Skip to content

sicily – ΙΙ

October 26, 2008

Το αρχαιο θεατρο της Segesta

Κατεβαινουμε απο το χωριο, βγαινουμε απο την τεραστια κυκλωπεια πορτα και καταληγουμε στο παρκινγκ. Mεσα απο τα τειχη δεν υπαρχει παρκινγκ, τα σοκκακια ειναι πολυ στενα καλντεριμια και με αποτομες κλισεις . Φορτωνουμε το σμαρτακι με τα μπαγκαζια, συν τους δουκες της Σαλαπαρουτα, μερικα κεραμεικα και ενα καρο χαρτουρα απο τις διαλεξεις και ξεκιναμε για το νοτο.

Θα παμε στις  αρχαιες ελληνικες αποικιες.  Η Ευρωπαϊκη ενωση εχει χρηματοδοτησει την αναστυλωση και διατηρηση των περισσοτερων, μια προσπαθεια που ειναι προφανης στον επισκεπτη.  Nτυμενοι  με λευκες φορμες οι εργατες και οι αρχαιολογοι σε ολους τους αρχαιους ναους εργαζονται ολη μερα.  Και δε με πειραζουν οι σκαλωσιες γιατι ξερω οτι αξιζει τον κοπο και αισθανομαι σα να σωζεται η δικη μου κληρονομια.  Οι ξεναγοι παρουσιαζουν τους ναους σαν Ελληνικους με τετοιο ενθουσιασμο σαν να ηταν οι ιδιοι Ελληνες. Εκει στο νοτο, οταν μιλαμε ελληνικα παντα μας χαμογελουν και μας χαιρετανε σαν να ειμαστε δικοι τους ανθρωποι.  Segesta, Selinunte και μετα Agrigento.   Σε περιοπτες θεσεις καστρα του δικου μας παρελθοντος δεσποζουν ειτε στα ανοιχτα της μεσογειου, ειτε στην καρδια της σικελικης γης.

selinunte

agrigento

segesta

Ευρωπαϊκα κονδυλια εχουν διατεθει επισης για οδικα δικτυα και για την γεωργικη αναβαθμιση του νησιου. Τα αποτελεσματα ειναι εμφανη. Απεραντες εκτασεις με θερμοκηπια, και τεραστιες παραγωγες ντοματας. Νοικοκυρεμενα χωραφια και αυτοματα συστηματα αρδευσης.

Καινουργιο οδικο δικτυο με τεραστιες σε μηκος γεφυρες παντου ωστε να μην κοπει η γη στη μεση.

https://i2.wp.com/goeurope.about.com/library/graphics/sicily_malta_map.jpg

Παρ’ ολα αυτα η Σικελια δεν παυει να αποπνεει την  παρακμη μιας αρχιτεκτονικης της δεκαετιας του 50 και την βρωμια μιας βιομηχανικης γης.  Παλιες πολεις χτισμενες στην κορυφη των λοφων αμφιθεατρικα σαν καστρα μακρυα απο τις πεδιαδες.

H διαδρομη που ακολουθουμε ειναι κατα μηκος της ακτης ξεκινωντας απο το βορρειοδυτικο Εριτσε και ταξιδευοντας νοτια κει μετα ανατολικα.

Καταληγουμε το βραδυ στην Σιρακουσα.  Και βρισκομαστε στο ιδιο μερος που περασαν πειρατες, καρχηδονιοι , ελληνες, νορμανδοι, ισπανοι και αφησαν ολοι πολυ πολιτισμο και τη γευση της περιπετειας.

Ειναι ταξιδι στο χρονο η Σικελια,  αρκει να ξεχασεις ποιος εισαι, και να απολαυσεις με ολες τις αισθησεις καθε εικονα,  καθε μνημειο,  καθε γευση και να ταυτιστεις με την εγκαταλειψη του περασμενου αιωνα που καθρεφτιζεται στα λιμανια και στα μπλε ματια που εφτασαν χρονια πριν απο την Αφρικη.

Η επιστροφη στο Παλερμο εγινε μεσω Κατανιας και ενδοχωρας. Δεν εφτασα στην Ταορμινα του Παναθηναιου.

