Skip to content

κεραμεικα – μερος πρωτο – κανατια

October 1, 2008

Πριν αρχισω σημερα θα ηθελα να αναφερθω στις χαρες τριων μπλογκοφιλων. Σημερα γιορταζει η Καναδεζα της καθημερινης μου μπλογκοφλυαριας. 2 Οκτωβριου ειναι Κυπριανου και Ιουστινης αν δεν το ξερατε. Της ευχομαι Χρονια Πολλα και καλη επιτυχια στο 3ο Ετήσιο Πολυπολιτιστικό Φεστιβάλ Βιβλίου στην Αστόρια οπου θα βρισκεται απο αυριο.

Διαβασα ηδη στο μπλογκ της Ριτσας για την μεγαλη επιτυχια που ειχε αποψε η βραδυα της λαιδης Πηνελοπης της πρωτης μου μπλογκοφιλης. Οταν γνωριστηκαμε ακομα το εγραφε το βιβλιο της. Ευχομαι η αποψινη βραδυα (που εχω φαει τα λυσσακα μου που δεν μπορεσα να ειμαι εκει) να ειναι η πρωτη απο πολλες αλλες που θα ακολουθησουν (και που φυσικα θα ειμαι εκει). Φιλι καρδουλα.

Χρονια Πολλα στον αγαπημενο Μανο της Ευης που ειχε σημερα τα γεννεθλια του. Ειναι τυχερος που εχει κοντα του τετοιο γλυκο κοριτσαρο!

Χρονια Πολλα στον μπαμπα του Ερρικου, τον αγαπημενο μας παπου Κωστα που εχει κι εκεινος σημερα γεννεθλια.

Μπακ του μπιζνες μαϊ ντηαρς!

Το δεσποιναριον φερνει μια μικρη συλλογη απο κεραμεικα σκευη σερβιρισματος που εχει μαζεψει εδω και μερικα χρονια, με παιχνιδιαρικη διαθεση για καλοκαιρινα τραπεζια εξω, η ακομα και παρεϊστικες συναξεις με κρασακια και ουζακια. Οι κεραμεικες κανατες ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου κομματια και διαλεξα να τα φερω πρωτα. Πολλες κανατες τις εχω φερει με μεγαλη προσοχη απο την Χιο (Αρμολια) αλλες απο την Ιταλια και αλλες μου τις εχουν χαρισει φιλοι που ξερουν τη λοξα μου. Μερικες απο αυτες τις γεμιζω με δροσερο νερακι στα τραπεζια αλ φρεσκο, αλλες τις χρησιμοποιω για λουλουδια, και αλλες παλι ειναι μονο για διακοσμηση. Εκανα μια βολτα στο σπιτι και φωτογραφισα τις κεραμεικες μου κανατες και σας τις εφερα.
Το δευτερο μερος της σειρας θα περιλαμβανει ιταλικα κεραμεικα για σερβιρισμα και το τριτο ελληνικα. Ισως να κανω κι ενα τεταρτο με κεραμεικα μαγειρικα σκευη. Δεν ειναι κακη ιδεα! Παμε λοιπον. Αφιερωμενο στον πιο μερακλη σεφ

14 Comments leave one →
  1. October 1, 2008 9:57 pm

    Δεσποινάκι καλή μου,
    Σ ευχαριστώ για τα Χρόνια Πολλά . Κι επίσης για την περιήγηση στις υπέροχες κεραμικές κανάτες σου. Δείχνουν την αρχοντιά σου. Τώρα να πώ ότι ζήλεψα που τις αφιέρωσες στο σέφ ενώ δεν είναι η γιορτή του; Ναί, ζήλεψα. Αλλά θα διαλέξω την ιταλιάνικη (απο το Κούμπιο είναι;) για πάρτη μου, επειδή ποτέ δεν είχα το σθένος να τη μεταφέρω στον Καναδά. Πάντα θάυμαζα τα μοναδικά κεραμικά τους και πάντα λιποτακτούσα όταν ήταν να σκεφτώ της μεταφορά τους. Αντ’ αυτών στρίμωχνα Gucci και Prada στη βαλίτσα, η ποταπή καταναλώτρια.
    Τέλος, κι ο δικός μου πεθερός Ντίνος γιόρταζε τα γενεθλιά του 1η Οκτώβρη! Σύμπτωση να το πώ ή κάρμα;

  2. October 2, 2008 1:00 am

    Καλημέρα,
    τι ωραίες κατατίτσες! Κάποτε όπου πήγαινα έπαιρνα και από μία, αλλά μετά δεν είχα που να τις βάλω και τέλος οι αγορές. Ωραία είναι να έχεις μια βιτρινούλα και να είναι όλες μαζί.
    φιλιά

  3. October 2, 2008 3:30 am

    Μα τί λέω τόσο καιρό; Δεσποσύνη-δεσποινάριον !
    Εννοώ όλη αυτή την αριστοκρατική λιτή και μετ’ εκπλήξεων νοικοκυροσύνη !
    Όπως είναι φυσικό, υποκλίνομαι με βαθιά υπόκλιση !
    Καλημέρα εκεί στο DC !

