Skip to content

η αποδραση (στραβα το καπελακι μου και για αλλες παραλιες)

August 9, 2008


η συνεντευξη λιγες ωρες πριν την αποδραση..

(Φανταστικη συνομιλια δεσποιναριου με δημοσιογραφο της φακης)

Τα προσωπα :

Δ.Μ. Δεσποιναριον Μπλογκεροειδες που ανοιξε μπλογκ ελληνικο, ενω κατοικοεδρευει στην αλλη μερια του Ατλαντικου. Ετοιμαζεται να την κανει, με ασημι καουμποϊκη καπελλαδουρα, ροζ κραγιον, πουαντιγιε φορεμα, και αρωμα Πραντα Μιλανο με εσανς ιριδος. (Πφ!)

Δ.Ρ . Δεσποιναριον Ρεπορτερ με μικροφωνο που οταν δεν ηχογραφει “μιλητα” με την “καλη” της φωνη, κυνηγαει ολο περιεργεια σοβαρους μπλογκερς (βλεπε Δ.Μ) για να μαθει τα φοβερα τους μυστικα.

Δ.Ρ Καλημερα Δεσποιναριον. Φευγετε λοιπον;

Δ.Μ. Μαλιστα φευγουμε! Ηρθε κι εμας η ωρα μας!

Δ.Ρ. Κατ’ αρχας σας ευχομαι καλες διακοπες και θα μου επιτρεψετε να σας κανω μερικες ερωτησεις.

Δ.Μ. Παρακαλω!

Δ.Ρ. Ποσο καιρο γραφετε στο μπλογκ;

Δ.Μ. Εναμισυ χρονο περιπου. (σουπια λες και δε το γραφουμε μαζι εγω κι εσυ!)

Δ.Ρ. Ολο αυτο το διαστημα εχετε αποκτησει παρεες;

Δ.Μ. Παρεες οχι, ξεχωριστους φιλους μεμονωμενα ατομα ναι. Δεν ετυχε να βρεθω σε πηγαδακια, αλλα και να βρισκομουν θα εκανα αποδραση γιατι συνηθως ειναι .. χαμηλης σταθμης.. το νερο.

Δ.Ρ. Νομιζετε οτι μπορειτε να κανετε φιλιες ετσι με τον γραπτο λογο;

Δ.Μ. Νομιζω οτι σου δινουν τη βαση για καποια ισως περεταιρω γνωριμια και σε βαζουν στην ενδιαφερουσα διαδικασια να ανακαλυψεις αν ταιριαζουν τα χνωτα σου με μερικους ανθρωπους.

Δ.Ρ. Ειμαστε ανθρωποι η ψηφιακες οντοτητες εδω μεσα;

Δ.Μ. (Σε πληρωνουν να ρωτας τετοια; ) Ειμαστε ανθρωποι, με αισθηματα που δε τα βγαζουμε παντα, ειμαστε ανθρωποι που ισως πονανε, ειμαστε ανθρωποι που ζηταμε επικοινωνια.

Δ.Ρ. Μιλατε με τους φιλους σας ιδιεταιρα;

Δ.Μ Ναι με μερικους.

Δ.Ρ. Θα.. μας πειτε;

Δ.Μ. (νοτ ε τσανς νταρλινγκ) Θα μου επιτρεψετε.. οχι!

Δ.Ρ. Ολο αυτο το διαστημα που γραφετε, γνωρισατε ενδιαφεροντες ανθρωπους;

Δ.Μ. Μα φυσικα κοιταξε δεξια τη λιστα μου!

Δ.Ρ. Ποιους θαυμαζετε περισσοτερο;

Δ.Μ. Αυτους που γραφουν σταθερα με την ιδια παντα ποιοτητα, με αγαπη σε ενα θεμα, τους απλους και καλοπροαιρετους που δεν .. φωναζουν. Δηλαδη οτι θαθελα να ειμαι εγω.

Δ.Ρ. Ποιο ειδος μπλογκερ αντιπαθειτε;

Δ.Μ. Το ειδος που περιαυτολογει. Ειτε στο χωρο του ειτε σε σχολια. Μονο αυτο.

Δ.Ρ. Εχετε στεναχωρεθει ποτε με αιτια το μπλογκ;

Δ.Μ. Ναι μια φορα. Βαλαντωσα στο κλαμμα για δυο μερες. Αφου δε τοκλεισα τοτε, προχωραμε.

