Skip to content

το δεσποιναριον κατω απο το κιοσκι

September 25, 2008

ΕΡΤ-Ελληνική ΡαδιοφωνίαΘελω να ευχαριστησω απο την καρδια μου την Νανουλα που χτες στην βραδυνη της εκπομπη “Κάτω από το κιόσκι” ,φιλοξενησε το δεσποιναριον. Η Νανα με την γλυκεια της εκφραστικη φωνη, μιλησε για το μπλογκ και για μενα και στη συνεχεια διαβασε την απιστευτη ιστορια μου απο το facebook, που ειχα αναρτησει πριν μια βδομαδα περιπου.

Ομολογω Νανουλα πως μεχρι τωρα δεν ειχα καταφερει ποτε να συντονιστω στην εκπομπη σου λογω ακαταλληλοτητας της ωρας. Στις 4 μμ ωρα ΗΠΑ που εσυ εκπεμπεις , εγω βρισκομαι ακομα στο γραφειο μου και ειμαι απο τους ανθρωπους που δεν ακουν μουσικη οταν εργαζονται, διαφορετικα θα το ειχα ηδη κανει.

Σημερα ομως εκλεισα την πορτα μου, ανεβασα τον ηχο, και σε απολαυσα ειλικρινα. Και συγκινηθηκα παρα πολυ. Ακομα λοιπον ενα μεγαλο ευχαριστω για την τιμη που εκανες στο μπλογκακι και σε μενα να μας φιλοξενησεις αποψε κατω απο το κιοσκι. Ευχομαι σε σενα οτι επιθυμεις και στην εκπομπη σου τρελλες ακροαματικοτητες. Και για να μη ξεφευγω και πολυ απο τις μπλογκοσυνηθειες.. μμμμμμμμμμμμμμμμακια αμερικεν τα πιο γλυκα που μου βρισκονται με ενα μικρο δακρυ για να σπασει η πολυ γλυκα.

Η Νανα Τσουμα εκπεμπει κάθε βράδυ Δευτέρα με Παρασκευή 11-12 το βράδυ στη ΝΕΤ 105.8.

23 Comments leave one →
  1. September 25, 2008 7:51 pm

    Δεσποινάκι,
    Είσαι δέσμια της δημοσιότητας. Περικυκλώνεσαι απο τις μιδιακές μπλογκογειτόνισσες, οφείλεις να το παραδεχτείς.
    Μακάρι να είχα ακούσει την εκπομπή . Ρίχνε καμιά προειδοποίηση πλίζ!
    Λοιπόν, εδώ είχαμε πάλι καλοκαιράκι αλλά χώθηκα αργά μέσα στο εμπορικό κέντρο. Δεν υπήρχαν οδοντόκρεμες- οι καναδοί ζητάνε ένα σωρό χαρτούρα για τα ιατρικά μου είπε ο κύριος Ξενοφώντας ο ιδιοκτήτης και βεβαίως δεν υπήραχν οι κρέμες σου.
    Οπότε την έπεσα σε κρέμες χειρός με άρωμα μαστίχα και ελίτσα, σε άλατα μάνιου με διάφορα αρώματα και σε δεκάδες σαπουνάκια να βάλω στα χειμωνιάτικα συρτάρια μου.
    Πάντως το σπίτι μοσχοβολάει μαστίχα κι εγώ έχω γίνει φάν του φιν φον προϊόντος της μικρής πατρίδας του Ερρίκου.
    Νάσαι καλά, μ έκανες και γέλασα με τα του Παναθήναιου!!!
    Φιλιά απο τα βόρεια μέρη και η Αβάνα μας περιμένει!

  2. September 25, 2008 8:46 pm

    Επειδη εγινε αναφορα χτες στα σχολια, ειπα να μη γραψω τιποτα παραπανω (αφου σου εχω πει οτι ειμαι ντροπαλη ρε παιδι μου) Η Νανα παρουσιαζει συχνα μπλογκερς και αποσπασματα απο τα γραφομενα τους στη βραδυνη της κουβεντουλα.
    Εμας παλι μας τελειωσε (ελπιζω προσωρινα) το καλοκαιρακι. Ψοφολογησα λιγο αρνουμενη να παρω μαζι μου ζακεττακι αλλα δε θα επαναληφθει. Βρεχει Καναδεζα και θα βρεχει οσο παει η προβλεψη .. για μερες!
    Χαιρομαι που μαστιχωθηκες πληρως και θα το αναφερω στον Ερρικο να φουσκωσει απο υπερηφανεια. Φιλια απο τον μουσκεμενο νοτο.

