Skip to content

σας εχω στο τσεπακι μου!

September 22, 2008

Κυριολεκτικα αγαπημενοι μου φιλοι.  Απο σημερα και στο εξης θα μπορω να ενημερωνομαι ανα πασα στιγμη που .. ποτε.. πως.. ποιος και τι!  Το Δεσποιναριον αποφασισε προχθες να ενημερωθει τεχνολογικα,  και απεκτησε το πρωτο του iPhone.  Το οποιον δεν ειναι ενα απλο τηλεφωνακι αλλα ενα εκπληκτικο κομπιουτερακι τσεπης που παρεπιπτοντως λειτουργει και ως τηλεφωνο.  Το κυριωτερο ειναι οτι εχει συνδεση ιντερνετ παντου μεσω της τηλεφωνικης μου εταιρειας (ΑΤ&Τ) Ετσι – λογικο δεν ηταν; – το πρωτο που εψαξα να βρω ειναι αν μπορω να δω το ιντερνετικο μου σπιτι ακα μπλογακιον.  Με απαλο αγγιγμα του χεριου μεγενθυνει η εικονα και με ενα χαδι κανει scroll.  Και οταν γυρισω την οθονη πλαγια, γυριζει και η εικονα μαζι!  Αυτο ηταν που κυριολεκτικα με εχει τρελλανει και νομιζω οτι το ψιλοζαλισα.

Εχει GPS locator,  iTunes για μουζικα και φυσικα μετατρεπεται σε iPod, καμερα,  καιρο, χρηματηστηριο, σημειωματαριο, ευκολη προσβαση στο e-mail και χιλια δυο αλλα που ακομα δε τα εχω ανακαλυψει πρακτικα ακομα.  Βρισκομαι σε φαση “καινουργιο κοσκινακι μου και που να σε κρεμασω”.  Το πασπατευω συνεχεια κι ελπζω να μην αρχισει να διαμαρτυρεται και ακουσω κανενα iSihtir.

Οι διαστασεις του ειναι 12εκ.Χ6εκ.Χ1εκ.  Χωραει και στο πιο μικρο μου τσαντακι.  Επομενως που καιρος για blogging τωρα.. παω να παιξω!!!! 😛

22 Comments leave one →
  1. September 22, 2008 11:07 pm

    Δεσποινάριον,
    Με γειά το iphone αλλά το πάς φυρί-φυρί να μένεις μόνο στη μπλογκογειτονιά. Ακόμη και στο τηλέφωνό σου, εμείς οι μπλογκογείτονες θα είμαστε παρέα σου.
    Εγώ πάλι λέω να συμμαζέψω την τηλεφωνίτδά μου και να κόψω το κινητό.
    Φιλάκια και να βάλεις πολλές ελληνικές μουσικές, έτσι;

  2. September 23, 2008 12:58 am

    Με υγεια και χαρά το καινούργιο μαραφετάκι! Ήταν στο πρόγραμμα για τα Χριστούγεννα αλλά χάλασε το αυτοκινητάκι μου και πάνε τα λεφτουδάκια μου σε φλάτζες! Άσε που το παίζω διακοσμήτρια και σχεδίασα καινούργια κρεβατοκάμαρα. Έχω μεγάλη αγωνία να δω αν βγει καλή. Αν είναι όλα εντάξει θα στην δείξω. Καλή μέρα
    Δέσποινα η εξερευνήτρια στο καινούργιο παιχνιδάκι!

  3. September 23, 2008 1:53 am

    Mε ‘γεια το καινούριο εργαλείο!
    Να το χαίρεσαι. Εγώ δεν είμαι για τέτοια μη μου άπτου πραγματάκια.
    Με τέτοια φρούτ-φρουτ συμπεριφορά που έχω, (όπως τρέχει η γλώσσα μου τρέχουν και τα χέρια μου), θα το μπλοκάρω 100 φορές τη μέρα.
    Άσε που το κινητό μου το ‘βαλα στην κωλότσεπη του παντελονιού, κάθισα στο ποδήλατο κια το άμοιρο δίπλωσε , τσάκισε στα δύο! Κι ήταν τόσο κομψό και λεπτούλι…αλλά στα χέρια μου βρήκε το δάσκαλό του!
    Πολλά φιλάκια!

