Skip to content

περι ορεξεως κολοκυθοπιτες

November 13, 2008

kp3

Το ατιμουλικο παιχνιδιαρικο μοσχοκαρυδο που ηθελε να παιξει κρυφτουλι μαζι μου.

Τριβω τεσσερεις μικρες κιτρινες κολοκυθες και δυο μετρια ασπρα κρεμμυδια στην κουζινομηχανη.  Τα κρεμμυδια τα σωταρω με ελαιολαδο για λιγο μεχρι να μαραθουν, να γλυκανουν και να παρουν ενα ξανθο χρωματακι.  Το κολοκυθι το βαζω σε ενα μεγαλο τηγανι με λιγο νερακι να μαραθει κι αυτο, και μετα το σουρωνω και το ζουλαω να φυγουν τα εξτρα νερα. Σε ενα μπωλ ανακατευω κρεμμυδακια και κολοκυθα και προσθετω τρια αυγα χτυπημενα και ενα τεταρτο κιλου φετα τριμμενη. Και εδω σ’ αυτο το σημειο, το μοσχοκαρυδο ερχεται να παιξει  ρολο  αρωματικο, και να δωσει στη γεμιση αυτο που εμεις οι γερμανοφωνοι κοινως λεμε “ουμφ” .  Η πιτα στρωνεται με τον κλασσικο τροπο , μερικα φυλα κατω, μερικα επανω, παντα αλειμμενα με ελαιολαδο ενδιαμεσα. Χαραζω την πιτα και ψηνω σε μετριο προς δυνατο φουρνο για 50 λεπτα περιπου.  Κουκλαρα δεν ειναι;


kp8


40 Comments leave one →
  1. Marthaki permalink
    November 13, 2008 11:37 pm

    Ma ti prokomevo paidi eisai? H kolokithopita fevete para poli vostimi kai kaloftigmevi. Ti kolokithia xreisimopeiises Despinarion? Auto to idos tis kolokithopitas me turi mou aresei, oxi i glikia omos. I mitera mou ftiaxvei tromeres pites, kai fisika avoigei dika tis filla.
    Otav imouv stiv Ellada priv apo eva miva, me ekave strifti spavakopita; itav to kati allo. Prepei va tiv rotiso aurio tiv sivtagi tou filou, kai va prospathiso va avoi3o diko mou.
    Ego apopse ftiaxvo soupa kotopoulo alla me laxavika kai thelo va soupo pos 60% apo ta fila exouv mazefti. Kali sou vixta!!!

  2. November 13, 2008 11:47 pm

    Καλως το Μαρθακι. Yellow squash απο τα λεπτα που ειναι στο ιδιο μεγεθος με τα πρασινα κολοκυθια χρησιμοποιω. Δεν ειναι γλυκεια η πιττα ετσι. Αν εννοεις το pumpkin pie ουτε εμενα μου αρεσει. Καλη επιτυχια με το ανοιγμα του φυλλου. Η κοτοσουπα ειναι οτι πρεπει με το κρυο. Ψυχρανε κι εδω πολυ και ερριχνε ολη μερα μια βροχη που μας στειλατε απο το Σικαγο! 60% ;;;; Και μετα εμενα λες προκομενη ε; Καληνηχτα και σε σενα και ονειρα γλυκα.

  3. Κατερίνα permalink
    November 14, 2008 2:45 am

    Κούκλα η πιττούλα, δε λες τίποτε!!!Η μητέρα μου την έκανε γλυκιά με κανέλλα,αλλά δε μου άρεσε πολύ. Ευκαιρία θα τη σερβ’ιρω στη γιορτούλα μου, φαίνεται τέλεια!!Καταχωρήθηκε!!Καλημέρες γλυκά φιλιά.

  4. November 14, 2008 2:47 am

    Καλημέρα,
    λοιπόν εδώ ακόμα έχουμε ήλιο. Έχουμε στεγνώσει, ούτε αέρας ούτε τίποτα, φτάνουμε μέχρι τους 20 το μεσημέρι. Ωραία ιδέα η πιττούλα…
    καλή μας όρεξη!

