Skip to content

μωβ

August 4, 2008

20 Comments leave one →
  1. August 5, 2008 12:29 am

    Καλημέρα Δέσποινα,
    ενα όνειρο που είχα, είναι να φορούσα ένα τέτοιο και να χορεύω βάλς.
    Φευ!!

  2. August 5, 2008 2:48 am

    Μωβ-λιλά ένα από τα πιο αγαπημένα μου χρώματα.
    Τελευταίο απόκτημα , μια καλοκαιρινή εσάρπα.
    Εκείνο που δεν κατλαβαίνω είναι ότι πολλές φορές διαβάζω “με μωβ διάθεση”, αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει please….

  3. margarita permalink
    August 5, 2008 4:28 am

    τι ωραια να μου λες ονειρα γλυκα την ωρα που προσπαθω να καταλαβω κατι ορμπιτ-μπουρδες.. ενας υπνακος με μωβ ανταυγειες ειναι οτι πρεπει… αλλα ηρεμησα μονο που ακουσα τη φωνουλα σου.. κελ σουρπριζ….
    ΥΓ εγω χτες κοιταζα τα καινουργια παλτα!!! εδω τα εχουν μαζεψει τα μαγιω.. μποτα και παλτο παει συνεφο… και μωβ ..( δυστυχως για το μωβ τρεφω τα ιδια αισθηματα οπως για το ριζοτα .. και λενε οτι μου παει!!! .). εμενα μου θυμιζει πλερεζες και μια κακια θεια της μαμας μου!!

    Μ. εγω ουτε απο παραλια ουτε απο καραβι γραφω .. το κανταινερ μου αγαπω… χοχοχοχο

  4. August 5, 2008 6:12 am

    @Σοφια .. εε δε θα φορεσουμε ΑΥΤΑ το φθινοπωρο.. Σοφακι, αυτα ειναι μια εξεζητημενη υπερβολη για να ονομασω καπως το ποστ. Εμεις θα αρκεστουμε σε ενα μωβ μπλουζακι η κατι τετοιο, αλλα καλοκαιρι ειναι ας ονειρευτουμε, εσυ οτι χορευεις βαλς και σερνεις μωβ φρου-φρου κι εγω οτι καταφερα να μαζεψω το μυαλο μου και δεν τοχω σκορπιο στους πεντε ανεμους. Καλο μεσημερι.

    @So_Far Το μωβ δεν παει σε ολες. Στα κλασσικα μεσογειακα σταρενια δερματα κανει μια .. αταιριαστη χρωματικη αντιθεση. Ομως οταν εχεις λευκο δερμα τοτε ειναι ενα πολυ πολυ ομορφο χρωμα και μου αρεσει πολυ. Και πραγματικα εχει τοσες αποχρωσεις που καποια απο αυτες μας ταιριαζει. Η μωβ διαθεση που εχουμε υιοθετησει, ειναι η αναλογη των μπλουζ. Σκουρα. Εχουμε κιολας την παραδοση των μωβ πενθιμων χρωματων. Στην κουλτουρα μας ειναι. Πηρα ενα ομορφο μωβ φορεμα (σκυψε να σου πω.. πολυ σεξυ) για ενα γαμο που θα παω στην Αθηνα σε μωβ ανοιχτο. Ειναι σαν να ακουω ηδη τη μαμα. Καλα δε βρηκες αλλο χρωμα; Εμενα ομως μου αρεσει παααρα πολυ να με βλεπω με το αερατο μεταξωτο και δε το διαπραγματευομαι. Οταν μου χαμογελα ο καθρεφτης μου τοτε σταματα η πραγματικοτητα και αρχιζουν τα παραμυθια. Ασε που κορταριζα και μια μωβ πασμινα, αλλα μετα μουρθε πολυ μονοχρωματικο. Πφ!!!! Φιλια καλο μου.

    @Μαργαριτα, κελ μπονερ α κελ μπονερ! Σε σκεφτομουνα χτες που ηχογραφουσα το.. μιλητο.. (ο Ερρικος μου πεταξε ενα.. παλι καλα που δε το εκανες φωναχτο.. και κατι σε.. η Τζοκευ βγαζει μωβ σλιπακια; ) . Χαζομαρες, φυσικα και σου παει εσενα που εισαι ασπρη σαν το γαλατακι, αλλα θα πρεπει να εχεις καποιο παιδικο καταλοιπο, οπως εχω εγω με το κοκκινο. (Σα γυφτισσα εισαι πφ) Κριμα να μην ειμαι εκει να σε παρω αλα μπρατσετα να ορμησουμε στο Μπεκ να κανουμε γιουρουσι! Καλα ευτυχως εχουν μειναι και μερικοι αδω γυρω (με επαγγελματικη συνειδηση) οπως εσυ και λεμε καμια σαχλα! Τωρα που το σκεφτομαι, θα σου στειλω φωτογραφια με το δικο μου το μωβ να δεις! χο χο χο !!!! Φιλακια. Πρεπει να παρεις ενα μωβ πριν την Πολωνια. Δεν μπορεις να πας εκει χωρις φασιον στεητμεντ!!!! Πφ!

