Skip to content

Côte d’Azur state of mind

November 19, 2008

Ας μεινουμε ακομα μια μερα εδω στην Κυανη Ακτη.  Μονο μια βολτα ακομα.  Πριν μπει ο χειμωνας για τα καλα και μας παρασυρει η μαγεια των εορτων.  Γιατι ο νους μας ταξιδευει και η Μεσογειος ειναι παντα επικαιρη.


pa070299

ΕΙναι Νοεμβρης οπως τωρα.  Κανει κρυο και ο αερας που φυσα απο τη Μεσογειο ειναι αλμυρος. Ψιλοβρεχει κιολας. Μα ειναι αυτα εμποδια για να μην απολαυσουμε την ομορφια  της γκριζας θαλασσας;  Ποσα πραγματα  μπορουμε να συζητησουμε μεσα σ’ αυτη τη γαληνη και την ηρεμια!

pa070312

Οταν περασει η ωρα και αισθανθουμε την υγρασια να μας εχει διαπερασει, θα παμε μια βολτα ατην παλια Νικαια

pa070314

pa070317

θα χαζεψουμε στις αγορες

pa070301

θα φλερταρουμε με τα κυκλαμινα

pa070322

και θα καταληξουμε σε καποιο μπιστρο για μπουγιαμπεσα

pa090380

θα ταξιδεψουμε λιγο πιο δυτικα στην ενδοχωρα και θα σταματησουμε στην Grasse να μυρισουμε τα ακριβα και μεθυστικα αρωματα του κοσμου.

pa090379

Θα σκαρφαλωσουμε στα βραχια του Gourdon

pa090377

θα χαζεψουμε αλλονων τις μνημες

pa090374

θα φτασουμε και στις πιο σπανιες, ακριβες και μεθυστικες μυρωδιες. Αυτες του δεντρολιβανου και της λεβαντας.

pa090332

Και οταν φτασουμε ψηλα στο Mont-Gros, θα κοιταξουμε κατω και θα αντικρυσουμε  παλι τη Μεσογειο παντα γκριζα το Νοεμβρη, παντα αγαπημενη να αγκαλιαζει στο βαθος την Κορσικη.

 

 

22 Comments leave one →
  1. November 20, 2008 1:31 am

    kaλημεραααα. ΘΑ ΘΑ ΘΑ ολο θα εισαι Δεσποινακι…Ελα να με παρεις ….ΤΩΡΑ να φυγουμε και να μου τα δειξεις απο κοντα..
    περιμενω…ναι?
    φιλια καρυστινα

  2. November 20, 2008 2:08 am

    Καλημέρα Δέσποινα.
    Τι να πω? Κάποτε, ίσως….
    Πάντως ο Κωσταντίνος μάλλον μοιάζει στον Ερρίκο…
    φιλιά

  3. November 20, 2008 2:29 am

    Μμμμμμ… Δεν θα πω όχι γι΄αυτή την βόλτα…. Μέσα είμαι, δώσε μόνο το σύνθημα και πάμε!!!!!:-)

  4. November 20, 2008 3:08 am

    αα τελικά η Νίκαια δεν είναι ωραία μόνο το καλοκαίρι… ιδέες που μου βάζεις τώρααα🙂
    Καλημέρα και πολλά φιλιάα

  5. November 20, 2008 3:10 am

    Kαλημερούδια!
    Αυτή τη βόλτα την έχω κάνει με μικρές παραλλαγές, δεν έχω όμως κανένα φωτογραφικό ντοκουμέντο. Είνια από τις βόλτες που ευχαρίστως θα επαναλάμβανα. Όλο κια κάτι αλλάζει σε 10 χρόνια.
    Φιλάκια
    ΥΓ. Ο χειμώνας μάς ξέχασε και φέτος. Μάλλον από Γενάρη και μετά θα δούμε καμιά χειμωνιάτικη μέρα (όχι ότι με δυσαρεστεί η κατάσταση).
    Την προηγούμενη πρόσκληση την κρατώ για χειμωνιάτικη επίσκεψη στο DC όσο είσαι εκεί.

  6. November 20, 2008 3:16 am

    αυτά τα γραμματάκια μοιάζουν πολύ με του παπού Ροδόλφου!

  7. November 20, 2008 3:20 am

    Αργοπόρησα και -κατά τη γνωστή έκφραση- μου κρεμάσατε τα κουτάλια: η daube provencale, μάλλον κρύωσε (μπορεί και να τελείωσε!). Δεν πειράζει, οι καταπληκτικές φωτογραφίες των σταδίων του μαγειρέματος θα μείνουν για να εμπνέουν μελλοντικούς επίδοξους μιμητές. ‘Οσο για μένα, είναι σαν να την έφαγα (ε, όχι ακριβώς, αλλά δεν πειράζει). Πάμε γι’ άλλα …

    Τι άλλα δηλαδή, που πάλι σε γοητευτικό θέμα από την περιοχή της Νότιας Γαλλίας είμαστε, στο Midi de la France και μάλιστα στην Côte d’Azur !! Τι κι αν είναι Νοέμβρης ? Oι εποχές δεν είναι μόνο κλιματικές, είναι και “state of mind” …

    Να περνάς καλά,
    (και να μην ξεχάσεις … να πας στο Σαν Φρανσίσκο στις αρχές του Δεκέμβρη),

    Φιλικά,

    Ιρλανδός

  8. November 20, 2008 4:06 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι! Καταπληκτική, υπέροχη βόλτα. Με ταξίδεψες και το είχα ανάγκη αυτές τις μέρες (ας όψεται η οξεία οσφυαλγία) Σ’ ευχαριστώ για το ακριβό δώρο. Φιλιά!!

