Skip to content

ο Τζο και ο Τσιφ!

October 22, 2008

Ο Τζο (αν τον λενε Τζο δηλαδη, θα του πηγαινε αυτο το ονομα) ειναι ο γενικος επιστατης του κτιριου μας στο γραφειο.  Ο γενικος δερβεναγας με αλλα λογια. Φροντιζει τα παντα, απο προβληματα αποχετευσης, θερμανσης μεχρι το τι θα φυτευτει καθε εποχη στα παρτερια για να ειναι η οψη του κτιριου ωραια.

Δεν ξερω πως ο Τζο ξερει το ονομα μου αλλα παντα με χαιρεταει ονομαστικα και δεν μπορω να πιστεψω οτι ξερει τα χιλια ατομα που μπαινοβγαινουν στο κτιριο.  Ισως μια απο τις φορες που εχει μπει στη σουϊτα μας  να το ειδε γιατι ειναι γραμμενο σε ταμπελιτσα εξω απο το γραφειο μου. Παντως καθε φορα ντρεπομαι γιατι οταν τον βλεπω θελω να πω κι εγω.. χαϊ Τζο, αλλα ολο ξεχναω να ρωτησω καποιον αλλο αν ξερει το ονομα του.

Ο Τζο οταν με δει στην πορτα τρεχει και μου την ανοιγει, ειναι ενας τζεντλεμαν με φορμα σας λεω! Ολο χαμογελα με ρωταει τι κανω, πεταει και κανενα καλαμπουρι και γενικα ειναι ανθρωπος που οταν τον βλεπεις ξεχνας τη σκοτουρα σου γιατι αυτοματα ξερεις οτι θα σου φιαξει τη διαθεση.  Καπου μεταξυ 50 και 55 χρονων τον κοβω αλλα παντα ακουραστος και προθυμος.

Εδω και μια βδομαδα παρατηρησα οτι στις τουαλεττες δεν ειχε ζεστο νερο. Και πιστευα οτι ειναι μερος περικοπων λογω οικονομιας. Σημερα βγαινοντας λοιπον νασου ο Τζο στο χωλ αναμαλλιασμενος και φουριοζος. Παρ’ ολα αυτα σταματησε εσκασε ενα τεραστιο χαμογελο (εχει και γαλαζια ματια διαπεραστικα παναθεμα τον) και ειπε Χαϊ Ντεσπίνα.  Χαϊ λεω (χωρις Τζο) .. δε μου λες γιατι μας κοψατε το ζεστο νερο εδω και μια βδομαδα;  Α! μα για αυτο ειμαι εδω.. θα σε αφηνα εγω χωρις ζεστο νερο;  Μεχρι το απογευμα θα στο εχω φιαξει !!  Λες και το εφιαχνε μονο για μενα!  Με εκανε και χαμογελουσα μονη μου για ωρα μετα. Την επομενη φορα λεω να τον ρωτησω πως τον λενε αλλα ντρεπομαι, δε θαναι σαν να παραδεχομαι οτι ειμαι ενα αδιαφορο ατομο; Πφφ!

Το ιδιο απογευμα  επειδη λειπει ο Βαϊς Πρεζιντεντ της εταιρειας ταξιδι, με ειχε παρακαλεσει να παω σε ενα “σταφ μητινγκ”  που ειχανε το απογευμα.  Παω λοιπον η καλη σου στο “κονφερανς ρουμ”  ενα τεραστιο δωματιο που χωραει 50 ατομα και χτυπαω την πορτα ανοιγοντας την ταυτοχρονα. Μεσα ηταν ο “τσιφ οφ σταφ” μονος του. 50 με 55 δυσκινητος και βαριεστημενος με ενα υφος εικοσι καρδιναλιων!

