Skip to content

με την πρωτη ματια..

July 16, 2008

Ολοι ξερουμε οτι η πρωτη εντυπωση σε μια γνωριμια, παιζει καθοριστικο ρολο στην εξελιξη της σχεσης. Οτι και να λενε, για επιπολαιοτητες στην αντιμετωπιση της πρωτης οπτικης η συνδιαλλεκτικης επαφης, ειναι πολυ σημαντικη. Αλλοι απο μας ριχνουν περισσοτερο βαρος στην εξωτερικη εμφανιση, αλλοι στην πρωτη συνομιλια. Βασιζομενοι πανω σ’ αυτο το concept, ειδικοι εχουν κανει ολοκληρες μελετες για να προετοιμασουν τους “προς αγραν” εργασιας, να προετοιμαστουν καταλληλα για το περιφημο interview. Ασχετα αν ο καθενας δεν μπορει να παιξει τοσο καλα το ρολο του και να κανει μπαμ οτι προσποιειται. Εκει αρχιζεις να αναρωτιεσαι κατα ποσον θελεις να προσλαβεις ενα κακο ηθοποιο. Βεβαια, το αλλο το λιγο παρεξηγημενο ” να εισαι ο εαυτος σου ” – που βρισκεται στο τοπ 10 των εκφρασεων που αντιπαθω αφανταστα – πρεπει να το προσεξουμε λιγο. Αν ειμαστε τυποι ευθυμοι, το καλαμπουρι μας σαν πρωτη ατακα μπορει να ξενισει αρνητικα τον αλλο που χτες δεν τον ξεραμε. Με παει αλλου η αφηγηση ομως, κι εγω θελω να επικεντρωθω που αλλου; στα μπλογκς.

Εδω τι ειναι η πρωτη εντυπωση; Κατι που θα γραψεις και αντε μια φωτογραφια σε δυο διαστασεις. Αυτη ειναι η πρωτη εντυπωση. Καθολου ολοκληρωμενη, και καθολου λεπτομερης. Ουτε τον αυθορμητο λογο ακουσα ουτε ειδα την εκφραση στο προσωπο σου. Λοιπον.. να βασιστω στην πρωτη εντυπωση; Απαντω στην ερωτηση μου. Οχι, το περιθωριο για σφαλματα ειναι μεγαλο. Και το λεω αυτο μετα απο εναμισυ χρονο στο μπλογκ. Στις αρκετες περιπτωσεις ομως εκει στην αρχη της μπλογκικης επαφης κατι γινεται και σου δημιουργει μια διαθεση για επιφυλαξη. Και οταν γινει αυτο, η καλυτερη τακτικη ειναι να εισαι επιφυλακτικος. Δεν κανει καθολου κακο.

Λεει κατι η παρουσιαση του μπλογκ για τον χαρακτηρα αυτου που το εφιαξε; Τωρα τελευταια εχω δει και συμβουλες τι να κανετε για να φαινεται το μπλογκ σας ομορφο με την πρωτη ματια. Καλα ολα αυτα αλλα αν μεσα σε ενα καλοσχεδιασμενο μπλογκ μου λες ανοησιες, η πρωτη εντυπωση εξατμιζεται. Αντιθετα εσυ με ενα σκετο κοκκινο τιτλο και με μια ελαφρα σαρκαστικη αντιμετωπιση της καθημερινοτητας με κερδιζεις. Κι ας μη γραφω σχολια στο μπλογκ σου.

Μ’ αρεσουν πολλα μπλογκς τελευταια. Και ο λογος που δε γραφω σ’ αυτα ειναι γιατι φοβαμαι οτι δεν θα μπορεσω να τα καταφερω να διαβαζω και να ανταποκρινομαι σε ολα. Απο την αλλη μερια δε μου αρεσει να ειμαι στατικη. Ποτε δεν ημουν, σε καμια φαση της ζωης μου. Γιατι να γινω στατικη εδω; Ετσι πολλες φορες βρισκομαι σε σκεψεις και σε διλημματα. Δηλαδη, ρωταω το inner δεσποιναριον. Αυτο ειναι το μπλογκινγκ; Να εχεις δεκα ονοματα δεξια και να μην κανεις ρουπι πιο περα; Και το outer δεσποιναριον τοτε μου απαντα. Αει παρατα μας χριστιανη μου! Εδω δε προλαβαινεις με τα δεκα!

Παντως εαν ερθεις και πεις μια καλη κουβεντα σιγουρα θα ερθω να σου κανω επισκεψη. Και οσο πιο απλος και διακριτικος εισαι τοσο πιο γρηγορα θα με κερδισεις. Γραψε μου την πρωτη φορα να ερθω στο μπλογκ σου να διαβασω κατι ενδιαφερον, η πες μου να σε βαλω στην λιστα μου, και παιζεται αν θαρθω.

Καποιο νικ ηρθε παλιοτερα και εγραψε σαν απαντηση σε καποιο κειμενο που αναφερομουνα στην Ουασινγκτων σαν πρωτευουσα του πλανητη (σαρκαστικο κειμενο) ..” σε νομιζα για κουλτουριαρα αλλα αυτο σε ερριξε στα ματια μου” ..Πρωτη επισκεψη ηταν; Δε ξερω, παντως πρωτο σχολιο ηταν. Καλα συγγνωμη βρε ζωντοβολο, κατα πρωτον, αυτη ειναι εκφραση των μηντια, δεν ειναι δικη μου επινοηση και κατα δευτερον, ποτε δεν δηλωσα κουλτουριαρα οποτε μονος νομισες μονος σου ξενομισες. Τοτε ειχα απαντησει φιου και αδιαφορα αλλα σημερα που το ξανασκεφτηκα μου γυρισανε παλι τα αντερα.

