Skip to content

πιπερι και στα λαχανα

September 23, 2008


Δειτε στην πρωτη φωτογραφια ποσο ομορφα σχηματιζεται το κρυσταλλακι της μαστιχας. Της αρωματικης μαστιχας που μια φορα κι ενα καιρο εδινε το αρωμα της μονο στις τσικλες και στα λαχταριστα υποβρυχια. Δειτε κατω στη ριζα των μαστιχοδενδρων το ασπρο ψιλοκοσκινισμενο χωμα απο αργιλο που βοηθα να μαζευτουν οι κρυσταλλοι της μαστιχας καθαροι για περεταιρω επεξεργασια. Το Δεσποιναριον εβγαλε τις φωτογραφιες αυτες στο χωριο Αρμολια της νοτιας Χιου (μελλοντικο ποστ) που εκτος απο μαστιχοχωρι ειναι και κεντρο αγγειοπλαστικης.

Ειναι γνωστο οτι η μαστιχα δεν μπορει να ευδοκιμησει σε κανενα αλλο μερος του κοσμου, εκτος απο τη νοτια Χιο.  Ουτε στη βορρεια, ουτε πουθενα αλλου.  Θελετε οι εδαφικοι παραγοντες (το αργιλωδες και ασβεστολιθικο εδαφος), θελετε το μικροκλιμα, οπου και να προσπαθησαν να καλλιεργησουν το μαστιχοδενδρο, δε τα καταφερε κανεις. Το δενδρακι μεγαλωνει αλλα δεν παραγει το δακρυ με το υπεροχο αρωμα.  Το δακρυ που συμφωνα με την Χιακη παραδοση, κυλησε για πρωτη φορα στον κορμο του σχινου οταν επεσε πανω το το αψυχο σωμα του Αγιου Ισιδωρου.

Η μαστιχα απο τα παλια χρονια, οταν ακομα οι ανθρωποι εψαχναν για γιατρικα στη φυση, ανακαλυφθηκε οτι ειχε θεραπευτικες ιδιοτητες κυριως στην ουλοθεραπεια.  Ετσι το πρωτο ισως προιον που κυκλοφορησε απο γνωστη φαρμακευτικη οικογενεια της Χιου ειναι η οδοντοπαστα. Αντιβακτηριακη, λευκαντικη και ουλοθεραπευτικη.  Η ιδια οικογενεια τα τελευταια χρονια εχει αναπτυξει μια τεραστια βιομηχανια προιοντων με μαστιχα και εχει ανοιξει υποκαταστηματα σε ολη την Ελλαδα και προσφατα και στη Νεα Υορκη.  Ηταν καιρος λοιπον να γινει αυτη η εμπορικη εκμεταλλευση της θαυματουργης μαστιχας και η εξαγωγη της.  Μεχρι προ τινος οι μεγαλυτεροι εισαγωγεις μαστιχας ηταν οι Γιαπωνεζοι που ανακαλυψαν και εκτιμησαν τις ιδιοτητες της κυριως στη λειτουγια της πεψης.

Συντομα οργανωθηκαν και οι μαστιχοπαραγωγοι της Χιου, και ανοιξαν παραρτηματα σε πολλα μερη της Ελλαδας προωθωντας τα Χιακα προιοντα σε ομορφες συσκευασιες.

Η μαστιχα λοιπον μπηκε στα σαπουνια μας,  στα καλλυντικα μας,  στα κουλουρακια μας,  μπηκε παντου.  Εαν μπειτε σε ενα απο αυτα τα μαγαζια που ανεφερα παραπανω,  θα απορησετε ποσα προιοντα καινουργια κυκλοφορουν με μαστιχα.  Το  μαστιχελαιο που ειναι σχετικα ακριβο αλλα συμφερει γιατι περιεχει ολο το αρωμα της μαστιχας, και μια σταγονα φτανει να αρωματισει ενα κεηκ ειναι μια καλη αγορα για επιδοξους ζαχαροπλαστες.  Ο Στελιος Παρλιαρος μας εχει δωσει πολλες συνταγες με μαστιχα και ομολογω οτι η πανακοτα που εχω φιαξει προσωπικα ηταν θεϊκη.

Περσυ ειδα στους μαστιχοπαραγωγους, καφε με αρωμα μαστιχας. Πηρα να δοκιμασω, αλλα αποδειχτηκε, ανθρακες ο θησαυρος.  Οχι μονο αρωμα μαστιχας δεν ειχε αλλα χαλαγε και τη γευση του καφε.  Τωρα εαν ο καφες ηταν πιο ευπεπτος, αυτο δε το ξερω, αλλα επειδη θεωρω τον καφε απολαυση απογοητευτηκα.  Φετος παλι ειδα ενα βιβλιο μαγειρικης της κυριας Νταϊανας Κοχυλα σε εκδοση μαστιχοπαραγωγων με τιτλο MASTIHA CUISINE. Το αγορασα (καθοτι κουζινοβιβλιοσυλλεκτρια)  και το αφησα την κουζινα μου στην Αθηνα. Ουτως η αλλως τα περισσοτερα υλικα δε θα τα βρω εδω. Διαβαζα ομως συνταγες με μαστιχα ακομα και σε ψαρι. Δε ξερω γιατι κατι δε μου πηγε καλα.  Δε θελω να βιαστω να κρινω το βιβλιο και τις συνταγες του πριν το δοκιμασω.  Απο τη μια η κυρια Κοχυλα δε με εχει απογοητευσει, απο την αλλη, μαστιχα παντου καπου με ενοχλει.

Επισης ειδα και σε αλλες μαρκες καλλυντικων πλεον την προσθηκη της μαστιχας. Λογικο ειναι οταν υπαρξει εμπορικη επιτυχια σε ενα προϊον, να γινεται εκμεταλλευση.  Οταν καποια εταιρεια εχει επιτυχια στα προϊοντα της ειναι απαραιτητο να ανανεωνεται. Παρασκευαζονται και λανσαρονται στην αγορα καινουργια προϊοντα  συμφωνα με τις παρουσες αναγκες του καταναλωτικου κοινου και συμφωνα με τα τελευταια τρεντς. Εκει λοιπον φοβαμαι  μη φτασουμε σε σημειο να λεμε ..πιπερι και στα λαχανα.

Το πιο αγαπημενη καλλυντικη σειρα του Δεσποιναριου ειναι η σειρα Fresh (Κεραμος) της εταιρειας Mastic Spa. Τα προϊοντα εκτος απο μαστιχα περιεχουν ιαματικο νερο απο τα Αγιασματα, τις ιαματικες πηγες της Κεραμου στη Βορρεια Χιο.  Ειναι τα πιο δροσερα σπρεϋ και λοσιον σωματος και μοσχομυριζουν και μαστιχουλα.  Ισως καποια στιγμη να γινει καποια κινηση να αναβιωσουν τα περιφημα ιαματικα λουτρα στα Αγιασματα που καποτε ηταν  η ΑΙδηψος του ανατολικου Αιγαιου.  Το τοπιο ειναι μαγευτικο αλλα η παρακμη εκδηλη.