38 Comments leave one →
  1. October 26, 2008 6:52 pm

    Θέλω να πρωταγωνιστήσω στην ταινία Η Απαγωγή της Καναδέζας. Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ χειροδεμένη απο τη Δέσποινα και τον Παναθήναιο στο Παλέρμο, τις Συρακούσες , το Εριτσε και όλα τα χωριά της Σικελίας κι ας αποπνέουν την κούραση του Νότου.
    Θελω να πλανηθώ σε αρχαία θέατρα ελληνικά, να μαζέψω άλικα λουλούδια απ΄τους χορταριασμένους τοίχους της εγκατάλειψης, θέλω να δώ τη νόνα με το σκαμμένο απο τον ήλιο πρόσωπο να κάθεται στην αυλή, θέλω να φάω στην τρατορία πάστα αλ ντέντε κον ταρτούφο. Θέλω να δώ τον σκουρόδερμο ηλιοκαμμένο παντρόνε να βγαίνει με γυαλιά ηλίου τη νύχτα απο το μέγαρο για να προφυλαχτεί απο άλλη φαμίλια. Θέλω να πιώ ακριβό κρασί του Νότου να μεθύσω.
    Κι όταν θα αντικρύσω τα παιχνιδιάρικα ματάκια της Δεσποινούλας με την τούφα ή τα άγνωστα βαρειά χαρακτηριστικά του Παναθήναιου, τότε θα αναφωνήσω Σας ευχαριστώ απαγωγείς μου, τί θεϊκή ιδέα ήταν αυτή να με ανασύρετε απ΄το ναδίρ μου.
    Υπαίτια, εσύ κι ο υπαίτιος με κάνατε να πάρω μια βαθειά ανάσα στο αύριο, που μπορεί νάναι κουρασμένο κι ελλειπές, αλλά σίγουρα είναι διαφορετικό απ΄το σήμερα.
    Γλυκά φιλιά

  2. October 26, 2008 8:08 pm

    Αγαπημενη Καναδεζα, τσιμπησες και σου αρεσει κιολας που θα εισαι η ωραια δεμενη! Εχεις φιαξει και ολοκληρο σεναριο αποπλανησης μετα θεαματων!🙄 Που ξερεις καποτε μπορει να γινει κατι παρομοιο και μετα εσυ (κατα τα ειθιστα) θα εκδοσεις βιβλιο με τιτλο Σικελια και θεμα την απαγωγη και θα γινει και μπεστ σελλερ. (εμεις ισως να αναλαβουμε την εικονογραφηση) Το αυριο ειναι παντα διαφορετικο και ειναι παντα η ελπιδα. Χανουμε, αξιολογουμε, κερδιζουμε μια ζωη καποια ισορροπια αναζηταμε. Καλη σου νυχτα και ονειρα γλυκα!

  3. October 27, 2008 1:54 am

    Καλημέρα,
    συτή η γωνιά της Γής κρύβει μεγάλη γοιτεία ,,Ταξιδευτές που αναγνωρίζουν και τιμούν την ομορφιά.
    φιλάκια

  4. FoodJunkie permalink
    October 27, 2008 2:57 am

    Τι μου θύμησες τώρα! Είχα πάει στη Σικελία με τη σχολή το 1997! Μου άφησε γενικά καλές εντυπώσεις αν και με ενόχλησε η μιζέρια που στη Βόρεια Ιταλία δεν είναι τόσο έντονες. Στη Συρακούσα ερωτεύτηκα την Ορτυγία! Τι ομορφιά…

  5. October 27, 2008 3:05 am

    Πανέμορφο οδοιπορικό Δεσποινάκι, με εικόνες, μνήμες και σχόλια αρμονικά δοσμένα έτσι που με παρέσυραν κι εμένα από κοντά να περπατώ μαζί σας. Πες ότι πήγα!! Ευχαριστώ. Την καλημέρα μου🙂

  6. October 27, 2008 3:39 am

    καλημερα κ καλη εβδομαδα. αντε πλουτισα κ σημερα τις γνωσεις μου περνωντας απο το φιλοξενο σπιτι σου.
    φιλια καρυστινα

  7. October 27, 2008 3:56 am

    Καλημέρα λέμε εμείς κι εσύ θα κοιμάσαι για πολλές ώρες.
    Αν σου πω πως δεν μ’ έφτασαν θα φανώ πλεονέχτρα;
    Θέλω κι άλλες φωτο. Κάνε, σε παρακαλώ, ένα καθαρά φωτογραφικό μπλογκ, μπας κια χορτάσει η “αχόρταγη”.
    Υλικό μάλλον δεν σου λείπει κι ο Ερρίκος θα μπορεί να συμπληρώνει μια που όλο ταξιδεύει. Κάποια μανία θα του ‘χεις κολλήσει, δεν μπορεί.
    Φιλάκια από ηλιόλουστο Ρέθυμο

