Skip to content

Massachusetts Avenue

October 2, 2008

Η Ελληνικη Πρεσβεια στην Washington DC.  2217 Massachusetts Ave.

Αυτο το ποστ δεν το ειχα προγραμματισει μεχρι χτες το πρωϊ.  Χρειαστηκε να παω για μια επειγουσα δουλεια στην Ελληνικη Πρεσβεια.  Η λεωφορος Μασσαχουσεττης ειναι “δρομος πρεσβειων και προξενειων” .  Ολες εκει ειναι μαζεμενες, η μια διπλα στην αλλη, ολα σε παλια κλασσικα επιβλητικα κτιρια.  Ημουν εκει μολις ανοιξανε το πρωϊ στις 9:30.  Τελειωσα στο τσακα τσακα (διοτι αυτοι εκει τις καθημερινες γενικα βαρανε μυγες)  και βγηκα καταχαρουμενη ξανα στην τεραστια λεωφορο.  Ηταν μια μερα χτες απιστευτα ομορφη και ηλιολουστη.  Ξεγνοιαστη πια χωρις να βιαζομαι, εβγαλα την φωτογραφικη μηχανη απο το τσαντακι και περπατωντας σαν να μη με κυνηγουσε κανεις εβγαζα φωτογραφιες δεξια και αριστερα. Ειχα μια διαβολεμενη διαθεση για σκασιαρχειο.  Ενα ζαχαροπλαστειο πιο περα μου ελεγε ..ελα, ελα, ουτε καφε δεν εχεις πιει απο το πρωϊ.  Αλλα δεν πηγα γιατι,  εκτος του οτι εχασα το μητινγκ της Πεμπτης,  ειχα υποσχεθει σε καποιο συναδελφο να τον βοηθησω σε ενα βιαστικο προτζεκτ.  Ετσι ειναι αυτα..  Παντως αυτη την μιση ωρα που περπατησα στον ηλιο της Washington την χαρηκα οσο δε φανταζεστε και εφερα τις φωτογραφιες μου να τις δειτε κι εσεις.

Η καταπρασινη πλατεια ειναι το Dupont Circle.  Βλεπετε επισης την πρεσβεια της γειτονος, που βρισκεται ακριβως απεναντι απο την δικη μας.  Σε μια αλλη φαινεται το αγαλμα του Mahatma Ghandi εξω απο την Ινδικη Πρεσβεια.

Μολις μπορεσω θα παω για καφε και σ’ εκεινο το ζαχαροπλαστειο.  Αφου με φωναξε!!!  Παρασκευη σημερα ε;  Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους.


24 Comments leave one →
  1. October 3, 2008 12:22 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι!!
    Το τελευταίο διάστημα ξεκινάω τη μέρα μου με τις αναρτήσεις σου, αφού λόγω και της διαφοράς στην ώρα σε βρίσκω στην κορυφή των “ΝΕΩΝ”! Ομολογώ ότι τη χθεσινή σου βόλτα τη ζήλεψα πολύ! Εδώ είχε μαύρη συννεφιά και τη νύχτα έριξε και μια γερή μπόρα! Να είσαι καλά και να μας ταξιδεύεις. 🙂

  2. October 3, 2008 1:32 am

    Τι ωραία! Πολύ μου αρέσουν τα κτήρια. Η ομορφιά του κτηρίου ξεκινάει απ έξω. Όσο ωραίο και αν είναι ,αν η αρχιτεκτονική δεν είναι ωραία, δεν λέει..
    Να πας και για καφέ και για γλυκάκι, και με καλή παρέα!
    καλό Σ/Κ

  3. October 3, 2008 2:08 am

    H μέρα πάντα ξεκινά με Δεσποινάριον, όπως λέει και ο panther03.
    Περιμένω πώς και τι τα νέα σου.
    Καλημέρα με 29 βαθμούς εδώ. Νοτιά από τη Σαχάρα.
    Ωραία βόλτα στον δρόμο των πρεσβειών.
    Χρωστάς έναν καφέ τουλάχιστον στον εαυτό σου.
    Απορία: Έτσι απλά περνάς και βγάζεις φωτογραφίες χωρίς να σε “ρωτήσει” κανείς γιατί και ποια είσαι; Καμιά ασφάλεια πια;
    Πολλά φιλιά!

