Skip to content

δειπνο για 8

October 5, 2008

Περαστε στην τραπεζαρια μου.  Σημερα στρωνω το τραπεζι για τους μπλογκοφιλους.  Χτες στο δεσποιναριον-house ειχαμε γιορτη.  Οποιος ερθει σημερα ειναι προσκεκλημενος.  Τσιμπηστε μια ελιτσα μεχρι να σερβιρω.  Το μενου περιλαμβανει, ατομικα γιουβετσακια γαριδας με φετα,  αγγουρακι σαλατα με ανηθο , μανιταρια σωτε με μαρσαλα, αρνισια παϊδακια με πατατες και ζεστη σαλατα φακης,  τυρια, φρουτα και τουρτες.  Α! ναι οι τουρτες ειναι για τα γεννεθλια του Ερρικου. Γιορταζει σημερα 5/10.  Σε επομενες αναρτησεις οι συνταγες, η προετοιμασια και τα τελικα αποτελεσματα.  Προς το παρον σας φιλω με αγαπη. Το Δεσποιναριον ειναι διαλυμενο!

26 Comments leave one →
  1. Anonymous permalink
    October 5, 2008 10:49 am

    ωωωω!!!χιλιοχρονος ο Ερρίκος,να τον χαίρεστε και πάντα έτσι να τον γιορτάζετε🙂
    νομίζω πρώτη ήρθα οπότε απ’όλα θα παρω…μονο τη φακή κρατείστε μακρια μου γιατι μου χαλά την όρεξη :))
    Να τα εκατοστήσει και καλά να περάσετε
    (θαυμασιο το εορταστικό ντεκορ)

  2. October 5, 2008 10:51 am

    …τάδε έφη cook…άλλαξα browser και ξέχασα οτι δεν είχε το…στίγμα μου🙂

  3. panathinaeos permalink
    October 5, 2008 11:10 am

    εις ετη πολλά φιλτατη Δ, να χαίρεσθε απο κοινου τας χαρας της ζωης,
    οποια λαμπρη ατμοσφαιρα διακρινω!
    μια λέξη μου ερχεται στο μυαλο “αρχοντια” που βεβαια δεν εχει να κανει με τον επιφανειακο πλούτο, αλλα με την διαθεση και την ικανοτητα να δινεις αφθονα και να χαιρεσαι που το κανεις!
    μου αρεσε πολύ η τραπεζαρία, ανυπομονω να ελθει η ημερα του δειπνου που θα φτιαξουμε μαζι για …(καποιο λογο που θα εφευρουμε) και αναμενω εναγωνιως τας επομενας αναρτησεις με τας λεπτομερειας του δειπνου…
    παρακαλω να μην παραλείψετε να μας περιγραψετε την ενδυμασια σας…
    με ολες τις ευχες μου να σας συνοδευουν σας ασπαζομαι ..
    και καλη ξεκουραση!

  4. October 5, 2008 11:35 am

    Να τον χαίρεσαι τον αγαπημένο σου, να είστε πάντα γεροί, αγαπημένοι και ευτυχισμένοι και να σας έρχονται όλα όπως τα ονειρεύεστε…. Κατά τα άλλα, το table setting πάρα πολύ chick, ακριβώς όπως ταιριάζει στην άψογη οικοδέσποινα και τον περήφανο και ευτυχή εορτάζοντα… Πάντα τέτοια Δεσποινάκι μου!!!! Πάντα χαρές!!!!!

  5. October 5, 2008 12:03 pm

    χρονια του πολλα!!!
    το τραπεζι σου υπεροχο, στρωμενο αψογα, με πολυ στυλ, οπως κι ο υπολοιπος χωρος.
    ενθουσιαστηκα και με τους τεραστιους ηλιανθους σου…τους λατρευω…
    να τον χαιρεσαι τον ερρικο σου και παντα χαρες στο σπιτικο σας ευχομαι!!!
    φιλια : ))

