Skip to content

ο ηλιος παει να δυσει στον κολπο του Chesapeake

August 5, 2008

Τελειωνει αλλη μια μερα στον κολπο του Chesapeake

Τα παιδια πλατσουρισανε στα νερα και οι γλαροι περιδιαβηκαν καμαρωτοι

Ο ουρανος γεμισε με ευτους τους χρωματιστους περιεργους χαρταετους

Ο ναυαγοσωστης δεν το κουνησε απο τη θεση του

Ο Teddy εφιαξε αστειες φατσουλες στην αμμο

Οι φαροι φωτισαν απο μακρυα πλευσεις και πορειες

Τελειωσε αλλη μια μερα στον κολπο του Chesapeake

Οι φωτογραφιες ειναι λιγο παλιες. Απο μια καλοκαιριατικη εκδρομη.  Ηθελα ομως να φερω λιγο καλοκαιρακι στο μπλογκ παλι για να ξορκισω την χτεσινη μερα που τοσο με ταρκουνησε και τοσο με ταλαιπωρησε.  Δεν ξερω αν εχετε παρατηρησει οτι σε κακες μερες, λες και υπαρχει γενικη συνωμοσια συμβαινουν και διαφορες αλλες αναποδιες και οξυνουν την κατασταση.  Αυριο ομως.. αυριο ειναι μια αλλη μερα (το σλογκαν μιας παλιας φιλης)  και αυτο απο μονο του τα λεει ολα.

11 Comments leave one →
  1. Κατερίνα permalink
    August 6, 2008 1:00 am

    Μια άλλη μέρα πιο χαρούμενη αφού όλα είναι καλά. “πάμε για άλλά” ! Ωραίες φωτο. Όλα χαλαρά. Ακόμη και ο ναυαγοσώστης αγναντεύει, μεσ την γαλήνη είναι. Η πιο όμορφη ώρα τα καλοκαίρια είναι αυτή που το πορτοκαλάκι ετοιμάζεται να βυθιστεί.Τη λατρεύω και σ ευχαριστώ για το πρωινό ξεκίνημα που μου πρόσφερες. ΜΙΑ και σήμερα και μετά φιλιά καλοκαιρινά ΤΕΛΕΙΩΣ!!!Καλημερούδια για εδώ και καλό ξημέρωμα Δεσποινάριον με την γλυκιά φωνή

  2. August 6, 2008 1:23 am

    Πολλές καλημέρες Δέσποινα!
    Φαίνεται ότι η ώρα που γράφεις εκεί ταιριάζει με την ώρα που ξυπνάω εδώ και βλέπω πρώτα πρώτα τα πόστ σου.
    Πολύ ωραίες οι φωτό, παντού η Γή μας είναι όμορφη.

  3. Εβίτα permalink
    August 6, 2008 2:28 am

    Πω πω … Ευτυχώς που το παλικαράκι σου είναι καλά !!
    Σαν μανούλα δύο μεγάλων παιδιων πια, καταλαβαίνω το σόκ που πέρασες και το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι όχι άλλες λαχτάρες!

    Καλή λαμπερή και ξένοιαστη μέρα !

  4. August 6, 2008 2:49 am

    Καλά σου ξυπνητούρια, για όταν ξυπνήσεις. Τώρα είναι μια άλλη μέρα που έχει αλλάξει το νούμερο στο ημερολόγιο και λέει 6 Αυγούστου.
    Κατά κοινή ομολογία των μπλογκόφιλων έχεις γλυκειά φωνή. Γιατί ο τέντυ λέει ότι έβαλες την καλή σου φωνή? Έχεις και κακή?
    Πλάκα… την κακή μας φωνή καλύτερα να μην την ακούει κανένας.
    Πολλά φιλάκια.
    ΥΓ. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες περί “μιλητού”. Κάποια στιγμή θα τ χρησιμοποιήσω.

  5. August 6, 2008 3:14 am

    Αυτό το νταμν “σάνι” βρε παιδί μου, κάνει ένα “κολόρι” άλλο πράγμα όταν
    “west-άρει” !!!!! ( το τελευταίο διαβάζεται γ(ου)εστάρει, ανάλογα με τον τόπο καταγωγής του ελληνοαμερικανού )
    Πφφφφ!!!!!

    Σήμερα είναι μια άλλη μέρα, Σήμερα είναι μια άλλη μέρα, ……!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά !

  6. August 6, 2008 3:53 am

    Καλημέρα Δέσποινα…Ωραίες φωτό…

  7. August 6, 2008 4:14 am

    ετσι ειναι Δεσποιναριον μου .. καθε μερα ειναι μια άλλη μερα..
    ευχομαι ολες οι μερες σου να ειναι ηλιολουστες ..
    και να μας μιλας με τη “γλυκεια σου” τη φωνη ..
    δες καλοκαιρινες εικονες απο ελλαδιτσα..
    φιλια και την καλημερα μου

  8. August 6, 2008 7:12 am

    Με το νυσταγμενο μου ακομα βλεμμα, καλημεριζω ολες τις αγαπημενες παρουσιες εδω. Ισια μπροστα μου βλεπω τα κατακοκκινα γερανια στη βεραντα. Αφου αυτα ειναι τοσο ομορφα, η μερα διαγραφεται με τους καλυτερους οιωνους. Ε ενταξει ας το σπρωξω κι εγω λιγο!. Μαζι σας ξανα αργα το απογευμα. Σας φιλω.

  9. August 6, 2008 10:43 am

    ξημερώσε μια καινούρια μέρα και είσαι μια μέρα πιο κοντά στις διακοπές!! χοχο.

    υγ.: πολύ καλλιτέχνης ο Τέντυ σου, μια οι φατσούλες, μια η σκηνοθεσία με το φοβερό παπί στη Χίο έχω εντυπωσιαστεί και νομίζω αυτό το πήρε από τη μαμά? όχι?
    να τον κάνεις μόνιμο συνεργάτη στα καλλιτεχνικά🙂

  10. August 6, 2008 3:42 pm

    Αγαπημενο μου δεσποιναριον,κανε μου την χαρη και αφησε τον ηλιο να δυσει!
    Αλλιως δεν..ξημερωνει εδω!
    Φιλι καλοκαιρινο;)

  11. August 6, 2008 6:18 pm

    @Κατερινα! ΩΩΩ τι χαρα νατη και η τελευταια μερα πριν τις διακοπες. Καλα φετος το καλοκαιρι μετραω τις δικες σας μερες κι εχω χασει το λογαριασμο για τις δικες μου. Λοιπον σου ευχομαι ρομαντικα δειλινα στο Ιονιο και παιχνιδιαρικα στο ΑΙγαιο!! Καλη ανταμωση καρδουλα μου στην Ελλαδα!!!! Πολλα γλυκα φιλια!!!!!

    @Σοφια!! καλα καταλαβα, χαραματα ξυπνας ε; Ειδα οτι φευγεις. Σε αποχαιρετω κι εσενα και θα τα πουμε παλι τον Σεπτεμβρη.

    @Εβιτα, ασε χτες δε χορταινα να τον κοιταζω, λες και δεν τον βλεπω καθε μερα! Φιλια!

    @Φωτεινουλα παρακαλω. Δεν ειναι καθολου δυσκολο αρκει να εχεις ενα μικροφωνακι. Λοιπον, κοιτα! Ο Τεντυ ειναι το πειραχτηρι ολων μας. Ειναι πολυ παρατηρτικος, πιανει μια λεπτομερεια και την κανει θεμα! Απλα οταν σας μιλαγα μιλαγα χαμογελαστα σα να σας εβλεπα και οταν χαμογελαμε μας βγαινει μια .. γλυκα ας πουμε. Εδω με κοροιδευει οταν πω κατι αγγλικο στραβα.. με μιμειται. Πφ!

    @So_far Τζαστ εναδερ χμ χμ Γουενζντεη (χριστε μου αλλοιθωρισα) Χαλαρη περιπλανητρια και μπλογκογυριστρα του καλοκαιριου, νεραιδα της παραλιακης .. κανονισε μου καλο καιρο στην Αθηνα την αλλη βδομαδα!!! Φιλια!!!

    @αρτανις Καλημερα καλο μου και σ’ ευχαριστω!!

    @λιακαδα. Σ’ ευχαριστω λιακαδιτσα. Χμ οκ θαρθω να δω, υποθετω οτι εχεις βαλει στο μπλογκ σου φωτογραφιες .. Να περνας ομορφα.

    @μελισσουλα, χο χο χο μια μερα θα ξυπνησωωωω και τσουπ! στο αεροδρομιο..χμ απο που να το πηρε; μαλλον κραμα ειναι…

    @persönlich Αγαπμενο μου γατι. Εγω θα τον αφησω τον ηλιο να δυσει, μια χαρη πια μου ζητησες κι εσυ! Προσεξε οταν βγει απο κει, τσακω τον και κρατα τον καλα να σε ζεσταινει. Εμενα δε με νοιαζει, θα χαζευω τα αστρα. Φιλι με γευση κοπερτον. μπλουμ!

Leave a Reply