  4. October 3, 2008 3:18 am

    Παλι καλά που δεν σε μπουζουριάσανε!!!!
    Εδώ μια βιτρίνα φωτογραφίζεις και σου τη πέφτουν τα σεκιούριτι! Βρε λες οι βιτρίνες τελικά να είναι …βιτρίνα?
    Ακόμα και στην Αθήνα οι πρεσβείες είναι ωραίες!!!!
    Και να μου φιλήσες τον Mahatma ε?

    Καλημέρα!!!

  5. Flo permalink
    October 3, 2008 4:18 am

    Αχ, γιατί μου το κάνεις αυτό πάνω που έγιανα από τη γρίπη? Τι αναμνήσεις μου ξεσήκωσες? Καλό σαββατοκύριακο 🙂

  6. October 3, 2008 4:22 am

    Από πρεσβεία στην περιοχή σκίζουμε πάντως… Και από αντιπροσώπους βέβαια… Για σένα λέω….:-)

  7. October 3, 2008 5:58 am

    Με τέτοιες ομορφιές είναι να μην έχεις “διαβολεμενη διαθεση”; Και να μην έχεις σου την φτιάχνει το περιβάλλον! Μόνο να, εγώ δεν θα το προσπέρναγα το ζαχαροπλαστείο… Έστω για καφέ, μωρέ! Πείραζε;
    Δεσποινάκι μου, να έχεις κι άλλες τέτοιες θαυμάσιες μέρες!
    Φιλάκια

  8. Κατερίνα permalink
    October 3, 2008 7:13 am

    Όπως στο σκασιαρχείο στο σχολείο τις ηλιόλουστες ημέρες. Τέλεια το συνδίασες και μας πρόσφερες και μια ωραία βολτούλα,μια όμορφη ματιά εν όψη ΣΚ.Γλυκάκι και καφέ την άλλη φορά,με ανάλογες φωτο.
    Πάντα τέτοια.Φιλιά Δεσποινάκι και καλό Σαββατοκύριακο

  9. October 3, 2008 7:14 am

    Μου γραφετε τοσο ομορφα πραγματα σημερα το πρωι, που εχω μια ¨διαβολεμενη διαθεση” να αραξω εδω και να σας μιλαω. Αλλα φευ! Πρεπει να τελειωσω οπωσδηποτε μια εργασια. Οποτε το βραδυ παλι νυσταγμενη οπως παντα θα απανταω στα σχολια σας με χασμουρητα. Αυτο δεν ειναι μπλογκινγκ.. θελω να το ευχαριστηθω και δεν μπορω η γυναικα!!! Πφφ! Εχασα τα φρενα μου.. παει! Πολλα γλυκα φιλια σε ολους. Α στα λα βιστα μπεϊμπιζ!

  10. Anonymous permalink
    October 3, 2008 8:42 am

    Καλημερα σου Αμερικανα μου!
    Δεσποινακι τι ειναι αυτα; ειδες καφε και δεν σταθηκες;;;;;;;;!!!!!!!!!!!
    βρε μηπως εισαι αρρωστουλι!
    εγω δεν μπορω να αντισταθω στους πειρασμους!

    Ωραια ειναι η πρεσβεια μας… εσας εκει!
    στο Παρισι ειναι σε ενα δρομο σκοτινο που με πιανει η καρδια μου καθε φορα που παω!αλλα ειναι διπλα στα Ηλεισια! ευτυχως!!!!

    Οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, καλυτερη πρεσβηρα δεν μπορουσαμε να εχουμε αλλη απο σενα!
    και οι αμερικανοι πρεπει βεβαια να σε τιμησουν γιατι τους παρουσιαζεις πολυ ωραια μεσα απο την ιστοσελιδα σου!

    και τελιωσες και τσακα τσακα!
    εγω αμα μπω στο προξενειο βγαινω παντα δυο ή τρεις ωρες αργοτερα!!!!!
    εχεις την εντυπωση οτι ολη η ελλαδα εχει μετακομησει στο Παρισι!!!!!!!!
    ασε μην αρχισω……. και θα παω να τους δω τη Δευτερα!