Η μαστιχα ειναι μια γευση που ειτε αρεσει πολυ ειτε καθολου. Καποτε ειχα φερει παιδικες οδοντοπαστες για δυο κοριτσακια φιλων μου και απο τοτε οταν πηγαινω στην Ελλαδα μου δινουν παραγγελιες για οδοντοπαστες. Μεταξυ μας μου ειπε ο μπαμπας τους, αυτες μας αρεσουν κι εμας!! φερε περισσοτερες!!

Πανακοτα με Μαστιχα

Απο το βιβλιο “Ευκρατες Γευσεις” του Στελιου Παρλιαρου

600 γρ. κρεμα γαλακτος (35% λιπαρα)

100 γρ. γαλα

1 κλωναρακι βανιλιας

2 γρ. μαστιχα

60 γρ. ζαχαρη

2 φυλλα ζελατινας

Βραζουμε το γαλα, την κρεμα γαλακτος με τη μαστιχα, τη ζαχαρη και το κλωναρακι βανιλιας κομμενο καθετα και ανακατευουμε. Μολις το μειγμα αρχισει να φουσκωνει, το αποσυρουμε απο τη φωτια και προσθετουμε τα φυλλα ζελατινας, αφου προηγουμενως τα εχουμε  μαλακωσει σε κρυο νερο. Αφηνουμε το μειγμα να κρυωσει ανακατευοντας σταδιακα. Αδειαζουμε το μειγμα σε ατομικα φορμακια η σε φορμα της αρεσκειας μας. Βαζουμε τα φορμακια στο ψυγειο τουλαχιστο για 5 ωρες, ωστε να κρυωσουν. Λιγο πριν σερβιρουμε, ξεφορμαρουμε την κρεμα βουτωντας τη φορμα μεσα σε ζεστο νερο για λιγα δευτερολεπτα. Το γλυκο συνοδευεται με τη σαλτσα της αρεσκειας σας.

(Το Δεσποιναριον προτεινει βυσσινο η βατομουρο για γευστικη και χρωματικη αρμονια!)

35 Comments leave one →
  1. September 23, 2008 11:28 pm

    Πόσο θεά είσαι Δεσποινούλα! Θα αρχίσω την ξενάγησή μου στη Χίο απο τις γέυσεις και τις μυρωδιές της μαστίχας. Και αύριο κιόλας θα τρέξω στο mastic spa του Rockland (δυό βήματα απ΄το σπίτι μου) για να δοκιμάσω την σειρά των καλλυντικών. Είχα αγοράσει κάτι μάσκες και ήταν απόλαυση.
    Τώρα και οδοντόκρεμες. Αύριο μετά τον πρωινό καφέ κατευθείαν στο μαγαζάκι και το Μάιο στη Χίο για το real thing!
    Ευτυχώς που δάκρυσε το δέντρο για τον Αγιο Ισίδωρο κι έχουμε μείς τό απόλυτο προϊόν.
    Μόλις γυρίσαμε απο τη Vicky Christina Barcelona του Woody Allen. Εκπληκτική σάτιρα, indeed !όπως θάλεγε και η lady Penelope (εν εκκινήσει για Αθήνα).

  2. September 24, 2008 1:25 am

    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Στην αρχή λέω, κόσμημα είναι…μετά είδα την μαστίχα. Έχεις δίκιο με το πιπέρι και στα λάχανα. Και που θα βρεθεί τόση μαστίχα αν αρχίσουν όλοι να βάζουν σε όλα?
    Τέλος πάντων, και το κείμενο με βάζει σε ιδέες, να δοκιμάσω νέα καλλυντικά και γεύσεις, γιατί όπως έλεγε και μια ψυχή, μη βάζεις στη μούρη σου ότι δέν βάζεις στο στόμα σου!
    καλημέρες πολλές!

  3. September 24, 2008 1:28 am

    Και μένα μου αρέσει πολύ η μαστίχα… Άσε που κάποτε, πολύ,πολύ, πολύ παλιά, όταν δούλευα σε διαφημιστικές είχα περάσει και από την ΣΥΝΕΔΙΑ και είχα αναλάβει τον λογαριασμό της ΕΛΜΑ. (ξέρεις, τις τσίχλες).. Οπότε την σημειώνω την συνταγή και θα την “εκτελέσω” κάποια στιγμή, ελπίζω όχι δια ριπών οπλοπολυβόλου…🙂 Φιλάκια!!!

  4. September 24, 2008 2:10 am

    Δεσποινάκι μου,
    η μαστίχα σαν τσίχλα ήταν η αδυναμία μου από τότε που κυκλοφορούσε σε μορφή πρωτόγονη, ακατέργαστη σχεδόν. Σκληρή και αρωματική. Κι εγώ να βάζω δύναμη να μασάω αυτή τη σκληρή τσίχλα και να μου λένε κι από πάνω πως αναμασάω σαν την κατσίκα μας. Πάντα στην τσάντα μέσα ένα κουτί τσίχλες χιώτικες. (ΕΛΜΑ που λέει κι Fevis).
    Από μαγειρική… μ’ έχασες πάλι. Να ‘ναι καλά η μανούλα μου που μαγειρεύει, εγώ την κουζίνα την επισκέπτομαι μόνο για ν’ ανοίξω το ψυγείο να πάρω νερό, φρούτα ή ό,τι άλλο υπάρχει μέσα.
    Έχω ανακαλύψει μια κρυφή ροπή προς το μασούλημα όσο είμαι στην κουζίνα, πράγμα επιβλαβές για τη σιλουέτα μας, οπότε αποφεύγω τις συχνές επισκέψεις στον χωρο αυτό.
    Αυτά πρωινιάτικα από το ηλιόλουστο Ρέθυμνο. Φιλάκια

  5. September 24, 2008 4:09 am

    Και στον Όμηρο αναφέρεται οτι οι άνθρωποι την χρησιμοποιούσαν για να αρωματίζουν την αναπνοή τους…(Αυτό το παραθέτω χωρίς σχόλιο…)
    Καλημέρα καλή μου…

  6. margarita permalink
    September 24, 2008 4:17 am

    παληα μου τεχνη κοσκινο.. Εγω με τη τσιμπλα (που λεει ο λογος) στο ματι να διαβαζω τις συνταγες σου και να λιγουρευουμαι μαστιχες κλπ.. στην ομιχλη .. ( κακουργα διαφορα τη ς ωρας!!) οδοντοπαστες περνω και εγω απο το μαστιχα σοπ του Βενιζελος….
    Απροπο τι φοβερο update φοτο .. πανω δεξια…. !!!
    φιλακια να κανουμε και καμμια δουλεια μεχρι να ξυπνησετε εσεις εκει περα..

