Skip to content

little black dress

October 18, 2008

Λοιπον! Στην κουζινα μου σας εβαλα, στην τραπεζαρια μου σας εβαλα, τωρα σας βαζω και στο μπουντουαρ μου .. αλλα μεχρις εδω!  Ειχα υποσχεθει στην προσωπικη μου στυλιστρια Βαλισια του οικου Σανελ να φερω μαυρα φορεματακια που μου εχουν γινει .. μανια τωρα τελευταια. Ειπα να φερω και τα αναλογα υποδηματα και αξεσουαρ αλλα μου χαλαγε το .. πνευμα λιτοτητας. Αποψε θα φορεσω το πρωτο στη σειρα της Γκαλλερι που ειναι πλεχτουλι με ψηλο γιακα και οπως λεει η Καναδεζα ειναι τηε σχεδιαστριας Ντοννα Καβλονα ( αυτη η παλιοκαναδεζα ολο βωμολοχιες ειναι πφ!!!!) Επισης το τελευταιο στη σειρα δεν ειναι κομπιναιζον!  ειναι σλικυ σεξυ φορεματακι για καλοκαιρινα βραδια και ειπα να το φωτογραφησω πριν το κρυψω για του χρονου!!!  Σας φιλω με στυλ!!!!



27 Comments leave one →
  1. October 18, 2008 5:04 pm

    Δεσποινάριον αγαπημένο, καλησπέρα για σένα (σε λίγο)-καλημέρα, για μένα!
    Έμπλεξες με αγοροκόριτσα που βάζουν το κινητό στην κωλότσεπη. Παρόλα αυτά έχω κι εγώ τρία litle black dress από τα τέσσερα φορέματα που έχω όλα κι όλα.
    Παντελόνια…. όσα θες όλων των μοδών. Στενά, φαρδιά, καμπάνα, σωλήνα και σε όλα τα χρώματα με κυρίαρχο το μαύρο βέβαια. Μόνο χαμηλοκάβαλο δεν ε΄χω κανένα.
    Τα δικά σου … τέλεια! Όλα! Έχεις δίκιο νομίζω να ξεχωρίζεις το κάτω με την ασημένια ζωνούλα.
    Και η αφίσσα πετυχημένη. Η κρεμάστρα πάντα στο σωστό σημείο.
    Φιλάκια ….Κυριακής! Σίγουρα ξημερώνει Κυριακή. Το τσέκαρα!

  2. October 18, 2008 5:36 pm

    Λατρεύω τα μικρά μαύρα φορέματα αν και δεν τα φοράω πια συχνά.. Ίσως γιατί δεν είναι πια και τόσο μικρά….:-) Πάντως τα δικά σου τα βρίσκω όλα impeccable… Ακριβώς όπως πρέπει δηλαδή… Φιλιά!!!

  3. October 18, 2008 7:23 pm

    Δεσποινάκι μου ευφάνταστο,
    Μου έφτιαξες τη μέρα, που ήταν μέσα στη μιζέρια. Το έπιασα κάπου που σημείωσες για το μίνι μάυρο φορεματάκι, αλλά μου διέφυγε ο υπαινιγμός.
    Ε! λοιπόν, έχω άδικο πως της Ντόνα (Μαραντόνα, για να μη βωμολοχ΄΄ω κιόλας!!!) τα φουστανάκια είναι καραμελλίτσες;
    Ναί, φέτος κυριαρχεί το μάυρο στα μίνι φουστανάκια και πολύ σωστά σε έχει πιάσει μια επιθυμία να τα φορέσεις.
    Είναι όλα τους κουκλιά, αλλά εγώ διαλέγω το Σανελιζέ με τα χρυσά κουμπάκια.Αδικο έχω η γυναίκα;
    Πάντως, βγάζοντας και τη ντουλάπα στη φόρα θα σκανδαλίσεις τον επικούρειο σέφ.
    Τρελλαίνεται όταν του βάζεις τέτοιου είδους διλήμματα.
    Εγώ τώρα πάω για ξάπλες με θερμοφόρα στο λαιμό, κάτι σε υπερλήλικα ένα πράγμα! Αξιολύπητη είμαι που ασχολούμαι με τη βαρύτητα!
    Φιλάκιακαι να χαρείς το σλίκι μίνι μπλάκ μια τελευταία φορά πριν το κλειδώσεις.