  3. September 25, 2008 11:57 pm

    Καλά Δεσποινάκι θεά Celebre…Αραγε έχει podcast η εκπομπή της Νανάς θα το ψάξω το θέμα…! Φιλί

  4. September 26, 2008 1:10 am

    Καλημέρα Δεσποινάριον,
    μικρές χαρές, μεγάλες συγκινήσεις!
    φιλάκια

  5. September 26, 2008 2:20 am

    Συγχαρητήρια! Φαντάζομαι συγκίνηση… Μακάρι να είχα ακούσει την εκπομπή… Μήπως υπάρχει τρόπος να την ακούσουμε τώρα; Φιλιά…

  6. September 26, 2008 5:00 am

    Μπράβο διάσημο πια Δεσποινάριον… Άντε και στο BBC!!!!!:-)
    υ.γ. αν ήξερες πόσο καλός άνθρωπος έχω γίνει τελευταία δεν θα το πίστευες…. Έχε χάρη που δεν θέλω να χαλάσω το καλό μου κάρμα και να επεκταθώ… Πάντως για σένα, χαίρομαι ειλικρινά, μέσα από την καρδιά μου!!!!!!

  7. September 26, 2008 5:30 am

    Τι κρίμα που δεν ήξερα την ώρα ν’ ακούσω τη Νανά να λέει την ιστορία σου! Κι όχι τίποτα άλλο, αλλά εκείνη την ώρα είχα εγώ τον υπόγιστή.΄(Έχουμε βγάλει βάρδιες για τη χρήση του μέσα στο σπίτι αφού τρία άτομα συνερίζονται τον ίδιο υπολογιστή).
    Πάντα χαρές και συγκινήσεις μικρές ή μεγάλες.
    Τα μικρά και όμορφα ομορφαίνουν τη ζωή μας.
    Φιλιά

  8. FoodJunkie permalink
    September 26, 2008 6:03 am

    Συγχαρητήρια! Πάντα τέτοια Δέσποινα. BTW διάβασα πως μαστίχα φτιάχνει και η Βουλγαρία (άλλος ένας μύθος καταρρίπτεται…) και πως εισάγεται στην Ελλάδα αφού βαφτιστεί χιώτικη! Το μόνο που κερδίσαμε ως χώρα είναι να μην τους δοθεί Π.Ο.Π. ονομασία…

  9. Κατερίνα permalink
    September 26, 2008 7:09 am

    Κρίμα που δεν το άκουσα,συγχαρητήρια Δεσποινιώ και σε σένα αλλά και στην Νανά που το σκέφτηκε .Και εκείνη με τη σειρά της είναι εκπληκτική.Αν σε καλέσουν “Στ άκρα” για συνέντευξη να το πεις νωρίτερα να σε δούμε!!Είπαμε ντροπαλή-ντροπαλή,αλλά…….!!!!Δύσκολη η εβδομάδα που πέρασε με πολλε΄ς υποχρεώσεις, τον Εκτοράκο αδιάθετο.και αυτή τη μαυρίλα της βροχής να μας πλακώνει καθημερινά!Ανάσα το ΣΚ που έρχεται,,Μαντόννα απ την μία (ναι ναι θα πάμε) και Ε.Moriccone στο Ηρώδειο την Κυριακή.
    Α, έκλεψα την συνταγή με το σουτζούκι και τη ντοματα απο το φοβερό Σεφ και θα τη σερβίρω απόψε,εννοείται με τσίπουρο!Ευχαριστώ πολύ.
    Καλό ΣΚ με βροχούλα η χωρίς .καλά να περάσεις φιλούδια

  10. September 26, 2008 9:02 am

    Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια, ηταν πραγματικα μια χαρουμενη νοτα στην γκριζιλα της Γουασινγκτον. Ευχομαι σε ολους ενα καλο Σαββατοκυριακο και ξαναβουταω (χωρις ιδιεταιρη λαχταρα) στη θαλασσα της Παρασκευης.

  11. September 26, 2008 9:09 am

    Ρε, Δεσποινάκι, είσαι με τα καλά σου; Δεν μπορούσες να στείλεις ένα μήνυμα να συντονιστούμε; Τι θα ‘λεγες να κάναμε ομαδική (απ)αίτηση να την επαναλάβουν την εκπομπή; Παιδιά πάμε όλοι μαζί!!! “ΝΑΝΑ ΞΑΝΑ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ´”!!!

