Skip to content

trompe l’oeil

October 21, 2008


Sienna, June 2007

Παίρνω το μαντολίνο μου  και βγαίνω για καντάδα
να ρθω στο παραθύρι σου μια κι έχει φεγγαράδα..
Περάσανε μεσάνυχτα μα ο ύπνος δε με πιάνει ,
πήρα το μαντολίνο μου και βγήκα για σεργιάνι..
Ύφανε πάλι τσι καημούς η σκέψη   στ  αργαστήρι
και  περιμένει  να  σε  δει  ξανά  στο  παραθύρι.
Επήρα πάλι τα στενά ,το πόνο μου να γιάνω
μ’ ένα μου φίλο μπιστικό και φέγγει μου από πάνω.
Eιναι  η βραδιά μαγευτική κι η όψη σου αλλάζει
όταν το φως του φεγγαριού απάνω σου σταλάζει. (*)

Avignon, November 2005

(*) Παραδοσιακη κανταδα απο τον φανταστικο περιπατητη για την ωραια του παραθυριου, γιατι με επιασε μια ρομαντζα βραδατικα που θυμηθηκα κατι παλια ταξιδια και τα λοιπα και τα λοιπα! Ονειρα γλυκα και μαγεμενα!

13 Comments leave one →
  1. October 22, 2008 12:40 am

    “Κάτω απ το παραθύρι σου
    θα ρθω να σεργιανίσω
    για δε μ αφήνει ο λογισμός
    να σ απολησμονήσω”*

    *Τετράστιχο αυτοσχέδιο (ποιητού εκ του προχείρου) για την “ωραία της Sienna”!
    καλημέρα δεσποινάκι 🙂

  2. October 22, 2008 1:27 am

    Ρομαντισμός και γλυκά συναισθήματα. Εκφράζονται με μια παιχνιδιάρικη διάθεση, ρίχνοντας την φράτζα μπροστά ,χαμογελώντας τσαχπίνικα!
    Για την φωτό λέω..
    καλημέρα

  3. October 22, 2008 3:58 am

    Τι ωραία ιδέα που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στα βαρετά πλαινά των κτιριών της Αθήνας… Πολλά φιλιά…

  4. October 22, 2008 6:26 am

    Τι υπέροχη ιδέα για να ομορφαίνουν τα κτήρια, οι πόλεις, και συνεπώς και η ζωή μας!!! Μακάρι να το υιοθετούσαν και εδώ…

  5. October 22, 2008 6:36 am

    Αυτό με τα κορίτσια στα παράθυρα, είναι κάτι σαν virtual μαντινάδα για τους νοσταλγούς?
    “Απ΄το παραθύρι σου περνώ
    και εσύ κρυφοκοιτάζεις,
    βάλε κάτι πάνω σου,
    γιατί θα μου πουντιάσεις”

    Για τα κρεμμυδάκια της προηγούμενες, δεν πρόλαβα να σου πόσο ζωντανά φαινόντουσαν!!!

  6. October 22, 2008 7:13 am

    @πανθηρα μηδεν τρια Πιασε την κιθαρα Γιωργο.. μπρος στο παραθυρι σουυυυ .. λιωνω για χατηρι σου καλεεεε!!!

    @Σοφια.. χαααα παω να κατσω στο παραθυρο με την φραντζα .. δε παω στη δουλεια σημερα!!!

    @Ασπα θελει μερακι και φαντασια, σε φιλω κουκλα μου.

    @Ευη εισηγησου ρε ματια μου, εχεις τη δυναμη .. σε φιλω.

    @Μαρκονη μου ανακατεψες κρεμμυδακια και κοριτσια. Η αληθεια ειναι οτι εβαλα χτες βραδυ αυτες τις αγαπημενες μου φωτογραφιες στο μπλογκ και μετα δεν ηξερα τι να γραψω. Περναω φαση μπλογκουπαρξιακη που απαιτει μπαλωματα. Φιλια καλο μου.

