Skip to content

bleu blanc rouge a la greque

September 12, 2008

Τρεις φωτογραφιες γι αποψε γιατι μου στερεψε η εμπνευση ..

..γιατι ξαφνικα οπως τελειωνε η Παρασκευη ενοιωσα τοσο κουρασμενη που δεν μπορουσα να σκεφτω κατι πρωτοτυπο.

Ξεσπαει φαινεται  ολη η κουραση του ταξιδιου,  μετα απο τη συναισθηματικη φορτιση των διακοπων, βαλε τρεις μερες αυπνια, τρια μητινγκς,  περιπου πεντακοσια μεηλς (επαγγελματικα),  οι αναφορες του κινεζουλη,  τα τηλεφωνα να χτυπανε, καπου ηρθε το δεσποιναριον και διελυσε.   Χτες ειχα κλεισει ενα ραντεβου για μπωτε απρε βακανς αλλα.. ξεχασα να παω.  Με πηραν κατα τις εξημισυ στο γραφειο να με ρωτησουν τι εγινα. Πφ!  Ακομα δεν εχω βγει να κανω τα απαραιτητα ψωνια.  Εβγαλα προχτες ενα κομματι μοσχαρακι απο την καταψυξη,  εφιαξα ενα λεμονατο και το φαγαμε τρεις μερες τωρα, με μακαρονια, με σαλατα και με ρυζι. Νισαφι πια.  Πρεπει να συνελθω επειγοντως.   Αχ, το μονο που θελω ειναι να κοιμηθω για εφτα  ωρες συνεχεια το βραδυ.  Αν τα καταφερω μαλλον βρισκομαι σε καλο δρομο.

Bleu: Η θαλασσα στον ορμο του Παντουκιους στη Βορρεια Χιο

Blanc: Το κερασμα στο εστιατοριο KU ZI NA στην οδο Αδριανου

Rouge: Οι πιπεριες με καπαρη της Σοφης

23 Comments leave one →
  1. September 12, 2008 11:14 pm

    Δεσποινάριον,
    Σού τόσκασα: Επείσθην απο τις τόσες σου φωτο να πάω ταξιδάκι στη Χίο κάποια στιγμή την άνοιξη (που δεν θα έχει κόσμο).Είναι το μόνο μεγάλο νησί που δεν έχω εξερευνήσει και θα κάνω αποστολή για να αγοράσω με τα μάτια μου όλα τα μαστιχοειδή. Δεν μου γλιτώνουν πλέον!
    Οσο για την μπωτέ απρέ βακάνς, είναι άκρως χαλαρωτική. Και τα μαγαζιά είναι μούρλια φέτος. Πρωταγωνιστής το απόλυτο φουστανάκι , θηλυκό και σέξι. Γέμισα μια ντουλάπα απο τη Νέα Υόρκη. Και η καλυτέρα όλων η Ντόνα Καβλόνα αυτή την τρομερή σεζόν του φθινοπώρου. Ολίγον μπέιμπι, ολίγον, διαβολική, ολίγον φολκλορική κι απόλυτα σέξι!!!

  2. September 12, 2008 11:28 pm

    Α, όλα κι όλα ! Το beaute apres vacances δεν το ξεχνάμε ποτέ και ας καίγεται το σύμπαν.. ακόμα και για το χαλαρωτικό του πράγματος
    Την επόμενη εβδομάδα προτείνω ολοήμερο σπα !
    Σοβαρά τώρα, θα συνέρθεις σιγά σιγά είναι όλα όσα γράφεις και όσα πέφτουν μαζεμένα από τη δουλειά
    ( έχεις την τύχη να έχεις Κινεζούλη βλέπω.. καλό κουράγιο )

  3. September 13, 2008 1:04 am

    Δεσποινάκι μου κάνει εντύπωση που ποτέ δεν αναφέρεις το πρεσάρισμα που έχεις στη δουλειά σου καλά κάνεις, αυτή η πρωτη φωτογραφία της ελληνικής θάλασσας ειναι γνώριμη ηρεμη με τα βοτσαλάκια της μου φέρνει τόσο νοσταλγία δεν φαντάζεσαι ..
    Oσο για της Ιουστινάκης τα φορέματα wow, superb! I’m pretty sure της Ντόνας …τα φορέματα θα είναι πολύ σέξι😉 Φιλί

  4. September 13, 2008 2:16 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι!
    Σε καταλαβαίνω. Εδώ τρεις ώρες πτήση έκανα κι ακόμα να συνεφέρω όχι εσύ που πέρασες ολόκληρο ωκεανό!
    Φιλιά

  5. September 13, 2008 2:42 am

    Α καλά…. Εμένα οι πιπεριές σολωμός μου φάνηκαν… Και να σκεφτείς πως κοιμάμαι μια χαρά τα βράδια….:-)

  6. September 13, 2008 2:43 am

    Όλα θα είναι σε μια σειρά σε λίγο καιρό.Κι η παραφωνία στην μουσική έχει το νόημά της,πόσο μάλλον στην ζωή!Καλή ξεκούραση!

