Skip to content

παρε τον ηλεκτρικο και παμε για φρεσκο ψαρι.. στο Μαρουσι

September 15, 2008

Ε, οχι ακριβως στο Μαρουσι αλλα λιγο πιο πανω, στην Πευκη. Πριν λιγο καιρο εκει που περιδιαβαινα στα ηλεκτρονικα μαγκαζινο επεσε το ματι μου σε μια κολακευτικωτατη κριτικη της ψαροταβερνας  Σμαραγδα στην Πευκη. Αμεσως αναρωτηθηκα, πως μου εχει διαφυγει την προσοχη, οντας δυο βηματα απο το σπιτι μου; Το ανεφερα στον Ερρικο αλλα δεν την ειχε ακουστα ουτε κι εκεινος.  Σε καποιο ταξιδι του τον Ιουνιο στην Αθηνα ομως, καποιοι γειτονες τον πηγαν για φαγητο στη Σμαραγδα.  Αμεσως μετα μου τηλεφωνησε κατενθουσιασμενος απο την ψαροφαγια.
Επι τελους φετος το καλοκαιρι τα καταφερα κι εγω να επισκεφτω τη Σμαραγδα που ειχε αποσπασει τοσο θετικες κριτικες σε πολλα ηλεκτρονικα σαϊτς οπως το Αθηνοραμα η το exodos
Τολμησα και παραγγειλα αχινοσαλατα που πραγματικα μυριζε θαλασσα. Η ψαροσουπα της ηταν εκπληκτικη. Θα πρεπει να ειχαι και μισο μπακαλιαρο μεσα. Εχω μεγαλη αδυναμια στις ψαροσουπες και αυτη της Σμαραγδας κατεταγη δευτερη στην λιστα μου. Η πρωτη ειναι παντα ο Ροφος της πεθερας μου. Ο γαυρος λαδολεμονο ηταν επισης πεντανοστιμος. Αξιζει τον κοπο αν μενετε εκει κοντα και αν σας αρεσουν τα ψαρια να την επισκεφητε. Τηλεφωνηστε για κρατηση, το μαγαζι γεμιζει γρηγορα. Οσο για μενα, οταν ειμαι εκει.. παω με τα ποδια!!

Υ.Γ Στον καινουργιο φιλο Παναθηναιο που με ενεπνευσε με το Ψαριστον!

36 Comments leave one →
  1. September 16, 2008 1:39 am

    Λοιπόν κοίταξε σύμπτωση μόλις εχθές το βραδι σε μια παρέα ελληνοβρετανών αθηναιων μιλούσαν για αχινοσαλάτες και οτι
    έχει απαγορευτεί στα αθηναικά εστιατορία λόγω έλλειψη αχινών!Εγώ παντως τρελλαίνομαι για ψαρικά και όλα τα θαλασσινά και το πρώτο πιάτο σου είναι μούρλια, ευτυχώς που είναι πρωί και πίνω το καφέ μου….φιλί

  2. September 16, 2008 1:43 am

    Δεν μιλάμε πια για το μοντέλο ! της δεξιά φωτό κολιές γυαλί wow! έχεις πάντως πάρει κάτι αμερικάνικο στη φυσιογνωμία ή μου φαίνεται😉

  3. September 16, 2008 2:17 am

    Eδώ να δεις κάτι αχινοσαλάτες!
    Η κρίσιμη ερώτηση στα μαγαζιά μας είναι: Έχεις αχινοσαλάτα για μένα?
    ή ό,τι άλλο θέλεις, κι έρχεται η απάντηση του στυλ: Έχω, αλλά δεν είναι για σένα, ή Πάντα, ό,τι θέλεις!
    Και κάθεσαι και περοδρομιάζεις μέχρι σκασμού αφού οι πειρασμοί είναι ατέλειωτοι!
    Πολλά φιλιά

  4. September 16, 2008 2:22 am

    Φωτο δίπλα: Πού είναι τα χρόνια σου, κoπέλα μου?
    Πού τα έκρυψες?
    Μήπως έκανες photoshop?
    Mα να ψάχνω μια ρυτιδούλα, κάπου κια να μη βρίσκω?
    Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις!