Λεω “εδω ειναι το σταφ μητινγκ” ;   Ναι απαντα, περαστε!  Ηταν ηδη δυο η ωρα.  Ρωταω, “Τι; εσεις κι εγω θα κανουμε μητινγκ; ” .  Οχι απαντα, οι υπολοιποι ειναι σε τελε-κονφερανς.  Συνδεθηκαμε με αλλες δεκα φωνες λοιπον, και αρχισε το σπασιμο.  Παπαριες (μπαρδον) του τυπου ποσα ημερολογια θα παραγγειλουμε, που θα γινει ο χριστουγεννιατικος χορος,  ποσα απιδια βαζει ο σακκος και αν θα προσλαβουνε ενα η δυο μηχανικους για το ταδε προτζεκτ.  Εν τω μεταξυ να κραταω σημειωσεις για να ενημερωσω τον Στηβ που με εστειλε.  Οταν τελειωσε να μιλαει ο Τσιφ,  ηρθε η σειρα των συμμετεχοντων (αυτο δε το ηξερα!) Μου λεει τι εχεις να αναφερεις?  Χωρις να με προσφωνησει παρ’ ολο που του συστηθηκα οταν μπηκα. Α! λεω εχω να αναφερω οτι ο Στηβ λειπει και που ειπε να ερθω αντι γι αυτον!! Ο Τσιφ ουτε καν που με κοιταξε.  Τελειωνει (το γαμημενο)  το μητινγκ και λεω.  Μπορω να πηγαινω τωρα;  Ναι μου απαντα και σε παρακαλω κλεισε την πορτα πισω σου.

Που εισαι ρε Τζο (αν σε λενε Τζο δηλαδη) να δειξεις σε μερικους τζεντλεμεν την πραγματικη σημασια της λεξης!!! Α! και σ’ ευχαριστω που ΜΟΥ εφιαξες το ζεστο νερο!

30 Comments leave one →
  1. panathinaeos permalink
    October 23, 2008 1:11 am

    ολοζωντανη και αληθινη! σαν να ημουν εκει και να σας βλεπω στο μητινγκ!
    το εχω ζησει πολλες φορες, το βαρυ βλεμμα καρδιναλιου, την ακαταδεχτη σταση, το οτι βασικα δεν υπαρχεις παρα ως μερμηγκας! αυτα βεβαια τα εισπραττεις οσο σε θεωρουν ασημαντο για κεινους! μολις θεωρηθει οτι εισαι σημαντικος τα πραγματα αλλαζουν, και πεφτει ακομη και γλυψιμο, κολακειες του κ… και τα λοιπα! ολα κουφια και ψευτικα, ειτε ετσι ειτε αλλιως!
    στην αλλη μερια η γνησια αυθεντικη συμπεριφορα που δεν εχει κινητρο εργασιακο αλλα ανθρωπινο! ο τζο χωρις κανενα πραγματικο κινητρο σκιζεται να φτιαξει το νερο για την ντεσπινα!

  2. October 23, 2008 1:59 am

    Εχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η ευγενική ψυχή δεν έχει καμιά σχέση με την μόρφωση την κοινωνική θέση και όλα τα σχετικά. Για αυτό χαμογελασέ του πλατιά και πες thanks. Απορώ αν οι περισσότεροι απο τους χίλιους που λές, έχουν προσέξει ότι υπάρχει αυτός ο άνθρωπος.
    φιλάκια

  3. October 23, 2008 2:30 am

    Κάποιοι άνθρωποι βρίσκονται στην καθημερινότητά μας για να μας μαυρίζουν την ψυχή και κάποιοι άλλοι για να μας φτιάχνουν τη μέρα! Χάι Ντεσποίνα 😉

  4. October 23, 2008 3:05 am

    Α ρε Δέσποινα,
    Έτσι είναι δυστυχώς. Κάποιοι νομίζουν πως επειδή οδηγούν καλύτερα αυτοκίνητα, έχουν καλύτερες θέσεις και βγάζουν περισσότερα πως είναι καλύτεροι. Αλλά πάντα η ζωή τους την έχει φυλαγμένη. Ζήτω ο average Joe λοιπόν!

