Skip to content

φθινοπωρο

October 10, 2008

Χτες εκανα μια βολτα στο παλιο Δεσποιναριον (στον μπλογκερ ..στο διαμερισμα που λεει η Καναδεζα).  Ειχα καιρο να παω και με επιασε μια νοσταλγια.  Περασε κιολας ενας χρονος , βρηκα την φωτογραφια απο την περσυνη κολοκυθα στον κηπο και την εφερα κι εδω.  Φετος δεν εχω αγορασει κολοκυθα και μπορει να παρω μια ετσι για το  ομορφο εντονο χρωμα.  Ειναι το συμβολο της γιορτης του Χαλoουην.  Ποτε μου δε το χωνεψα. Και αναρωτιεμαι τι στα κουμαρα επαθε ολοκληρη η Ευρωπη και υιοθετησε και αυτη την αμερικανικη γιορτη.

Η φωτογραφια της αναρτησης, ειναι περιπου απο τα μεσα Νοεμβρη, γιατι τοτε τα φυλλα εχουν πεσει μετατρεποντας το ντραϊβγουεη σε καφε-κιτρινο μωσαϊκο. Εαν μαλιστα βρεξει (οπως στη φωτογραφια) τοτε δεν μπορεις να τα φυσηξεις (η να τα ρουφηξεις αναλογα) να φυγουν. Πρεπει να περιμενεις να στεγνωσουν. Ομως γι αυτα εχουμε περιπου ενα μηνα ακομα και θα φερει το Δεσποιναριον καινουργιες φετεινες φωτογραφιες με τις φαντασμαγορικες αλλαγες των δεντρων και τη φυση να μεταμορφωνεται απο πρασινη, σε κιτρινοκοκιννη .. και μετα.. σε .. αηδια!

Μπηκα στο παλιο Δεσποιναριον γιατι πολλες φορες βρισκω σχολια σε παλια ποστς που συνηθως ρωτανε κατι και αν φυσικα ξερω την απαντηση στελνω ενα μηνυμα.  Ετσι λοιπον χτες βρηκα ενα σχολιο για στο ποστ ΤΡΙΧΕΣ μια κοπελα να με ρωταει για τη διευθυνση του Βαγγελη! Ακουσον ακουσον. Φυσικα δεν τη ξερω οποτε αν θελει καποια απο τις Βαγγελο-κουρεμενες να βαλει τη διευθυνση εκει στο σχολιο η εδω κι εγω το μεταφερω, ισως βοηθησουμε καποια απελπισμενη που ψαχνει απεγνωσμενα να βρει το κομμωτηριο των ονειρων της. (Και λειπει και η Πασταφλωρα γαμωτο!)

Και μιλωντας για τριχες, χτες το βραδακι μετα το γραφειο περασα απο την Κελλυ και μου εκανε ενα κουρεματακι .. μουρλια.  Οχι πολυ, αντε 2-3 ποντους εκοψε, αλλα ετσι ωραια που τα ισιωνει .. το μαλλι σημερα χορευει σε καθε μου κινηση και με κανει να θελω να κουναω συνεχεια το κεφαλι (μπαστα μη με παρουν για βλαμμενο κιολας!)  Με κερασε κρασακι η Κελλυ και ετσι που ειχα αδειο στομαχι γρηγορα γλαρωσα! Ευτυχως που το σπιτι μου ειναι μονο 5 λεπτα οδηγημα κι εχω και την επιλογη ησυχων δρομων.  Σκεφτηκα μια, να σταθω να φαω κατι στη διπλανη τραττορια αλλα προτιμησα την ομελεττα με προσουτο που ονειρευομουνα απο νωρις.

Βαριεμαι!!!    … επεται συνεχεια…

27 Comments leave one →
  1. October 10, 2008 11:36 pm

    Πουλάκι μου πρωτευουσιάνα,
    Τόξερα εγώ πως τόθελες το σπά σου εν όψει αλλαγής των φύλλων και της φύσης. Το είχα καταλάβει.
    Λοιπόν, ωραία η φωτογραφία με την κολοκύθα σου, φέτος έχουμε παρατεταμένη καλοκαιρία και αργούν να κοκκινήσουν τα φύλλα μας κι εδώ στα βόρεια.
    Περιμένω ανάρτηση με τα ιριδίζοντα χρώματα των φύλλων όταν προκύψουν. Θα πράξω το ανάλογο με φωτογραφίες απο τη λίμνη.
    Αλήθεια, πώς θα γιορτάσεις τον Κολόμβο σου που μας έρριξε όλους ως εδώ;
    Εμείς έχουμε Thanksgiving στον Καναδά και ετοιμάζω γαλοπούλα αλά Λευκάδα για το παιδί. Αυτό το γεύμα δεν το χάνει με τίποτε. Κι αν τύχει να λείπω το αναπληρώνω κάποια απο τις Κυριακές!
    Φιλιά σου