  6. October 5, 2008 12:35 pm

    Zυγός, λοιπόν, κι ο Ερρίκος σου!
    Να τον χαίρεσαι! Με υγεία, τίποτα περισσότερο. Κάτι άκουσα πριν λίγο και με αφορμή αυτό δίνω έμφαση στο μόνο υγεία.
    Το τραπέζι σου… τέλειο. Απ’ αυτά που λέω, ντρέπομαι ν’ αγγίξω για να μην τα χαλάσω. Τέτοια βλέπω και παθαίνω ένα… κάτι η γυναίκα. Πώς να ανταπεξέλθω εγώ, η ανεπρόκοπη (στην κουζίνα), σε τέτοια τραπέζια;
    Πώς να ανταποδώσω;
    Μόνο που το σκέπτομαι με πιάνει κρίση πανικού.
    Πολλά φιλιά

  7. October 5, 2008 12:46 pm

    να τον χαιρεσαι και να σε χαιρεται Δεσποινάκι και οι δυο σας να χαίρεστε τα πιτσιρίκια σας..
    Επί του θέματος τώρα….τί κανεις όταν στο τραπέζι θα καθήσει καποιος που κανει δίαιτα;;ή ειναι χορτοφάγος;;;ή είναι μουσουλμάνος;;;ή ειναι διαβητικός;;;ή δεν τρώει κυνήγι;;;;ή είναι αλλεργικός στα θαλασσινά;;;;
    Μαγειρεύεις χωριστά ή φροντίζεις το μενου να περιλαμβάνει κάποια φσγητα που μπορεί να φάει κι αυτος;;;
    Εδω σε θελω κάβουρα που περπατάς στα κάρβουνα…

    ΥΓ. Τεστ σου κάνω να δω αν στο μάθημα politesse παρακολουθούσες ή χάζευες τα αυτοκίνητα στη Φειδίου!!!!!χιχιχιχι!!!!
    1000 φιλιά

  8. October 5, 2008 1:11 pm

    τρε..τρε..τρε εξελάν ….Δέσποινα, πολύ κομψό το βρίσκω το σετινγ!
    Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι τον αγαπημένο σου σύντροφο, να γεράσετε αγαπημένοι και να καμαρώσετε εγγόνια.
    Καλή βδομάδα με αγάπη Σοφία εκ Καρύστου, βεβαίως βεβαίως!

  9. Κατερίνα permalink
    October 5, 2008 1:29 pm

    Kαλησπέρα καλή μου φίλη.Χρόνια πολλά και χαρούμενα και για τους δυο σας,να είστε πάντα καλά,και κάθε χρόνο να γιορτάζετε με τον ίδιο χαρούμενο τρόπο τα γενεθλιάκια!!!Υπέροχο τραπέζι!!Τι να πω, ακόμη και η αλατοπιπεριέρα είναι τρε σικ!!!Όσο για το μενού ακούγεται θεσπέσιο!Οικο-Δέσποινα με τα ΟΛΑ της!Βραδάκι Κυριακής,μετά από βόλτα με τ αγόρια, καρτ , και φαγητό έξω (Σμαράγδα μεριά), ξεκούραση με λιγο γραφή και διάβασμα.Φιλάκια γλυκιά και αρχόντισσα

  10. October 5, 2008 2:43 pm

    Να τα εκατοστήσει ο Ερρίκος σου, να τον χαίρεσαι!! Το σετινγκ άψογο! Καλέ τι φιν φον αλατοπιπεριέρα… πολύ μου άρεσε🙂
    Και η μελισσούλα διαλυμένη, 8 είχα κι εγώ σήμερα. το χοιρινό σου… έκανε θραύση!!

  11. October 5, 2008 3:42 pm

    Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες. Θα του τις διαβιβασω. Ελπιζω να προλαβω πριν εξαφανιστει στη γηραια Ευρωπη παλι.

    @cook Να σου πω. Ουτε εμενα μου αρεσει η φακη σαν σουπα. Αυτη ομως η σαλατα ειναι πραγματικα εξαιρετικη και ισως ειναι απο τα λιγα πραγματα που εχω εμπνευστει μονη μου. (αν δε παινεσω το τσερβελλο μου!!) Ηταν η επιτυχια της βραδυας.