  5. October 23, 2008 3:34 am

    Γιατί δεν τον ρώτησες σε ποιον πανεπιστήμιο έκανε το Μαστερ στο Ηuman Resource Management? Ετσι θα άρχιζες ψιλοκουβεντούλα με τον Chief 😉 Φιλί Δεσποινάκι πόσα θέλω να γράψω ακόμα ….. χχχ

  6. October 23, 2008 3:40 am

    Λες να είναι άραγε αυτός ο περίφημος “Jo the Plumber” για τον οποίο τσακώνονταν ο Μακέην και ο Ομπάμα ?!

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  7. October 23, 2008 5:48 am

    Αχ, βρε Δέσποινα πόσο δίκιο έχεις… Μάθε όμως από κάποιον άλλον πώς τον λένε τον Τζο – θα ενθουσιαστεί άμα τον χαιρετήσεις με το όνομά του.

    Α, έχω και μια απορία σχετικά με το meeting: τελικά πόσα απίδια βάζει ο σάκος;;;

    Φιλιά 🙂

  8. Κατερίνα permalink
    October 23, 2008 6:44 am

    Ο Τζο φαίνεται ένας άνθρωπος που αγαπάει τη δουλειά του,δεν έχει κανένα κομπλεξ και σίγουρα έχει παιδεία, κάτι που λείπει από τον καρδινάλιο ντε κομπλεξ!!!!Αλλά σίγουρα εμπνέεις και σεβασμό Ντεσποινάκι στο Τζο και κινητοποιείται με χαρά και ευγένεια,κάθε φορά.Ο καθ ένας από εμας, παίρνει αυτό που του αξίζει και οι καρδινάλιοι τέτοιου τύπου, είναι καταδικασμένοι από μόνοι τους!!!΄Μέσα σ ένα χαμό από δουλειά σήμερα σου στέλνω φιλιά και καλημερούδια.

  9. October 23, 2008 8:18 am

    @παναθηναιε αγαπημενε μου φιλε. Τελικα οι συμπεριφορες δε πιστευω οτι εχουν σχεση ουτε με την μορφωση ουτε με το στατους που σου δινουν αλλοι. Εχει σχεση αποκλειστικα και μονο με την προσωπικοτητα του καθενος και το ποσο ειναι ικανοποιημενος σε προσωπικο επιπεδο. Τα εχω δει ολα. Εχω δει ανθρωπους με μορφωση που (λογω εσωτερικης καλλιεργειας) αποπνεουν μια υπεροχη ηρεμια και αποδοχη στη συμπεριφορα κι εχω δει και κατασκευασμενα ανθρωπακια που εξυπηρετουν οπως ειπατε καποιο κερδοφορο σκοπο και ξεχειλιζουν υπεροψια. Κι εχω δει την καθαριστρια απο την Κολομβια με ενα πλατυ χαμογελο και καθαρα ματια. Χτες τυχαια εζησα πολυ κοντα τις δυο οψεις και η διαφορα φανηκε πιο μεγαλη. Σας ασπαζομαι οπου και στα Βαλκανια να εισθε!

  10. October 23, 2008 8:18 am

    Χαα ο τσιφ μου φαίνεται σαν τον δικό μας το Χουνγκ :))))
    αυτός για να νοιώθει σημαντικός και μπιζι μας έχει βάλει να κάνουμε ολόκληρη διαδικασία ακόμα και για ένα ρημαδομολυβάκι… αι σιχτιρ
    Ο Τζο όμως… πρέπει να μάθουμε το ονομά του βρε Δεσποινάκι αλλά φαντάζεσαι να τον λένε Τζο στ’ αλήθεια??
    Καλημέρα και φιλιά πολλά

    υγ.: η Καναδέζα έκανε μόδα τις θερμοφόρες μου φαίνεται… έχω μια πολύ τρέντυ άσε που έμαθα και πως τις λένε στα γαλλικά που δεν ήξερα, bouillotte λοιπόν! όχι και πολύ καλύτερα πάντως 😦

  11. October 23, 2008 8:20 am

    @Σοφια Ετσι ειναι ακριβως. Αλλα δεν ειναι δυνατον να μη τον ξερουν, δεν ειναι αυγενικος μονο με μενα, απλα εγω ζω τη δικη μου στιγμη και την χαιρομαι. Ο καλος ανθρωπος ειναι γενικα αγαπητος, γι αυτο σου λεω θα μαθω σημερα πως τον λενε και θα τον φωναζω με το ονομα του, και καλα θα κανει να λεγεται Τζο γιατι θα μπερδευτω κιολας!!!! Πφφφφ!!