  4. October 2, 2008 3:39 am

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φιλενάδα μου…. Τη επόμενη φορά που θα συναντηθούμε, μετά τον γνωστό καφέ στο γνωστό μέρος, θα σε πάω λίγο παρακάτω στο εργαστήριο της Τένης να δεις σούπερ κεραμικά…. It’s a date!!!!

  5. panathinaeos permalink
    October 2, 2008 4:10 am

    οποία τιμή και χαρά περιποιείτε εις την ταπεινότητα μου φιλτάτη Δ!
    να χαίρεσθε τον παπού Κώστα, την (τρελο)Καναδέζα και όλες εορτάζουσες {μπλογκο}φίλες(ους) !

    τα κανάτια που μας παρουσιάζετε είναι χάρμα οφθαλμών,

    είναι σα να φωτογραφίσατε τα εσώψυχα σας, μια και τα αντικείμενα που μας περιβάλουν στην καθημερινότητα μας αποτελούν την καλύτερη εικόνα του τι κρύβουμε μέσα μας…

    βλέπω λοιπόν την χαρά της ζωής, τα παιχνιδίσματα, τις πιρουέτες των διαθέσεων, την εναλλαγή των μορφών και χρωμάτων απο το λιτό στο σύνθετο, απο το αφαιρετικό στο παραστατικό, απο το χαλαρό στο σοβαρό…

    αναμένω τη συνέχεια και σας θερμοασπάζομαι!

  6. October 2, 2008 4:15 am

    Μου αρέσουν πολύ οι συλλογές και εκτιμώ πολύ τους ανθρώπους που συλλέγουν αντικείμενα! Θέλει αφοσίωση για να συντηρείς και να επεκτείνεις αξιοπρεπώς μία συλλογή. Οι κανάτες σου είναι εκπληκτικές και δείχνουν την αγάπη σου για την καλαισθησία. Πολύ επίσημα τα είπα, ε;;

    Σε φιλώ 🙂

    υγ: μου αρέσει η in-vino-veritas… πάαααρα πολύ όμως!!!

  7. October 2, 2008 5:39 am

    Δεσποινάκι είχες αναφέρει και πιο παλιά τη συλλογή σου και όταν ήμουν στη Ρώμη και έβλεπα τα κανάτια στα μαγαζιά σε σκεφτόμουν, έχεις συνδεθεί τώρα με αυτά πάει και τέλειωσε 🙂
    Θα συμφωνήσω με την Έυη για τα κεραμικά της Τένης είναι καταπληκτικά!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ η λευκή, τέταρτη σειρά μεσαία φωτογραφία 🙂
    Καλημέρα και φιλάκια

  8. margarita permalink
    October 2, 2008 8:47 am

    …. και με τα σταμνακια σου , να χαρεις τα ματια σου…..νερακι δροσερο .. και τη δροσια του να χεις..

    Μ.

  9. October 2, 2008 1:03 pm

    κι εγω τρελλαινομαι για τα κεραμικα! εχω ενα πολυ ωραιο σετ καφε απο το πλωμαρι της μυτιληνης που μου ειχαν φερει δωρο (ειναι καποιος ονομαστος κεραμιστης εκει), σετ τσαγιου απο εδω, λαμπα λαδιου και κανατουλες λαδοξυδου απο τον πορο…΄
    η συλογη σου παντως ειναι απαιχτη…
    φιλια!!!

  10. October 2, 2008 1:16 pm

    Να τα γεμισεις ολα με Rioja.
    Να πνιξω τον..πονο μου.
    Νιαααρρρρ….νιαου…

  11. October 2, 2008 4:50 pm

    Ευτυχώς που δεν μένει μαζί σας η “θεία από το Σικάγο”!!!

    Είναι όλα πολύ όμορφα και σίγουρα το κάθε ένα θα είναι συνδεδεμένο και με μια ιστορία.
    Καλό ξημέρωμα!!!

  12. October 2, 2008 8:17 pm

    @ioustinaki.. ξερεις τι μου θυμησες σημερα! Η μικρη Ιουστινη καθεται και κλαιει γιατι δεν την παιζουνε οι φιλεναδες της! Αλλα δεν πρεπει να κλαιει ..πρωτον γιατι την αγαπαμε καργα, δευτερον γιατι εχει χρυσες γοβες πραντα και τριτον γιατι παει στο μεγαλο μηλο για φιν φον καταστασεις.

    Λοιπον την επομενη φορα που θα περασεις απο Τοσκανα, εχε υπ’ οψην σου οτι ολοι πλεον αναλαμβανουν να σου στειλουν τα κεραμεικα ταχυδρομικα. Βεβαιαααααα, αυτο μπορει να σου στοιχισει ο κουκος αηδονι, αλλα στο λεω.