  5. November 14, 2008 3:04 am

    Πολύ “ουμφ” μου είστε σήμερα!
    Έχει σχέση με τα στρουμφ η έκφραση?
    Σας στέλνω απολαυστική καλημέρα!!!

  6. November 14, 2008 3:21 am

    Ουάου!!!! Σε διαβάζω τελείως λάθος ώρα λέμε…. Πάω για καφέ με κρουασάν γιατί με έπιασε μια τρελή λιγούρα…. (Και μια που το πρόγραμμα μου μετά έχει Θανόπουλο, θα δω μήπως έχει κολοκύθες… ) Φιλιά….:-)

  7. November 14, 2008 3:43 am

    ante και καλη μας ορεξη…
    φιλια καρυστινα

  8. November 14, 2008 4:34 am

    Πω, πω, μια πίτα!!!!!
    Μόνο κούκλα…Η απόσταση την σώζει καλή μου, να το ξέρεις…
    Καλή σας όρεξη…
    Φιλιά πολλά…

  9. November 14, 2008 4:39 am

    Ευτυχώς που τις προάλλες δεν ανατίναξες τον φούρνο σου κι έτσι σήμερα μας κερνάς υπέροχη κολοκυθοπιτούλα! Φιλιά…

  10. FoodJunkie permalink
    November 14, 2008 4:46 am

    Καλέ τί στρουμπουλή πίττα είναι αυτη!

  11. November 14, 2008 6:18 am

    αφρατένια και ξανθιά 🙂
    θα σας δείξω μια μέρα την κολοκυθόπιττα που κάνει η μαμά μου και εγώ τη λέω πίτα πάστα φλώρα και είναι σούπερ τέλεια 😉
    Καλημέρα και καλό ΣΚ!!!

  12. November 14, 2008 7:34 am

    Tόσα χρόνια περάσανε ταξίδια, εμπειρίες, επιτεύγματα…. αλλή αυτή η ματιά της αθωότητας και καλοσύνης, εκεί μέσα σε αυτά τα δύο υπέροχα σκούρα μάτια που βλέπω παραπάνω, δεν έσβησε ποτέ!!! φιλί χχχ
    p.s και η πίτα υπέροχη 😉

  13. November 14, 2008 8:17 am

    Είπαμε! Μην ακούσω για πίτα, τρελαίνομαι!! Γεια στα χεράκια σας κυρία μου! Μόνο κουκλάρα!! Για τα καλλιστεία είναι 🙂

  14. November 14, 2008 8:42 am

    Despoinaριον πολυ καλη η πιτα σου! Τετοια ωρα οτι πρεπει ειναι για μεσημεριανο! χαχαχ
    Βρε δεν εχεις δικιο για την pumkin pie! Λοιπον επειδη αν σου στειλω απο δω δεν καταλαβεις τπτ απο τη γευση της 8α αναρτησω τη συνταγη
    ( του Αγ. θοδωρου που θα μου φερουν την κολοκυθα ) θα φτιαξω κι αν θες δοκιμασε τη και θα με θυμηθεις!

  15. November 14, 2008 10:03 am

    @tutti Μια συντομη νυσταγμενη βροχερη καλημερα που ελπιζει να σταματησει η βροχη για να γινει καλυτερη. Γλυκα φιλια στους πρωϊνους και Καλο Σ/Κ

  16. November 14, 2008 10:29 am

    Καλέ,η φωτογραφία αχνίζει κι εγώ θέλω να μπω μέσα και να γλύψω το ταψί!
    Πεθαίνω για nutmeg.Το βάζω και στο παστίτσιο.Δοκίμασέ το!

  17. November 14, 2008 10:31 am

    Δεσποινάκι μου,
    Δεν θα σχολιάσω την κολοκυθόπιτα, που φαίνεται ωραία . Με τέτοια αγάπη που βάζεις στη μαγειρική όλα ωραία γίνονται. Εδώ σκοτεινός ουρανός και η γρίππη ανυποχώρητη,
    Αλλη μια μέρα δίχως σκοπό! (αφού δεν θα μπορέσω να γράψω!)
    Φιλάκια

  18. panathinaeos permalink
    November 14, 2008 1:02 pm

    Δεσποιναριον μας! διεγραψες και παλιν ενδοξον πορειαν εις τον μπλογκο-ουρανον και μας κατεπληξες με τα μαγειρικα σου θαυματα! εχοντας τιθασευσει το σφαιριδιον του μοσχοκαρυδου επεδοθης ψυχη τε και σωματι εις την ετοιμασιαν της ολοστρουμπουλης και αχνιστης κολοκυθοπιττας την οποιαν ηδη ορεγομαι ασυστολως!