    ΥΓ μασαω τσιχλα ΕΛΜΑ αυτη τη στιγμη..!!!! Τι συμπτωση!! χιχιχι

  7. FoodJunkie permalink
    September 24, 2008 4:32 am

    Γεια σου Δέσποινα,
    Καιρό έχω να περάσω από εδώ! Ωραίο το πόστ και έχεις απόλυτο δίκιο για τη μαστίχα. Τη συνταγή του παρλιάρου την έχω φτιάξει και είναι όντως θεϊκή. Πάντως τα καλλυντικά δεν τα εμπιστεύομαι. Επειδή κάτι έχει 0.0001% μαστίχα δεν σημαίνει πως κάνει και καλό…

  8. September 24, 2008 4:42 am

    Καλά με τη μαστίχα το είχα να το λέω εδώ στους αλβιόνες , αυτό που πείνετε τώρα (όταν τους έβαζα το λικεράκι) δεν θα το βρείτε πουθενά αλλού παρά στην Ελλάδα Χίο, είναι τόσο σπάνιο μπλα μπλα και κάνει καλό σε όλα από στομάχι μέχρι το καυστικό χιουμορ, το θεραπεύει και αυτό!! Εγώ δεν έπινα μικρή βλέπεις😉 H φώτο της μαστίχας είναι καταπληκτική indeed! φιλί

  9. September 24, 2008 5:18 am

    και η πανακότα, και η μους μαστίχας με μαρέγκες που έχω κάνει επανειλειμμένως εγώ είναι καταπληκτικά γλυκάκια🙂
    από τις τσίχλες πάντως μου αρέσουν μόνο οι ΕΛΜΑ, οι άλλες δεν είναι τόσο ωραίες.
    η κρεμούλα με μαστίχα και βούτυρο καριτέ που μου χάρισες…. φανταστική! θενκς γιου Δεσποινούλα μου!

  10. September 24, 2008 7:27 am

    Πάντως ένα έχω να πω:κι η βόρεια κι η νότια Χίος έχει βγάλει μαργαριτάρια.Κι όλα αυτά;Ως πρώτες ύλες και με καθόλου επεξεργασία.

  11. Κατερίνα permalink
    September 24, 2008 7:42 am

    Να σου πω κ εγώ τις κρέμες προσώπου δεν τις πολυεμπιστευομαι,αλλά σαμπουάν, κρέμα σώματος, οδοντόκρεμα (ναιαιαιαιαιααι!!!!)κρέμα-μάσκα μαλλιών είναι τέλεια! Η αδελφή του Σ.Παρλιάρου έχει μια εκπληκτική ταβέρνα στη Ν.Μάκρη “η αυλή του κυρ-Αντώνη”,όπου εκτος από φοβερό σπιτικό φαγητό,σερβίρει γλυκά με μαστίχα και αχ αυτή η πανακότα είναι πράγματι, τρέλα. Τώρα απ την άλλη ψάρι με μαστίχα,κάπως είναι!Δεν ξέρω αλλά γευστικά μου ρχεται λίγο ανάποδα! Κατά τα άλλα δροσούλες-βροχούλες και φθινοπωράκι για τα καλά. Φιλιά πολλά καλημέρα και καλή δουλίτσα Δεσποινάκι

  12. September 24, 2008 8:08 am

    Ελα Δεσποινούλα…τι κανεις;;;χαθήκαμε…
    Λοιπον η μαμακα μου έφτιαχνε γλυκο του κουταλιού συκαλάκι και έβαζε μέσα σε καθε συκο ένα κομματάκι μαστίχα ακατέργαστη που την αγόραζε σε ζελατίνη, από πίσω ένα κομματι αμύγδαλο ξεφλουδισμένο για να μη φύγει η μαστίχα και έξω έξω ένα καρφάκι γαρύφαλο. Με το βράσιμο του γλυκού έφευγε το γαρύφαλλο και έμεναν μεσα η μαστίχα και το αμύγδαλο!!!
    Θυμάμαι το έτρωγα μόνο και μόνο για να μου μεινει στο τέλος η μαστίχα να τη μασάω!!!!
    Δε μου λες…να διαβάσω στην αυριανή εκπομπή την
    Απίστευτη Ιστορία μου στο Facebook;;;;
    Περιμενω να μου απαντήσεις…θα εχω το νου μου γιατι είναι και η διαφορά ώρας ……
    Μμμμμμακια σου

  13. September 24, 2008 9:04 am

    Λατρεύω τις τσίχλες με μαστίχα Χίου. Αυτή τη στιγμή έχω στην τσάντα μου ένα πακέτο της μάρκας ΑΒ (των supermarket AB Βασιλόπουλου) χωρίς ζάχαρη, που από ότι γράφει το κουτί παράγεται στη Χίο για λογαριασμό της αλυσίδας. Θα δοκιμάσω και τη συνταγή που φαίνεται υπέροχη (αλλά τα 600 γρ. κρέμα γάλακτος 35% με … πληγώνουν). Φιλιά!

  14. September 24, 2008 9:16 am

    Μια γρηγορη καλημερα σε ολους. Πανω στη βιασυνη μου περιελουσα χερι μου με καυτο καφε! Αουτς!!! Οπως παντα θα ειμαι παλι εδω το βραδακι. Θελω να απαντησω μονο στη Νανουλα. Φυσικα και μπορεις, σου εστειλα και μεηλ.

  15. September 24, 2008 1:35 pm

    Η φύση έχει τους τρόπους της να μας καταπλήσσει! Όσο για τα καλλυντικά …κρέμομαι κυρίες μου από τα χείλη σας!
    Θα σε απολαύσουμε αύριο δια στόματος Νανούκας!!!
    Καλό βράδυ!!!!

  16. panathinaeos permalink
    September 24, 2008 1:53 pm

    είναι φανερό ότι έχουμε μπροστά μας μια πρόκληση σε πολλαπλά επίπεδα, και διαστάσεις,
    η μαστίχα είναι μια καλλονή που δεν παίζει με τα εύκολα, αλλά ως ντίβα έχει υψηλές απιτήσεις, αλλά και απομιμήσεις.
    επειδή λοιπον δεν έχω ακόμη φτάσει στο σημείο να ασχολούμαι με καλλυντικά, θα περάσω στον πιο γνώριμο χώρο της μαγειρικής.
    εκεί, η ανυπέρβλητη αρθρογράφος με οδηγεί στα ορντέβρ και όχι στα γλυκά που προτείνει.
    επιφυλάσσομαι λοιπον να δημιουργήσω και να προσκαλέσω.
    ευχαριστώ την μαστιχοεπή οικο-δέσποινα για την έμπνευση!