  2. October 11, 2008 12:07 am

    Καναδεζα, που εισαι παιδι μου εσυ; Νεα Υορκη ακομα; Ε σπα δε θα τολεγα, ενα κουρεματακι ηταν αλλα ανανεωθηκα η πρωτευουσιανα. Εσεις τοσο βορρεια σιγουρα θα αργησετε περισσοτερο. Θυμαμαι μια χρονια εφυγα 4 Νοεμβρη και πηγα ατην Νικαια ( κοτ ντ’ αζυρ σ’ ετ α ντιρ) και οταν γυρισα στο τελος του μηνα, δεν μπορουσα να μπω στο σπιτι απο το φυλλο.
    Οσο για τον Κολομβο δε ξερω ακομα. Παλιοτερα ηταν ραντεβου στο Τζωρτζταουν με τον καλο μου γιατι τα σχολεια ηταν ανοιχτα. Φετος μπορει να παω μονη μου. Καφε Μιλανο τραπεζακια εξω διοτι Καναδεζα εχουμε κατι μερες απιστευτες, με λιακαδα με ζεστη, μη στα λεω τωρα.. επομενως μεσα δεν καθομαι!
    Εδω αργει το Θενκςγκιβινγκ ακομα αλλα τα τελευταια 10 χρονια δεν μαγειρευω, παμε στης κουμπαρας που ειναι παντρεμενη με αμερικανο της Κοννεκτικουτης και εχουν πιο αμερικεν εθιμα! Ειναι πλεον καθιερωμενο, οπως τα Χριστουγεννα σε μενα! Προσωπικα δεν τρελλαινομαι για γαλοπουλα (ο δε Ερρικος μη δει φαγητο που να ειχε πριν φτερα.. γινεται Λουης ) αλλα μια ενδιαφερουσα γεμιση μπορει να με συγκινησει κιολας. Η ενας σωστος πουρες! Φασολακια βραστα, γλυκοπατατες και παμπκιν παϊ με αφηνουν εντελως αδιαφορη εως μορφαζουσα! Σε φιλω και παω να την πεσω!
    Φιλια σου κι εσενα.

  3. October 11, 2008 4:43 am

    έλα ντε πως το κολλήσαμε οι Ευρωπαίοι το χαλοουην??? ακόμα και ετούτοι δώ που είναι 10 χρόνια πίσω από όλο τον κόσμο κάνουν χαμό στο τέλος του Οκτώβρη… πάντως η παμπκιν σουπ και το ριζότο που κάνει ο Μαρίνο μας με κολοκύθα μου αρέσουν εμένα το λέω καθαρά🙂
    Λοιπόν και για να βοηθήσουμε την κοπέλα που ψάχνει το Βαγγέλη μας να της πούμε ότι βρίσκεται Κηφισίας 196 είναι το κατάστημα με την φανταστική στριφογυριστή κόκκινη σκάλα, τηλ.: 210 6747011 ή 210 6774108.
    Καλημέρα Δεσποινάκι μας και έχουμε και εμείς ήλιο και σχετική ζέστη εδώ, χοχο!!!

