Skip to content

παραπληροφορηση

July 25, 2008

https://i0.wp.com/graphics.boston.com/resize/bonzai-fba/AP_Photo/2008/07/24/1216890913_3037/539w.jpg

Το καναλι του ΑΝΤ1 υποτιθεται οτι ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα ιδιωτικα καναλια στην Ελλαδα και ισως εχει την μεγαλυτερη ακροαματικοτητα. Χτες το βραδυ που εβλεπα τις ειδησεις λοιπον, ο εκφωνητης του κεντρικου δελτιου ειδησεων, ανακοινωνε στους Ελληνες τηλεθεατες οτι ο υποψηφιος για την προεδρια των Ηνωμενων Πολιτειων Barack Obama, εμιλησε στο Βερολινο στην Πυλη του Βραδεμβουργου. Δεν το ειπε μια η δυο φορες αλλα συνεχιζε να το επαναλαμβανει ενω οι καμερες φυσικα εδειχναν τον υποψηφιο να μιλα με φοντο.. κηπους.

Και αναρωτιεμαι εγω τωρα. Αυτος ο Χριστιανος που θελει να λεγεται ρεπορτερ του κεντρικου δελτιου ειδησεων ενος μεγαλου καναλιου, δεν πηρε πρεφα ολη την ιστορια με την διαφωνια της Angela Merkel για την εκφωνηση λογου στην Πυλη του Βραδεμβουργου; Ολοκληρο διπλωματικο επεισοδιο κοντεψε να γινει.   Δεν το καταλαβε ;  Δεν βλεπει την εικονα του απεσταλμενου του; Τιποτε απο ολα αυτα; Εχω δει πολλες φορες στο παρελθον, να μιλανε στα δελτια  για καποιο θεμα και να δειχνουνε αλλα αντι αλλων στις εικονες, αλλα τετοιο ρεζιλικι δεν το φανταζομουνα.

Επειδη εθιξα και το θεμα των μνημειων, πιστευω οτι σε κανενα ξενο υποψηφιο δε θα επρεπε να επιτρεπεται να βγαζει λογους με φοντο μεγαλα μνημεια αλλων χωρων, διοτι βγαιινει μια εικονα εθνικης υποστηρηξης. Ωρες ειναι να θελει να ερθει ο Ομπαμα να βγαλει λογο στον Παρθενωνα. Ελα πως σε λενε στον τοπο σου! Περα ομως απο αυτο που ειναι δευτερευον εδω, δεν επιτρεπεται τοση ασχετοσυνη στα ΜΜΕ. Αλλα θα μου πειτε, ποιος ακουει, ποιος καταλαβαινει, ποιος δινει μια; Διαφορετικα θα επρεπε να βγει να επανορθωσει.

9 Comments leave one →
  1. July 26, 2008 1:27 am

    Καλημέρα Δέσποινα,
    σου λένε ποιός θα το καταλάβει! Και σε μένα έχει τύχει να βλέπω λάθος ταμπέλες στα αγγλικά, τους το λέω και μου λένε ποιός θα το καταλάβει?
    Τι να πεις? Αφού σου λέω, δεν πάμε καλά!

  2. Φωτεινή S permalink
    July 26, 2008 3:44 am

    Kαλημέρα Δεσποινάριον,
    δεν ξέρω τι δυνατότητες παρακολούθησης ελληνικών καναλιών έχετε, αλλά νομίζω ότι ειδήσεις από την Ελλάδα, περισσότερο “σωστές”, μπορείς να παρακολουθήσεις στο δελτίο των 11 από την ΕΤ1 ή των 9 από την ΝΕΤ.
    Κάτι γίνεται με το ΜΕGA… και για κουτσομπολιό…μόνο STAR. Αυτά νομίζω.

    …Ποιος θα το καταλάβει? Από ολόκληρη Ελλάδα, μόνο εσύ από την Ουάσιγκτων το παρατήρησες…
    Πολλά μεσογειακά φιλάκια!

  3. July 26, 2008 4:08 am

    @Σοφια καλημερα καλη μου. Μια πληροφορια η την ξερεις και την μεταφερεις σωστα η δεν την ξερεις και λες οτι αρπαξε το αυτι σου. Και τωρα που γραφω αυτο σκεφτομαι, ο εκφωνητης ενος κεντρικου δελτιου, τα γραφει μονος του η του τα ετοιμαζει καποιος; Γιατι υφισταται και αυτος ο πριμαντονισμος οσονουπω. Τα αλλα ειναι δικαιολογιες αυτων που πανε να μπαλωσου τις καταστασεις. Σε γενικες γραμμες η ασυνταξια και η προχειροτητα ειναι τοσο εντονα που βγαζουν ματι.