Δ.Ρ. Τι παθατε καλε;

Δ.Μ. (καλαμια και παλουκια!) Παρεξηγησα καποιο σχολιο. Και μη με ρωτησετε αλλα επι του θεματος, οταν σπασει το αυγο δε κολλαει.

Δ.Ρ. Μετανοιωσατε για κατι;

Δ.Μ. Ναι μετανοιωσα που αφησα τον εαυτο μου να πιστεψει κατι παρλαπιπες.

Δ.Ρ. Ε συμβαινουν αυτα το ξερετε!

Δ.Μ. (Ξεραδια!) Μα φυσικα. Και στα καλυτερα μπλογκς!

Δ.Ρ. Υπηρξαν φιλοι που ερχοντουσαν εδω παλια αλλα πια δεν ερχονται;

Δ.Μ. Βεβαιως ενας μαλιστα μου εκοψε την προσβαση στα μπλογκς του.

Δ.Ρ. Τι μου λετε;

Δ.Μ. Τι σας λεω.. ετσι ειναι, γιατι δεν πηγαινα να γραψω συχνα σχολια, λες και υπογραφουμε συμβολαια εδω μεσα !

Δ.Ρ. Σας πειραξε αυτο;

Δ.Ρ. Οχι γιατι δεν μπορω να ασχολουμαι με διαφορα απωθημενα.

Δ.Ρ. Αλλες περιπτωσεις;

Δ.Μ. (πας να βγαλεις απο τη μυγα ξυγκι ε; ) Αλλες περιπτωσεις, εφυγαν ησυχα και ομορφα γιατι δεν τους αρεσε πια εδω. Και αλλες με παρακαλεσαν να μη πηγαινω εκει για λογους που ποτε δε καταλαβα. Επισης δικαιωμα τους. Το σεβομαι.

Δ.Ρ. Η πιο ενδιαφερουσα μερα στο μπλογκινγκ;

Δ.Μ. Η μερα που μετακομισα απο το μπλογκερ στην Πρες (παρε αυτο τωρα γιατι παραγνωριστηκαμε! )

Δ.Ρ. Εχετε καποιο μυνημα για καποιους μπλογκερς που εχετε να δειτε καιρο;

Δ.Μ. Ναι για δυο! Στην αγαπημενη μου Πασταφλωρα στελνω μια αγκαλια και αλλη μια τεραστια στην Αριστεα Ντελακρουα.

Δ.Ρ. Θα τα διαβιβασουμε!

Δ.Μ. Μερσι μποκου!

Δ.Ρ. Τωρα τις διακοπες τι θα κανετε;

Δ.Μ. Θα ασχοληθω με τη μαμα μου γιατι με χρειαζεται. Ελπιζω να κανω και μερικα μπανακια και να δω και αγαπημενους φιλους.

Δ.Ρ. Θα γραφετε εδω;

Δ.Μ. Νοτ ε τσανς νταρλινγκ. Θελω να ξεφυγω .. λιγο..

Δ.Ρ. Σας το ευχομαι ολοψυχα. Ποτε θα σας ξαναδουμε;

Δ.Μ. Ευχαριστω! Αν ολα πανε καλα μετα τα μεσα Σεπτεμβρη. Τελειωσαμε;

Δ.Ρ. Ναι.

Δ.Μ. Ελα τωρα και κατσε παλι στο αριστερο μερος του κρανιου μου που θελεις και δημοσιογραφια! Πφφφφφφ!!!!!!

Δ.Ρ. Ενταξει μωρε ! Βαλιτσα εφιαξες;

Δ.Μ. Οχι ελα να βαλεις ενα χερακι!

Δ.Ρ. Δεν μπορω πρεπει να παρω συνεντευξη απο τη λαιδη Πηνελοπη!

Δ.Μ. Να σε βρασω!

Τα πιο γλυκα μου φιλια και καλη ανταμωση!

44 Comments leave one →
  1. August 9, 2008 9:52 pm

    πωπωωω μια κούκλα, μια αληθινή σταρ!! τι χαμόγελο ροζ.. και το καπέλο, αχ αυτό το καπέλο.
    πολύ το ευχαριστήθηκα που ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ😉
    αυτή η Δου Ρου, δαιμόνια ρεπόρτερ σχεδόν όλα σε έκανε να τα μαρτυρήσεις.
    άντε τώρα, κλείσε τη βαλίτσα μάλλον θα χρειαστεί να καθίσει πάνω η Δου Ρου για να κλείσει το φερμουάρ, απόλαυσε τις άλλες παραλίες, φρόντισε τη μανούλα και τα κλάμματα ΤΕΛΟΣ. Δε μπορώ. Στεναχωριέμαι πολύ.
    Φιλιά πολλά πολλά πολλά, από εδώ ως την Γουάσινγκτον και από εκεί ως την Αθήνα και τη Χίο να σε ακολουθούν! χα.

