Skip to content

κεραμεικα – μερος δευτερο – viva Italia

October 9, 2008

το μπουφεδακι με τα κεραμεικα

Αυτο το μπουφεδακι, ειναι ισως το πρωτο επιπλο που αγορασε το δεσποιναριον στην Αμερικη. Της γυαλισε σε ενα καταστημα στο Οχαϊο που ειχε επιπλα “μοναστηριου” . Το κουβαλαγε μαζι της απο το Οχαϊο στο Μοναχο και παλι πισω στην Ουασινγτων.  Σημερα το εχει φορτωσει με κεραμεικα πιατα, μπωλ και πιατελες. Συνεχιζοντας τη σειρα “κεραμεικα” (παντα αφιερωμενη) φερνει μερικα ιταλικα κομματια.  Μερικα παρουσιαζονται με φαγακι μεσα (απο παλιοτερα τραπεζια). Στην πρωτη φωτογραφια φαινεται ενα στρωσιμο τραπεζιου Χριστουγεννιατικου σε απλο “χωριατικο” στυλ.  Με ενα κλικ μπορειτε να τις μεγενθυνετε.  Τελευταια βρηκα κι ενα τραπεζομαντηλο στο ιδιο στυλ με τα πιατα “Meridiana”  και ακομα δεν προλαβα να το βγαλω απο τη ζελατινα του.

λεπτομερεια

Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους.

20 Comments leave one →
  1. October 9, 2008 11:44 pm

    Ξερεις τι μου αρέσει βρε Δεσποινάκι μου αυτή η νοικοκυροσύνη σου! Τι καταπληκτικά σχέδια είναι και αυτά τώρα. Εγώ από τις πολλές μετακομίσεις μου έρχεται να σταματήσω να ψωνίζω καθέ φορά που έρχονται να αμπαλάρουν οι movers αναρωτιέμαι τι τα θέλω τόσα πράγματα και τσιμπλεκια και χρόνο με το χρόνο μαζεύονται και πιο πολλά. χχ

  2. October 9, 2008 11:52 pm

    Καλημέρα καλημέρα καλημέρα ! Ξέρεις τι θα γράψω γι’ αυτό και δεν το γράφω.. Πολλά φιλιά

  3. Κατερίνα permalink
    October 10, 2008 1:02 am

    Καλημέρα Δεσποινιώ.Αν και δεν έχω αδυναμία στα κεραμικά, και τα πιατικά γενικότερα μου αρέσουν λιτά με γραμμές μοντερνες ,η παρουσίασή σου,και αυτή η συλλογή είναι εκπληκτική.Ο τρόπος που τα έχεις φυλαγμένα,το έπιπλο που επέλεξες δείχνει την νοικοκυροσύνη και την αρχοντιά σου.Φιλιά καλή μου φίλη καλό ΣΚ

  4. October 10, 2008 2:14 am

    Δεσποινάκι,
    Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια στη μεριντιέν συλλογή κεραμεικών. Μου αρέσουν τα χρώματα, τα σχέδια και προπάντων η πολυταξδεμένη εταζέρα σε σκούρο χρώμα, που κρατάει όλα αυτά τα ευαίσθητα δεδομένα.
    Μπράβο σου που τα διάλεξες και που τα κουβάλησες στην πολυέστια ζωή σου.
    Φιλάκια

  5. October 10, 2008 2:36 am

    Εμένα πάλι μου σπάνε ένα σωρό πράγματα γιατί είμαι (και) άτσαλη…Οπότε οι συλλογές μου αντί να αυξάνονται μειώνονται… Μήπως να αρχίσω να συλλέγω τσίγκινα?🙂

  6. October 10, 2008 3:07 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι!! Τι να πρωτοθαυμάσω δε ξέρω!! Όλα υπέροχα. Χρώματα, αποχρώσεις, υπομονή, γούστο…!!! Και το τραπέζι στρωμένο και το φαγητό στο πιάτο. Καλό Σ/Κ

  7. October 10, 2008 3:50 am

    Τι κόλπα έχει η wordpress! Έβλεπα μια φωτογραφία κια πήγε το πρωινό σχόλιο σε άλλο μέρος! χαχα

  8. October 10, 2008 4:14 am

    @Penelope . Μαζευονται δε λες τιποτα. Αλλα ειναι ομορφα και τα χαιρομαι. Και δε θα παω και στις πορσελλανες. Μεχρι εδω. Παντως πηζεις λιγο. Το σπιτι μου στην Αθηνα το φιαχνω τελειως μινιμαλ. Θελω λιγη ισορροπια. Σιγουρα ολα αυτα ειναι πολυτελειες και ζουμε μια χαρα και χωρις αυτα. Πριν ενα χρονο, θυμασαι τοτε με ρο ρημοντελινγκ ης κουζινας, μια χαρα ειμασταν με δυο πιατα και δυο ποτηρια! Φιλι.