  4. October 11, 2008 4:44 am

    Πόπο τι ωραία που είναι η κολοκύθα σου, Δέσποινα, άσε που με κάνει να φαντάζομαι και τον ωραίο κήπο σου
    Ούτε κι εγώ κατάλαβα ποτέ την έκσταση του χαλοουιν, το πάθος βέβαια για τις κολοκύθες το έχω οπότε σκέφτομαι ότι μάλλον (και) εκεί -στο πάθος των ανθρώπων γιαυτό το λαχανικό που έχει τόσα προτερήματα- κρύβεται το μυστικό. Την κολοκυθοσουπίτσα μου την είδες;
    Να υποθέσω ότι η φίλη σου ψάχνει τη διεύθυνση του υπερδιάσημου κομμωτή Βαγγέλη Χατζή στην Αθήνα; Αν ναι (είσαι και ιντερνασιονάλ τύπος βρε παιδί μου με φίλες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, οπότε Βαγγέλης κομμωτής μπορεί να υπάρχει και αλλού, δεν ξέρω) σημείωσε:
    Κομμωτήριο Βαγγέλης Χατζής, Κηφισίας 196, Ν. Ψυχικό, τηλ. 210 6747011
    Πήγα κι εγώ μερικές φορές πριν από πολλά χρόνα και είχα την τύχη να με παίρνει αμέσως και όχι μετά από 3 μήνες που ήταν τότε τα ραντεβού του γιατί τον γοητεύανε τα μαλλιά μου. (Τα άσπρα μαλλιά είναι το φετίχ όλων των κουρέων) Αλλά εμένα δεν με γοήτευε καθόλου το κούρεμά του, με έκανε σαν κολλεγιόπαιδο του Ητον (έτσι το είχε δει το κεφαλάκι μου) στις αρχές του περασμένου αιώνα. Καθόλου το στιλ μου δηλαδή. Οπότε τον έκοψα και μετά από πάρα πολλές δοκιμές προτιμώ (τώρα πια) το ταπεινό κομμώτήριο μιας συμμαθήτριάς μου από το Δημοτικό κοντά στον Αγιο Παντελεήμονα, που είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ όταν πιάνει το ψαλίδι. Ασε που ξεκαρδιζόμαστε και στα γέλια. Καλό Σ/Κ

  5. October 11, 2008 5:23 am

    Κοίτα σύμπτωση τώρα… Σε δέκα λεπτά φεύγω και πάω για ρεκτιφιέ… Την διεύθυνση δεν την ξέρω απ’ έξω (πάει το αυτοκίνητο μόνο του) αλλά ευτυχώς που έχουμε την Γεωργία να καθαρίζει για μας στο άψε- σβήσε… Φιλάκια πολλά φθινοπωρινά… (Εδώ βέβαια με μια λιακάδα σούπερ…)..:-)

  6. panathinaeos permalink
    October 11, 2008 6:54 am

    για το θανκς γκιβινγκ θυμαμαι μια φορα που ημουνα στο σικαγο στο σπιτι του θειου μου, ειχε φτιαξει η αμερικανις γυναικα του το γνωστο πτηνο, αλλα ο ανκλ τζωρτζ ξηγηθηκε και πιατελιτσα καβαντζα με μπουτακι αρνακι στο φουρνο με πατατες!
    το μονο που μου αρεσε απο τα αμερικανικα πιατα εκεινη την ημερα ηταν λαχανακια βρυξελλων με μπεικον…
    πρεπει ομως να ομολογησω οτι τρελαινομαι για παμπκιν παι με κρε φρες!

  7. October 11, 2008 8:06 am

    @melissoula. Ελα μου ντε! Και να ητανε μονο οι κολοκυθες κομματια να γινει. Μου ντυνονται και μαγισσες και Ξαντρες!! Πφφ! λεμε. Τωρα να σου πω δε σκεφτηκα ποτε μου να παρω την κολοκυθα να κανω κατι φιν φον αλλα η σουπα που λες οταν εχει μεσα και κρεμα γαλακτος η ειναι σπαϊσυ μπορει να ειναι καλη. (Φανταζομαι) Ευχαριστω για την διευθυνση, παω να την βαλω στις ΤΡΙΧΕΣ παραυτα!! Φιλια πρωϊνα.

  8. October 11, 2008 8:14 am

    Καλως την Κικιτσα μου. Οχι την σουπα σου δεν την ειδα αλλα θα περασω να τη δω. Οταν ειχα πρωτοερθει στην Αμερικη (στο Οχαϊο) τετοια εποχη (και κατι ψιλα εγκυος στη Δαφνη με τα σχετικα κλπ ) πηγαμε σε ενα χωριατικο πανηγυρι με κολοκυθες και βλεποντας τι ειχαν ειχαν φιαξει εκει, νομιζω οτι αντιπαθησα τις κολοκυθες φορ γκουντ και ποτε δεν συνηλθα απο τοτε.
    Σ’ ευχαριστω κι εσενα για τη διευθθνση αλλα χαιρομαι που βρηκες την φιλεναδα σου και εισαι ευχαριστημενη διοτι το κεφαλι καθε γυναικας και το μαλλι της πρεπει να ευχαριστει την ιδια. Φιλακια και θα περασω αργοτερα για .. σουπα.

