Skip to content

εκτακτο

August 5, 2008

Δεν εχω μυαλο για τιποτα. Σημερα το πρωι ο μικρος μου γιος ηταν το τελευταιο αυτοκινητο σε μια 4πλη καραμπολα. Εκανε μια στραβοτιμονια ο πρωτος και ολοι δεν προλαβαν και επεσαν ο ενας απανω στον αλλο. Ο Τεντυ ειναι καλα, δεν εχει τιποτα και προφανως μονο αυτο με νοιαζει. Τιποτε αλλο. Με πηρε τηλεφωνο.. μανουλα θα σου πω κατι αλλα μη τρομαξεις! Ο Ερρικος που εφτασε εκει μου επιβεβαιωσε οτι το παιδι δεν εχει τιποτα. Το αυτοκινητακι του ενα μικρο VW καμπριολε παει ..ναταν κι αλλο.. Ειμαι ταραγμενη αλλα ειμαι χαρουμενη που το μωρο ειναι καλα. Οσοι εχετε παιδια να τους δωσετε αμεσως ενα φιλακι. Ειναι οι θησαυροι μας και κατι τετοια μας το θυμιζουν. Λεπτομερεια που εμαθα πριν λιγο. Ενα τεραστιο φορτηγο πισω απο τον Τεντυ μολις προλαβε και αλλαξε λωριδα και δεν επεσε απανω του. Ο πρωτος που εκανε τη μαλακια και αναγκασε τους αλλους να πεσουν ο ενας πανω στον αλλο, πατησε γκαζι και εξαφανιστηκε. Ο ανθρωπος αποφασισε τελευταια στιγμη να κροσσαρει διαγωνια δυο λωριδες για να βγει σε μια εξοδο. Το μωρο μου ομως ειναι καλα. Σημερα που θα δειτε τα δικα σας, καντε τους μια σφιχτη αγκαλιτσα και πητε τους ποσο τα αγαπατε. Θα τα πουμε παλι καποια στιγμη.

UPDATE. Θα μου επιτρεψετε να μην απαντησω ξεχωριστα σ’ αυτο το ποστ. Σας ευχαριστω ολους για την αγαπη σας.

14 Comments leave one →
  1. Φωτεινή S permalink
    August 5, 2008 10:47 am

    Όταν χτυπά το τηλέφωνο και κάνει τέτοια εισαγωγή….ο νους τρέχει πάντα στο κακό και μέχρι να σου πει είμαι καλά…η καρδιά έχει πάει στην Κούλουρη κι έχει γυρίσει πενήντα φορές.
    Ευτυχώς που δεν έπαθε τίποτα ο μικρός σου.
    Τελικά υπάρχουν παντού μ@@@@@ς οδηγοί!
    Φιλιά!

  2. Blue permalink
    August 5, 2008 11:05 am

    Δεσποινάκι μου…. δεν ξέρεις πόσες φορές περνάν τέτοια πράγματα από το μυαλό μου…. λόγω διάφορων καταστάσεων που έχω ζήσει, και η πρώτη μου δουλειά είναι αυτή… να αγκαλιάσω τα μωρά μου και να τα φιλήσω…
    Δώσε και από μένα ένα φιλί στον Τέντυ σου και εύχομαι να είναι πάντα πάντα τόσο τυχερός!

  3. August 5, 2008 11:22 am

    Ευτυχώς! Θυμάμαι που ήταν μικρά στο καρότσι, και μου έλεγαν, τώρα καλά είναι, όταν βγεί να δεις έννοια. Και έτσι ήταν και είναι. Δόξα τω Θεό, το παιδί είναι καλά. Αν και είναι μακρυά η Αμερική, η ψυχή σου πήγε στη Κούλουρη και γύρισε!
    Καληνύχτα

  4. August 5, 2008 12:16 pm

    όλα καλά κι αυτό έχει σημασία. ο καημένος μάλλον τα είδε όλα μέχρι να συνειδητοποιησει ότι είναι καλά, από τη δική μου πείρα το λέω. για το αυτοκίνητο εννοείται δεν νοιάζεται κανείς. εγώ στη μαμά το τρακάρισμα στο Μόναχο ακόμα δεν το έχω πει και δε νομίζω να το πω ποτέ.

