Skip to content

βιον ανθοσπαρτον

July 24, 2008

Χτες παντρευτηκε ο αγαπημενος μου φιλος και συνεργατης Ινιατσιο στην Ρωμη, την αγαπημενη του Σβετλανα με πολιτικο γαμο, παρα τις αντιρρησεις της μαμας του, που ηθελε τις ευλογιες του παπα. Ο Ινιατσιο βλεπετε, ειναι απο τα γνωστα “μαμονια” ,που παρ’ ολα τα περασμενα σαρανταπεντε του, διατηρει το παιδικο του δωματιο στο πατρικο του σπιτι.

Ο αγαπημενος μου Ινιατσιο γνωρισε την εκθαμβωτικη Σβετλανα στο στην Σαμαρκανδη του Ουζμπεκισταν. Η Σαμαρκανδη εχει ενα ονομα που με εξιταρει γενικως, περιεχει ολο τον ευρασιατικο εξωτισμο και με παραπεμπει σε φανταστικες περιπετειες. Με λιγα λογια θελω να παω κι εγω μια μερα στη Σαμαρκανδη! Πριν αρκετα χρονια ο Ινιατσιο πηγε να δωσει εκει μια διαλεξη και η Σβετα ουσα ρεπορτερ στο κεντρικο καναλι της τηλεορασης της Σαμαρκανδης, πηγε να του παρει συνεντεξη. Μαζι με την συνεντευξη του πηρε και τα μυαλα και μετα απο συμβιωση εξη χρονων που καρπισε με το πενταχρονο σημερα αγορακι τους Σειριο, αποφασισε να βαλει την κουλουρα.

Τους ευχομαι βιον ανθοσπαρτον ,γιατι απογονους ηδη εχουν. Η φωτογραφια ειναι απο διακοπες που καναμε μαζι στο νησι πριν 4 χρονια. Ο Ινιατσιο κανει διακοπες μονο στην Ελλαδα. Γι αυτο και τον αγαπω πολυ.

12 Comments leave one →
  1. July 25, 2008 1:27 am

    Nα ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά!
    Η Σφετλάνα (Φωτεινή το ελληνικότερον) είναι κουκλάρα!
    Ο Ινιάτσιο είναι ο συνεργάτης του Ερρίκου που είδα στην εφημερίδα;
    Πολλά μεσογειακά φιλάκια!

  2. July 25, 2008 1:29 am

    Τι συμβαινει στο wordpress και αλλάζε εικονίτσα στο προφίλ; Πού βρέθηκε αυτό το μωβέ τερατάκι; Εγώ, ηλιοβασίλεμα από το σπίτι μου έχω!

  3. July 25, 2008 1:42 am

    Να ζήσουν τα παιδιά και να ευτυχήσουν!
    Μα πολύ μαμάκιας ο Ινιάτσιο.Τς τς τς…
    Η Σβετλάνα κούκλα!Αναρωτιέμαι για τον καρπό του έρωτά τους!Κουκλί ε;

  4. July 25, 2008 2:11 am

    Να σας ζήσουν!!!!
    Σαμαρκάνδη, ερωτικό όνομα με άρωμα Ανατολής. Μου θυμίζει τη Σαμαρκάνδη που διάβασα πριν αρκετά χρόνια με τον αστρονόμο Ομάρ Καγιάμ, ποιητή του κρασιού, των τριαντάφυλλων, του έρωτα και το χαμένο χειρόγραφο των ρουμπαγιάτ! Ένα βιβλίο γεμάτο ποίηση, αίσθημα, όνειρα και πάθη. Δεν σου γράφω άλλα γιατί σε βλέπω να πηγαίνεις να το αγοράζεις (αν δεν το έχεις ήδη!) χο,χο,χο
    Καλημέρα!!!!

  5. July 25, 2008 2:21 am

    να ζήσουν πάντα καλά και ευτυχισμένοι!!

    υγ κι εγω τον αγαπώ τον Ινιάτσιο… για τους ίδιους λόγους!!

    φιλάκια κοριτσάκι

  6. July 25, 2008 2:22 am

    απντεητ: τα ρούχα μετακόμισαν στην τεράστια βαλιτσάρα, χοχο και αισίως πιάσαμε τα 27 κιλά χοχο χοχο

  7. July 25, 2008 4:04 am

    melissoula, το χειμώνα δλδ πόσο ζυγίζει η βαλίτσα σου???

