Skip to content

καλο ταξιδι Paul

September 27, 2008
tags:

20 Comments leave one →
  1. September 27, 2008 10:23 pm

    Γλυκούλα μου,
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Ηταν υπέροχος ηθοποιός και φανταστικός άνθρωπος. Κάποτε είχα την ευτυχία να του μίλήσω απο κοντά και να του πάρω συνέντευξη. Δεν θα ξεχάσω το γαλάζιο ευγενικό του βλέμμα. Και την αγάπη του για τη γαλάζια μας θάλασσα. (Ηταν χειρόγραφη η συνέντευξη για την Ελευθεροτυπία,δεν σώζονται ηλεκτρονικά αρχεία).
    Γέμισε η μνήμη μου απο την παρουσία του επι χρόνια ολόκληρα. Και επίσης δεν θα ξεχάσω την ερμηνεία του στη Λυσσασμένη Γάτα( έτσι το λένε στα ελληνικά;) . Απίστευτος ηθοποιός και σπουδαίος άντρας.
    Μόλις τελείωσα ένα βραδυνό ντινέ. Το πρωί είχαμε μπρέκφαστ ιν Κάναντα,( ο ξάδελφος μου έκανε επίδειξη του iphone και έπεσα ξερή, τώρα καταλαβαίνω τον ενθουσιασμός σου), το μεσημέρι ραδιοφωνικό μαραθώνιο και το βράδυ δείπνο με αγαπημένους. Πάει κι αυτή η μέρα, γλίστρησε. Αύριο μια καινούρια ξημερώνει.
    Φιλιά νεραϊδούλα της Ουάσιγκτον.

  2. September 27, 2008 10:38 pm

    Καλωστο μου. Πολυ λυπηθηκα αλλα ξεκουραστηκε. Και τι να γραψω, οτι και να γραψω δε φτανει να περιγραψει τον ανθρωπο και τον ηθοποιο. Τυχερη που μπορεσες να δεις αυτα τα γαλαζια ματια. Ειναι κατι φωτογραφιες παλιες σε κηπους με την Τζοαν μαζι που ειναι σα να φωτογραφισαν την αγαπη βρε παιδι μου. Αυτη η φωτογραφια μου αρεσει πολυ και νομιζω οτι φερνει λιγο και του Μαρλον Μπραντο εδω στα νιατα του.

    Κι εγω μολις γυρισα απο Μπαλτιμορ που πηγα σε ενα Καταλανικο. Θα σας φερω φωτογραφια μου αυριο με την φιλεναδα μου που συμφαγαμε. Εμ βρε Καναδεζα δεν ειναι μπιζουδακι αυτο το “αει φοουν” Ολα τα κανει.. ολα τα βρισκει .. ολα τα βλεπει..
    Φιλια Καναδεζα ασυμμαζευτη .. κοντευω να παθω μελαγχολια απο τη μουνταδα και την βροχη. Με συννεφια πηγα με καταιγιδα γυρισα.

  3. September 27, 2008 10:57 pm

    Wow! Βρε Ιουστινάκι τον είδες από κοντά αυτόν τον κούκλο!
    Πολύ λυπήθηκα βρε Δεσποινάκι γιατί μου άρεσε σε όλα του!
    Και στην Αθήνα βρέχει, λένε, και κάνει κρύο….για να δούμε ! Φιλί

  4. September 27, 2008 11:43 pm

    Μπα.. Πηνελοπη, η μαμα μου μου ειπε το πρωι οτι το πρωι τουλαχιστο ηταν ζεστο και ευχαριστο.
    Σκεψου ομως 83 ετων πια και εζησε ομορφα. Κριμα που ταλαιπωρηθηκε τοσο στο τελος.
    Και ποιον δεν εχει δει η Καναδεζα! Μονο εμενα δεν εχει δει ακομα! χο χο χο !

  5. September 27, 2008 11:44 pm

    Τωρα που το σκεφτομαι .. ξημερωσε εκει Πηνελοπη. Καλημερα με φιλακι!

  6. panathinaeos permalink
    September 28, 2008 1:24 am

    ταξίδεψε κι αυτός… και τώρα ποιοι μας έμειναν απο τους πραγματικά μεγάλους; ο σων κόννερυ, ο μάρλον μπράντο, ο αλ πατσίνο και …

