Skip to content

Θα μαζευτειτε επι τελους; Τι θα γινει;

September 9, 2008

Κοντευει να μας πιασει χειμωνας! Κι εσεις γυρνατε ακομα σε εκδρομες, και σε Σαββατοκυριακατικες αποδρασεις!! Σας δικαιολογω βεβαια. Την αφησα την Αθηνα με κατι τριανταεξαρια ξεγυρισμενα. Εγω βλεπετε μαζευτηκα. Voila! Τωρα το κατα ποσο τα μυαλα μου κι αυτα μαζευτηκαν, ειναι ενα εντελως αλλο θεμα!

Επεστρεψα λοιπον την Δευτερα το βραδυ εδω, αλλα γενικα ξενυχτισμενη απο την καλοπεραση των τελευταιων ημερων στην Αθηνα. Βαλτε απο πανω κι ενα εικοσιτετραωρο στο ποδι με το ταξιδι και φανταστειτε ενα Δεσποιναριον σαν μπαγιατικο μυδι που επρεπε σημερα να εμφανιστει στο γραφειο (φορωντας κατι ασπρο για να δειξει και το μαυρισματακι του οσονουπω) και να θυμηθει κι απο πανω με τι κουμαρα ασχολειτο εκει πριν φυγει! Ελεος δηλαδη!

Εν συντομια λοιπον γι αποψε ετσι για να μπαινουμε και στην μπλογκορουτινα κανω μια μικρη ανακεφαλαιωση του φετεινου ταξιδιου, με την υποσχεση να επεκταθω σε διαφορα θεματακια οταν κατεβασω τις φωτογραφιες μου και οταν επανελθω ωρολογιακα στα ισια μου.

Ειχα αναφερει οτι ηθελα να φροντισω λιγο τη μαμα μου, που δε με βλεπει συχνα και που μεγαλωνει πια με ταχυτατους ρυθμους με οτι αυτο συνεπαγεται. Νομιζω οτι κατι καταφερα. Την πηρα μαζι μου στο νησι και παρ’ ολο που δεν πηγα οπου ηθελα γιατι μου κουραζοταν ευκολα, τελικα περασαμε πολυ ομορφα. Ηρεμησε, χαρηκε, κολυμπησε, μιλησαμε για πολλα και νομιζω οτι θα εχει ωραιες αναμνησεις απο αυτο το καλοκαιρακι να της κρατανε συντροφια. Εφυγα με την αισθηση οτι της προσεφερα κατι εστω και λιγο κι αυτο ειναι πολυ σημαντικο και για τις δυο μας.

Και μια αναφορα σε σας που γνωρισα εκει, ειτε στην πραγματικοτητα ειτε τηλεφωνικα. Η συναντηση με την Ευη και τη μελισσουλα, κανονιστηκε μεσα σε λιγες ωρες και δε σας κρυβω οτι ενθουσιαστηκα που τις γνωρισα απο κοντα. Ειναι και οι δυο σουπερ κοριτσαροι! Γνωρισα την Κατερινα που γραφει συχνα εδω αλλα δεν εχει μπλογκ και μιλησαμε σα να ειμασταν φιλες απο παλια! Μιλησα με την χειμαρωδη Φωτεινουλα, με την Μπλου λεϊντυ, με την Ταλισκερ και με τον γλυκυτατο Μηθυμναιο το Στρατουλη και επιφυλασσομαι την επομενη φορα να κανονισω περισσοτερες συναντησεις. Επισης προσπαθησα να παρω ολους οσους ειχαν την καλωσυνη να μου στειλουν ενα τηλεφωνο αλλα δε τα καταφερα με ολους. Θα τα βρουμε κι αυτα!

Χορτασα λιγο περισσοτερο την Σοφη που μου λειπει αφανταστα απο τοτε που με αφησε μονη μου στην “Γουασινγτον” , ειδα στα πεταχτα τη Μαργαριτα την Κυριακη το βραδυ, γνωρισα και κατι γαλαζια ματια ..

Γραφοντας αυτο το συντομο κειμενακι αισθανομαι μια γλυκεια γευση απο το ταξιδι μου αυτο στην Ελλαδα και μια ας πουμε χαρα που το μπλογκ αυτο εγινε αιτια να γνωρισω τοσο ομορφο κοσμο. Ετσι αρχιζω την καινουργια σεζον με κεφι, και με την αισθηση οτι οι blogoχαρες θα πολλαπλασιαστουν αυτο το χρονο.