    φιλακια και καλο παρασκευοσαββατοκυριακο!

  11. October 3, 2008 8:44 am

    ο παραπανω ανωνυμος ειμαι εγω που απλα ξεχασα να συμπηρωσω τα σχετικα!!!!!!!!απο τη χαρα μου που θα παω στο προξενειο τη Δευτερα!!!!!!

    μακια ξανα!

  12. October 3, 2008 8:46 am

    ο παραπανω ανωνυμος ειμαι εγω οπως θα καταλαβες Δεσποινακι αλλα ο πλαστηκομουρης μου κανει νουμερα θαρρω!
    μακια ξανα

  13. October 3, 2008 12:09 pm

    Τόσο σπάνια είναι η ηλιοφάνεια εκεί πάνω;
    Ωραία η πρεσβεία μας.Εκείνοι έχουν δει την δικιά τους εδώ;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  14. October 3, 2008 12:46 pm

    τι ωραια! λιακαδιτσα, ενα ωραιο cafe…κριμα που δεν εκατσες.
    δεν πειραζει, την αλλη φορα που θα σε ξαναβγαλει ο δρομος ή οι δουλειες μπροστα στην ομορφη πρεσβεια, θα πιεις το καφεδακι σου…πιες ενα παραπανω και για μας : ))
    καλο σαββατοκυριακο να εχουμε…σε φιλω!!!

  15. panathinaeos permalink
    October 3, 2008 1:48 pm

    η γραφη της Δ παραπεμπει στα κλασσικά κειμενα της λογοτεχνιας, οπου το ελευθερο πνευμα επιχειρει μια βολτα, εχοντας δραπετευσει για λιγο απο τη βασανο της καθημερινης εργασιας και των λοιπων υποχρεωσεων…

    το εχει αποδωσει τοσο ομορφα, που διαβαζοντας το στενοχωρηθηκα που η ηρωις δεν πηγε να πιει καφε, να φαει ενα γλυκακι…

    η ηρωις μας διαθετει εκ του φυσικου και μια αισθηση αρμονιας και κάλλους, και αυτη εκφραζεται στο κειμενο και τις φωτο, αφου η ηρωις μεταφερει το καλλος το εντος της εις τα όσα βλέπει μπροστα της…

    μας κανει να δουμε οτι με ενα μικρο κλικ η επισκεψη ρουτινας στην πρεσβεια εγινε μια οαση μεσα στην καθημερινοτητα

    ευχαριστουμε Δ!

  16. October 3, 2008 2:02 pm

    Δεσποινάκι μου!

    Χαίρομαι που σε βρίσκω μεσ΄την ομορφια
    και στη καλή διάθεση..

    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!

    Μοιάζει αρκετά με Στοκχόλμη.

    Να πηγαίνεις για ένα γλυκάκι..

    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο.

  17. October 3, 2008 2:28 pm

    ωραία βολτούλα Δεσποινάκι! Κρίμα ο καφές όμως.. με τέτοια λιακάδα 🙂
    σε εμάς εδώ ήρθαν τα πρώτα χιόνια και αρκετά χαμηλά μάλιστα, πφφ
    Καλό Σαββατοκύριακο

  18. October 3, 2008 3:10 pm

    Δεσποινούλα,
    Εδώ Ιουστινάκι εν Νέα Υόρκη. Ο καιρός γλυκός σαν ΄΄ανοιξη και οι δρόμοι αδειανοί απο τους κατοίκους που βρίσκονται σε κατάθλιψη, όπως λένε οι μαγαζάτορες.
    Ημουν σε μεγάλη δικηγορική εταιρεία στο Rockefeller Center σήμερα (πού ήσουν Γιάννη, όπου πάντα!) και οι μεγαλοδικηγόροι των πτωχεύσεων τα έχουν χάσει.
    Οπως λένε οι μόνοι που δεν είναι out of business είναι τα μαγαζιά που πουλάνε είδη των going out of business.
    Μου θυμίζει 11η Σεπτέμρβη η ατμόσφαιρα και νιώθω ανατριχίλες.
    Φιλιά γλυκά στην υπέροχη, αμέριμνη Ουασιγκτώνα σου που μόλις καταβρόχθισε το πακέτο των 700 δισ δολ.
    Ανε και εις άλλα με υγείαν!!!