.. σε λα βι..Πφφφφφφφφφφφφφφ!!!!! παμε Λυκαββητο καλυτερα!!!!!!!!!!!!!!!

.. ετσι μπραβο!!

43 Comments leave one →
  1. July 17, 2008 2:19 am

    Αρχίζω από το τέλος, ο Λαυρέντης είναι θεός και πολύ λυπάμαι που έχασα τη συναυλία του φέτος.
    Δεν είσαι κουλτουριάρα?? χμμμ μπορεί να είναι και καλύτερα γιατί εγώ κουλτουριάρες λέω εκείνες που δεν κάνουν αποτρίχωση και δεν βγάζουν τα φρύδια τους και κυκλοφορούν με αμπέχωνα🙂🙂🙂
    Όσο για τις πρώτες εντυπώσεις μετά από πολλά λάθη έχω καταλήξει ότι είναι πάντα ολόσωστες είτε είναι μπλογκικές είτε είναι ζωντανές. Τα λάθη προέκυψαν από την άλλη μελισσούλα που έλεγε μην είσαι προκατειλημμένη καλέ… άσε να τον γνωρίσεις τον άλλο/η πρώτα!
    μα c’est la vie που λένε και οι γάλλοιιιιιι
    Καλημέρα και φιλιά!!

  2. July 17, 2008 2:20 am

    Πάντως για το interview πρέπει να να δείχνεις (χωρίς απαραίτητα να είσαι) θαρραλέος.Την στιγμή που θα συνειδητοποιήσουν ότι έχουν να κάνουν με έναν φοβισμένο(και δεν εννοώ αγχωμένο) είναι χαμένο το παιχνίδι.
    Η λέξη κλειδί εδώ είναι “αδιάφορος”, τύπου και να μην πιάσω την δουλειά δεν έγινε και τίποτα.Έτσι φεύγουν κι οι φοβίες κι όλα.
    Τώρα για το blogging,κανείς δεν μας λέει που να σερφάρουμε και τι να πρωτοδιαβάσουμε.Το σημαντικό είναι να λες αλήθεια ή παραμύθια;Με νοείς φαντάζομαι.

  3. margarita permalink
    July 17, 2008 4:38 am

    δεν σχολιαζω απλα αφηνω μια καλη μερα για να δεις οτι σε διαβασα.. τις αποψεις μου για τα μπλογκ τις ξερεις ( νομιζω..) και για τις πρωτες εντυπωσεις το ιδιο… πολλες φορες οταν διαβαζω ενα αρθρο σε μια εφημεριδα η οταν ακουω μια εκπομπη στο ραδιοφωνο προσπαθω να φανταστω τι ατομο κρυβετεαι απο πισω … και αυτο με συναρπαζει.. αλλα ειμαι αμετοχη.. παιρνω μονο .. .. σε λα βι ε σε μουα..
    Μ. ( τι ακριβως κανει καποιον κουλτουριαρη??) ειμαι η δεν ειμαι?? ιδου η απορια..
    ΥΓ.. να σαι καλα με τον τουρκο…. μια υπεροχη αρχη για μια μουντη κρυα και βροχερη μερα..

  4. July 17, 2008 6:52 am

    @μελισσοουλα. Προφανως ο σχολιαστης εννοουσε την οριτζιναλ εννοια της κουλτουριαρας που κατ’ εμε ειναι και καλη. Κουλτουριαρης (για να απαντησω συγχρονως και στην ερωτηση της Μαργαριτας) ειναι για μενα αυτος που εμβαθυνει περισσοτερο απο τους υπολοιπους σε θεματα τεχνης , γλωσσας , και πολιτισμου. Συμφωνα με αυτη την εννοια θα ηθελα να ειχα την πολυτελεια να το κανω (και να ειμαι) αλλα ουτε ο χρονος μου το επιτρεπει ουτε ισως η υπομονη μου. Ετσι το εξελαβα γιατι ετσι πιστευω το εννοουσε και δεν σχολιαζω τον σχολιαστη αλλα το σχολιο αυτο καθεαυτο σαν πρωτο σχολιο σε ενα μπλογκ. Για μενα ο κουλτουριαρης δεν εχει καμια σχεσα με την εμφανιση η με την αισθητικη. Παντως ειναι συνηθισμενος και ο δικος σου ορισμος και ειλικρινα θα ηθελα να μαθω καποια στιγμη πως εγινε και φτασαμε στην ..αλλη εννοια. Τωρα που τα γραφω αυτα κουναω το κεφαλι γιατι δεν εχω ουτε και τον Μπαμπινιωτη σπιτι να δω τι λεει κι εκεινος. Οι ορισμοι λοιπον ειναι ενα αλλο ποστ. και επανερχομαι.
    Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καθοριστικες αλλα σωστες δεν ειμαι σιγουρη ακομα (παντα στα πλαισια του μπλογκινγκ) και οι ευκαιριες παντα θα ειναι μερος της τακτικης μου, ισως γιατι δεν εχω υψηλη διαισθηση. Κρινω απο αυτα που διαβαζω, ακουω, βλεπω.
    Καλημερουδια και φιλια.

