πώς να την κρύψεις…
    Το ριζότο με δόση κρόκου, για πότε το ετοιμάζεις; Έτσι για να ξέρουμε…
    Καλά να ‘σαι βρε Δέσποινα πάντα, και χίλια ευχαριστώ για όλα τα άλλα που είχες την καλοσύνη να μου γράψεις.

  14. July 15, 2008 5:49 pm

    @ Justinaki xesikomeno Εμ ετσι ειναι. Περσυ τετοιο καιρο ΗΔΗ αλητευα. Βεβαια και θα γραψω εντυπωσεις απο το βιβλιαρακι. Για πρωτη δοση εχει πολυ γελιο, και δεν της το ειχα.

    @Σοφια, ετσι ειναι και οπως καταλαβαινεις τυχανε και τα δυο μαζι και μονο που δε χοροπηδαγα απο τη χαρα μου χτες.

    @μελισσοθλα, τοχει το ζωδιο παιδι μου, αν ξεραμε τι θελαμε.. καλα θαταν, ας μας πει καποιος!

    @Μαρκονηηη οντως ηταν υπερανω των δυναμεων μου να κρατησω τετοια μπλογκοχαρα για μενα μονο.

    @Φλοοοοοο!!! ποτε βγηκε αυτο, αχ δε προλαβαινω να κραταω λογαριασμο πια! Μα φυσικα θα το παρω. Πρεπει ομως να χαμηλωσει πρωτα μια επικινδυνη στοιβα στο τραπεζι μου. Ασε το καλοκαιρακι να σε παρασυρει.

    @Φωτεινη. Κοβεται αλλα δεν ηθελα να το κοψω, ενα διαλειμματακι ηθελα να κανω. Ε ενταξει κρατησε 3 μερες. Πφ!

    @μαργαριτα. Δε μου λες για να εχουμε καλο ρωτημα, η Χουαχιμπα ειναι εκεινη που σου ειπε οτι ο αντρας της ειναι καλος γιατι της κανει παιδια; ε; Χμμμμ.. Αστην να κανει τα πιλαφια της κι εγω το ριζοττο μου αλ ντεντε στο κιτρινακι του. Πφφφφ!!!! Στο ηχογραφω κιολας αν θελεις (απειλη) αλλα σημερα δεν μπορω, σε μια ωρα περιμενω ντινερ γκεστς. .. θελω και τραπεζωματα μεσοβδομαδιατικο .. καμια μερα θα με βρητε τεζα εδω μεσα..😛

    @Κατερινα, κι εγω χαρηκα που τα ειπαμε Κατερινιω, σιγουρα θα τα πουμε, εξ αλλου δυο βηματα ειμαστε!!!!!

    @αν λου λακωνικωτατη, σ’ ευχαριστω γοργονα μου.

    @ Κωστη, εσυ μου πετας κατι σοβαρα και με αναγκαζεις να σκεφτω καλοκαιριατικα. Λοιπον, δεν εχω προβλημα να βγαζω τα ομορφα συναισθηματα, της χαρας, του ενθουσιασμου. Οχι μονο προβλημα δεν εχω αλλα βγαινουν μονα τους, δεν μπορω να τα μαζεψω. Τα λυπημενα δε τα βγαζω ευκολα, γιατι σκεφτομαι τι μου χρωσταει ο κοσμος εδω μεσα να διαβαζει την δικη μου πικρα. Να τα συζητησω με καποιον ναι αλλα εδω τα αποφευγω. Τα αρνητικα παλι μου ειναι δυσκολο. Ακομα και στην προσωπικη μου ζωη, οταν εχω ενα προβλημα με καποιον το συζητω κατ ιδιαν. Ποτε δημοσια. Γιατι παντα υπαρχει η περιπτωση να σφαλλω και αν δε το συζητησω δε γινεται να το ξερω. Εδω παλι το ιδιο και ακομα πιο προσεκτικα γιατι οι πιθανοτητες να κανω λαθος ειναι μεγαλυτερες μιας και δε βλεπω τον αλλο τι υφος εχει οταν γραφει κατι. Αυτο συμβαινει και σε μενα, καμια φορα λεω κατι σαν καλαμπουρι και ο αλλοε το παρεξηγει. Οταν κατι δε με ενδιαφερει να το ψαξω, το προσπερναω και παω παρακατω. Εδω δε θελω να αναλωνομαι σε ασκοπους αντιπερισπασμους. Εξ αλλου δεν ειναι δυνατον ολοι οσοι μπαινουν σε ενα μπλογκ, να καταλαβαινει ο ενας τον αλλο. Κις.