  8. panathinaeos permalink
    October 27, 2008 6:50 am

    αγαπητη Δ, κατοπιν του δημιουργηθεντος ενθουσιασμου των μετεχοντων εις την απαγωγην, θα χρειαστει να επαναπροσδιορισουμε τους ορους της απαγωγης και ολα τα προιοντα που θα παραχθουν ως συνεπεια της, δηλαδη: η ταινια, το θεατρικο εργο, το μπαλετο, η οπερα, το αναγνωσμα, η σειρα ΤιΒι και λοιπα….
    υγ. και να φανταστεις οτι εχω ξυπνησει εδω και 8 ωρες!

  9. October 27, 2008 12:01 pm

    Μα ήταν καταπληκτικό αυτό ταξίδι σου Δεσποινάκι μου έχεις καμμία φωτογραφία μέσα από το Παλέρμο? Από νότια Ιταλία και νησιά μόνο Ιscia εχω πάει. Επιφυλλάσομαι λοιπόν. φιλι

  10. October 27, 2008 1:36 pm

    Ουααοο! Απιθανο οδοιπορικο! Θα επιστρεψω να το ξαναδιαβασω και να κρατησω σημειωσεις μου φαινεται! 🙂
    Kαλησπεριζω Δεσποιναριον!

  11. October 27, 2008 1:47 pm

    Τι ωραία σύμπτωση! Ακούω “Εκεί στο νότο” … που τρίζει ο θάνατος κι η αγάπη κάνει κρότο… τώρα που σε διαβάζω!… Μας μάγεψαν οι φωτογραφίες σου Δεσποινάκι🙂

  12. October 27, 2008 1:50 pm

    Πανέμορφο, Δέσποινά μου…
    Πολύ ωράιες οι φωτό…Για μένα που δεν έχω πάει, είναι απλά φανταστικό μέρος…
    Σε φιλώ…

  13. October 27, 2008 3:52 pm

    Η Σικελία είναι πολύ όμορφη. Μου άρεσε πάρα πολύ η Ορτίτζα και οι Συρακούσες όταν είχα πάει…

  14. October 27, 2008 3:57 pm

    Λοιπόν, για να βοηθήσω κι εγώ, κάπως, την κατάσταση, έχω άλλο σχέδιο: Να πάρω εγώ τη θέση του Παναθήναιου (να μην κουράζεται ο άνθρωπος) στην απαγωγή της Ιουστίνης και αποποιούμαι από τα δικαιώματα του βιβλίου και του σεναρίου… φτάνει να γνωρίσω τη Σικελία. Αλλά και για να είμαι εγώ ο caballero σας! Συμφωνείτε;
    Κατά τα άλλα όλα ήταν υπέροχα, Δεσποινάκι!
    Ευχαριστούμε!

  15. October 27, 2008 4:14 pm

    Στράτο πονηρούλη,
    Εμεινες στην Αθήνα και κατεργάζεσαι πονηρά σενάρια εκτοπισμού του Παναθήναιου, που είχε την ιδέα της απαγωγής μετα της Δεσποινούλας! Αυτό λέγεται πνευματική κλοπή all the way! Μπορείς να γίνεις συμπρωταγωνιστής πάντως, να βοηθήσεις στο λύσιμο όταν έρθει η ώρα της Ταορμίνας ή του Παλέρμου ή των Συρακουσών ή του Εριτσε (αν συμφωνούν και οι πρωτεργάτες!)
    Εντάξει;

  16. October 27, 2008 6:22 pm

    @Σοφια Καλημερα σου. Νομιζω οτι στη διαθεση του ταξιδευτη ειναι να ανακαλυπτει την ομορφια σε οποιο μερος πηγαινει, γιατι ομορφια υπαρχει παντου.

    @Foodjunkie Αλλη μια ταξιδιαρα του νοτου. Δε ξερω τι εννοεις μιζερια, γιατι στις συμπεριφορες μονο μιζερια δεν ειδα. Αν εννοεις την εγκαταλειψη του νησιου, ειναι ακομα εμφανες αν και γινεται μια προσπαθεια.