  17. September 24, 2008 3:12 pm

    Ανήκω σε αυτούς που τη λατρευουν..τόσο που ενθουσιάστηκα με τον καφε φιλτρου με αρωμα μαστίχας απο το mastichashop…πριν καιρό ειχα κανει και μπιφτεκια με μαστιχα και μου άρεσαν πολύ….η πανακοτα είναι τελεια λεμε…θα τη δοκιμασω και με μαστιχα!
    μαστιχα 4 ever!🙂

  18. September 24, 2008 3:46 pm

    Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις, Δέσποινα, και με τον τίτλο σου ΚΥΡΙΩΣ!
    Η τσίχλα ΕΛΜΑ με τρελλαίνει, η οδοντόπαστα μαστίχας επίσης, τα γλυκά δεν παίζονται, ο Σκίνος (λικέρ) το ίδιο. Ειδικά για τα γλυκά στην Ταβέρνα του Αντώνη, το καταπληκτικό φαγάδικο όπου μαγειρεύει η Νίκη Χρυσανθίδου -αδελφή του Στέλιου Παρλιάρου- έχω να σας πω ότι τα φιάχνει ο γιος της ο Φώτης Χρυσανθίσης που είναι εξαιρετικός ζαχαροπλάστης, ακολουθεί τα χνάρια του θείου του, δίπλα του έμαθε άλλωστε, και συνεργάζεται πάντα μαζί του-όπως και η αδελφή του- είναι με λίγα λόγια το δεξί του χέρι. Οτι φιαχνει αυτή η οικογένεια είναι απλά το καλύτερο. Αξίζει να επισκεφτείς την ταβέρνα όταν ξανάρθεις για να δοκιμάσεις αυθεντικό πολίτικο σπιτικό φαγητό και γλυκά υψηλής ζαχαροπλαστικής. Θυμάμαι κάποτε που μας είχαν καλέσει ο Στέλιος και η Νίκη, είχαν φιάξει ένα χειροποίητο υποβρύχιο, κατάλαβες τι εννοώ το καλοκαιρινό γλυκό του κουταλιού μέσα σε παγωμένο νεράκι, που θα μου μείνει για πάντα αξέχαστο!
    Η μαστίχα όμως φαίνεται ότι δεν μόνο είναι Χιώτικο προϊόν. Διάβασα πρόσφατα ότι αυτή η ιστορία είναι μύθος, καλλιεργείται και στη Βουλγαρία, ψάχνω να βρω το δημοσίευμα για να σου το προωθήσω. Δεν έχω διασταυρώσει πάντως την πληροφορία και θέλω να το κάνω.
    Σε κάθε περίπτωση επωφελούμαι από την ιαματική και αρωματική της συνεισφορά. Ακου και μια συνταγή. Βάζεις σε ένα γυάλινο μπουκάλι μια χουφτίτσα δάκρυα μαστίχας και το γεμίζεις με εμφυαλωμένο νερό, το αφήνεις να τραβήξει και πίνεις κάθε πρωί με άδειο στομάχι ένα ποτήρι από αυτό το αρωματισμένο νεράκι. Μόλις φτάσει στη μέση προσθέτεις το νερό που λείπει και αφήνεις τη μαστίχα να διαλύεται σιγά σιγά. Κρατάει πολύ καιρό. Λένε πως ρίχνει τη χοληστερίνη, δεν το ξέρω, εγώ το έκανα ένα διάστημα και μου έφιαξε το στομάχι. Και τώρα θα το ξανακάνω. Και τίποτα να μην κάνει είναι απλά υπέροχο και σου φιάχνει τη διάθεση. Καλημέρα, κικιΤΡι

  19. September 24, 2008 4:03 pm

    φοβερες οι πληροφοριες σου!
    εγω δοκιμασα φετος στις διακοπες ενα conditioner της mastic spa…ηταν πολυ καλο!
    απιστευτο που δεν ευδοκιμει πουθενα αλλου το δεντρο…

  20. September 24, 2008 4:23 pm

    Το βρήκα και σου το κάνω κόπι πέιστ από το μπλογκ Εντός Εναλλάξ. Και φαίνεται πώς είναι έτσι γιατί μίλησα με τον blogger που το ανέβασε
    ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ … ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
    Αύγουστος 30, 2008 · 3 Σχόλια
    Όλα τα παραμύθια έχουν ένα τέλος, όπως αυτό που έλεγε πως μόνο στην Χίο ευδοκιμούν τα μαστιχόδεντρα. Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης η φύση έφτιαξε εργοστάσιο μαστίχας και στην Βουλγαρία (μπορεί και να την συμφέρει περισσότερο) και στα πλαίσια της κορόιδο-ποίησης έμαθα πως οι εισαγωγείς βαφτίζουν την Βουλγάρικη μαστίχα Χιώτικη.

  21. September 24, 2008 8:12 pm

    @Ioustinaki Μια Καναδεζα στο Ανατολικο Αιγαιο.. μου αρεσει σαν τιτΟΥλος βιβλιου εικονογραφημενου! Κοιτα να δεις εκει στο Μακρυνο Μοντρεαλ να απολαμβανετε παραρτηματα του Μαστικ Σπα κι εμεις εδω ατην πρωτευουσα του πλανητη ..να ξεραινεται το δερμα μας επικινδυνα Πφφ!! (εδω εμεις το μονο που ξερουμε να κανουμε ειναι να γινομαστε απαιτητικοι.. ζηταμε απο τον κοσμακη να πληρωσει εξτρα φορους για να ανασανουν οι τραπεζες και να ξαναρχισει παλι η πλασματικη ευημερια αμ πως!!) Και μετα την λοκαλ παρενθεση να σου πω οτι αυτη η σειρα δεν εχει πολλα προιοντα και ειναι σε μεταλλικο μπουκαλακι. Δε θα μου κανει εντυπωση αν δε τα βρεις γιατι δεν ειχε επιτυχια γενικα, (μονο σε μενα μαλλον ειχε) Θελω να παω σινεμα ρε γαμωτο ρε Καναδεζα κι εχω πηξει με τις δουλειες. (μιλ παρντον για τις βωμολοχιες αλλα εχουμε πηξει εδωπερα με τα διαφορα!!!!) Σε φιλω και παω να οργανωσω το χρονο μου.. α δεν υποφερομαι πλεον!!!