    @μηθυμναιε, Στρατο μου.. μη το ξαναπεις, μου χρωστας ενα ουζο κι ενα κιοφτε!!!!! Φιλια εκει στο νησι!

  15. personlich permalink
    July 15, 2008 7:23 pm

    Bis morgen!
    :))))))

  16. July 15, 2008 9:05 pm

    buonna notte gatto!

  17. July 16, 2008 4:36 am

    The pleasure was all mine!
    Η μαγειρική σου δίνει φτεράαααααααααα!
    Ελπίζω να μην αρχίσεις να διαβάζεις το βιβλίο μέσα στην κουζίνα και καεί κανένα ριζότο ε;
    Ματς Μουτς!

  18. July 16, 2008 5:34 am

    Σε εσενα στην Αμερική εφτασε πριν απο μένα στην ελλάδα το βιβλιο της Πηνελόπης.!
    Το ξαναπαράγκειλα σήμερα με courier . Πιστευω τελικά να το εχω.

    … οντως σαν παδάκι που εκανε ζαβολια φαίνεσαι στην φωτογραφια !χι χι χι

  19. July 16, 2008 7:45 am

    Βαλισια το ριζοττο ειναι οντως φαγητο που σε θελει να καθεσαι απο πανω του, να το ανακατευεις να το κοιτας να ριχνεις ζωμο. Σε θελει εκει απικο για 20 λεπτα. Ετσι λοιπον παντα μαγειρευεται με ενα ποτηρι κρασι στο πλαι, γιατι αλλοιως θα βαριομασταν τη ζωη μας. Αντε το πολυ πολυ να κλεψεις ενα κομματακι παρμεζανα να συνοδευσεις το κρασι μη σου κατσει σε αδειο στομαχι. Οταν ξεχασω να βαλω το κρασι διπλα και με δει ο Ερρικος να φιαχνω ριζοττο, μου φερνει ενα ποτηρι, και φερνει ενα και για κεινον ως σου σεφ! Ιεροτελεστια! ετσι δε θα το καψω το ριζοττο εκτος αν με ξελογιασει ο σου σεφ! Το βιβλιο στην ωρα του. Φιλακια!!!!

  20. July 16, 2008 7:48 am

    Νικο ενα θα σου πω. Ειναι παρα πολυ καλο, ειλικρινα με ξαφνιασε με το χιουμορ που δεν ηταν τοσο εκδηλο στην ιστοσελιδα. Διαβαζεται πολυ ευχαριστα, ρουφιεται βρε παιδι μου. Θα σου αρεσει πολυ.
    Περασα και απο το καφενειο! και χαρηκα που σε γνωρισα. Καλη σου μερα.

  21. Κατερίνα permalink
    July 16, 2008 8:10 am

    Ο χρόνος πριν την άδεια εργασιακά είναι τρελός!!!! Ένας ρυθμός και συναντήσεις λες και είναι αρχή περιόδου.Κέρασε κάτι βρε Δεσποινάκι να δροσιστούμε,Ένα σορμπέ, κατι τι δροσερό!Το κεφάλι μου θα σπάσει! ΄Πολύ κοντά στο σπ’ιτι είναι το τεννις κλαμπ Χαλανδρίου.Μόλις τελειώσω σήμερα θα πάω για βουτιά στην πισίνα και θ αραξω ως το δείλι να ξεχαστώ. Πέρασμα για φιλιά και καλησπέρες καλή μου φίλη.

  22. personlich permalink
    July 16, 2008 2:20 pm

    Ο ανωνυμος μου μηνυσε να σου πω ,ετσι γιατι αυτος δεν μπρει να αφησει σχολιο,πως σε ερωτευθηκε απο τις ματαρες σου της κατω φωτογραφιας με το βιβλιο!
    Ειναι γεγονος!
    Δεν ειναι δικο μου σχολιο!
    Αν και θα ηθελα να ηταν!
    Φιλι στην φιλη Δεσποινα!

  23. July 16, 2008 8:26 pm

    @Κατερινααααα !!! Γραφε τετοια να τρεξει ο κοσμος στο τεννις κλαμπ να δει την Κατερινα!!! Πφφφ!!

    @personlich Βρε Κωστηηη ! δε σου ειπα να μη φερνεις τα ραβασακια εδω; Σε καλο σου!! 😛😛😛😛😛😛 😀😀😀

Leave a Reply

