Skip to content

το παραμυθιασμα του μπλογκερ και η αληθεια της στατιστικης

July 31, 2008

 

Η ολη υποθεση με τα blogs και την επισκεψιμοτητα τους εχει πολυ χαβα. Βαζεις ενα γουιτζετακι που σου λεει ποιος, μπηκε ποιος βγηκε, ποτε μπηκε, τι ειδε, και αλλα διαφορα στατιστικα στοιχεια. Η WordPress απο μονη της μαζευει στατιστικα στοιχεια, τα οποια τα βρισκω πολυ πιο ενδιαφεροντα απο το γουιτζετακι .

Λεει λοιπον, οτι αυτο το μπλογκακι το επισκεπτονται περιπου 200 ατομα την ημερα και οτι διαβαζουν περισσοτερες απο μια σελιδα οποτε βγαζει ενα 400ρι περιπου σε “page views”. Μεχρι εδω καλα, λες μωρe τειν’ τουτο!

Η αληθεια ομως ειναι, οτι τα μισα απο αυτα, εχουν κανει search στις λεξεις “γαριδομακαροναδα” και “πατατοσαλατα” και κατεληξαν εδω. Αρα οι 100 ηρθαν, διαβασαν το ποστ με την γαριδομακαροναδα πηγαν στο μπλογκ στου αγαπητου μου Τεντ Λελεκα που τους στελνω και βρηκαν τελικα αυτο που ηθελαν. Επισης περιττο να σας πω οτι εκεινη η φωτογραφια με την γαριδομακαροναδα εχει τα περισσοτερα “views” μακραν οποιασδηποτε αλλης φωτογραφιας. Αυτο σημειωτεον, γινεται καθε μερα, οχι μια στο τοσο.

Μετα λοιπον λες αx τι καλα οι υπολοιποι 100 ερχονται για μενα. Αμ δε! το 50 τοις εκατο ειναι απο αλλα ψαξιματα, απο αλλες χωρες, απο αλλα μπλογκς οπου βρισκουν το λινκ μου. Αρα μας μενουν 50 περιπου επισκεψεις που ισως να τους αρεσει και να ερχονται. Λεμε ισως, γιατι ενω ερχονται δεν αφηνουν ιχνη. Τωρα βεβαια, αυτο το κανω κι εγω. Εχω ονοματα διπλα που επισκεπτομαι χωρις να αφησω ιχνη. Η δικη μου στατιστικη λοιπον λεει οτι σε ενα χρονο απεκτησα περιπου πενηντα αναγνωστες (που περσυ τετοιο καιρο ουτε στον υπνο μου δε το ειχα δει) που ερχονται να διαβασουν εμενα, και δεκαπεντε μπλογκοφιλους που .. νομιζω.. οτι με αγαπουν. Νομιζω γιατι μ’ αρεσει να νομιζω ετσι, και αν δεν ειναι ετσι, μη μου χαλατε το ονειρο. Καλο μηνα!

26 Comments leave one →
  1. August 1, 2008 12:44 am

    Εγώ και σε καμαρώνω και σε θαυμάζω, και χαίρομαι πολύ που είμαστε μπλογκοφίλες!
    καλημέα

  2. Κατερίνα permalink
    August 1, 2008 2:56 am

    Καλημέρα καλό μήνα και καλές διακοπες Δεσποινάκι μου. Σίγουρα δεν νομίζεις, και πραγματικά έτσι είναι. Είσαι πολύ αγαπητό και αξιόλογο άτομο. Οι πενήντα σε αγαπάμε έτσι και αλλίως και οι εκατό , να ξέρεις αφορμή βρίσκουν την γαριδομακαρονάδα, μην το πιστεύεις(!!!), για να χαζεύουν το γλυκό και καλωσυνάτο προσωπάκι, τρυπώνουν!!!!Ουάου……!Έχω να λέω για την όρεξη την δημιουργία και τον ενθουσιασμό που έχεις.Θα ήθελα να ήμουν λίγο και εγώ έτσι. Το ρυζότο ήταν τέλειο χθες και ο συνδιασμός του κρασιού της μαγείρισσας ΤΕΛΕΙΟΣ.
    Φιλιά καλή μου φίλη

  3. August 1, 2008 3:15 am

    Οχι οχι αυτό το όνειρο δεν θα στο χαλάσουμε ποτέ!