    τον είδα μια φορά μόνο, όταν είχα πάει ένα καλοκαίρι στο τορόντο και είδα τον αγώνα με τα γρήγορα αυτοκινητάκια που γινόταν μέσα στην πόλη..
    καθόμουνα στην εξέδρα αρκετά κοντά στην πίστα και μπροστά περνούσε ένας βοηθητικός δρόμος για οχήματα και μηχανάκια των ομάδων…
    ξαφνικά βλέπω ένα κομψώτατο κύριο ντυμένο στα λευκά να περνάει με ένα μηχανάκι… κοιτάω καλύτερα γιατί με εντυπωσίασε η αύρα του, και βλέπω τον πωλ νιουμαν…
    πήγαινε στο πόστο της ομάδας του, όπου και κάθισε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα…
    σημειώνω ότι ήταν συνιδιοκτήτης ομάδας με γρήγορα αυτοκίνητα και λάτρης των αγώνων ταχύτητας

  7. September 28, 2008 2:15 am

    Πάει ένας ένας από τους μεγάλους που μας έκανε να χαζεύουμε….
    Διάβασα και για τον σέφ, καλή τύχη νάχει το παιδί και σεις καλές γευστικές απολαύσεις.
    καλημέρα, και καλή βδομάδα

  8. September 28, 2008 2:38 am

    Δεσποινάκι μου,
    αχ αυτά τα γαλάζια του μάτια!
    Σαν ουρανός ελληνικός μοιάζουν.

  9. September 28, 2008 7:46 am

    @panathinaeos Πραγματικα αγαπημενε μου φιλε, λιγοι μειναν πια, τουλαχιστο απο αυτους που η δικη μας γενια θεωρει μεγαλους. Ειμαι μια τυχερη μπλογκοδεσποινα που οι επισκεπτες μου ερχονται με εντυπωσεις και προσωπικες μαρτυριες απο επαφες με legends. Θυμασαι καλε μου φιλε που συζητουσαμε τις προαλλες για τη διαφορα “κοινων ανθρωπων” και “ξεχωριστων ανθρωπων” Αυτη η αυρα ειναι.. αρχιζει με την οπτικη εντυπωση και συνεχιζει με την συνηδειτοποιηση του μεγαλειου που ηδη γνωριζουμε.
    Τωρα απο τα γραφομενα συμπεραινω οτι και η αφεντα σας ειναι λατρης των αγωνων ταχυτητας.

    @Σοφια Καλο απογευμα Κυριακης .. πραγματικα χαζευουμε.

    @Φωτεινη αυτο το γαλαζιο ειναι πιο ανοιχτο, μαλλον σαν ουρανος μου κανει παρα σα θαλασσα. Σε φιλω.

  10. September 28, 2008 8:09 am

    Να ειναι ελαφρυ το χωμα που τον σκεπασε ..
    Χαθηκε ενας πραγματικα αξιολογος ηθοποιος! Τον θυμαμαι στην πραγματικα αξεπεραστη ερμηνεια του στο Κεντρι και σκεφτομαι οτι λιγοι ακομα τετοιοι εχουν απομεινει να υπηρετουν την τεχνη τους ..
    Καλη σου μερα ομορφοΔεσποιναριον !

  11. September 28, 2008 8:40 am

    Δεσποινάριον καλημερίζω,
    Ερχομαι με βαρειά νέφη του Μόντρεαλ, αλλά δεν πτοούμαστε. Ζούμε το φθινόπωρο στην απόλυτη ομορφιά του (πώς αλλοιώς να παρηγορηθούμε
    άλλωστε;)
    Θα διορθώσω τον Παναθήναιο που του ξέφυγε πως ο Μπράντο δεν είναι πια εδώ απο το 2004. Μόνο ο Σόν, ο Αλ και ο Ρόμπερτ έχουν μείνει πίσω.
    Δεν πειράζει, εγώ προσβλέπω στον Τζόρτζ Κλούνι, όλο τον κυκλώνω, όλο τον κυκλώνω. Ισως σύντομα να τον έχω στην παγίδα μου!
    Ο Πόλ έφυγε πλήρης ημερών και διατήρησε μια ακεραιότητα κι ένα λειτουργούντα γάμο στο Χόλλυγουντ της απόλυτης διάλυσης των πάντων. Φωτεινή εξαίρεση ανάμεσα στους συναδέλφους του.
    Πάω να δουλέψω. Η ζωή δνε μπορεί να περιμένει.
    Φιλάκια πρωινά με άρωμα μαστίχας ( είδες που την αποθεώνει και η Vogue του Οκτώβρη τη θεά μαστίχα σου;)

  12. September 28, 2008 9:30 am

    @λιακαδα Καλημερα λιακαδιτσα, ηταν πραγματικα μοναδικος.