  2. August 10, 2008 1:52 am

    Well, well, my dear! Έφτασε ο καιρός. Πολύ cute η συνεντευξη!
    Τα καλύτερα εύχομαι και στις δυο σας.
    Όλα ωραία και καλά
    με υγεία και χαρά!
    πολλά φιλιά!

  3. August 10, 2008 2:19 am

    Διαβαζοντας καποια κομματια της αναρτησης σου ενιωσα σαν να με ειχες στησει απεναντι στον κα8ρεφτη και μονολογουσα.. σαν να ακουγα τον εαυτο μου..
    Χαιρομαι να σε διαβαζω…
    Σ ευχαριστω για οσα μας δινεις ..
    Αλλα τουτο δω ήταν κατα8εση ψυχης κι οχι “φευγω για διακοπες” !
    Να περάσεις Ο Μ Ο Ρ Φ Α εκει που πας,…
    8α σε περιμενουμε σαν γυρισεις…. εδω… ,τα βραδυα!!!

    Προσφατα απεκτησες μια τακτικη αναγνωστρια ..
    Θα μου λειψεις!
    Φιλαακια νοτισμενα με αλμυρα απο Ματαλα Μερια…

  4. August 10, 2008 2:58 am

    Κλειστόν λόγο διακοπών λοιπόν; Σου εύχομαι να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς στη χώρα μας . Αν και θα μας λείψεις λιγάκι. ..
    Άντε να μη βάλω τα κλάματα τώρα!
    Φιλιά

  5. Φωτεινή S permalink
    August 10, 2008 3:24 am

    Καλημερούδια!
    Έκανα και βόλτα για να μη σου βγάλω το κουασιμοδάκι δίπλα κι ήρθα με το γλυκό ηλιοβασίλεμα να σε συνοδέυει στις διακοπές σου.
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα και να δεις πολλά πολλά τέτοια ηλιοβασιλέματα, να γεμίσεις μπαταρίες και να έλθεις ξεκούραστη, να μας απλώσεις τις αναμνήσεις σου κια τις φωτογραφίες σου (έχω αδυνάμία στις φωτογραφίες, τι να κάνουμε?)
    Πολλά πολλά φιλιά και….εδώ είμαι εγώ!

    ΥΓ. Αυτή η Δ.Ρ. ρώτησε ακριβώς ό,τι ήθελα να σε ρωτήσω κι εγώ.
    Είμαι μικρή ακόμα κι έχω απορίες. Πειράζει?

  6. August 10, 2008 6:20 am

    Χμ…διαολε…την περιμενα αυτη την στιγμη,αυτη σου την αναχωρηση…αλλα δεν περιμενα πως θα ηταν τοσο επωδυνος,εστω και σαν προσωρινος αυτος ο χωρισμος.
    Ευτυχως που τα γατια δεν δακρυζουν;)
    ΑΛΛΑ κι εσυ…παλιοδεσποιναριον…βιαστηκες1Ας φοραγες το καπελο μετα…για να μπορουσα να σ αγκαλιασω!
    Ας εβαφες τα χειλη σου αργοτερα,για να μπορουσα να ..σε φιλησω!
    Δεν πειραζει;Ετσι θα εχει και η προσμονη της επιστροφης σου περισσοτερη επιθυμια.
    Καλο ταξιδι,καλη ανταμωση με τους δικους σου ανθρωπους και ολα τα καλουδια μαζι σου!
    Θα ειμαι εδω και θα σε περιμενω!
    Σε φιλω!

  7. August 10, 2008 9:24 am

    Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ παιδια. @μελισσουλα, η Δου Ρου (οπως θα γνωριζεις και απο ιδια πειρα) δε σταματα σε τιποτα. @Σοφια μου δε γεννηθηκα στον αστερισμο των διδυμων αδικαιολογητα, φιλια. @λιακαδα, σ’ευχαριστω για τα καλα σου λογια, να συνεχισεις να περνας ομορφα στην Κρητη. Ε! τα Ματαλα ξερω που ειναι.. @Νικο φιλια κι απο μενα, χαρηκα που σε γνωρισα. @Φωτεινουλα ξερω οτι θα με περιμεναι μια εκπληξη στην Αθηνα, αλλα ετοιμαζω κι εγω εκπληξεις! Φιλακια. Ρωτα παιδι μου ελευθερα! @γατονι μου με συγγινεις. Κι εσυ να περνας ομορφα μα τα δικα σου.. καλουδια..