  5. September 16, 2008 2:46 am

    Α, μετά τις πρώτες δύσκολες μέρες τις επιστροφής, πήραμε φόρα βλέπω!!! Δεν σε προλαβαίνω, βρε, λέμε!… Δεν πρόλαβα να σχολιάσω στο χρωματιστό ποστ, ανεβαίνει η συνάντηση στην πλαζ!… Α, λέω θα τα πω και τα δύο εκεί (ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ, ΓΚΡΡΡΡ)… Μπαίνω τώρα, και τι να δω; Ψάρια στην Πεύκη!!.. Μπράβο, μπράβο, μας δίνεις κουράγιο🙂🙂🙂

    Λοιπόν, για ψάρια στην Πεύκη, θα πάμε – αφού το λες ότι είναι ωραία θα πάμε, πάει και τελείωσε.
    Απ’ τη συνάντηση στην πλαζ, κρατώ τις δύο πατούσες – πολύ με άρεσε αυτή η φωτο (α, και το πόνυ, ένεκα ζωόφιλη η γυναίκα!)
    Στο χρωματιστό ποστ, δεν είχες καθόλου έμπνευση, πωωωωπω χάλιαααα… (οι πιπερίτσες ήταν χάρμα)!

    Κάτι μου λέει πως όταν συνέλθεις τελείως και φύγει η μεταδιακοπική κατάθλιψη, θα μας καταπλήξεις για έναν ακόμα χειμώνα! Είσαι η ελπίδα μας για λίγο (έως πολύ) χρώμα και χαμόγελο στις μέρες μας.

    Φιλιά γλυκό δεσποινάριον!

    υγ: η καινούργια φωτο δίπλα, τρε τρε τρε τρε σικ (είπα αρκετά τρε;;)

  6. September 16, 2008 2:57 am

    αχινοσαλάτα ε?… τις τσάκιζα στο Nammos όπως και το σπάγγετι με αχινό!
    πάντως μια ψαροσουπίτσα με την ψυχρούλα που έχουμε εδώ μια χαρά θα ήταν για μεσημέρι.
    καλά η φωτογραφία δεν παίζεται…. είσαι σταρ παιδί μου!
    φιλάκια πολλά

  7. September 16, 2008 5:33 am

    Μμμμμμμ!!! Μου άνοιξες την όρεξη!!!!!

  8. Κατερίνα permalink
    September 16, 2008 6:46 am

    Συγχαρητήρια για την φωτο δίπλα!!Μιλάμε για μία star!!! Έχεις απόλυτο δίκιο για την “Σμαράγδα” ,ακριβώς όπως τα γράφεις είναι.Και ξέρεις,σου έχω ξαναπεί την αδυναμία που έχω στην αχινισαλάτα.Παίρνω αφορμή απ αυτό και φύλαξέ το στην αντζέντα σου!Την καλύτερη αχινοσαλάτα,εκτός της Μυκόνου (που εκ καταγωγής την εκθιάζουμε,ξέρεις)την έχω φάει στο “Jimmy&fish” στο Μικρολίμανο,δίπλα στο κύμα. Τη σερβίρει με φρυγανισμένα ψωμάκια γύρω γύρω ολόζεστα.Μμμμμ μούρλια!!!Όσο για την μπύρα στη γράφω στο προηγούμενο ποστ. Γλυκά φιλιά!!

  9. September 16, 2008 7:05 am

    @Πηνελοπη, δε μου κανει εντυπωση να μη διατιθεται η να ειναι και πιο ακριβοι τωρα. Ισως σε μερικα να υπαρχει ακομα, και νομιζω θα εξαρταται απο το εστιατοριο, την αγορα και την πελατεια. Παντως εχεις δικιο καρδουλα, αν δε προσεξουμε την Μεσογειο μας θα μας λειψουν πολλα. Χε χε Πηνελοπακι, αποφασισα να μιμιθω την γκαβερνορ της Αλασκας που ειναι πια τοοοσο της μοδος!! Πφφφφ!!!!!!! Με ανησυχεις!!!!!