Βρηκα μια βροχερη Σεπτεμβριατικη “Γουασινγτον” με τα απομειναρια απο τους στροβιλους και τις τροπικες καταιγιδες να με συνοδευουν καθως οδηγω στον δακτυλιο. Το ψυγειο ειναι αδειο κι εγω δεν εχω δυναμη ουτε για φαγητο εξω να παω. Ειδα και τη χαρα στα ματια συναδελφων που με ξαναειδαν και λεω γαμωτο, τελικα οι φιλοι ειναι φιλοι οπου και ναναι, οτι και ναναι.

Τελος αναφερω οτι πηρα δυο ολοκληρα κιλα σ’ αυτο το ταξιδι αλλα δε με νοιαζει, σε δυο βδομαδες θα τα χασω. Παλι καλα μετα απο τοσες μασες.

Παμε για νανι με τις κοτες!

23 Comments leave one →
  1. September 9, 2008 10:59 pm

    Καλό φθινόπωρο στη βροχερή Σεπτεμβριάτικη Washington ..
    Πού θα πάμε, θα μαζευτούμε μωρέ , εξάλλου από τη στιγμή που βλέπεις από τις 8 να νυχτώνει, καταλαβαίνεις ότι το καλοκαίρι is over
    Εμείς ανανεώνουμε το ραντεβού για την επόμενη φορά .. ταξιδιών επιτρεπόντων
    Να είσαι πάντα καλά και ευδιάθετη !

  2. September 9, 2008 11:02 pm

    Α, μόλις βρήκα και την πρώτη ελληνο-αμερικανιά της σεζόν:

    Τα board-ια ( διαβάζουμε τα “μπόρντια” )

    είναι που έβαλες φωτο του Ελ. Βεν και όπως καταλαβαίνεις ως τακτική επισκέπτρια της συγκεκριμένης αίθουσας ήταν αδύνατο να συγκρατηθώ

    Αναμένω μεγαλοπρεπές Πφφφφφ!!!!

  3. September 10, 2008 1:17 am

    Καλώς την ! Χαίρομαι που πέρασες καλά, και ζήλεψα που δεν βρεθήκαμε και μεις. Είχα σκεφτεί να σου γράψω τηλ. αλλά δεν ξέρω πως να πάω στο μέιλ. Enyway, I am looking forward to hearing your news!
    Have a nice day……….or night!

  4. September 10, 2008 2:34 am

    Εδώ είμαστε όλοι όπως βλέπεις Δεσποινάκι. Τελευταία και καταϊδρωμένη η αφεντιά σου. Περιμένουμε τις λεπτομέρειες. Καλό Φθινόπωρο. Καλημέρα!!

  5. Flo permalink
    September 10, 2008 2:49 am

    Kalos mas gyrises Despoinarion kai kalo xeimona loipon! Tora, an sou po oti zilevo ti broxeri Washington tha me peraseis gia treli?

  6. September 10, 2008 4:33 am

    καλως την!!!

    : ))

    μας ελλειψες…

    εδω δεν γινεται να μαζευτουμε…ειναι ενα δευτερο γλυκο και ζεστο καλοκαιρι ακομη. χωρις καυσωνες και ενταση…δλδ τελειο!
    χαιρομαι για τις στιγμες που περασες με τη μανουλα σου και για ολες τις ευχαριστες στιγμες του καλοκαιριου γενικοτερα!

    φιλια!!!

  7. September 10, 2008 5:14 am

    Καλή επάνοδο baby!

  8. September 10, 2008 5:15 am

    Καλώς την! Εμείς εδώ είμαστε καλέ, σε περιμέναμε! Τι καλά που συναντήθηκες με τόσους διαδικτυακούς φίλους από κοντά. Καλή προσαρμογή!