  5. July 17, 2008 7:01 am

    @Βαλισια εχς προσωπικη πειρα, οχι τοσο στο να προετοιμαζομαι για ιντερβιου αλλα στο να κανω το ιντερβιου. Ετσι παραλληλα μαθαινω και τι προτεινουν στους νεους. Εξαρταται απο το ειδος εργασιας. Δεν ειναι ιδιο για ολους. Στον δικο σου τομεα πρεπει να μην δειχνεις οτι φοβασαι, αλλα στο αδιαφορος θα σταθω λιγο. Αυτο κανει καλο σε σενα σαν αυθυποβολη αλλα ο μελλων εργοδοτης θελει να δει καποιο ενθουσιασμο για το αντικειμενο της δουλειας. Η γνωση πρωτα και το ποσο θελεις αυτη τη δουλεια ειναι για μενα οι πρωτες εντυπωσεις, εκει που θα βασισω την αποφαση.
    Και για το μπλογκινγκ καπου θα συμφωνησω, σε παει δε το πας το ρημαδι.
    Και φυσικα
    νοειτω ο νοων
    παρα το χασμα γεννεων.

    Φιλακια.

  6. July 17, 2008 7:13 am

    @μαργαριτα. Αν εχεις εσυ μπαμπινιωτη φερε τους ορισμους. Τον δικο μου στον εδωσα, εσυ θα κρινεις αν εισαι η οχι. Μπορεις να δωσεις και δικο σου ορισμο γιατι οπως και να το κανουμε αυτη η λεξη εχει εξηγηθει ποικιλοτροπως.
    Το να εισαι αμετοχος στα μπλογκς δεν ειναι δυνατον. Μπορει να μην εχεις μπλογκ, αλλα απαξ και σχολιαζεις (εστω και στης φιλεναδας σου) μετεχεις. Κι εφοσον μετεχεις δημιουργεις εντυπωσεις. Βεβαια ο μη εχων μπλογκ εκτιθεται λιγωτερο.. λογικον.. εχει παντα την ασπιδα της ανωνυμιας.. σεβαστον… παντως εμενα η “πρωτη γνωμη” για τα μπλογκς μεταβαλλεται οσο περνα ο καιρος. Απο γενικη και αοριστη παιρνει επι μερους μορφη αναλογα το ειδος του μπλογκινγκ. Παααλιι βρεχειιιι; Φιλακια σου.

  7. July 17, 2008 7:25 am

    Αγαπητή μου Δέσποινα, τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Όπως και σε ένα πάρτυ, έστω και αν πας με συνοδό, θά μιλήσεις στον έναν θα μιλήσεις στον άλλο, θα ζητήσεις συγγνώμη και θα φύγεις διακριτικά όταν ακούσεις κάτι που δεν σου ταιριάζει και δεν θέλεις να φανείς αγενής..Το ίδιο και δώ, μιλάμε, αν ταιριάζουμε συνεχίζουμε να μιλάμε, σε άλλους λιγότερο σε άλλους περισότερο, πάμε σε καινούργια πάρτυ με παλιούς συνοδούς και γνωρίζουμε καινούργια πρόσωπα. Θυμάσαι που είχα μώβ με ρόζ γράμματα παλιά? Το άλλαξα πιο πολύ επειδή στους δικούς μου εδώ ,στα παιδιά και στον άντρα μου δηλαδή. Αλλά τελικά και έτσι μου αρέσει πολύ. Σημασία έχει όπως λές το τι γράφεις. Νομίζω ότι πρέπει να ξεπεράσουμε την εντύπωση ότι πρέπει να απαντάμε η να περιμένουμε απάντηση σε όλα τα πόστ. Δεν θέλω να νιώθει κανείς , ας το πούμε υποχρεωμένος-η.
    Καλή προετοιμασία διακοπών, ……..

  8. margarita permalink
    July 17, 2008 7:30 am

    αυτο ακριβως ειναι το καιριο σημειο.. σε ξερω … και σε πιστευω και σε θαυμαζω για το τροπο που το χειριζεσαι (το μπλογκ σου) οπως και για πολλα αλλα.. ισως ομως ειμαι απο τους ανρωπους που η πρωτη εντυπωση ( βιζ α βι μιλαμε τωρα οχι για μπλογκ ).. ειναι καθοριστικη και συνηθως δικαιωνομαι… ειναι ο τροπος που μιλαει κανεις ο τροπος που σε κοιταει οι κινησεις οι εκφρασεις , μεχρι και η μυρουδια …. και η με κερδιζεις η με χανεις για παντα … .. οσο γι ατο μπαμπινιωτη δεν τον εχω .. αλλα την εκφραση κουλτουριαρης την εχω συνδεσει με πολλους δηθεν… αρα δεν μας θεωρω τετοιο φρουτο Θα ελεγα καλλιεργημενος ενημερωμενος οσον αφορα στις τεχνες και υπαρχει και αυτο που λεμε ‘κουλτουρα ‘ της καθημερινοτητας .. ο σεβασμος , η ειλικρινεια η αξιοπρεπεια αυτο που λεμε πια η στοιχειωδης ευγενεια..

