Skip to content

georgetown – wisconsin avenue – the end

October 16, 2008

Σημερα φερνω και την τελευταια αναρτηση της σειρας για να κλεισει κι αυτη η εβδομαδα.  Εδω που τα λεμε μπορει να σας κουρασα καθε μερα .. καθε μερα Τζωρτζταουν,  αλλα τουλαχιστο ολοκληρωσα την βολτα μου.  Θελω να μοιραστω μαζι σας, το νεο ρεκορ σε “views” στο ασπρο.  Η αναρτηση στις 13 του μηνα (Dean and Deluca με τα κοριτσακια εφτασε τον εκπληκτικο (για μενα) αριθμο 678.  Δεν ειμαι σιγουρη αν ο κοσμος εψαχνε για την  ντελικατεσσεν,  η αν εσεις κανατε κλικ συνεχεια (χμμμμ!)  αλλα σιγουρα εσπασε ταμειο! Τωρα αν ειναι να αναλυσουμε τα στατιστικα στοιχεια και να προβουμε σε αναλογες μεταρυθμισεις, απο δω και περα μαλλον πρεπει να φερνω ζουμπουρλουδια στις αναρτησεις για να εχομεν επισκεψιμοτητα!! Χε χε!!  Θα το ερευνησω περεταιρω το θεμα και θα κανω τις καταλληλες αλλαγες!! Παρεπιπτοντως,  η γαριδομακαροναδα του Τεντ Λελεκα κατεχει τα πρωτεια παντα με 1918 επισκεψεις.  Δε μπεστ εβερ! Α να και αλλο στατιστικο στοιχειο. Πρωτα οι γαριδες και μετα οι ζαργανες!

Τωρα ερχομαι στη σημερινη φωτογραφια.  Trompe l’oeil σε ενα τοιχο κοντα στο εστιατοριο Παολο’ς. Η φωτογραφια ειναι πειραγμενη στο exposure διαφορετικα δε θα φαινοταν η λεπτομερεια.  Κοιταξτε επισης την πρωτη φωτογραφια στην τελευταια σειρα. Εδω στεγαζεται το γνωστο καταστημα ΖΑΡΑ το οποιο στην πολη μας θεωρειται και πολυ φιν φον καθοτι ευρωπαϊκο και οτι προερχεται απο την γηραια ηπειρο αποτελει “θρησκεια”  στη μοδα.  Μη νομιζετε παντως οτι ειναι τιποτα καλυτερο απο τα ευρωπαϊκα.  Τα κορμακια ξεχειλωνουν στο πρωτο πλυσιμο Πφφφφ!!!!!!

Κι ενα καλο νεο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ξεμπερδεψα με το Κτηματολογιο.  Απο τον Αυγουστο που ημουνα στην Αθηνα .. χαρτια χαρτακια , φωτοτυπιες,  κληρονομιες και λοιπα, μετα οταν εφυγα συνεχισε η αδερφουλα μου ( που γενικα τραβηξε το ζορι ) και σημερα μου ανακοινωσε οτι ολα ειναι ετοιμα.  Το Κτηματολογιο περιττο να σας πω οτι το συζηταγαμε απο τοτε που ημουνα φοιτητρια .  Ημουνα νια και γερασα!

Σας φιλω κι ευχομαι ενα τελειο Σαββατοκυριακο!

16 Comments leave one →
  1. October 16, 2008 10:41 pm

    Λοιπόν, μπεστ σέλλερ οι ζαργάνες; Μεγάλη επιτυχία όλες οι φάσεις της Τζόρτζτάουν, οφείλω να ομολογήσω. Εγώ πάντως δεν έχω βάλει μετρητή για να μην αγχώνομαι. Δεν τα μπορώ τα στατιστικά, ρε παιδάκι μου.
    Οσο για τη Ζάρα- όσο κι αν σου φανεί παράξενο- την πρωτοανακάλυψα στη Lexington στη Νέα Υόρκη προτού σκάσει μύτη στην Αθήνα και στις άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες , πλην Ισπανίας (λέμε). Είχε τα πιο μοδάτα και τα πιο ωραία ρούχα, μακράν της αμερικανιάς. Τώρα στο Μόντρεαλ τη βλέπω ξεπεσμένη με κάτι συντηρητικά κουρελάκια να κρέμονται στις βιτρίνες. Ημουν φάν της φίν φόν Ζάρας τις παλιές καλές ημέρες, αλλά τώρα έχω στραφεί σε άλλες λαγνείες.
    Αντε καληνύχτα και σματς
    Ο επίσημος καληνυχτάκιας σου