  4. October 18, 2008 8:50 pm

    λοιπόν στυλάτο Δεσποινάριον το σλικ πολύ ωραίο! στο άλλο το καημένο γιατί του έδεσες τα χεράκια? είναι μήπως καλλιτεχνική παρέμβαση προς χάριν της φωτογράφησης?
    εγώ κάθε φορά που βγαίνω για ψώνια λέω δεν θα πάρω τίποτα μαύρο. τελικά γυρίζω τις περισσότερες φορές μόνο με μαύρα 🙂
    φέτος θέλω οπωσδήποτε ένα μωβ
    σούπερ αγαπημένο μου όμως είναι ένα gucci που το έχω και αρκετά χρόνια, αυτό είναι το καλό με τα μαύρα δεν φεύγουν ποτέ από το προσκήνιο και δεν υπάρχει και περίπτωση να υποπέσεις σε λάθη στυλιστικά 😉
    Ευρωπαϊκή καληνύχτα

  5. October 18, 2008 8:51 pm

    αλλά τώρα που βλέπω την ώρα μάλλον καλημέρα έπρεπε να πω.. πήγε 3 το πρωί και είμαι και ντεντ μιτ

  6. October 18, 2008 11:04 pm

    @φωτεινη. Λοιπον καλα τα φουστανια αλλα ελα να σου πω κι ενα μυστικο. Ειμαι κι εγω ολιγον αγοροκοριτσο. Λεω η επομενη αναρτηση να ειναι τα τρυπια μου σωληνε τζηνακια. Να φριξει και η Καναδεζα οσονουπω!! Οι καμπανες δε μου αρεσουν κι ας ξαναρθαν στη μοδα. Ψοφαω για στενα παντελονια δευτερο πετσι που λενε. Καλη Κυριακη.. το τσεκαρα κι εγω!! Φιλια!!

  7. October 18, 2008 11:06 pm

    @Ευουλα τελευταια και καταϊδρωμενη ειπα να ασχοληθω με τη μοδα λιγο. Ολες πια κανανε σχετικο ρεπορταζ κι εγω γυρναγα νε φωτογραφικη μηχανη στη Τζωρτζταουν. Ωρα για σκερτσα!!! Φιλια

  8. October 18, 2008 11:12 pm

    @Ιουστινακι. Καλα λεμε δε κοιταω αλλα χρωματα φετος.. αντε και κανενα γκρι. Τα χρωματα προστιθενται σε φουλαρακια, κασκολ, ζακεττακια. Αυτο που σ’ αρεσει ειναι και λιγο κοντουλι. Λιγο λεμε .. Μπαααα πιασανε ψυχρες δεν ειναι πια για σιλκι σλικι σεξυ πραγματα. Θα πιαστει καμια ωμοπλατη και θα τρεχουμε Καναδεζα. Πφ!
    Στεναχωριεμαι που πονας κι ευχομαι αυριο να ξυπνησεις και να εχουν περασει ολα. Μα ολα! Καληνυχτα σου!

  9. October 18, 2008 11:17 pm

    @μελισσουλα Λοιπον υπαρχουν μωβ και μωβ.. προσωπικα μονο μια αποχρωση μου παει σε γαλαζο-μωβ .. τα μελιτζανια.. δε τα βαζω πια!!! Μα φυσικα ενα κλασσικο κομματακι παντα φοριεται. Κι εγω τα ιδια με τα μαυρα.
    Οσο για τα μανικια, ετσι που κρεμοντουσαν στο πλεχτο φαινοταν σα ξεντερο!! γι αυτο τα εδεσα .. στυλιστικη παρεμβαση καλα το ειπες!
    Καλη Κυριακη!

  10. October 19, 2008 1:38 am

    Καλημέρα Δέσποινα,
    το δεύτερο στρην πάνω σειρά, που το έχεις και μεγάλη φωτό, μου άρεσε πιο πολύ από όλα. Πάντα είσαι ντυμένη και βγαίνεις απροπρόσωπη σε κάθε περίσταση. Πάντα έλεγα ότι αν έχω δυο τζίν, 2 άσπρα πουκάμισα, ένα ταγιέρ, και ένα μαύρο φόρεμα, είσαι ντυμένος σωστά πάντα.
    Καλή τακτοποίηση και καλή Κυριακή

  11. October 19, 2008 2:43 am

    Δεσποινακι Καλημερα – καλησπερα δεν ξερω τι εχετε αλλα εγω σου ευχομαι να ειναι καλη η μερα σου ή η νυχτα σου.Λοιπον καλα κανεις και δεν φορας τα μελιτζανια που λεει και το τραγουδι,εμενα μ’αρεσει πολυ το κοκκινο και οσο μεγαλωνω και φευγει η φρασκαδα της νιοτης την προσθετ με χρωμα στα ρουχα,ομως ψηφιζω μαυρο για εξαιρετικες περιπτωσεις.Μ’αρεσε το πρωτο φουστανακι σου, μου το δανειζεις!!!!!!! Αυτο το στυλ μου παει.Εκ παραλληλου σε προσκαλω σ’ενα παιχνιδι που μ’εβαλαν και μενα να πω 7 αληθειες ,εγω βεβαια εχω και μπορω να πω 117 ,αλλα οι οροι του παιχνιδιου,αν θελεις παρε μερος Φιλακια απο μια συννεφιασμενη αθηνα.

