Skip to content

η απιστευτη ιστορια μου στο facebook

September 18, 2008

Κατ αρχας να δηλωσω οτι το facebook γενικα δε μου αρεσει.  Το βρισκω απιστευτα βαρετο και ενοχλητικα πλουμιστο.  Ξερω οτι μερικοι απο σας το αγαπατε και το επισκεφτεστε καθε μερα.  Μαλιστα η αιτια που πριν μερικους μηνες ανεβηκα εκει, μετα την αρχικη μου εγγραφη (πριν ενα χρονο περιπου)  ειναι γιατι μερικοι απο σας με βρηκατε και με προσκαλεσατε να γινω “φιλη” σας.  Ετσι πρεπει να ξερετε οτι ανεβαινω μονο οταν δω καποια προσκληση, αλλα μονο και μονο να δεχτω την προσκληση. Βρισκω εκει δωρακια και μηνυματακια, και αρκουμαι στο να χαμογελαω.  Δεν προσθετω “applications” και σπανια μα πολυ σπανια να γραψω καποιο μηνυμα εκει.  Μπορει και να θεωρειται αγενεια αυτο στον κοσμο του facebook, αλλα ειναι κατι που ειλικρινα δε μα τραβαει καθολου.

Ετσι λοιπον πριν μερικους μηνες, μια μερα που βαριομουνα, ειπα να ψαξω να βρω αν υπαρχει καποιος με το ιδιο (σπανιο) πατρικο ονομα με μενα στο συστημα. Τσουπ λοιπον, βγαινει ενας νεαρος.  Λεω απο μεσα μου, να δεις που αυτος ειναι μακρυνος συγγενης, και χωρις να χασω χρονο του στελνω ενα μηνυματα ψαχνοντας να βρω καποια σχεση οικογενειακη. Ο ευγενεστατος νεαρος (οικογενειακο μας !!) μου απαντησε αμεσως, αλλα με παρεπεπμψε στην θεια του η οποια .. δειτε συμπτωση λεγοταν Δεσποινα επισης, και εχοντας το ιδιο πατρικο επωνυμο,  αποκαλυψε οτι τα χρονια που μεγαλωνα εγω ως Δεσποινα Μ.  στην Αθηνα, στην ιδια πολη μεγαλωνε αλλη μια Δεσποινα Μ.  που ομως, δεν ειχαμε ιδεα η μια για την αλλη.

Ηρθα σε επαφη με την Δεσποινα Μ. και ανταλαξαμε πολλα μεηλς και ανακαλυψαμε οτι ειμαστε δευτερες ξαδερφουλες (οι παπουδες μας ηταν αδερφια) και  οπως συνηθως συμβαινει σε πολλα σογια,  καπου σταματησε να υπαρχει επαφη απο νωρις. Βρηκαμε καποια κοινη θεια, που επισκεπτομασταν μικρες αλλα ποτε ταυτοχρονα ωστε να υπαρξει καποια επαφη.  Η θεια δεν υπαρχει πια.

Με την ξαδερφουλα μου που εχουμε σχεδον την ιδια ηλικια, συναντηθηκαμε το καλοκαιρι στην Αθηνα.  Βρεθηκαμε για καφε στον καινουργιο Ζοναρς.  Η αλλη Δεσποινα ειναι ενας υπεροχος ανθρωπος, ευγενικη, γλυκεια, κομψοτατη και με πολλα ενδιαφεροντα μερικα απο τα οποια εχουμε κοινα.  Σκεφτομαι οτι μια αλλη γυναικα με το ιδιο ονομα με μενα .. μονο ετσι θαθελα να ηταν!  Οχι απλα την συμπαθησα, αλλα τολμω να πω οτι την αγαπω ηδη. Και προσβλεπω σε μελλοντικες συναντησεις που για καποιο λογο που μαλλον δε θα μαθουμε ποτε, τις στερηθηκαμε μεχρι τωρα.

Ποιος ειπε κατι για το ιντερνετ;  Φιλια γλυκεια μου, ξερω οτι θα το διαβασεις!

Καλο Σαββατοκυριακο.