  9. flo permalink
    November 20, 2008 4:13 am

    Η Νότιος Γαλλία είναι από τα πιο όμορφα μέρη του κόσμου. Γιατί με χτυπάς αλύπητα? Πρώτα το D.C., τώρα αυτό…pitié καλέ κυρία

  10. November 20, 2008 7:23 am

    @venceremos Καλημερα σου. Τι ομορφα θα ηταν εστω και μια μερουλα εκει με την μπλογκοπαρεα. Βεβαια θα χρειαζομασταν πουλμανακι. Φιλια

    @Σοφια. Ναι μοιαζουν πολυ, ας οψεται το γενι που λειτουργει ως καμουφλαζ. Φιλια.

    @fevis Ελα ματια μου στο πουλμανακι κι εσυ. Να δω που θα πρωτοπρολαβεις να πας, Λονδινο; Λωζαννη; αβεκ μουα; ζε νε σε πα! Φιλακια

    @μελισσουλα Η Νικαια του Νοεμβρη ειναι η πιο ομορφη! Καλημερα και φιλακια.

    @Φωτεινη. Παντα ετσι δεν ειναι τα τελευταια χρονια. Δε μου κανει εντυπωση καν. Η αλλαγη των τελευταιων χρονων ειναι αισθητη και σταθερη για να αγνοηθει. Φιλακια.

    @μελισσουλα Αυτα τα γραμματακια ειναι της φιλης μου της Σοφης. Σε ενα πινακακι στην κουζινα της εγραψε Καλημερα. Κι εγω φυσικα που κυκλοφορω με καμερα και εψαχνα κατι ασπρο και γαλλικο το βρηκα α προ πο!

    @Ιρλανδε να δεις εγω πως εχω αργοπορησει να σας επισκεφθω. Ποτε δε κρεμαμε τα κουταλια στους αγαπημενους φιλους. Παντως χαιρομαι που σε ξαναβλεπω. Νομιζω τελειωσε τωρα η σειρα αναρτησεων με θεμα τη νοτια Γαλλια, εκτος αν.. θυμηθει ο ταξιδιωτης ο δικος μου να μου φερει μαρον γκλασε.. οποτε!!! Οσο για το Σαν Φρανσισκο, δικιο εχεις, κατσε να το γραψω καπου!

    @panther03 Περαστικα βρε Γιωργο μου, η υγρασια τις οξυνει λιγο αυτες τις παλιοκαταστασεις ε; Φιλια

    @Φλο μη το βλεπεις σα χτυπημα, ουτε κι εγω δεν πηγα φετος. Να χανεσαι για 5 λεπτα στην εικονα και να φευγεις με ενα χαμογελο. Αυτο ειναι το ζητουμενο γλυκεια μου Φλο!!! Φιλακια!

  11. November 20, 2008 8:04 am

    Τι θα γίνουν τα παιδιά μου τώρα που είδα την ανάρτηση, έβγαλα εισιτήριο για Νίκαια και φεύγω; Ποιος θα τα φροντίζει; Να σου τα στείλω Δεσποινάκι;

  12. November 20, 2008 8:20 am

    Τα ζουζουνια σου Ασπα θα τα αναλαβει ολοκληρη η μπλογκογειτονια και μαλιστα θα τσακωθουμε ποιος θα τα κρατησει περισσοτερο. Να πηγαινεις τωρα εσυ σιγα σιγα!!!!!! 😆

  13. November 20, 2008 8:59 am

    Καταπληκτική η συνταγή σου για το η daube provencale! Κοιτα να δεις τι μπορει να μαθει κανεις μεσα απο το blogging! Tη δοκιμασα χτες βραδυ Δεσποινάριον! Αλλά μεταξύ μας προτιμώ περισσότερο τα οδοιπορικά σου!
    Νόμιζα ότι στην Cot d Azur ήταν όμορφη μόνο Ανοιξη , ( οπως έτυχε να τη δω εγω πριν 2-3 χρόνια!) χμμμ μου βαζεις ιδέες!
    Καλησπερίζω!