    @So_far Καλημερα, φυσικα ξερω τι θα πεις.. Φιλακια (σκαστα στο μαγουλακι σου)

    @Κατερινιω. Και μενα μου αρεσουν οι απλες γραμμες στις πορσελλανες. Τα κεραμεικα μ’ αρεσουν με το τοπικο σχεδιο και χρωμα. Καθενα με την ωρα του. Γενικα μ’ αρεσουν τα ασπρα πιατα. Το μπουφεδακι αποδειχτηκε η καταλληλη φωλιτσα για αυτα τα κεραμεικα.

  9. October 10, 2008 4:24 am

    @Ιουστινακι. Σκεφτηκα, αφου μου πληρωνουν τα μεταφορικα γιατι να στερηθω τις αγαπες μου. Εδω στο Αμερικα ξερεις, οταν μετακομιζουν, η πουλανε η πετανε, γενικα δεν κρατανε. Παντως μετα απο τοσα ταξιδια, στεκεται μια χαρα το μπουφεδακι. Φιλια απο μια ηλιολουστη “Γουασινγκτων” (θα ειναι δηλαδη οταν ανατειλλει ο ηλιος)

    @fevis ΚΑΙ ατσαλη; χμ απορω πως ο Μανος σου εμπιστευεται τα ποτηρια του. Εγω δε θα στα εδινα!!!! Τα τσιγκινα κανουν φασαρια, παρε πλαστικα. Φιλιααααα!!!!!

    @gvarvakis Κοπιασε Γιωργο, φερε και ενα ταπερακι με σουτζουκακια ετσι; Καλο Σαββατοκυριακο επισης.

    @Φωτεινη Ειδες κολπα! οπου το γραψεις εκει παει! Η αληθεια ειναι -αναφερομενη στο αλλο σχολιο- οτι ειναι λεπτοδουλειες, αλλα δεν εχουμε ατζαμηδες στο σπιτι. Αν σου πω οτι εγω ειμαι η πιο ζημιαρα απ’ ολους….

  10. October 10, 2008 5:07 am

    το μπουφεδάκι τις έχει κάνει τις γύρες του, πολύ ωραίο είναι και φυσικά ταιριάζει άψογα με τη συλλογή σου!
    φιλάκια και Καλό ΣΚ :))

  11. October 10, 2008 8:10 am

    Μμμμ… όλα τούτα μου δείχνουν γυναίκα με γούστο, μεράκι και προπάντων ευαισθησίες για την παράδοση. Σεε σένα εκδηλώνονται περισσότερο, σίγουρα λόγω του ότι μέσω αυτών …οσφραίνεσαι Ελλάδα…

    Καλό ου Σ/Κ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  12. October 10, 2008 8:11 am

    Δεσποινάκι αστο το μίνιμαλ δεν δουλεύει κορίτσι μου αυτό το πράγμα μόνο για φωτογραφίες στα περιοδικά ή κανέναν bachelor😉 χχ

  13. panathinaeos permalink
    October 10, 2008 9:13 am

    ευχαρισούμε για την οπτική πανδαισία!!!!
    γεια σου Δεσποιναριον με τα ωραία σου!!!!
    η οπτική απόλαυση αφεαυτης προηγειται, οι εκλογικευσεις επονται για να εχουμε αναμνησεις…
    για λογους ιδεολογικής και πολιτικής συγγενειας, συγκινηθηκα τα μαλα απο την πτυχωτη δημιουργια nuts…
    το ολον συνολο επιβεβαιωνει τα πτεροεντα της πενελοπε οτι δηλαδη το μινιμαλ ειναι ασυμβατο με το Δεσποιναριον…
    ναι ναι ναι ναι!!!!!!!
    πως ειναι δυνατο μια θυελλα ενας σιφουνας να εγλωβισθει στα μιζερα μινιμαλ των ανηδονιστων;;;;;;;
    ζζζζζζζζζζαμεεεεεεεε!!!!!!!