43 Comments leave one →
  1. September 18, 2008 10:04 pm

    Πολύ ωραίο πραγματικά να βρεθείτε μέσω Facebook που δεν το πολυπάς κιόλας.
    Μου αρέσει αυτή η ιστορία γιατί έχει εκείνο το θεϊκό μαγικό “αν”.. αν εσύ δεν είχες την έμπνευση να ψάξεις, αν ο νεαρός δεν είχε την ευγένεια να απαντήσει τότε δεν θα είχε βρεθεί η άλλη Δέσποινα
    Τώρα για το Facebook λογικά και εγώ ανήκω στη χειρότερη κατηγορία χρηστών , ειδικά τώρα που δεν έχω πολύ χρόνο κάνω να μπω μέρες.

    Η ελληνοαμερικανιά της ημέρας σε στίχο ανάλογο με το θέμα

    Βρεθήκαμε στα Face-book-ia και ας χαθήκαμε στα λούκια ( της ζωής εννοεί ο καλλιτέχνης )
    Καλημέρα δεσποινάριον στο μακρινό DC !

  2. September 19, 2008 1:08 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι μου.
    Μόλις γύρισα κι εγώ από την Κύπρο και είπα να σε επισκεφθώ. Μου άρεσε η ιστορία σου. Να λοιπόν που το ίντερνετ ενώνει και δημιουργεί και φιλίες όχι εκ του μακρόθεν, αλλά και εκ του σύνεγγυς.

  3. September 19, 2008 1:33 am

    Αχαχαχα, συμφωνούμε Δεσποινάριον. Βρέθηκα στο Facebook χωρίς καλά καλά να το καταλάβω αλλά κι εγώ δεν προσθέτω ποτέ applications ή άλλα τέτοια, αρνούμαι σθεναρά να μοιραστώ πληροφορίες και φωτογραφίες δικές μου και φίλων μου με όσους θέλουν να το εκμεταλλευτούν εμπορικά, αλλά είδες πόσο γλυκό είναι να βρίσκεις ανθρώπους δικούς σου; Χαίρομαι για τη συνάντησή σου με την άλλη Δέσποινα. Και σε άλλα τέτοια!
    Μου έδωσες ιδέα τώρα, τρέχω να ψάξω συγγενείς χαμένους στα πέρατα του κόσμου…

  4. September 19, 2008 1:47 am

    Δέσποινα,
    ευτυχώς που και το άλλο Δεσποινάριον έχει πάρει τα σωστά γονίδια!
    Από τις ωραίες εκπλήξεις που επιβεβαιώνει το ρητόν, ότι αν ζητάς θα πάρεις.
    καλημέρες πολλές !

  5. September 19, 2008 2:19 am

    Συμφωνώ απολύτως για το Facebook.. Και εγώ το ίδιο κάνω… Μπαίνω να δω αν έχω καμιά καινούρια πρόσκληση και ξαναβγαίνω τρέχοντας… Όμως για το internet γενικότερα, σιγά μην πούμε κουβέντα… Όπως ο χρυσός, μας φέρνει πιο κοντά….:-)

  6. September 19, 2008 4:22 am

    εγώ πάλι όταν ένα χρόνο πριν το ανακάλυψα ήμουν φανατική, εξάλλου φαίνεται κι από τα ένα σωρό τζιτζιμπλίκια που έχω εκεί μέσα. τώρα το βαριέμαι φρικτά, προσκλήσεις, δωράκια, καφέδες, σοκολάτες, γίνονται ignore, sorry…αλλά δεν μπορώ άλλο. μπαίνω καμιά φορά και αλλάζω στατους, θα μπω και τώρα μια που το συζητάμε. τώρα όμως σκέφτομαι ότι εμένα και να με ψάξει κανείς δεν θα με βρει γιατί έτσι του έχω πει να κάνει…να μη με μαρτυράει, λες να χάνω τους συγγενείς στα πέρατα της γης? πφφ δεν πειράζει, δεν μου αρέσουν οι συγγενείς :))