  19. November 14, 2008 4:23 pm

    Δεσποινακι μου γλυκεια τη θελω.Φιλια

  20. November 14, 2008 7:28 pm

    @Κατερινα Πω πω εσυ γιορταζεις σε λιγες μερες για πες θα κανεις γιορτη σπιτι; Η πιτα ειναι πολυ καλη για ορεκτικο. Φιλακια και καλο Σαββατοκυριακο

    @Σοφια Καλη σας ορεξη λοιπον με βροχη σημερα.

    @Μαρκονη της απολαυσης. Ειμεθα ΟΥΜΦ λογω Παρασκευης αλλα δεν εχουμε καμια σχεση με τα στρουμφ. Αυτα ειναι μπλου, εμεις ειμαστε ασπραι! Κι εγω σου στελνω φιλια και ευχες για καλο Σαββατοκυριακο.

    @Ευη Ειδες βρε παιδι μου οταν πειναει ο κοσμος δεν ειναι να διαβαζει τετοια. Παει κατ’ ευθειαν στο ψητο. Κοιτα φαε κατιτις και μετα πας Θανοπουλο γιατι σε βλεπω να ξεσηκωνεις το σουπερμαρκετ! Φιλια πολλα!

    @venceremos Καλη σας ορεξη. Φιλια.

    @Αρτανις Μου μπηκε η ιδεα προχτες οταν περασα απο σενα. Φιλια και καλο Σαββατοκυριακο.

    @FoodJunkie Ειδες Ιωαννα ξεφευγει απο τον ορισμο της πιτας που τη θελει πατικωμενη. Λοιπον λιγο μετα απο την φωτογραφια επεσε λιγο. οπως θα καθοταν καθε σουφλε που σεβεται τον εαυτο του.

    @μελισσουλα Α μονο που την φανταζομαι αυτη την πιτα πασταφλωρα πειναω .. τελικα φαντασια θελει ο μαγειρας! Καλο απογευμα και καλο Σ/Κ επισης.

    @Πηνελοπη ΚΑΡΔΟΥΛΑΑΑΑ τι μου λες μωρε και με συγγινεις παλι πρωι πρωι. Κλασσικη Πηνελοπη, Κοιταει στο τραπεζι αλλα κοιταει και την μαγειρισσα. Φιλι τεραστιο!

    @gvarvakis Κι εγω τρελλαινομαι για πιτες, και στο σπιτι μας τελειωνουν στο αψε σβησε. Ευχαριστω Γιωργο μου.

    @Λιακαδα ειναι θεμα γευσης καλη μου. Εδω που βρισκομαι την εχω δοκιμασει σε ολες τις παραλλαγες και ποτε δε βρηκα κατι που να πω αχ τι ωραιο! Εκτος απο ενα ρολο κεηκ με κρημ τσηζ και παμπκιν που ομως δε φυλαξα τη συνταγη για να την επαναλαβω. Φιλια.

    @Βαλισια Πραγματικα αχνιζε εκεινη την ωρα. Σιγουρα το μοσχοκαρυδο ταιριαζει σε ολα τα κρεμοειδη, εννοεις δηλαδη στην μπεσαμελ!! Και στην τυροπιττα ειναι τελειο!!

    @Ιουστινακι. Κι εδω σκοτεινος ουρανος Ιουστινακι. Περαστικα μωρε ειναι αυτα. Μας χαλανε λιγο τα σχεδια αλλα η ουσια ειναι οτι ειναι περαστικα! Βρε χαρα μου ακου “διχως σκοπο” ελα τωρα δεν ειμαστε μηχανακια να παραγουμε συνεχεια εργο. Ξεκουρασου τωρα, φιλακια!