  19. October 3, 2008 5:37 pm

    @panther03 Γιωργο μου πολυ χαιρομαι με αυτο που μου λες. Σ΄ευχαριστω πολυ. Η χτεσινη βολτα παρ’ ολο που δεν ηταν κανονισμενη μου ηρθε κουτι. Ισως επειδη και σε μας εβρεχε συνεχεια τις προηγουμενες μερες ειδα τον ηλιο πιο ομορφο. Κι εσυ να εισαι καλα και καλο Σαββατοκυριακο.

    @Σοφια Πολλα απο αυτα ειναι οσο αρχαια οσο και η Ουασινγτων. Σιγουρα θα ξαναπαω, Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα.

    @Φωτεινη. Καλα τωρα βρε παιδια με κανετε και αισθανομαι ασχημα γιατι δεν ερχομαι καθε μερα στα δικα σας. Και οταν ερθω ειναι βραδυ και … ολοι κοιμουνται. Τον καφε τον ηπια παντως στο ποδι , ακομα πριν φτασω στο γραφειο μου, ορθια στην πορτα ενος συναδελφου (φυσικα ΟΧΙ του πατρος Ιωαννη!) Μα δεν υπαρχει προβλημα, να βγαλεις φωτοραφια το κτιριο. Ειναι σα να περπατας στην Κηφισιας και να βγαζεις φωτογραφια το απεναντι κτιριο. Δεν εχει φρουρους πουθενα απ’ εξω. Τωρα αν ημουνα στο πενταγωνο.. ισως να μην…. Φιλια.

    @radio marconi Θυμιε μου χρυσε δεν εχει να φοβηθει κατι η οποια πρεσβεια εκει, οι ντοπιοι ειναι που φοβουται ακομα και στο ιδιο τους το σπιτι. Αλλο η βιτρινα, τους κλεβεις τα σχεδια και τις ιδεες. Κι εμενα στην Αθηνα μια φορα .. ακου! Εχω ενα φιλο αμερικανο που ξερει λιγα ελληνικα. Μου λεει μια μερα. Ψωνιζεις απο το πουλι και το γαλα; εννοωντας το ΑΒ. ΣΤην Αθηνα παω να βγαλω φωτογραφια τη μαρκιζα του ΑΒ να του τη στειλω. Τσουπ πεταγεται φρουρος καραμητρος με προφορα πολυ πανω απο το αυλακι. ΑΠΑΓΟΥΡΕΥΕΤΑΙ ακολουθηστε με. Με παει στον πρωτο οροφο .. ο μανατζερ αλλος καραμητρος με προφορα κατω απο το αυλακι. Επιληφθηκε της υποθεσης!! Τους δειχνω οτι εβγαλα την μαρκιζα και την κανω ντηλητ εκει μπροστα τους. Εν τω μεταξυ αμφοτεροι οι καραμητροι χαλβαδιαζαν τη μηχανη μου. Με αφηνουν να φυγω αφου με επεπληξαν αλλα ο ανωτερος καραμητρος ειπε στον αλλο να με παρακολουθει σε αποσταση ασφαλειας μισου μετρου οσο θα ειμαι στο μαγαζι. Ηθελα να παρω και κατι αλλα μου την εσπασε τελειως. Παω να περπατησω πιο γρηγορα μου λεει ….να σπω! Λεω τι ειναι θα με αφησετε; δε βγαζω φωτογραφιες. Λεει οχι.. απο που ειν η μηχανη’ς; Μ’ αρεσ!
    Μουρθε τωρα η ιστορια στο μυαλο. Εσυ ενα παραπανω. ας και βγαζεις φωτογραφιες απροκαλυπτα στα πιο φιν φον μαγαζια. Σε βλεπω καμια μερα στο γραφειο της φιν φον διευθυντριας να χαλβαδιαζει τη δικη σου μηχανη!! χο χο χο .

