Skip to content

Ενα βραδυ στην Αθηνα χαζευοντας το Λυκαβηττο..

September 1, 2008

..απο το μπαλκονι της φιλης μου της Σοφης…  οι  διακοπες συνεχιζονται..  θα τα πουμε συντομα. Πολλα φιλακια!

23 Comments leave one →
  1. September 1, 2008 3:03 pm

    ένα απογευματάκι στην Αθήνα συνάντησα το πιο γλυκό Δεσποινάριον του κόσμου!!! καλή συνέχεια στις διακοπές και να ξέρεις σε θαυμάζω, για όλα αυτά που κάνεις🙂
    φιλάκια πολλά πολλά

  2. September 1, 2008 3:19 pm

    ακόμα … διακοπεύεις???????????????????????????????????????????????????????????????????

    καλό μήνα!!!!!!!

  3. September 1, 2008 3:31 pm

    Έμαθα χτες πως ήπιατε καφέ παρεούλα και ζήλεψα.
    Καλά να περνάς πάντα.
    Έχω καιρό να δω τον Λυκαβηττό φωτισμένο τη νύχτα, αλλά φαντάζομαι ότι απολαμβάνεις δεόντως τη θέα. Μήπως βλέπεις και Ακρόπολη? Θα ήταν το τέλειο!
    Πολλά φιλιά!

  4. September 1, 2008 3:54 pm

    Άμα κάνεις διακοπές….και στην κόλαση όμορφα
    είναι(που έχει και καλή παρέα υποθέτω)
    για μένα τέλος για φέτος
    να περνάς όμορφα -καλό μήνα

  5. September 1, 2008 4:23 pm

    😉
    …………..!!!!!!!

  6. September 1, 2008 6:00 pm

    καλη συνεχεια : )))

  7. September 2, 2008 1:10 am

    Με το καλό και οι υπόλοιπες!
    με αγάπη

  8. September 2, 2008 1:28 am

    Καλά μου έλειψες όσο δεν λέγετε ….. !!! Ωραία είναι εκεί στην Αθήνα αυτή η νοσταλγία έχει καταντήσει chronic disease…
    Τώρα που μπήκε Σεπτέμβρης μετράω μέρες ξέρεις. Φιλί

  9. Εβίτα permalink
    September 2, 2008 8:34 am

    Καλή συνέχεια στις διακοπές και καλή επιστροφή !!!

  10. September 2, 2008 11:19 am

    α…..κι εγώ που είπα πως πάνε οι διακοπές….τυχερούλα μου…:)

  11. September 2, 2008 3:25 pm

    aaa kala se phre ta mati mou sta mikrh Plateia! ( kolonaki) xaxax
    ela .. astievomai . XAiromai pou eisai sthn Athina ..
    elpizw na pernas omrfa tis meres sou .. O kairos einai yperoxos.. Mikro kalokairaki🙂
    ta filia mou notismena akoma apo alyra thallasinh.
    Epestrepsa ki egw sthn kaysaerioupolh mas.. alla oso krataei o kairos elpizw akoma se kammia mikrh savatokyriakatikh apodrasoula !

  12. September 4, 2008 12:29 pm

    Καλησπέρα καλή μου, και καλά να περνάς…Φιλιά πολλά…

  13. September 5, 2008 12:19 am

    Και περίμενα να δω καμιά φωτό ο κουτσομπόλης😦

    Καλά να περνάς κούκλααα😀

  14. September 5, 2008 4:53 am

    Κυριακή βράδυ φτάνω Αθήνα, θα μείνω μέχρι και Τετάρτη, θα σε προλάβω;
    Πες μου…
    Καλά να περνάς και ν’ αγναντεύεις ομορφιές!

  15. September 5, 2008 2:09 pm

    Οι καλύτερες διακοπές είναι αυτές που … συνεχίζονται. Καλή συνέχεια λοιπόν!!

  16. September 8, 2008 1:46 am

    Μετράω τις ημέρες και εσύ φανταζομαι .. τι δύσκολες που είναι για όλους.. μέχρι να ανεβεις σε αυτό το αεροπλάνο. φιλί

  17. Κατερίνα permalink
    September 9, 2008 3:12 am

    Δεσποινιώ καλημερούδια.Εύχομαι να έφθασες καλά και να συνήλθες από τις “κραιπάλες” των διακοπών!Το γλυκοδεσπινάριον είναι ακόμη πιο γλυκό από κοντά!!!Έχει ζεστασιά,λογική,νιότη,χιούμορ(ακόμη γελώ με τον τρόπο που είπες για τα τακούνια)και αγκαλιά γλυκιάς μανούλας. Στέλνω φιλιά και καλή προσαρμογή Δεσποινάκι

  18. September 9, 2008 7:03 am

    Καλως σας βρηκα και παλι εδω στο μακρυνο Ντι Σι. Χτες βραδυ γυρισα αλλα οπως καταλαβαινετε ειμαι λιγο σκορπια και κουρασμενη. Ελπιζω συντομα να γυρισω στην καθημερινη μου πραγματικοτητα. Εχω τοοοσα πολλα να πω σε σας που γνωρισα απο κοντα σε σας που μιλησαμε στο τηλεφωνο, και φυσικα για τις μερες μου στο νησι και στην Αθηνα. Ελπιζω ως το τελος της εβδομαδας να τα καταφερω να ερθω να σας χαιρετισω απο κοντα στα μπλογκς σας και να απαντησω σε καποια γλυκα μεηλς που μου αφησατε. Ναι μου λειψατε αλλα πολλοι απο σας μου δωσατε και απιστευτη χαρα. Συντομα κοντα σας και για σημερα πολλα γλυκα φιλια στον καθενα ξεχωριστα. Ειναι κι αυτο το παλιο-τζετ λαγκ γμτ!!!! Κι επειδη το καλοκαιρακι συνεχιζεται… καλη συνεχεια μεχρι να πιασουν οι δροσουλες… σμουτς!!!

  19. September 9, 2008 12:04 pm

    Α!Υπεροχα .Εισαι η καλυτεροτερη.
    Κατσε εκει και μην κουνιεσαι.Χαχαχα!!!Νασαι καλα οπου κι αν εισαι.
    φιλια

  20. September 9, 2008 3:07 pm

    Νιαρρ;)

  21. September 9, 2008 3:07 pm

    Νιαου!!!

  22. September 9, 2008 4:24 pm

    καλώς επέστρεψες!
    πώς ήταν το “νόστιμον ήμαρ”?

    αναμένουμε εντυπωσεις από διακοπές

  23. September 9, 2008 7:59 pm

    Πηγα να απαντησω στα σχολια αποψε και πρωτον μπερδεψα τη σειρα, σκιστικε το στομα μου απο τα χαΖμουρητα και μετα ειπα ασε.. απο αυριο πια! Την νυσταγμενη μου αγαπη σε ολους τους σχολιαζοντες. Ματς μουτς!

Leave a Reply