  12. October 5, 2008 3:53 pm

    @panathinaeos
    Αγαπητε μου με κανετε και κοκκινιζω. Με τιμα η προταση να συνμαγειρεψουμε και να συμφαγουμε. Οσο για τον λογο μη στεναχωριεστε, εχω κανει τραπεζια λογω .. χιονιου, ανοιξης, επειδη γυρισα απο καπου, πριν παω καπου, δεν κολλαω. Μα φυσικα και θα σας φερω και τα υπολοιπα και ισως και ναρθω κι εγω μαζι .. ισως αποψε πιο αργα αν δε με παρει ο υπνος .. Σας ευχαριστω καλε μου φιλε και σας ασπαζομαι κι εγω.

  13. October 5, 2008 3:56 pm

    @fevis Σ’ ευχαριστω Ευουλα για τις ευχες και για τα καλα σου λογια. Σε φιλω πολυ.

  14. October 5, 2008 3:59 pm

    @unamama Να εισαι καλα μαμακα. Οι ηλιανθοι ειναι στο φορτε τους αυτη την εποχη. Μ’ αρεσουν τα εποχιακα λουλουδια. Ταιριαζουν με ολα, με την διαθεση με τον καιρο και κρατανε περισσοτερο. Το βαζο εχει επισης απανω παραστασεις με ηλιανθους. Φιλακια.

  15. October 5, 2008 4:02 pm

    @Φωτεινη. Χα ναι ζυγος οτι κι αν σημαινει, που δε ξερω γιατι δεν ασχολουμαι με τα ζωδια. Ελα παιδι μου κατσε στην τραπεζαρια να σε σερβιρω, κοιτα .. αλλοι εχουν τη λοξα με τα τραπεζια και τα μαγειρεματα και αλλοι .. απλα τρωνε! Ετσι υπαρχει καποια ισορροπια, για φαντασου να στριμωχνομασταν ολοι στην κουζινα! Καλη βδομαδα σου.

  16. October 5, 2008 4:09 pm

    @Νανα Λοιπον θυμασαι την κυρια Κουμελη? Η καλυτερη της ημουνα Θυμασαι ενα λευκωμα που φιαχναμε με δειγματα απο υφασματα .. το δικο μου το γυρναγε και το εδειχνε και στις αλλες ταξεις γιατι τοτε ειχα φαει πετρια με το σχεδιο μοντελλων. Μετα μου περασε και με πιασαν αλλα!!!

    Λοιπον οταν καλεσω καποιον για πρωτη φορα παντα ρωταω αν εχει καποιο διαιτολογικο προβλημα και φροντιζω να μαγειρεψω καταλληλα. Οταν ξερω οτι καποιος εχει προβλημα και δε θελω να στερησω απο τους υπολοιπους ενα νοστιμο γευμα, ξεχωριζω ενα πιατο σε ελαφρα παραλλαγη. Δεν ειναι δυσκολο. Χτες ενα απο τα γιουβετσακια γαριδας δεν ειχε ντοματα αλλα μονο τυρι. Φιλια !!!

  17. October 5, 2008 4:11 pm

    @Σοφουλα μερσι μποκου μον αμι. Και καλη βδομαδα στην Καρυστο και σε ολοκληρη την Ευβοια!! Ματς μουτς!

  18. October 5, 2008 4:14 pm

    1000χρονος!! Είναι τα 3α γενέθλια που εύχομαι σήμερα!! Να τον χαίρεσαι Δεσποινάκι!

  19. October 5, 2008 4:18 pm

    @Κατερινα, ελα να σου πω..ψοφησα στην κουραση μωρε.. αλλα χαλαλι, περασαμε ομορφα και ολοι ευχαριστηθηκαν. Κι εσυ απ’ οτι βλεπω ζαχαρη περνας ε; Φιλια για καλη βδομαδα.