  9. Tolis permalink
    September 10, 2008 5:26 am

    Καλώς γύρισες και καλό φθινόπωρο ή και καλό χειμώνα, όπως λέμε εμείς εδώ…
    Αλλά βρε αθεόφοβη, όλους όσους συνάντησες ή μίλησες τους ανέφερες… εμένα που τόσο γέλιο κάναμε τη βραδιά στο Pool Club, μετά από τόσα χρόνια, με ξέχασες κιόλας ;;;; Για να δω τώρα, με θυμήθηκες ;
    Φιλιά πολλά

  10. September 10, 2008 6:08 am

    @So Far ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! ιντηηηητντ!!! Τα αεροδρομια μου αρεσουν οταν ξεκιναω. Οταν γυριζω που λες με “μπαγκαζια” και “πασσαπορτια” και με το μυαλο να προσπαθει να ταξινομησει τις ομορφες στιγμες και να μετατρεπεται σε κρεμ καραμελε (καπου το διαβασα αυτο και με καταγοητευσε) τοτε δε μ’ αρεσουν. Κι επειδη μιλαμε για αεροδρομια, προχτες ερωτευτηκα το αεροδρομιο της Ζυριχης. Τι φιν φον πραμματακι ειναι αυτο ταξιδιαρα μου!!!! Φιλακια!

    @Σοφια. Βρε Σοφουλα, τι παναπει δε ξερεις να πας στο μεηλ!! Δηλαδη καποτε που με ρωτησες κατι και σου εγραψα ενα κατεβατο.. δε το διαβασες; ΠΦΦΦΦ!!! Ασε εχω κανει τη μερα νυχτα με την αλλαγη της ωρας. Να δουμε ποσο θα μου παρει αυτη τη φορα. Φιλι.

    @Panther03 Καλο φθινοπωρο Γιωργο μου Οι ιστοριες του καλοκαιριου θα μας κρατανε παρεουλα οσο θα δροσιζει. Φιλακια.

    @Flo. Εσενα σε θυμαμαι οτι σ’ αρεσουν οι βροχουλες. Η αληθεια ειναι οτι χρειαζεται κι εκει καμια ετσι για να κατακατσει η σκονη! Θα πας στην Πολωνια τον Οκτωβρη ματια μου;

    @unamama. κι εμενα μου λειψατε. Νομιζω καποιος μου χαρισε ενα βιβλιο στο οποιο αναφερθηκες πριν καιρο. Θα κανω καμια βολτα σε σενα το βραδακι να ξαναδω. Θα τα λεμε κουκλα μου!

    @anlu Χελλο μπεϊμπι, καλως σας βρηκα.

    @Aspa. Ηταν πραγματικα μια πολυ ομορφη εμπειρεια που θα επαναληφθει. Η προσαρμογη θαρθει σιγα σιγα, προϋποθετει να εισαι και ευπροσαρμοστος τρομαρα μου. Φιλακια.

    @Tolis. Αναφερθηκα στους διαδικτυακους μου φιλους Τολακη μου. Εσυ εισαι κομματι της ζωης μου. Οχι μονο δε σε ξεχνω αλλα εχω και τις πιο ομορφες αναμνησεις. Πραγματικα καναμε πολυ γελιο εκει κι αν δεν κανανε τοση φασαρια οι αλλοι (πφφ) θα καναμε πιο πολυ. Μη μου παραπονιεσαι λοιπον. Χαιρομαι που περασες κι απο δω και που δικτυωθηκαμε ξανα. Θα τα λεμε λοιπον. Φιλακια!!

  11. September 10, 2008 7:00 am

    Εμ μαζεύτηκες τελευταία και καταϊδρωμένη, εμ μας την λες και από πάνω…. Εμείς να μαζευτούμε ή εσύ που γύρισες όλη την Ελλάδα της Αθήνας και δη του Νέου Ψυχικού συμπεριλαμβανομένου?Ε?
    υ.γ. Χάρηκα πολύ πολύ που σε γνώρισα!!!! Αλλά πολύ πολύ λέμε…:-)

  12. September 10, 2008 8:04 am

    Τόσο γλυκούλης σου φάνηκα; Τι πλάνη! Άγριος είμαι.
    Πάντως μια πίκρα μου ‘μεινε μέσα μου που δεν κατάφερα να πεταχτώ μέχρι τη Χίο να σε γνωρίσω και να με γνωρίσεις από κοντά, να δεις τότε τι θα ‘λεγες, χα, χα, χα.
    Το χάρηκα, όμως, που έδωσες αυτή την ευκαιρία στη μάνα σου να ηρεμήσει, να χαρεί, να κολυμπήσει, να τα πείτε οι δυο σας για να ‘χει αυτές τις ξεχωριστές αναμνήσεις να την κρατάνε συντροφιά, όπως λες.
    Μπράβο, ρε Δεσποινούλα, μπράβο!
    Τώρα ανασκουμπώσου και δώσε του να καταλάβει.
    Μήπως τα 2 κιλά σε κολακεύουν; Για στείλε φώτο πριν τα χάσεις να σου δώσουμε γνώμες.
    Καλά να περνάς, κορίτσι μου, κι ας βρέχει, είναι η εποχή!
    Εγώ σε λίγες ώρες επιστρέφω στη Μήθυμνα.
    Και κάτι ακόμη, πολύ χάρηκα επίσης για τη χτεσινή μας σύντομη… επικοινωνία!
    Φιλάκια