  10. September 16, 2008 7:08 am

    @Φωτεινη σ’ ευχαριστω για τα κολακευτικα λογι, οχι δεν ειναι πειραγμενη μωρε. Στην Κρητη εφαγα υπεροχη αχινοσαλατα στου Αποστολη στα Χανια στο παλιο λιμανι. Αξεπεραστη!! Πολλα φιλια και σε σενα.

  11. September 16, 2008 7:12 am

    @Δενδρογατουλα μου με τα γλυκα σου λογακια. Δεν εχω καταθλιψη, λιγη κουραση ειναι που ξεσπαει. Και ξερειος με το να γραφω εδω τρεναρω την ωρα που ΘΕΛΩ να παω να κοιμηθω ετσι για να συνιθιζω. Αν με αφησεις θα κοιμαμαι απο τις 8 και θα γυρναω σα φαντασμα απο τις 3. Ζοριιιιι!!!! Πφφφφφ.
    Να πας γαταρα μου, ξερω πως σας αρεσουν εσας τα ψαρακια. Πηγαινε στην ιστοσελιδα που εχω βαλει και βρες τη διευθυνση.
    Τα πονυ τα εχουν εκει γιατι υπαρχει μια παιδικη κατασκηνωση, οταν κλεισει, τα αμολανε για γαϊδουραγκαθα. Φιλακια!

  12. September 16, 2008 7:16 am

    @μελισσουλα.. ναι να φιαξεις μια ψαροσουπα.. ειχα βαλει καποτε μια ευκολη αλλα πεντανοστιμη, αν θελεις στη βρισκω ε; Φιλακια.. Ε μωρεεεε οχι και σταρ ειπα να αλλαζω ποτε ποτε να ανανεωνομαι μη με βαρεθω κι εγω η ιδια. Καλο απογευμα σε σενα και φιλι!

  13. September 16, 2008 7:20 am

    @αν λου να πας κοριτσαρα μου να πας. Ειλικρινα αξιζει τον κοπο.

    @Κατερινακι Πφ κι εσυ … υποθετω οτι εχεις παει αφου συμφωνεις μαζι μου ε; και να παμε μαζι οταν ερθω, αλλα αυτη τη φορα να γινουμε κουδουνια με ουζακια ετσι; Φιλακια Κατερινιω..

    Τα λεμε πια το βραδακι….

  14. panathinaeos permalink
    September 16, 2008 7:29 am

    ειναι πολυσήμαντη η ανακάλυψη εστιών καλής τροφής και απόλαυσης της φύσης δια της γαστρονομικής διαφυγής.
    ευχαριστώ λοιπόν δεν το γνωρίζω το “σμαράγδειον”, αλλά θα το γνωρίσω!
    η ωραιοτάτη σου δημοσίευση προκαλεί και προσκαλεί!
    αισθάνομαι δε ιδιαιτέρως τιμημένος με την αναφορά σας στην ταπεινωτάτη μου ανάρτηση μερί “ψαρίστου”…
    ελπίζω να μπορέσω να αποδειχθώ αντάξιος τησ μνείας δια παρατεταμένης και ποιοτικής προσήλωσης στην ανακάλυψη των ποιοτικών νησίδων γεύσεων και απολάυσεων εις το άττικα!
    αισθάνομαι όμως και την βαθυτάτη υποχρέωση να αναφερθώ στην φωτό την άνω δεξιά και να υποκλιθώ ενώπιον σας, επιτέλους, περιποιήσατε τιμήν στον εαυτόν σας και αφαιρέσατε εκείνο το φωτογραφίδιον που υπέφερε από κακό φωτισμό, κακίστη γωνία λήψεως και χρώματα φλού και βλέπουμε.
    εις ανιτκατάστασιν, ως επαξία απόγονος της Μαντώς αναρτήσατε την υπεροχωτάτην νέαν φωτό που αναδεικνύει το υπερήφανον ενδώψυχον, το καλλιεπές εξώτερον και … όλα τα λεφτά!
    όπως αντιλαμβάνεσθε είμαι δέσμιος κουλτούρας “κουρελού”, αλλά εδώ είναι βαλκάνια!
    και η χαριεστάτη πηνελόπη το αποδεικνύει με την υπεροχωτάτην αναφοράν στον “κολλιέ”!
    ο “κολλιές” στον οποίο αναφερθήκατε αγαπητή πηνελόπη, αποτελεί την γνησιωτέραν απόδειξιν ότι αποτελέιτε μέλος της βαλκανικής υπερεθνικής κοινότητος με ελληνικήν καταβολήν, προδιάθεσην και έφεσην.
    υ.γ. συγγνώμη για τα πολλά “ΝΝΝΝΝ” αλλά ήμουν στηνννν κύπρονννννν!