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε με το μοσχοκαρυδο υπογραψαμε συμβολαιο οτι θα καθεται φρονιμα στην γυαλιτσα του και δε θα μου κανει τη ζωη πατινι για μια κολοκυθοπιτα! Μοσχοκαρυον βερσους Δεσποιναριον μηδεν – ενα στην εδρα μου! Μακαρι να μπορουσα να σας προσφερω ενα κομματακι! η δυο!

    @Ελευθερια Ναι Ελευθερια μου μονο που δεν εχω κατι σε γλυκο τωρα. Αν μου βρεθει καποιο θα στο στειλω παντως. Φιλια

  21. November 14, 2008 9:20 pm

    Περασα να αφησω την καλημερα μου και να παρω ενα κομματι απο την κολοκυθοπιττα,αν εχει μεινει βεβαια…

  22. November 15, 2008 2:50 am

    Και τώρα η ερώτηση που πρέπει να σου έχουν κάνει πολλάκις αλλά θα στην κάνω άλλη μία φορά :

    Τι σχέση έχει λοιπόν η Γεωδαισία με τη Μαγειρική :::??::?!!?

    Δηλαδή σπάω το κεφάλι μου και δεν μπορώ να βρώ. Διαφώτισέ με!

    Πάντως από το λίγο που ξέρω την Αμερική, το καλύτερο εφόδιο εδώ είναι να ξέρει κανείς να μαγειρεύει! Είναι φοβερό τι σκουπίδια τρώνε και μάλιστα τους αρέσουν!

    Είσαι στο UMD ? Σε τι θέση? Μη μου πεις ότι είσαι καθηγήτρια γιατί θα αρχίσω να σου μιλάω στον πληθυντικό!

    🙂 ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΓΚΡΙΝΜΠΕΛΤ !

  23. November 15, 2008 9:39 am

    @recuerdos Ο Χριστος και ο Αποστολος Γκλετσος,που ησουνα τοσο καιρο εσυ, καλως μας ξαναρθες. Θα σου φιαξω αλλη μωρε σιγα τα κολκυθια.

    @CsLaKoNaS Καλως το γειτονακι μου. Ειδες τι μικρος που ειναι ο κοσμος του διαδυκτιου! Και αν σου πω μαλιστα οτι τι γραφειο μου ειναι πανω στην Γκηνμπελτ Ροουντ τοτε θα συνειδητοποιησεις οτι ειναι ακομα μικροτερος.
    Λοιπον για να απαντησω στην ευλογη ερωτηση σου, η Γεωδαισια εχει καποια ψ σχεση με την μαγειρικη. Πρωτον παλια σαν σπουδαστρια στην Αθηνα εμαγειρεψα κι εγω τα νουμερα στις συνορθωσεις δικτυων με μια διεργασια που ειναι γνωστη στον επιστημονικο κοσμο σαν “μπαλαμουτι” . Δευτερον, η γεωδαισια σαν κυρια και προσοδοφορα ασχολια μου επιτρεπει να αγοραζω τσαντακια, μποτακια και μελιτζανες για τα ιμαμ γιατι ολοι μας πειναμε 3 φορες τη μερα.
    Το μπλογκακι αυτο Σι Ες Λακωνα γενικα δεν ασχολειται με επιστημονικα θεματα αλλα με καθημερινα. Αρχισε σαν μια επικοινωνια με ελληνικα μπλογκς για να κραταμε ζωντανη την επαφη με την ελληνικη καθημερινοτητα. Ετσι λοιπον ποτε γρινιαζουμε, ποτε κρινουμε, ποτε μαγειρευουμε, οτι μας … κατσει κοινως.
    Λοιπον οχι .. τη γλυτωσες.. δεν ειμαι καθηγητρια στο Γιου Εμ Ντι αν και παλια ειχα παει σε μια δυο εκδηλωσεις του Διογενη. Οποτε ελευθερα μιλα μου στον ενικο. Χαρηκα που περασες απο δω, ειλικρινα. Φιλια και θα χαρω να τα ξαναπουμε. Αντε να τελειωνουμε και μ’ αυτη τη σπαστικη βροχη πια χτες και σημερα. 🙂

  24. panathinaeos permalink
    November 15, 2008 10:03 am

    “οποια πανδαισια λογου προεκυψε απο την γεωδαισια!
    Δεσποιναριον εισθε θεσπεσια!
    η μαγειρικη τη βοηθεια του μπαλαμουτιου
    μαγευει τας ορεξεις του Απικιου
    που σειει το βιβλικον DE RE COQUINARIA
    και τρεμουν ολα τα ερμαρια!”