  7. September 19, 2008 5:07 am

    Kαλημέρα, Δεσποινάριον (Εσύ, βέβαια, θα κοιμάσια του καλού καιρού τώρα. Άλλωστε δεν θα ήταν και υγιές διαφορετικά. 3 τη νύχτα άυπνη)
    Face-book- απέχω συστηματικά από τότε που το χρησιμοποιούν κατά κόρον πολιτικοί και celebrities. Άκου 5-6000 φίλοι! Σιγά, ρε…
    Όσο για το ίντερνετ, με αποζημίωσε στο έπακρο κάι μόνο που σε ανακάλυψα. Χαλάλι ο χρόνος που έχω καταναλώσει πάνω από το pc, βόκσωντας στα απέραντα λιβάδια του διαδικτύου!
    Πολλά φιλιά

  8. September 19, 2008 6:13 am

    Το καλύτερο δωράκι σου έκανε το μουσουδοκιτάπι!😉

  9. September 19, 2008 6:37 am

    Καλημερα 😉 !!! Φωτεινη μαζι σου κι εγω… Μακρυα απο τα face book! Τις προαλλες εγινα εξω φρενων οταν η κορουλα μου μου ειπε γελωντας :
    Mπα μπα τωρα ποζαρουμε στο face book? Τοτε δεν ηξερα καν τι ηταν ! Με εβαλε στο λογαριασμο της οπου ειδα ολα τα παιδια των φιλων μας που σπουδαζουν ανα τον κοσμο, συν μια παιδικη της φιλη απο το δημοτικο ( με την οποια ειχαν χαθει χρονια) και που τωρα στο βρισκεται στο Michigan! Ωραιο το face book , σκεφτηκα!
    Mετα με πηγε σε μια σελιδα ιδιοκτητριας γνωστου εστιατοριου του Κολωνακιου ( μη γελατε !σας βλεπω ! ΄-) ) οπου ποζαριζα με οικογενειακους φιλους σε καποιο δείπνο. Η ιδιοκτητρια της σελιδας και φιλη καποιου απο την παρεα μας, η οποια και μας φωτογραφισε, ποτε δεν ρωτησε αν ηθελα να με.. “αναρτησει” ! Απλα.. το εκανε! Προσοχη λοιπον οταν αστραφτουν τα φλας! Μπορει αν βρεθειτε στο face book!

  10. September 19, 2008 7:31 am

    το facebook γι αυτο το λογο φτιαχτηκε περιπου, νομιζω! ο ιδρυτης ειχε σκοπο να βρεθει με παλιους συμμαθητες και φιλους…κατι τετοιο εχω ακουσει!
    γι αυτο δινουμε πραγματικα στοιχεια…η σχεδον πραγματικα (προσωπικα εχω δωσει το μισο μου επιθετο…αλλα κι ετσι μπορει καποιος να με βρει)
    πολυ ωραια η ιστορια σου : ))
    χρησιμοποιησες το facebook οπως πρεπει…φιλια!!!

  11. September 19, 2008 7:53 am

    @So Far Kαλημερα ματια μου απο το μακρυνο Ντ Σι! Φθινοπωρινη μερα σημερα και επειδη εχω ενα μητινγκ .. εκτος .. αργα εχω την πολυτελεια να απολαμβανω ενα καφεδακι απαντωντας σε σας! Η καλυτερη μου ωρα!! Λοιπον δεν αμφισβητω την δυναμη του φεησμπουκιού με τιποτα. Οσο μεγαλωνει το δικτυο τοσο πιο λειτουργικο γινεται στις αναζητησεις. Μαλλον μα ενοχλει που δε τολμας να βηξεις και αμεσως το βλεπεις..
    Despina evixe!!!!!!
    και επειδη δε θελεις να ξερει ολος ο κοσμος οτι εβηξες πρεπει να πας να του πεις
    ohi re gamwto mou den eviksa!! de mas paratas leo gw!!!
    και σου λεει μετα αυτο..
    Se ta mas twra pou den evikses.. afou se akousame mexri edw!!
    Κι εσυ βαριεσαι να ανοιξεις κουβεντα με μια ψαχτικη μηχανη που ξερεις οτι ειναι προγραμματισμενη καλυτερα απο τον δικο σου εγκεφαλο!!
    Το αρωματακι που μου στελνουνε δε το καταλαβα.. αφου δε.. μυριζει.. φατε ματια ψαρια, ασε τους φραπεδες απο Κομοτηνη και κατι αλλα χλιδατα που μπορουν να μετατρεψουν το Δεσποιναριον σε λατερνα περιφερομενη.
    Αφηνω την πλακα εχει και τα καλα του. Ενα μηνυμα σε φιλο φτανει σιγουρα εκει. Καποια στιγμη ηξερα να παω να κοιταξω εκει οταν ηθελα να βρω μια απαντηση. Η μια απο καρδιας κουβεντα.
    Και η αμφισβητηση .. αν που λες .. κανει το παιχνιδι πιο ενδιαφερον.
    Πολλα φιλακια !!!!!

