Skip to content

sex + 9 ακομα ερωτησεις – blogotest

July 18, 2008

Πρωτα πρωτα να σας εξηγησω περι της φωτογραφιας. Το ανακοινωθεν ηταν γραμμενο σε ενα τοιχο ενος κεντρικου κτιριου στη Βιεννη. Τα παιδια ανακοινωναν στους περαστικους την ημερομηνια της μελλοντικης συνευρεσης τους. Μονο που θα το εκαναν δε μας λεγανε. Και αφου εξασφαλισαμε σουπερ πιασαρικο τιτλο εμπνευσμενο απο την πρωτη ερωτηση, προχωραμε στο παρασυνθημα.

Προσωπικων δεδομενων λοιπον σημερινο μπλογκοπαιγνιο που με καλεσε η αγαπητη so_far να παιξω και την ευχαριστω εκ βαθους καρδιας και της ευχομαι καλα πλατσουρισματα στα κυμματα της , γιατι κατι τετοιο το χρειαζομουνα για να μου ανεβει το … κεφι. Πριν μερικες μερες μου ειχε ζητησει και η μελισσουλα και ημουν εκτος φασεως, αλλα το αφιερωνω και σε κεινη με ευχες για ονειρεμενες διακοπες στην αγαπημενη της Μυκονο.

1. ΣΕΞ…
α) ειμαι γυναικα με προτιμηση στους αντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

Απορω πως δε τα γραψανε με τα γνωστα αρχικα που ολο τα μπερδευω DWM SWF looking for δε ξερω γω, SDF PET και λοιπα. Μου θυμισε και το φεησμπουκ που λεει τι εισαι και τι ψαχνεις. Της κατω γης τα χωματα ψαχνω! Αυτο βεβαια σε γλυτωνει απο το να λαμβανεις καθημερινως προσκλησεις για “φιλία” απο τα υπολοιπα γκρουπς.

Go to fullsize image

2. HOBBY
α) μαγειρική – γυμναστηριο
β) μασάζ – ποδηλασία
γ) ταξιδια – τοξοβολία
δ) συναυλίες – κολυμπι
ε) μοντελισμός – βολτες με το σκαφος

Ε τωρα τι να λεω, χωριο που φαινεται κολαουζο δε θελει. Εκεινο που δε ξερετε απο τα προσωπικα μου δεδομενα ειναι οτι εχω μια συλλογη απο 300 και βιβλια μαγειρικης τα οποια σκεφτηκα να σας τα φερω μια μερα να τα δειτε αλλα νομιζω υπαρχει και καποιο λιμιτ στην Πρες. Θα ηθελα να υπογραμμισω και τις βολτες με το σκαφος αλλα δεν διαθετω σκαφος οποτε σκεφτομαι να κολλησω με καποιον που να εχει και να προσφερεται για βολτες! 😛

Επισης δε καταλαβα γιατι τα χομπυ πανε σε ζευγαρια που δε κολλανε καθολου. Και καλα η μαγειρικη που θελει μετα γυμναστηριο για να μη σε παραμορφωσει, αλλα το γυμναστηριο ειναι αναγκαιο κακο, ακου χομπυ!

Go to fullsize image

3. ΤΕΧΝΗ
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος – θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική – γλυπτικη -αρχιτεκτονικη
Αν ειχα να διαλεξω ενα ειδος θα διαλεγα τη μουσικη. Δε σημαινει οτι δε μου αρεσουν τα αλλα αλλα η μουσικη εχει ευεργετικες ιδιοτητες απανω μου. Λιγωτερο ο χορος και αυτο φανηκε οταν η μαντμαζελ Ντενις (μαντμαζελ μπατμον καθε τρια) με απεβαλε απο την ταξη με τις μπαλλαρινουλες γιατι κλωτσησα την Μιμικα.

Go to fullsize image
4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε)παρτο αλλιως
Ε οχι δε θα μου κανετε και εδω φακελλο, φτανει οι αμερικανοι! Θα απαντησω με ελιγμο: παρτο με την οπισθεν απο το αλφα εως το εψιλον. Ετσι.

