Skip to content

sicily

October 25, 2008

Στον υπαιτιο του ανασκαλεματος των Σικελικων αναμνησεων, στην μελαγχολικη Ιουστινη που δεν εχει παει ακομα στη Σικελια και σε ολους εσας που ερχεστε εδω καθε μερα με πολλη αγαπη.

Κατεβαινουμε στο αεροδρομιο του Παλερμο την τριακοστη Μαϊου 2006. Με φρικη αντικρυζουμε το “κομπακτ” αυτοκινητακι που ειχαμε παραγγειλει! Ειναι ενα πολυ γλυκο κατα τα αλλα, ασπρο Σμαρτακι που πολυ φοβαμαι οτι δε θα χωρεσει ουτε τη μια απο τις βαλιτσες μας. Βγαινω απολυτα γελασμενη γιατι το Σμαρτακι χωραει ..τα παντα!  Και τις επομενες μερες θα χωρεσει κι αυτα που θα προσθεσουμε στα μπαγκαζια μας.  Παιρνουμε το δρομο προς την δυτικη ακτη. Προορισμος μας ειναι το Erice. Εκει θα παρακολουθησουμε την επομενη εβδομαδα διαλεξεις σχετικες με την ειδικοτητα μας μας επιστημονικο κεντρο Εttore Μajorana

https://i1.wp.com/i9.tinypic.com/682ru53.png

To οδοιπορικο με φωτογραφιες απο την Σικελικη γη μου βγηκε λιγο μεγαλυτερο απο οτι το φανταζομουνα και κατεληξα να το χωρισω σε δυο μερη. Οσο γυρναγα στις μνημες κοιτωντας τις εικονες δε μου εκανε καρδια να παραλειψω .. τιποτα. Το πρωτο μερος ειναι αφιερωμενο στο Erice και το δευτερο στο υπολοιπο νησι που γυρισαμε με το φορτωμενο σμαρτακι οταν τελειωσανε οι διαλεξεις.

Καθομαστε σε ενα τραπεζι στην Osteria di Venere. Ενα μικρο γλυκο πλασμα (κορη του ταβερνιαρη) περιπου τεσσαρων χρονων  με κοιταει και ερχεται προς το μερος μου. Κουβαλαει μαζι της μια Σιτσιλιανα Μπαρμπι με ολο τον Γκουτσι εξοπλισμο , ακομα και πολυθρονιτσα.

Πως σε λενε;

Δεσποινα εσενα;

Σιμονα!  Δεν σε εχω ξαναδει δεν εισαι απο εδω ε;

Οχι ερχομαι απο μακρυα!

Ποσο μακρυα; Απο το Τράπανι εισαι;

Οχι πιο μακρυα κι απ’ το Τραπανι.

Δεν εχει πιο μακρυα απο το Τραπανι, μετα ειναι η θαλασσα!

Ναι Σιμονα εχεις δικιο, μετα το Τραπανι ενα απεραντο γαλαζιο.

Η Σιμονα με βλεπει να καθαριζω τα γυαλια μου με ενα κιτρινο πανακι.

Μου αρεσει αυτο,  θελω να μου το δωσεις ρεγκαλο!

Της το δινω ρεγκαλο και και το στρωνει καλυμα στην πολυθρονα της σιτσιλιανας μπαρμπι.

Erice

Μεσαιωνικο χωριο χτισμενο πανω σε ενα βραχο 750 μετρα πανω απο τη σταθμη της θαλασσας, το Erice υπηρξε καποτε Ελληνικη αποικια.  Ειναι μικρο χωριο που περιβαλλεται απο τειχη και η προσβαση γινεται απο τεσσερεις πυλες.  Η θεα προς το Τραπανι και την περιοχη της Μαρσαλα δυτικα, και προς το ορος Κοφανο βορρεια κοβει πραγματικα την ανασα.  Μεσαιωνικα καστρα οπως το καστρο της Αφροδιτης  δεσποζουν στο βραχο.  Εμεινα μια βδομαδα στο μικρο χωριουδακι, γνωρισα σχεδον ολους τους ντοπιους διοτι οταν λεμε μικρο χωριο δεν υπερβαλλουμε. Τρια με τεσσερα ρεστωραν, μερικα καταστηματα στην κεντρικη πλατεια, δυο καφενεια και αρκετες εκκλησιες. Υπεροχες βολτες πρωϊνες πριν ακομα αρχισουν οι διαλεξεις και απιστευτα γλυκα το απογευμα με συνοδεια δυνατου καφε στην Pasticceria Maria Grammatico.