    @Σοφια Ειδες Σοφια σαν κρυσταλλακι Swarovski που κρεμεται απο το δεντρο ειναι. Καλα ειπαμε ο καφες ηταν μουφα, αλλα και μερικα αλλα δε θαναι; Αν δε μου ακουγεται καλο δε το δοκιμαζω. Η πανακοτα παντως ειλικρινα αξιζει. Οσο για το αλλο, κατι ηξερε ο Λαμπρουκος που εβαζε φιλετακια στα μαγουλα για να στρωσει.. ετσι!!! Καλημερα σου!

    @fevis Φυσικα και τις ξερω τις τσιχλες. Θα ηθελα εδω να σας προτεινω τις τσιχλες Lifedrops SARANTIS σε ροζ η σε γαλαζια συσκευασια. Εχουν απ’ εξω τους 3 κλασσικους μυλους στο Βρονταδο, εκει που ο Ερρικος περναγε τα καλοκαιρια του μικρος και κολυμπουσε. Η γαλαζια συσκευασια ειναι ζωρις ζαχαρη και απροσμενα καλη παρ’ ολα αυτα. Για σας που θελετε να αποφυγετε τις θερμιδες. Να τη δοκιμασεις την συνταγη. Σουπερ!!! Μπορεις να χρσιμοποιησεις και εμφανισιμα μπωλακια και να μην εχεις να ξεφορμαρεις τελευταια στιγμη ( το τιπ τηε τεμπελας!) Φιλακια.

    @Φωτεινη Εγω παλι δεν ειμαι γενικα φιλη του μασηματος. Μπορει να μασησω για 5 λεπτα και μετα στοπ μολις φυγει και η γευση. Δοκιμασε και αυτη που ανεφερα παραπανω. Προσωπικα μου αρεσε πολυ. ΤΕΜΠΕΛΑ!!!!! πφφφφ!! Καλα λιγο μασουλημα δε βλαφτει, μετα καβαλας το ποδηλατο (χωρις κΟΥνητο στην κωλοτσεπη) και φευγουν τα εξτρα!!! Φιλια απο το ηλιολουστο Ντι Σι!

    @Αρτανις Εχεις δικιο το εχω διαβασει κι εγω. Το νησι κατοικειται απο αρχαιοτατων χρονων. Και φυσικα καποτε ο ανθρωπος αναζητουσε τα παντα στη φυση. Δε λες που τα ανακαλυψαν ολα αυτα και μας τα περασαν κι εμας, αλλοιως αντε να φιαξει σημερα το Δεσποιναριον πανακοτα με μαστιχα! Καλη σου μερα.

    @μαργαριτα Πλυσου αγαπη μου πρωτα (που λεει ο λογος) μεχρι χτες ησουνα στα νησια και στις λιακαδες. Μαζεψου εχουμε και παρουσιασεις!!! Χα χα ειδες εχω κανει ενα μαλλι Ραπουνζελ να το ριξω κατω απο το παραθυρι μου να ανεβη ο πριγκιψ!!!!! Φιλακια!

    @FoodJunkie Ιωαννα μου αυτο σκεφτομουνα κι εγω προχτες που σε ειδα στου Τεντ. Ειναι πια κλασσικη αυτη η συνταγη. Με τα καλλυντικα ναι συνηθως βλεπεις η μαστιχα ειναι το τελευταιο συστατικο. Και γενικα απ’ οτι φαινεται την χρησιμοποιουν εκει για το αρωμα μονο. Γενικα λοιπον κρεμες προσωπου δεν αγοραζω ισως γιατι υποσυνειδητα να σκεφτομαι οπως εσυ, αλλα τα σαπουνια, η λοσιον σωματος και το σπρεϊ με ευχαριστουν στην οσφρηση τοσο και αισθανομαι και την ενυδατωση οποτε τα αγοραζω .. λογω ευεξιας.

    @Πηνελοπη Πραγματικα αυτο το λικερ ειναι υπεροχο. Παγωμενο μετα το φαγητο ε; Κινδυνευοντας να κατηγορηθω για διαφημηση.. φιαχνουν και εξαιρετικο λικερ μανταρινι και περγαμοντο. Φιλι !!

    @μελισσουλα. Θα τα δοκιμασω κι αυτα αν και ειμαι κρεμουλο-παιδο εγω. Χαιρομαι που σου αρεσε ..γιου αρ γουελκαμ.

    @Valisia Ναι ετσι ειναι και χαιρομαι που επι τελους αρχισε να γινεται σωστο μαρκετινγκ στα προϊοντα. Φιλακια κουκλι!

    @Κατερινα Α ναι και τα σαμπουαν ειναι πολυ ωραια.. καλα το μπανιο μας εχει καταντησει πια καλυτερο απο την κουζινα μας σε ευωδιες. Μανταρινια απο δω, μαστιχα απο κει, κανελλογαρυφαλα, βουΤΥΡΑΤΑ!!! πφφ! Κι εδω ειναι πολυ ομορφη η μερα αλλα απο αυριο αρχιζει συστηματικο.. μουλιασμα μεχρι και το Σαββατοκυριακο!!! Φιλια!

    @Νανουλα Θα μαζευτουμε παλι.. φθινοπωρο γαρ. Χααα ειδες τι σκαρφιζονταν οι μαμαδες για να μας μπουλωνουν στο φαγητο!!! Ωραιο το γλυκακι.. λιγωσα βραδιατικα … πφφ!! Ευχαριστως Νανουλα σου απαντησα και στο μεηλ σου! Σ’ ευχαριστω πολυ. μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμακια!

    @Ασπα Ειδες πανε τωρα ολοι και παιρνουνε τη μαστιχα μας ( καλα εγινα τωρα κι εγω χιωτισσα ξαφνικα!) και τη βαζουν στα προϊοντα τους. Ανταγωνισμος παιδι μου και σιγουρα θα ειναι πιο φθηνη απο τις κλασσικες. Καλα δοκιμασε μια φορα και μετα κανεις διαιτα. Ειμαι σιγουρη οτι θα αρεσει και στα ζουζουνακια. Σε φιλω.

    @Radio Marconi Ελπιζω Μαρκονακη μου να τα καταφερω να συντονιστω. Σε φιλω!

    @panathinaeos Ειναι αρκετος καιρος αγαπητε μου φιλε που εχω να σκαρωσω κατι με μαστιχα, και εχοντας φερει φρεσκα κρυσταλλακια και φρεσκο μαστιχελαιο απο το νησι των ανεμων, ισως συντομα το επιχειρησω παλι. Και ισως να δοκιμασω κατι εκτος των γλυκων για να εχω και μια πιο εμπεριστατωμενη γνωμη να εκφερω. Κι εγω σας ευχαριστω που ερχεστε απο τοσο μακρυα και διαβαζετε τις αναρτησεις μου.