    Θα απανταω στα σχολια μεχρι να φυγω. Φιλια!!

  8. August 10, 2008 11:50 am

    Despinaki ευτυχώς! τουλάχιστον μπορώ να γράφω στο μπλογκ σου έτσι νομίζω, εκτός αν και αυτό δεν δουλέψει οταν κάνω κλικ …Anyway πολυ μου άρεσε η συνέντευξη …νόμιζα ότι μόνο σε εμένα συμβαίνουν όλα τα ευτράπελα. Που να με βρεί η ΔΡ εμένα τώρα….εγώ γυρίζω γύρω γύρω τη γή μήπως συμβεί τίποτε και δεν είμαι παρών….. φεύγεις λοιπόν πάς να δείς τη μαμά … και καλοκαίρι σαν την Ελλάδα πουθενά! σου λέω, μέχρι η ελληνική λέξη το λέει (καλοκαίρι)… καλά τον κ. πορτοκάλου τον έχω ξεπεράσει κατά πολύ….Εμένα πάντως θα μου λείψεις πολύ …και θα είναι τόσο ωραία και θα γεμίσει τις μπαταρίες σου και θα τα λέμέ πάλι.. φιλί καρδούλα (have a safe trip)

  9. Kατερινα permalink
    August 10, 2008 2:57 pm

    Τι κούκλα είναι αυτή??Χρώμα, καπέλο τσ τσ τσ . Αν ξεκινάς τόσο όμορφη διακοπές, όταν θα επιστρέψεις πιο ξεκούραστη δηλαδή πώς θα είσαι?Ψυχολογικά προβλήματα θέλεις να μας δημιουργήσεις, κακό κορίτσι??
    Σου στέλνω πολλά φιλιά και καλό βράδάκι (απο εδώ)καλή και γλυκιά μου φίλη.

  10. August 10, 2008 3:27 pm

    @Πηνελοπη μου, κι εμενα θα μου λειψεις. Τελικα οχι συμβαινουν παντου! Φιλακια! @Κατερινακι οταν θα γυρισω θα ειμαι μπλακ οχι γουαϊτ. Χαιρομαι που περασες τοσο ομορφα στην Κερκυρα. Μυτιληνη πετας; Φιλακια!

  11. August 11, 2008 12:37 am

    Δεσποινάριον το μοναδικόν, κάνει απίστευτο κλείσιμο της σεζόν πριν τις καλοκαιρινές της διακοπές
    Καλές διακοπές δεσποινάριον και εύχομαι πολλά πολλά μπάνια
    Από Σεπτέμβρη σε περιμένουμε να επανακάμψεις με το δικό σου μοναδικό στυλ
    Πολλά πολλά φιλιά ( ακόμα ) εκεί στο μακρινό DC

    PS Παράπονο ! Αν έγραφες από Ελλάδα όσο θα βρίσκεσαι εδώ θα μπορούσα έστω για μια φορά να μην “υπογράψω” με εκείνο το “μακρινό DC”
    σκέφτομαι τώρα !!!

  12. Εβίτα permalink
    August 11, 2008 2:04 am

    Ραντεβού το Σεπτέμβρη λοιπόν!

    Κι ως τότε, καλές διακοπές γεμάτες αγάπη, θάλασσα, αέρα, νερό κι αλάτι.

    Καλά να περνάς !

  13. August 11, 2008 8:54 am

    ακόμα και όταν φύγεις εγώ θα τριγυρνάω εδώ γιατί μόλις αποφασίστηκε ότι γυρνώντας το Σεπτέμβρη από την Αθήνα θα γίνει και μια ολιγοήμερη στάση στη Βιέννη!!
    που θα βρω λοιπόν καλύτερο οδηγό για τη Βιέννη ?
    μα στου Δεσποινάριου φυσικά, χοχοχο.
    πάντως ρίχνοντας μια ματιά στους καφέδες που ήπιες (γιατί αυτό είναι το ζόρι μου) ο ωραιότερος, έχοντας μόνο το κριτήριο της εμφάνισης, είναι αυτός του καφέ Μότζαρτ, ε?