  15. September 16, 2008 8:06 am

    Η περι αχινοσαλατας συζητηση με ταξιδεψε στην τελευταια μου απισκεψη σε παραλια…Και επειδη το Καλοκαιρακι κραταει ακομα εδω δες αποτυπωματα (( http://7969826526608752769.slide.com/?mode=ph)) χεεχε
    Σπουργιτακι..
    φιλια

  16. Κατερίνα permalink
    September 16, 2008 8:27 am

    Έχω πάει και έφυγα λίγο κουδούνι από τα τσίπουρα. Ξαναέλα σύντομα εσύ και έννοια σου, θα στο οργανώσω μια χαρά. Φεύγω τωρα κατευθείαν για ψώνια!!!φιλούδια

  17. September 16, 2008 8:36 am

    Καλημέρα φιλτάτη καλλονή του καλοκαιριού,
    Ενα προτρετάκι ανανεωμένο το χρειαζόμασταν για νάρθουμε στα ίσια μας. Σωστό και το κολιέ με τους ημιπολύτιμους λίθους.
    Ευχαριστούμε για τις ψαροπροτάσεις, το θέμα θα τεθεί στα υπόψην του Νοεμβρίου.
    Εδώ παίζει τρελλό ανεπανάληπτο φθινόπωρο και απίστευτη δουλειά για να μην ξεχνιόμαστε.
    Φιλάκια στον περίγυρο

  18. September 16, 2008 9:17 am

    Τώρα που ξεκίνησα διατροφή ένα ψαράκι είναι ότι πρέπει… Για να πάρω τον καλό μου και να πάμε να ρίξουμε μια ματιά… (και μια μπουκιά…)🙂

  19. September 16, 2008 1:30 pm

    Kαλέ μην ανησυχείς .. καλό είναι αυτό που είπα και καμμιά σχέση απο την γκουβερνάντα της Αλάσκας, απλά ο ‘αερας’ δεν
    μου φάνηκε ελληνικός σε αυτή τη φωτογραφία.. δεν ξέρω αν με με καταλαβαίνεις, να σε αυτές τις λεπτομέρειες το μπλογκινγκ είναι δύσκολο … φιλί βραδυνό

  20. September 16, 2008 3:46 pm

    Να έρθεις Βόλο, που γίνεται χαμός από Τσιπουράδικα, με όλων των ειδών τους μεζέδες…Αλλά να έρθεις πριν τις γιορτές, επειδή θα φύγω, όπως ξέρεις…
    Δηλαδή, ο τίτλος του ποστ μου, είναι λάθος;
    Πες μου, για να τον διορθώσω…

  21. September 16, 2008 4:27 pm

    πολυ καλη προταση για εξοδο να εχω υπ’οψιν και δεν ειχα και ιδεα…κι ας μενω αθηνα τρομαρα μου : ))
    αλλαααα…
    να πω κι εγω ποσο μου αρεσε η νεα σου φωτογραφια? θα το πω…
    ο κοτσος αυτος ειναι τρελα στη μοδα, τον βλεπω παντου…και σημερα γυριζοντας σκεφτομουν πως να τον φτιαξω…
    φανταστικη εισαι : ))
    φιλακια!!!