  12. October 19, 2008 2:44 am

    Δεσποινάκι μου τέλοιο το μαύρο φορεματάκι, παντού και πάντα και πάντα σώζει καταστάσεις 😉 Σου το έχω ξαναπεί μου αρέσει ο λουλουδιαστός τοίχος σου! φιλί

  13. October 19, 2008 4:32 am

    Όλα τους μ’άρεσουν κι αυτό γιατί όλα είναι διαφορετικά παρόλη την μαυρίλα.Αγαπημένο είναι αυτό με την ασημένια ζώνη στην μέση.Αρκετά σέξυ και σικ.Άσε που νομίζω ότι η γραμμή του αδυνατίζει κιόλας.
    Άκου μια ιδέα όμως.Κάπου είδα κι ένα μαντήλι…I know..είναι λίγο eccentric αλλά trust me.Το ίδιο μαντήλι το συνδυάζεις με το πρώτο φόρεμα της πρώτης σειράς και το τοποθετείς στον αστράγαλο με τον φιόγκο να φαίνεται από πίσω.Εννοείται ότι το φοράς μόνο στο ένα πόδι.
    Φιλί!

  14. October 19, 2008 5:41 am

    @Καλημερα Σοφιτσα! Εχεισ δικιο για τα βασικα που πρεπει να υπαρχουν στην γκαρνταρομπα μιας γυναικας. Θα προσθεσω και μια σειρα (η δυο) περλες για να φωτιζεται το προσωπο και η ματαιη ζωη μας! Φιλια στην Καρυστο.

  15. October 19, 2008 5:49 am

    @Ελευθερια Σ’ ευχαριστω πολυ γι α την προσκληση. Πηγα και διαβασα τις αληθειες σου και αν σου πω οτι ολες ειναι αληθεια και γιε μενα τι θα ελεγες; Ισως να σκεφτω αληθειες λιγωτερο προφανεις ετσι για να μη λεμε ολοι τα ιδια. Ασε να κανω μια εσωτερικη ανασκοπηση και θα επανελθω. Τα ειχα κοψει τα παιχνιδια εδω και καιρο.
    Το πρωτο λοιπον εχει επιτυχια. Οσο για τα μελτζανια, το ειπε και ο Καπευανακης πουχει ντουγκλα το μουστακι. Ξερεις απο που εχει βγει η εκφραση; Απο τον douglas fairbanks jr και την γοητευτικη του μουστακα!!!!

  16. October 19, 2008 5:53 am

    @Πηνελοπη, οπως παντα κοιταμε σε ολα τα επιπεδα, foreground, background κλπ. Δεν ειχα αμφιβολια, σου εχω πει οτι ειναι υφασμα ταπετσαριας. Οταν αγορασα το σπιτι ηταν ετσι και μου αρεσε τοσο που δε το αλλαξα. Η προηγουμενη ιδιοκτητρια καπου απο το Νιου Ηνγκλαντ ειχε κανει μερικα τρελλα πραγματα εδω μεσα. Φιλι Κυριακατικο.

  17. Κατερίνα permalink
    October 19, 2008 6:01 am

    Καλή Κυριακή Δεσποινάκι.Συμφωνώ απόλυτα με τις επιλογές σου.Total black wear για όλες τις ώρες. Τη διαφορά τη κάνουν τα αξεσουαρ,όπως πολύ σωστά λες και εσύ. Βέβαια τη μεγάλη αγάπη .το τζιν, δεν την αποχωρίζομαι ποτέ,προσθέτω και το μαύρο που μ αρέσει ,πρωί – βράδυ.Τώρα αυτό το σλικυ σεξυ φορεματάκι θα έλεγα να μη το κρύψεις,να το ευχαριστηθείς όλο το χειμώνα, σ ένα ΑΠΟΛΥΤΑ ζεστό περιβάλλον!!!!!!!!Ουαου!!! Μέσα στη καλή χαρά σου στέλνω γλυκά φιλιά και σ ευχαριστώ που με νοιάζεσαι.Το mail ,που ανησύχησες με συγκίνησε.Δεν είναι τυχαίο που όλοι αυτοί οι πολύτιμοι φίλοι του μπλογκ σε λατρεύουν.