    @cook Καλη μου ειλικρινα με τον καφε δε καταλαβα τιποτα. Ισως φταινε τα γευστικα μου κυτταρα αλλα μου φανηκε σα καφες με γλυφο νερο. (μα τοοσο πια!) Και μπιφτεκια!!! μα θα αρχισω να ανακαλω! Θα λεω τη γνωμη μου για οτι εχω δοκιμασει και οχι για οτι δεν εχω. Παντως το βιβλιο το πηρα και σιγουρα θα το χρησιμοποιησω στην επομενη μου επισκεψη στην Αθηνα.

    @kikitri Εσυ λοιπον εισαι σκετος θησαυρος. Θα φροντισω να επισκεφθω την ταβερνα σιγουρα. Ο Στελιος Παρλιαρος με κερδισε απο την πρωτη στιγμη. Ειναι απο τους λιγους που τολμουν να κανουν κατι διαφορετικο και παντα βγαινει νοστιμο. Ε! τωρα λες να μη ξερω το υποβρυχιο. Στην Ελλαδα μεγαλωσα.. τετοια ετρωγα κι εγω παιδακι (και μεγαλη δηλαδη) Τωρα που το θυμηθηκα, οι μαστιχοπαραγωγοι φιαχνουν και Μακεδονιο χαλβα με αρωμα μαστιχας, κι αυτο πολυ ενδιαφερον.

    Οι Βουλγαροι τωρα καλα καλλιεργουν, αλλα παραγουν και μαστιχουλα, και υστερα απο τοση επιτυχια που ειχε η προσφατη εκμεταλλευση της στην Ελλαδα, τι καθονται και δεν κανουν κατι; Χμμ.. τωρα παλι ολα αυτα ειναι υποθεση μικροκλιματος και εδαφων.. λες να πετυχαν ολες τις παραμετρους; Χμμμμ…. για δες!!!

    Οσο για το νερακι μου φαινεται πολυ δροσιστικη κατασταση! Θα το δοκιμασω. Σ’ ευχαριστω πολυ για ολα αυτα τα ενδιαφεροντα! Για την πληροφορια περι Βουλγαριας πρωτη φορα το ακουω κι εγω. Θα ψαξω να βρω πληροφοριες. Αλλα θελω να πιστευω οτι καπου υπαρχει καποιο … λουκι!!! Καλημερα και σε σενα!

    @unamama Ωραιο ειναι και το conditioner .. μοσχοβολαει και η μαλλουρα μαστιχα μετα!! Σε φιλω!

  22. September 24, 2008 9:27 pm

    Δεσποινάκι καλό,
    Δεν τα κατάφερα να πεταχτώ μέχρι το Rockland αν και πάω ποδαράτη. Ηταν πολύ ωραία μέρα για να κλειστώ σε εμπορικό κέντρο. Ετσι κι αλλοιώς κλείνομαι για το γράψιμο, οπότε το απόγευμα το πέρασα κάτω απ΄τον ήλιο.
    Καλά, δεν το πιστεύω. Φάγανε τα λεφτά του κόσμου τα κοράκια και οι καρχαρίες της Ουάσιγκτον και τώρα θα καταστραφεί η οικονομία για να σωθούν οι κεφαλαιούχοι- εγκέφαλοι του μεγάλου κόλπου. Κι ο Μακέιν πάει να συνδράμει στο πέρασμα του νόμου και καλεί τον Μπάρακ να εγκαταλείψει εκστρατεία για να σωθούν τα τράστ.
    Ελεος! Ευτυχώς που αντέδρασαν επιτέλους οι αμερικάνοι! Αφου τους βάλανε σε πόλεμο για να τα κονομήσουν οι Τσλενηδες και οι Μπούσηδες, τώρα ζητάνε και τα ρέστα να μη καταστραφούν οι killers της αμερικάνικης οικονομίας.
    Πώς τα ανέχεστε όλα αυτά και δεν ξεσηκώνεστε λαέ της Μεγαλης Αμέρικας;
    Μου έχει έρθει εγκεφαλικό, ένα πράγμα και είμαι και σοσιαλίστρια Καναδέζα!!!

  23. September 24, 2008 9:42 pm

    Κατσε να βαλω ενα λικερ μαστιχα να σου πω! Ωραια κι εγω ειμαι σοσιαλιστρια Γουασινγκτονιαν (υπαρχει τετοιο ειδος;) Τι θελεις να κανω; Να αδραξω ενα πλακατ και να κατεβω στη Μωλ .. μονη μου θα ειμαι! Θα με μπαγλαρωσουν και θα με στειλουν πισω στη μαμα μου και αντε μετα να δουμε ποιος θα κανονιζει το τραφικ στην ατμοσφαιρα! Απο αυτη την ιστορια το μονο καλο ειναι οτι ανεβηκε το κασε του Ομπαμα ενταυθα γιατι προς στιγμην με εκεινη την κουκλαρα απο την Αλασκα φοβηθηκε το ματι μου. Καλα τοσα χρονια και δεν μπορω να τον καταλαβω αυτο το λαο. Πολυ φοβαμαι ομως οτι ο νομος θα περασει. Μιαααα ζωη πληρωωωνωωω αμαρτιεεεςςς αλλονωωωωων!!!
    Καναδεζα καλα εκανες και πηγες και λιαστηκες. Μακαρι να το ειχα κανει κι εγω σημερα αλλα δεν προκαμα! Απο αυριο παλι και επ αοριστον θα βρεχει!! Και ηθελα να κανονισω καβουροφαγια για το Σαββατο! Πφφφ!

  24. September 24, 2008 11:38 pm

    H Χίος είναι ένα νησί που δεν έχω επισκεφτεί. Το έβαλα στα υπόψη.
    Είναι κρίμα να μην εκμεταλλευτούν τα ιαματικά νερά και να μη δημιουργήσουν ένα σύγχρονο σπα εκεί. Όπως στο Vichy ας πούμε. Αυτό το είδος του τουρισμού γνωρίζει άνθιση όλο το χρόνο , κακώς που δεν έχει προχωρήσει μια τέτοια ιδέα.
    Καλημέρα δεσποινάριον εκεί στο μακρινό DC , πνίγομαι στη δουλειά αυτές τις μέρες και δεν προλαβαίνω να έρχομαι καθημερινά και να αφήνω σχόλιο
    αν και σε διαβάζω
    Πολλές καλημέρες !!!!

