Skip to content

ελα μπες μεσα

July 29, 2008

Σημερα θα σε παω μια βολτα στους δρομους της Βαλτιμορης. Οπου σ’ αρεσει πες να σταματησουμε. Βρουμ βρουμ.. γκαζιιιιι … Φρενοοοο.. οχι ακομα δε σταματαμε, θελω κοντρες! Βρουυυυυυυυμμμμμ…..

19 Comments leave one →
  1. Blue permalink
    July 30, 2008 12:37 am

    Ότι έπρεπε ήταν η βόλτα Δεσποινάκι… Και φυσάει κι ένα απαλό αεράκι εδώ στη βεράντα , και μου φέρνει τη μυρωδιά από το γιασεμί στον κήπο… τα παιδιά κοιμούνται ακόμα … πήγα στην πόλη βόλτα και ξαναγύρισα!
    Φιλάκια πολλά Δεσποινάκι μου…

  2. July 30, 2008 1:20 am

    Για καφέ που θα πάμε? Κάπου να μη φυσάει γιατί μας έχει πάρει πάλι σήμερα!
    καλημέρα!

  3. Κατερίνα permalink
    July 30, 2008 1:56 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι μου
    “Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω,την ζωή μου μηδενίζω,πίσω δεν ξαναγυρίζω!!!”
    Όπου θέλεις ξενάγησέ με, σταματάμε για ένα παγωμένο καφέ και κουβεντούλα. Μόνο το βλέμμα μέσα από τα γυαλιά δηλώνει τι παιχνιδιάρικη διάθεση υπάρχει.Έδωσες χρώμα αυτή την δύσκολη μέρα στο γραφείο. Να σαι καλά Δεσποινιώ μου.
    Φιλιά φιλάκια

  4. July 30, 2008 2:33 am

    Ωραία!!! Θα ήθελα μια βόλτα με τη μηχανή, κοπέλα δεν είναι? Να κρατηθώ γερά από πάνω της (να velcro-θώ), να γκαζώσει και να οδηγήσει τρελά και με ταχύτητα στους δρόμους. (Άμα είναι άντρας …άστο!)
    Μου αρέσει στις φωτογραφίες να βλέπω μέσα από τα γυαλιά των άλλων. Δεν μπορείς να φανταστείς τι ανακαλύπτεις! Στα δικά σου βλέπω μόνο χέρια στο τιμόνι. πφφφ!!!
    Καλημέρα!!!! 🙂

  5. July 30, 2008 3:22 am

    Αν τύχει και γκαζώσεις προς Βοστόνη μεριά να με ειδοποιήσεις… μήπως και συναντήσεις τον γιο μου. Θα χαρώ!!!
    Καλημέρα!!!

  6. July 30, 2008 4:12 am

    Αχχχχχ….ούτε φέτος θα περάσω τον Ατλαντικό Δεσποινάκι…😉

  7. personlich permalink
    July 30, 2008 7:37 am

    Καλημερα στην οδηγο μας!
    Μαζι σου και στην Route 66!!!
    Μην το σκεπτεσαι γλυκοδεσποιναριον…μια απλη…Τεταρτη ειναι;)
    Θα περασει κι αυτη!Οπως περασαν τοσες και τοσες!!!
    Αντε,ετοιμασου για δουλεια και καλο κουραγιο!
    Μην ζηλευεις που εγω καθομαι τωρα!χε χε!
    Φιλακι και παλι καλημερα χαρα μας!

  8. margarita permalink
    July 30, 2008 7:48 am

    παμε μια βολτα με καμπριολε στην παραλιακη?? σαν ελληνικη ταινια του 60..

    και θα σου τραγουδαω οτι θες… σωφερινα μου εσυ…καθοτι εγω ως γνωστον ΔΕΝ…

    Μ. –

  9. July 30, 2008 7:48 am

    ΑΑΑΑΑΑχ ουτε και εγώ δεν θα περάσω τον Ατλαντικο φέτος….
    damned!

  10. July 30, 2008 8:32 am

    Ααααχχχχ θελω να πω τοσα πολλα στον καθενα σας αλλα… αργησα να ξυπνησω σημερα οποτε επιφυλασσομαι για το βραδακι. Νυσταγμενα (ακομα) μαχμουρλιδικα φιλια .. ουτε βρουμ δεν μπορω να κανω θελω βενζινη επειγοντως.

  11. July 30, 2008 10:25 am

    Φάρμακο η βόλτα σου και μάλιστα στη Βαλτιμόρη.. κουτί μου ήρθε
    Να είσαι καλά !!!
    Πολλά πολλά φιλιά εκεί !!!

  12. July 30, 2008 2:34 pm

    loipon ena ena giati ta exw kopanisei kiolas

    1. se kalw na paixeis edw:
    http://favas.wordpress.com/2008/07/30/blog-bag/#comment-2184
    einai i blogo-tsanta, opws blogo-shoe 8ymasai?

    2. wraia i boltoula, alla egw 8a meinw ligo akoma edw sto trelloniso me tous aerides kai 8a er8w meta sti baltimore, entaxei glykoula mou?
    filakia polla

  13. Anonymous permalink
    July 30, 2008 6:07 pm

    Να σου στείλουμε ενα μπιτονι με εμεηλ Δεσποιναριον? χαχα
    Πολυ παιχνιδιαρικη εκφραση διακρινω πισω απο το σκουρο το γυαλι!
    τσαχπινικο!