  4. September 23, 2008 4:27 am

    με ‘γεια το κοσκινάκι!! εγώ το περιμένω… αγωνιωδώς!
    φιλάκια

  5. September 23, 2008 5:01 am

    μεγειες…μεγειες!!!!
    δεν το κοιταω και πολυ γιατι δε με παιρνει…με τοσα εξοδα που κανω για το σπιτι αυτη την περιοδο, αναγκαστικα εχω περιορισει τα προσωπικα μου : ))

  6. margarita permalink
    September 23, 2008 5:38 am

    καλη σου μερα απο οπου και να με διαβαζεις.. Επεστρεψα στη βαση μου με το γνωστο μιζερο καιρο και εχασα και το σηριαλ μοναστηρια + μπιζνες που μου εφιαχνε τη διαθεση καθε μερα… Δεν θελω μολις γυρισα να αρχισω τη μουρμουρα , αλλα αν συνεχισεις ετσι με τη σχεση σου με την επικοινωνιακη τεχνολογια κοιτα μη χαθεις στο χωρο της απλ.. και ψαχνομαστε… κατα τα αλλα εγω ψαχνω ακομα τα τηλεφωνα σε ενα ξεχαρβαλωμενο καταλογακι χειρογραφο…. και χαιρομαι που κανεις δεν με βλεπει οταν του μιλαω στο τηλεφωνα.. Μια σκετη συντηρηση!!! Αλλα ο Βαγγελης θαυματουργησε .. σε διαβεβαιω..

    φλακια απο Μοναχο με Οκτομπερφεστ!!! more news to come..

  7. September 23, 2008 5:48 am

    Με γειές…με γειές!!!!
    Κοίτα τι φτιαχνει ανθρωπο…… μεσ’ το τσεπάκι τον κόσμο ΟΛΟ…..
    Αξιοθαύμαστη η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας που συνεχώς μας εκπλήσσει…
    Μακάρι να είναι μόνο για καλό…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. September 23, 2008 6:20 am

    Πολύ Φιν-Φον το νέο iPhone!
    Μες την τεχνολογία σε βρίσκω!!!!! Και εγώ θα ήθελα ένα τέτοιο… λες να πάρω ένα …καταναλωτικό?
    Καλημέρα!!!

  9. Εβίτα permalink
    September 23, 2008 6:43 am

    Να υποθέσω ότι καφέ δεν φτιάχνει ε; Πφφφφφφφ !

    ΥΓ. Με ‘γειά, με ‘γειά ! άντε και καλά παιχνίδια !

  10. September 23, 2008 7:04 am

    @tutti Αγαπημενοι μου τσεπακο-φιλοι Πριν ξεκινησω για μια γεματη και απαιτητηκη μερα, να ομολογησω οτι δεν ηταν και τοσο δραματικα επιβαρυντικη αυτη η ιστορια για μενα γιατι ηταν στο προηγουμενο συμβολαιο με την ιδια εταιρια οτι τον Σεπτεμβρη 2008 ως καλη πελατισσα θα μου εκαναν το upgrade. Γενικα γκατζετου δεν ειμαι, αλλα αυτο το μαραφετακι μου εχει παρει τα μυαλα. Ως γνωστον τα μυαλα ειναι ολιγα και ερμαια της πρωτης φιν φον περιπτωσης. Ελπιζω να τα καταφερω το βραδακι να απαντησω στα σχολια σας ξεχωριστα. Και .. οχι δε παω να παιξω.. παω να τραβηξω λιγο κουπι!

  11. Κατερίνα permalink
    September 23, 2008 7:48 am

    Μεγειες καλοριζικο, να το ευχαριστηθείς.Πολύ καλή σκέψη και αγορά. Είσαι ένα hi-tech γλυκοδεσποινάριον πια και εμείς οι πιο τυχεροί τσεπακο-φίλοι που δεν θα σε χάνουμε, λεπτό. Καλή συνέχεια και καλή δουλίτσα φιλιά

  12. September 23, 2008 10:04 am

    Nice, nice!! Έχει βγάλει και ένα η HTC, touch diamont νομίζω το λένε, σκέτο κουκλί!… Νομίζω ότι και τα κινητά τηλέφωνα (όπως και τις τηλεοράσεις) τα επιλέγουμε με βάση την εμφάνιση, είναι σαφές, έτσι;; Ποια τεχνολογία και πράσιν’ άλογα – άμα είναι ωραιούλι το γκατζετάκι αξίζει να το αγοράσεις!!
    Φιλιά 🙂

  13. September 23, 2008 11:16 am

    “σας εχω στο τσεπακι μου!”
    Εγω 8ελω σε κεινο το τσεπακι,πανω απο την καρδια σου!
    Ισως καταφερω ετσι,να κανω την Cαρμεν την απονη..να ζηλεψει;)
    Γιατι σε διαβαζει μανιωδως..στα κρυφα!!!
    Φιλια ..αερατα απο Αλγερι μερια!