  2. panathinaeos permalink
    October 17, 2008 12:02 am

    ευγε σε εσενα ευγε και στις ζαργανες που εσπασαν τα κοντερ! σε οτι αφορα τον συναγωνισμο με τις γαριδες, θα ηθελα να μαθω ποια εποχη αναρτηθηκαν οι γαριδες του Τεντ! η εποχικοτητα εχει τεραστια σημασια σε τετοιες αναλυσεις που επιχειρουμε…

    ας μην βιαστουμε λοιπον να καταληξουμε σε συμπερασματα, αφου μας λοιπον ζωτικα στοιχεια

    το μονο σιγουρο ομως ειναι οτι θα πρεπει να αναρτηθουν και αλλες ζαργανες για να επαληθευθουν η μη οι σχετικες υποθεσεις!

  3. October 17, 2008 2:35 am

    Διαβασα για τις ζαργανες είδα ωραίες φωτογραφιες αλλά σταματησα στο κτηματολογιο και με ζώσανε τα φίδια … τίποτε δεν έχω κάνει και στην ιστοσελίδα λένε ότι μπορεις να το κάνεις ηλεκτρονικά αλλά ακόμα δεν έχω βρει τον τροπο όλα είναι σε pdf ….. Desperate Penelope xxx

  4. October 17, 2008 3:05 am

    Πολύ ήσυχη μου φαίνεται η πόλη! Βγάζει μια ηρεμία ή μου φαίνεται?
    Ότι πρέπει για πενταήμερη!!!
    Τι μου θύμησες, κτηματολόγιο όυτε και εγώ έκανα!!!! Πήρε λέει παράταση μέχρι τέλους έτους!

    Penelope, “όλα τα κάνεις ηλεκτρονικά”, σημαίνει ότι έχεις τρέξει πρώρα να μαζέψεις ότι χαρτιά χρειάζονται και μετά αντί να στηθείς στην ουρά τα στέλνεις με ταχυδρομίο ή με email αφού πρώτα τα σκανάρεις. Ψυχραιμία…

    Καλημέρας σας!!!

  5. October 17, 2008 3:42 am

    Η Ζάρα θρησκεία στη μόδα??? Ach mein Gott.. ούτε για να χαζέψω δεν μπαίνω. Τέλος πάντων άλλα γούστα εγώ άλλα οι αμερικάνες.
    Για τα κτηματολόγια δεν έχω κανένα άγχος, ας είναι καλά ο μπαμπάκας μου.
    Καλό ΣΚ Δεσποινάριον😉

  6. October 17, 2008 4:25 am

    Άντε γιατί με αυτή την φιν φον πόλη στην οποία ζεις, βγαίνω από το σπίτι μου, βλέπω γύρω μου και κοντεύω να πάθω κατάθλιψη…:-) Φιλάκια φιλενάδα μου…

  7. Κατερίνα permalink
    October 17, 2008 6:50 am

    Ηδη με τις βόλτες που μας έκανες,έδωσες τις προδιαγραφές για ένα τέλειο ΣΚ. Τώρα ξεμπέρδεψες με το κτηματολόγιο?? πφφφ!! Από την Αθήνα που συναντηθήκαμε πάλευες.Πάλι καλά.Μπράβο στην αδελφούλα σου. Ξέρεις σε όλες τις δύσκολες δουλειές ,ξέρω εγώ τι κάνω!!” μπαμπά,τρέχα!!”!
    Το mail το πήρες Δεσποινιώ? Υπήρχαν δυσκολίες λίγο με τη σύνδεση εδώ.
    Φιλάκια

  8. October 17, 2008 7:21 am

    Και οι 7 ειστε υπεροχοι. Σας καλημεριζω με νυσταγμενο βλεμμα προσπαθωντας να βαλω τα φτερα μου, και επιφυλλασσομαι να επιστρεψω το βραδυ να απαντησω στον καθενα ξεχωριστα. Και να ευχηθω σε ολους Καλο Σαββατοκυριακο.

  9. October 17, 2008 7:45 am

    Κοίτα να δεις τι μόλις έμαθα διαβάζοντας το blog σου… Ότι πήρε παράταση το κτηματολόγιο μέχρι το τέλος του έτους… Δεν είχα ιδέα! Είχα σκοπό να πάω την Δευτέρα για να μην το αφήσω μπιτ (για μπιτ) τελευταία στιγμή. Άρα, έχουμε ακόμα καιρό ως το Δεκέμβριο…
    Οπότε τι τις θέλω εγώ τις ειδήσεις Δεσποινάκι μου; Τo blog σου θα διαβάζω.
    Οι φωτογραφίες όπως πάντα υπέροχες.