    Αμαν παρασυρθηκα …
    μ.

  9. July 17, 2008 8:46 am

    @Σοφια. Καπως ετσι ειναι οι βολτες εδω. Αλλα βρισκω τον εαυτο μου να διαμορφωνει λιγο διαφορετικα κριτηρια στο μπλογκινγκ απο οτι στην πραγματικοτητα λογω ελλειψης αμεσης επαφης, αυτο που λεμε να δω το βλεμμα σου οταν μου μιλας. Ετσι δινω περιθωρια, τωρα δεν εχω καθορισει ακομα το ευρος των περιθωριων.. πφ.. Δεν με νοιαζει αν απαντησει καποιος στα δικα μου ποστς, πιο πολυ με νοιαζει να παω να επισκεφτω καποιον και να του/της πω κατι ομορφο αν το κατι που γραφει με αγγιξει.

  10. July 17, 2008 8:51 am

    κουλτουριάρης ο (ουσιαστικό) [ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ :κουλτουρ (κουλτούρα) -ιάρης]

    1. αυτός που ασχολείται με τα γράμματα και τις τέχνες, που είναι καταρτισμένος και μετέχει ενεργά σε πολιτιστικά θέματα
    2. (μτφ.) ειρωνικά, αυτός που έχει επιφανειακή παιδεία, που φαινομενικά ενδιαφέρεται για την τέχνη.

    Aπό το http://www.livepedia.gr

    Γεια σου, Δεσποινάριον!
    Βρέχειιιι; Εδώ καήκαμε χθες. Σήμερα, δρόσισε λίγο.
    Πολλά φιλιά.

    ΥΓ. Δεν είναι κανείς υποχρεωμένος ούτε να κάνει ανάρτηση σε τακτά χρονικά διαστήματα, ούτε να αφήνει σχόλια όπου βρεθεί κι όπου σταθεί. Οφείλει απλώς να είναι ευγενής και να μην προσβάλει κανέναν. Νομίζω, δηλαδή. Τουλάχιστον εγώ έτσι κάνω. Θέλω να ευχαριστιέμαι το blogging κι όχι να το θεωρώ υποχρέωση για να το βαρεθώ κάποια στιγμή.

  11. July 17, 2008 8:57 am

    @μαργαριτααααα!!!! με βρισκεις σε πολυ χαλαρο πρωινο, εχω ενα μητινγκ στις 10:30 κι ετσι η μερα μου μετακινειται μερικες ωρες. Και τι με επιασε σημερα να βαλω σανελ νουμερο 5 η ματαιοδοξη (μιας και ειπες για μυρωδιες). Μαλλον υποσυνειδητα σκεφτομαι να ζαλισω τους υπολοιπους εκει μεσα. χο χο χο . Εν τω μεταξυ ανακεφαλαιωνω την σημερινη ατζεντα η οποια ειναι υπερ το δεον βαρετη που να στα λεω αλλα δε στα λεω γιατι μονο εσυ θα καταλαβεις τον πονο μου. Της Πεμπτης τα πρωινα … αχ ανεση παιδι μου.. και απορω με μενα που δε τα καθιερωνω ολα ετσι και προσπαθω να με καταλαβω γιατι τις υπολοιπες μερες με πιανει η προκοπη του νωρις και παω και ανοιγω το ..μαγαζι.. υπαρξιακα καλοκαιριατικο…
    Υποσχομαι ενα ελαφρο ελαφροτατο επομενο ποστ οπως αρμοζει στο ξελογιαστικο καλοκαιρακι. Να σου φιαξω ενα μπλογκ; Καλα μη βαρας!

  12. July 17, 2008 9:05 am

    @Φωτεινουλα καλο μεσημερι.. οπα ηρθε και ο ορισμος!! Ειδες εγω εχω δεχθει τον πρωτο και ολοι οι αλλοι τον δευτερο. Οχι δε βρεχει εδω, βρεχει στη Γερμανια απ’ οτι καταλαβα. Εδω εχει μια λακαδα και μια ζεστη τρε ζολι!
    Υποχρεωση οχι, εσωτερικη αναγκη. Αυτη νομιζω ειναι η κινητηρια δυναμη πισω απο μια αναρτηση. Σκεψου ομως οτι απο ενα σημειο και μετα υπαρχει και καποιο συναισθηματικο δεσιμο με μερικους οποτε θελεις να εισαι εκει οταν σε εχοουν αναγκη. Φυσικο δεν ειναι, αν μου σταθεις, θα σου σταθω, οτι και να γινει δεν ειμαστε μια απλη IP, ειμαστε ανθρωποι.

  13. July 17, 2008 10:40 am

    Καλησπεραααααααα🙂 Δεσποινάκι να σχολιάσω κάτι άσχετο? Αυτο που ειδα οτι εχεις γραψει στα δεξια.. για τη Σωτη Τριανταφυλλου και εμενα ειναι μια απο τις πιο αγαπημενες μου συγγραφεις (ίσως η πιο αγαπημενη) εχω διαβασει αρκετα βιβλια της, και εμενα το πρωτο της που διαβασα ηταν το “Εργοστασιο των Μολυβιων”..Τωρα εχω παρει το “Λιγο απο το αιμα σου” και εχω σκοπο στο επομενο χρονικο διαστημα να αναπληρωσω τα κενα μου..🙂 ΦΙΛΙΑ!!

