Skip to content

γιορτη

November 20, 2008

table1

Η φωτογραφια ειναι απο το τραπεζι της γιορτης πριν δυο χρονια.

mg1

Τα γλυκα της γιορτης.

Τα αγαπημενα μαρον γκλασε που μπορει να εκαναν το γυρο της Ευρωπης, αλλα  εφτασαν.

mg2

Οι ονομαστικες γιορτες ειναι κατι αγνωστο εδω.  Αυριο παλι, που θα παω με γλυκα στο γραφειο, θα εχω να εξηγω απο την αρχη γιατι και πως.  Πως να μοιραστει ο αλλος τη χαρα σου οταν δεν ταυτιζεται; Παλια οταν ειμασταν παιδια και ειχαμε γιορτες στο σπιτι,  στραβομουτσουνιαζαμε που επρεπε να ντυθουμε και να περιφερομαστε αναμεσα στους μεγαλους με χαμογελα.  Και καναμε πλακες με τα λικερακια και τα σοκολατακια. Παραμ παραραμ.. σοκολατακι και πολυ τους παειιιιι!! Τωρα γιατι ολα αυτα μου φαινονται τοσο μα τοσο ομορφα.  Ετσι να κατσω σπιτι, και να ερθει ο αλλος με μπουκετο,  με παστα, να κερασουμε και να σαχλαμαρισουμε.  Να παρουμε σβαρνα ολους τους εορταζοντες και να μπουκωσουμε στο πτι φουρ βρε παιδι μου!

Ειμαστε στον αερα! Θελω να ευχαριστησω την Ιουστινη Φραγκουλη (την αγαπημενη μου  καναδεζα) και τον Μιχαλη Τελλιδη Παραγωγό-Διευθυντή των ελληνικών προγραμμάτων του πολυεθνικού ραδιοσταθμού CFMB Montreal, που αποψε με φιλοξενησαν στην ραδιοφωνικη εκπομπη τους.  Ηταν μια πολυ ωραια κουβεντουλα για τις μπλογκογειτονιες στην οποια συμμετειχε και η μελισσουλα της Λωζανης.  Η εκπομπη γραφτηκε αποψε και θα μεταδοθει την  επομενη εβδομαδα.  Τι ομορφο δωρακι!

Σας φιλω γλυκα και θα σας ξαναδω καποια στιγμη το Σαββατοκυριακο.  Α! ξεχασα! μαζι με τα μαρον ηρθε και το Ερρικακι! 😉

35 Comments leave one →
  1. November 20, 2008 11:05 pm

    Χρόνιααα Πολλάάααα και καλά και ευτυχισμένα!! Να είσαι πάντα έτσι Δεσποινούλα μας χαρούμενη, γιορτινή, όμορφη!
    Καλώς το δέχτηκες το Ερρικάκι σου μαζί με τα περιοδευόντα μαρόν🙂
    φιλιά πολλά πολλά και πάρα πολύ χάρηκα που σας άκουσα και τις δυο απόψε!

    το ξενύχτησα για τα καλά… και δεν βρίσκω τα κλειδιά της βαλίτσας, που είναι τα κλειδιά οέο??

  2. November 20, 2008 11:32 pm

    Δεσποινάκι μου λατρεμένο,
    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα με τον καλό σου και τα παίδιά σου. Απόψε ήταν μια απο τις βραδυές που χάρηκα ιδιαίτερα στο ραδιόφωνο. Ηρθατε με τα καλά σας εσύ και το Μελισσούλι μου και ο Στράτος μας επίσης νωρίτερα και ήταν ένα θάυμα. Απόλυτη συνεννόηση λες και είχαμε βρεθεί στα ραδιοκύματα επι χρόνια.
    Να ξέρεις ότι των Εισοδίων γιόρταζε η εκκλησιά του αγαπημένου παππού Παπα-Κώστα στη Λευκάδα και ποτέ δε λείπαμε απο τον εσπερινό. Βοήθειά σου γλυκειά μου.
    Το γιορτινό τραπέζι σου φεγγοβολάει αγάπη.
    Φιλιά νυχτερινά

  3. Marthaki permalink
    November 21, 2008 1:10 am

    Δεσποιναριον, Χρονια σου Πολλα και ευτυχισμενα!!!!!!! Να σε χαιρετε η οικογενεια σου και ολη η μπλογκσγαιρα.
    Ευχαριστω πολυ για το κεραζμα, ηταν delicious!!!
    Οσο για τo τραπεζι σου, ειναι υπεροχο και πολυ φινετσατο……

    Μηπως ξερεις ποτε θα μεταδοσουν το προγραμα σας? Βρηκα το web site του σταθμου και εχουν live-broadcast, here is the link:
    http://www.cfmb.ca/default.asp?Key=1