    υγ.: από τότε την κουβαλούσες μαζί τη δαιμόνια ρεπόρτερ Δου Ρου.. τώρα εξηγούνται όλα.
    φιλάκια πολλά!!!!!!

  14. August 11, 2008 12:46 pm

    Καλές, υπέροχες διακοπές!!! Να ξεκουραστείς, να γεμίσεις μπαταρίες και να επιστρέψεις ανανεωμένη!!!!! Φιλιά..
    Υ.Γ. Που με έβγαλες από το likns σου να το ξεπεράσω ή να στεναχωρηθώ?

  15. August 11, 2008 1:29 pm

    ψιτ βρε Ευουλα τωρα πνιγομαι αλλα μη στεναχωριεσαι.. εισαι λιγο πιο κατω στις παλιες αγαπες, αρχισε εσυ να γραφεις παλι καθε μερα και θα σε ανεβασω παλι στα υψη..

  16. Kατερινα permalink
    August 11, 2008 2:27 pm

    Καλησπέρα Δεσποινάκι. Τώρα μόλις εκλεισα βαλίτσες και είναι όλα έτοιμα. Αύριο απόγευμα by boat φεύγω για το νησί .Με καπελάκι παρακαλώ καουμπόικο(!!!)και πολύ κέφι. Δεν ησυχάζω,εννοείται, και απόψε έχει έξοδο για ποτάκι. Πέρασα μια βόλτα από την καλή μου φίλη και βουουρ για έξω!!Φιλάκια ομορφοδεσποινάριον, και αύριο οι ευχούλες για τις διακοπές μας και το καλή αντάμωση.

  17. August 11, 2008 8:22 pm

    @So_Far Ξερεις δε θελω κανεις να εχει παραπονο, θα κανονισω. Τουλαχιστο ενα για σενα. @Εβιτα σ’ ευχαριστω καλη μου, θα τα πουμε . @μελισσουλα, Μοτσαρτ δε το συζηταω. Κανε κλικ στη Βιεννη δεξια στις ετικεττες να σου προκυψουν ολα μαζεμενα. Θα τα ξαναπουμε, ασε που μπορει και να τα πουμε βιζαβι κι απεναντιας. @fevis αχ βρε κουκλα μου κοιτα και λιγο πιο κατω, ελπιζω καποια στιγμη να δεις και να μη μου παραπονιεσαι. Βρε κουτο, εδω κραταω οσους με πικραναν, εσενα θα εβγαζα; Πφ μωρε. @Κατερινιω, καλη ανταμωση γλυκεια μου.

    Δις ιζ ιτ, αγαπες μου.

  18. Kατερινα permalink
    August 12, 2008 3:06 am

    Με το καλό να μας έρθεις κοντά, με συνοδό ένα τέλειο ταξίδι,και να περάσεις όμορφα απ όλες τις πλευρές.Καλή αντάμωση καλή μου Δέσποινα.Φιλιά φιλάκια

  19. August 12, 2008 3:13 am

    βιζαβι κι απεναντίας θέλω πολύ!!!!!!!!
    Καλημέρα και φιλιά

  20. margarita permalink
    August 12, 2008 7:01 am

    αντε να πω κι’ εγω καλο ταξιδι και ηρεμες διακοπες
    See you!!

    Η φοτω ασυγκριτη!! Για εξωφυλλο στις ΔΙΑΚΟΠΕΣ 2009 θα σε προτεινω Τι σκερτσο επιμελως ατημελητο ..

    Μ. ως συνηθως λετσος..

  21. August 12, 2008 8:32 am

    Απίθανη η συνέντευξη! Καλές διακοπές!

  22. August 12, 2008 9:58 am

    εύχομαι να περάσεις τέλεια.. μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!

  23. August 13, 2008 9:39 am

    Καλο ταξιδι.

  24. August 14, 2008 5:21 am

    Φιλιά κι… ευχαριστώ!

  25. August 14, 2008 9:01 am

    Δηλαδή Δεσποινούλα, μ’ αυτό το look θα έρθεις; Έτσι θα ‘ναι κάλύτερα να σε ψάξω μήπως και σε δω στο κατάστρωμα του καραβιού; Της ΝΕΛ εννοώ, της γραμμής Χιόυ-Μυτιλήνης!!!
    Καλές διακοπές, κορίτσι μου.

  26. August 15, 2008 5:32 am

    χρόνια πολλά………. και καλά!!!! να περνάς πάντα τόσο καλά όσο στις διακοπές σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! υγεία, αγάπη και γέλιο πολύ εύχομαι!!!!!!