    Εχουμε και αλλα δυο κοινα και στα εχω πει. Φιλακια της πιο ομορφης φθινοπωρινης μερας που μπορει να βαλει ο νους σου.

    @Σοφια. Δυστυχως δεν εχω καταλληλο μερος να τις βαλω ολες μαζι γιατι θελω μερικες απο αυτες να ειναι σε πρωτη χρηση οποτε λειτουργικα δε με βολευει. Τις εχω σκορπισει σε τρια διαφορετικα σημεια στο σπιτι και να σου πω την αληθεια οτι αλλο κι αν δοκιμασα δε μου αρεσε. Φιλακια!

    @So_Far. Χα χααα ασε τις υποκλισεις και περνα απο το ντι σι να σε φιλοξενησω.. τι μονο ευρωπη θα κυκλοφορεις εσυ!

    @Fevis Να τον χαιρεσαι, κι εγω παλι θα χαρω να δω απο κοντα τα κεραμεικα της φιλης σου. Γιου γκοτ ιτ. Ιτ’ς ε ντεητ!!!!

    @Panathinaeos Καλα μη σας ξανακουσω να αυτοχαρακτηριζεσθε ταπεινος γιατι μονο οσοι σας επισκεφθηκαν ξερουν τι αξιζετε. Μααα σας το ειχα υποσχεθει, και ειπα να αρχισω απο τα κανατια πρωτα. Χαιρομαι που σας αρεσουν και συντομα θα φερω και τα πιατακια και τα πιατελακια. Αλλα οι πιρουετες απαγορευονται οταν μεταφερουμε τα κανατακια διοτι ειμαστε και ολιγον ατσαλες και μπορει να κανουμε ζημια! Σας ασπαζομαι back και ευχαριστω παρα πολυ για την σημερινη σας αφιερωση. Ειναι οτι πιο ωραιο φιαξατε απο τοτε που σας γνωρισα.

    @δενδρογαλη. Η πλακα ειναι γατα μου οτι δεν αρχισε σαν συλλογη, αλλα τσουκου τσουκου κοντευει να γινει. Τι Ιταλικο στυλ της “LA MERIDIANA” στην Τοσκανη κοντα στη Σιεννα ειναι το αγαπημενο μου και θα το δεις και σε επομενες αναρτησεις. Μαλλον σε επηρρεασε ο σεφ μας απο πανω που παντα γραφει .. επισημα!

    @melissoula. Η λευκη με τα λουλουδακια ειναι απο το Γαλαξειδι και μου τν εφερε η μαμα μου. Η αλλη ειναι κλασσικη FIESTA που εχει καποιο στυλ Αρ Νεκο αλλα μ’ αρεσει γιατι τα παγακια δεν πεφτουν μεσα στο ποτηρι. Και αυτο ειναι σημεντικο για μενα. Δεν αντεχω παγακια στα ποτηρια ( το σκατς ον δε ροκς εξαιρειται ) Καλημερα και φιλακια και σε σενα.

    @margarita Παρε μια κανατα, και παμε οι λυγερες στη βρυση να γεμισουμε νερο. Αντε γιατι σε βρισκω κουρασμενη απο το πολυ μαγκανοπηγαδο και σου χρειαζεται βολτα να ξεσκασεις. Γιατι δεν πας ενα ταξιδακι μεχρι την Πολωνια;

    @unamama Ειναι πολυ ομορφα και κυριως οταν ειναι φιαγμενα στον τοπο τους και με τις ζωγραφικες τις τοπικες. Φιλια μαμα μια.

    @πονεμενο γατι, τι θα σε κανω εσενα .. ενας ποταμος ριοχα δε σε φτανει πια.

    @radio marconi. Τι ωρα περνας απο κατω εσυ Θυμιε; ε; Χο χο χο !

  13. October 3, 2008 2:52 pm

    Χμμ… Κεραμικά δεν έσπασα ακόμα. Λες να κάνουν καλό σαματά? χμμ…

    Και η πρεσβεία από πάνω χάρμα. Αλλά πάω στοίχημα πως είναι στοιχειωμένη κι αυτή, σαν το νέο μου σπίτι

    βασικά έχω second thoughts για τα κεραμικά αυτά. με τι καρδιά να τα έσπαζα? θα πέθαινα από τις τύψεις… τσκ τσκ τσκ ποτήρια ΙΚΕΑ και πάλι

  14. October 3, 2008 5:31 pm

    Καλοριζικο το καινουργιο σπιτι γιατρουκο. Κατι μου λεει οτι μονος σου το στοιχειωνεις το σπιτι. Αμαν βρε αγαρμπε! Ατζαμη απορω πως κανεις εγχειρησεις! Πφ!

Leave a Reply