  12. October 23, 2008 8:21 am

    @πανθηρα μηδεν τρια Χαϊ Τζωρτζ ντηαρ!!!

  13. October 23, 2008 8:25 am

    @Foodjunkie Ναι βρε Ιωαννα μου ειναι θεμα εσωτερικης κουλτουρας και μεγεθους εγωϊσμου. Τι να πω. Ζητω το χαμογελο και η καλη καρδια, ειτε κατεβαινει απο μηχανακι, ειτε βγαινει απο μπεντλεϋ.

  14. October 23, 2008 8:28 am

    @Καλα Πηνελοπη, εδω δε μιλαμε για Χιουμαν Ρησορσες! Μιλαμε για τη γραφειοκρατια του μολυβιου! Χε χε , η διαφορα μας λοιπον ειναι η εξης. Εσυ θα εμενες οσο το δυνατον περισσοτερο για να καταγραψεις την συμπεριφορα και να μελετησεις το θεμα κινησιολογικα και βερμπαλιστικα. Εγω παλι ηθελα να ξεκουμπιστω μια ωρα αρχητερα απο κει !!! Φιλι!

  15. October 23, 2008 8:30 am

    @Ιρλανδος Αγαπητε καλωσορισατε στην Ουασινγκτων. Ειδατε τι επικοινωνιακη πολιτικη ακολουθουν οι υποψηφιοι. Βρηκαν το καταλληλο προσωπο!

  16. October 23, 2008 8:32 am

    @Δενδρογαλη Σημερα θα μαθω δεν το συζητω. Οσο για το ποσα απιδια βαζει ο σακκος ειναι μυστικο της εταιρειας και τα χειλη μου ειναι σφραγισμενα. Να το εφαρμοσετε κι εσεις .. α δεν !!!!

  17. October 23, 2008 8:34 am

    @Κατερινα. Δε θελω σεβασμο βρε Κατερινακι, λιγη ευγενεια ομως δεν βλαφτει, ισα ισα. Αντε πλησιαζει το Σαββατοκυριακο, θα ξεκουραστεις.

  18. margarita permalink
    October 23, 2008 8:37 am

    Οπως πιθανον να ενθυμησε εχουμε εμπειρια με εναν τσιφ που ξεπερναει ολες τις περιγραφες.. και τον δικο μας τον Τζο τον λεγανε Φρεντυ.
    Η ευγενεια και η συμπεριφορα του καθενος δεν εχει να κανει ουτε με μορφωση ουτε με κινωνικη θεση.. ειναι σιγουρα κατι το εμφυτο…

    ετσι για να φιλοσοφησω και εγω για τσιφ..

    Μ.

  19. October 23, 2008 8:39 am

    @μελισσουλα κοιτα τελικα θα φτασουμε στο σημειο να μη μας παιρνουν ΟΥΤΕ μολυβακια ( μπρινγκ γιορ οουν πενσιλ) και οι μεσαζοντες του τυπου Τσιφ θα εκλειψουν. Δικο μου ειναι το μολυβι, απο το σπιτι μου τοφερα και δε ζημιωθηκα κιολας, ισα ισα κατεβασα τα εξοδα παραστασης!!! Πφφ!

    Λοιπον οταν ημουνα παιδακι, η μαμα μου γεμιζε με ζεστο νερο εκεινα τα πηλινα μπουκαλια απο Τζινεβρα και εφιαχνε θερμοφορες. Ειναι εξαιρετικα φιν φον και αποτελεσματικο. Φιλακια!