  27. August 15, 2008 11:48 am

    Δέσποινα μου,
    μάλλον στο γυρισμό θα δεις το σχόλιο μου, αλλά δεν πειράζει. ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΆ για σήμερα, να περάσεις καλά εκεί που θα πας και να μας γυρίσεις ανανεωμένη.

  28. August 15, 2008 2:02 pm

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΜΑ!
    Λέω μήπως μπεις από το νησί και δεις τα μηνύματα! Μη νομίζεις ότι σε ξεχάσαμε κιόλας!
    φιλιά

  29. August 15, 2008 2:19 pm

    Δεσποινάκι μου!

    Χρόνια σου πολλά και χαρούμενα!!!

    Είσαι τόσο γλυκό..
    Να περάσεις όμορφα.

    Φιλιά και ζακυνθινές αγκαλίτσες

  30. August 15, 2008 2:26 pm

    Γιορτάζεις σήμερα ? Χρόνια πολλά Δεσποινάκι και φιλί στην πατρίδα (γειτονιά);)

  31. Φωτεινή S permalink
    August 15, 2008 2:45 pm

    Δεσποινάκι μου,
    χρόνια πολλά για τη γιορτή σου οn air!
    Φιλιά

  32. liakada permalink
    August 15, 2008 5:35 pm

    χρονια πολλα και χαρουμενα
    με πολλες λιακαδες .. κι ελαχιστες μπορες !
    φιλια αν και καθυστερημενα ελαφρως pppp

  33. August 17, 2008 3:19 am

    Καλά να περάσεις!!!! Φιλιά πολλά…..

  34. August 19, 2008 3:22 am

    Από σημειολογικής άποψης ξεπέρασες και τον Ουμπέρτο Έκο σε αυτό τον απολογισμό !
    Χρόνια πολλά, να περάσεις καλά στις διακοπές σου και να ξέρεις ότι θα μας λείψεις.
    Πολλά φιλιά.

  35. August 19, 2008 11:23 am

    μα καλέ εσείς είστε ΣΤΑΡ!…πολύ την ευχαριστήθηκα τη συνέντευξη, ευχομαι ολόψυχα θαυμασιες διακοπές και πολλές βουτιές(μόλις επέστρεψα από τις δικές μου…)φιλια!!

  36. August 24, 2008 12:04 pm

    Πήρες το καπελάκι σου και ούτε μια ματιά δεν γύρισες να κοιτάξεις πίσω.! Αλλά άν κοιτάς φιλί στέλνω και να περνάς καλά xx

  37. August 24, 2008 3:23 pm

    καλές διακοπές

    και στείλε μας λίγο από τον αέρα της … Λαγκάδας

    φιλιά

  38. Φλο permalink
    August 27, 2008 6:27 am

    Καλά μπανάκια την πιο cool εποχή!

  39. August 27, 2008 2:46 pm

    Να περνας καλα! ο ζεστος μηνας αυγουστος ειναι ο καλυτερος των διακοπων!
    Υπεροχο το αποχεραιτηστηριο post…υπεροχη η συνεντευξη…υπεροχα ολα!
    Σε περιμενουμε με ανυπομονησια…πολλα φιλια γλυκια μας Δεσποινα!!!!

  40. August 30, 2008 9:09 am

    Αφού επέστρεψα κι εγώ, μπορώ τουλάχιστον να ευχηθώ έστω και τόοοσο καθυστερημένα? Εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατή και με πείσμα για όσα αγαπάς και γουστάρεις κούκλα μου! Οι ευχές πιάνουν έστω και εκπρόθεσμα😉

    Καλά να περάσεις σε όσο μένει από τις διακοπές σου

  41. September 1, 2008 12:04 pm

    Κυρια μου , μας λειπουν οι αναρτησεις σας .. Ειπαμε να πατε διακοπουλες αλλα μηπως το παρακανατε? αχαχ Ειδες πλη8υντικος ευγενειας? PPPP Μαλλον περνας υπεροχα.. Enjoy it !
    kai … Mια και περασα απο δω σου αφηνω γλυκια καλησπερα .. και ενα χαμογελο 🙂

  42. September 3, 2008 1:56 am

    To soupia les kai den grafoume mazi…Fovero!!!!

    Kala na pernate!
    Kalimeres!!!

Trackbacks

  1. βγαλε μια κολλα χαρτι.. « ασπρο
  2. η ωρα του καπελλου « ασπρο

Leave a Reply

