Skip to content

μακρυα

July 23, 2008

painting by Egon Schiele

Μια φορα ακομα αν το πεις αυτο θα αρχισω να τσιριζω!
Χανω την υπομονη μου!
“Εσυ εισαι πολυ μακρυα, δε βλεπεις τι γινεται..”
“Εσυ εισαι πολυ μακρυα, δεν καταλαβαινεις..”
“Eσυ δεν ξερεις”
“Eσυ δεν ξερεις”
“Eσυ δεν ξερεις…….”

Δε σου περνα απο το μυαλο, οτι ακριβως επειδη ειμαι μακρυα,
ακουω πιο προσεκτικα.

Δε σου περνα απο το μυαλο, οτι επειδη δεν μπορω να δω,
η φαντασια μου μεγενθυνει τα προβληματα και ανυσυχω πιο πολυ.

Δε σου περνα απο το μυαλο οτι υποτιμας την αποσταση μου;
Ο τονος και η χροια της φωνης, μου φτανει για να νοιωσω την ψυχη.

Ασε με λοιπον.

Ασε με.

11 Comments leave one →
  1. July 24, 2008 12:57 am

    Άν δεν ξέρεις τι να πεις, απαξιώνεις τον συνομιλητή σου. Όχι μόνο άν δεν είσαι εκεί, αλλά σε όλα.
    Υπομονή!

  2. July 24, 2008 1:50 am

    Διαβάζω και δακρύζω γιατί είναι σκηνές από κάθε μου τηλεφώνημα σχεδόν. το χειρότερο μου δε, είναι να ακούω: δεν στο είπαμε μάτια μου γιατί είσαι μακρυά να μη στεναχωριέσαι. και τότε νοιώθω τόσο…
    Καλημέρα Δεσποινάκι μου και φιλιά πολλά.

  3. July 24, 2008 3:15 am

    Τι σου έκαναν φιλενάδα μου? Μην μασας… Ειδικά αν πρόκειται για δικούς σου ανθρώπους μάλλον θέλουν extra pampering….. φιλιά πολλά μυκονιάτικα….

  4. July 24, 2008 9:03 am

    @a tutti Της Πεμπτης τα πρωινα θα τα βρουμε ξανα.. αγγαλια στο κρεββατι.. με το λαπτοπ εννοειται, παλιομυαλα!!! Η μερα αρχιζει αργοτερα με το κλασσικο μητινγκ της Πεμπτης και μου δινει την ευκαιρια να πιω ενα καφε μαζι σας και να σας πω…

    @ Σοφια πραγματικα με πειραζει αυτο, μου λες ολα σου τα προβληματα, μου λες τις ανησυχιες σου, προσπαθω να συζητησω μια λυση και την απορριπτεις εται με τον πιο απαξιωτικο τροπο. Και για να γινω πιο σαφης δεν προκειται για τη μαμα μου γιατι εκεινη οτι και να μου πει δεν το παιρνω κατακαρδα. Ξερω πως να της μιλησω και πως να την κανω να αισθανεται πιο καλα. Για αλλους προκειται θα επρεπε να καταλαβαινουν ωρισμενα πραγματα γιατι ειναι και πιο νεοι. Ωρες ωρες σε κανουν να αισθανεσαι τυψεις που εισαι μακρυα.

    @μελισσουλα Ξερεις κατι. Βρηκαμε μια προταση και την κοπαναμε για να τελειωνει η συζητηση. Κοιτα το να συμβει κατι που να μην εχει και πολλη σημασια και να μη το πουν, μπορει να με πειραξει αλλα θα το θεωρησω ευαισθησια εκ μερους τους, αλλα εδω γινεται το αντιθετο. Μου τα λενε ολα και μαλιστα ας μου επιτραπει να πω και πολυ πιο οξυμενα απο οτι ειναι, και μετα οταν να προτεινω μια λυση ερχεται καπακι το.. εσυ δε καταλαβαινεις, εισαι μακρυα..