  18. October 19, 2008 6:07 am

    @ Βαλισια της μοδας!! Οντως αυτο που λες λεπταινει περισσοτερο λογω κοψιματος και γιατι ειναι πιο μακρυ λιγο. Και στενο!
    Το μαντηλι κακως το εβαλα εκει, ηθελα απλα να καλυψω την ετικεττα που εκανε μπαμ. Ειναι του Καλβινου τηε μοδας αλλα δεν ηθελα να του κανω και διαφημηση. Ποτε δε θα το φοραγα ετσι.
    Αλλα βρε γλυκο μου κοριτσακι. Εχεις υπ’ οψιν σου οτι.. θα μπορουσα να ειμαι .. μαμα σου!! Φανταζεσαι τη μαμα σου με τετοιο μαντηλι στον αστραγαλο; Τρελλαινομαι με την ιδεα, την βρισκω επαναστατικη αλλα ..
    Φιλια σε σενα ματια μου!

  19. October 19, 2008 6:15 am

    @Κατερινιω. Σημερα σε βλεπω πιο κεφατη. Εμ βεβαια, μεσολαβησε και το Σαββατο και αυνηλθαμε. Το οτζην σωστα ειναι βασικο κομματι της γκαρνταρομπας και εχει ταυτιστει και με την κομψοτητα οσο στραπατσρισμενο κι αν ειναι. Θυμαμαι πριν αρκετα χρονια ειχε η Δαφνη ενα πολυ ωραιο (Μπαφαλο) και δεν της αρεσε. Της λεω φερτο εδω. Τελειο, εφαρμοστο σε ξεβαμμενο γαλαζιο. Παντα αυτο επιανα κι εβαζα. Μεχι που καποια στιγμη μετα απο 5-6 χρονια παρατηρησα οτι ειχε λιωσει ο καβαλλος και το θεωρησα πολυ εξτρημ να εχω σκισιμο ΚΑΙ εκει! Πφφ! Ετσι με πονο καρδιας το αποχωριστικα. Απο τοτε ψαχνω για ενα ιδιο, αλλα δεν… Λες να βαλω το κομπιναιζον και το χειμωνα. Χμμ!! Για κατσε να αναθεωρησω!!! Σε φιλω!

  20. October 19, 2008 7:41 am

    Η μεγάλη μου αδυναμία, πάντα αγοράζω και κάτι καινούριο και ποτέ δεν είναι αρκετά.
    Το σημερινό ποστ το κατατάσσω στην κατηγορία Killin’ me softly για ευνόητους λόγους
    Πολλά φιλιά εκεί στο μακρινό DC

  21. October 19, 2008 9:54 am

    Όλα είναι ωραία, αλλά αυτό με τη στρας-ασημί ζώνη … υπέροχο! Καλή Κυριακή!!!

  22. October 19, 2008 10:57 am

    Σαν το φουστάνι της μεγάλη φωτό. έχω παρόμοιομε ασορτί ρεντικότα…Το λατρεύω…
    καλά να περάσεις, καλή μου, φιλιά πολλά…

  23. October 19, 2008 1:05 pm

    Μετά τη ζεστή αγκαλίτσα του σέφ με το ωραίο πιάτο του-τον χιλιοευχαριστώ- θέλω να πώ πως πεθαίνω για τουφίτσα μέσα στα ματάκια!
    Η φωτο κάνει πολύ 21ο αιώνα! Πολύ γλυκό και θηλυκό βλέμμα. Ολα τα λεφτά!

  24. October 19, 2008 1:07 pm

    μου αρεσει πολυ το τριτο στην πανω σειρά

    ωραια μοντελάκια δεσποινακι
    καλησπέρα από Αθήνα

  25. October 19, 2008 4:16 pm

    @So Far Ε ναι βρε παιδι μου ειναι να μη μου κολλησει κατιο κι εμενα, του δινω και καταλαβαινει. Κιλινγκ μη σοφτλυ γουιθ χερ ντρεςς ε; Φιλια!

    @Aspa Τελικα οι δυο μεγαλες φωτογραφιες ειναι τα φαβορι. Και τα δικα μου αλλωστε! Σε φιλω!

    @Artanis Η μαυριλα μιυ βρηκε ανταποκριση σε ολες τις φαμ φαταλ εδω μεσα!! Φιλια!

    @Ioυstinaki Ειναι η δεν ειναι γλυκα ο ανθρωπος ε; Σ’ αρεσει η τουφα.. χα χα θα σου βαλω ολη τη φωτογραφια να γελασεις.. Περαστικα καλο μου.

    @Natalia Καλησπερα απο Γουασινγκτον Ναταλακι!

  26. panathinaeos permalink
    October 19, 2008 4:20 pm

    εχει δικηο η καναδεζα μας, παμε για τουφιτσα δαγκωτη! παρ εξελανς η αισθητικη αποκαλυψη της ημερας (τουλαχιστον)!

  27. aspasia permalink
    October 20, 2008 12:44 pm

    “little black dress” … ένα ωραιότατο θέμα για την αδελφή μου, η οποία γνωρίζει το “dress code” άπταιστα! Εμένα, κούκλα, δώσε μου πήλινα σκεύη, τοπία φύσης και συνταγές!

Leave a Reply