  13. September 10, 2008 8:26 am

    Καλωσήρθες! Ανανεωμένη και γεμάτη χαρά για τους νέους φίλους! Σημαντικό δεν είναι;

  14. September 10, 2008 11:55 am

    Καλώς το δεσποινάριον …και ας άργησε!
    Και γιατί όχι, μια χάρα βλέπω πέρασες. Άντε σιγά-σιγά, οι κιρκάδιοι ρυθμοί να αποκτήσουν πάλι το σωστό τους χρόνο!
    Καλή ξεκούραση!!!

  15. September 10, 2008 12:18 pm

    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!
    Όσες διακοπές και να κάνεις, μόνο στο σπίτι σου ξεκουράζεσαι τελικά.
    Σε πήρα μονότερμα και έδωσες το επίθετο χειμαρώδης?
    Σήμερα γύρισα κι εγώ.
    Πολλά φιλιά!

  16. September 10, 2008 12:30 pm

    Δεσποινάκι μου σαν είμαι εγώ στη θέση σου χάρηκα που πήρες τη μαμά σου στο νησί μαζί, φαντάζομαι πόσο θα χάρηκε και εκείνη…. Ολες αυτές τις στιγμές θα κουβαλάς όλο το χειμώνα και λέγε λέγε με εμάς εδώ θα περάσει ο καιρός.. (να τα λεώ σε εσένα για να τα ακούω και εγώ.) Θα περάσει και το jet lag και θα μπείς στο ρυθμό σου.. Σε φιλώ και τα λέμε πάλι

  17. September 10, 2008 1:00 pm

    Καταρχήν,μπράβο που πέρασες όμορφα με τη μανούλα στο νησί.Εκείνη όμως θα το χάρηκε τα μάλα.Βρε τί ελληνίδα είσαι εσύ!
    Επιπλέον,φαντάζομαι παράπονο να μην έχεις…και το φαγητό σου θα’φαγες και τα μπάνια σου θα’κανες,οπότε τί κι αν βρέξει και λίγο;Λίγο είπα;Χμμμμ…καρέκλες να διορθώσω αν λάβουμε υπόψιν το χειμώνα που’ρχεται.
    Κατά τ’άλλα,να πάρω την άδειά σου να χρησιμοποιήσω την φωτογραφία του Ελ.Βενιζέλος ερπορτ καθότι θέλω να γράψω ένα ποστ;
    Καλωσόρισες!

  18. September 10, 2008 1:05 pm

    Αχ γιατί να είμαι εκτός κυκλοφορίας όλο το καλοκαίρι, γιατί;;; Θα ξανάρθεις, δεν θα ξανάρθεις; Τότε θα τα πούμε, ναι;.. Ή μήπως να πεταχτώ από βδομάδα από ‘κει, βρε παιδί μου…
    Φιλιά, καλή προσαρμογή!!

  19. September 10, 2008 2:23 pm

    Καλώς μας ήρθες Δεσποινάκι μας! Εδώ είμαστε όλοι βρε… τι μας μαλώνεις? Με μικρά διαλειμματάκια μεν, αλλά εδώ 🙂
    Περιμένω λετπομέρειες και φωτογραφίες βέβαια.
    Καλή ξεκούραση και καλή προσαρμογή στα νέα ωράρια
    φιλάκια πολλά πολλά

  20. September 10, 2008 3:33 pm

    Καλή σχολική χρονιά! Κράτα όλες τις ωραίες αναμνήσεις του ελληνικού καλοκαιριού για να σε συντροφεύουν…

  21. September 10, 2008 3:51 pm

    Ειναι καλο να επιστρεφεις.
    Σημαινει πως εισαι εδω και συνεχιζεις…
    Σε αντιθεση με καποιους που περασαν στην..απεναντι οχθη..
    Σε αγκαλιαζω φιλικα και…
    θα τα πουμε….