  14. September 23, 2008 11:53 am

    Mεγαλεία Δεσποινάκι μου βλέπω!!1 μεγιά μεγιά και με καλή καρδιά την τελευταία ετσι και αλλιώς την έχεις 😉 φιλί

  15. September 23, 2008 1:07 pm

    Μέσα στην τεχνολογία σε βρίσκω…. Έχω γίνει πράσινη από την ζήλια μου…:-)

  16. September 23, 2008 1:51 pm

    Είναι καταπληκτικό, το έχω σταμπάρει κι εγώ! Να μας ενημερώνεις αν σου αρέσει για να προγραμματίζουμε κι εμείς τις κινήσεις μας! Φιλιά.

  17. September 23, 2008 2:58 pm

    Με γειά!

  18. September 23, 2008 3:33 pm

    ζηλευωωωωω….το ειδα και ξετρελλαθηκα….με γεια!!!

  19. September 23, 2008 6:05 pm

    Με γεια και με χαρά, καλά παιχνίδια και καλα σερφαρίσματα, όπου κι αν βρίσκεσαι, δεσποινάριον, όσο για το ότι δεν είσαι γκατζετού, καλά μην ορκίζεσαι κιόλας… Ασε που ποτέ δεν είναι αργά!

  20. September 23, 2008 6:19 pm

    Παίξε, παίξε κορίτσι μου τώρα που είσαι μικρούλα, γιατί μετά…
    Το τέλειο της τεχνολογίας ποιος μα γλυτώνει τώρα.
    Καλορίζικο να είναι το παιχνιδάκι σου και να μας γράφεις.
    Φιλάκια φθινοπωρινά!

  21. September 23, 2008 7:43 pm

    Mε γεια!! Με γεια! Ευχομαι συντομα να ανακαλυψεις ολες τις δυνατοτητες που εχει το καινουριο σου παιχνιδακι! Ζηλευω λιγουλακι το ομολογω..
    Αυτα τα μαραφετια εχουν τις απειρες δυνατοτες! Εκλαψα δεν σου κρυβω οταν ¨εχασα το κινητο μου ” τοσο σε σημειο που ως και ποστακι ανεβασα. .. ενα HTC 3300 notepad ηταν .. Απιθανο! Οποτε συμμεριζομαι τη χαρα σου !
    Ειχα διαβασει για το iphone αλλα δεν ηταν τοτε ακομα σιγουρο το ποτε θα κυκλοφορουσε στην Ελληνικη αγορα. ..
    Κι επειδη ειμαι Phone addict ( ειδες τι κομψα το εθεσα? χααχα ) τσακιστηκα και τα ακουμπησα στη Νοκια!
    Καλο surfing λοιπον γλυκο μου Δεσποιναριον ! Καλοριζικο !!!

  22. September 23, 2008 8:37 pm

    @Ιουστινακι Οοοοχιιιι δε νομιζω.. αλλα ειναι βολικο βρε παιδι μου, ολα μαζι σε οικονομικη συσκευασια. Και ευκολο στη χρηση σου λεω.. ειμαι εντυπωσιασμενη. Τωρα πρεπει να το φορτωσω με “μπλιμπλικια” και να περασω ολα τα νουμερα γιατι δεν μπορεσα να τα μεταφερω απο το αλλο. Πφφ!

    @Σοφια Ευχαριστω! ναι αντε να δουμε τι σχεδιασες. Θα ξαναβρεθει η εθκαιρια, εσυ να εισαι καλα.

    @Φωτεινη αυτο ειναι λιγωτερο μη μου απτου απο αλλα. Δε θελω να το “πουλησω” αλλα μονο αν το κρατησεις στα χερια σου θα δεις ποσο καλο εργαλειο ειναι. Το τηλεφωνο.. δε το βαζουμε στην κωλοτσεπη βρε! Πφφφ!! εμπλεξα με αγοροκοριτσα!!! Φιλακια χε χε!