  4. August 1, 2008 4:58 am

    Δεσποινάριον,
    καταρχήν καλό μήνα. Σίγουρα καλός είναι γιατί έχει διακοπές μέσα!
    Για επισκεψιμότητες στα blog… έχεις απόλυτο δίκιο. Να δεις τι γίνεται όταν ανεβάζω φωτογραφίες μόνο με τους ξένους… να πάθεις. Αναβοσβήνουν συγχρόνως 50 φωτάκια. On line, στέκονται και περιμένουν τις φωτογραφίες.
    Όσο για φίλους… αν δεν μ’ έχεις βάλει στους 15…. γράψε 16.
    Πολλά μεσογειακά φιλάκια.
    Ήρθε?

  5. August 1, 2008 5:00 am

    @tutti Παιδες δε το εγραψα το ποσταικι για επιβεβαιωση, ετσι μου βγηκε το punch line, στην πραγματικοτητα ξερω ποιοι με αγαπουν. Βασικα για τη στατιστικη μιλαω που μπορει να παραμυθιασει τον κοσμο. Ολα τα αλλα ειναι κομματι του αθεραπευτα ρομαντικου Δεσποιναριου που μπαινει εδω μεσα και .. οτι θυμαται χαιρεται..

    @Σοφια τα αισθηματα αιναι αμοιβαια.

    @Κατερινα Το ιδιο ευχομαι και σε σενα ματια μου. Θα σου τηλεφωνησω οταν φτασω. Οσο για τις στατιστικες επειδη τρυπωνουν καθε μερα στη ζωη μου, εχω μαθει να τους δινω την αξια που τους πρεπει και τη σημασια που τους αρμοζει. Υπαρχει ενα .. ρητο εδω που λεει
    Thera are lies, damn lies and then they are statistics. Δεν αρκει να βλεπουμε μια καμπυλη να ανεβαινει, αλλα να ξερουμε πως ανεβαινει.
    Σ’ ευχαριστω και σταματα τα τετοια και κοκκινιζω. Πφφ!

    @Νικο μη τολμησετε λεμεεεεε!!! χα χα! Καλο Σαββατοκυριακο!!!

  6. August 1, 2008 5:11 am

    @Φωτεινουλα real time. Καλα σ’ εσενα ζαλιζομαι με τα γλομπακια που αναβουν με τις σφαιρες που γυριζουν. Παντως πρεπει να παραδεχτω οτι ειναι ωραιο να παραμυθιαζεσαι λιγο. Ετσι να παιρνεις κουραγιο αλλα ταυτοχρονα να εχεις συναισθηση του τι μπορει να σημαινει κατι. Οσο για το 15 ειναι ενας τυχαιος αριθμος. Στατιστικο στοιχειο και αυτος. Αυτο που λες με τιμα και ειναι επισης αμοιβαιο. Πισω απο μια οθονη μπορεις ευκολα να αγαπησεις και να μισησεις, να ενθαρρυνεις και να πληγωσεις. Και μια μερα ξυπνας (καληωρα) και αρχιζεις να σκεφτασαι ορθολογιστικα. Αυριο παλι μερα ειναι, μπορει να το γυρισεις παλι στα παραμυθια. Ηρθε! Το φιλακι, το αλλο θα μαθω αυριο. Πφ! Καλο Σαββατοκυριακο.

  7. August 1, 2008 5:55 am

    Τι κάνεις, κοπέλα μου, τέτοια ώρα ξύπνια?
    Αυπνίες έχεις?
    Φιλάκι ξανά. Καλό Σαββατοκύριακο!

  8. Κατερίνα permalink
    August 1, 2008 7:51 am

    Ουφ πάει και η Παρασκευή έφυγε. Το απόγευμα πετάω για Σάμο εκτάκτως και θα επιστρέψω Κυριακή . δεν ήταν στο πρόγραμμα αλλά δεν με χαλάει καθόλου.Θα τρέξω λίγο τώρα, μια χαρά θα προλάβω. Εύχομαι καλό ΣΚ με χαρούμενα φιλιά Δεσποινιώ.