Go to fullsize image

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
α) μαθηματικά – γεωμετρία
β) χημεία – φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία – γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική
Γεωμετρια σε ολες τις τις μορφες, επιπεδη, στερεομετρια, προοπτικη, προβολικη. Δωσμου μοιρογνωμονιο και παρε μου την ψυχη, κρατα χαρακακι και σε αγαπησα.
Go to fullsize image
6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι
Δεν εχω ζωακι αλλα αν ειχα θα ηθελα να ηταν σκυλακι. Λατρευω τον τροπο που σε κοιτανε οταν ζητανε κατι.
Go to fullsize image
7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα
Η Αθηνα μου λειπει αφανταστα, μεγαλωνει, μεταβαλλεται, μεταμορφωνεται, κι ολα αυτα χωρις εμενα. Αυτο μου δημιουργει την αναγκη να την ψαχνω και να την ανακαλυπτω καθε φορα που ειμαι κοντα της. Αθηνα μου φως μου και σταματηστε να κουνατε το κεφαλι σας..
Go to fullsize image
8. ΧΡΩΜΑ
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο
Τι περιττη ερωτηση ειναι αυτη, το ασπρο φυσικα , αν δε παινεσω το μπλογκ μου θα πεσει να με πλακωσει. Ασπρο λοιπον.. για ολες τις ωρες, και μαυρο για εξαιρετικες στιγμες.
Go to fullsize image
9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι
Το παταρι δεν ειναι κακη ιδεα παραλληλα με το χειροποιητο χαλι, αλλα εγω ειμαι..
μια μικρη πουπε που ειμαι μαθημενη στα βελουδινα σαλοοοοονια, ειμ’ εγωωωω μια μικρη πουπεεεε ειμαι για τον κα να πεεεε!!! Κι εσεις νομιζατε οτι θαλεγα την κουζινα, ε; Νοτ ε τσανς ..Πφ!
Go to fullsize image
10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

Καλα, αυτοι που φιαχνουν τα μπλογκοπαιγνια δεν ξερουν οτι υπαρχουν και παντρεμενοι μπλογκερς που κωλυονται να απαντησουν σε τετοιες ερωτησεις. Τς Τς Τς! Τες πα, αν δεν ειχα μονιμη σχεση, θα ηθελα να κρατησει η επομενη 7 ωρες, ετσι για να γνωρισω και το αλλο εξτρημ.

Go to fullsize image

Καλη μερα και γλυκα φιλια σε ολους.

14 Comments leave one →
  1. personlich permalink
    July 18, 2008 10:26 pm

    Καλημερα στο Δεσποινακι;)
    ειπαν οι 6 ωρες και 59 δευτερολεπτα!

  2. July 19, 2008 1:50 am

    Νάσαι καλά Δέσποινα , μου έφτιαξες την διάθεση, γιατί τις τελευταίες μέρες σκεφτόμουνα πολύ αυτά που έγραψα στο μπλόγκ μου. Και μετά αυτό για τα ταξί, δεν έγραψα για 2,3 μέρες, γιατί δεν ήθελα να γράψω κάτι στενάχωρο, αλλά δεν έφευγε από το μυαλό μου. Και ξυπνάω και διαβάζω τις ωραίες σου απαντήσεις.
    φιλάκια

  3. July 19, 2008 4:42 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι και ευχαριστώ για τις ευχές!
    Θέλω να πω μόνο ότι το παιχνίδι αυτό ξεκίνησε από το blog
    ξεblogάρισμα που έχει σκοπό να βοηθάει τις άπορες φυλακισμένες μητέρες και τα μωρά τους στις φυλακές Κορυδαλλού (που μεταφέρθηκαν στη Θήβα πρόσφατα). Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να κάνει την προσπάθεια αυτή γνωστή σε όσους περισσότερους γίνεται.
    Θενκς φορ πλέινγκ ενιγουέι!

  4. July 19, 2008 5:31 am

    Εγκρίνω της πολιτικες σου πεποιθήσεις. Με την όπισθεν!!!!
    Καλο Σ.Κ.