Μπαινω στην ενοτεκα – ντελικατεσσεν που μοσχοβολαει τυρια και μπαχαρικα.  Η ομορφη μελαχρινη ιδιοκτητρια μου χαμογελα. Εισaι με το γκρουπ των αμερικανων;

Ναι αλλα ειμαι ελληνιδα.

Πως σε λενε; (Λαμπει το ματι της στην σκεψη του ουνα φατσα ουνα ρατσα)

Δεσποινα εσενα;

Αννα!  Ξερεις τον Τζορτζιο Νταλαρα;

(Δε θα σας πω τι ειπα απο μεσα μου.. την γνωστη εκφραση..) Ναι αλλα ξερω και την Μινα (εκεινη την ωρα ελεγε ενα τραγουδι στο ραδιοφωνο) Μου αρεσει πολυ ο Αντριανο Τσελεντανο! Ξαναλαμπει το ματι.  Με κανει βολτα στα τυρακια, στα μπαχαρικα και μου προτεινει  να παρω ριγανη της Παντελλεριας και Duka Enrico di Salaparuta. Ο δουξ Ερρικος θαρρει οτι το κρασι ειναι φιαγμενο για κεινον και παραγγελνει μια κασα.Duca Di Salaparuta Duca Enrico 2001 2001 750ml Image

Το Trapani γνωστο για τις αλυκες του οπως φαινεται πανω απο το βραχο του Erice

Ανεβαινω τα σκαλια του καθεδρικου ναου στο Εριτσε (Our Lady of the Assumption). Ειναι καταστολισμενα και ειναι προφανες οτι προκειται να  γινει καποιος γαμος.  Εξω απο τη θυρα με σταματαει ο φρουρος. Τουντεη δεν μπορειτε!  η εκκλησια ειναι ρεζερβε απο την φαμιλια .. μου πεταξε ενα ονομα.  Αν νομιζετε οτι οι φαμιλια δεν εχει δυναμη πια στη Σικελια, κακως, πολυ κακως.  Καθομαι οκλαδον σε ενα πεζουλι, σαν τον φτωχο συγγενη και περιμενω να ερθει η νυφικη ακολουθια. Ο φρουρος αντιλαμβανεται την φωτογραφικη μηχανη και με πλησιαζει. ΝΟ !! μου λεει.  Δε χρειαζεται να πει περισσοτερα. Δεν τολμαω!  Φτανει ο γαμπρος με το μουστακι, ο πατερας με τη νυφη, οι μαμαδες, οι πεθερες στολισμενες με τα πιο ομορφα και χλιδατα φορεματα μεσημεριατικα και με το μαλλι να μη ξεφευγει τριχα σαν εικονισματα!

Brucia la luna n’cielu
E ju bruciu d’amuri
Focu ca si consuma
Comu lu me cori

L’anima chianci
Addulurata

Non si da paci
Ma cchi mala nuttata

Lu tempu passa
Ma non agghiorna
Non c’e mai suli
S’idda non torna

Brucia la terra mia
E abbrucia lu me cori
Cchi siti d’acqua idda
E ju siti d’amuri

Acu la cantu
La me canzuni

Si no c’e nuddu
Ca s’a affacia
A lu barcuni

Brucia la luna n’cielu
E ju bruciu d’amuri
Focu ca si consuma
Comu lu me cori

ΑΥΡΙΟ Η ΣΥΝΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ

29 Comments leave one →
  1. panathinaeos permalink
    October 25, 2008 9:10 am

    brava! brava cara Despina! οπια ομορφια μοιραζεσαι μαζι μας! ειμαι λατρης της σικελιας και του ιταλικου νοτου, και σε θερμοευχαριστω για τις υπεροχες φωτογραφιες και αναμνησεις που μας εφερες απο το ερμαριο του χρονου!
    ευτυχως που δεν επεμεινες παντως με την φωτογραφιση στο γαμο, μπορει να σε βρισκαμε σε κανενα βραχακι με ενα μπαρμπουνι στο στομα!
    ετυχα κι εγω σε ενα χωριο στην ενδοχωρα σε βαφτιση και επεσα κατω απο τις αντανακλασεις του φωτος στα κολιε και τα μπρασελε των κυραδων!
    βιβα σιτσιλια! βιβα ιταλια!