  22. September 16, 2008 4:33 pm

    αντιπαθώ τα ψαρια…μα οι φωτο είναι ακρως δελεαστικές…
    welcome back home🙂 …κι απ’ότι ειδα στα προηγούμενα ποστ μια χαρα τα περασατε!

  23. September 16, 2008 5:32 pm

    Πόσο μου αρέσει η νέα σου φωτογραφία!
    Φιλιά από Αθήνα, καληνύχτα…

  24. September 16, 2008 6:38 pm

    @panathinaeos να το επισκεφθητε αγαπητε και θα με θυμηθειτε. Εχετε ενα προτερημα σχετικα με εμενα. Εισθε εκει στην γη της καλοφαγιας και εχετε την πολυτελεια να ανακαλυπτετε τα διαμαντακια και εαν καποιο προκυψει ανθραξ.. ε δε πειραζει η περιπετεια μετρα!

    Ευχαριστω για τα κολακευτικα σας λογια (οπως αλλωστε και ολους τους επισκεπτες μου σημερα) ο φωτογραφος των πορτραιτων μου στο παρον μπλογκ ειναι παντα ο ιδιος ( η δεξια μου χειρ!) αλλα αλλοτε εχει τα κεφια του αλλοτε οχι.

    Καλως ορισατε απο την Κυπρον, ελπιζω να καταναλωσατε αρκετον χαλλουμιν και κομανταριαν. Σας καληνυχτιζω προς το παρον.

    @λιακαδα Ωραιοτατο το σλαϊντ. Εσενα θα σε χρειαστουμε συντομα ετσι που ερχεται χειμωνας. Φιλια!

    @Κατερινα. Σε παρακαλω να περασεις αυριο να μας πεις τι ψωνισες; Παρα λιγο ν πηγαινα κι εγω μετα το γραφειο, αλλα μου προε κυψε κατι τρε κομπλικε και το ανεβαλα. Φιλακια!

    @Ιουστινακι Καναδεζα μου πρωινη, να σου πω το δραμα μου. Καθενας απο αυτους τους λιθους ζυγιζει μισο κιλο. Δεν μπορω να το βαλω λοιπον καθε μερα το κολιε γιατι θα παθω κυρτωση η γυναικα και θα τραβιεμαι. Κι εδω παιζει φθινοπωρο απο σημερα. Στανταρ καθε 15 Σεπτεμβρη θα κατεβει αποτομα η θερμοκρασια και θα αρχισω να ψαχνω για .. καλτσακια!!! Φιλακια γενικως.

    @Ευουλα. Αφοβα, το ψαρι ειναι φρουτο λενε

    @Πηνελοπη.. ναι βρε καρδουλα, μας μπερδευει το παλιομπλογκινγκ καμια φορα!

    @Αρτανις δεν προλαβαινω αλλα σ ‘ ευχαριστω. Μια χαρουλα ειναι ο τιτλος σου..

    @unamama που να τα ξερεις ολα βρε παιδι μου .. τεραστια η Αθηνα και γεματη πια. Σ’ ευχαριστω για τα αλλα. Κοιτα πιανουμε το μαλλι με λαστιχκι αλογοουρα και μετα στριβουμε την αλογοουρα προς τα πανω και με ενα πιαστρακι χρατς στη βαση και φλιπ το μαλι και ετοιμη η οτ κουαφυρ!! Σε φιλω κι εγω.

    @cook καλα τι κουκ εισαι εσυ που δε σ’ αρεσουν τα ψαρια, ναι πολυ ομορφα περασαμε.. παμε για φθινοπωρινες τρελες τωρα πια!

    @Ασπα Καλα μετα το σημερινο δεν ξαναφηνω το μαλλι κατω. Μου φιαξατε τη μερα λεμε!!!! Φιλακια!!!