    @Flo Γριπιασμενη ησουνα εσυ βρε φιλεναδα! Γι αυτο σε χασαμε! Περαστικα. Ποτε ειχες ερθει το 2000; Τοτε ειχαμε κατι νταβαντουρια εδω!!

    @fevis χεχε πρεσβειρα με τα ολα της με τα τουτα της με τα κεινα της! Καλο Σ/Κ Ευουλα

    @Στρατοοοο ποτε θαρθεις κατα δω; Θα σε παω τσαρκα στις λεωφορους! χα χα! Ελπιζω να μου κρατησει το φθινοπωρο αρκετα! Φιλακια Στρατο μου.

    @Κατερινα Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα Κατερινιω. Φιλια.

    @Αριστεα ετσι και με ξαναπεις αμερικανα σε καρυδωσα! Ε απο τη μια σκεφτομουνα τι με περιμενει, απο την αλλη ημουνα μονη μου. Μακαρι να ημουνα βρε στο Παρισι αντι για την λεωφορο Μασσαχουσεττης. Χιλιες φορες. Εδω παλι οπως ειπα βαρανε μυγες, παω στην κυρια με τη σφραγιδα.. με κοβει πανω κατω.. κανεις αλλοε εκει. Στην καρεκλα του επισκεπτη ειναι η τσαντα της. Δε μου λεει να καθησω. Με ειχε δεκα λεπτα ορθια να βρει την σφραγιδα, το χαρτοσημο την αααλλη σφραγιδα, μια ξυνη! πφφφφ.. Μετα μου λεει περαστε διπλα να πληρωσετε (σημειωτεον οτι αυτη η δουλεια υποτιθεται οτι προσφερεται ατελως! τελος παντων) , παω διπλα στον κυριο με τη μουστακα. Με κοβει πανω κατω, διακοπτει αυτο που εκανε στο κομπιουτερ (κανενα μπλογκ θα διαβαζε) μου λεει 28.20 (αυτο ειναι ατελως) Του δινω 30. Λεει εχετε 20 λεπτα .. λεω οχι. Α μας τα χρωστατε. Ταμειο Πρεσβειας. Παλι καλα πριν μερικα χρονια ακομα γραφανε σε ενα κιταπι χειρογραφως το τρανζακσιον και με ενα χαρακα τραβαγανε και γραμμη. Ασε που με ειχανε να περιμενω στο χωλ ενα τεταρτο ενω δεν υπηρχε ψυχη εκει. Πφφφφ… Φιλακια.

    @Valisia Οχι παιδι μου! Απλα ηταν ο τελειος συνδιασμος θερμοκρασιας υγρασιας και ηλιοφανειας. Χμ οι πιο πολλοι αγαπη μου δε ξερουν που ειναι η Ελλαδα.

    @unamama Ξερεις πιο πολυ ζηλεψα τον καφε γιατι δεν ηπια πριν φυγω. Καλο Σαββατικυριακο μαμα μας.

    @panathinaeos Μα τι ειναι αυτα που λετε τωρα, με εχετε γεμισει κομπλιμενδα! Με κανετε και μειδιω με τα κλασσικα κειμενα (απο κοντα περασανε χα χα) Καλα δε λεω αυτο το ηρωϊς με φιαχνει καργα, αλλα ετσι οπως το βλεπω τωρα το εργο ξανα, εχετε δικιο με λυπηθηκα που δεν πηγα για κοφι εντ κεϊξ. Πως μου αρεσει οταν κανετε λογοτεχνικη αναλυση στα κειμενα μιας μπλογκερινας που εγινε γνωστη με το σλογκαν “οτι θυμαται .. χαιρεται” Εγω σας ευχαριστω Π. Προσβλεπω στην οαση του Σαββατοκυριακου και μην το ριξετε πολυ εξω, θα ερχομαι να κατασκοπευω!!