  20. October 5, 2008 4:21 pm

    @μελισσουλα Μπααα!! κι εσυ δειπνο για 8; Πετυχε το χοιρινο; Πολυ ωραια, αλλα αν θυμασαι δεν ηταν δικο μου, απλα εγω το .. εξετελεσα!!! Το ειχα βρει σε ενα ενθετο γκουρμε περσυνο! Χαιρομαι.. αυριο θα σου δειξω και την σαλατα με τις φακες .. που στο κατω κατω ειναι δικια μου!! Φιλια.
    Τι παθατε ολοι με την αλατοπιπεριερα;

  21. October 5, 2008 4:23 pm

    @ πανθηρα Γιωργο εσυ βγηκες βολτα για επισκεψεις σημερα βλεπω! Ευχαριστω για τις ευχες. Καλη βδμαδα!

  22. October 5, 2008 5:11 pm

    Κουράγιο Δεσποινάκι και να χαίρεσαι τον Ερρίκο! Φαίνονται όλα τοοοοσο τέλεια! Θέλω κι εγώ όταν γιορτάζω τέτοια περιποίηση!!!! (πολύ γκρίνιαξα, φτάνει!)

    Και πάλι πολύχρονος😀

  23. October 5, 2008 5:32 pm

    Χρόνια Πολλά και Καλά, νάναι Πολύχρονος ο Ερρίκος σου, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται!!!

  24. October 5, 2008 9:36 pm

    Δεσποινούλα μου,
    Χρόνια Πολλά να τον χαίρεσαι τον αγαπημένο σου. Να είστε καλά και να χαίρεστε ο ένας τον άλλον και τα όμορφα βλαστάρια σας.
    Θεέ μου, τι νοικοκυρά είσαι εσύ! Τί όμορφο στόλισμα στην τραπεζαρία σου, τι αρχοντιά!
    Δεν θα μπορέσω να τσιμπήσω κάτι γιατί τα έχω δώσει όλα στην ευθεία αυτές τις μέρες με την πολυφαγία και την καλοφαγία εδώ στη Νέα Υόρκη.
    Αλλά να ξέρεις πως σε λατερύω γιατί έχουμε τις ίδιες σταθερές αξίες, στα στολίμστα και στα γυρίσματα.
    Πάντως, όσο και να τριγυρνώ ξέρω να αγαπώ έστω και μακρόθεν.
    Φιλιά πολλά

  25. October 5, 2008 10:08 pm

    @MAD Γιατρε μου γιατρουκο μου, ειδοποιησε με μια βδομαδα πριν και θα σου φιαξω εγω γιορτη! Θα καλεσουμε τους παντες , ακρος δε μπολογκοβιλ!😉

    @kikitri Ευχαριστω πολυ Κικιτσα.

    @ioustinaki Κι ελεγα, που ειναι! Την κρατησανε στο σπα για εξτρα παμπερινγκ; Ευχαριστω για τις ευχες Καναδεζα μου αλλα και για το ξεσπασμα χαρας και αγαπης. Τα αισθηματα ειναι αμοιβαια. Δε πειραζει, αλλη φορα τσιμπας. Κι εγω απο σημερα βαζω φρενο Καναδεζα. Ουτε θα μαγειρευω ουτε θα τρωω. Δηλαδη αυτη η τουρτα εμενα με εκανε και αμαρτησα ανεπανορθωτα.
    Ετσι ειναι Καναδεζα μου, μακρυα απο ολους ειμαστε, δε σταματαμε να αγαπαμε, γυριστρες και αγαπησιαρες, μακια μουκια σου!

  26. October 6, 2008 2:09 pm

    Δεσποινακι πολυχρονος ο Ερρικος σου.Πολυ καλη μαγειρισσα ,τι ωραιες γαριδες μουδωσες μια ωραια ιδεα και θα την φτιαξω ολα σου ηταν υπεροχα και το στολισμα στο τραπεζι,μ’αρεσουν οι ανθρωποι που μεταφερουν με τετοια αξια τα πατροπαραδοτα ,γιατι η μοδα τωρα ειναι ολα κετεριγκ ,σιγα μην μαγειρεψω ,θα κουραστω ,θα λερωθει το σπιτι και δεν λεν καλυτερα οτι βαριουνται.Μπραβο σου με συγκινησες με την αξιοσυνη σου και την αρχοντια σου.Φιλια ελευθερια

Leave a Reply