    @Καναδεζα κυριακατικη. Δεν εχω καμια αμφιβιλια οτι Ο Τζωρτζ θα υποκυψει στην πολιορκια σου, εδω ολοκληρος Πωλ σε σου ξεφυγε. Πραγματικα ειναι και ο τροπος ζωης που κανει τη διαφορα. Δεν ηταν μονο ενας ωραιος και ταλαντουχος ανθρωπος, αλλα και πολλα αλλα.
    Δεν μπορω αλλη γκριζιλα. Εδω και 4 μερες επιδρα υπουλα στη διαθεση μου, λιγο περισσοτερο καθε μερα και φοβαμαι οτι αν συνεχισει ετσι θα κανω και .. ψυχοπλακωτικη αναρτηση! Γι αυτο αυ βγει ο ηλιος να ερθω στα ισα μου.
    Ειδα στη Βογκ, οι μαστιχοπαραγωγοι ακολουθησαν το παραδειγμα του Μαστικ Σπα και ανοιξαν παραρτημα. Και καλα εκαναν. θεωρω οτι και οι δυο επιχειρησεις ειναι εξαιρετικες και συμπληρωνει η μια την αλλη. Οι δε μαστιχοπαραγωγοι εχουν φιαξει κατι ωραια φλυτζανακια με χιωτικα ντηζαϊν αλλα σουπερ αρτσυ!
    Εγω παλι Κυριακη δεν εργαζομαι αλλα απο το πρωι εχω σιδερωσει 6 τραπεζομαντηλα με τις πετσετες τους. Επειδη βαρεθηκα να βλεπω το βουνο δηλαδη! Φιλια, η προκομενη της Ουασινγκτωνος!

  13. September 28, 2008 10:56 am

    Δεν σου πέτυχε η φωτο με τα γαλάζια μάτια σαν ελληνικό ουρανό, που έγραψα?
    Βάλε την κι αυτή! Είναι τέλειος. Σε φιλώ από ένα μουντό βροχερό Ρέθυμνο

  14. September 28, 2008 11:01 am

    Καλα τα μυαλα μου και μια λιρα. Ουρανο εγραφες ..θαλασσα διαβαζα. Μη το ψαχνεις Φωτεινουλα, το τι φταιει.. ειναι γνωστο! Σε φιλω κι εγω .. μα θα φερει κανεις λιγο ηλιο.. απο καπου βρε παιδι μου;;;;;🙂

  15. September 28, 2008 11:23 am

    υπεροχο πλασμα μεχρι το τελος…εξωτερικα κι εσωτερικα!
    το πιο ομορφο ομως απ’ολα ηταν ο γαμος του με τη τζοαν…ολες οι φωτογραφιες τους απο την πρωτη ως την τελευταια δειχνουν δυο πολυ ερωτευμενους και δεμενους ανθρωπους!

  16. September 28, 2008 11:35 am

    Μπρε΄, αντι να πάρεις βουτιά σε μελαγχολίες, δεν την κάνεις για Νέα Υόρκη ; Υπόσχομαι Κυριακή στο σπά Red Door της Arden. Το καλύτερο μανικιουρ-πεντικιούρ του κόσμου! Απαιχτο σου λέω.
    Εχω παρασύρει και απίστευτη καθηγήτρια φυσικής με 10 πτυχία και phds στην κραιπάλη της Κυριακής,
    Αντε, ρε φιλενάδα μια ζωή την έχουμε!

  17. September 28, 2008 12:18 pm

    @unamama Ηταν πραγματικα χαρμα οφθαλμων το ζευγαρι ουναμαμα. Ο ερωτας δεν κρυβεται.

    @ioustinaki Αχ θα το ηθελα παρα πολυ. Εχουμε γεννεθλια στην οικογενεια και τους εχω φωναξει ολους εδω γυρω για Σαββατοβραδο. Σου υποσχομαι ομως και δεσμευομαι.. την επομενη φορα που θα πας Ν. Υορκη θα ερθω πετωντας.

  18. September 28, 2008 1:31 pm

    Δέσποινα μου,
    βλέπω κι εσύ θαυμάστρια του Πωλ Νιούμαν!!! Μα ήταν πράγματι για θαυμασμό!!

  19. September 28, 2008 7:22 pm

    Καλως τη Μεροπη. Κι εγω και ολες οι γυναικες νομιζω.

  20. Κατερίνα permalink
    September 29, 2008 6:14 am

    Δεσποινιώ.μετά από 3ήμερη κραιπάλη παιρνώ για καλημέρες.Ξενύχτι και υποχρεώσεις.Αύριο θα πάω γραφείο,είμαι εκτός σήμερα για διάφορες δουλειές.Απ όλες τις πλευρές ήταν “Θεός” ο Πωλ.Άλλη αδυναμία μεγάλη, ο Ρόμπερτ, από το σχολείο ακόμη. Με τις φίλες μου,για πάρτυ του, φορέσαμε το ρολόι στο δεξί(και ακόμη)!! ‘Οταν σμίγουμε γυναικοπαρέα, έχουμε να το λέμε!!Φιλιά και καλό ξημέρωμα για σένα

Leave a Reply