    @Φωτεινη Βλεπω κα της ΕΡΤ ΕΤ1 την επομενη ωρα. Ειχα αλλα δυο καναλια Μεγα και Αλτερ αλλα αλλαξαν δορυφορο εκπομπης και δε τα πιανω .. λογω δενδρων.. Τελος παντων μου την εδωσε προχτες που για ενα θεμα που εκανε το γυρο του κοσμου και συζητηθηκε τοσο, βγαινει ο παπ…. και με κοιταει στα ματια (γιατι με κοιταγε😛 ) και μου λεει παπ…ιες. Πολλες φορες την ωρα των ειδησεων τρωω, και στο λεω καμια ωρα θα πνιγω με αυτα που ακουω.

    Καλημερες και φιλια απο μια ξεν(νυχ)τεμενη

  4. personlich permalink
    July 26, 2008 7:38 am

    Αυτα παθαινει κανεις αμα κοιταει Ελληνικη τηλεοραση!
    Και ειδικα… για πληροφορηση!Χο χο!Εγω ματια μου,θα πληρωνα για να ..μην βλεπω;) Και δεν βλεπω φυσικα.
    Τι να δω δηλαδη;Την αντιγραφη των ξενων ειδησεογραφικων πρακτορειων;
    Οχι.Τα παρακολουθω Live απο το διαδικτυο και ξερω τι συμβαινει!
    Ενα αισχος και μισο ειναι γενικα τα ΜΜΕ στην Ελλαδα.Μου αρεσει που ακουω τακτικα σε ραδιοφωνα,πως λενε τις ειδησεις απο την Ελλαδα και…τον κοσμο;;;με δικους τους…ανταποκριτες;;;Ημαρτον Κυριε!
    Ποιους…ανταποκριτες βρε αρχιψευταροι;Εσεις απο την Αθηνα,αμφιβαλω αν εχετε ανταποκριτη στην Κρητη!Θελετε να μου πειτε πως εχετε και ανα…τον κοσμο;;;;
    Ναι χαρα μου!Διαβασα την αναρτηση σου και πηρα λιγες αναποδες στροφουλες!Λιγες ομως!Γιατι δεν αξιζει τον κοπο!
    Η αμορφωσια και η επιπολαιοτητα των ΜΜΕ ειναι..κανονας πλεον! ΚΙ οχι η εξαιρεση!
    Σιγα λοιπον που οι τυπικοι Γερμανοι,και κυριως η καγκελαριος (ψυχρη υπολογιστικη μηχανη) Merkel,θα επετρεπε να μιλησει…ενας ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ..προεδρος;;;;σε ενα μερος με τοση ιστορικη σημασια!
    Του εδωσαν λοιπον καταμεσης του Grossen Tiergarten στην γνωστη Berliner
    siegessäule χωρο ..και ησυχασαν!
    Οταν δε ρωτησαν την Merkel,τι θα κανει το βραδυ στις 7 που θα μιλουσε ο Οbama,αυτη απαντησε διπλωματικα πετωντας το καρφακι της,πως θα ανοιγε την τηλεοραση για να δει..τις ειδησεις!!!(Αυτη την ωρα αρχιζει το δελτιο ειδησεων του δευτερου Γερμανικου καναλιου ZDF.)!!!
    Τελος παντων!
    Επιμενω.Αμα δεν γνωριζει κανεις απο καλλυτερα,δεν τον πειραζουν οι ..παπαρολογοι;)
    Προσωπικα ακουσα αρκετα χρονια πισω το εξης αμιμητο,απο ρεπορτερ της τηλεορασης να λεει,καθως εδειχνε τον πρωην Παπα,να υποδεχεται τον Τουκο που προσπαθησε να τον σκοτωσει πυροβολωντας τον:Κυριες και κυριοι,αυτος ειναι…ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ;;;;;του Παπα!!!!!Μπρρρρρ!!!!!

    Καλημερα κουκλιτσα μου Δεσποινουλα!Γατισια φιλια για δυναμη του Σαββατου!
    Υγ ΟΙ ΗΠΑ ως γνωστον,εχουν το πιο διασημο προιον στον κοσμο:Την ..Coca Cola!!!!
    Oι Ελληνες,εχουν ενα γνωστοτερον!!!Την ..αρπα κολλα!!!!!