  14. Anonymous permalink
    July 30, 2008 6:11 pm

    γιατι εχεις βαλει ολα αυτα τα κολπα και τις δικλειδες στα σχολια?
    ουφ βασανο ειναι!
    Αλλα παρ ολα αυτα εγω θα στο δωσω το φιλακι για καληνυστα!
    Χωρις να υπογραφει .. απο την Ip της ξερεις δα ποια το σχολιο σου γραφει!
    σμουτςςςςςς

  15. Φωτεινή S permalink
    July 30, 2008 6:51 pm

    Λίγο πριν κλείσουν τα μάτια μου, απόλαυσα τη βόλτα σου μαζί με τον γιο μου. Εγώ ήθελα να του κάνω τη χαρά της συντροφιάς σου κι αυτός μού υπενθύμισε για χιλιοστή πρώτη φορά ότι θέλει να παει στην Αμερική με τον φίλο του. (Έχει ένα φίλο ελληνοαμερικάνο).
    Σε κακό μού βγήκε η “βόλτα” γιατί του χρόνου θα με βγάλει από έξοδα απρόβλεπτα χοχοχο…
    Καληνύχτα σε μένα και καλή ξεκούραση σε σένα με φιλάκια!

  16. July 30, 2008 6:59 pm

    @Blue Πρωινη πρωινη θα εγραφες μαλλον. Ποσο ωραιες ειναι οι πρωινες βολτες. Και μαλιστα κοντα στη θαλασσα. Πολλα γλυκα φιλακια μαι λειντυ.

    @Σοφια. Για καφε προτιμας; Γιατι εχει και κατι καβουροκεφτεδες η περιοχη να τρωει η Σοφια και του παιδιου της να μη δινει!!

    @Κατερινα Αχ βρε Κατερινακι χαιρομαι οταν μου λες οτι εστω και για πεντε λεπτα ξεφευγεις. Αντε πλησιαζουν οι μερες για τη μεγαλη μας φυγη. Σωσαν οι μερες που ελεγε και ο παπους μου. Φιλακια.

    @Radio Marconi. Βεβαιως κοριτσι ειναι μον σεφ, και μεχρι να γυρισει το κεφαλι της απο κει και να μη με βλεπει με ταυτοχρονη αγωνια μην αλλαξει το φαναρι σε πρασινο. Βελκρωσου λοιπον και .. φυγατε!!
    Οσο για τα αλλα σου βγαζω (το καουμποϊκο παντα) καπελο επιθεωρητα Μπεκα μου. Τις μισες τις εβγαλε ο συνοδηγος ενω εγω οντως ειχα τα χερια στο τιμονι. Σημασια στη λεπτομερεια, ασε που να μη σου πω τωρα τι βλεπω εγω στις ανεκδοτες φωτογραφιες του στουντιο! χο χο χο

    @Mythimnaios Α Στρατο εξυπακουεται .. αν γκαζωσω προς τα κει θα παω να δω και το.. Μηθυμνακι! 🙂

    @anlu ε δε πειραζει, του χρονου γοργονα μου!

    @personlich ελα μπες να σε παω τσαρκα. Α! καλα η Τεταρτη με υποχρεωσε, αν σου πω τι τραβηξα ολη μερα θα με λυπηθεις, αλλα ασε μη χαλασω την χαρα του ποστ. Παντως τελος καλο ολα καλα. Και μη μου ξαναπεις το πρωι οτι εσυ καθεσαι γιατι θα γινουμε βιδ.. οχι μπουλονια!
    Φιλια.

    @margarita Και δε παμε; Θα εχουμε και τον Βουτσα απο πισω; Πφ!

    @Nikos κι εσυ του χρονου Νικολακη.. οταν θα εχει .. αλλαξει η κυβερνηση..

    @So_Far Πολλα φιλια και σε σενα και σημερα μου εδωσες μεγαλη χαρα.

    @melissoula Α! χριστος κι αποστολος βρε μελισσουλα, εσυ εγινες ντιρλα και ηρθες να γραψεις σχολια; Πφ θα παω να δω.. πως το λενε .. ανυπερθετως.. βρε εγω αν τα ειχα κοπανησει θα ημουνα ξαπλα στην παραλια να .. βλεπω τα .. αστρα.. αμαν με το μπλογκ.. πφφφφ!!! Αντε σε περιμενω .. οποτε θελεις.. φιλακια.

    @anonymous. Γιατι με παιδευεις να μαντεψω ποια εισαι. Φανταζομαι ομως οχι απο το αι πι αλλα απο τη γραφη. Ναι ειμαι μια τσαχπινα εγω.. (τρομαρα μου) γι αυτο σας μπερδευω με τα σχολια. Δε καταλαβα ομως γιατι σε παιδευουν. Καληνυχτα και ονειρα γλυκα!

  17. July 30, 2008 7:02 pm

    @Φωτεινη!!! ωπ! Χαιρομαι που αρεσαν και στον νεαρο οι φωτογραφιες. Να μου το φιλησεις. Μας διαβαζουν λοιπον και παιδια!!! Για να μαζευομαστε χο χο χο ! Μεχρι του χρονου μπορει να το εχει ξεχασει !!!! Καληνυχτα και στους δυο! Φιλακια.

  18. July 30, 2008 7:12 pm

    Ταξιδιάρα ψυχή……
    …γκάζωσέτο!!!!!!

  19. July 30, 2008 7:31 pm

    Μπες μεσα.. κανουμε και βραδυνες κουρσες! Γκαζωνουμε και στον Μπραλο!

Leave a Reply