    ΥΓ Θα συμφωνήσω απόλυτα με την πρώτη πρόταση της Ιουστίνης
    ¨Πόσο θεά είσα Δέσποινα ! “

  25. September 25, 2008 7:50 am

    @So_Far Πολλες καλημερες κι απο μενα φιλενας και ξερω για τις δουλειες σου και τις μετακινησεις σου και ξερω πως λειτουργεις και ξερεις τι αδυναμια σου εχω (μπλογκοειδη και μη)
    Πραγματικα θα ηταν ευχης εργο να γινοταν εκει καποια σωστη εκμεταλλευση. Η βορρεια πλευτα ειναι ορεινη και μες το πρασινο. Ομως δεν εχει ωραιες παραλιες, και παντα την χτυπανε τα κυμματα του βορρα και ισως αυτος ειναι ενας λογος που δεν το κανουν. Ισως ομως να ειναι και θεματα τοπικα-οικονομικα που δεν γνωριζω.

    Απολυτο φθινοπωρο σημερα με αντε δεκα βαθμους εξω και με την απειλη βροχης να κρεμεται πανω απο το Ντι Σι. Ειναι ομως και Πεμπτη πρωι που εχω δυο χαλαρες ωρες πριν κλειστω μεσα σε τεσσερεις τοιχους και πατησω το κουμπακι εναρξης μυαλοθυελλας (ελληνοαμερικανιστι μπρεϊνστορμι). Καποια στιγμη βεβαια φοβαμαι οτι θα γινει καποια εκρηξη και θα προσπαθω να μαζεψω τα ασυμμαζευτα αλλα μεχρι να ερθει εκεινη η ωρα παω να βαλω το κραγιον (εκεινο που βρηκα χτες ξερεις που) μηπως και τα καταφερω να σταθω στο υψος του επιθετικου προσδιορισμου που μου απονειματε, εσυ και η Καναδεζα. Καντε βρε ενα σκοντο.. δεν αντεχω το.. τσαλλεντζι!

  26. September 25, 2008 8:11 am

    Βάλε εσύ το κραγιόν σου και όλα θα γίνουν σιγά σιγά… φιλί

  27. September 25, 2008 8:21 am

    Και τη μασκαρα μου για να εχουμε ισορροπιες πανω κατω! Φιλι

  28. September 25, 2008 8:57 am

    Εκτυπώθηκε!!! Το απόγευμα θα πάω να πάρω τα υλικά χεχε. Χίλια ευχαριστώ, φαίνεται / ακούγεται τέλειο!

  29. September 25, 2008 9:42 am

    Μήπως τη μυαλοθύελλα θα την έλεγες κι εγκεφαλοκαταιγίδα; Λέω για να έρθει στο ασορτί της με τη Ντισούλα σου!
    Αντε φόρα το κραγιόν να σε δούμε κι εμείς τα κοριτσάκια να σε χαρούμε θεά!!!

  30. September 25, 2008 10:45 am

    Ο ελληνικός με άρωμα μαστίχας δεν είναι άσχημος…με τριαντάφυλλο επίσης. Εκεί που μάλλον το χαλάει είναι με το άρωμα του ούζου…😉

  31. panathinaeos permalink
    September 25, 2008 10:56 am

    η κατάσταση γίνεται όλο και καλύτερη σε αυτη την μυαλοκαταιγίδα που έχει προκαλέσει η θεά…
    απού που να ξεκινήσω;
    απο τη βόρεια χίο, που είναι μια μεσαιωνική κούκλα, και ελπίζω να παραμείνει έτσι, με τα απόμακρα χωριά, με τη σιγή της θάλασσας στις ατέλειωτες τρικυμισμένες παραλίες, με τα ανεμοδαρμένα δενδράκια, με τα περήφανα καστράκια στις μικρές χερσονήσους (αυτά τα στρογγυλά, που δεν θυμάμαι πως τα λένε οι ντόπιοι…)
    για την μεγάλη χώρα τι να πει κανείς;
    και ο νόμος θα περάσει και η κρίση θα περάσει και το ερώτημα είναι ποιος πληρώνει το μάρμαρο…
    εδώ όμως τα πράγματα είναι περίπου τα ίδια σε όλον τον λεγόμενο δυτικό κόσμο…
    πάντως καλό θα είναι να μην κατέβει η θεά μόνη της σε διαδήλωση, γιατί κινδυνέυουμε να την μπαγλαρώσουνε και να τη στείλουνε στο στρατόπεδο εκείνο στην κούβα για τους κακούς, και μετά εμείς τι θα κάνουμε;
    έρχομαι τώρα στο βαρύτατο θέμα γλωσσολογίας που μας άνοιξε η έγκυρη ανταποκρίτρια απο τους γαλλοκαναδούς.
    εγκεφαλοκαταιγίδα;
    ακούγεται πολύ βαρύ, και υποθέτει ότι μετέχει ολόκληρος ο εγκέφαλος στη διαδικασία..
    η επιστήμη έχει αποδείξει ότι στις εγκεφαλικές διεργασίες υπάρχει μεγάλη κατάτμηση και διασπορά, δηλαδή ένα κομματάκι του μυαλού μπορεί να είναι στη σύσκεψη, ένα άλλο να σκέφτεται τι θα μαγειρέψει, το παραδίπλα το τι θα φορέσει στη δέξίωση, το επέκεινα το τι είναι η αγάπη, και πάμε έτσι…
    επιστημονικώς λοιπόν, θα έλεγα ότι η θεά είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, με τον όρο μυαλοθύελλα, αφού εκείνο που έχουμε είναι μια συνεύρεση απο μικρά κομματάκια μυαλού, που το καθένα ανήκει σε άλλον/άλλην και λίγο ως πολύ βαράει το βιολί του ανεξάρτητα από το που πάει ο εγκέφαλος, ο οποίος συνήθως δεν πάει πουθενά…
    προσωπικά ως άνθρωπος και μάγειρας, θα πρότεινα και τον όρο “μυαλοβαβούρα”, αφού συνήθως επικρατεί χάος και δεν βγαίνει κανένα συμπέρασμα μέχρι τη στιγμή που ο επικεφαλής θα πει τι θα γίνει…
    επίσης μπορεί να προταθεί και ο όρος “μυαλοχαβαλές” γιατί άν βγάλουμε τα προσχήματα απο τη μέση, οι περισσότεροι πάνε για πλάκα στις συνάξεις αυτές και δεν τους καίγεται καρφάκι…
    καλό μεσημέρι στας αμερικανοκαναδέζας…

  32. September 25, 2008 12:50 pm

    Αγαπημένη Δεσποινούλα,
    Επίτρεψέ μου να καταχρασθώ το μπλογκοσαλόνι σου για να μιλήσω με Παναθήναιο- σκύβω ευλαβικά μπροστά στη μαγειρική του δεινότητα.
    Τρελλαίνομαι με όλες τις παραλλαγές περι μυαλοχαβαλέ κλπ , αλλά η εγκεφαλοκαταιγίδα κατ αμερικανούς (brainstorm) σημαίνει καταιγισμό του εγκεφαλου με πληροφορίες. Γι αυτό έδωσα την ως άνω μετάφραση, αλλά μετά την παρέμβαση αποσύρω την πρόταση.
    Με επεισε ο σέφ πως υπολείπομαι σε φαντασία η ταπεινή γαλλοκανδέζα των σοσιαλιστικών τάσεων και προτάσεων!
    Οσο για σένα Δεσποινιώ , αν σκεφτείς να κατέβεις στο Rose Garden με πλακάτ, δηλώνω συμπαράσταση κι ας με βάλουν στη λίστα των ανεπιθύμητων οι αμερικ(λ)άνοι σας.
    Φιλιά