  5. July 26, 2008 8:36 am

    @αγαπημενο μου γατι! Με πετυχες επι του καναπε να πινω τον καφε!!
    Ελα κατσε να σου πω! Ειπα κι εγω να ακουω τις ελληνικες ειδησεις για να μαθαινω (εστω και παπαρολογικα) ωρισμενα νεα. Καμια φορα λενε για πραγματα που με ενδιαφερουν οπως παραδειγματος χαριν οτι πρεπει να παω τωρα και να φαω λιγες απο τις διακοπες με τις δηλωσεις στο κτηματολογιο. Και προσεχε γατι αυτο το κτηματολογιο, ημουνα νια και γερασα που λεει και η παροιμια. Το κυριωτερο μου παραπονο με τα ελληνικα νεα ειναι – με παρακολουθεις γατονι; – η απαξιωση στο κοινο. Αυτο που λενε οτι ζηταμε αυτο ακουμε δεν το δεχομαι γατακι μου. Ειμαι της θεωριας του : Δωσε μου ποιοτητα να γινω καλυτερος.
    Τοσο καιρο αναρωτιεμαι ποιαν πηγες και αγαπησες, αλλα σημερα το βλεπω καθαρα! Η Αγγελα σου πηρε τα μυαλα εκει στη Γερμανια. Το διαπιστωσα απο τα γλυκα σου λογακια γι αυτην😛😛😛
    Νομιζω γατι οτι παλιοτερα ειχε επιτραπει στον ΠΟΛΥ Ρηγκαν να βγαλει λογω στο εν λογω μνημειο, αλλα γενικα δεν ειμαι υπερ για τον λογο που ανεφερα.
    Παντως βλεπω γατιον οτι τον καλοδεχτηκατε εκει τον Μπαρακουλη, διοτι μεταξυ δυο κακων το μη χειρον βελτιστον. Θα δειξει.
    Καποια φορα σκεφτηκα να κατσω ετσι απο περιεργεια να καταγραψω μιας μερας μαργαριταρια, αλλα γρηγορα εγκατελειψα την προσπαθεια γιατι ο ρυθμος που προεκυπταν ηταν πολυ γρηγορος για τα 4 εγγεφαλικα μου κυτταρα. Ετσι λοιπον το αντιμετωπιζω ως κομεντι αουαρ!
    Γατισια φιλια επισης και σηκωνομαι πλεον απο τον καναπε γιατι στο τελος θα καταντησω .. χοντρο-κολλα!!!! 😛😀😀😀

  6. July 26, 2008 4:50 pm

    Μάλλον μόνο εσύ όπως είπε η Φωτεινή. Σωστά αυτά που λές. Εγώ μόνο από ΝΕΤ ακούω ειδήσεις. Δεν αντέχω να μιλάνε όλοι για το πιασάρικο θέμα με “αποκλειστικές συνεντεύξεις του ανταποκριτή μας” και όλη αυτή τη μπούρδα. Να προσθέσω ότι οι περισσότεροι δεν ξέρουν να μιλάνε, ψευδίζουν, αυτοί είναι που εξάγουν την εικόνα του πατρίδας μας. Αφού δεν κάνεις ρε φίλε …άαααστο!

    Για αυτό ΝΕΤ σου λέω!!! Νομίζω ότι μόνο γυναίκες λένε ειδήσεις, δροσερές και χαμογελαστές. Αναβαίνει η τιμή της βενζίνης σου λέει και εσύ λες, ότι πεις μάτια μου! (πλάκα κάνω!)

    Καλό βράδυ!!!!!

  7. July 26, 2008 5:51 pm

    Θυμιε μου, καλα λες αυτα τα αποκλειστικα, που πρωτοι εκεινοι τα ειδανε πρωτοι εκεινοι τα μεταφερουν και πρωτοι εκεινοι τους αλλαζουν τον αδοξαστο. Ναι ΝΕΤ ειναι και η αγαπημενη του Ερρικου, ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ!!
    Καλες ποδηλαταδες!!😉

  8. July 27, 2008 4:03 pm

    @Δεσποιναριον 8α ελεγα μονο Νετ…
    @personlich χαχαχ να που μου λενε πως μονο εγω αρνουμαι πεισματικα να δω τα διαφορα ιδιωτικα καναλια! Ασχετοι οι περισοτεροι , τους δινεται ενα μικροφωνο στο χερι και μια καμερα να τους περνει και ανοιγουν το σακουλακι και μας ταραζουν με τις ανακριβιες , τα σαρδαμ και τις “κοτσανες” που μας σερβιρουν για νεα! Τα 8ελω τα νευρακια μου!

  9. July 27, 2008 4:37 pm

    Καλως τη χειμωνιατικη λιακαδιτσα. Ναι σωστα πες το .. το σακουλακι με τις μ…. ετσι χαρακτηριζονται ολα αυτα που εσυ ειπες πλαγιως και ευγενικα!

Leave a Reply