  14. personlich permalink
    July 17, 2008 11:51 am

    Και φυσικα παιζει ρολο η πρωτη ματια.
    Υπο δυο προυποθεσεις!
    1.Να μην φορανε κι οι δυο..γυαλια ηλιου!
    2.Να μην βρισκεστε. στην κεντρικη πλατεια του Πεκινου!
    Εκει ολα τα βλεμματα,το..ιδιο ειναι!
    Αρα;;;Τι μας μενειε;;;
    Η…δευτερη ματια!
    Η …εξεταστικη.Η διαπεραστικη!
    Αυτη που αφηνει να φανει στο βλεμμα μας ..η αληθεια!
    Και επειδη αυτο στο Blogging ειναι τεχνικα αδυνατο,την ..πρωτη ματια,την αντικαθιστα πολλες φορες,το..πρωτο σχολιο!
    Για μενα μετραει,και πολυ μαλιστα!Φαινεται,ξεχωριζει ενα εξυπνο σχολιο,απο ενα σχολιο χαζο!Απο καποιον που σχολιασε,ειτε για να τραβηξει την προσοχη,ειτε για να δειξει την …κουλτουρα του!
    Αν λοιπον δεν εχουμε την διαισθηση να καταλαβουμε,τοτε δεν ξανοιγομαστε.Αφηνουμε να φανει ο αλλος..πιο πολυ.Μεσα απο σχολια του σε μας,και μεσα απο σχολια του σε τριτους.Πιθανον κοινους ιντερνετικους φιλους!
    Ο χρονος,ειναι παντα ο καλυτερος κριτης!
    Και το Blogging,εχει ενα τεραστιο καλο!!!!
    Τα γραπτα μενουν!!!!Και μπορεις ανα πασα στιγμη να τα επικαλεστεις!!!
    Φιλια ομιχλωδη;)Σαν Νοεμβρης ειναι εδω σημερα!15 βαθμοι,βροχουλα …και ομιχλη!Μππρρρ!!!
    Υγ Μα τι σ επιασε τωρα με τις τοσο σοβαρες σου αναρτησεις;)
    Κουλτουρα ..να φυγουμε;) χε χε χε!

  15. July 17, 2008 1:53 pm

    To πρωί για να γράψω το σχόλιο μου έγινε το ρύζι λαπάς, και συνεχίζω τώρα που έχω σίγουρα τα γεμιστά στο φούρνο.
    Όσο αφορά τις συνεντεύξεις , ένα κριτήριο πολύ καλό, είναι το μάτι να λάμπει. Όλα σωστά να τα κάνει , άμα δεν στράφτει το μάτι…άσε…Όσο για τα υπόλοιπα, να φανταστείτε ότι από το Lower, διδάσκουμε το τι και πως!!!
    Επίσης το να είσαι ο εαυτός σου, είναι όντως μια μεγάλη χαζομάρα, για τους λόγους που ξέρεις.
    Τώρα άλλο μορφωμένος άλλο πνευματικός άνθρωπος. Το κουλτουριάρης εδώ και πολλά χρόνια είναι αρνητικός χαρακτηρισμός, που χαρακτηρίζει με δύο λόγια τον άνθρωπο που είναι , από έξω κούκλα, αλλά από μέσα πανούκλα, αλλά στο μυαλό!…
    φιλάκια και καληνύχτα

  16. July 17, 2008 2:55 pm

    Αγαπημένη μου,
    Ποιός σου την είπε εσένα και σε πλήγωσε; Ο άγνωστος Νικ, ο δοκησίσοφος; Κάτω οι δήθεν στο μπλόγκινγκ. Ζήτω ο αυθορμητισμός.
    Προσωπικά στο μπλόγκινγκ είμαι πολύ επιφυλακτική. Δεν μου αρέσει να επισκέπτομαι άγνωστες αυλές-όπως και στη ζωή μου άλλωστε- και δεν ξανοίγομαι εν γένει για να κοντρολάρω το χρόνο και τις σχέσεις μου. Γράφω ό,τι μου κατεβάσει και όποτε μου το κατεβάσει η κούτρα μου και δεν επείγομαι να ποστάρω καθημερινώς γιατί δεν μου περισσεύει ενέργεια. Αλήθεια, πήγες για ψαρούκλες παρα θίν Ουσακτιγκτώνος; ή έστω Βαλτιμόρης;
    Φιλιά σου

  17. July 17, 2008 3:45 pm

    Θα απαντησω στο τελευταιο σχολιο πρωτα γιατι για μενα προεχει και αργοτερα το βραδυ θα επανελθω στα αλλα. Ιουστινη απο που συμπεραινεις οτι καποιος με πληγωσε; Φανηκα πληγωμενη; Εδωσα την εντυπωση οτι καποιος μου την ειπε; Αυτα που με στεναχωρουν εμενα και με πληγωνουν ειναι οι χωρις λογο υπαινιγμοι για ανθρωπους που καλως η κακως θεωρω φιλους μου. Σε αγνωστες αυλες βρεθηκαμε ολοι αρχικα. Αυτα προς το παρον. Και συνεχιζω αργοτερα με τα υπολοπα σχολια.