  5. July 19, 2008 5:47 am

    Kαλημέρα από το σμαραγδένιο Ιόνιο !!!
    Ευτυχώς που υπάρχουν και τα μπλογκοπαίχνιδα γιατί η μπλογκόσφαιρα βρίσκεται σε βαθιά νάρκη , ελπίζω από Σεπτέμβρη να πάρει μπροστά !
    Αυτό με τη γεωμετρία και το μοιρογνωμόνιο μου άρεσε πολύ, πώς φαίνεται ότι είμαστε μηχανικοί … με τα μαθηματικά στο χέρι πάμε
    Να είσαι καλά , εντός των ημερών θα σου έχω και άλλη πρόσκληση, μουσική αυτή τη φορά …
    Πάω σε λίγο να κάνω μια βουτιά και για σένα , αφιερωμένη εξαιρετικά !

  6. July 19, 2008 7:17 am

    Ε, όχι και Αθήνα για διακοπές Δεσποινάκι μου! Εγώ φτιάχνω ολόκληρο σχέδιο απόδρασης για να μην κάτσω ούτε μέρα στην αθήνα το καλοκαίρι (και σημειωτέον και μένα μου λείπει η Αθήνα γιατί σπουδάζω σε άλλη πολη) Απλά δεν παλεύεται καλοκαιριάτικο, για κανένα λόγοοοο!
    Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

  7. July 19, 2008 8:04 am

    @Κωστη πες την εσυ βρε την καλημερα, ασε τις ωρες να κυλανε μια ζωη την ιδια δουλεια κανουνε. Δε λεει να σταματηση ο ρημαδοχρονος. Εκει που βλεπουμε φεγγαρια εκει παπ νασου ο ηλιος και μας στραβωνει. Καλο μεσημερι εκει. Φιλια.

    @Σοφια Οι προβληματισμοι το καλοκαιρι Σοφουλα λες και ειναι πιο εντονοι, εχεις δικιο. Εχει πια καταντησει τοσο δυσκολο να αφεθουμε να χαρουμε τη δικη μας χαρα οταν γυρω μας συμβαινουν τοσα. Και το γεγονος οτι πολλες φορες δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα, μας φθειρει αφανταστα. Δες το σαν ενα δροσερο διαλειμμα, μια βουτια στη θαλασσα σου. Καλο μεσημερι.

    @μελισσουλα. Το ειδα απο την αρχη μελισσουλα, το εχω επισκεφτει το μπλογκ και εχω διαβασει. Η ιδιωτικη πρωτοβουλια σημερα κανει μικρα θαυματα. Πολλα φιλια. ΑΠο βαλιτσα πως παμε; Ειναι ανοιχτη και τη γεμιζουμε; Εδω εγω θα βγαλω τη δικη μου και θα την ανοιξω συντομα. Μετα θα αρχισω το βαλε βγαλε η αναποφασιστη!

    @Νικο μη μου πεις οτι κι εσυ ψηφιζεις το ιδιο;;; Η επισκεψη στο καφενειο, οαση οπως παντα! Καλο απογευμα.

    @Σο_φαρ..ακι στο σμαραγδενιο Ιονιο, σ’ ευχαριστω που με σκεφτεσαι στις δροσερες βουτιες σου. Πω πω και τι δε θαδινα για μια τετοια βουτια τωρα. Οσο για την γεωμετρια ηταν παντα η αγαπη μου. Θα με παρετε για παλαβο αλλα μου αρεσαν παντα οι γεωμετρικοι τοποι και η διαδικασια της αποδειξης. Οσο για τη δικη σου αγαπη για την αλγεβρα, δεν την εβαλα στις αγαπες γιατι ειναι καθημερινοτητα για μενα, πεταω παραγωγους στο ποδαρι, εφαρμοζω σπληνες (splines) σε δειγματα μετρησεων, αντιστρεφω κατι γαιδουρια, και ολα αυτα χωρις μπαλαμουτι (!) Παρακαλω αναγνωστες ο ορος μπαλαμουτι να μην θεωρηθει εδω με την πονηρη του εννοια. Ειναι ειδικος σπουδαστικος ορος που η φιλη σο_φαρ..ακι ειμαι σιγουρη οτι γνωριζει . Ιονιο, τοσα φωνηεντα που ηχουν μελωδικα!!!!!! Φιλακια.