  25. September 16, 2008 6:46 pm

    Καλώς σε βρίσκω,χαθήκαμε ,καλό Φθινώπωρο!
    Αχινοσαλάτα έ;;;;αμβροσία ,και τα υπόλοιπα..κόλαση!
    Πάντως θα συμφωνήσω με τη φιλενάδα μου την ARTANIS,
    Αν δεν πήγες σε ένα από τα376 (τελευταία καταμέτρηση)
    τσιπουράδικα του Βόλου,έχεις χάσει επεισόδια,και οφείλεις να επανορθώσεις!

  26. September 16, 2008 6:55 pm

    χαίρομαι που βλέπω ποστ για φαγητό στο μπλογκ σου μετά από καιρό που έχω να περιηγηθώ στα μπλογκς γενικά! Βέβαια είχα καλές πιθανότητες …!

    Μου άνοιξες για άλλη μια φορά την όρεξη, απορώ γιατί δε γίνεσαι σεφ!
    Φιλιά!!

  27. September 16, 2008 8:13 pm

    @Κωστα εχεις δικιο χαθηκαμε αλλα θα μαζευτουμε σιγα σιγα, θα μαζεψουμε και τα μυαλα μας και θα ξαναβρεθουμε. Χμ ετσι ε; αφου το λες, με πρωτη ευκαιρια θα επισκεφτω τα τσιπουραδικα σας για να εχω και ιδιαν γνωμη. Τωρα πως θα προλαβω πριν στριψει η Αρτανις αλα Γαλλικα, δε ξερω.

    @Γκριζουλα καλωστηνε. Ααα τωρα ειναι αργα.. οτι εγινα, εγινα.. Σεφ για να γινεις θελει πολλα που εγω δε τα εχω . Ετσι περιοριζομαι να κανω το κεφι μου και να το μοιραζομαι μαζι σας. Φιλια πολλα!

  28. September 17, 2008 1:41 am

    Δέσποινα,
    καλή όρεξη , και θα δοκιμάσω πάραυτα τις δυνάμεις μου στην ψαρόσουπα!
    Κατά τα άλλα, μαλλί γυαλί και το Δεσποινάριον
    πρώτη θέση στον υπολογιστή!

  29. September 17, 2008 5:20 am

    ααα…η αλογοουρα ηταν το μυστικο! γι αυτο δεν μου πετυχαινε…
    ευχαριστω πολυ για τη συμβουλη : ))

  30. September 17, 2008 7:01 am

    Παρόλο που είμαι του ψαριού(μικρού-μεγάλου…δεν κάνω εξαιρέσεις),την ψαρόσουπα δεν την πολυσυμπαθώ.Πες μου…είναι τουλάχιστον πηχτή;

  31. September 17, 2008 7:20 am

    Γεια σου Δεσποινάριο, πολύ μ’αρεσε που μας θύμησες τη Σμαράγδα, όπως και το Ψάριστον ο φίλος σου ο Παναθήναιος, είναι στο μπλοκάκι μου, να τα επισκεφτώ και τα δύο με την πρώτη ευκαιρία, οπότε θα έχεις/εχετε και το δικό μου follow up.
    Δοκίμασες και συ μαρμελαδίτσα χωρίς ζάχαρη στα
    Αλμυροπικροστυφογλυκόξινα και καυτερά”;
    Λοιπόν, αν είναι να πάρεις το αεροπλάνο και νάρθεις σου προτείνω να πας κατευθείαν στο Ηράκλειο και από κει στην “Αυλή” στο Ρέθυμνο. Αλλά θάχω να σου προτείνω και άλλα στην Κρήτη, οσονούπω… α ναι και στη Ρόδο που θα πάω για μια βδομάδα την 28η Οκτωβρίου να δω το αδελφάκι μου και θα γυρίσουμε μαζί όλα τα καλά φαγάδικα (και έχουν ανοίξει πολλά τελευταία, μαθαίνω…)