  10. aspasia permalink
    October 17, 2008 8:50 am

    Άξιος εκείνος που καταφέρνει να τελειώσει με τις διαδικασίες του κτηματολογίου! Συγχαρητήρια Δεσποινάκι! Εγώ ακόμα παιδεύομαι, όχι από αντικειμενική δυσκολία, αλλά περισσότερο από την ίωση της αναβλητικότητας που με διακατέχει κάθε φορά που είναι να ασχοληθώ με τέτοιου είδους πράγματα! Εύχομαι ένα χαρούμενο (με παρέα) Σαββατοκύριακο!

  11. October 17, 2008 5:39 pm

    Η ανάρτηση είχε το ενδιαφέρον της,όταν έτσι ξαφνικά σου’ρθε να αναφέρεις την λέξη “κτηματολόγιο” και την κατέστρεψε.
    Την επόμενη φορά θα γράψεις 100 φορές “δεν θα ξαναπω την λέξη κτηματολόγιο”.

  12. October 17, 2008 9:44 pm

    @Ioustinaki Δε σου λεω τιποτα. Ζαργανες θελει ο κοσμος, ζαργανες θα του δωσουμε. Η Πρες χαρα μου εχει δικο της μετρητη και στατιστικα στοιχεια μπιλντ ιν! Και ειναι πολυ ΦΑΣΗ να κοιτας ποτε ποτε πως σε βρηκαν μερικοι. Ψαχνοντας για ασχετα πραγματα. Κατα τα αλλα δε με ενδιαφερει και ιδιεταιρα το νουμερο, καποτε θα παλιωσει κι αυτο το μπλογκ.. μαζι με μενα.

    Η ΖΑΡΑ λοιπον οντως στην αρχη ηταν καλυτερη και με τα χρονια εγινε κουρελαρια. Οπως πολλα πρωην χαριτωμενα και προσιτα καταστηματα οπως το Αν Τεϋλορ, το Μπανανα Ρεπαμπλικ κλπ. Μετα ταχα μου η ΖΑΡΑ εβγαλε το “καλυτερο” Μασσιμο Ντουττι το οποιο κι αυτο οσο παει χαλαει. Σημεια των καιρων η Τσαϊνα τεηκ οβερ!!!!

    Φιλακια Καναδεζα!

    @panathinaeos Νομιζω καλε μου οτι εγω μονη μου χωρις τα μπουμπουκια δεν θα καταφερνα τιποτα. Οσο για την γαριδομακαροναδα την ανηρτησα 4 Μαϊου αλλα η επισκεψιμοτητα ακομα και σημερα ειναι αρκετα μεγαλη. Εχει καθε μερα επισκεψεις. Ντιφερεντ ντιστριμπιουσιον δατ ιζ! Και πολυ σωστα οι στατιστικες πρεπει να αναλυονται λαμβανοντας υπ’ οψιν ολες τις παραμετρους. Τι μου λετε τωρα δηλαδη, να βαλω καρικευματα στο μπλογκ; Ζε νε σε πα!!

    @Πηνελοπη ουτως η αλλως οι κατοικοι εξωτερικου ειχαν ως το τελος του χρονου. Η μαμα σου δεν τα μαζεψε τα χαρτια; Χμμ.. τι λεω τωρα.. αφου ειναι εκει.. εκεινη δεν εκανε δηλωση πριν; Εσυ δεν εχεις μια αδερφουλα επισης στην Αθηνα; Ολο ερωτησεις κανω. Φροντσε το καρδουλα μη με αγχωνεις!! Φιλι.

    @Radio Marconi Μαρκονακη σιγουρα ειναι πιο ηρεμη απο την Αθηνα. Αντε ελα για 5 μερες και θα σε (σας) ξεναγησω παντου. Αυτο με την παραταση πρεπει να ειναι φρεσκο γιατι χτες βραδυ στα νεα δεν ειπαν τιποτα, μααααα!!! αναμενομενο ηταν 5.000.000 ακομα δεν εχουν κανει δηλωσεις. Καλο σου Σαββατοκυριακο.

    @μελισσουλα. Οι μοδες ειναι σχετικες εννοιες (εμαθε και γερμανικα τωρα το εντομο!) Κι εγω δεν μπαινω πια αλλα γιατι με ζαλιζει ο κοσμος που ειναι πατεις με πατω σε και ανακατευουν τα παντα. Αυτο δεν το αντεχω. Μακαρι να ζουσε και ο δικος μου ο μπαμπακας καρδια μου, αλλα εφυγε νωρις. Οποτε καταλαβαινεις, χαρτουρα κληρονομιες αποδοχες παροχες μπλααα μπλααα … Καλο Σ/Κ και σε σενα.

