Skip to content

εκτακτο σαββατιατικο παραρτημα – γλαδιολες

July 26, 2008

Η ανοιξη μπορει να περασε, αλλα και το καλοκαιρακι δεν υστερει σε ομορφιες.
Καλοκαιρακι ειναι να καθομαι στα βοτσαλα και να με βρεχει το κυμα.
Καλοκαιρακι ειναι το φουστανακι με τα τιραντακια,
Ειναι το παγωτο ξυλακι με σοκολατα.
Τρωγεται η σοκολατα πρωτα και μετα το μεσα.
Ειναι το καλαμποκι στα καρβουνα παστωμενο στο αλατι.
Ειναι μαυρες πατουσες και ψημενο δερμα.
Ειναι οι περαστικες αγαπες.
Η αμμος που κολλαει παντου.
Τα μαλλια ψηλα με πιαστρακι
Κολωνια λεμονι
Παγωτο Σικαγο
Βυσσιναδα
Μακροβουτι
Μεσημεριανος υπνος
Τζιτζικια
Πατατες τηγανητες
Ουζο
βαρκαδα
γιασεμακια στις πευκοβελονες
και οι πρωτες γλαδιολες στον κηπο μου !!

Με αγαπη για τον Στρατο απο το ανατολικο αιγαιο με το ωραιο μπονζουρ!

16 Comments leave one →
  1. Φωτεινή S permalink
    July 26, 2008 4:51 pm

    Απλώς τέλειο! Δεν χορταίνω να την κοιτάζω!
    Κι αυτές οι σταγόνες νερού….
    Η ομορφότερη εικόνα που μπορούσα να δω πριν κοιμηθώ.
    Φιλιά

  2. July 26, 2008 5:55 pm

    Ειδες Φωτεινη μου. Τραβηξα την φωτογραφια πρωι πρωι και την δροσουλα την ειδα.. στη φωτογραφια!!!!! Ειναι η πρωτη γλαδιολα του καλοκαιριου.
    Καλη σου νυχτα και ονειρα γλυκα. Φιλακια!
    Εγω μολις ξυπνησα απο ενα γλυκο μεσημεριανο υπνακο που με πηρε χωρις να το καταλαβω, διαβαζοντας. Ωραιο Σαββατιατικο τεμπελικο απογευμα!

  3. personlich permalink
    July 26, 2008 5:57 pm

    Εκτακτο σαββατιατικο παραρτημα..των γλαδιολανων!
    313 ΠΧ!
    Ο καθεις,ειναι ελευθερος να πιστευει οπου θελει
    και σε οτι θελει!
    Ακομη και …στις γλαδιολες;)
    Να μοιραστω την χαρα σου ματακια μου;
    Καλο απογευμα σου ευχομαι!

  4. July 26, 2008 6:00 pm

    Ωπα καλωστο γατονι.. με πετυχες σε χουζουρια!! Ε δε ξερω αν πιστευω.. σε γλαδιολες, αλλα τις θαυμαζω, ειναι σουπερ ντελικατο λουλουδι. Παρε ολη μου τη χαρα! Κι εγω σου ευχομαι καλο βραδυ! Ματς μουτς!

  5. July 26, 2008 6:53 pm

    Καλή Κυριακή, τώρα είναι περίπου το βράδυ. Άνοιξα το λάπ-τοπ και είδα έκτατο παράρτημα, ήταν μάλλον έκτακτο το παράρτημα με αυτά τα ωραία λουλούδια, και τις ωραίες αναμνήσεις, που είναι τόσο όμοιες.

  6. July 26, 2008 7:25 pm

    Καλη Κυριακη και σε σενα Σοφιτσα. Τρεις το βραδυ εκει ξενυχτακι μου. Ναι ηταν εκτακτο παραρτημα λογω λελουδιου! Γιατι αλλο ποστ ετοιμαζα και μου βγηκε τουτο. Δε πειραζει το φυλαω για αυριο.

  7. July 27, 2008 3:55 pm

    ειναι ομορφη η γλαδιολα σου.. με τη πρωινη δροσοσταλιδα επανω της! ευχαριστουμε για την πρωινη δροσια της που μας χαρισες ετσι απλοχερα μεσα απο τη αναρτηση σου..
    φιλια απο μια Αθηνα μουντη με ζεστη και υγρασια

  8. July 27, 2008 4:40 pm

    Να σαι καλα λιακαδιτσα, εινια το τελευταιο λουλουδι του καλοκαιριου, μετα θα μας προκυψουν πια τα χρυσανθεμα. Αυτη η υγρασια στην Αθηνα ειναι το νεο κλιματικο φρουτο. Μια χαρα ηταν τοσα χρονια ξερο το κλιμα και αναπνεαμε πανω κατω. Μα καλα κι εδω ακομα να μιμηθουν τα αμερικανακια Τς τς τς !

  9. July 27, 2008 6:18 pm

    Υπεροχο λουλουδι η γλαδιολα κι αυτη η δικη σου εχει και φανταστικο χρωμα!
    νασαι καλα …και δροσερα!

  10. July 27, 2008 7:40 pm

    Γεια σου Φαραωνα μου και σ’ ευχαριστω πολυ. Πραγματικα ειναι ενα ροζακι απιθανο.

  11. July 28, 2008 2:41 am

    Δεν έχω λόγια να σου πω για να σ’ ευχαριστήσω για τις υπέροχες και δροσάτες γλαδιόλες σου! Ένιωσα την αγάπη σου, τη χάρηκα (και το ξέρεις) θα τις θαυμάζω μαζί με το μπονζούρ μου το ολάνθιστο!!!
    Είσαι για φίλημα!

  12. July 28, 2008 8:58 am

    Ax βρε Στρατο, τι ποτισματα τουκανα του δικου μου του μπονζουρ, τι αγαπες, τι το ματι τουκλεισα, δε λεει να μπουμπουκιασει.. ετσι οταν η γλαδιολα ξετσουμισε γυρισα την καμερα προς τα κει. Το αποδιδω στην διαφρετικοτητα του κλιματος. Εδω το κλιμα ειναι χμ χμ αε το πω επιεικως το χαλι του. Την αγαπη μου σε ολους σας στο νησι. Φιλια.

  13. λιακαδα permalink
    July 28, 2008 11:52 am

    Ασε αποψε να δεις !Τωρα εχει μια μουνταδα! Λονδινο γιναμε σου λεω! Τι σου κανει η παγκοσμοιοποιηση!
    φιλι μοναδικο στο μαγουλο δοσμενο

  14. λιακαδα permalink
    July 28, 2008 11:58 am

    @μιθυμναιος
    ασε τα μπονζουρ και πιασε καμμια μαντιναδα , μην τις αρχισω εγω κοπελι μας γλυκο! αει και δεν βρισκω εισητηρια με την ΑΝεκ και τι θα καμω…

  15. July 28, 2008 5:24 pm

    @ λιακάδα,

    Είμαι από τη Μήθυμνα (Μόλυβο) της Λέσβου. Μου έχουν πει ότι υπάρχει και Μήθυμνα στη Κρήτη, οπότε συγχωρητέο το μπέρδεμα. Πάντως μου αρέσουν οι μαντινάδες κι ας μην ξέρω να τις λέω. Αν δεν έχει η ΑΝεκ κάνε μια δοκιμή με ΝΕΛ. Σου εύχομαι καλή τύχη, σύντομα να χαρείς τις διακοπές σου.

  16. July 28, 2008 7:37 pm

    Εγω με τη ΝΕΛ βρηκα παντως.

Leave a Reply