  22. September 10, 2008 7:14 pm

    @fevis Ε ναι αλλα εφυγα και τελευταια ενω εσεις οργωνατε το αιγαιο απο τον Ιουνιο. Κι εγω χαρηκα οσο δε φανταζεσαι ματια μου.

    @Mithimnaios Αγριε Στρατο, εγω το καταλαβα οτι εισαι αγριος αλλα ειπα να μη το κανω θεμα στο μπλογκ. 😛 Θα πεταγομουνα εγω να σε δω αλλα ειχα και τη μανουλα μαζι που να την αφηνα; Οσο για το ανασκουμπωμα, μια κουβεντα ειναι θελει ξεκουραση και καθαρο νου κι αυτα σε μενα ακομα ειναι σε υποτυπωδη κατασταση απο προχτες. Φιλακια, χαρηκα κι εγω πολυ και θελω να σου πω και ενα μυτηληναιϊκο που μου ειπε η μαμα.

    ” Ηψες φουτσα πα στο βναρ, τσε καψαλιασς τα μπουφουτσα” Καλα τοπα; Πφφφ!

    @Kiki Ειναι σημαντικο Κικιτσα μου. Καλως σας βρηκα.

    @Radio Marconi Αργοι στη μεταβολη τους οι ρυθμοι Μαρκονακη αλλα που θα μου πανε. Μα δεν αργησα, ηθελα να μεινω κι αλλο αλλα …

    @Φωτεινη Α ναι το σπιτακι μου το κρεββατακι μου το λαπτοπακι μου .. καλως ορισες κι εσυ Φωτεινη. Το βιβλιο που μου εστειλες το διαβασα, εκπληκτικο. Θα αναφερθω αργοτερα. Ε σχετικα με μενα που μιλαω αργα και νιαουριζω εσυ εισαι.. χειμμαρος .. αλλα μ’ αρεσεις ετσι.

    @Penelope Πολυ ωραιο το καινουργιο σου μπλογκ καρδουλα και απ’ οτι ειδα μια χαρα το εφιαξες. Ειναι και πολυ σικ βρε παιδι μου ετσι οπως αρμοζει σε μια λαιδη. Η μαμα χαρηκε πολυ γιατι δεν της δινεται η ευκαιρια να απομακρυνεται πια μονη της. Φιλακια!

    @Valisia Καλα παιδι μου σου περασε ποτε απο το μυαλο οτι εχω ενστερνιστει και το αμερικανικο; Και κανενα παραπονο και μπανακια και καυσωνακια και κτηματολογιακι και ξενυχτια και απ’ ολα καναμε. Α! παρε τη φωτογραφια, απο το ιντερνετ την πηρα κι εγω δεν ειναι δικια μου. Τις δικιες μου μαλλον αποψε θα τις κατεβασω. Φιλια κουκλιτσα!

    @Δενδρογαλη Αρκει που γυρισες ολο κεφια και χαρα, τα αλλα θα τα βρουμε ξανα. Και πεταξου μεχρι εδω, ελα σε περιμενω.. θα παμε για παπουτσια μαζι στο Τζωρτζταουν. Ελα λεμε!

    @melissoula. Αποψε οι φωτογραφιες. Ξερεις αυτη τη φορα δεν εβγαλα πολλες και θα κλεψω και του Ερρικου. Αμε!! Φιλακια και σε σενα.

    @πασταφλωρα Σ’ ευχαριστω πολυ πασταφλωρακι μου και σε σενα οι καλυτερες ευχες μου γι αυτο το .. φθινοπωρο. Οι αναμνησεις σιγουρα θα μας κρατησουν συντροφια.

    @personilch Eδω και συνεχιζω Κωστη. Το μπλογκ αυτο μου εδωσε αφανταστες χαρες τελευταια, τοσες που κατι ψιλοαπογοητευσεις ξεφτισαν πια. Ελπιζω να μην γκρεμισουν οι γεφυρες προς την απεναντι οχθη. Νασαι καλα γατονι μου.

  23. Flo permalink
    September 11, 2008 7:02 am

    Den mou exei pei kati sxetiko o kalos mou, opote i mou to fyla gia ekplixi i den paei. Afto pou xero thetika einai to synedrio tis Romis tou xronou, a, kai stin Argentina (isos). Elpizo na sympesoume syntoma se kapoio…

Leave a Reply