    @panther03 Σ’ ευχαριστω Γιωργο μου. Τι να σου πω, ακομε κι ενας πανθηρας (με την κιθαρα του) χωραγε μεσα στο παλιοσμαρτακι!

    @venceremos Παντα ευπροσδεκτη εστω κι αν δεν εχουμε κατι καινουργιο να δειξουμε. Σ’ ευχαριστω!

    @Φωτεινη Καλημερα σου. Ε λεω φτανουν οι φωτογραφιες απο τη Σικελια. Καποτε ειχα ενα καθαρα φωτογραφικο μπλογκ και ενα καθαρα μαγειρικο κλπ κλπ. Τα εκλεισα και ηρθα εδω για να συγκενρωθω. Φωτεινουλα απο υλικο αφθονο αλλα χρονος δεν υπαρχει. Ηδη πηζω! Οσο για τις μανιες, μαλλον εκεινος με κολλαει μανιες παρα εγω. Φιλια!

    @panathinaeos. Μηπως να καναμε και συμβολαια (λεω εγω τωρα) Αγαπητε Κλαϋντ. Να φανταστειτε οτι με την υποθεση της απαγωγης εχω χασει τα αυγα και τα πασχαλια. Δεν ενθυμουμαι πλεον τοπο χρονο και συνθηκες. Το μονο που μου εχει μενει ειναι οτι το θυμα θελει να απαχθει μετα μανιας και κολλιεδων και πασμινων, εσεις ολο μου αλλαζετε το σεναριο και εγω η πτωχη θελω απλα να βγαλω κανα φραγκο!! Σας ασπαζομαι .. Μπονυ!

    @Penelope Θα σε παραπαμψω στο μπλογκ του Παναθηναιου για φωτογραφιες απο το Παλερμο. Περασαμε σφαιρα απο μεσα, ο Ερρικος το ειδε παιχνιδι το σμαρτακι και γκαζωσε κι εγω φοβομουνα στις στροφες. Μειναμε ενα βραδυ στο θερετρο Μοντελλο εξω απο το Παλερμο για να πεταξουμε το πρωι πισω στην Ρωμη. Φιλι!

    @λιακαδα Ουαου ανεφωνησε η λιακαδιτσα. Να πας καλη μου θα σ’ αρεσει. Καλησπερα σου.

    @Δενδρογαλη Ποια πολη ποια χωρα ποια θαλασσα σε ταξιδευει τωρα; Φιλακια.

    @Αρτανις Λοιπον θελουμε να μας γυρισεις ΟΛΗ τη Νεα Ζηλανδια οταν με το καλο φτασεις εκει. Ενταξει; Φιλακια!

    @Κικι Κι αλλη μια ταξιδιαρα. Μα ναι η Συρακουσα ειναι κι εμενα η αγαπημενη μου.

    @Μηθυμναιος ΧΑ ΧΑ ΧΑ!! Αλλος ενας επιδοξος απαγωγεας της ωραιας Ιουστινης! Που δε δισταζει να καταστρωσει καταχθονιο σχεδιο για να γνωρισει την .. Σικελια! Παντως εισαι πολυ γοητευτικος για καμπαλλερο, και ειναι δυσκολο να αρνηθω. Φιλια Στρατο μου.

    @Ιουστινακι ΧΟ ΧΟ ΧΟ !! Εσυ χαρα μου ετοιμαζε το νεσεσερ για καλο και για κακο γιατι ολο και καποιος θα σε μπαγλαρωσει πριν καλα καλα το καταλαβω. Καλα ποιος σου ειπε οτι θα σε ΛΥΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!!??? (το σεναριο αρχιζει και αποκτα ενδιαφερον!!)

  17. October 27, 2008 6:33 pm

    αλήθεια νούμερο οκτώ: στο πολύ βάθος είμαι σισιλιάνα, χοχοχο.
    ψάχνοντας τις ρίζες μας με τον αδερφό μου βρήκαμε ότι η σκούφια μας κρατάει από εκεί, γι’ αυτό και τα ανοιχτόχρωμα μάτια και γι’ αυτό το επώνυμό μας είναι ιταλική λέξη και σημαίνει λιτλ τζάμπερ, όπως λέει το πιρλάκι! ταξίδι στις ρίζες μου λοιπόν με πήγε το Δεσποινάριον🙂
    φιλάκια πολλά

  18. October 27, 2008 6:35 pm

    χααα εξόντωσα την κατσαρίδα… πως έγινε αυτό ρε παιδιά??
    δεν έκανα τίποτα, ορκίζομαι🙂

  19. October 27, 2008 7:41 pm

    Σιτσιλιανα μελισσουλα με τα γαλαζια ματια, το πιρλακι (τειν’ τουτο παλι!) εχει δικιο για το λιτλ τζαμπερ. Και σιγα που δεν εκανες τιποτα! Χακερ μου εχεις γινει (εννατη αληθεια!) Φιλακια!