  12. September 19, 2008 7:56 am

    @ Μεροπη καλως ορισες και παλι στη βαση σου. Περασα καποια στιγμη και διαβασα τι ομορφα περασες και συγγινηθηκα με μερικες σου αναρτησεις. Δεν εγραψα εκεινη την ωρα αλλα που θα παει .. θα μαζευτουμε και θα αρχισει παλι η κανονικη επικοινωνια. Οντως το ιντερνετ αν μαθεις να το χρησιμοποιεις σωστα, ειναι τεραστια ανακαλυψη. Ισως η μεγαλυτερη των καιρων. Σε φιλω και παλι καλως ορισες.

  13. September 19, 2008 8:02 am

    @kikitri Χα χα πηγαινε λοιπον και να μας πεις ποσα ξαδερφια, κουμπαρους και παρακλαδια αυτων θα βρεις. Νομιζω οτι αλλοι εχουν πολυ πιο τρελλες ιστοριες απο τη δικη μου να περιγραψουν. Αυτο με την εμπορικη εκμεταλλευση δε το ειχα σκεφτει, απλα ισως γιατι δεν εχω κατι .. προς εκμεταλλευση, αλλα δεν αμφιβαλλω οτι θα υπαρχει και ειναι και λογικωτατο. Καλη σου μερα και καλο Σαββατοκυριακο.

  14. September 19, 2008 8:03 am

    @Σοφια Σιγουρα, αν δε ζητησεις δεν παιρνεις. Η ευχαριστη εκπληξη για μενα ηταν οχι οτι βρηκα καποιο χαμενο συγγενη αλλα οτι.. ταιριαξαμε κιολας. Το αντιθετο θα με ειχε σταναχωρεσει μαλλον. Καλο Σαββατοκυριακο Σοφακι.

  15. September 19, 2008 8:06 am

    @fevis Ετσι ειναι .. ενα εργαλειο που αν μαθεις να το χειριζεσαι σωστα κανεις τη δουλεια σου.. και μετα .. καμαρωνεις. Εσυ εισαι και πιο ειδικη στο ..ιντερνετ απο μενα. Πολλες φορες διαβαζοντας ενα αρθρο σου σπευδω να δω .. τι εννοεις. Οπως εκεινη τη φορα με το Second Life. Μπηκα, λυσσαξα για δυο εβδομαδες .. και μετα το ξηλωσα απο το πι σι. Πφφφφ!!!!!!!

  16. September 19, 2008 8:10 am

    @μελισσουλα. Αντε μπες πλουμιστη μου μελισσουλα.. που ξερεις μπορει να σε περιμενει ενα τρακλοουντ δωρακια. Τωρα γαργαλιεμαι να παω να σου στειλω κι εγω καποιο δωρακι ετσι για την πλακα. Να το βρεις οταν γυρισεις απο την πολη του βορρα. Παντως η αλλη Δεσποινα ειναι πιο πολυ φιλη ετσι που ηρθαν τα πραγματα.. παρα συγγενης. Καλο ταξιδι!