  12. September 26, 2008 11:24 am

    Αντε βρε εγινες seleb τωρα.. χιχι σε πειραζω!
    Τη χαρηκα την εκπομπη.. και τη τσαχπινικη φωνη της Νανας και την ιστορια σου απο το φατσε μπουκ!
    ..και στα δικα μας! λολ
    φιλια Φθινοπωρινα πια! γεματα ψιλοβροχο …( που μου τη σπαει)

  13. September 26, 2008 11:54 am

    Δεν στο ειχα πει,οτι εχεις ρευμα;
    Δεν σου ειχα πει οτι εισαι διασημη;
    Σιγα μην περιμεναμε την αγαπητη Νανουλα να σε μαθουμε.
    Και εχε χαρη που ειμαι μετριοφρων και καλος ανθρωπος…
    αλλιως…θα σου ελεγα περισσοτερα!
    Καλησπερα γλυκοδεσποιναριον!!!
    Υγ…αμα εχεις φιλους…

  14. September 26, 2008 12:13 pm

    Καλησπέρα Δεσποινούλα μου…εννοείται πως εγώ σ`ευχαριστώ….
    Εισαι καλόψυχο, γλυκό και γελαστο παιδί γιαυτο δεν ειναι καθόλου τυχαίο που είσαι τόσο επιτυχημένη και ευτυχισμένη !!!!!
    Πες όμως και στα κορίτσια ότι έχουμε υπηρετήσει στην ίδια μοναδα αλλά διαφορετική ΕΣΟ !!!!
    (Ελληνογαλλική Σχολή Αγιος Ιωσήφ Χαριλάου Τρικούπη 10)!!!!χαχαχαχα!!!
    τι θυμηθηκα τώρα!!!!!

  15. September 26, 2008 2:34 pm

    Despinaki ολα θα πάνε καλά …. εκεί στη θαλασσα της παρασκευής…. καμμιά φορά οι φόβοι μας είναι μεγαλύτεροι απο την πραγματικότητα. Τake care! φιλί

  16. September 26, 2008 4:02 pm

    Καλα την πετυχα την νυχτα για να περασω!
    καλως σε ξαναβρηκα στα μερη σου!
    Τωρα η Νανα με το δικοιο της να σε βγαλει στον…αερα!!!!χαχαχαχαχα

    εγω να πω μοναχα ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ….ξερεις εσυ γιατι!

    φιλια γλυκα της καληνυχτας !

  17. September 26, 2008 4:07 pm

    Σορρυ δεσποιναριον……
    …………………………………
    Αααριστεεεααααα;;;;;;;
    Ποσο χαρηκα κοπελια που σε ειδα!!!!
    Φιλια πολλα!

  18. September 26, 2008 4:25 pm

    @ Να ευχαριστησω και τους υπολοιπους επισκεπτες σημερα .. ξερετε αισθανομαι λιγο αβολα να απανταω σε κομπλιμεντα. Η θαλασσα της Παρασκευης αποδειχτηκε λιγο κυμματωδης αλλα.. δε πειραζει γιατι μου εφερε απο τις ακτες του βορειου ατλαντικου την αγαπημενη Αριστεα που ειχα τοσο καιρο να δω. Να σε βλεπουμε ματια μου. Μεχρι και το παλιογατο επαθε τρα λα λα!

    Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους .. παω να καταρρευσω!

  19. September 26, 2008 5:14 pm

    Παρότι δεν το άκουσα,ευφράνθηκε η ψυχούλα μου μόνο και μόνο που το χάρηκες.Ειδικά όταν βρίσκεσαι κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά.Πάντα τέτοια!
    Κοίτα μην καβαλήσει το καλάμι ε;

  20. September 26, 2008 8:40 pm

    Μααααααατς μουτς !

  21. panathinaeos permalink
    September 5, 2009 6:52 am

    δεσποιναριον, καλημερα απο τας αθηνας!
    ευγε!
    ειμαι σιγουρος οτι στη συνεχεια θα υπαρξουν και αλλες εκπομπες και μηντιακα σχετικα

    πολλα φιλια και καλη ξεκουραση!

  22. September 5, 2009 8:34 pm

    χε χε καμαρι μου, σου πηρε εντεκα μηνες και κατι μερες..αλλα το ειδες! Φιλια στας Αθηνας!

  23. ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ permalink
    January 28, 2010 4:28 am

    Πήρα τις ευχές με τα σκυλάκια, αντεύχομαι.Είμαι λίγο στο άγχος
    βγάζω το καινούριο βιβλίο ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟΝ ΟΝΕΙΡΩΝ Θα το λάβεις ζεστό.

Leave a Reply

