Skip to content

φθινοπωρο – παρτ του

October 11, 2008

Οι πιο ωραιες μερες του φθινοπωρου ειναι αυτες οι δυο, η χτεσινη και η σημερινη, και ισως (οπως μας υποσχονται) να ειναι και η αυριανη.  Η θερμοκρασια γυρω στους 22-23 βαθμους και μια λιακαδα απιστευτη.   Βγαινω  βολτα στην εξοχη.  Οδηγω σε μικρους δρομους με φαρμες.  Οχι οπως καθε μερα, βιαστικα.  Ειμαι σχεδον μονη  στο δρομο.  Βλεπω ομορφα ασπρα και γκριζα αλογα να κανουν βολτες. Χαζευω τα φυλλωματα των δεντρων που ηδη αρχισαν να αλλαζουν χρωμα.  Οι περισσοτερες φωτογραφιες ειναι εν κινησει.  Φτανω στο διπλανο χωριο και  σταματω για ενα καφε.  Χαλαρωνω για τα καλα.  Γυρναω  στο σπιτι και κανω βολτα στον κηπο μου.  Τα γερανια κρατανε ακομα καλα, ο κισσος ομως κοντευει να μας πνιξει.. τα βοτανα στις γλαστρες, ο βασιλικος, η ριγανη δεν θα αντεξουν για πολυ ακομα.  Μαζευω βιβλια και περιοδικα για το απομεσημερο, ανοιγω  μια ελληνικωτατη μπυρα .. και την πινω .. στην υγεια σας.  Στην τριτη σειρα οι δυο τελευταιες φωτογραφιες ειναι απο τον κηπο μου,  προς την απεναντι.. γειτονια.  Ενα πρωινο μεσα στη σιωπη.  Δεν το αντεχω αλλο.  Αρχιζω παλι τα τηλεφωνα. Που θα παμε;

Στην υγεια μας !

19 Comments leave one →
  1. October 12, 2008 12:57 am

    Δεσποινάκι μου ρομαντικό,
    Ημουν σε άλλες πολιτείες και κόντεψε να μου ξεφύγει το φθινόπωρο. Αλλά σήμερα απόλαυσα κατακόκκινα δέντρα στο δρόμο προς το Μόντρεαλ. Ηταν πανδαισία μια μαγική διαδρομή.
    Χαίρομαι που απολαμβάνεις τις μικρές χαρές της μέρας, γιατί αύριο θα είναι μια άλλη διαφορετική. Βέβαια, να πίνεις μπύρα ελληνική (ολίγον άψητη!) το βρίσκω αλτρουισμό μέσα στην ευωχία του φθινοπώρου.
    Εδώ ετοιμάζω τα της γαλοπούλας και έχω καλέσει τον Αλεξ με τη φίλη του κι ένα ζευγαράκι φοιτητές που μας επισκέπτονται απο τη Βοστώνη.
    Αύριο θα είναι μια μαμαδένια μέρα. Πόσο μου έχει λείψει!!!
    Φιλιά

  2. October 12, 2008 4:48 am

    Στο έχω ξαναπεί, να το πω άλλη μια να το εμπεδώσουμε όλοι.. Αυτός ο κήπος σου… Αχ, αυτός ο κήπος σου…..:-)

  3. October 12, 2008 4:56 am

    Aυτό… μάλιστα! Κάτι πάει να δείξει σε φθινόπωρο. Ήλιος κι αυτά τα χρώματα είναι η…απόλαυση. Περί κολοκυθοκορφάδων (από προηγύμενο) έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι το μόνο που μ’ αρέσει. Τώρα πια τις βρίσκεις δύσκολα.
    Πρόσεχε στο δρόμο. Οδήγηση και φωτογράφιση συγχρόνως.. επικίνδυνο. Το κάνω κι εγώ όμως.
    Φιλιά πρωινά Σαββάτου.

  4. October 12, 2008 5:08 am

    Ελληνικό μπυρόνι στην Ουάσινγκτον;! Ε όχι, μόνον εσύ θα μπορούσες να το κάνεις αυτό…
    Και ο κήπος υπέροχος…
    Καλή Κυριακή Δεσποινάριό μου…

  5. October 12, 2008 5:38 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι! Είναι υπέροχο αυτό που κάνεις και μοιράζεσαι τις βόλτες σου μαζί μας!!

  6. October 12, 2008 6:01 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι μου,
    από την Ηλιόλουστη σήμερα Στοκχόλμη!