  8. July 25, 2008 6:58 am

    ΚΟΥΚΛΑΡΑ! Το όνειρο κάθε έλληνα. ! Καλά και αγαπημένοι, ΠΑΝΤΑ!
    Καλημέρα

  9. July 25, 2008 7:22 am

    @φωτεινη.. τς τς τς αμεσως εσυ να τρεξεις στις κοσμικες στηλες των εφημεριδων!! 😛 Ναι ειναι κολλητος του Ερρικου αλλα και δικος μου συνεργατης παραλληλα μιας και ολοι εδω στα ιδια μαγαζια μπαινοβγαινουμε. Οσο για την Πρες μαλλον δεν θα ειχες κανει λογκ σε αυτην πριν γραψεις. Ειναι ζηλιαρα η Πρες, οταν ερχεσαι με ταυτοτητα μπλογκερ σε κανει ζουζουνακι! Φιλια

    @Βαλισια, σ’ ευχαριστω κουκλα μου , ναι πολυ ομορφη γυναικα και πολυ μορφωμενη. Το αγορακι οντως κουκλι μοιαζει με τον μπαμπα αλλα εχει αυτα τα γαλαζια ματια τα τελεια. Φιλακια, καλα μπανακια!!

    @Σεφ Μαρκ Σ’ ευχαριστω μαρκονακη, βρε συ επιασες τον παλμο μου. Κατι τετοια μπαινουν στο μυαλο μου μονο με το ακουσμα της λεξης. Γι αυτο θελω να παω, να διαπιστωσω αν ολα αυτα γινονται στ’ αληθεια. Παντως του Ιγνατιου του γινανε!!! Τελικα εκει μεταξυ Ευρωπης και Ασιας οι ανθρωποι βγαζουν ενα ρομαντισμο αλλο πραγμα. Μουρθε στο μυαλο η γεωργιανη ταινια “a chef in love” και ετσι μουρχεται να τη δω παλι αποψε.. Πφ.. Φιλια

    @μελισσουλα, εγω θα ανεβασω ποστ με τιτλο “Η βαλιτσα” … οταν με το καλο φυγεις.. Φιλακια.

    @Σοφια δε ξερω αν ειναι καθε ελληνα, αλλα τους την εφαγε ο Ιταλος!! Ευχαριστω Σοφακι, Καλο Σαββατοκυριακο

    Ψιιιιττττ τρεχω σημερα, ακομα με το βρεμμενο μαλλι στην πετσετα γραφω!! Τσαο μπαμπινι!!!!!

  10. July 25, 2008 8:38 am

    Ειπε η Φωτεινουλα

    Bρε Δέσποινα,
    δεν πήγα στα κοσμικά. Αντίθετα… στα επιστημονικά πήγα.

    Αυτό για τη Πρεσ δεν το κατάλαβα, αλλά δεν μ’ ενοχλεί.
    Εστάλη!
    Καλό Σ/Κ

    Φωτεινουλα σε ευχαριστω θα της το πω νε το εχει υπ’ οψιν της. Συγνωμη που αφαιρω το λινκ γλυκεια μου αλλα προτιμω την ανωνυμια μου στο μπλογκακι, ελπιζω να μη σε πειραξε.

    Εδω ειμαι ενα απλο δεσποιναριον που συζητα περι ανεμων και υδατων, με καταλαβαινεις; Φιλακια!!!

    Οσο για την πρες εννοω οτι ειχες πει οτι εχεις λογαριασμο στην πρες και οταν εισαι συνδεδεμενη εκει σου βγαζει την φωτογραφια, αλλοιως σε κανει .. κουασιμοδακι!!! και παλι φιλακια και ελπιζω να με καταλαβαινεις. Και εξτρα φιλακια!

  11. personlich permalink
    July 25, 2008 12:40 pm

    Καλημερα στο γλυκο μου δεσποιναριον!
    Να ζησουν και να χαιρονται τον ερωτα τους…τα παιδια;;!!
    Ωραια φαινεται η Σβετλανα.
    Και κατι…μεταξυ μας;)πς ψ ψψψ πς χους ψψ εεε ναι!
    Ειναι η πρωτη…ανατολικια που γνωρισα και που “ανοιξε” σπιτι!
    Διοτι,ολες αυτες που γνωριζω εδω,εχουν..κλεισει σπιτια;)
    Φιλια!Νιαουυυυ!!!

  12. July 25, 2008 4:25 pm

    Ναι τα παιδια Κωστη μου. Ειναι πραγματικα ωραια, λιγο δυκολα χαμογελα αλλα εχει απο ολα τα .. αλλα! Δεν ακουσα!!!!! Τι;;;; Ε! θα ξερεις εσυ για να το λες. Κυκλοφορουν φημες. Ο γιος μου που ηταν μαζι στις διακοπες το πεταξε το φαρμακι του, κατι σε στυλ τοσες ιταλιδες .. εισαγωγη εκανε.. αλλα νομιζω οτι ζηλευε το σκατο.. Πφ! Φιλια και νιαουυυυυυυυυυ!!!

Leave a Reply