    @Ευουλα, που εισαι εσυ ματια μου; Νησακι; Πως πηγε το παιδι με τις εξετασεις;
    Να σου πω κατι, απο παμπερινγκ αλλο τιποτα απο μενα. Γιατι νομιζεις μου ανοιγονται. Εστω κι αν ειμαι μακρυα. Κι εγω θελω παμπερινγκ αλλα δε με νοιαζει αν δε το παρω, αρκει να μη μου αμφισβητουν τη συμμετοχη.

    Φιλια σε ολους, σημερα η μερα αρχιζει αργα αλλα εχει και ενδιαφερουσα βραδια, ελπιζω να μαζευτω μεχρι τις 10 στο σπιτι να σας ξαναδω.

  5. personlich permalink
    July 24, 2008 10:15 am

    Αληθεια,δοκιμασες καμια φορα χαρα μου Δεσποινα,να τσιριξεις οσο πιο δυνατα μπορεις
    και να σ ακουσουν υπερατλαντικα…χωρις τηλεφωνο;;;;
    Μια ομορφη καλημερα με ενα φιλι σου στελνω:)
    Υγ Λιγους πινακες εχω δει στην ζωη μου,να ειναι πιο αισθησιακοι απο αυτον του Egon Schiele!!!
    Αγαπουσε τρομερα…την γυναικα!!!
    Τον…ζηλευω!!!! χα χα!
    Φιλι και παλι!

  6. July 24, 2008 7:07 pm

    Δέσποινα άφες αυτοίς, είναι μακρυά ,δεν βλέπουν τι γίνεται!
    Είναι μακρυά,δεν καταλαβαίνουν!
    Δεν είναι εύκολο να δείς κάποιον τόσο μακρυά ,όταν δεν
    έχεις μάθει να βλέπεις με τα μάτια της ψυχής σου!
    Εδώ πολλές φορές αγγίζουμε ανθρώπους και δεν τους
    βλέπουμε ούτε τους ακούμε….συνήθως δικούς μας ανθρώπους!
    Πάντως το ότι δεν βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν,
    δεν σημαίνει ότι σταμάτησαν να σ αγαπάνε….
    κι εσύ τους αγαπάς νομίζω!
    Φιλιά

  7. July 24, 2008 9:31 pm

    @personlich ε ασε μη σας κουφανω ολους στας Ευρωπας. Τωρα που το σκεφτομαι δεν εχω τσιρξει ποτε να δω τι ντεσιμπελ φτανω. Και τον Shiele γιατι τον ζΟΥλευεις γατονι, ποιος σε εμποδιζει να αγαπας κι εσυ .. την γυναικα!!!😛 Φιλι σπεσιαλ.

    @Κωστα .. ασε εκεινοι δεν ενδιαφερονται σι γινεται εδω, μονο εκει συμβαινιουν πραγματα. Ναι με αγαπανε και οποιος αγαπα παιδευει φαινεται. Χαζευα το απιθανο καμπιγκ σου χτες και χαζεψα με εκεινο το τραπεζι!!! Καλωστονε, φιλια.

  8. Anonymous permalink
    July 25, 2008 9:44 am

    με τα ματια της ψυχης μας βλεπουμε συνη8ως πιο κα8αρα..

    Με τα αυτια της αφουγκραζομαστε σιωπες!

    φιλακιαααα μεσημεριανα 8ηλυκο μυαλο!
    και χαμοογελα γεματα Λιακαδα Χειμωνιατικη, ζεστή !

  9. July 25, 2008 4:18 pm

    Καλως την παιχνιδιαρα τη λιακαδιτσα.
    Τωρα κοιτα για το μυαλο, μου εχουν μεινει μονο 4 εγκεφαλικα κυτταρα αλλα δε ξερω αν ειναι θηλυκα η σερνικα. Πφ! Παντως αλλοτε σκεφτονται αλλοτε οχι αλλοτε καταλαβαινουν αλλοτε οχι αλλα τις περισσοτερες φορες παιζουν πρεφα μεταξυ τους και δεν μου δινουν σημασια. Προσπαθω να δω αλλα εχει ομιχλη ακομα. Φιλακια!!!!

  10. λιακαδα permalink
    July 28, 2008 11:55 am

    και υγρασια χαχα .Βραχυκυκλωνουν?
    φιλι

  11. July 28, 2008 7:34 pm

    .. ναι και καιγονται.. creme brulee..

Leave a Reply

