Skip to content

στιγμουλες ευτυχιας

November 8, 2008
tags:


ddj1

Θα μπορουσε να ηταν μια ομορφη φωτογραφια με τον Κωνσταντινο και τον Τζακ (το σκυλακι της Ντεμπορας, αγαπημενης του Κ.)  Ομως ξαφνικα το δεσποιναριον τσουπ! πηγε και εχωσε την μουρη του αναμεσα σα μαϊντανος!  Μη δει καμερα! Πφφ!!!!

20 Comments leave one →
  1. November 8, 2008 9:40 am

    O τίτλος υποδηλώνει ευκαιρία για αγκαλίτσα με τον Κωνσταντίνο που μεγάλωσε τώρα και (φαντάζομαι) δεν τρίβεται σαν γατούλα στην αγκαλιά της μαμάς για χαδάκια και ουχί άλλη μια ευκαιρία να φωτογραφηθεί!
    Φιλάκια από ένα εορταστικό Ρέθυμνο

  2. panathinaeos permalink
    November 8, 2008 9:47 am

    ο συμβολισμος, φευ, ειναι προφανης: σε ποιον ανηκει το σκυλακι; σε μια κυρια εκτος της οικογενειας, που ομως αυριο μπορει να ειναι εντος! ως καλη μητερα λοιπον η Δ παρεισφρυει εις το διακενον μεταξυ σκυλου και υιου προκειμενου να δημιουργησει φραγμον και να εμποδισει τα μικροβια του Τζακ να μετακομισουν εις τον Κωμσταντινον!
    η υπεροχη μητηρ λειτουργει ως Ελις Αιλαντ, δηλαδη απορροφα τα μικροβια και ακολουθως μετα την καραντινα των 9 εβδομαδων τα αποδιδει εις το οικογενιακον περιβαλλον υγιη και ανκινδυνα, η τα φονευει!
    το γεγονος οτι η Δ αποδιδει το περιστατικον εις την φωτογενειαν της και την ανθρωπινην αδυναμιαν του οτι θελει να ποζαρει με την πρωτη ευκαιρια, αποτελει προφανεστατα αποπειρα να μας αποπροσανατολισει και ουτως να αποκρυψει τον υγειονομικον της ρολον!

  3. panathinaeos permalink
    November 8, 2008 9:58 am

    αυτο το κατατμημενο μπροκολο θα με τρελανει! τι θελει να πει η ποιητρια!
    μηπως επεκοινωνησε με τον χαριλαο φλωρακη και εν τω πλαισιω των προεδρικων αμερικανικων εκλογων ελαβε το σχολιον “τι μπροκολα τι λαχανα”;
    μηπως θελει να μας πει οτι η αγνοτης του λευκου του μπλογκ της ειναι μαγειρευομενη και ως εκ τουτου υποκειμενη εις τους νομους της χημειας και της φυσικης; οτι δηλαδη με τις καταλληλες συνθηκες μπορει να αλλαξει χρωμα και μετα να επανελθει στο αρχικο;
    μηπως μας θυμιζει οτι στην θεοτητα των αβρακιεων της αββυσινιας το μπροκολο ηταν ο θεος της αγαπης, αρα ειναι εμμεσα ενα μηνυμα αγαπης;

  4. November 8, 2008 10:06 am

    @Φωτεινη. Κατι επρεπε να γραψω σαν λεζαντα η μητηρ!!! Τα παιδακια μου ειναι ολα τρυφερα και οι αγκαλιτσες παιρνουν και δινουν. Και με το Ντεμπορακι φυσικα!

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε ευχομαι το Ντεμπορακι το αγαπημενο και πανεμορφο να γινει μελος της οικογενειας και να συγκρατησει τον μεχρι προ τινος αστατον υιο μου απο ποικιλα αλλα μικροβια. Η υπεροχη μητηρ αφησε τα παιδακια της και ανοιξαν τα φτερακια τους και πετανε οπου θελουν και χαιρεται οταν γυριζουν ποτε ποτε στη φωλιτσα για να φανε κανενα μπριαμ ας πουμε!!! Αφηστε που το Ντεμπορακι θα φαει το μπριαμ και ο μιζμιζης θα κανει μπλιαχ! Επομενως κακως με ψυχολογησατε ως φιλτρον!! Ειμαι ματαιοδοξη του κερατα!! χε χε!!