  2. October 25, 2008 9:45 am

    Δεσποινάκι μου,
    Πόσα ευχαριστώ να καταθέσω σήμερα; Δεν αρκούν για να σου πώ ότι μου έφτιαξες την εβδομάδα, που είχε τσακίσει με το ένα και το άλλο.
    Είναι εκπληκτικός ο νότος, αν και κουρασμένος όπως λέει και ο Παναθήναιος.
    Μα πέσμου πώς γίνεται και στα πιο απομακρυσμένα χωριά της Ιταλίας υπάρχει τέτοια φινέτσα, τέτοια αρχοντιά; Απο τα τραπεζομάντηλα της τρατορίας μέχρι το ντελικατέσεν, είναι μια τέχνη η ζωή τους.
    Και φαντάζομαι τις σικελιάνες μάμες με τα χρυσαφικά τους. Τις παίρνουμε συχνά μάτι κι εδώ γιατί έχουν μεγάλη παροικία και οι φαμίλιες δε μασάνε όταν πρόκειται για οικογενεικά χάπενινγκς.
    Εγώ ειλικρινά παθιάζομαι με την Ιταλία και τους Ιταλούς σε όποιο μήκος της μπότας. Πάντως, η Σικελία θα είναι ο επόμενος προορισμός (αν και λόγω επεγγαλμετικών υποχρεώσεων ξεμένω πάντα μέχρι τη Ρώμη).
    Καλημερούδια καρίσσιμα με βρόχινα φιλιά απο την πόλη μου

  3. October 25, 2008 12:54 pm

    Μια πολυ καλημερα στο γλυκοδεσποιναριον!
    Ομορφες γωνιες του πλανητη μας.
    Κι ειναι να απορει κανεις,πως το νησι αυτο,ειναι το λικνο της μαφιας!!!
    Τοσο απλοικοι ανθρωποι,τοσο αθωα χαμογελα…και ολοι τους 1 και μηδεν στο υψος!!!
    Καλο ΣΚ ευχομαι με ηλιολουστα φιλια απο Darmstadt.

    Υγ….κι ελεγα που ειχα στειλει σχολιο;)
    Το ειδες;;;;;;χε χε!!!

  4. October 25, 2008 1:41 pm

    χαα το σμαρτ το λέω μιτζετ καρ, αφού τέτοιο είναι :))
    είχα μια καθηγήτρια φιλόλογο στο λύκειο σισιλιάνα την κυρία Λαφράνκα, δεν τη συμπαθούσα και πολύ, ειδικά όταν έμπαινε και έλεγε παιδι-ά σήμερα θα γράψουμε ένα τέστε πφφφ
    ωραίος ο νότος αλλά οι βόρειο-ιταλοί τον απαρνούνται μετά μανίας και όχι άδικα με όλα αυτά που γίνονται εκεί κάτω.
    φιλάκια

    υγ.: τι έπαθε το μέγαρον Δεσποινάκι? μετακομίζει προς το νότο κι αυτό? μου φαίνεται σαν να είναι η ίδια τρέλλα που είχε πιάσει και το δικό μου πριν καιρό, θυμάσαι?

  5. October 25, 2008 4:17 pm

    @Παναθηναιε υπαιτιε και αγαπημενε φιλε μου. Μολις γυρισα απο το Παλερμο σου που με ξεσηκωσε και μου ανοιξε την ορεξη. Κι εγω σ’ ευχαριστω για την δικη σου αναρτηση που αξιζει να τη δουν ολοι και κυριως οι λατρεις του ιταλικου φαγητου.
    Α παπα δε παιζουμε με θεματα φαμιλιας, φτηνα τη γλυτωσα απο τα φονικα βλεμματα. Προτεινω να απαγαγουμε την Καναδεζα και να την παμε μια βολτα στα ντοκια του νοτου! Τι λες;

  6. October 25, 2008 4:18 pm

    Πολύ όμορφα!!!
    Μου άρεσε η ταρατσούλα με τα τραπεζάκια και την εσωτερική σκάλα!!!
    Φθηνά τη γλίτωσες στην εκκλησία…
    Καλό βράδυ!!!