    Υγ. Και μια και σ αρέσουν τα κυκλάμινα σου χαρίζω ένα από αυτά που έχω αναρτήσει… ( από αυτά που φυτρώνουν στα δασάκια)

  14. November 20, 2008 9:33 am

    Καλημέρες , καλημέρες
    Τί βλέπω Κότ ντ Αζούρ εν όψει; Και μάλιστα φθινοπωρινή; Τρελλαίνομαι για την περιοχή, κόβω φλέβες οριζοντίως και καθέτως. Θα είμαι εκεί τον Μάρτιο μετά την Προβηγκία. Τέλος Μαρτίου θα απολαμβάνω την γαλλική Ριβιέρα και μέσα Μαίου την Ιταλική.
    Τί έχουμε; Γιορτούλες αύριο; Σκέφτομαι τί δώρο να σου κάνω και σχεδιάζω!!!
    Φιλάκια απο συνοφρυωμένο Μόντρεαλ (όπου τα μυαλά στα κάγκελα γιατί χτυπάνε τα μαστόρια απο τα χαράματα στη στέγη. )

  15. November 20, 2008 9:47 am

    @Liakada Εφιαξες ντωμπ? Μπραβο βρε θηριο. Κοιτα για τις αναρτησεις, ειναι οτι κατσει, απ’ ολα εχει ο μπαχτσες, αλλοτε θα μαγειρευουμε αλλοτε θα κανουμε βολτες και αλλοτε θα γκρινιαζουμε. Σ’ ευχαριστω για τα κυκλαμινα. Αυτα των βουνων ειναι τα αγαπημενα μου, θαθρω να τα δω.

    @Ιουστινακι Πεμπτη σημερα και παω κατ’ ευθειαν σε ενα μητινγκ στις 10:30 Ετσι μου δινεται η ευκαιρια να περναω απο δω πρωι πρωι και να απανταω στα αγαπημενα σχολια, με οραντζ κρανμπερυ σκοουν λιιιγο ζεσταμενο και καφε που τον απολαμβανω με ηρεμια. Πως μ’ αρεσουν τα χαλαρα πρωϊνα, περισσοτερο απο οποιαδηποτε αλλη ωρα. Ωραια ο Μαρτιος δεν ειναι και πολυ μακρυα, ενας βαρυς χειμωνας μας χωριζει. Μουμαθες τωρα κι εσυ την Προβηγκια χε χε! Φιλακια και μη σκεφτεσαι πολυ μωρε, για μενα μονο και μονο που γνωρισα πολλους απο σας εδω μεσα ειναι το καλυτερο δωρο της ξενητειας.

  16. MΗΘΥΜΝΑΙΟΣ permalink
    November 20, 2008 12:27 pm

    Για Ελλάδα δεν σκέπτεσαι;
    Τώρα που είμαι στην Αθήνα, να σε δω…

    Φιλάκια

  17. November 20, 2008 12:58 pm

    Το κατάφερα Δεσποιναριον! Λίγο η δεξιοτεχνία μου, ( τονίζω το λίγο! χεχεχ) ποιό πολύ οι αναλυτικές σου περιγραφές , το έφτιαξα ! Τώρα αν στη γεύση έμοιαζε με το αυθεντικό . δεν ξέρω! Πάντως δεν μου παραπονέθηκαν για στομαχικές διαταραχές!

  18. November 20, 2008 2:34 pm

    Έτοιμη είμαι να πάρω το αεροπλάνο!!!… Όχι ρε γαμώτο, έχω να πάω στον επιπλοποιό αύριο….

    Δέσποινα, Δέσποινα, ξεσηκώστρα🙂

    υγ: μαγικές εικόνες τώρα, τι να λέμε… Σε φιλώ!

  19. November 20, 2008 4:27 pm

    in un scornu di lu mondu,
    che un luckuchiou tenerezza.
    που λέει το τραγούδακι για την Κορσική, στην Κορσικανική διάλεκτο…
    Κι έτσι ακριβώς έιναι, σε μια γωνιά του κόσμου, μια απίστευτη τρυφεράδα…
    Υπέροχη Μεσόγειος…
    Υπέροχο Δεσποινάριο, με ταξίδεψες…

  20. November 20, 2008 8:02 pm

    Ωραίες φωτογραφίες. Αυτά είναι… Όπως και να το κάνεις ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΕΥΡΩΠΗ !!

    ΠΟΛΥ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!

    Τα λέω αυτά γιατί είμαι τσατισμένος. Για περισσότερα στο βλογ μου! !

    ΦΙΛΙΑ

  21. November 20, 2008 9:10 pm

    @Μηθυμναιος Στρατο οχι τωρα συντομα. Φιλια.

    @Λιακαδα χαιρομαι που δοκιμασατε ολοι κατι καινουργιο.

    @Δενδρογαλη! Αμαν με τις προτεραιοτητες σου! Αφηνεις το γαμο για πουρναρια! Ματς μουτς.

    @Αρτανις Πολλα ΟΥ εχου αυτοι οι κορσικανοι ε; Φιλακια.

    @Σι Ες καλο μου, ειδα και στεναχωρεθηκα ειναι μερικα πραγματα που θα τα συνηθισεις, αλλα εχεις δικιο ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΕΥΡΩΠΗ. Παρασανγκας μιλαμε! Φιλια κι εδω .. λιγη προσοχη θελει.

  22. November 21, 2008 2:09 pm

    Ναι ναι Δεσποινάριον! Και δεν με πίστευαν όταν τους είπα ότι βρήκα τη συνταγή στο ιντερνετ! από μια blogger! xaxxax

Leave a Reply