    @Ευουλα Τωρα αν σου πω οτι οταν βγαινω απο το σπιτι μου στην Αθηνα ειμαι πιο χαρουμενη, ευτυχισμενη χαμογελαστη και πεταω!! θα το πιστεψεις. Γιατι η Αθηνα ειναι η δικια μου πολη πιο δικια μου δε γινεται. Φιλακια!

    @Κατερινα Θυμασαι που μουρμουραγα οβερ δε μπηαρ!! Το μεηλ το πηρα και το διαβασα Κατερινιω, δεν σε ειχα δει για μερες και ανησυχησα λιγο. Φιλια!

    @ Ασπα Καλα που υπαρχει κι αυτο το μπλογκ και ενημερωνεστε χρυσο μου!! Πφφ! Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους σας!

    @Ασπασια (μια Ασπασια κατω απο μια Ασπα!!!!) Τι συγχαρητηρια, η Τινα τα αξιζει που τραβηξε ολο το κουπι, εγω απλα δηλωνω τελειωμενη!!!! Καλα εκει που εισαι εσυ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ; Νομιζα οτι ηταν Αθηνα μονο. Χμμ!

    @Valisia Γιατι βρε χρυσο μου, τρεχεις κι εσυ με αυτα; Πφ!

  13. panathinaeos permalink
    October 18, 2008 8:11 am

    αγαπητωτατη Δ! την εχετε τη συνταγη των επιτυχιών! και την εφαρμοζετε! για τους με επαιοντες, επαναλαμβανω: υπεροχες στιλ λαιφ φωτο, ζαργανες εις πολλαπλας και φυσικας στασεις, γαριδες με καρυκευματα, ενα ωραιο πλοιο καπου εις το αιγαιο, ενα ενσταντανε της Καναδεζας να τρελαινει κοσμο, δοσεις της αχαλινωτης φαντασιας σας, τυλιγμενες με το διαπεραστικο χιουμορ σας, με κορδελα την αβασταχτη λεπτοτητα που σας διακρινει!
    σταματω εδω γιατι θα γραφω ολη μερα…. και περιμενω την ανρτηση του σ/κ!!!

  14. October 18, 2008 10:06 am

    Ήθελα να στο ξαναρωτήσω, αλλά συνεχώς το ξεχνάω…Πώς είναι δυνατόν να είναι αδειοι οι δ΄ρομοι σε όλες τις φωτό που ανεβάζεις; Δεν πιστέυω να σβήνεις τον κόσμο με το photoshop, εκτός κι αν τις βγάζεις πολύ νωρίς το πρωί…
    Ωραία είναι πάντως…
    Εμένα με έχουν ζ’ωσει τα φίδια οτι στη Ν.Ζηλανδία θα βρίσκω μόνο Gant, και δεν μ’ αρέσει το στυλ τους…

  15. October 18, 2008 1:12 pm

    Είμαι τόσο άσχετη που ούτε τον μετριτή δεν μπορώ να βάλω!
    Τι καταπληκτική πόλη είναι αυτή !! Δεν φανταζόμουνα ότι στην Αμερική θα υπήρχαν τέτοιες πόλεις!!
    Ελπίζω κάποτε να αξιοθώ να πάω..
    Καλή Κυριακή Δέσποινα

  16. October 18, 2008 4:03 pm

    @παναθηναιε Καλε μου.. εγω ειμαι ολα αυτα; Νομιζω οτι υπερβαλλετε λιγουλακιιιιιιιι!!!!! Παντως ωραιο πακεττακι φιαξατε.. και με κορδελλα!!! Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια. Αναρτηση ειχα σκοπο να κανω σημερα για.. κοριτσια!!!! χε χε.. κι απ’ αυριο παλι .. μαγειρευουμε!!

    @Αρτανις Καλα στη Νεα Ζηλανδια ματια μου δεν θα βρεις και πολλα γι αυτο το καλο που σου θελω παρε οσα μπορεις μαζι σου. Οτι και να παρεις θα εισαι αβαν γκαρντ! Εχω ενα φιλο στη Ζηλανδια παλιο συμφοιτητη απο το Οχαϊο που ακομα φοραει κατι γιακαδακια σαν τα αυτια του λαγου!!
    Οχι δεν εχει γινει “πειραγμα” στις φωτογραφιες. Και η ωρα ειναι δωδεκα το μεσημερι!!!

    @Σοφια. Καλα βρε μπουμπου! Αμερικανικες ταινιες δεν εχεις δει; η μονο με Νεα Υορκη; Ναρθεις και να με ειδοποιησεις εκ των προτερων! Καλη Κυριακη!

Leave a Reply