    το ανωτερω αποσπασμα της ποιητικης συνθεσεως “μερα μπαινει μερα βγαινει κι ο κοσμος ειναι ο ιδιος”, αφιερωνεται στην μεγιστη οικο-Δεσποινα , με την απειλη οτι αν συνεχισει να ευωχει με τοιουτον σκανδαλωδη τροπο την ευαισθητον υλικοτεχνικην υποδομην μου, θα με οδηγησει εις συνθεσιν νεου επους του ελληνισμου, μετα μανδυων, ανακλιντρων, υποφορβειων, εκστρατειων, γευματων…

  25. November 15, 2008 11:44 am

    Πωπωωωω….. και να φαναταστείς ότι μόλις ξύπνησα και πριν πιω φραπέ διάβασα την απάντησή σου…

    Τι ωραία που είσαι απάνω στην Γκρινμπελτ Ρόουν. Και εγώ εκεί απάνω είμαι. Είμαι στη Λέικ Κρέστ Ντράιβ. Και στη Λέικ που έχει, μία φορά δεν έχω αξιωθεί να πάω.

    Ωραία είναι εδώ αλλά βαριέσαι τη ζωή σου. Χωρίς αμάξι μόνο μέχρι την τουαλέτα μπορείς να πας. Γενικά η ζωή έξω από το πανεπιστήμιο είναι πολύ βαρετή. Μόνο στο Ντι Σι αξίζει τον κόπο να πετάγεσαι…Στα μπαράκια της Ανταμς Μόργκαν, αλλά και αυτά δεν είναι για κάθε μέρα…

    ΈΝΑ ΣΤΕΚΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ…ΜΙΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΜΕ ΤΑΒΛΙ !!!

    Τίποτα…εδώ δεν έχουν τέτοια…δουλεύουν με τις ώρες εδώ…

    Τα μόνα που δε βαριούνται είναι τα σκιουράκια, που είναι και περιόδος αναπαραγωγής και κυνηγιούνται όλη την ώρα…

    Είπα να γκρινιάξω λίγο μιας και δεν εχω τίποτα να κρίνω ή να μαγειρέψω… Μαγείρεψε η μάνα μου κάτι απίστευτα φαγητά πριν μια βδομάδα που ήταν εδώ και έχω απόθεμα στην κατάψυξη…Στο Γκάιαντ πάω μόνο για νερό και κατεψυγμένο ψάρι ωκεανού το οποίο είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!! Και οι μπριζόλες τους ωραίες είναι … Γενικά έχουν ωραία φαγητά εδώ αλλά δεν ξέρουν να τρώνει οι γύφτοι. Όλο pizza και burgers..(αν και το Five Guys είναι πολύ δυνατό! )

    Αυτά για την ώρα…Θα έρχομαι εδώ να μου ανοίγει η όρεξη !

    Φιλιά !

  26. November 15, 2008 1:32 pm

    Αγαπητον γλυκοδεσποιναριον…
    μια συμβουλη: Δεν κραταμε ποτε τριφτη στα χερια,με τετοια…νυχακια!!!!
    Μπππρρρρ…Ανατριχιασα!!!
    Καλο ΣΚ κουκλιτσα!
    Φιλια χειμωνιατικα και ομιχλωδη!

  27. November 15, 2008 4:46 pm

    μμμ…. θα στείλεις κανενα κοματι προς τα δω?

    δε μου λες δεσποινάκι, η φέτα που έχετε εκεί
    είναι δωδώνης?