    @Γκριζουλαααα.. η Αθηνα τον Αυγουστο ειναι ομορφη. Καλα δε λεω, θα παω και στη θαλασσα αλλοιμονο και την λατρευω, αλλα οποιος ειδε την Βασσιλισης Σοφιας χωρις αυτοκινητα 6 η ωρα το απογευμα, θα με καταλαβει.

  8. July 19, 2008 12:05 pm

    η βαλίτσα Δεσποινάκι είναι στη φάση βάλε βγάλε τώρα…🙂
    και αφού με το καλό την κλείσω, όταν φτάσω στην Αθήνα την Παρασκευή θα ανοίξει ξανά και μέχρι το Σάββατο που θα φύγω για το νησάκι θα περάσει πάλι ένα βάλε βγάλε μαρτύριο!! ευτυχώς που δεν έχει στόμα να μιλήσει και πόδια να φύγει τρέχοντας!!!
    και ναιι η Αθήνα τον Αύγουστο είναι θεά!

  9. July 19, 2008 3:53 pm

    Στο λευκο ταιριαζουμε κι αυτο λεει πολλα σε μενα προσωπικα.Νασαι καλα Δεσποιναριον και να περασεις εστω και λιγο στην Αθηνα που αγαπας.
    Σε φιλω.

  10. Φωτεινή S permalink
    July 19, 2008 5:11 pm

    Kαλησπέρα Δέσποινα,
    μόλις γύρισα από Μamma mia. Μεριλ Στριπ, μοναδική και Πιρς Μπρόσναν…κούκλος!
    Καλά, υπάρχει περίπτωση να απαντήσεις με αλήθειες, κι εσύ κι εγώ και όσοι βγαίνουν φανερά στο internet, σ’ αυτά τα παιχνίδια;
    Να μπουν και τα παιδιά σου μέσα να δουν τη μάνα τους να είναι, ας πούμε, γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες ή κάτι σε απ’ όλα με προτίμηση σε όλα?
    Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται!
    Μια όμορφη Κυριακή εύχομαι. (Εσύ έχεις ακόμα και το Σαββατόβραδο μπροστά σου)

  11. personlich permalink
    July 19, 2008 8:39 pm

    Μια καλησπερα στην ΦΙΛΗ Δεσποινα!

  12. July 19, 2008 10:39 pm

    @μελισσουλα αυριο αρχιζω την διαδικασια του βαλε βγαλε. Α!!! θα το διασκεδασω δε το συζηταω.

    @Καλως ορισες Φαραωνα. Σ’ ευχαριστω! Ναι η Αθηνα κι εγω θα κανουμε λιγη παρεουλα φετος.

    @ Φωτεινουλα γεια. Η Μερυλ Στρηπ μου αρεσει πολυ, αλλα αυτος ο Μπροσναν γιατι μου φαινεται τοσο ψευτικη ομορφια. Το εργο δε τοχω δει ακομα. Συντομα.
    Οσο για το μπλογκοπαιχνιδο, και γενικα γραφω αληθεια, εκει που δε θελω να απαντησω δεν απανταω φυσικα. Τα μωρα μου ερχονται καμια φορα αλλα οχι πολυ συχνα. Φιλακια.

    @Κωστακη. Σε ακουω. Καλο ξημερωμα βρε!

  13. λιακαδα permalink
    July 22, 2008 3:27 am

    καλημερα κι απο δω! καλοριζικο το νεο σου βραχακι!
    σε εχω διαβασει μονο απο σχολια..
    χεεχ την εβαψεσ! μ αρεσει ο τροπος που γραφεις θα περναω να σε βιαβαζωωω οταν δεν ρεμβαζω
    φιλια νοτισμενα με αλμυρα
    Οσο για το σκαφος … Λενε οτι το καλυτερο φουσκοτο ειναι του φιλου σου!
    αυτο ελπιζω να χαρώ συντομα
    παω για μπανακι
    φιλουθιες

  14. July 22, 2008 8:04 pm

    Γεια σου χειμωνιατικη λιακαδιτσα απο οποια παραλια κι αν γραφεις. Κι εμενα μ’ αρεσει ο τροπος που γραφεις ετσι αυθορμητα. Θα ερχομαι κι εγω να σε βλεπω. Θαθελα να ρεμβαζω.. που θα μου παει! Φιλια κι απο μενα καλη μου.

Leave a Reply