  9. October 11, 2008 8:18 am

    @fevis Αντε καλο κουρεμα κουκλα μου. Εσενα σου φιαχνει ωραια και τρελλα μαλλακια! Πρεπει το στυλ να ταιριαζαι ΚΑΙ με την προσωπικοτητα και νομιζω αυτο το εχει δει ο Βαγγελης. Και εγω λειτουργω παντως στο στυλ, ξερω να παω, αλλα μη μου ζητας διευθυνση! Αν ειναι δυνατον.. τοση πληροφορια πια! που να χωρεσει στο μυαλο μας. Φιλια ηλιολουστα και ζεστα και απο εδω.

  10. October 11, 2008 8:32 am

    @Panathinaeos Α εσεις την προτιματε “διαιτης” την παμπκιν παϊ βλεπω! Και ο ανκλ Τζωρτζ σωστος! Οταν θα παω στης κουμπαρας θα φροντισω να αποθανατισω ΠΑΛΙ ολη την πανδαισια του τραπεζιου. Παντα κανει κατι καινουργιο και ξεχωριστο. Σας ασπαζομαι καλε μου φιλε!

  11. October 11, 2008 9:13 am

    Έτσι, αφήνω μήνυμα! Για να μη “βλέπεις” να περνώ και να μη γράφω δυο λέξεις.
    Γιατί είπαμε… Πρώτη δουλειά κάθε πρωί και τελευταία κάθε βράδυ, να δούμε τι κάνει η ξενιτεμένη φιλενάδα.
    Περί κολοκύθας και χαλογουίν μόνο από ταινίες ό,τι ξέρω. Όσο για φαγητό με συνθετικό -κολοκυθ… φεύγω μακριά. Ούτε καν τα δικά μας τα βραστά τα καλοκαιρινά.
    Πολλά φιλιά

  12. October 11, 2008 12:21 pm

    Τι να σχολιάσω τώρα για την κολοκύθα ή για τις τρίχες πές μου!!! Aυτός ο Βαγγέλης μου αρέσει το ονόμα του, δεν έκανε καμμία προσπάθεια να το αλλάξει όπως προ αμνημονεύτων χρόνων στου George που γίνοταν παρέλαση εξωτικών ονομάτων ξεκινούσε από Αραμπέλλα και τελειώνε σε Υβοννη λές και άλλαζε κανείς χώρα μπαίνοντας στο κομμωτήριο… 😉 xx

  13. October 11, 2008 1:06 pm

    Αλλη χωρα αλλη ηπειρος, αλλα χρωματα το Φθινοπωρο, γλυκο μου Δεσποιναριον! Εκει κολοκηθες κοκκινες , εδω ροδια και λοτους… ( δες εικονες στο ιστολογιο μου) οχι δεν ζηλεψα απο το αρθρο σου .. απλα ετυχε να αναφερθουμε στο φθινοπωρο και οι δυο.
    Με γεια το νεο λουκ 🙂 Περιμενουμε φωτογραφιες απο το hallowin!
    Φιλια νοτισμενα ααπο θαλασσινη αλμυρα.. ( τα τελευταια της σαιζον μαλλον!)

  14. October 11, 2008 1:09 pm

    Σταματα να τρως σοκολατακια λεω εγω..
    Καλο ΣΚ να εχεις γλυκοδεσποιναριον!
    Πανσεληνος αποψε,αλλα..με τετοια ομιχλη εξω…μαλλον θα…κατσιασω!!!

  15. October 11, 2008 1:53 pm

    Κι έχω μια ωραία συνταγή για γλυκό του κουταλιού κολοκύθι με αμύγδαλο…Με βάζεις σε πειρασμό να το φτιάξω…
    Καλή Κυριακή καλή μου…

  16. October 11, 2008 3:06 pm

    Τρελαίνομαι για τα κιτρινοκόκκινα χρώματα των φύλλων του φθινοπώρου, αλλά εδώ που μένω δεν τα πολυβλέπουμε… Ανυπομονώ να δω τις φωτογραφίες σου!
    Αυτή η φατσούλα που τρώει τα σοκολατάκια έχει πολύ πλάκα. Φιλιά!