  20. October 23, 2008 8:46 am

    @Μαργαριτααααα χα χαααα ενθυμουμαι!!!! Τσιφ Κρις!!!!!! Χα χααααα!! με εκανες και γελασα πρωϊ πρωϊ. Και τον Φρεντυ τον θυμαμαι και ειχε κι εκεινος γαλαζια ματια !!!! Αχ βρε Μαργαριτακι ετσι ειναι. Ειμαστε ομως κι εμεις Τσιφ(τισσες) ετσι; Χαααααα!! Φιλακια.

    Αχ τι ωραια κουβεντα στησαμε. Ως γνωστον Πεμπτη σημερα κι εχω μητινγκ στις 10 και μιση αλλα τουλαχιστο εκει καταλαβαινω τι συζητιεται και συμμετεχω ενεργα. Σκεφτομαι καμια φορα μηπως κι εκει με πειραζουν τιποτα συμπεριφορες, αλλα τις εχω δεχτει σαν μερος της καθημερινοτητας, τις συνηθισα και τις υπομενω. Κι αυτο πιθανον! Χμμμμ!

  21. October 23, 2008 1:34 pm

    Θα σου έλεγα να δώσεις στον Τζο ένα φιλί από μένα, αλλά δεν γίνονται αυτά τα πράγματα… Είχα κι εγώ κάποτε έναν Τσιφ σαν και τον λεγάμενο και φούντωσα διαβάζοντας για το μήτινγκ… Καταπληκτική ανάρτηση… Πολλά φιλάκια.

  22. October 23, 2008 3:14 pm

    Το ειδα κι εγω το ..Depate.
    Αλλα δεν ενθουσιασθηκα βρε γλυκοδεσποιναριον!
    Προεκλογικες… μαμουνιες ειναι!
    Φιλια απο γατουλη,που προερχεται απο την ..στοφα των καθημερινων σου!
    Θα με καλεσεις και μενα στην Χριστουγεννιατικη γιορτη σας:

  23. October 23, 2008 6:16 pm

    @Aspa Ασπααααααααααααα!!!!!!!!! Φιλακια κουκλα μου! Καλα μπορει να τον φιλησω αλλα θα του πω, απο την Ασπα ειναι!

    @personlich Ελα στο Χριστουγεννιατικο παρτυ, φερε και την Καρμεν και την γατα ετσι; Θα ρωτηΞω αν θα εχουν και ψαρακι! Αντε φιλακια!

  24. October 23, 2008 11:32 pm

    Που να φύγεις γρηγορότερα Δεσποινάκι μου? και που να πας? πάλι σε κάποιον τέτοιο θα πέσεις, ξέρεις πόσοι τέτοιοι είναι εκεί έξω. Πρέπει κάπως να αντιμετωπισθούν και αυτοί, και αυτές οι ‘ερωτήσεις απορίας’ ίσως σε κάνουν να αισθανθείς καλύτερα εσύ εκείνη τη στιγμη, γιατί αυτός ίσως και να μην καταλάβει την ερώτηση (θερμοκέφαλο ego) και ψάχνεται για τα μαστερ του και εσύ θα έχεις a good laugh το τελευταίο βοηθάει τόσο πολύ 🙂 φιλί

  25. October 24, 2008 6:52 am

    Βλέπεις, Δεσποινάκι μου, πως αυτά τα αντίθετα μας κάνουν να δίνουμε πιότερη σημασία σε μερικά ασήμαντα. Όχι πως ο Τζο σου ήταν ασήμαντος για σένα, τουναντίον γι’ αυτόν άρχισες να μιλάς, για την μεγάλη του καρδιά. Συμφωνώ με την “Δεντρογαλιά” ρώτα, μωρέ, το όνομά του και κάνε μια ακόμα ανάρτηση όταν το μάθεις. Όμορφη η ιστορία σου.
    Αλλά να σου πω και κάτι, μεταξύ μας; Κι εγώ σαν τον Τζο θα σου συμπεριφερόμουν το αξίζεις!!!