  17. September 19, 2008 8:14 am

    @Φωτεινη. Αχ τι ειπες παλι και με εκανες και κοκκινησα! Εισαι πολυ γλυκο πλασμα βρε. Οσο για το φεηςμπουκ ειναι και αυτη η υπερβολη.. χιλιαδες φιλοι!! σιγαααα!!! Ακομα κι εγω εχω καναδυο που δε ξερω ουτε πως με βρηκαν, ουτε γιατι θελουν να ειναι φιλοι μου.. Καλο Σαββατοκυριακο εκει στο ομορφο νησι.

  18. September 19, 2008 8:14 am

    @ανλου Χαχαααα μουσουδοκιταπι!!!!

  19. September 19, 2008 8:19 am

    @λιακαδα. Εμ δε φτανει που σου εκαναν διαφημηση!!! Ελα αστειευομαι. Ειναι κι αυτο καποιο προβλημα. Το θεωρουν πολυ δυσκολο οτι θα το ανακαλυψεις οποτε δε ρωτανε. Χο χο ποια ειναι η ιδιοκτητρια;;; Ελα παλι αστειευομαι.. τελικα ομως τις περισσοτερες φορες ειναι του καθενος επιλογη, ποσα θελει να μοιραστει με τον υπολοιπο κοσμο!!!

  20. September 19, 2008 8:22 am

    @Unamama.. Χα χα.. ειπα κι εγω .. τι σοϊ επιθετο ειναι παλι αυτο!!!! Καλα που το διευκρινησες!!!! Και εχεις δικιο.. σαν μηχανη ψαξιματος ειναι μια χαρα. Φιλια μαμακουλινα!

  21. September 19, 2008 8:27 am

    @Despoinarion , δεν θα με ενοχλουσε το γεγονος αν ειχα ερωτηθει κι αν ειχε αφησει στη δικη μου διακριτικη ευχερεια την επιλογη της φωτογραφιας! Ppppp
    Ελα μου ντε.. Τζαμπα διαφημηση ! Για μενα? Για το μαγαζι της! ( ειδες μετριοφροσυνη?) λολ
    Την καλημερα μου!

  22. September 19, 2008 8:32 am

    Εαν σε ηξερε προσωπικα θα επρεπε να σε ρωτησει. Εχεις δικιο. Και τη δικη μου καλημερα χαμογελαστη και γλυκεια λιακαδα!

  23. September 19, 2008 8:54 am

    Πιστευω, πως ετσι κι αλλοιως επρεπε να ειχε πλησιασει ευγενικα και να ειχε ρωτησει να της επιτρεπετε κατ αρχας να φωτογραφισει! Κι οχι να αστραφτει το φλας κι εσυ να νομιζεις οτι ειναι για τη διπλανη παρεα.. στην οποια πηγε μετα και καθησε! Τελος παντων! Τωρα εμαθε! Ρωταει πριν!
    Λες να φορεσουμε τα καπελακια μας στραβα και να παμε ? χαχχα Πλακα θα εχει! Παντως το μαγαζι απο cheese cake, skiizei!

  24. September 19, 2008 8:57 am

    Cheese cake βρε αγαπη μου.. χαθηκε καμια…. ΚΑΡΥΔΟΠΙΤΤΑ!!!! Πφφφφφ Χα χααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!

  25. September 19, 2008 8:59 am

    Ωχ! Μάλλον είμαι η τελευταία των μοϊκανών! Δεν είμαι στο facebook ακόμα, δεν έχω προλάβει… Αλλά θέλω να ξαναβρεθώ με 2-3 φίλους από τα παλιά και ξέρω ότι έχω πολλές πιθανότητες να τους εντοπίσω μέσω του facebook… (Τι δωράκια και αρώματα είναι αυτά; Είμαι άσχετη!!!)