    φιλιά πολλά

  5. Μαρία permalink
    August 5, 2008 3:06 pm

    Κι ερχόμουν να γράψω για το πόσο λατρεύω να ακούω τη φωνή σου…δεν πρόλαβα βλέπεις πριν…..
    Ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα ο μικρός σου…μέχρι να διαβάσω το ποστ μου κόπηκε η ανάσα…..
    Να ναι καλά τα παιδάκια μας…….
    Ναι, αλήθεια είναι ότι όταν τα είχαμε στην αγκαλιά μας ήταν καλύτερα….με τα προβλήματά της η κάθε ηλικία, αλλά…..όταν μεγαλώνουν και φεύγουν από το σπίτι το μυαλό μας φεύγει κι αυτό……είναι δίπλα τους κάθε στιγμή…..
    Θα το ξαναπώ…..να ναι πάντα καλά!!!

  6. August 5, 2008 4:02 pm

    Ουουουουφφφφ!!!!

  7. Φωτεινή S permalink
    August 5, 2008 5:41 pm

    Άντε, καληνύχτα από μένα. Όταν ηρεμήσεις θα κάνεις τη βόλτα σου.
    Φιλάκια!

  8. August 5, 2008 6:42 pm

    Φιλα μου τον Τεντυ ψυχραιμα φιλη μου Δεσποινα.
    Κι αγκαλιασε τον!
    Τελος καλο..ολα καλα!Ηρεμησε.
    Αγκαλια για ολους σας!
    Φιλι.

  9. Κατερίνα permalink
    August 6, 2008 12:45 am

    Kάτι τέτοιες ώρες καταλαβαίνεις την αξία της ζωής και την λαχτάρα για τόσο αγαπημένα πρόσωπα. Φιλιά και αγκαλιές στον Τέντυ, στην γλυκιά μανούλα και φίλη με ευχή να μην ξανασυμβεί ΠΟΤΕ!!!

  10. xara permalink
    August 6, 2008 2:12 am

    Τέλος καλό … όλα καλά!
    Κράτα τον σφιχτά στην αγκαλιά σου και μην ανησυχείς … τον θωρακίζει η αγάπη σου!

  11. August 6, 2008 3:11 am

    Ευτυχώς ….!!!! Εγώ το κάνω κάθε μέρα αυτό που λες, όποτε δηλαδή είμαστε μαζί…

  12. August 6, 2008 4:17 am

    περασες τρομαρα τσαμενουλικο Δεσποινιο! Σε νιωθω.. Ελα ηρεμησε .. δωστου οσα φιλια μπορεις …
    καταλαβαινουμε ποσο ααγαπαμε καποιον , μπροστα στον κινδινο να τον χασουμε..
    φφφ..κ !
    φιλακι και ηλιαχτιδα
    σμουτς

  13. August 6, 2008 4:11 pm

    Αχ βρε πουλάκι μου ! πόσο χαιρομαι που ειναι καλά ο γιοκας σου. Προσεχετε μωρέ κι εμεις να προσέχουμε, τα παιδιά μας είναι η ηλιαχτιδα και το φως. ειδα το ποστ το παλιό με το σχεδιο του Τεντι στην παραλία..Ναι συγκινήθηκα σου λεω
    φιλια βρε Δεσποινιώ

  14. Anna permalink
    September 2, 2008 1:35 pm

    Einai kala o mikros kai ayto metraei… ta sidera ginontai… Filia Dedpoinaki mou… Elpizo na htan omorfes oi diakopes sou…. A! Kai xairetismata stin Xofh !

Leave a Reply