  5. Κατερίνα permalink
    August 5, 2008 6:14 am

    Aπό τα πιο αγαπημένα χρώματα Δεσποινάκι μου, τα τελευταία χρόνια. Ένα καταπληκτικό λιλά πουκάμισο, ένα φουλάρι και σαγιονάρες έχουν την τιμητική τους φέτος στις επιλογές μου,αλλά για καλοκαίρι. Τώρα για το χειμώνα που είμαι πολύ του “μαύρο-άσπρο”θα το΄λμήσω να το δοκιμάσω.ίσως σε κασκόλ η μπερεδάκι με total black!(μ αρέσει η ιδέα)χμ χμ!!! Φιλάκια Δεσποινάριον με την γλυκιά νεανική φωνούλα!!!Καλό μεσημέρι(εδώ)

  6. August 5, 2008 6:25 am

    @Κατερινακι (ρηαλ ταϊμ) αυτο το μαυροασπρο τελικα, η που θα μας δωσει τον τιτλο της κομψοτητας η που θα μας δωσει τον τιτλο της ατολμιας!! Ασπρο για το καλοκαιρι, για ολες τις ωρες αλλα φετος εγω τολμησα και ενα κοραλλι κι ενα τυρκουαζ, τι ναναι, ναναι παλιμπαιδισμος, παιχνιδιαρικη διαθεσης χμ δε ξερω. Ο καθρεφτης μου φταιει οπως παντα. Καλο μεσημερι σε σενα Κατερινιω .. δυο μερες σου εμειναν, δυο μερες μονοοοοο! Φιλακια!

  7. Κατερίνα permalink
    August 5, 2008 7:51 am

    Ξέρεις βλέπω μεγάλες γυναίκες να κυκλοφορούν στους δρόμους με εμπριμέ , πορτοκαλί. πράσινα, με συνδιασμούς τρελούς και με βλέπω δίπλα τους πολύ συντηρητική. Δεν τολμώ. Αλλά ένα φουλάρι η κασκόλ το χειμώνα με χρώμα δεν λέω οχι,μαζί με μαύρο όμως ε? μην ξεχνιώμαστε. Ν ακούς πάντα τον καθρέφτη Δεσποινιώ, δεν λέει ποτέ ψέματα. άσε που είσαι νεανική και είμαι σίγουρη ότι σου ταιριάζει το χρώμα. Σαν να με βλέπω λίγο βαριά για να βάλω χρώμα εγώ.
    Δυο μέρες μόνο, yupi!!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια

  8. Φωτεινή S permalink
    August 5, 2008 9:48 am

    Γεια σου, Δεσποινάκι! Τεχνικά προβλήματα* στο γραφείο κι έμεινα λίγο πίσω στη δουλειά. Μού ‘βγαλε και την πίστη το Σαββατοκύριακο ένα βίντεο για να το ανεβάσω, αλλά τελικά τα κατάφερα ( με τη βοήθεια του 15χρονου μου) και πολύ χαίρομαι γι’ αυτό.
    Μωβ… τρέφω τα ίδια αισθήματα με τη Μαργαρίτα για το χρώμα αυτό.
    Κάτι σε πλερέζες μου φέρνει. Δεν το έχω βάλει ποτέ, ούτε καν σαν αξεσουάρ. (Η εικόνα της κηδείας του πατέρα μου μέσα σε μωβ κορδέλες είναι πολύ έντονη από την παιδική μου μνήμη)
    Έξω από τη μόδα, λοιπόν, η Φωτεινή.
    Ωραίο το μιλητό σου. Πλεονέκτημα της WordPress; Εύκολο;
    Μ΄αρέσει που δεν έχει πάρει η φωνή σου το στυλ του ελληνοαμερικάνου μετά από τόσα χρόνια στην Ουάσιγκτων!
    Πολλά φιλάκια
    * προσπαθώ να εγκαταστήσω πρόσφατης τεχνολογίας εκτυπωτή σε έναν παλιό υπολογιστή… Ασυμβατότητα τεχνολογίας, λέει. Άρα πρέπει να πάρω καινούριο υπολογιστή αν θέλω να έχω εκτυπωτή lol που λένε και τα παιδιά μου.
    Ξανά φιλάκια

  9. xara permalink
    August 5, 2008 10:23 am

    Πιο πολύ απ’όλα μου αρέσει το σχόλιο που θα κάνει η μαμά!

  10. Blue permalink
    August 5, 2008 11:08 am

    Πόσο καιρό έχω να ακούσω τη φωνούλα σου….!!!???
    Καλό ήταν το… μιλητό … μου άρεσε!
    Και να σκεφτείς ότι πέρασα να σε χαιρετίσω γιατι φεύγω αυριο το πρωι…
    Ελπίζω όμως ότι μέσα στον Αύγουστο θα τα πούμε έστω και τηλεφωνικώς!
    Πολλά φιλάκια Δεσποινάκι μου και καλή ξεκούραση!