    @mareld Καλως τη Σουηδεζα μας. Κολλησα γιατι η αλλη με ειπε αμερικανα, μη το παρεις κατακαρδα. Ολες οι χωρες εχουν περασει απο δω. Ομωε ολοι εμεις γραφουμε με μια μονο στο μυαλο. Φιλακια, και καλο Σαββατοκυριακο.

    @melissoula Καλα εσυ δε το συζηταω, θα σταματαγες για 3 καφεδες. Χιονια!! ετοιμασε το απρε σκι χρυσουλι μου.. παραγγειλε κονιακ κι εφτασα! Ματς μουτς.

    @Ioustinaki Τι κουμαρα κανεις στους μεγαλοδικηγορους ρε καναδεζικα ματια μου. Χαθηκε το Σακς! Εχεις κατι; Ελα συνελθε, θα το ξεπερασουμε. (παρηγοριεμαι) Για το μπλογκ της Δεσποινας λαϊβ φρομ Νηου Γιορκ Ιουστινη Φραγκουλη. Καλα αμα λεω οτι ειμαστε ιντερνασιοναλ μπλογκ .. πφ!

  20. October 4, 2008 3:21 am

    Άμα μας δείχνεις τέτοια κτίρια, με πιάνει απελπισία!!…. Ζούμε σε πολύ άσχημη πόλη τελικά…

    Επίσης, όταν λες “τις καθημερινές εκεί βαράνε μύγες”, τι εννοείς;;; Πότε έχουν φόρτο εργασίας – τα σαββατοκύριακα;;!!!

    Φεύγω, πάω για μπάνιο (στη θάλασσα, όχι στην μπανιέρα!)

  21. October 4, 2008 2:04 pm

    Γεια σου Δεσποινακι θα ηθελα να ημουν πρεσβης .Τι ωραια κτιρια και πρασινο ειναι αυτο? Μεσα στη φτωχια τελικα!!! Ετσι ειμαστε και μεις στο ελλαδα μεσα στο πρασινο και το διατηρητεο.Φιλια ελευθερια

  22. October 4, 2008 5:24 pm

    Ωραίες φωτό καλή μου…Το ζαχαροπλαστείο είναι στην τελευταία; Καταπληκτικό…
    Καλή Κυριακή να έχεις…Φιλιά…

  23. October 5, 2008 4:35 am

    Τι ωραία η πρεσβεία μας εκεί! Και αν ισχύει το «βαράνε μύγες», λέω να κάνω κι εγώ αίτηση για δουλειά εκεί. Θα μ’ αρέσει! Λες να με πάρουνε;

  24. October 5, 2008 10:14 am

    @δεδρογαλη Υπαρχουν σημεια της πολης που ειναι πολυ χειροτερα απο οποιαδηποτε φτωχογειτονια που μποορεις να βρεις στην Αθηνα. Κυριως στο νοτιο μερος της πολης. Μιλαμε για βια, ναρκωτικα, χαμοσπιτα και δε συμμαζευεται. Οπου και να ειμαστε μπορουμε να διαλεξουμε ωραιες εικονες να αποθανατισουμε. Και φυσικα και στην Αθηνα. Χειμερινη κολυμβητρια μου εγινες εσυ γατα ε; Ωραια ειναι καλο κανει. Φιλακια

    @Ελευθερια. Ε κατι κανουμε κι εμεις. Πολλες φορες μερικοι μηχανισμοι δε μας αφηνουν. Και εγω θαθελα να ειμαι πρεσβυρα .. αλλα ειμαι δεσποιναριον.

    @αρτανις οοοχι ενα παλιο σπιτι ειναι. Καλη Κυριακη και σε σενα. Φιλια

    @Ασπα Αυτοι ειναι ανοιχτοι μονο το πρωϊ καθημερινες και δυο φορες την εβδομαδα μερικες ωρες το απογευμα. Αλλα εδω στην Ουασινγτον δεν εχει πολλους Ελληνες. Ισως να διεκπεραιωνουν δουλειες απο αλλες πολιτειες. Εγω οταν παω εχει ερημια παντως και τους βλεπω αραγμενους. Γι αυτο το ειπα. Ελα Ασπα μου φερε και τα ζουζουνια, εχει κατι ωραιους κηπους!

Leave a Reply