    Μοιάζει πολύ το τοπίο με εδώ..αλλά έχουμε 8/10*.

    Και μένα μου αρέσει να κάνω βόλτες μόνη μου
    και να απολαμβάνω τη φύση..όταν ο καιρός με καλεί..
    Ο κήπος σου ακόμη με τα γεράνια είναι όμορφος ..
    τα δικά μου παρέδωσαν στη παγωνιά της νύχτας..

    Γλυκά και τρυφερά μοιράζεσαι τη καθημερινότητά σου μαζί μας!

    Σου αφήνω γλυκόπιοτο κρασί και ροδαλί σταφύλια,
    μαζί με την αγάπη μου..

    Φιλιά!

  7. October 12, 2008 7:26 am

    @Ioustinaki Οχι Καναδεζα μου δε μας ξεφευγει το φθινοπωρο, αν και εδω που τα λεμε το προβλημα μου ειναι πως θα του ξεφυγω εγω! Εδω μολις αρχισε, σημερα σκεφομαι να παω λιγο προς τα νοτια που ειμαι σιγουρη οτι θα βρω μεγαλυτερη πανδαισια χρωματων και συνδιασμους του πορτοκαλοκοκκινου. Ειναι εκπληκτικο Καναδεζα μερικα μιλια βορρεια με μερικα μιλια νοτια εχει τεραστια διαφορα στο ταϊμινγκ των αλλαγων της φυσης. Σιγουρα, σημερα ειναι διαφορετικη μερα (και μολις αρχισε με καφε κρανμπερι οραντζ μαφιν και μπλογκοτσαρκα μεχρι τις οχτωμιση)
    Εδω στο.. διπλανο ..χωριο εχω μια καβα που παω κι εχουν ολες σχεδον τις μπυρες και πολη καλη ποικιλια κρασιων (εκτος απο ελληνικα που εχουν κατι κλασσικα ετσι κι ετσι) Βρισκω Αλφα Μυθο και Φιξ. Προτιμω την Αλφα σαν γνωστη γευση της νιοτης μου.
    Καλη επιτυχια στο ψησημο της γαλοπουλας! Και αυριο να περασετε μια ομορφη οικογενειακη μερα. Αυτο το μαμαδιστικο, κοντευω να το ξεχασω κι εγω. Αλλα οταν συμβαινει το χαιρομαι.
    Αυτο με τους φοιτητες με συγγινησε γιατι κι εμεις φιλοξενουμε πολλες φορες παιδια φοιτητες κυριως απο την Ευρωπη (φανταζεσαι για ποιον ερχονται τωρα) και ειναι παντα η πιο δροσερη και ενδιαφερουσα παρεα. Εμενα με ξανανιωνουν Καναδεζα τα παιδια παιρνω απο το κεφι τους και διατηρουμαι (και εσυ νομιζες οτι ηταν καμια κρεμα νυχτος χο χο χο )
    Φιλακια!

  8. October 12, 2008 7:28 am

    @fevis Ομως ο χρονος αλλαζει, εγω παντα μαγευομαι με τις αλλαγες, οποτε εχετε να το εμπεδωσετα για πολυ ακομα. Εδω και μερες παραφυλαω τους σκιουρους αλλα δεν τα εχω καταφερει ακομα. Φιλακια!

  9. October 12, 2008 7:32 am

    @Φωτεινη, οι δρομοι σχεδον ερημοι, και παντα με το ενα χερι. Δε φανταζομαι να φανταζεσαι οτι αφηνω το τιμονι! Ζαμαι! Εχω μια παλια ντιτζιταλ που ακομα και εν κινησει βγαζει οκ φωτογραφιες
    Σαββατου; Καλα στο Σαββατο εισαι εσυ ακομα; Φιλια Κυριακης!!!

  10. October 12, 2008 7:34 am

    @Αρτανις Εγω και οποιος αλλος Ελληνας βρει τα μπυρονια. Την Αλφα την βρηκα τελευταια. Παντα εφερνε Μυθο. Ευχαριστω και ανταποδιδω τα φιλια!

  11. October 12, 2008 7:36 am

    @panther03 Γιωργο μου, ξερετε οτι εσεις ειστε κατα καποιο τροπο η παρεουλα μου στην Ελλαδα που μου λειπει αφανταστα σαν πραγματικοτητα. Ακομα πολλοι απο σας βγαζουν τοση καλωσυνη και αγαπη που δεν θα ειναι υπερβολη να πω οτι σας αγαπω. Το λιγωτερο ειναι να μοιραζομει μερικες φωτογραφιες μαζι σας. Σε φιλω.