  11. August 5, 2008 12:11 pm

    λοιπόν, το μωβ το φοράω από πέρυσι!! πολύ μου αρέσει που προπορεύομαι των περιοδικών και των βιτρίνων, χα.
    αυτό το τελευταίο: ”…στον ύπνο σας να δείτε… όχι ότι θέλετε να δείτε…” μου άρεσε πολύ ήταν αυθόρμητο και τσαχπίνικο.
    φιλιά από το υγρασιασμένο Μοντρέ

    που θα πάει θα περάσει ο καιρός και θα ξαναφύγω, ορίστε μας.

  12. August 5, 2008 8:15 pm

    Κι εδω θα ειμαι συντομη αποψε. Πολλα φιλια σε ολους. Θελω να πω στην Φωτεινη οτι δεν ειναι της Πρες κολπο, μπορεις να το κανεις παντου. Θα πας στο http://coolrecordedit.com/download.html και θα κατεβασεις το
    Cool Record Edit Pro και θα το εγκαταστησεις στον κομπιουτερ σου. Μετα ανοιξε το προγραμματακι. Σου επιτρεπει να ηχογραφησεις (μεσω μικροφωνου παντα) ενα αρχειο mp3. Απο κει και περα κανε οτι κανεις για να το βαλεις σε σερβερ, ποντκαστ κλπ.

    Καλες διακοπες στην αγαπημενη Μπλου, μα φυσικα και θα σε παρω τηλεφωνο, καλες διακοπουλες.

    Καλωσορισματα στην μελισσουλα

    Χαρουλα μου ασε πολλες φορες πιανω τον εαυτο μου να λεω κατι τετοια στη Δαφνη και μετα τσιμπιεμαι!!

  13. August 5, 2008 8:21 pm

    Α εχω τον Τεντυ εδω διπλα και μου λεει.. Δε μου λες θα με βγαλεις στο μπλογκ; Λεω οχι .. Πφ! Μετα ακουγαμε το μιλητο και μου λεει: Καλα γιατι μιλας ετσι γλυκα και πιτσι πιτσι στον κοσμο; Γιατι εβαλες την καλη σου φωνη; Ειμαι τοοσο χαρουμενη που ειμαστε μαζι και γελαμε!! Κι αλλα φιλια!

  14. August 6, 2008 4:20 am

    μωβ της ανεμωνας! το αγαπημενο μου χρωμα! Αλλα βρε Δεσποινουλι μου .. ΟΧΙ ΜΕ ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ …
    Τ Ο ΠΡΟΤΙΜΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ.<γΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΣΕ ΠΑΡΕΟ? ΧΙΙΙΙΙ
    φιλακια διαφανααα
    φευγω για Φαλασαρνα! ζήλειααα..

  15. August 6, 2008 6:15 pm

    Οτι θελεις λιακαδιτσα. Παρεο θελεις, παρεο! Παρε παρεο παρεα και φιλακια ταξιδιαρικα. Μακαρι ναξερα που ειναι η Φαλασαρνα, αλλα ειμαι του εξωτερικου! Πφ!

  16. August 7, 2008 3:00 am

    Δεσποινάκι,
    Φαλάσαρνα εστί δυτικότερο σημείο της Κρήτης με καταπληκτική παραλία, θάλασσα υπέροχη κι έναν καπετάν Νικόλα που φτιάχνει την ωραιότερη κακαβιά που έφαγα ποτέ.
    Φιλάκια

  17. August 7, 2008 8:51 am

    Ευχαριστω Φωτεινη μου, να το δει η λιακαδα να παει για κακαβια! Φιλακια επισης.

  18. August 7, 2008 2:20 pm

    χαχα τωρα το ειδα.. μολις γυρισα απο κει!! Δεσποινακι μου μη σκας.. που δεν ξερεις κατα που πεφτει …
    ΣΑν ερ8εις Ελλαδα με το καλο ελα να το σκασουμε και να παμε καμπινγκ εκει( ελευθερο..) χεχεχ
    ( αυριο.. δες το μειλ σου για φωτος..)
    φιλακια βραδινα….

    Υγ για Κρητη και ειδικοτερα Χανια μπορεις να δεις παλιοτερες αναρτησεις μου … ( των τελευταιων 2 μηνων)

    δεν 8ελω αλλο ψαρι !
    το καλυτερο ψαρι ειναι το αρνι! Αρνακι ασπρο και παχυ της μανας του καμαρι!! λολολολ
    φιλου8ιες to both !
    xtes brady hmoyn se panigyriiiiiiiiiiiiii me pentozalia!!!
    th xairomai les th diamonh moy edw? xaxax

  19. ΕΦΗ permalink
    September 17, 2008 4:27 am

    Το μωβ μου αρεσει παρα πολυ αφου να φανταστεισ εβαψα τους 2τοιχους του δωματιου μου μωβ(οχι πολυ σκουρο!!)και ειναι πολυ ωραιο με ηρεμη

  20. September 17, 2008 5:50 pm

    Καλως την Εφη! Ειναι πολυ σημαντικο να εχουμε τα χρωματα που μας ηρεμουν γυρω μας, εγω πιστευω οτι το δικο μου ειναι το γαλαζοπρασινο.

Leave a Reply