  26. September 19, 2008 9:03 am

    Ωραία εκπληξη λοιπόν το facebook!!! Eχω ακούσει πολλές τέτοιες ωραίες ιστορίες ..Και εγώ το βαριέμαι … φιλί

  27. September 19, 2008 9:08 am

    Ασπαααα!!! τι κανεις παιδι μου με το πισι εκει; Ακου δεν εισαι στο Φεηςμπουκ. Χα χα .. Γραψου παραυτα! Αντε να βρεις τους φιλους σου και την .. υγεια σου!! Κοιτα ειναι κατι παιχνιδακια που ο “φιλος” σου στελνει σε εικονιτσες .. δωρακια τα οποια μετα φαινονται στην αρχικη σου σελιδα. Εσυ κανονικα πρεπει να ανταποδωσεις εται λεει το σαβουαρ φεησμπουκινγκ αλλα εγω προσωπικα το εχω.. χμ χμμμμ,…

  28. September 19, 2008 9:10 am

    @Πηνελοπηηηηηηηηηηηηηηηη .. εσυ κι αν πρεπει να γραφτεις!! Σελεμπ βρε καρδουλα!!! Σελεμπ!!!!!

  29. September 19, 2008 10:07 am

    Kαλα! Αφου η ορεξη σου τραβαει καρυδοπιτα 8α σου στειλω με delivery ενα ταψακι απο το Σπιτικον! χιχιχι

  30. September 19, 2008 10:53 am

    Αγαπητον γλυκοδεσποιναριον….
    Εγω δεν εχω φατσε μπουκ!
    Για δυο λογους;)
    Ο πρωτος ειναι,οτι ειμα ασχημος και ντρεπομαι να βαλω φωτογραφια μου.
    Ο δευτερος και βασικοτερος ειναι,οτι δεν …εχω παρελθον!!!
    Τι να ψαχνω λοιπον;)
    Εγω γλυκο μου,εχω …μονο μελλον!!!
    Ξαναγεννηθηκα αυτες τις μερες!!!!
    Ααααα…τι καλα που ηταν!!!!
    Φιλια πολυχρωμα!

    Υγ…το ξεχασα;

  31. September 19, 2008 12:40 pm

    Δεσποινάκι δεν ξέρω αν το σύστημα μου σηκώνει να γνωρίσω και αλλο κόσμο εχω ξανοιχτεί τόσο πολύ και σε διάφορα σημεία του κόσμου in reality βάλε και τα virtual μαζί καταλαβαίνεις τώρα 😉

  32. September 19, 2008 12:45 pm

    Εμένα μου άνοιξε λογαριασμό στο facebook μια φίλη μου – ούτε αυτό δεν έκανα!… Δεν μπαίνω σχεδόν ποτέ, μια φορά μόνο έψαξα ονόματα και βρήκα το μεγάλο μου έρωτα του σχολείου!!! Δεύτερο ποστ στη σειρά, δεσποινάκι, που με γυρίζει στα παλιά!… Θενξ, μ’ έχει πιάσει τρελή νοσταλγία αυτές τις μέρες…. Σε φιλώ🙂

  33. September 19, 2008 2:37 pm

    H ξαδερφούλα σου είναι τόσο κούκλα όσο εσύ,Δεσποινάκι;Πρόσεξε γιατί αν απαντήσεις “ναι” πρέπει να μου πεις αν υπάρχουν και άνδρες ελεύθεροι στο σόι σας!

  34. September 19, 2008 4:04 pm

    Έχω κι εγώ προφιλ στο facebook και συμφωνώ απολυτα,
    ξενέρωτο το βρίσκω,αλλά μου έκανε εντύπωση αυτό που
    μου είπαν οι4 μόλις φίλοι μου(αυτοί με κάλεσαν)ότι βρήκαν
    παλιούς γνωστούς μέσα από κει !
    Αλήθεια, πώς τους ψάχνεις;δεν ασχολήθηκα ποτέ μου!
    Καλή σου μέρα φιλαράκι

  35. September 19, 2008 5:07 pm

    Εγώ πάλι, που ξέρω καλά τις συγγένειές μου, προτιμώ να τις ξεχάσω, παρά να ανατρέξω σε αυτές…Απα πα πα πα….

  36. September 19, 2008 8:27 pm

    :-O

    Κοίτα μη χαθείτε τώρα!!!