    @μελισσουλα .. αντε καλως να το δεχτεις να ανταλαξουμε και ες εμ ες.. ειναι πολυ φιν φον στα ες εμ ες χο χο χο !

    @unamama Ειναι το φθινοπωρο παντα απαιτητικο, βαλε απο πανω και τα χαλια της παγκοσμιας οικονομιας, βραστα μαμακουλινα. Που θα παει θα πεσει η τιμη του.

    @μαργαριτα Καλωσορισες γλυκεια μου φιλενας! Σε ειχα αφησει καπου στην Κηφησια και σε ξαναβρισκω σ’ αυτο το κουτι με τα σχολια!! Βρε ουτε εμενα με βλεπει κανεις!! τι ασχετο πλασμα θεε μου!!!! Εξ αλλου γιατι να μη σε δουν, απ’ οτι καταλαβα κουρευτηκες και ομορφηνες. Οκτομπερφεστ ε; Ουμπα πα ουμ πα πα!!!! Φιλακια!

    @Γλαρενια. Σ’ ευχαριστω .. ναι αισθανομαι καπως πιο … σπουδαια απο προχτες .. χα χα! Δεν εχω σκοπο να το παρακανω, γενικα δεν κολλαω αλλα ενα μεηλ θα μπορω να το δω.. καθ’ οδον!! Φιλι!

    @Μαρκονακη χα χα πρωτη μου φορα ειμαι ενθουσιασμενη τοσο με ενα επιτευγμα της τεχνολογιας. Λες να χρειαζεται δανειο;; Καλημερα ματια μου!

    @Εβιτα Οχι δε φιαχνει καφε, λεω να το επιστρεψω!!!!! Πφφ!

    @Κατερινα .. ειπαμε ηταν μια αναβαθμιση που την περιμενα. Εκεινο που δεν ηξερα ειναι .. ποσο θα το ερωτευομουν το παλιοπραμμα!!! Φιλακια!!

    @Δενδρογαλη ολα τα αλλα ειναι κοινες οδοντοκρεμες προσεχε. Εμπιστευομαι την τεχολογια της Απλ. Σε αυτα διαφωνω δεν διαλεγω με βαση την εμφανιση η το χρωματακι αλλα τη λειτουργικοτητα. Εν τω μεταξυ εχω κι ενα Μακ φιν φον εδω και 2 χρονια στο γραφειο και οι λειτουργιες μου ειναι πανω κατω γνωστες.

    @Γατονι αερατο απο τ’ Αλγερι!! Μπααα γυρισε η Καρμεν.. γιουπιιι…ε τοτε να την κανουμε να ζουλεψει!! Μπεκα στο τσεπακι γρηγορα! χα χα!! Να περνας καλα Κωστακη!!

    @Πηνελοπη μου να εισαι καλα καρδουλα, ολο γλυκα πραμματα λες!!! Φιλι!

    @Ευη πες παιδι μου στο αφεντικο σου να σου παρει ενα για να κανονιζεις συνεντευξεις και επαγγελματικα ραντεβΑ!!! Φιλια!! Ελπιζω να στεγνωσες!!

    @Ασπα Να το παρετε!!!! Να δωσεις ενα και στο Βασιλη να σου στελνει τρελλα ες εμ ες!!!! Φιλια!!

    @Kiki Ευχαριστω πολυ.

    @cook εεεε!! δεν εχω δικιο;

    @kikitri Οχι βρε Κικιτσα, δεν ειμαι γκατζετου. Ουτε θα γινω.. τωρα ειναι αργα πια!

    @Μηθυμναιος. Χα χαααα το σκεφτηκες πολυ αυτο το μικρουλα; Ωραια ακουγεται, μακαρι ναταν και αληθεια. Ασχετα ομως δε θα σταματησω να παιζω Στρατουλη μου! Σε φιλω!

    @λιακαδα . Που θα μου παει θα το ξεσκονισω .. με το κΟΥνητο μου εχω τυπικη σχεση ανοχης, και τωρα ολα τα αλλα με ενθουσιαζουν πιο πολυ απο το τηλεφωνο. Καλη σου μερα και σ’ ευχαριστω πολυ.

Leave a Reply