    Καλημέρα σου!

  26. October 24, 2008 9:32 am

    Κούκλα μας!

    Α..να μη ξεχάσω να σου πω..ότι στρίβω το κεφάλι μου μπας και σε δω καλύτερα..δεν έχεις γαλάζια μάτια σαν τον τζο..αλλά πανέμορφα..
    Μου θύμησες δικές μου ιστορίες από την έρευνα..το παιδί που μας διατηρούσε το εργαστήριο καθαρό, ήταν σαν τον τζο..αλλά οι συνεργάτες μου δεν ήθελαν να πίνει καφέ στη καφετέρια μας..λόγω χαμηλού επιπέδου…σύμφωνα με τα άρρωστα μυαλά τους..
    Κάθε πρωί αγόραζα κρουασάν και τον καλούσα για καφέ πριν έρθουν οι άλλοι.
    Μια φορά μας συνέλαβαν..να πίνουμε καφέ..ε;
    Έγινε ο χαμός..
    Φιλιά γλυκά και καλά να μου είσαι!

  27. October 24, 2008 11:54 am

    Κινηματογραφικό σκηνικό!
    Στον ρόλο του Jo θα παίξει ο Greg Kinnear(βλ. as good as it gets) και στο ρόλο του μαλάκα ο Paul Bettany(βλ. da vinci code).
    Φυσικά εσύ θα κρατήσεις τον ρόλο σου και θα αναλάβεις και το σενάριο.Πάρε την εκδίκησή σου!

  28. Φωτεινή S permalink
    October 24, 2008 12:43 pm

    Βιαστικά φιλάκια γιατί έχω μέρες να σε δω και μου έλειψες.

  29. October 24, 2008 5:45 pm

    @Penelope. Α πα πα ειναι αυτοι οι μπιζνες γραφειοκρατες που δεν τους μπορω ασε που μιλαμε διαφορετικη γλωσσα που δε θελω να τη μαθω. Ευτυχως δε μου συμβαινουν συχνα αυτα, κι αν μου ξανασυμβει.. θα στειλω.. αλλον Πφφ!! Φιλακια και καλο Σαββατοκυριακο.

    @Μηθυμναιε Σρατουλη. Εμαθα σημερα οτι τον λενε Τζιμ και οχι Τζο (κοντα σιμα τα Γιαννενα) αλλα τι αναρτηση να κανω. Μηπως θα το διαβασει κιολας; Παντως μωρε αυτο που λες στο τελος.. πρεπει δηλαδη να το αξιζει ο αλλος για να φερομαστε ευγενικα; Οχι λεω εγω. Κι εσυ επειδη εισαι ο Στρατος θα φεροσουν ευγενικα σε οποιονδηποτε. Καλημερα σου.

    @mareld Αλλη εσυ με τα καλα σου λογια. Και σε ευχαριστω και για τα κομπλιμεντα. Και νομιζα οτι μονο η μαμα μου μου λεει τετοια! χα χα!! Ειδες μωρε τι καθικια ειναι μερικοι ανθρωποι. Λες κι ο αλλος δεν εχει ψυχουλα! Σε φιλω πολυ.

    @Valisia Πωπω γουσταρω κατασταση! Λες βρε Βαλισια να ξαναγραψω τη συνεχεια της ιστοριας οπως θαθελα να καταληξει; Ασε που πιο νεος ο Τζιμ .. φτυστος ο Greg Kinnear.

    @Φωτεινη! Που εισαι εσυ παιδι μου; Χτες προσπαθησα να σε ρωτησω απο κει αλλα δε με αφησε ο παλιομπλογκερ!

  30. October 25, 2008 12:47 am

    Καληνύχτα Δεσποινάκι,
    Αύριο μια καινούρια μέρα με χρυσοκόκκινα χρώματα, έτσι;

Leave a Reply