  33. September 25, 2008 1:27 pm

    Πάντα μέσα στην τσάντα ένα κουτάκι μαστίχες – παλιά ΕΛΜΑ, τώρα αυτές τις ροζ και γαλάζιες που λες, που δεν ήξερα καν πώς τις λένε! Τις βρίσκω πάντα δίπλα στο ταμείο στο σούπερ μάρκετ και τις αγοράζω🙂

  34. panathinaeos permalink
    September 25, 2008 1:57 pm

    αγαπητή μπλογκο-δέσποινα,
    επίτρεψε μου την επέκταση της κατάχρησης που ήδη διέπραξε στο σαλόνι σου η ιουστίνη,
    έτσι είναι πάντα,
    οι κοινωνικοί και ευπρόσιτοι άνθρωποι έχουν ανοιχτά σπίτια και σαλόνια,
    για όλες τις απόψεις και πεποιθήσεις,
    εξάλλου αυτοί – δηλαδή εσύ – αποτελούν και το θεμέλιο της ανοικτής κοινωνίας…
    ευχαριστώ …
    μετά το πρελούδιο, απευθύνω θερμό χαιρετισμό στην ιουστίνη, και θέλω να αποκαλύψω ότι όχι, δεν είμαι ιάπων, παρακαλώ να μην σκύβετε μπροστά μου, γιατί θα πρέπει μετά να σκύψω και εγώ, και απο την πολύ ορθοστασία έχω κάποια ακαμψία, κασι μπορώ να μετατοπισθεί άκομψα κάποιος σπόνδυλος…
    και λίαν συντόμως θα αποκαλύψω επίσης την υστέρηση φαντασίας απο την οποία υποφέρω εδώ και χρόνια, εξ ου και συνήθως δεν καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου…
    η ταπεινή μου παρέμβαση οφείλεται σε μια “φλασιά” την οποίαν επέφερε από τη μια η Δ με την υπέροχη απόδοση του αμερικανικού όρου, και απο την άλλη η ιουστίνη με την εναλλακτική άποψη…
    αυτή εξάλλου είναι και η ομορφιά της κοινωνίας των ανθρώπων, ουδείς σοφός εξ εαυτού και μονήρης…

    ευχαριστώ λοιπόν που μου δώσατε, Δ και Ι αυτη την υπέροχη ευκαιρία

    και όπως συμβαίνει πάντα στις περιπτώσεις αυτές, ο διάλογος είναι καλύτερος από την “κατάληξη” του, που σε τελική ανάλυση είναι αχρείαστη…
    πάω τώρα να μασήσω καμμιά παλαιά ΕΛΜΑ γιατί ξέμεινα από σίελο…

  35. September 25, 2008 6:08 pm

    @mad Καλη επιτυχια γιατρουκο!! Θα εντυπωσιασεις! Φιλακια.

    @ioustinaki ασχετα πως θα την μεταφρασουμε αγαπημενη Καναδεζα, το γεγονος παραμενει οτι μονο εγω εδω μεσα υπηρξα σημερα το πρωι θυμα ανελεητων βομβαρδισμων των συνεδριαζοντων. Οσο για το κραγιον εδωσε λιγο χρωματακι οσονουπω στην φθινοπωρινη γκριζα συναξη των κυρίων. Τωρα να κατεβουμε με πλακατ καλη μου Καναδεζα εσενα το πολυ πολυ να σε στειλουν πισω στο ηλιολουστο Μοντρεαλ αλλα εμενα οπως ειπε και ο αγαπημενος μου φιλος, με βλεπω να πουλαω μπανανες στην Αβανα. Τωρα ομως που το σκεφτομαι .. ετσι υπαρχει περιπτωση να συναντηθουμε κι εμεις καποια μερα!

    Φιλακια!

    @anlu Τους αλλους δεν τους εχω δοκιμασει γοργονα μου και δεν μπορω να πω γνωμη, αλλα νομιζω οτι γενικα ειμαι προκατειλημμενη εναντιων την καφεδων που φς φς τους εχουν αρωματισει.

    @panathinaeos Τις Βιγλες θα εννοειτε αγαπητε μου Παναθηναιε! Απ’ οτι βλεπω εχετε περασει κι εσεις απο κει. Οποτε εχετε ζωντανη εικονα της αγριας αλλα πανεμορφης φυσης της Βορρειας Χιου.

    Με πλακατ δεν κατεβαινω παρα την συμπαρασταση της βορρειας φιλης μου για τους λογους που ανεφερα και σε κεινη.

    Και ερχομαι στο επιμαχο θεμα του μυαλου. Ξερετε για να λειτουργησει το μυαλο σε τοοοσα επιπεδα που αναφερατε .. πρεπει να διαθετει επαρκη αριθμο εγκεφαλικων κυτταρων το οποιον στην περιπτωση μου -οπως εχω αναφερει επανηλειμμενως- δεν συμβαινει. Στην τελευταια απογραφη εδηλωθησαν πεντε εγκεφαλικα κυτταρα -εν αποσυνθεσει κι αυτα- τα οποια τελευταιως ολο στο τρα λα λα τα βρισκω. Ακομα λοιπον και στην περιπτωση οπωςτης σημερινης μυαλοθυελλης μπορω ακομα να μαχομαι γιατι και οι υπολοποι δεν διαθετουν κατιτις παραπανω!!!!

    Σας στελνω εγκαρδιους χαιρετισμους εκει που αλωνιζετε! 🙂🙂🙂

    @Ioustinaki, ελευθερα ματια μου, χαιρομαι να βλεπω οτι επισκεφτεστε το σαλονακι εδω οταν εγω εργαζομαι σκληρα! Χε χε.

    @ δενδρογαλη Ναι ετσι τις λενε, οι τσικλες του ταμειου!!!🙂🙂🙂

    @panathinaeos Κριμα να λειπω την ωρα του διαλογου να ανακατευτω κι εγω λιγουλακι, αλλα που θα παει θα σας πετυχω καποια αλλη φορα. Χαιρομαι παντως που σας φιλοξενω αμφοτερους και σας διαβεβαιω, ουδεμια καταχρησις εσημειωθη. Σας ασπαζομαι αμφοτερους σταυρωτα!

Leave a Reply