  5. November 8, 2008 10:18 am

    @Παναθηναιε (τριφυλλαρα μου) μηπως αγαπητωτατε μπερδεψατε τα μπροκολα με τα κουνουπιδια; Δε λεω και τα δυο μοσχοβολουν βραζομενα αλλα εδω προκειται περι κουνουπιδιου που ακομα βασιλευει στο ψυγειο της ποιητριας και μαλλον θα μαγειρευτει σημερα. Το βρηκα λοιπον φωτογενεστατο (αυτο κι εγω ενα πραμμα) και ειπα να το αποθανατισω για να εχουμε κατασταση προ-ωγκρατεν και μετα-ωγρατεν. Ο συμβολισμος στο μπλογκ ειναι οτι επρεπε να βγαλω την προ-εκλογικη εξτρατεια πια και να βαλω κατι λευκο και νοστιμο. Στην επομενη αναρτηση θα τολμησω να φερο το εν λογω ζαρζαβατικο ολοκληρο. Σας διαβεβαιω ειναι μουρλια!!!!

  6. November 8, 2008 11:16 am

    Καλα εδώ μιλάμε για Τα Γονίδια !! καλά τι ομορφόσογο είναι αυτό !!!!! χχχ

  7. November 8, 2008 11:21 am

    Ωραίες οι στιγμές οικογενειακής ευτυχίας, πάντα γαρνιρισμένες με παιδιά και κατοικίδια.

    Κατά τα άλλα, μου θύμησες μια παλιά ελληνική διαφήμιση του Palmolive:
    -“Με τέτοια παιδιά ?”
    -“Θα παντρεύτηκε στα 14”
    “Το Palmolive τους κάνει να’ αναρωτιώνται !”

    Να’ σαι πάντα καλά
    και να χαίρεσαι την οικογένειά σου,

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  8. November 8, 2008 11:42 am

    Δεσποινάκι καλημέρα,
    Τί οικογένεια καλλονών είστε εσείς! Ο Κωνσταντίνος μου φέρνει απο πατέρα σε σχήμα προσώπου και κατατομή, αλλά έχει Δεσποινοχαμόγελο μέχρι τον ουρανό. Ασε πλέον το σκυλί, είναι θεϊκό!
    Μπράβο, άρχισες να μαζέυεις και τρίτη γενιά, έτσι; Καλομελέτα κι έρχεται.
    Εμείς εδώ με μια βροχούλα μέσα στην καρδιά. Πάντως, εκδηλώθηκες ως χουλιγκάνα κι αύριο θα πέσουν πίκρες!!! Το εγγυώμαι,
    Φιλάκια Σαββάτου

  9. November 8, 2008 12:14 pm

    Κατα μάννα κατά κύρη κατά γιο και θυγατέρα!
    Πρόσεχε μη στο ματιάσουν το παιδί!
    καλησπέρα!!!!!!!!!!

  10. Μαρία permalink
    November 8, 2008 2:07 pm

    Πολύ καλά έκανε το Δεσποινάριο κι έχωσε τη μουρίτσα του….δε λέω…η φωτογραφία θα ήταν όμορφη, αλλά έτσι έγινε πολύ ομορφότερη….
    Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου Δεσποινάκι μου…

  11. November 8, 2008 4:14 pm

    Επιτέλους μου δίνεται κι εμένα η ευκαιρία να πω φτου (τρις) ! Μόνο εσύ θα μου λες για τα κορίτσια μου; Να το χαίρεσαι τέτοιο παλικάρι! Πολλά φιλιά να περάσετε όμορφο Σαββατοκύριακο!

  12. November 8, 2008 4:24 pm

    @Πηνελοπη ποια γονιδια βρε καρδουλα, τρια παιδακια εκανα φτυστα ο μπαμπας τους. Ε βαρεθηκα πια!! ΧΧΧ

    @Ιρλαδεεεεε!! Να ερχεσαι συχνα και να λες τετοιες διαφημισεις!!! Σ’ ευχαριστω πολυ φιλε μου.