  9. personlich permalink
    August 1, 2008 8:14 am

    Μια που καθομαι στον καναπε τεμπελικα,γιατι περασε η φ….εβδομαδα,ειπα να σου πω μια καλημερα,πριν φυγεις για γραφειο!
    Κουραγιο Δεσποινακι μου!Ειναι Παρασκευη!Μια και μονο εργασιμη μερα ειναι;)
    Ειδες τι κακος..που ειμαι;
    Φιλια ντοπε;)
    υγ Για την αναρτηση θα σχολιασω το βραδυ που θα γυρισεις

  10. August 1, 2008 10:38 am

    Καλό μήνα! Είμαι η Άσπα – μία από τους πενήντα «αγνώστους» επισκέπτες σου! Δε θυμάμαι πώς βρέθηκα στο blog σου πριν από λίγους μήνες (και δεν έψαχνα για γαριδομακαρονάδα) αλλά έχω κολλήσει για τα καλά!
    Έχω κι εγώ blog – γράφω για την καθημερινή μου ζωή με τα δυο μου ζουζούνια (=κορίτσια) και το καταδιασκεδάζω: http://aspaonline.blogspot.com/
    Σειρά των υπόλοιπων 49 να συστηθούν!

  11. August 1, 2008 10:49 am

    Κι άλλη μια επισκέπτρια εδώ,αλλά μάλλον με ξέρεις στη μπλογκογειτονια🙂
    …έτσι όπως τα λες είναι…οι πιο πολλοί τουλάχιστον και σε μενα είναι απο τις μηχανες αναζήτησης,αλλά ακομη κι ετσι έχει γούστο :)…ιδιαίτερα όταν βλέπω τις διαφορες χωρες…

  12. August 1, 2008 5:16 pm

    @φωτεινουλα, αυτες τις μερες κοιμαμαι με.. δοσεις!!

    @Κατερινα.. πως τα πετας ετσι αυτα τα.. πεταω για Σαμο βρε παιδι μου!!! πφ!

    @personlich.. Καλα που δεν το ειδα το πρωι Κωστη γιατι θα.. πεταγα Τζερμανυ να σε καρυδωσω! Κακος δεν εισαι.. χο χο, αλλοπαρμενος εισαι και γι αυτο σου συγχωρουνται οι μπηχτες!!

    @Ασπα χαρηκα πολυ που συστηθηκες και θα ερθω να σε επισκεφτω καποια στιγμη αποψε η αυριο στο μπλογκακι σου. Σ’ευχαριστω και καλως ορισες.

    @cook μα.. πως εσυ εισαι η κατσαρολιτσα με το καπακι που χοροπηδα. Σε γνωριζω απο πολλα φιλικα μπλογκς αλλα εισαι και στα αγαπημενα της ταβολα μπιανκα. Θα ερθω και απο κοντα.

    Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους. Και ονειρα γλυκα που να μη σας τα χαλασουν ΠΟΤΕ!

  13. August 1, 2008 8:32 pm

    Εδω ειμαι χαρα μου!
    Παει η φ εβδομαδα ε;
    Φιλακια!

  14. August 1, 2008 9:22 pm

    Φ δε λες τιποτα. Αλλη μια τετοια και κληρωσαμε. Παει αυτη, παμε γι αλλα.
    Καλο Σαββατοκυριακο, επισης φιλακια.

  15. August 2, 2008 7:38 pm

    Μπορεί να μη σε βρήκα από τη “γαριδομακαρονάδα” αλλά γίναμε μπλογκοφίλες και αυτό είναι υπέροχο από μόνο του.
    Εκεί στο DC, ( ελπίζω όχι ακόμα αλλά κάπου στην Ελλάδα ) όπου να είναι, πολλά πολλά φιλιά !

  16. August 2, 2008 8:46 pm

    @So_Far Τι να πω, κι εγω ειμαι καταχαρουμενη που τα λεμε σοφαρακι. Στο DC ακομα, φευγω στις 15. Φιλια καλο μου.

  17. August 3, 2008 5:13 pm

    Εγώ πάντως σε επισκέπτομαι πολύ συχνά κι ας μην αφήνω πάντα τα χνάρια μου. Πειράζει;
    Καληνύχτα…

  18. August 3, 2008 6:25 pm

    Τι λες βρε Στρατο μου; Η πορτα μου παντα ανοιχτη για σενα! Ασε που.. εγω μυριζομαι τον θαλασσινο αερα εδω μεσα!!! Καληνυχτα σου και σ’ ευχαριστω πολυ🙂

  19. August 4, 2008 2:53 am

    Εγω παντως ερχομαι για να διαβασω εσενα! Παλιοδεσποιναριον! κι οχι τις συνταγες για αστακομακαροναδες και γαμοπιλαφα! λολολ
    φιλακια νοτισμενα με αλμυρα και μαντιναδες

  20. margarita permalink
    August 4, 2008 7:23 am

    μ’ αγαπας δεν μ’αγαπας??
    εγω παντως για σενα ξεπερασα τους ενδοιασμους και γραφω και τωρα ακομα που δεν ειμαστε μονο εμεις και εμεις …
    πωπω φακελωμα η πρες!!