    φιλιά

  28. November 15, 2008 6:04 pm

    Μωρέ Δεσποινάκι,
    Μήπως να τον λυπηθείς τον φοιτητή και να του στείλεις κανένα κομμάτι κολοκυθόπιττα τώρα που έφυγε η μαννούλα του; Λέω τώρα! Η μάλλον στην έπόμενη δόση, μόλις αδειάσει η κατάψυξη. Με έπιασε το μητρικό μου!

  29. November 15, 2008 9:38 pm

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε θα γραψωμεν επος; Μεσα!!! Με τρελλαινει ο τιτλος του ποιηματος, μεσα απο την επιφανειακη ρουτινα ξεπετιουνται καθε λογης μυρωδιες οπως σε κεινο το αρμενικο μαγαζι με τους παστουρμαδες. Και επος να γραψετε, αρκει να μη με βαλετε παλι να κανω αγγαρειες του τυπου .. “εσυ θα μεταφερεις τις καπελλιερες”. Θελω να την αραξω σε ανακλιντρο και να με ταϊζουν σταφυλια!!!! Και στην εξτρατεια θελω να ειμαι αμαζονα! Ετσι .. γιατι αλλοιως παιρνω την κοκοττα μου και παω σε αλλο μεγαρο. Σας ασπαζομαι!

  30. November 15, 2008 9:50 pm

    @Σι Ες Αγαπητο γειτονακι του γραφειου μου. Ειναι λιγο δυσκολα μωρε στην αρχη τα πραγματα. Κι ερχεσαι και αντιιμετωπος με διαφορετικη κουλτουρα, η καλυτερα με την ανυπαρξια κουλτουρας και γινονται ακομα χειροτερα. Ελπιζω να εισαι ευχαριστημενος τουλαχιστο με το ακαδημαϊκο κομματι της ζωης σου.
    Μπορεις να γρινιαζεις οσο σου αρεσει εδω. Ωστε ηρθε η μαμακα ε; Καλα εκανε, αλλα ασε τις πιανουν απελπισιες με κατι τετοια. Οσο για τα φαγητα αν ψαξεις εχει ωραια πραγματα. Σιγα σιγα, θα τα ανακαλυψεις, απ’ οτι καταλαβα δεν εχεις και πολυ καιρο εδω. Α και ρωτα .. αν ξερω θα σου απαντησω. Φιλια και καληνυχτες!

  31. November 15, 2008 9:54 pm

    @personlich Δε μου λες βρε γατονι, εχεις καποιο θεματακι με νυχια και τριφτες; Το μοσχοκαρυδο ετριψα βρε, δε λιμαρισα τα νυχια μου. Μου θυμισες τον Ερρικο που ανταριχιαζει παρομοιως με κατι τετοιους συνειρμους. Φιλακια βρε!

  32. November 15, 2008 9:55 pm

    @natalia Γιατι με ρωτας με πονηρο υφος, ναι Δωδωνης ειναι η φετα στα πλαστικα ασπρα κουτακια. Εχουμε και Βικος παντως. Φιλια ναταλακι.

  33. November 15, 2008 9:58 pm

    @Ιουστινακι ευαισθητο. Φυσικα και θα του στειλω του παιδιου αν θελει και οταν τελειωσουν τα αποθεματα. Ελπιζω να περασε το κρυωματακι και να περνας ομορφα με τους μουσαφιραιους!

  34. November 15, 2008 11:21 pm

    Δεσποινάκι,
    Πώς να συνέρθω με τα τραπεζώματα και τα έξω γενικώς; Πάντως είμαι καλύτερα, έκανα και επενδύσεις στου Hermes. Αδιόρθωτη σου λέω, αδιόρθωτη. Ξέχασα να σχολιάσω το έπος του Αθηναίου, ο άνθρωπος θα μας πάρει τη δουλεια με την έμπευση που έχει. Εσύ πάντως, φρόντισε και τις καπελλιέρες για καλό και για κακό!’
    Καληνύχτα. Επισήμως…

  35. panathinaeos permalink
    November 16, 2008 3:10 am

    καλημερα Ντι Σι,
    ναι, θα επιχειρησω το απονενοημενο επος!
    προσωρινος τιτλος: ” Η Αμαζών, ο Απικιος, το Φαναρι και ενας Μαγκας στο Βοτανικό”
    προκειται περι διαχρονικου επους της ελληνικης φυλης και ολων των παραφυαδων της εις πολλαπλα γεωγραφικα μηκη και πλατη!