  20. October 27, 2008 8:18 pm

    Δεσποινάκι,
    Περιμένω ειλικρινή ανάρτηση με βουστρηφηδόν μαλλάκι. Αντε γιατί πολύ τα ισιώσαμε.
    Αλήθεια, έχεις δεί εσύ πιό εκούσια απαγόμενη κι απο αυτήν ακόμη την Πατρίτσια Χίρστ; Αλλά θα μου έχετε το στόμα κλειστό; Μια φιμωμένη Καναδέζα; Αυτό κι αν είναι υπότιτλος ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗΣ ταινίας!
    Φιλάκια . Γράφω η καταδικασμένη!!!

  21. October 27, 2008 8:41 pm

    Τι γραφεις βρε φιμωμενη Καναδεζα, απο την Γουασινγκτων στην Ελβετιά κανεις βολτες! Δε ξαναγυριζω στο βουστρηφηδον παει και μας τελειωσε! Ασε που ετσι δεν μπορω να ριξω φραντζα τσουλουφι στο ματι και μου στερει το ναζι ρε παιδι μου! Πφ! Φιλακια καληνυχτας. Πι Ες. Βρε Καναδεζα, τετοια ωρα μονο οι δυο μας τριγυρναμε στα μπλογκια! Σαν δυο σφαντα!!! Αερικα ενα πραγμα!

  22. panathinaeos permalink
    October 28, 2008 1:57 am

    καλω τον στρατο σε μονομαχια αυριο το πρωι στον υμηττο! τα κυκλαμινα θα βαφτουν με αιμα!
    κανεις δεν θα μπει στο τημ των απαγωγεων!
    ο μονος τροπος για να αποφευχθει η αιματοχυσια στην ανατολη του ηλιου στον υμηττο αυριο 29 οκτωβριου, ειναι να απαγαγουμε και τον στρατο

  23. October 28, 2008 3:10 am

    Aχ! oχι αιματα, δεν τα μπορω! Και δε μου λες τζογια μου για ναχουμε καλο ρωτημα. Τοσοι που θα τσι απαγαγομε που θα τσι βαλομε; Λωλαθηκες μα τον αγιο! Θα εχομε να τσι ταϊζομε κιολας.

  24. October 28, 2008 4:13 am

    αλήθεια νούμερο δέκα, τίποτα δεν έκανα πάλι κατσαρίδα εμφανίζεται… πφφφ
    πιρλάκι είναι ο μιρκούλης Μιλανέζος συνάδελφός μου, pirla είναι μιλανέζικια λέξη που σημαίνει βλάκας, αυτός μου την έμαθε εντάξει??

  25. October 28, 2008 10:27 am

    Παναθήναιε,
    Θέλω να ξέρεις πως ο Υμηττός είναι η έδρα μου! Οπότε άνισα παιχνίδια δεν κάνω… Δώσε άλλη έδρα κάπου ανάμεσα. Ή αν προτιμάς ας αφήσουμε τις κυρίες να διαλέξουν. Γιατί τα αίματα δεν μου πάνε.

  26. October 28, 2008 10:57 am

    Α δε ξερω τι θα γινει στον Υμμητο η η στο Λυκκαβηττο η σε οποιοδηποτε αλλο βουνο. Οι κυριες δεν επιθυμουν μονομαχιες ουτε πολεμους ουτε κονταρομαχιες. Οποιος θελει ας περασει οικειοθελως στο σμαρτακι (σιγα μη σπρωχνεστε!) και παμε να απολαυσουμε τις ομορφιες της Σικελιας!

  27. panathinaeos permalink
    October 28, 2008 12:05 pm

    ενταξει Δεσποινα, οτι πεις! αγοραζω πουλμανακι κι ερχομαι!