  7. September 13, 2008 4:23 am

    χμμ αυτό ήταν χωρίς πολύ έμπνευση..
    τι έχει να γίνει όταν θα έχεις πολύ έμπνευση!!!!
    το KUZINA μου αρέσει κι εμένα πολύ, και η περατζάδα στην Αδριανού τέλεια
    φιλάκια και το μπωτέ δεν το ξεχνάμε ποτέ!
    βάλε ένα reminder στο ημερολόγιο του πι σίου ή του κινητού

  8. September 13, 2008 4:33 am

    Δεν είναι τίποτα! Χρειάζεται λίγος χρόνος ακόμα για να τα βάλεις σε μια σειρά, και μετά …ποιός σε πιάνει!!!
    Οι φωτογραφίες μου άνοιξαν την όρεξη ….τρέχω super market!!!
    Καλή ξεκούραση!!!

    @Penelope, έχω ξεκινήσει τον Τζόνι και είμαι μονίμως με ένα χαμόγελο! Θα σου γράψω στο τέλος.

  9. September 13, 2008 4:44 am

    κι εμενα παντα κατι αναλογο μου συμβαινει μετα τις διακοπες, τοσο που σκεφτομαι να χαλαλιζω λιγες μερες διακοπων για να προσαρμοζομαι πιο ομαλα επιστρεφοντας και να μη με καπακωνουν οι υποχρεωσεις και οι διαφορες δουλειες….
    καλο σαββατοκυριακο ευχομαι :))

  10. September 13, 2008 7:56 am

    @Ioustinaki Την ανοιξη μου λενε (γιατι δεν εχω παει) οτι ειναι η καλυτερη εποχη. Με τις αγριες τουλιπες, με τα σπαρτα να δικαιολογουν απολυτα το προσωνυμιο..μυροβολος. Σκεφτομαι να κανω μια αναρτηση σχετικα με τα μαστιχοειδη.
    Καλα ποτε προλαβες και γεμισες μια ντουλαπα φθινοπωρινα βρε αθεοφοβη! Εγω οχι δεν εχω σεργιανισει ακομα στο μπλουμις αλλα ουτε ζακεττακια δεν εχω βγαλει.. Εδω εχω γυρισα και βρηκα το Μπαζααρ τη Βογκ και το Ελλ σε σεπτεμβριατικες εκδοσεις των τριων τοννων το καθενα, και μολις αρχισω να ξεφυλλιζω για να ενημερωθω η πρωτευουσιανα, .. με παιρνει ο υπνος.. Πφ! Παντως βρηκα τα φετεινα τρεντς απολυτα κλασσικα με ταρακουνηματα απο ροκ εποχες. Ζητω το τζην σωληνας Καναδεζα!!!!!! Ματς μουτς!

    @So Far Για να ξεχασω το μπωτε καλη μου παναπει οτι ειμαι σε κατασταση τουλαχιστο αποσυντονισμου για να μη πω αποσυνθεσης και υπερβαλλω ( εγω ΠΟΤΕ δεν υπερβαλλω πφ) Ο Κινεζουλης ειναι το δεξι μου χερι και οσο ελειπα με εβγαλε ασπροπρωσωπη στις απαιτησεις των υπολοιπων συνεργατων. Καλο κι αυτο!!! Φιλακια.

    @Πηνελοπη, εχεις δικιο ρε καρδουλα, δεν αναφερω τα της δουλειας γιατι πρωτον δεν ειναι του ενδιαφεροντος του ευρεως κοινου και γιατι με αυτα που γραφω εδω, εγω η ιδια ξεφευγω απο το καθημερινο στρες. Καλα η Ντοννα!!! δε μου λες εσυ ραφτη δεν εχεις εκει; χε χε χε!!! Φιλι!

    @Φωτεινουλα και οι τρεις ωρες κανουν διαφορα, οταν παω κι ερχομαι στο Σαν Φρανσισκο το καταλαβαινω, εδω απλα γινεται για λιγο η μερα.. νυχτα. Φιλια!

    @Fevis Ε ενταξει, κοντα ειναι το χρωμα. Παντως αποψε το πηγα τετραωρο μετα ενα διαλειμμα και μετα κοιμηθηκα ως τις εφτα.. οποτε.. καλα ειναι… Κις!

    @Βαλισια Σωστα κουκλι μας, οι μικρες παραφωνιες διασκεδαζουν τη ρουτινα μας. Φιλακια!

    @μελισσουλα, ναι μωρε εκεινο το ηλιθιο τραινακι να μην ειχανα μια χαρα θα ητανε. Ωραιο και μεσα και εξω, καλο φαγακι και εχει νομιζω και στο νησακι σας ενα παρομοιο ε; Το μπωτε το κανονισα για την επομενη Πεμπτη τωρα γιατι δε βρισκω και ωρες. Οχι δε θα το ξεχασω μια φορα κανουμε τετοια σφαλματα!! Φιλακι!

    @Μαρκονακη νοικοκυρη μου εσυ! Τι καλα θα τους φιαξεις ε; Χα χααα διαβαζεις κι εσυ την Πηνελοπη μας ε; κι εγω ετσι ημουνα. Σε φιλω.. δε μου λες κολεξιον θα δουμε φετος; Πφ!

    @Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα μαμα. εγω παντα πεφτω με τα μουτρα αλλα δυστυχως δε με παιρνει διαφορετικα, ηδη ελειπα περιπου 4 εβδομαδες και τα προτζεκτακια μου δεν προβλεπουν ομαλη μεταβαση και προσαρμογη, τρεχουν.. Σε φιλω!

  11. September 13, 2008 8:45 am

    @Radio Marconi ξέρεις τι χαρά μου έδωσεs με το σχόλιο σου🙂 χάρηκα που έβαλα ένα χαμόγελο στο πρόσωπο σας!! much appreciated thanks

  12. Kατερινα permalink
    September 13, 2008 11:15 am

    Άμα σου πω οτι και μένα σολωμος μου έκανε?και λέω :αχ ωραία θα ταιριάζει με κάπαρι. Οτι να ναι, καλά!!! Σήμερα καφεδάκι πρωινό στη Μηλιώνη ,χωρίς πολυκοσμία λόγω του πρωινού,άκρως χαλαρωτικό!Συνοδεία, ζεστό κεικ , που από την λαιμαργία μας δεν το φωτογραφίσαμε! ¨Ολα καλά Δεσποινάκι καλό Σαββατόβραδο με φιλούδια

  13. September 13, 2008 1:06 pm

    Αγαπητον μου γλυκοδεσποιναριον….
    Επειδη τωρα καπως ηρεμησα εδω που ειμαι…
    επειδη,ρηλαξαρω γενικα….
    νοιωθω ασχημα να σε βλεπω τοσο κουρασμενη!
    Ενα ξεκουραστο ΣΚ σου ευχομαι απο καρδιας.
    Μια αγκαλια κι ενα φιλι!
    Υγ..οταν περασω παλι,θελω να σε βρω κεφατη και ξεκουραστη;)

  14. September 13, 2008 1:07 pm

    Πω, πω, χαμός! Όλα θα τα βάλεις στην σειρά, όπως πάντα. Τώρα θα μου πεις, έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρεις! Τι να λέμε τώρα…ξένος πόνος ξέθερμος!
    Καλή Κυριακή.

  15. September 13, 2008 5:04 pm

    @Πηνελοπη αστο διαβαζει τωρα λεμε! Πφφφ! Εσυ τι κανεις, σκαρωνεις τιποτα η ακομα παρατηρεις;;;;;; Φιλακι!

    @Κατερινα.. κανονισε.. θελω το ονομα της μπυραας!!! Ποια ειναι η Μηλιωνη; που ειναι .. τι φιαχνει.. με το τσιγκελι θα στα βγαλω; Τι κεϊκ ; εσυ και ποιος αλλος;
    Εγω τωρα εχω βαλει κατω φυστικακια αιγινης και μια Βαρσταϊνερ και απο δω παν κι αλλοι!!! Πφφ!

    @Κωστη φευΓΑΤΕ ειναι αναγκαιο κακο αυτη η ταλαιπωρια μετα τις διακοπες. που θα παει θα περασει! Εχω κεφι αλλα ειναι ..κουρασμενο κεφι.. Ευχομαι κι εγω απο καρδιας καλη ξεκουραση και σου στελνω φιλακια.