    Εχω βρει κι εγώ φίλους από τα παλιά (όχι συγγενείς) αλλά η απόσταση σκοτώνει😦

  37. September 19, 2008 9:15 pm

    @liakada merci

    @personlich Κακως ντρεπεσαι γιατι εισαι μια χαρα παλληκαρι. (αυτος θελει επιβεβαιωση οτι ειναι ομορφος ο μπαγασας να μου το θυμασαι πφφφ) Χαιρομαι που περασες καλα και ξεκουραστηκες . Ελπιζω στο μελλον να θυμασαι καμια ομορφη λεπτομερεια απο το παρελθον. Φιλια εμπριμε.

    @Penelope Μπραβο. Κι εγω καπως ετσι ειμαι κι ας μην εγραψα βιβλιο. Φιλακια.

    @δενδρογαλη Α ωραια ιδεα παω να βρω τις παλιες μου αγαπες.. πως και δε το σκεφτηκα μονη μου; Μπραβο βρε δενδρογατιτσα. Φιλακι.

    @Valisia Αααα!!! εσυ τα κανεις τα κομπλιμεντα με πολυ απιθανο τροπο. Μπααα δεν εχουμε….

    @kostaslogh Εχει ψαχτηρι, βαζεις το ονομα που σε ενδιαφερει και ψαχνει στη βαση δεδομενων. Καλημερα και σε σενα Κωστακη

    @Artanis Καμμενη ε; Χμμμ…

    @mad Μπα δε νομιζω γιατρουκο μου. Νομιζω ειμαστε και οι δυο ενθουσιασμενες.

  38. September 20, 2008 4:56 am

    Εκπλήσσομαι. Δευτέρες ξαδέρφες και να μη γνωρίζεστε; Γίνονται αυτά τα πράγματα;

  39. September 20, 2008 6:58 am

    Και ομως γινεται Νικο μου, δεν ειναι υπερβολη. Εχω την εντυπωση οτι καπως ετσι εγινε. Ο πατερας μου σχεδον κολλησε στο σοϊ της μαμας και σπανια ασχοληθηκε με δικους του συγγενεις. Καπως ετσι εγινε και απο εκεινη την πλευρα. Δε μας απασχολει παντως. Απειλουμαστε με βροχη σημερα🙂 λεω εγω τωρα…

  40. September 20, 2008 11:25 am

    thanks!

  41. September 20, 2008 11:36 am

    απο τις θαυμασιες περιπτωσεις του διαδικτυου..τι φοβερη τυχη…το facebook ουτε εγω το μπορω,απιστευτα βαρετο το βρισκω παρομοιως…(ευτυχως δηλαδη!…)

  42. Kατερινα permalink
    September 20, 2008 1:56 pm

    Καλησπέρα Δεσποινάκι!Αυτό το μηχανή ψαξίματος μου άρεσε.Δεν έχω f b. Η αδελφή μου ασχολείται πολύ΄Άσε που μου είπε ότι έβαλε κάτι φωτο που είχαμε βγάλει στη παραλία και τρελάθηκα.” dlt, dlt γρήγορα “η θεότρελη!!!!
    Η βραδιά θα κυλήσει σ ένα φιλικό σπίτι απόψε. Η βροχή μας μάζεψε λίγο, αλλά ήταν οτι έπρεπε για να εγκαινιάσω τα μποτίνια ε??Αφορμή ήθελα νωρις νωρίς.(χι χι…) Φιλάκια να έχεις καλό ΣΚ ότι και να κάνεις

  43. September 20, 2008 3:43 pm

    @Κωστας my pleasure

    @cook Παντως μερικοι δε το αλλαζουν με τιποτα μαγειρισσα μου. Εκει μεσα ξημεροβραδιαζονται.

    @Κατερινα Λεγεται και ψαχτηρι Κατερινα μου Χε χε πως τη λενε την αδερφη σου; Να δω κι εγωωωωω!!!! Η βραδια θα κυλησει εδω αποψε με ενα μονο καλεσμενο. Μη βιαζεσαι για τα μποτινια, θα βαρεθεις να τα φορας! Σημερα πηγα στον προμηθευτη αλκοολ που σου ελεγα και την βρηκα σε tripel αλλα οχι σε quadrupel. Πηρα μια αλλη και βλεπουμε. Παγωνει!!!!

Leave a Reply