  28. October 28, 2008 7:35 pm

    8)

  29. October 31, 2008 3:16 am

    Πουλμανάκι!!!!!!!! Μέσα κι εγώ παιδιά. Ανακωχή Παναθήναιιε για την ώρα.
    Αλλά πως θα ‘ναι να σφάζεσαι στις ποδιές δύο ΚΥΡΙΩΝ!!! (όλα με κεφαλαία)
    Καλημέρα σας

  30. Anna permalink
    April 22, 2009 11:57 am

    Γειά σε όλους σας, είμαι η Αννα και είναι εκληκτικό πόσος ελληνικός κόσμος επισκέπτεται αυτό εδώ το μέρος, την Σικελία!!!Εγώ μένω εδώ, στον Ακράγαντα και εργάζομαι σαν τουριστικός ξεναγός….ελάτε να με βρείτε θα σας γυρίσω σε όλα τα μέρη!!!πολλά φιλιά.

  31. panathinaeos permalink
    April 22, 2009 2:31 pm

    τσιαο αννουλα! ποση χαρα μου δινεις με τον ενθουσιασμο σου! κι εγω ειμαι τρελλος και παλαβος με την σιτσιλια και θα ερθω να σε βρω! στειλε διευθυνση ηλεκτρονικου ταχυδρομειου για να κανονισουμε! ητανε να κανω και μια μικρη απαγωγη (δυο κυριες) αλλα χαλασε η δουλεια στα λυτρα κι ετσι μαλλον θα ερθω χωρις επιχειρηματικους στοχους, μονο για να απολαυσω την αγαπημενη μου σιτσιλια! να εισαι καλα και παντα με τον ενθουσιασμο και τη χαρα της ζωης! αουγκουρι

  32. April 22, 2009 9:46 pm

    @Αννουλα καλωσορισες. ολοι εμεις οι φιλοι της ωραιας Σικελιας χαιρομαστε που μας βρηκες να τριγυριζουμε στα λημερια σου. Μα φυσικα στην επομενη επισκεψη θα ερθουμε να σε βρουμε. Πολλα φιλια.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε, ιταλομαθεστατε και ενθουσιασμενε, σας εφεξε! Τελικα εκεινο το πουλμανακι που ειχα προνοησει να ναυλωσω ηταν ευχης εργον! Περαστε ολοι και οι αλλοι οι μικροι και οι μαγαλοι! Λεω μετα την ξεναγηση να κερασουμε την Αννουλα που πραγματικα εφερε την σισιλιανικη ανοιξη εδω μεσα!

  33. orfia permalink
    April 23, 2009 1:18 am

    …Τιποτε σε Τοσκανη δεν εχει…. που θαμαι εγω τον Ιουνη σε εκεινα τα μερη??? Μηπως να μεταφερουμε το ..πουλμανακι εκει?? Φιλια Δεσποινακι!!

  34. April 23, 2009 6:50 am

    Για σενα ειδικα Ορφια μου θα φερω φωτογραφιες απο την Τοσκανη, στο υποσχομαι. Φιλια!

  35. Anna permalink
    April 26, 2009 8:50 am

    Ελάτε, σας το ξαναλέω θα με βρείτε κάτω από κανένα αρχαίο ναό….!!!!!!!!Σίγουρα στην κοιλάδα των Ναών είναι το μόνο μέρος που αισθάνεσαι πολύ ελληνίδα….έχω ξεναγήσει φέτος διάφορα ελληνικά γρούπ αλλά δεν θα πίστευα ποτέ να βρώ μέσα σε αυτά και μακρινούς μου συγγενείς!!! γράψτε μου στο annakriti@libero.it και φιλιά.

  36. April 26, 2009 9:10 am

    Καλωστην Αννουλα μας και παλι. Ειμαι σιγουρη οτι καποια στιγμη θα σε γνωρισουμε απο κοντα. Αυτο που λες το ενοιωσα κι εγω, το πως αισθανεσαι εκει στη Σικελια. Αλλα και οι ξεναγησεις των ιταλων συναδελφων σου με συγκινησαν με την αντικειμενικοτητα τους. Σε φιλω κι εγω και οι συνταξιδιωτες μου.

  37. Anna permalink
    May 2, 2009 11:59 am

    παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είναι μπαλωμένο….την ξέρετε την παροιμία….άλλο οι ιταλοί συνάδελφοι, άλλο αννούλα!!!!

  38. May 2, 2009 6:14 pm

    Αννουλα μου γλυκεια, δεν το αμφισβητω! Χαιρομαι που περνας ποτε ποτε και μας λες ενα γεια. Σε φιλω χαρα μου.

Leave a Reply