  7. October 25, 2008 4:21 pm

    @personlich Ατσα ψηλε γατε! Κοιτα εμενα μ’ αρεσουν αυτοι εκει κατω, γιατι ειμαι στους 90 ποντους οποτε μου εφαρμοζουν τελειαααα!!!😛 😛 😛
    Το ειδα το ειδα! Σε αποπροσανατολισα η .. κοντη.. Πως νομιζεις οτι χωρεσαμα στο σμαρτ; Στο σβερκο του Ερρικου καθομουνα😀 😀

  8. October 25, 2008 4:23 pm

    Πρόσεχε με τη φωτογραφική στη Σικελία! Είναι επικίνδυνα αυτά τα πράγματα!!! Βόρεια Ιταλία έχουμε πάει, Σικελία όχι… Φαίνεται πολύ όμορφο μέρος… Βuonanotte!

  9. October 25, 2008 4:27 pm

    @melissoula Τρελλαινομαι να ακουω Ιταλους να μιλανε αγγλικα. μιλαμε τα δινω ολα, ειδα το τεστε σου και το θυμηθηκα. Μακια σου!

  10. October 25, 2008 4:29 pm

    @Ραδιο Μαρκονακη Αχ τι ωραια ειμαστε ολοι εδωωωω!!! Θυμιε αυτο ηταν το ξενοδοχειακι που μεναμε. Ειχε εσωτερικη αυλη για αραλικι στον ηλιο. Καλο σου βραδυ καλο μου.

  11. October 25, 2008 4:32 pm

    @Ασπα Οπου και να παω η Ιταλια με μαγευει. Ο νοτος ειναι περιπετεια. Μπουονα νοττε καρισσιμα.

  12. October 25, 2008 4:45 pm

    @Ιουστινακι οπως ειπαμε σημερα ειναι μια καινουργια μερα με γευση κασσατας σιτσιλιανας. Μια φορα αξιζει τον κοπο αν και εχει δικιο ο αγαπητος σεφ, ειναι κουρασμενος, γερασμενος και ντεμοντε ο νοτος. Παρ’ ολα αυτα το τοπικο στοιχειο ειναι τοσο εντονο που σε κερδιζει. Αυτες οι μαμες χαρα μου ντυνονται στο βορρα δεν εχω καμια αμφιβολια.
    Σου στελνω φιλια απο την Ουασινγτων με καταιγιδα απροσμενη. Ηθελα σημερα να παω στη Βαλτιμορη και ονειρευομουνα λιακαδες αλλα ξυπνησα και απογοητευτηκα. Ετσι ακολουθησα βροχερο προγραμμα με ψαξιμο μποττας. Χαλβαδιασα κατι πρασινες γαλοτσες αλλα απομακρυνθηκα σκεφτομενη οτι θα μου την πεις παλι!!! Φιλακια.

  13. October 25, 2008 6:01 pm

    Οχι, όχι δεν θα σου την πώ με τις πράσινες γαλότσες. Αν και με λίγο ψάξιμο θα πέσεις πάνω στις Pucci, που θα σε τρελλάνουν. Είμαι σίγουρη πως θα τις έχουνε κι εκεί.
    ΑΧ! σε μουτζούρωσε η καταιγίδα; Καλύτερα που έκανες ψωνιστική έξοδο, χρειάζεται κι αυτή για αλλαγή.
    Εμείς εδώ περάσαμε με τρελλή βροχή , τα κεφάλια μέσα! Ευτυχώς γιατί συγκεντρώθηκα κι έγραψα.
    Τώρα πάω σε επετειακή δεξίωση -ξέρεις ΟΧΙ Ντέι, σε συνέχεια. Και θα καταλήξω σε σουρπράιζ πάρτυ 70άρη θείου. Ωπα, είπα, λέω……………..
    Σματς , σμουτς, ανεβαίνουν οι παλμοί.

  14. October 25, 2008 6:34 pm

    Τι όμορφο ταξίδι που μας χάρισες βρε Δεσποινάκι… Δεν έχω πάει ποτέ στην Σικελία όμως ήδη την νοιώθω πιο κοντινή, πιο οικεία.. Και όταν πάω με το καλό, θα την περπατήσω με άλλον αέρα, χάρη σε σένα… Φιλάκια!!!!!

  15. October 25, 2008 9:22 pm

    @Ιουστινη, ας ανεβουν οι παλμοι κι ας κρατησουν οι χοροι. Θα σου εγραφα κι αλλα αλλα μολις γυρισα απο βελγικο μπιστρο καργα στην μπυρα και μονο για σλοοοσ χλο χιλια τσο μπλογλλ λπλογ οπως καταλαβαινεις δεν ειμαι διοτι ντιρλι κοκο να καουν τα καρβουνα.