  17. October 11, 2008 3:41 pm

    καλησπέρα δέσποινα

    μας βάζεις σιγα σιγα στο χειμωνα μεσα απο ηλιολουστες φθινοπωρινες ημερες, χρυσοκιτρινοκαφε φυλλα, thanksgiving λιχουδιες…. και halloween κολοκυθες

    πηρα παλι λιγο αμερικανικο αερα
    φιλάκια

  18. October 11, 2008 5:19 pm

    @Αχ βρε Φωτεινουλα, δε βλεπω πια ποιος περνα και ποιος οχι. Αυτα τα εβλεπα στην αρχη, τωρα πια που χρονος. Μη βλεπεις κι εγω περναω πολλες φορες απο τα δικα σας και δεν αφηνω .. ιχνη. Ειτε γιατι ειμαι κουρασμενη, ειτε γιατι βιαζομαι ειτε γιατι δεν εχω τιποτα να πω επι του θεματος. Αυτο ομως για μενα δε σημαινει τιποτα. Σας αγαπω παντα το ιδιο ολους εσας που περνατε απο δω. Κολοκθυοκορφαδες !!!! εκει ειναι ολη η γοητεις του κολοκυθιου!! Φιλια!

  19. October 11, 2008 5:23 pm

    @Πηνελοπη.. αλλοιως ηταν εκεινη την εποχη, υπηρχε μια σχετικη ξενομανια. Χμ ναι το ξερω τα μπερδεψα, τριχες κολοκυθια, ε γυρναω παλι σιγα σιγα στο “οτι θυμαται χαιρεται”

  20. October 11, 2008 5:23 pm

    Α ΞΕΧΑΣΑ ΦΙΛΙ!!!!!!

  21. October 11, 2008 5:27 pm

    @λιακαδα Μα τωρα το φθινοπωρο ολοι λιγο πολυ λιακαδα μου για τα ιδια θεματα μιλαμε. Θα περασω λιγο αργοτερα. Το Χαλοουην ειναι την τελευταια Πεμπτη του μηνα, οποτε εχουμε λιγο καιρο ακομα. Σε φιλω.

  22. October 11, 2008 5:30 pm

    @personlich Σκεφτομαι να γραψω μια νουβελλα ¨Ενας γατος κοιτα τα φεγγαρια” η “Πανσεληνα νιαουρισματα” χμμμμ!!! Χλααπ χλουυυπ χλαααπ χλουυυπ τσικολαταιαααααα!!!

  23. October 11, 2008 5:31 pm

    @Αρτανις ΤΙΙΙΙΙΙ; Κολοκυθι με αμυγδαλο! Τι κολοκυθι δηλαδη, απο αυτα .. με τη ριγανη; Καπως δε μου παει!!!! Φιλια!

  24. October 11, 2008 5:32 pm

    @Ασπα Αποψε θα βαλω μερικες. Φιλακια σοκολατενια!

  25. October 11, 2008 5:35 pm

    @Ναταλια μου γεια σου. Κραταει ακομα το καλοκαιρακι αλλα αυτα τα χρωματα βλεπω γυρω μου. Οπως και να το κανουμε Οκτωβρης ειναι. Παντως .. αλλαξες τον αερα σου, κατι ειναι κι αυτο. Φιλακια καλο μου.

  26. October 13, 2008 2:18 pm

    Κίτρινη κολοκύθα, καθαρισμένη και κομμένη η ψίχα της σε μικρά λεπτά μπαστουνάκια, βρασμένα με ζάχαρη και με πολύ ξασπρισμένο μύγδαλο…Παραδοσιακό γλυκό που το κερνούσαν στους γάμους, νομίζω από τη Νάξο…Γλυκό κολοκύθι κουφέτο το λένε…Όχι τα πράσινα, με το λαδολέμονο και τη ρίγανη…

  27. October 13, 2008 7:35 pm

    Α! μαλιστα, το ειχα ακουσει ως κουφετο. Ενδιαφερον φαινεται. Σ’ ευχαριστω για τη διευκρινηση.

Leave a Reply