    @Σοφια.. Ααααα! σημερα ψωνισα και γεμισα το ψυγειο!! Λεω να μαγειρεψω κιολας! Επανερχομαι!!!!

  16. September 13, 2008 7:28 pm

    Eisai edw twra vre koukli;

  17. September 13, 2008 8:02 pm

    @personlich Μαλλον καποιος αλλος ηταν Κωστη.

  18. panathinaeos permalink
    September 14, 2008 3:10 am

    εξ ιδίων κρίνων τα αλλότρια, θα έλεγα ότι η ετοιμότητα να μαγειρέψεις αποτελεί δείγμα υγείας και ομαλής λειτουργίας όλων των ανθρωπίνων συστημάτων, ορατών και αοράτων.
    εύγε λοιπόν δέσποινα, τώρα όμως αναμένομε με ανοιχτές τις ωτικές κοιλότητες προκειμένου να ακούσομε τα καλά που εμαγειρέψατε! με όλες τις αντριχιαστικές και μη λεπτομέρειες, και – ει δυνατόν – συμπλήρωμα με ακουστικές μαρτυρίες από μπαλταδάκια μαχαιράκια κατσαρολίτσες ατμίζουσες και άλλα …

  19. September 14, 2008 3:43 am

    Ωραίες φωτό Δεσποινιώ κι ας λες εσύ χωρίς έμπνευση! Χρειάζεσαι απλά να ξεκουραστείςκαι να συνέλθεις!

  20. September 14, 2008 5:23 am

    Eτσι δεν γινεται παντα μετα απο διακοπες που εχουμε περασει ομορφα? Αντι να προσαρμοστουμε χαλαρα , αντιμτωπιζουμε φορτσατες οσα εχουν μεινει πισω..! Καλη δυναμη και με χαμογελο .! Ολα θα μπουν στο ρυθμο τους παλι!
    Πολλα φιλακια …

    ΥΓ . 8ελω να σε ρωτησω για τη μετακομιση απο μπλογκσποτ σε γουορντ πρεςς!
    εχεις ε μελι!

  21. September 14, 2008 7:18 am

    @Παναθηναιε θελετε να ακουσετε τσοπ τσοπ, φςςςς, και βρουυυμμ (αυτο ειναι το μπλαντερ) Μα ναι αργοτερα θα φιαξω κατιτι μια και περιμενω καποια παρεουλα αποψε. Απλο λογω κουρασης αλλα νοστιμο.. ετσι τουλαχιστο το φανταζομαι. Η καμερα στον παγκο της κουζινας παντα διπλα στο λαγοξυδο!!!!

    @Κικι Φιλακια, συνερχομαι..

    @Χειμωνιατικη Λιακαδα. Ρωτησε με καλη μου οτι θελεις, αλλα μεηλ δεν πηρα.. ξερεις ειμαι στο τζημεηλ ετσι; Περιμενω!

  22. September 14, 2008 11:10 am

    Αγαπητό Δεσποινάριο, τυχαία έπεσα πρόσφατα στο μπλογκ σας και άρχισα να το διαβάζω (ξεκίνησα από τα σχετικά με το πεθερικό, αχαχαχαχααα όλες μοιάζουν μου φαίνεται… οι Ελληνίδες μαμάδες, εννοώ) και επειδή μου φάνηκε αγενές, σα να κοιτάζω από την κλειδαρότρυπα ενα πράμα, είπα να παρουσιαστώ και να σας πω μια καλημέρα, καλησπέρα, διαλέγετε και παίρνετε. Σας γράφω από την Αθήνα κι αυτό είναι επίσης που με εντυπωσιάζει. Στα καλά καθούμενα να συναντιόμαστε, δηλαδή, άνθρωποι από όλα τα μέρη του κόσμου και να ανταλλάσσουμε μηνυματάκια! Νάστε καλά, να έχετε φαεινές ιδέες, να τις μοιραζόσαστε μαζί μας μαζί με τις ωραίες φωτογραφίες σας.

  23. September 14, 2008 7:22 pm

    @kikitri Καλωσορισες Κικη στο μπλογκ μου. Καλα εκανες και παρουσιαστηκες κι ευχομαι ολοι οσοι κοιτανε απο την κλειδαροτρυπα να παρουσιαστουν καποια στιγμη. Ευχαριστω για τιε ευχες και ελπιζω οταν συνελθω απο το απρε βακανς συνδρομο, να μου ερθει παλι καμια φαεινη. Μεγαλη ιστορια το μπλογκινγκ εχεις δικιο. Περασα κι εγω και αφησα το επισκεπτηριο μου.

Leave a Reply