    @Ιουστινακι Μοιαζει με τον Ερρικο δε το συζηταω. Οταν σας φερω και Ερρικο θα δειτε!! Γιατι βροχουλα στην καρδια βρε καρδια μου; Δηλαδη αυριο που θα θριαμβευσουμε εσυ τι θα κανεις; Το σκυλι ειναι υπεροχο, του φοραμε και καλτσουδακια για να μη χαλαει τα ξυλα κατω. Και για το αλλο, αν ειναι ναρθει θε να ρθει.. το Ντεμπορακι ειναι γλυκα το λατρευω! Φιλια.

    @Σοφακι ευχαριστωωωωω!!!

    @Μαρια μου καιρο εχω να σε δω!! Κι εσυ τα δικα σου ματια μου. Σε πεθυμησα!!!

  13. November 8, 2008 4:27 pm

    @Ασπα ΩΠ και η Ασπα.. σ’ ευχαριστω μολις χτες ηταν σαν και τα δικα σου και τον φωναζαμε ποκοπικο!!!!

  14. November 8, 2008 5:41 pm

    Από την μύτη και κάτω είστε ίδιοι και δεν το διαπργματεύομαι….
    Η φωτογραφία έπρεπε να έχει σύσσωμη την οικόγενεια και απαιτώ επανεξέταση του αιτήματός μου.

  15. November 8, 2008 9:51 pm

    Το αιτημα σου Βαλισια μου δεν εχω προβλημα να το επανεξετασω αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν θελουν ολοι να βγουν στη δημοσιοτητα. Ο Κωνσταντινος δεν εχει προβλημα, ουτε ο Ερρικος. Επομενως ειναι ο επομενος, καποια ανυποπτη στιγμη που θα μου εχει κοπει η εμπνευση.

  16. Κατερινα permalink
    November 9, 2008 1:53 pm

    Καλησπέρα Δεσποινιώ!! Τι κουκλο οικογενειακή φώτο είναι αυτή!!!Κουκλί σα την μαμά του!Ίδιο ταπεραμέντο!Αστέρι στο φακό το χρυσό μου΄Να τον χαίρεσαι και να είστε πάντα καλά!Δεσποινάκι με τη χαριτομενιά σου σα αδελφάκια είστε!Φτου φτου σκορδάκια! Φιλάκια Δεσποινάκι μου!

  17. Sophaki? permalink
    November 9, 2008 3:39 pm

    Kale ti glykoulh skylaki? Pws mas ksefyge kai den ton kaname babysitting
    otan eimaste ekei? Pes sto Devoraki…. anytime, anywhere.
    Oso gia thn ypoloiph oikogeneia borw na diavevaiwsw oti pragmati einai
    omorfoswgo kai oxi mono. Zestoi, kefatoi,aperanta filikoi, teleioi oikodespotes,kallierghmenoi……..oikogeneiakws kai mou leipoun oloi tous afantasta.

  18. November 9, 2008 7:16 pm

    @Κατερινα Ειδες βρε τι παλληκαρο εκανα!!!! χε χε!! Και με περναει κι ενα κεφαλι το παλιοπαιδο! Φιλακια, θελω να δω και τα δικα σου!!!

    @Σοφακι Ρε παιδι μουυυυ ειδες σκυλο και λιγωσες!!! Τι καθεσαι και λες βρε εδω μεσα. Αντα κι εσυ μας λειπεις. Σημερα μπηκα στο Ποτερυ Μπαρν και σε θυμηθηκα!!! Φιλακια!

  19. cleo permalink
    November 17, 2008 7:19 am

    καλά μπουμπού τι γοητευτικότατος παίδαρος έχει γίνει ο Κωνσταντίνος σου?……αχ…έτσι λες θα γίνουν και τα δικά μου?!……φτού του! και φτούσου μανούλα!

  20. November 17, 2008 8:18 pm

    Ειδες μπουμπου μου! Τα δικα σου απο τωρα φαινονται. Φιλακια!

Leave a Reply