  32. September 17, 2008 1:36 pm

    Άμα δεν μυρίζω θάλασσα (από νερό και όχι από αχινό!) και άμα δεν βρέχεται το δακτυλάκι μου, δεν μπορώ! Επίσης δεν μπορώ τις μεγάλες ψαρούκλες και τα κόκαλα!
    Οι φωτογραφίες …μια νοστιμιά όλες.
    Καλό ξημέρωμα!!
    (πλιτς, πλιτς το δακτυλάκι μου είναι αυτό)

  33. September 17, 2008 5:52 pm

    @Σοφια κατσε βρε παιδι μου τι ταχουμε τα ταγκς.. νατη .. https://despinarion.wordpress.com/tag/σουπες/ εσυ θα βαλες μεσα ολο τον ψαρακα να ειναι πιο νοστιμη η σουπα. Αν θελεις αλεθεις και μερικα λαχανικα να σου γινει πηχτη!! Χρονια Πολλα για τη γιορτη σου Σοφουλα.

    @unamama. Χα χα τιποτα, ελπιζω να τα καταφερεις.. με λιγη προσπαθεια ειμαι σιγουρη!!

    @Valisia Τησ Σμαραγδας δεν ειναι πηχτη αλλα εχει πολυ ψαρι μεσα μα πολυ! Η πεθερα μου παλι αλεθει τα λαχανικα και τις πατατες και γινεται βελουτε. Οπως και ναχει ειναι και οι δυο γιαμιιιιιιιι!!!!!

    @kikitri Α ωραια Κικι μου, να πας και περιμενω κι απο σενα εντυπωσεις. Εσυ εχεις και μετρα συγκρισης περισσοτερα απο μενα. Εγω βρισκομαι για λιγο στην Αθηνα και προσπαθω να παω σε μερικα μερη που μου συνιστουν η που το ενστικτο μου μου λεει οτι ειναι καλα. Και το μονο μου κριτηριο ειναι η ευαισθησια των γευστικων κυτταρων.

    Στην Κρητη εχω παει μονο μια φορα κι αυτη στα Χανια, θα κρατησω τη συμβουλη σου για την επομενη. Στην Ροδο παλι δεν εχω παει .. αν και εχω σοβαρες υποψιες οτι σ’ αυτο το νησι αρχισε η υπαρξη μου σ’ αυτο τον κοσμο, κατα τη διαρκεια του ταξιδιου του μελιτος της μαμας και του μπαμπα μου!! Θαπρεπε λοιπον να παω να το δω και απο κοντα!

    @radio marconi. Η πλακα μαρκονακη ειναι οτι σε μερικα “στεριανα” μαγαζια τρως πιο καλο και πιο φρεσκο ψαρι καμια φορα παρα σε παραλιακο. ΜΠΛΟΥΜ αυτο ειναι εσυ ολοκληρος στο νερακι.. σου ειπα να προσεχεις εκει στην ακρη!! Πφφ!

  34. September 17, 2008 6:07 pm

    κι εμείς θα πάμε…κι ας μένουμε στην άλλη άκρη της πόλης:)

    φιλιά δεσποινάκι

    υγ ποια ειναι αυτη η καλλονή πάνω δεξιά παρακαλώ?

  35. September 17, 2008 8:01 pm

    Να πατε να πατε Ναταλακι. Πολλα φιλια. Ποια λες; Αμαν πια οποια ναναι μπαινει εδω μεσα!!!!

  36. September 22, 2008 5:04 am

    Σας ευχαριστώ θερμά για το tip περί Σμαράγδας. Την επισκεφτήκαμε χτες για Sunday lunch, που συνηθίζουμε να τρώμε ψάρι(στον). Φάγαμε πολύ καλά, αν και μας φάνηκε λιγάκι τσιμπημένη στις τιμές… Τα πλήρη σχόλια βρίσκονται εδώ: http://telegourmet.weebly.com/1/post/2008/09/21.html.

    Πολλά φιλιά!
    ΘΛ

Leave a Reply