  18. personlich permalink
    July 17, 2008 4:39 pm

    Οι αγνωστες αυλες,ειναι οι φιλοξενες αυλες.
    Αυτες που ειναι παντα ανοιχτες για τον καθενα!
    Θα βρεις σ αυτες,ιδιως τωρα το καλοκαιρακι,ενα τραπεζακι με δυο τρεις καρεκλες,κατω απο τον ισκιο της κληματαριας!
    Μια καραφα δροσερο της πηγης νερακι,να δροσισθεις!
    Κανεις δεν θα σου το σερβιρει.Το ποτηρι ειναι εκει!Πιες οσο θες!Ελευθερα.
    Στο χερι σου ειναι να αφησεις κατι και για αλλους διψασμενους επισκεπτες!
    Κανεις δεν θα ρωτησει απο που εισαι και απο που ερχεσαι!
    Στις φιλικες αγνωστες κι ανοιχτες αυλες,κρατας την ανωνυμια σου.
    Κανεις δεν θα στην πεσει.Διοτι,χορτατοι απο επωνυμους ειναι.Τι να ρωτησουν λοιπον για ανωνυμους;
    Φευγοντας,ακους μονο τον ηχο της ανασας σου!
    Στο χερι σου ειναι να φυγεις για παντα,ετσι ενοχα,η; να πεις ενα ευχαριστω!
    Κι επειδη η φιλοξενια των αυλων αυτων,δεν κρατα πρωτοκολο,ισως και να μην προσεξει κανεις οτι περασες απ εκει!
    Καλη ωρα τωρα.
    Υγ ..σχολιαζω οποτε θελω κι εχω ορεξη
    και οποτε το κατεβασει η κουτρα μου.Γιατι δεν ειμαι δηθεν!

  19. July 17, 2008 5:07 pm

    @roadartist Οπα γυρισες εσυ απο τις διακοπουλες σου; Καλωστο. Ειναι εκπληκτικη, ποτε δε με απογοητευσε. Πολλοι συγγραφεις στο πεμπτο εκτο βιβλιο αρχιζουν να φθειρονται η να επαναλαμβανονται, οχι η Σωτη. Το βιβλιο που αναφερεις μου το συστησε και η φιλη Φλο. Ειναι στη λιστα. Σε φιλω και παλι καλωσορισες

  20. July 17, 2008 5:18 pm

    @Κωστη, ειπα να σοβαρευτω κι εγω μια φορα και μου τη λες; Κουλτουρα και φυγαμε βολιδες. Για κοιτα με στα ματια λοιπον και εξηγησου … ελπιζω να σταματησει η βροχη και να βγει ο ηλιος. Δεν τα μπορω τα συννεφα μα ουτε την ομιχλη. Φερε ηλιο αυριο ετσι; Καλο βραδυ.

  21. July 17, 2008 5:23 pm

    @Βρε Σοφια κουκλα μου, φιαχνεις γεμιστα και το λες ετσι απλα; Παντως το οτι εκαψες το ρυζι γραφοντας ενα σχολιο σε μενα το θεωρω μεγιστο κομπλιμαν.
    Ειναι δυσκολα τα πραγματα στην εργασιακη αγορα για τους νεους σημερα. Πρεπει να προεοιμαζονται. Ειναι ομως και αδικο γιατι πολλοι θα μεινουν παραπονεμενοι αδικα γιατι δεν θα υπαρχει ζητηση. Καλη ορεξη τα γεμιστα. Φιλια.

  22. July 17, 2008 6:10 pm

    Τότε γιατί τον είπες ζωντόβολο, αγαπημένη; Για καλό; Χουχαχου!!!!

  23. July 17, 2008 6:44 pm

    Συγνώμη, αλλά τα “Κινέζικα Κουτιά” μια αρπαχτή ήταν! Σχέτη απογοήτεση. Ααααα … το είπα!!!! δεν μπόρεσα να κρατηθώ και πάω σφαίρα για να ξεκουράσω το πνεύμα μου.
    Πριν να σου πω ότι τους ίδιους προβληματισμούς έχω και εγώ… και είμαι σύμφωνος με το τρόπο που βλέπεις το θέμα blogging.
    Και μην με βλέπεις έτσι, είμαι μια …σιγανοπαπαδιά εγώ!!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!

  24. July 17, 2008 8:41 pm

    @Ιουστινη, μαλλον παρεννοησα, οποτε ζητω συγγνωμη για την αντιδραση μου απο ολους τους σχολιαζοντες.

    @μαρκονακη μακαρι να καταλαβαινα τι μου λες, αλλα δεν καταλαβαινω ειλικρινα. Καλο ξημερωμα και ελπιζω να με διαφωτισεις.

  25. July 18, 2008 2:11 am

    Θα συμφωνήσω με την/τον personlich για τις φιλόξενες αυλές, εκεί όπου βρίσκεις αυτό που σε αγγίζει, το αξιόλογο, το ενδιαφέρον… Διαφωνώ στην ανωνυμία τι να κάνω κουσούρια είν’ αυτά. Στην αυλή της Δέσποινας έχει δροσιά, περνάω κι αν διψώ παίρνω το δικό μου ποτήρι και πίνω.
    Να ‘στε καλά.