    @Ευουλα φιλακια και σημειωσε σε παρακαλω τον δουκα της Σαλαπαρουτα (βασικα αυτος με τετοιο ονομα σατυρος ηταν) που φιαχνει ΤΟ κρασι της Σικελιας.

  16. October 26, 2008 12:28 am

    Δεσποινάκι μου,
    Μία ζάλη στην έφεραν τα απανωτά μπιρόνια, να υποθέσω; Ντιρλι-κοκό κι απάνω τούρλα!
    Εγώ πάλι δεν ήπια- ποτέ δεν πίνω γιατί είμαι η΄αφοσιωμένη οδηγός της οικογένειας- αλλά βρήκα χορευτικό ταίρι σε σιτσιλιάνο Παντρόνε απόψε!ΟΜΕΡΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καληνύχτε και σμουτς απο την επίσημο Καληνυχτάκια σου!

  17. October 26, 2008 12:35 am

    Δεσποινάκι Godfather no1 μου θύμισε η Σικελία σου και αυτή η Σιμόνα μου θύμισε τη Σιμοννέτα Στεφανέλι τη πρώτη γυναίκα του νονού σκέτη Ιταλική ομορφιά! Και μου αρέσει η κουβεντούλα σας με το Ιουστινάκι και τον Παναθήναιο πολύ real blogging λέμε xx

  18. October 26, 2008 1:25 am

    Τι ωραία βρε Δέσποινα! Μας πάς σε τόσα μέρη, και μείς…νάδα… ΑΑΑΑ, τώρα , βλέπω έξω από τη μπαλκονόπορτα, το ήλιο να ανατέλει, και περνάει μέσα από τα σύννεφα σαν χρυσός προβολέας. Πολύ εντυπωσιακό!
    καλή Κυριακή

  19. panathinaeos permalink
    October 26, 2008 2:35 am

    καθως περιμενω τη δευτερη αναρτηση της υπαιτιου, θυμαμαι οτι και μονο η θεα των ναων στο αγκριτζεντο αξιζει ολο το ταξιδι! η το αγναντι απο το θεατρο της ταορμινα! ετοιμαζω λοιπον απαγωγη με την υπαιτια και η εθελοντρια καναδεζα παρακαλω να παρουσιασθει και να προσποιηθει οτι δεν γνωριζει τιποτε! προαναγγελω οτι η διαρκεια της απαγωγης θα ειναι τουλαχιστον μια εβδομαδα!

  20. October 26, 2008 5:12 am

    Απαπαπα… τι βόλτα ήταν αυτή κυριακάτικα;;; Σικελία και ξερό ψωμί!!! Δεν έχω πάει ποτέ, αλλά είναι μαγική ως προορισμός! Λατρεμένος νότος, όπου και να πας τελικά – για σκέψου λίγο, και ο αμερικανικός νότος εμένα μου κάνει τρελό κλικ …

    Μήπως να ενταχθούμε σε καμιά φαμίλια, να τη βγάλουμε ζάχαρη – να μπορούμε να φωτογραφίζουμε κιόλας βρε αδερφέ!

    Φιλιά δεσποινάριον ταξιδιάρικον και ατρόμητον🙂

  21. October 26, 2008 5:22 am

    Μια ελληνίδα με group Αμερικανών στη Σικελία να βολτάρει κι ανυποψίαστα να περιμένει τη νύφη και το γαμπρό όταν ξαφνικά η Ιταλική μαφία αφυπνίζεται και κινητοποιείται.Το θετικό του όλο πράγματος είναι φυσικά οι ανεπανάληπτες φωτογραφίες καιθώς και τα κρασιά και τα τυριά!

  22. October 26, 2008 9:25 am

    @Ιουστινη! Καλα εγω φερνω ολη τη σικελια εδω, οργανωνω απαγωγες πισω απο την πλατη σου κι εσυ βρηκες κιολας Σιτσιλιανο και χορεψες ταραντελλα; Ε δεν υποφερεσαι! Σμουτς και σημερα βγηκε ο ηλιος!!!