  36. November 16, 2008 3:23 am

    Σκάνδαλο η πίτα… Δεν έχω φάει ποτέ τέτοιου είδους κολοκυθόπιτα. Η γιαγιά μου στο χωριό έφτιαχνε μια άλλη πολύ λεπτή (φτενή είναι η σωστή λέξη!), με τυρί. Μπατζίνα λέγεται – απλά θεϊκή!!! Μου λείπει πολύ (και η πίτα και η γιαγιά…)

  37. λουνα permalink
    November 16, 2008 5:40 am

    Μου συμβενει οτι και στην γειτονισα Δενδογαλη, μου λειπουν και οι δυο αφανταστα, μα πιο πολυ η γιαγια μου που ηταν μαεστρος στις πιτες γενικως!
    καλημερα

  38. November 16, 2008 5:49 am

    Kαλημέρα Δεσποινάκι από ένα Ρέθυμνο που σκέφτεται να βρέξει αλλά δεν το παίρνει απόφαση. Κολοκυθόπιτα δεν σχολιάζω (είπαμε μόνο κολοκυθανθούς τρώμε), αν και αυτή πρέπει να είναι νοστιμότατη, αλλά ένα σχολιάκι για το άσπρο γιακαδάκι σε παλιά φωτογραφία θα το κάνω. Τι σημαίνει πάλι αυτό; Προαναγγελία επόμενου ποστ;
    Φιλάκια

  39. November 16, 2008 8:09 am

    @Ιουστινακι εφυγα νωριςςςς ουτε που προλαβα να καληνυχτισω επισημως! Ερμες ε; Λοιπον μη μου πεις οτι εκεινη η γωνια στο Φωμπουργκ Σαιντ Ονορε δεν ειναι το πιο ομορφο νεοκλασσικο που εχεις δει ποτε σου. Η πενα σας κι εσενα και του Παναθηναιου μας παει σε μερη εξωτικα και μαγεμενα.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε. Μωρε απο καιρο ηθελα να σου πω οτι η γραφη σου μου θυμιζει τον (μοντερνο) Απικιο (Γ.Ε.) Η προσωρινοτητα του τιτλου μου δειχνει την διαθεση να αλλαξει το σεναριο στο πρωτο καπριτσιο της πρωταγωνιστριας. Με ειπατε παραφυαδα; 🙄 😆

    @δενδρογαλη, η γιαγια δε σου εμαθε να φιαχνεις την πιτα. Μα εχεις δικιο οι πιτες πρεπει να ειναι λεπτες (καθε σαλονικιος η γιαννιωτης που σεβεται την παραδοση θα ειχε τις αντιρρησεις του για τη συνηθεια που εχουμε οι νοτιοι να ονομαζουμε πιτες αυτα τα στρουμπουλα σουφλε με φυλλο.

    @λουνα νοσταλγησες κι εσυ φεγγαροφιλεναδα.

    @φωτεινη. Καμια σχεση .. βρηκα ασπρο και το εβαλα. Ειναι μερος νεαρωτατου δεσποιναριου με ασπρο φουστανακι Filakia back to you.

  40. Κατερίνα permalink
    November 17, 2008 7:10 am

    Τώρα αν σου πω δυο γιορτές,θα γελάσεις??Μία στο σπίτι με πολύ αγαπημένα φιλικά πρόσωπα και μια σ΄ένα απ τα λατρευτά μέρη με κεριά, εκπληκτικό πιάτο και αγαπημένο “Βιβλία Χώρα” , prive!!! Εν τω μεταξύ έκανα και τη σχετική αγορά (αυτό το μικρό μαύρο φορεματάκι που λέγαμε?)ό,τι πρέπει για την περίσταση.Κοντά και η δική σου γιορτούλα Δεσποινιώ ε?Θα μιλήσουμε σίγουρα.Φιλάκια και καλή εβδομάδα.

Leave a Reply