  26. Κατερίνα permalink
    July 18, 2008 2:49 am

    H πρώτη ματιά, χειραψία και ο τόνος της φωνής αν θέλεις, προδίδουν.Όσο και να θέλει να προσποιηθεί ο απέναντι, κάτι θα κάνει που θα τον τσακώσεις.Άπλα να έχεις τις κεραίες τεντωμένες για να το πιάσεις.Μπορεί την γλώσσα του σώματος να την μάθεις και να το παίξεις, αλλά το βλέμμα(το άτιμο) δεν μαζεύεται.Ακολουθεί την σκέψη και σε εκθέτει.Στα μπλογκς είναι μειονέκτημα που δεν βλέπεις τον άλλον, αλλά και πάλι κάτι θα γράψει,κάτι θα ξεφύγει ,που θα φανεί η “κουλτούρα” που κουβαλάει!!Μπορείς να διαφωνείς, χωρίς να προσβάλεις(για το Νικ λέω). Κουλτούρα είναι ευγένεια γνώση και σεβασμός και όχι αν ακούς Μαχαιρίτσα, Θηβαίο κλπ. Μωρέ υπάρχουν δήθεν και ξερόλες που ακούν έντεχνα ουουουουουο!!! Όσον αφορά το μπλογκ σου Δεσποινάκι,μόνο η επιλογή να μας κοιτάζεις με αυτό το πεντακάθαρο βλέμμα κάθε φορά λέει πολλά.Προσωπικά με κέρδισε.Της Σ.Τριανταφύλλου το βιβλίο πολύ καλό,αν έχεις υπομονή μην το πάρεις θα στο έχω φυλαγμένο όταν έρθεις για το καλωσόρισμα.
    Λοιπόν,Παρασκευή σήμερα, και ένα πάρτυ που έχει το πρόγραμμα απόψε,έχει φτιάξει την διάθεση. Καλημερες ζεστές καλοκαιρινές και χαρούμενες. Φιλιά.

  27. July 18, 2008 3:33 am

    @Στρατο μου Στρατουλη μου πολυς κοσμος διαλεγει την ανωνυμια, οχι για να κρυβεται αλλα γιατι ειναι επιφυλακτικος στο ιντερνετ που ισως δεν το εμπιστευεται. Για τα καλα σου λογια σ’ ευχαριστω, και μη μου το γυριζεις στα νερα, ουζο ειχαμε πει! Πφ!

  28. July 18, 2008 3:46 am

    @Κατερινακι εχω δυο παρτι(α) αυτο το Σαββατοκυριακο. Μαλλον και η δικη μου διαθεση θα ανεβει. Ασε που δε θα την ξαναφησω να πεσει (απαξ και ανεβει) Μπορει και να κανω και παρτυ-ρεπορταζ για να ξεφυγουμε απο την “κουλτουρα” και να ξαναμπουμε σε καλοκαιριατικους τονους. Παω για “ντουκες” τωρα .. πηγε 4..

    @μαρκονακη, σ’ ευχαριστω, δε το ειχα υπ’ οψη μου αυτο. Αλλα θα κρατησω την κριτικη για να τη συγκρινω καποτε με τη δικη μου. Φιλια.

  29. July 18, 2008 5:34 am

    πωπωω πάρτυ διαβάζω!!! και εμείς εδώ θα γιορτάσουμε τη λήξη του 42 ετών τζαζ του Μοντρό, ε δεν θα λείπω. γιατί όπου γάμος και χαρά… η μελισσούλα πρώτη. άσε που ακριβώς σε μια βδομάδα θα ταξιδεύωωωωω
    Ακρογιαλιές ονειρευτές νοσταλγώ
    πάντα σ’ αυτές την ομορφιά κυνηγώ
    μόνο εκεί μπορεί η αγάπη και ζει
    μόνο εκεί αν θέλεις πάμε μαζί
    όλα κει τ’ ακούς να τραγουδούν
    σαν τα χαρούμενα πουλιά στη σιγαλιά

    Σε μαγικά νησιά θέλω να βρεθούμε
    εκεί που οι καρδιές ξέρουν ν’ αγαπούνε
    μακριά θέλω να βρεθούμε στο Αιγαίο
    μακριά σ’ όλη τη ζωή μας εγώ κι εσύ…
    φιλάκια και καλό ΣΚ πάρτυ-Δεσποινάριον

  30. July 18, 2008 8:12 am

    Καλά βρέ κορίτσια κι αγόρια,
    Απο πάρτυ σε πάρτυ βρισκόμαστε αυτό το καλοκαίρι. Για αλλαγή, λέω να την κάνω σιγά-σιγά προς τα νοτιότερα κλίματα!
    Αυτή η Μελισσούλα με τρελλαίνει ! Κι εσύ Δεσποινάριον να σταθείς στο ύψος του πάρτυ με φωτορεπορτάζ πλίιζ!!!
    Καλή διασκέδαση.
    Λέω να την κάνω σιγά-σιγά , λέω να την κάνω….

  31. July 18, 2008 10:56 am

    @melissoula θυμαμαι το περσυνο στην Περουτζια χαμος. Η Περονι ερρεε στους δρομους. Προσεχε μη σε πατησουνε οι ατσαλοι τζαζαδες. Κι αν τολμησουν.. τσιμπα τους! Κι εγω σε φιλω, καλο Σαββατοκυριακο.

    @Justinaki xesikomeno βεβαιως θα ξεσαλωσουμε χωρις αμφιβιλια. Καλη καταβαση. Καλη διασκεαση και καλη επιτυχια στο σοπινγκ σπρη!

    Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους.

  32. Blue permalink
    July 18, 2008 11:43 am

    Κοιμόμουν τον ύπνο του δικαίου… Πριν λίγο ανακάλυψα ότι υπήρχαν νέα ποστ! Κι εγώ που περίμενα να ανοίξεις και πάλι τη σάλα το Σεπτέμβρη …

    Συμφωνώ σε ότι έγραψες για την πρώτη εντύπωση Δεσποινάκι. Η συμπαθεια ή η αντιπάθεια με την πρώτη ματιά, είναι κάτι που δεν μπορείς να αποβάλεις εύκολα. Αλλά πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε πέσει έξω όταν γνωρίζουμε τον άλλο καλύτερα? Προσπαθώ πάντα να μην ενθουσιάζομαι ή να μην απογοητεύμαι χωρίς να ψαξω λίγο βαθύτερα.

    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά

  33. July 18, 2008 1:38 pm

    Πέρνα εσύ και μη σε νοιάζει! Ούζο και χταποδάκι!

  34. July 18, 2008 3:25 pm

    Φερνω πανσεληνο;)

    Στου φεγγαριου την αγκαλια
    αποψε θα κοιμασαι
    Ποιος ξερει αν θα με σκεφτεσαι
    η; αλλον θα θυμασαι!

    Καλησπερα στην γλυκεια Δεσποινα!

  35. July 18, 2008 4:08 pm

    @lady blue Ποσα χρονια παμε μαζι και πλαι πλαι στο νετ μαι λειντυ. τρια; τεσσερα; Εσυ το εμαθες καλα το μαθημα. Εγω η ξεμυαλισμενη δε λεω να το μαθω. Ανεπιδεκτη . Ασε το αλλο, ναι ειπα να κατεβασω ρολα, μου στειλανε δυο καλουδια και ξαναρθα. Τα φιλια μου σε σενα και στα μικρα.

  36. July 18, 2008 4:16 pm

    @Στρατοοοο Ε Ε ερχομαι

  37. July 18, 2008 4:19 pm

    @Κωστη αχ τι ωραιο δωρακι.

    Κατσε να σου φιαξω κι εγω ενα!

    Το φεγγαρακι οταν βγει
    εγω κοντα του θαμαι
    Θα το κοιταζω βρε Κωστη
    κι εσενα θα θυμαμαι!
    😀😉 Εισαι να γραφουμε στιχακια για ημερολογια; Καλο βραδυ Κωστη.

  38. personlich permalink
    July 18, 2008 4:41 pm

    Στιχακια;Στιχακια να..
    γραφουμε μαζι;
    Μα ξεχασες πως ειμαι
    ο …βαρβαρος ναζι;

    Καρδια εγω δεν εχω.
    Συναισθημα μηδεν!
    Φιλακι σε φιλευω
    και..σχολιον ουδεν!

    Υγ δεν θελω καληνυχτα,
    αποψε να μου πεις.
    Τα πεφταστερια θελω
    μαζι μου να τα δεις!

  39. July 18, 2008 5:04 pm

    Φερνω κοντα και γρατζουνω
    την κουτση μου την κιθαρα
    σ’ ενα ξεφρενο ρυθμο
    βαρα βαρβαρε μου βαρα.

    Κι οταν τ’ αστερια πεφτουνε
    μεσ’ τη νυχτα ως την αυγη
    Κανε τοτε μια ευχουλα
    και που ξερεις, ισως βγει

    Ανθολογια γραφωωωωω!!!!

  40. personlich permalink
    July 18, 2008 5:37 pm

    Εσυ,κοιτας τ αστερια.
    Τα δυο μου χερια,
    στην μεση σου περνω.
    Το σωμα σου γυρνω
    και εισαι αιθερια!

    Στα χειλη σε φιλαω
    και μονος μου μιλαω!
    Υγ..ωχ!Θα με παρουν με τις λεμονοκουπες!
    Καλησπερα στο Δεσποινακι μας!

  41. July 18, 2008 5:58 pm

    Κανενας δε θα σε πειραξει γιατι εισαι το καλο μου φιλαρακι.

    Δεν εχει λεμονοκουπες
    μεσ’ το μπλογκακι ετουτο
    σταφυλια εχει μοναχα
    πουναι ωραιο φρουτο

    με εκανες και γελασα
    κι αυτο δεν ειναι λιγο
    τωρα ομως Κωστακη μου
    πρεπει κι εγω να φυγω

    με περιμενουν για φαι
    εξω σε μια ταβερνα
    και αν ριοχα εχουνε
    θα πω, γκαρσονιιιι κερνα!

    Ελα ρε να γραψουμε στιχακια.. πφφφφ

  42. personlich permalink
    July 18, 2008 9:42 pm

    Καλως γυρισεες!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡ0ΝΟ!

  43. July 18, 2008 9:49 pm

    Χααααα ! βρεεεεεεεεεε!!!! Καλημερα σε σενα, εγω παω να δω το φαγγαρακι τωρα. Κι αν το πετυχω θα το φωτογραφισω για επομενη αναρτηση. Για να δουμε θα το πετυχω πουθενα αναμεσα στα δενδρα. Καλη ξεκουραση ξενυχτη και σ’ ευχαριστω για την παρεουλα. 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: