Skip to content

σε συναντησα στην πλαζ

September 14, 2008

Επειδη το υποσχεθηκα στην γλυκεια μου φιλεναδα, Ευουλα εκει που πιναμε καφεδακι μαζι τις προαλλες, φερνω μια μικρη φωτογραφια “δοκουμεντο” οπου το δεσποιναριον με το γνωστο πια καπελλο, αραγμενο στην παραλια του Αγιου Ισιδωρου στη Χιο, ξεφυλλιζει την φετεινη βιβλο της Μυκονου. Εχω ομως και μερικες φωτογραφιες απο ανυποπτους λουομενους που συναντησα στην πλαζ .. πριν δυο βδομαδες..

Γλυκο αγορακι που παιδευεται με τις ωρες να φιαξει ενα κτισμα στην αμμο. Θυμαστε μια φορα κι ενα καιρο που σε καποια παραλια της Αττικης (νομιζω Βουλιαγμενη) γινοταν διαγωνισμος καθε χρονο, με τιτλο “Χτισματα στην αμμο” ; Κουβαδακια και φτυαρακια, το πιο ομορφο παιχνιδι του καλοκαιριου.

Βορρειοευρωπαιες στρουμπουλες τουριστριες χαιρονται τις δροσερες θαλασσες μας.

Ανυποπτο το ποδαρακι του Ερρικου διπλα στο υποψιασμενο ποδαρακι του Δεσποιναριου που τσαλαβουταει στα δροσερα νερα της παραλιας Ναγος στη Βορρεια Χιο.

Ναι καλα βλεπετε, πονυ μας επισκεφτηκε εκει που κολυμπουσαμε ανυποπτοι στην παραλια του Αγιου Ισιδωρου.  Περα στο βαθος βλεπετε τις Οινουσσες και την Τουρκια. Ποιος ειπε οτι το καλοκαιρι τελειωσε;  Αυτες οι φωτογραφιες ειναι.. σχεδον.. προχτεσινες!  Παμε μερικες βουτιες ακομα!

39 Comments leave one →
  1. September 14, 2008 8:00 am

    Αχ βρε Δεσποιναριον! Ουτε βαλτη να ησουν σημερα… Εχει μαι μερα ζαχαρη.. ! ΝΑ ειμαστε σε καποια παραλια! Φιλακια βρε..

    Υγ. Ποιο τεμπλειτ εχεις πανω?

  2. September 14, 2008 8:04 am

    To πρώτο πράγμα μόλις σηκωθούμε και το τελευταίο πριν κοιμηθούμε είναι το άγγιγμα του laptop? Μήπως κάτι δεν πάει καλά μ’ εμάς τους bloggers!ΧαΧαΧα!
    Kαλή σου μέρα, βρε!
    Καλοκαίρι είναι ακόμα! Εξω θερμοκρασίες κατακαλοκαιριάτικες!

  3. September 14, 2008 8:23 am

    @Χειμωνιατικη λιακαδα. Το Freshy by Julien De Luca εχω λιακαδιτσα

    @Φωτεινη Μ’ αρεσει τα Σαββατοκυριακα το πρωι να χαζολογαω εδω. Αυτες τις μερες ξυπναω και νωρις. Καλη σου μερα κι εσενα Φωτεινουλα. Κι εδω εχει καλοκαιρια, απλα δεν εχει παραλιες!

  4. September 14, 2008 8:29 am

    σήμερα έχουμε τουλάχιστον 20 βαθμούς διαφορά με την Ελλάδα και βρισκόμαστε στην ίδια ήπειρο, απλά λιγάκι πιο πάνω… τέλος πάντων δεν πειράζει ωραία είναι και έτσι! Ούτως ή άλλως την Παρασκευή θα είμαι Θεσσαλονίκη και την άλλη Παρασκευή Αθήνα 🙂
    φιλάκια Δεσποινάκι!

    υγ.: καλά την πιο φιν φον φωτογραφία την έβαλες μικρή? πφφ

  5. September 14, 2008 8:35 am

    Δεσποινάριον,
    Τί ωραίες φωτογραφίες ανυποψίαστων παρευρισκομένων στην παραλία του Αγίου Ισιδώρου! Τα δάκρυά του έγιναν μαστίχα; Ε! γι αυτά τα δάκρυα θα καταπλέυσω στο νησί, τον Μάιο κάπάκι μετά απο την επίσκεψη στη Μελισσούλα. Εχω δώσει κιόλας άδεια στον εαυτό μου.
    Οσο για τις μπλογκογειτόνισσες εξ Ελλάδος, τις πλάκωσε ο καύσωνας και χαίρονται χαράν μεγάλην.
    Πρέπει να ομολογήσω πως όταν έρχομαι το Σεπτέμβρη στα δροσερά μέρη μου, νιώθω μια ανακούφιση! Αλλη γκαρνταρόμπα, άλλη εποχή. Μου αρέσουν οι τέσσερις εποχές και του Vivaldi ακόμη!
    Φιλάκια

  6. September 14, 2008 8:52 am

    @ μελισσουλα, καλα κανε κλικ και μεγαλωσε την λιγουλακι.. ειμαι και ντροπαλη ρε συ! πφφφφ… Που θα εισαι λεει; Που; Να υποθεσω κατι; Να ελπιζω, να ειμαι σιγουρη; Πφφφ, καλα θαρθω να δω αν εχεις κανει καποια σχετικη αναρτηση!

    @Ιουστινακι Η παραλια δεν ειναι και η πιο ωραια στη Χιο, αλλα ειναι κοντα στη Λαγκαδα και ηταν ευκολο να πηγαινω με την μαμακα μου. Ετοιμαζω ποστακι με αρωμα μαστιχας, αλλα θελει δουλεια ακομα. Νομιζω οτι εχεις καποια φιλεναδα εκει, ετσι ειχες αναφερει καποτε.
    Κι εμενα μου αρεσουν οι τεσσερεις εποχες, νομιζω οτι αν εκλειψουν θα μας κακοφανει. Και για του λογου το αληθες http://despinasworld.blogspot.com/2007/04/les-quatre-saisons.html
    Φιλακια!

  7. September 14, 2008 8:53 am

    Despoinarion sweetie moy σ ευαχριστω!Δεν θα σε σκοτίσω με την μετακομιση μου ! ΠΑκεταρισα ηδη .. Εχω τις βαλιτσες μου απο κει και ψαχνω τροπο να μεταφερω και το νεσεσερακι με τα λινκς!
    Σου στελνω φιλι απο Αθηνα ,..και την κανω προς τα εξω με ελαφρα βηματακια! Αν ησουν εδω θα σε καλουσα για μετα φαγητου βολτα στο Μοναστηρακι! Υποσχομαι μεσημεριανες εικονες..
    Φιλια ΠΟλλα …

    Υγ. Η προσκληση ισχυει για οποτε ξαναβρεθεις κοντα μας κι ελπιζω να την δεχτεις.

  8. September 14, 2008 8:59 am

    @Χειμωνιατικη λιακαδα Καλη συνεχεια και δε με σκοτιζεις καθολου. Χαρα μου αν μπορω να βοηθησω. Σ’ ευχαριστω και παλι!

  9. September 14, 2008 9:10 am

    Δεσποινάριον,
    Ωραίες οι τέσσερις εποχές όπως τις είχες καταθέσει στο γούγλη σου. Ναι, έχω μεγαλοαστή φιλενάδα εκ Χίου- πρωτευούσης- αλλά δεν βρίσκεται ποτέ εκεί άλλες εποχές πλην καλοκαιριού. Επίσης, υπάρχει και μια παλιά συμμαθήτρια εκ Λευκάδος που έχει παντρευτεί Χιώτη. Αυτήν θα αναζητήσω όταν πάω με το καλό.Εχω προσκαλέσει και Τεντού και Αλεξ για να κάνουμε μια περατζάδα Λήμνο-Χίο (η μητέρα του Τέντ είλκε καταγωγή εκ Λήμνου και θέλω ο μικρός να γνωρίσει τους τόπους του).
    Αυτά τα κυριακάτια πρωινά μας νέα, είναι ανεπανάληπτα.

  10. September 14, 2008 9:51 am

    Καλέ, τη δική σου γιατί την έχεις σε μικρογραφία; Είναι υπέροχη! Πολύ ωραίες όλες οι φωτογραφίες, να είστε καλά να ξαναπάτε και του χρόνου!

  11. September 14, 2008 11:22 am

    Αααααα!!! Μεγάλη τιμή μου έκανες φιλενάδα μου και σε ευχαριστώ πολύ… Και μόνο που κουβάλησες την “βίβλο” μέχρι την παραλία – τέτοια γκουμούτσα που μας βγήκε φέτος_ σου αξίζει ένα γλυκό, γλυκό φιλί… Σμουτς!!!

  12. September 14, 2008 11:54 am

    χαα ωραία που εισαι αρακτη Δεσποινακι!!! Καλα ηταν ε?
    Αντε καλη προσαρμογη στις δουλειες παλι……..
    φιλακια, καλο φθινοπωρο!!

  13. September 14, 2008 12:22 pm

    πολυ ωραιες!
    ειδικα αυτη με τα ποδια σας να δροσιζονται στα βρεγμενα βοτσαλακια ειναι τελεια…
    κι εσυ αψογη : ))

  14. September 14, 2008 12:47 pm

    Mανικιούρ εξελάν αγαπητή Δέσποινα! Πήγα για μπάνιο σήμερα, αφόρητη ζέστη λόγω υγρασίας μάλλον. Τώρα ανατέλλει ένα φεγγάρι μούρλια!
    Βγές να το δείς! Οι αποστάσεις είναι πάντα σχετικές.
    καλό βράδυ

  15. September 14, 2008 2:17 pm

    Δεσποινάκι τέλεια η φωτογραφία ! εκτός από ότι είσαι κούκλα ! Aυτο που μου αρέσει πιο πολύ είναι ότι είσαι so well groomed!! (Ξέρεις τώρα πια πως παίζει το μάτι μου στις λεπτομέρειες) Σύντομα θα είμαι στην Αθήνα 😉 φιλί

  16. panathinaeos permalink
    September 14, 2008 3:29 pm

    η φωτο με τις δυο πατουσες είναι εξαιρετική!

  17. September 14, 2008 5:36 pm

    το ταξίδι είναι άσχετο Δεσποινάκι με αυτό που περιμένω! έμαθα ότι είναι πολύ αργοί στις διαδικασίες τους… οπότε μάλλον θα περιμένουμε λιγάκι ακόμα, πφφφ
    φιλιά ντροπαλό Δεσποινάριον!

  18. September 14, 2008 7:16 pm

    @Ιουστινακι Κυριακατικο Θα φροντισω να σου κανω μπλογκοαναρτησεις με πληροφοριες για να ξερεις που να πας και που να φας. Αχ οι Κυριακες περνανε τοσο γρηγορα… Πφ..

    @Ασπα Ευχαριστω ματια μου και παλι ευχομαι καλη χρονια στα αγγελουδια σου.

    @fevis Κοιτα φιλενας, εχεις δει ποτε την αμερικανικη Βογκ του Σεπτεμβρη; Αφου μπορω και σηκωνω αυτη .. ολα τα μπορω!!!! Ανταποδιδω το φιλακι.

    @roadartist Α!! καλα δε λες τιποτα μικρη καλλιτεχνουλα. Καλο φθινοπωρο και σε σενα.

    @unamama ευχαριστω μαμακουλινα. Ειναι τα πιο ομορφα βοτσαλα στο νησι αυτα. Φιλακια.

    @Sofia .. αααα εδω ακομα το φεγγαρι ειναι απο κει.. σε σας, εφτα η ωρα εδω ειναι ακομα μερα.. αλλα οταν θα παει εννεα.. πολυ φοβαμαι οτι θα εχω δυσει εγω.. που θα μου παει, θα συνελθω..

    @Penelope Χααα αυτο το γκρουμντ μου θυμισε σκυλακι. Ξερω οτο βλεπεις τα παντα. Πως θα παμε στην παραλια βρε καρδουλα, αξελεστατες; ε οχιιι!! πφφ

    @panathinaeos Ε αυτο λεω κι εγω αλλα εχω και τα παιδια που μολις βλεπουν κατι τετοιες με κοιτανε με μισο ματι.. παλι καλλιτεχνικα κανει η μαμα!! και κουνανε το κεφαλι! Πφ τι ξερουν;

    @melissoula.. α βιαστηκα να βγαλω συνπερσαματα ε; Φιλακια ντοπαλα.

  19. September 15, 2008 3:18 am

    …Σε περιμένω τ’ άλλο καλοκαίρι
    κι έχω κρυμμένο στην αμμουδιά έν’ αστέρι…
    Λα λα λα λα λα, λα λα λα λα λα

    Καλή εβδομάδα!!!!

  20. φλο permalink
    September 15, 2008 7:24 am

    1ον Η φωτο σου μοιραία!
    2ον Απορία: Οι γεωδαίτες μας έχουν τις ίδιες (πάνω κάτω) πατούσες! ¨ενα νέο στοιχείο έρχεται να εμπλουτίσει τις έρευνες πάνω στην ξεχωριστή κατηγορία άνδρων-γεωδαιτών, μουμπλε, μουμπλε, μουμπλε

  21. September 15, 2008 10:44 am

    Αγαπητον μου γλυκοδεσποιναριον!
    Χαιρομαι για αυτα που μοιραζεσαι μαζι μας!
    Χαιρομαι που ξαναβρισκεις τους ρυθμους σου.
    Το καλοκαιρι ..ειναι καλοκαιρι!
    Μονο εδω ειναι…κακοκαιρι!
    Αποψε,θα πεσει η θερμοκρασια σε καποια μερη..στους μηδεν!!!
    Τυχη βουνο ειχα,να βρισκομαι τωρα στο κεντρο αυτο!
    Ωραιες φωτογραφιες.
    Σε μια,αν και κοντρα στον ηλιο,αναγνωρισα τον..εαυτο μου!!!
    Χα χα!!Και μετα σου λενε,ενα γαιδουρι,φτανει εδω μεσα;)
    Καλη εβδομαδα και καλο κουραγιο!
    Φιλια απο την τεχνητη ..Νεκρα θαλασσα!!!

  22. September 15, 2008 12:49 pm

    Υπάρχουν και χοντρές βορειευρωπαίες; Χε χε .
    Γεια σου Δεσποινάκι!

  23. September 15, 2008 1:21 pm

    ..σε συνάντησα στην πλαζ… και φορούσες τιρκουάζ….

    είμαι σίγουρη ότι καλοπέρασες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    καλή εβδομάδα κουκλίτσα!!!

  24. September 15, 2008 1:58 pm

    Αχ Δεσποινακι Δεσποινιο! ξερεις ποσο φαν του Καλοκαιριου ειμαι! Αναρτησε οσες ακομα θες καλοκαιρινες φωτος! Να μας κρατησεις να ονειρευομαστε παραλιες! Τωρα που σας γραφω εξω ψιχαλιζει! Η πρωτες σταγονες της βροχης …! Φυσαει ενα αερακι δροσερο ! Μυριζει η γη .. μυριζει ..μυριζει .. μυρωδιες μαγικες που μ εχουν τρελλανει και μαλλον δεν ξερω τι σας γραφω! Γιατι? Γιατι την εικονα την αιχμαλωτιζεις.. τη μυρωδια? τη γευση? το συναισθημα? Μακαρι να μπορουσα να σας το στειλω σε μπουκαλακι! χιχιι
    Φιλια νοτισμενα με μυρωδιες φθινοπωρινες!

  25. September 15, 2008 4:49 pm

    Μια φορά κι έναν καιρό,ήταν ένα κάστρο στο οποίο έμεναν δύο ξανθές και τροφαντές μάγισσες.Το κάστρο αυτό ήταν φτιαγμένο από καραμέλες-κόκκινες,άσπρες,καφέ-και λεγόταν “Villa Πατούσα”.Ο τελευταίος επισκέπτης της βίλλας πάνω στην περιέργειά του να την εξερευνήσει μεταμορφώθηκε σε έναν γάιδαρο…Και ζήσαν αυτοί(εεε….ας τα λέμε καλά) κι εμείς(σίγουρα) καλύτερα….

  26. September 15, 2008 6:06 pm

    @radio marconi Αν ερθω Χριστουγεννα η ανοιξη ;;;; δε θα με περιμενειιιιιςςς;

    @Φλο .. α μη το λες εχω δει κι αλλες .. και .. καμμια σχεση λεμε!!! Λα φαμ φαταλ!

    @personlich Κι εδω ειναι καλοκαιρι Κωστη, χτες εφτασε 36. Ελπιζω καποια στιγμη να μας περιγραψεις τι σου εκαναν εκει, σε πασαλειβουν με αργιλωδεις λασπες και σε τυλιγουν με φυκια; Φιαχνεις ωραια επιδερμιςςςςςςς; Σε ποτιζουν πρασινα τσαγια και σε ταϊζουν αλφα αλφα σπραουτς; Σου κανουν μασαζ οδαλισκες .. τι επι τελους, θα σκασω απο περιεργειααα!!! Αν δεις και παπαριαζεις πολυ φευγα παντως ετσι; Αντε φιλια!

    @Νικοοοο αμεεεε παμε μια βολτα στην Ολλανδια; Γεια σου και καλο φθινοπωρο!

    @ζαχαρουλα μου .. με κανεις και γελαω.. ναι καλοπερασα οσο μπορουσα

    @Λιακαδα το καλοκαιρακι θα τελειωσει οταν αποφασισουμε εμεις. οι καλοκαιρινες αναρτησεις θα συνεχιστουν μεχρι να χρειαστουμε .. ζακεττακι.

    @Valisia εξελαντ σεναριο μαϊ ντηαρ!! Συνελαβες το πραγματικο νοημα των διακοπων μου! Ματς μουτς!

  27. September 15, 2008 6:30 pm

    Γεια σου Δεσποινάριο, πέρασα μια βόλτα να σ’ ευχαριστήσω για την επίσκεψη και τα καλά λόγια και για να δω λίγες Χιώτικες θάλασσες. Αχχχ το νοσταλγώ αυτό το νεράκι… Καλό φθινόπωρο και πάντα κέφια

  28. September 15, 2008 6:30 pm

    OK γλυκο μου Despoinarion! δεν υποσχομαι .. Αν προλαβω ομως αυριο .. 8α δεις μικρο γλυκο φθινοπωρο … απο παλια ΑΘηνα
    Καληνυχτιζω ολη την παρεα
    γιατι οπου ναναι 8α δω το πληκτρολογιο για μαξιλαρι! χαχαχ
    Μακιαααααααααα

  29. September 15, 2008 8:36 pm

    @kikitri Καλως την Κικη. Χαρα μου ειναι να ανακαλυπτω καινουργια μπλογκς με ενδιαφεροντα θεματα. Εχεις παει θελεις να πεις στη Χιο; Εγω δεν ειμαι απο το νησι αλλα το αγαπω σαν να ημουν. Καλο φθινοπωρο σε ολους

    @liakada Ναι σημερα του εδωσες και καταλαβε μου φαινεται. Θα περασω να δω αυριο. Καληνυχτα σου.

  30. Κατερίνα permalink
    September 16, 2008 6:06 am

    Οι πατουσίτσες στο βότσαλο είναι όλα τα λεφτά. Απόλυτα ταιριαστές. Τι χημεία και αυτή!!!!
    Κουατρούπελ με αλκοόλ 10% κόκκινη!!! σου λέει κάτι??? Στην υγειά σου Δεσποινάκι φιλιά πολλά.

  31. September 16, 2008 6:59 am

    Τελεια.. γι αυτο ηρθαμε και γιναμε δυο χαρουμενες υπαρξεις εκεινο το μεσημερακι. Σ’ ευχαριστω Κατερινακι και πολλα φιλια.

  32. λουνα permalink
    September 16, 2008 3:29 pm

    Δεσποινακι δεσποινιω προσπαθω να προσαρμοστω μα δεν…
    δεν .. εμεις θα εχουμε 0 βαθμους το πρωι, σημερα ειχαμε 6!
    Χαρα σε σας που ζεστενετε το κοκαλακι σας ακομη !