    Μ.

  21. August 4, 2008 8:10 am

    Βασικά καλησπέρα σας.
    Απο τα στατιστικά μου είδα και θυμήθηκα οτι εχεις ενα wordpress blog.
    Ειχα μείνει σε ενα άλλο, στον Blogger.
    Αρα να προσθέσεις εναν ακόμα σε αυτο εδω αφου λέω να σού ‘ρχομαι.
    Χαθήκαμε ολίγον, ελπίζω να σαι καλά.
    Με 200 επισκέψεις την ημέρα με περνάς κατα πολύ.
    Βέβαια οι γυναίκες έχετε ετσι κι αλλιώς ενα +25% παραπάνω επισκεψιμότητα απο όση οι άντρες.
    Για μενα μετά απο πολύ καιρό στο Διαδίκτυο, μετράνε όλες οι επισκέψεις ακόμα και οι τυχαίες.
    Ωστόσο θέλω 40-50 ανακυκλούμενους αναγνώστες με βασικό πυρήνα 20-25 απο αυτούς, που εκτιμώ και μ εκτιμάνε.
    Μόνο ετσι μπορούμε να συζητούμε πράγματα ΄καλύτερα.
    Have a nice day εκει στο Αμέρικας.

  22. August 4, 2008 7:26 pm

    @λιακαδιτσα καλωστηνε! Που εισαι εσυ παιδι μου; Στην Κρητη. ΑΡΑ βρηκες τελικα εισητηρια με την ΑΝΕΚ Πολυ ωραια. Να περνας ομορφα, Φιλια

  23. August 4, 2008 7:28 pm

    @Μαργαριτα.. εγω ακομα απορω που γραφεις, σε λιγο θα σε δουμε με δικο σου μπλογκ. Αν δε κανω λαθος.. εχεις πολυυυυ ενδιαφεροντα πραγματα να μας πεις χοχοχο!!

  24. August 4, 2008 7:31 pm

    @Τζωνακοοο βασικα καλησπερα σου κι εσενα. Πολυ χαιρομαι που σε ξαναβλεπω, ερχομαι κι εγω καμια φορα. Εσυ παντως εγραψες το πρωτο σχολιο στο εδω στην Πρες, και οπως φαινεται το ποδαρικο ητανε μουρλια!
    Οσο για τα αλλα μια μεριδα απο τα ιδια. Λιγοι γραφουν πολλοι ερχονται .. να σου πω δε τα βλεπω καθε μερα αλλα εχει ενδιαφερον να δεις τις στατιστικες. Σε χαιρετω κι εγω εκει στο Ελλαντα!!

  25. August 5, 2008 3:24 am

    Δεσποινάκι καλημέρα! Είχα μέρες να περάσω να δω τι κάνεις και ξετρελάθηκα σήμερα. Είμαι πάνω από μισή ώρα που διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα τελευταία ποστς σου. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Πρέπει να είσαι σε μεγάλη φόρμα. Οι επισκέπτες σου (οι σταθεροί) έρχονται να σε δουν, να σου πουν μια κουβέντα, να μυρίσουν τη μοσχοβολιά της κουζίνας σου, να ακούσουν τις ιστορίες σου, να σου κάνουν και να τους κάνεις παρέα. Το ΑΞΙΖΕΙΣ!! Είσαι φοβερή ήή ήή ήή….

  26. August 5, 2008 5:47 am

    Πω πω ποσο καιρο ειχα να σε δω πανθηρα μου!! Ελεγα θα ειναι στο νησι του κι αυτος τωρα! Κοιτα για τη φορμα που λες, νομιζω οτι γενικα εχει πιο ησυχια τωρα στις γειτονιες και οταν εχει ησυχια σκεφτομαστε πιο πολυ. Μενουμε περισσοτερο παρεα με τους εαυτους μας. Καπως ετσι λειτουργει θετικα στο γραψιμο. Σ’ ευχαριστω πολυ και να περνας ομορφα!

Leave a Reply