    @Πηνελοπη ντηαρεστ εχεις δικιο ρηαλ μπλογκινγκ συμβαινει εδω μεσα. Ηταν σχεδιο που πετυχε. Βγαλαμε για λιγο την Καναδεζα απο τη μελαγχολια της. Φιλι!

    @Σοφια τι μου λες τωρα. Οι παραλιες της Καρυστου τι ηταν νομιζεις για μας ε;

    @Παναθηναιε αγαπημενε και υπαιτιε φαγωθηκες πια. Οπου ναναι θα μας παρει χαμπαρι. Μα καλα ουτε μια συνομωσια δεν μπορεις να φερεις εις περας. Κοιτα να σωσουμε την κατασταση φλυαρο πλασμα! Τς τς τς! Περιμενω κι εγω τη δευτερη σου αναρτηση που υποσχεθηκες να ειναι γεματη γευσεις. Σε ασπαζομαι και αυχομαι καλη Κυριακη.

    @δενδρογαλη Κατσε εδω μη φυγεις εχουμε και δευτερο μερος γεματο μυστηριο! Σε φιλω γλυκα.

    @Βαλισια μικρη μου σεναριογραφα! Μου φιαχνεις εκπληκτικες υπερπαραγωγες. Μουφερες στο νου το εργο Δε Μπιγκ Ναϊτ με την Isabella Rosselini και τον Stanley Tucci

  23. October 26, 2008 10:23 am

    Αργη η προβολη του δευτερου μερους;
    Αντε γιατι θα παω για υπνο μου φαινεται;)
    Παραφαγα σημερα στο “Taormina” του Salvatore!
    Ευτυχως ειναι απεναντι απο το σπιτι μου στο παρκακι
    και δεν χρειαστηκε να οδηγησω με τοσες γραπες!!!
    Υγ..κι εχει ακομη ανυπαντρη αδερφη στα..38!!!!

  24. October 26, 2008 10:48 am

    σε ευχαριστω για το ομορφο ταξιδι .περιμενω την συνεχεια,
    φιλια καρυστινα

  25. Κατερίνα permalink
    October 26, 2008 1:51 pm

    Καλησπέρα Δεσποινιώ.Ένα πέρασμα για φιλούδια. Τι μου θύμισες.1998 Σικελία,φοβερό ταξίδι,Χριστούγεννα. Τέλεια η βόλτα που μας πήγες.Αυτή η ταρατσούλα για αραλίκι με τις γλαστρες και τα μικρά τραπεζάκια μμμμμμ…. και ο καφές με το γλυκό, Θεϊκά!!!Η φωνή του Ιταλιάνου με τη κιθάρα συμπληρώνει τέλεια τη βόλτα στο νότο!!Σε φιλώ καλή μου φίλη γλυκά να είσαι καλά.

  26. panathinaeos permalink
    October 26, 2008 2:22 pm

    τελικα η συνομωσια ειναι δυσκολο πραγμα! οσο για τη δευτερη αναρτηση εχει αλλου ειδους γευσεις, και σας περιμενει…

  27. October 26, 2008 3:57 pm

    αυτό το post έχει απ’ όλα

    και φοβερή ξενάγηση, και υπέροχες φωτογραφίες
    και βίντεο godfather, και στίχους και Duca Enrico di Salaparuta

    γκράτσια δεσποινάκι

  28. October 26, 2008 4:03 pm

    @Personlich Σε παρεσυρε το Σικελικο ρεμμα κι εσενα βλεπω και πηγες στον Σαλβατορε. Καλησπερα γατε.

    @Κυριακη εγω σ’ ευχαριστω που ηρθες και διαβασες. Δευτερο μερος εντος ολιγου

    @Κατερινα Χριστουγεννα στη Σικελια; Α! Μα αυτο ακουγεται υπεροχο! Φιλια Κατερινακι.

    @Παναθηναιε ειναι πραγματικα δυσκολο πραγμα, ιδιως οταν η συνεργος ειδε τη λιακαδα και ξεπορτισε το δε θυμα καπου κανει.. παρελαση. Περασα και το ειδα και το ευχαριστηθηκα οσο δε φανταζεσαι. Σ’ ευχαριστω!

  29. October 26, 2008 4:04 pm

    @Ναταλια τωρα σε ειδα εσενα! Μαλλον εδω γυρω εισαι. Πρεγκο ματια μου, παω να βαλω και τη συνεχεια τωρα! Φιλια!

Leave a Reply