  33. September 16, 2008 6:40 pm

    Α κι εσυ λοιπον μολις γυρισες ε; Σ’ εσενα θα πηγαινει λοιπον απολυτα η ευχη “Καλο Χειμωνα” Δροσιζει λιγο κι εδω αλλα οχι και ετσι. Σε φιλω, καλη προσαρμογη.

  34. MITHYMNAIOS permalink
    September 17, 2008 8:48 am

    Δε ζηλεύω, δε ζηλεύω!!! Είμαι ακόμη στο νησί! Ζηλεύω μόνο αλλά και μετανιώνω που δεν σε επισκέφτηκα στη Χίο. Διάβασες το άρθρο μου που σου έστειλα;
    http://www.emprosnet.gr/emprosnet/opinions/article.asp?cid=78&uid=2008091648090

    Να κάτι τέτοια μας κάνουν οι μικρές μας πατρίδες.

    Με μια φθινοπωρινή αγκαλιά για να θυμάσαι

  35. September 17, 2008 5:51 pm

    @Μυθυμναιος Στρατο μου, φυσικα και το διαβασα, παντα τα διαβαζω αυτα που στελνεις. Εσενα καθε εποχη σε επηρρεαζει παντα συναισθηματικα και γραφεις ομορφα κομματια. Εγω ζηλευω ομως, και το νησι και τη θαλασσα και τις βαρκουλες και ολαααα!!! Μια ζεστη αγκαλια κι απο μενα.

  36. September 18, 2008 10:09 am

    Σούπερ ντίβα! Εχω πάθει πλάκα λέμε! Το καλοκαίρι σου πάει νομίζω 😉

    Ο καημένος ο Ερρίκος που να ήξερε ότι το πόδι του φιγουράρει στο ίντερνετ… τσκ τσκ τσκ

    χαχαχαχα

  37. September 18, 2008 7:55 pm

    @mad Γιατρουλη μου σε ολους παει το καλοκαιρι. Μαυριζουμε λιγο, ξεκουραζομαστε λιγο, ειμαστε πιο αναλαφροι γενικα ειμαστε πιο… Χα χααα θα σας τον φερω και αλλα κομματια του!!!! Χααααααααα!!!!!

  38. panathinaeos permalink
    September 19, 2008 8:59 am

    δηλώνω υπευθύνως και εν γνώσει των συνεπειών ότι η σούπερ ντίβα περιποιεί υπερτάτην τιμήν εις τον σύμβιον ερρίκον να τον αναρτά εις το διαδίκτυον και δη εις κοινότηταν ανθρώπων επιρρεπών εις την κοζερί, τον κοινωνικόν σχολιασμόν και την ανταλλαγήν σχολίων επι των ανθρωπίνων θεμάτων.
    δια του τρόπου τούτου του πραγματοποιεί άμεση και λάιβ διαφήμιση, και ουδείς διαφημιζόμενος είναι και διαμαρτυρόμενος!
    άρα λοιπόν σούπερ ντίβα, αναμένομε την επόμενη φωτό με τα τεμάχια του συμβίου! και παρακλαώ πολύ συνεχίστε να είστε ανάλαφρη και εις την εστίαν σας εις την Ντι Σι σας πάει πολύ αυτή η αφόρητη ελαφρότητα του Είναι!

  39. September 19, 2008 9:19 am

    Χε χε, καποτε πριν λιγους μηνες, ειχα βαλει μισο συμβιο σε φωτο εδω αλλα κανεις δε το καταλαβε!!!! Και η πλακα ειναι οτι εχει διαφημιστει απο μονος του στον απεραντο κοσμο του ιντερνετ οποτε εγω με την πατουσα … δε προσθετω και πολλα. Παντως για να μη θεωρησετε οτι προκειται περι ελαφροτατης περιπτωσεως, παντα ρωταω.. να βαλω αυτο; και παντα παιρνω την απαντηση.. βαλε οτι θελεις!! Για μερικες ακομα μερες φθινοπωρινες θα διατηρησουμε την αφορητη ελαφροτητα που προκυπτει απο το παραμυθιασμα της ντιβα(νοκασελας) αλλα συντομα θα αναγκαστουμε να κουκουλωθουμε με βαρια παλτα.. ηδη σημερα κατεβηκε στους 10 βαθμους!!!! Μπρρρρ!!!

Leave a Reply