  7. October 22, 2008 8:31 am

    Τοσκάνη και Provence-Côte d’Azur, τέλεια! Από τις ωραιότερες γωνιές της Ευρώπης 🙂

    υγ.: Δεσποινάκι εσύ που ξέρεις από μέση χελπ μι πλιζ.. αλλά θα σου στείλω μεηλ μη λέω από εδώ τα γεροντίστικά μου 🙂

  8. October 22, 2008 3:28 pm

    Δεσποινάκι μου, πες μου, έχεις αγωνια για τον Ομπάμα ή εκει κατω είναι ομαλά τα πράγματα ; Ο κόσμος ασχολείται περισσότερο με την] κρίση ή με τις εκλογές ;

  9. October 22, 2008 5:41 pm

    Αφήσαμε τη μαγειρική και πιάσαμε τις καντάδες!!!! Και η γεωδαισία πάει στο βρόντο!!!……

    υγ: Μην ξεχάσεις, έχεις και το χορό 🙂

  10. October 22, 2008 7:58 pm

    @μελισσουλα Ελπιζω σημερα να ειναι ολα καλυτερα. Φιλακια.

    @Ριτσα μου καλη, οχι αγωνια δεν εχω, εχει καθαρο προβαδισμα ο μιστερ Ομπαμα, δεν τον σταματα πια ουτε η Σαρα ουτε η Μαρα. Αλλα ο αμερικανικος λαος ασχολειται περισσοτερο με την οικονομικη κριση παρα με τις εκλογες.

    @Δενδρογαλη. Ο Ε Ο Ε Ο Ε λικνιζομαι υπο το φως του σεληνοφωτος και οπου ναναι θα ριξει καλαποδια! Ε ναι εχεις ακουστα που λενε πολυτεχνιτισσα κι ερημοσπιτισσα; Σ’ε μουα

  11. October 23, 2008 12:54 am

    το φαντάστηκα και γι αυτό σε ρώτησα. πες μου , για να καταλαβω, ολα οσα λεει το CNN για απολυσεις κλπ ( δηλαδή περασμα της κρίσης στην πραγματική οικονομία ) ισχύουν ή απλώς διογκώνονται όπως και στα δικά μας κανάλια ;Πόσο επισφαλές ειναι αυτή τη στιγμή το εργασιακό τοπίο

  12. October 23, 2008 8:00 am

    Ριτσα μου, οχι δεν διογκωνονται, υπαρχει κριση που φαινεται ηδη αλλα ειναι οπως ειναι αναμενομενο αισθητη σε ωρισμενους τομεις. Λογικο ειναι πρωτα να πληττονται οργανισμοι οπου το χρημα διακινειται αορατα οπως επενδυτικες εταιρειες, ασφαλιστικες, ιατροφαρμακευτικες κλπ. Εκει υπαρχουν απωλειες του εργασιακου δυναμικου αναλογα το πατατρακ της καθεμιας. Δευτερες ερχονται οι εμπορικες επιχειρησεις. Πληττονται κι αυτες. Στην επιστημονικη ερευνα εχουμε εδω και χρονια κριση και προσπαθουμε να καταφερουμε περισσοτερα με λιγωτερους πορους. Πενια τεχνας κατεργαζεται αλλα ο μεσος αμερικανος ειναι πιο στωϊκος απο τον μεσο Ευρωπαιο. Σε παγκοσμια κλιμακα παντως ο μεσος επενδυτης αυτη τη στιγμη ενω θα μπορουσε να δωσει καποιο εναυσμα για να ορθοποδησει λιγο η οικονομια, δε το κανει και δεν τον αδικω γιατι ο καθενας μας κοιταει την τσεπη του και τον μπεζαχτα του και οχι τη δυναμικη της παγκοσμιας κρισης που στο κατω κατω δεν την καταλαβαινει κιολας. Εν τω μεταξυ επεσε αισθητα η τιμη των καυσιμων εδω πραγμα που χαροποιει τον μεσο αμερικανο αλλα δε ξερω για ποσο. Ξερεις πηρα φορα και θα μπορουσα να γραφω κατεβατα με παραδειγματα για να σου δωσω την εικονα, αλλα πιστευω τουλαχιστο να απαντησα στο βασικο. Υπαρχει κριση.

  13. October 24, 2008 1:06 pm

    Ναι, μου απάντησες και απ όλο αυτό που λίγο πολυ γνωρίζω και διαβάζω, κρατώ το ότι ο μέσος αμερικανός είναι πιο στωίκός από τον μέσο Ευρωπαίο. Ξέρεις, ο Ευρωπαίος έχει και μια ιστορία πίσω του που τον κάνει να φουσκώνει σαν παγώνι πότε πότε. Ας ειναι. Να με κρατάς ενήμερη για τις μικρές λεπτομέρειες της ζωής εκεί. φιλια

Leave a Reply