  12. October 12, 2008 7:41 am

    @mareld Φιλια απο “Γουασινγκτων ” στην μακρυνη Στοκχολμη. Εμενα γενικα δε μου αρεσει να κανω βολτες μονη μου, αλλα αρκετες φορες ειμαι μονη μου, οποτε κοιταω να εκμεταλευτω τις μοναξιες οσο καλυτερα μπορω. Μερικες φορες γινονται και χαλαρωτικα ομορφες σαν την χτεσινη. Η μοναξια οταν ξερεις οτι δεν θα κρατησει για πολυ, ειναι καλη. Θα κρατησω το γλυκοπιοτο για το βραδακι.

  13. October 12, 2008 10:52 am

    Yπέροχα χρώματα Δεσποινάκι μου έχει μια γαλήνη το τοπίο! Ομορφα περνάς λοιπόν. Φεύγω σε πέντε λεπτά πάω να δω τον Τζόν Ταίηλορ ουτε τον ήξερα προχθές μέχρι ο γιός της Ρίτς είχε φωτογραφηθεί μαζί του και του είπα γιατί δεν καλείς και τον φίλο σου στο Public ;) και τότε με ενημερωσε δεόντως ότι είναι ο frontman τοu Duran Duran… !Λοιπον άνοιξαν οι ουρανοί και πάω να τον συναντήσω συναυλία οι Penelope λοιπόν.. Βρου ….φιλί και να περνάς καλά

  14. October 12, 2008 12:42 pm

    Καλησπέρα κι από μένα!
    Φθινόπωρο χαρακτηριστικά για μένα είναι πεσμένα φύλλα στους δρόμους και κασκόλ και πανωφόρια μακριά λεπτά. Αυτό κυρίως!
    Εδώ στην Ελλάδα δεν έχω ζήσει ακόμα φθινόπωρο όμως :( gkrr..!
    Φιλάκια.. φθινοπωρινά έστω!

  15. October 12, 2008 1:01 pm

    Τι όμορφα τοπία είναι αυτά; Τι ωραία άπλα! Ξεκουράζεται το μάτι σου… Είναι υπέροχο μέρος, μπράβο… Εδώ μόλις σήμερα έπιασε πάλι το κρύο. Πολλά φιλιά

  16. October 12, 2008 4:07 pm

    Yπεροχες ολες οι φωτογραφιες σου!
    Κρατω αυτη με την μπυρα και σε καληνυχτω με ενα…”στην υγεια μας”

  17. October 12, 2008 4:28 pm

    θαυμασιες και τοσο φθινοπωρινα αγαπημενες φωτο….
    κι εδω την ιδια θερμοκρασια και λιακαδα έχουμε…μου τη σπαει…θελω βροχή και γκριζο!….

  18. October 12, 2008 4:33 pm

    Ευσεβείς πόθοι! Θα ήθελα πολύ να ήταν Σάββατο και να μην πήγαινα αύριο γραφείο. Μόνο τώρα κατάλαβα τη γκάφα μου. Καληνύχτα σνιφ! σνιφ! Κυριακής. Τυχεροί!!! Αύριο καθόσαστεεεεε! (Μίμης Φωτόπουλος)

  19. October 12, 2008 8:56 pm

    @Penelope. Πες του χαιρετισμους απο το δεσποιναριον. Ξερει αυτος .. τους λατρευα τους Ντουραν Ντουραν!!! Φιλι

    @Griz Ε τωρα να σου πω Γκριζουλα μου, αυριο θα φτασει 25 κι εδω, οποτε κανουμε ενα βημα πισω ( πολυ ευχαριστο ) σε καλοκαιριες και .. εχουμε καιρο για τις ψυχρες. Φιλια!

    @Ασπα Πολλα φιλια και σε σενα, κρυο εκει; εδω χαρμα!

    @recuerdos Καλωσορισατε και καλοριζικο και το μπλογκακι σας στην Πρες.

    @cook Ε βεβαια βρε κατσαρολιτσα μου, πανω σε μια φωτια εισαι συνεχεια, φυσικο ειναι. Εγω παλι δε τα λαχταρισα αυτα τα γκριζα!

    @Φωτεινη Πραγματικα καααααααααααααααθομαι αυριο. Δηλαδη καπου θα βρω να παω γιατι μαζεμο δεν εχω αλλα γενικα χαλλλαρα!!!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