  14. October 10, 2008 9:19 am

    Καλημερα Δεσποινακι!
    μου θυμηζει γαλλικη επαρχεια το ποστ σου σημερα!
    θα πηγαινε τρελλα με την επιπλωση της τραπεζαριας μου!
    μοναχα που εγω προτημω τις λεπτες πορσελανες της Λημοζης!
    και κατι γερμανικες που δεν ξερω καν να τις προφερω!!!!!!

    περιμενω να δω και αλλα ωραια απο τον χωρο του σπιτιου σου!
    φιλακια σου!

  15. October 10, 2008 10:51 am

    Δέσποινα, γέλασα πολύ που το μπουφεδάκι έχει κάνει το γύρο του κόσμου! Είναι ιδανικό «σπιτάκι» για τα κεραμικά! Μου αρέσει που πολλά από αυτά τα χρησιμοποιείς και είναι υπέροχα και γεμάτα και άδεια! Φιλάκια

  16. October 10, 2008 3:11 pm

    Ωραία πιατικά, σχέδια, χρώματα…Πάρα πολύ ωραία όλα…
    Εγώ για να έιμαι ειλικρινής, προτιμώ τα κάτασπρα…

    Καλό Σ/Κ, φιλιά πολλά…

  17. October 10, 2008 3:44 pm

    Δεσποινακι μου πολυ ωραια ολα τα κεραμικα σου ,ομως εχω μια απορια,ποιος τα καθαριζει ολα αυτα??Νασαι καλα ελευθερια

  18. October 10, 2008 8:56 pm

    @melissoula Η Μαντανα εχασε ταο κονεξια και εμεινε να κοιμαται συη Ζυριχη. Αυριο παλι συνεχιζι το τουρ! Πφ Καλο Σ/Κ.

    @γλαρενια Καλα τα ελληνικα δε τα εφερα ακομα. Σε αλλη αναρτηση. Φιλια καλη μου.

    @Πηνελοπη Ελααααα μωρεεεεε.. το σπιτι μου προσφερεται για μινιμαλ ντεκορ. Θα τα καταφερω Ετσι μοθρχεται να σας φερω φωτογραφια απο το αδειο λιβινγκ ρουμ να δειτε οτι ειναι φιαγμενο για.. λιγα και καλα.

    @Παρακαλω αγαπημενε μου φιλε Παναθηναιε. Αφου στο υποσχεθηκα μερικες βδομαδες πριν. Σου αρεσε κι εσενα το.. κατσαρο μπωλακι ε .. ναι ομολογω οτι ειναι απο τα αγαπημενα μου.. κι εχω και μια μικρη καρδουλα απο την ιδια σειρα που .. διεφυγε της καμερας. Ο μινιμαλισμος δεν εγκλωβιζει απαραιτητα, νομιζω δινει μια αισθηση ελευθεριας αυτης που μονο η απλοτητα μπορει να σου προσφερει. Θυελλα και σιφουνας; .. μηπως με μπερδεψες με .. καμια αλλη; χε χε!!

    @Μανταμ Ντελακρουα!! Επειδη εχω λαβει καποια ψιλογαλλικη παιδεια κι επειδη εχω επισκεφθει πολλες φορες τη δευτερη πατριδα σου, πρεπει να σου πω οτι λατρευω την γαλλικη επαρχια τοσο του νοτου οσο και του βορρα. Και οχι μονο την επαρχια αλλα και το λατρευτο μου Παρισι που θα μπορουσα να ζησω μονιμα. Οι πορσελλανες λιμοζ ειναι υπεροχες και εχω ενα σερβιτσιο απο τη γιαγια μου. Αλλα το εχω στην Ελλαδα. Αυτα τα πραγματα δε μεταφερονται με τιποτα. Λες να φερω κι αλλα; Θα δουμε. Φιλακια.

    @Ασπα. Γυριστρακι το μπουφεδακι. Φιλακια σε σας !!!!

    @Αρτανις Κι εγω προτιμω τα ασπρα .. αυτα ειναι τα παιχνιδιαρικα μου!

    @Ελευθερια. Κι εσυ νασαι καλα, εγω τα καθαριζω.

  19. February 3, 2009 4:47 pm

    απίστευτη ομορφιά. Με γεμίζει φως το ποστ σου

  20. February 3, 2009 9:33 pm

    Ριτσακι μου που το ξεθαψες αυτο το παλιο ποστ; Κι εσυ γραφεις ομορφα λογια.

Leave a Reply