    Και παλι Χρονια σου Πολλα.
    Φιλακια, Μαρθακι

  4. Μαρία permalink
    November 21, 2008 2:08 am

    Χρόνια σου πολλά Δεσποινάκι μου…
    Ήρθα πρωί πρωί, κεράστηκα το γλυκάκι μου….και σου εύχομαι ότι επιθυμείς…να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη με τους αγαπημένους σου…
    Φιλιά πολλά…

  5. Μαρία permalink
    November 21, 2008 2:10 am

    Χρόνια σου πολλά Δεσποινάκι μου…
    Ήρθα πρωί πρωί, κεράστηκα το γλυκάκι μου….και σου εύχομαι ότι επιθυμείς…να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη με τους αγαπημένους σου…
    Φιλιά πολλά…

  6. November 21, 2008 2:28 am

    Χρόνια πολλάααααααααααα…..
    Να σε χαιρόμαστε…
    Θέλω κι εγώ μαρόν γλασέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε……
    Και πάντα τέτοια καλή μου…
    Σε φιλώ…

  7. November 21, 2008 2:58 am

    Όπου πατάς
    κι όπου κοιτάς
    κι όπου μοσχομυρίζεις,
    όπου αγαπάς
    κι όπου φιλάς
    κι όπου αρμενίζεις
    λιακάδα, ρόδα, λούλουδα…
    κι’ ότι ποθεί η καρδιά σου
    ν’ αφήνεται στα χέρια σου,
    καλό μου φιλαράκι!
    Ναι, για σένα οι ευχές
    γλυκό μου Δεσποινάκι!!!

    “Φτωχά τα λόγια, μα οι ευχές είναι πολύ μεγάλες!
    Κι ’αν είναι μπόρα η ζωή, Να ’ναι χαρές οι στάλες!”

  8. November 21, 2008 3:19 am

    Χρόνια πολλά Δεσποινάκι μου!!!! Να είσαι πολύχρονη, πολύχρωμη και πάντα ευτυχισμένη!!!!!! Φιλάκια εορταστικά και αγαπημένα……:-)

  9. November 21, 2008 3:23 am

    Δεσποινάκι μου,
    μέσα στις τόσες ευχές που θα λάβεις σήμερα, δέξου και τις δικές μου.
    Ειλικρινά από τα βάθη της καρδιάς μου Χρόνια σου Πολλά. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και το Ερρικάκι σου.
    Έχουμε την μητρόπολη του Ρεθύμνου των Εισοδίων και τη γιορτάζουμε τη μέρα κι εμείς. Μόνο που σήμερα εμείς γιορτάζουμε τις virgin Mary. Τώρα πού θα τις βρούμε… αυτό είναι άλλη κουβέντα.
    Φιλάκια πρωινά με υπερλιακάδα.

  10. November 21, 2008 3:37 am

    Χρόνια πολλά!!!!!!
    Μου αρέσει η χαροπετσέτα πάνω από τα ποτήρια!!!!!!!!!
    Με αυτή τη δουλειά που κάνω …έχει καεί ο εγκεφαλός μου!
    Πολλά γιορτινά φιλιά!

  11. November 21, 2008 4:06 am

    Όλα τα καλά μαζί! Γλυκά, επιστροφές, γιορτή!! Χρόνια πολλά Δεσποινάκι!! Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου.
    Φιλιά πολλά

  12. November 21, 2008 4:11 am

    Χρόνια Πολλά!!! Αν ήμασταν εκεί κι ερχόμασταν στο σπίτι σου, τα κορίτσια θα σε έβαζαν υποχρεωτικά να σβήσεις κεράκι! Έτσι κάνουμε εμείς, και στα γενέθλια και στις γιορτές!!!
    Να μας ενημερώσεις οπωσδήποτε για το πότε θα μεταδοθεί η εκπομπή θέλω πολύ να την παρακολουθήσω. Φιλάκια εορταστικά!!!

  13. Εβίτα permalink
    November 21, 2008 4:17 am

    Χρόνια Πολλά Δεσποινάκι !!!
    Να σε χαίρονται οι δικοί σου να σε χαιρόμαστε κι εμείς … διαδικτυακώς !

    Φιλιά-Λουλούδια-Γλυκά !!!

  14. November 21, 2008 5:28 am

    Χρονια σου Πολλα Δεσποινάκι! Χρονια πολλα , πολύχρωμα κι ευτυχισμενα!
    e-λουλουδια και γλυκα και από μένα ( Υγ. Ειχα την εντυπωση ‘οτι σήμερα γιορτάζουν μόνο οι Μαρίες! ουπςςςς παρ όλιγον να σε ξέχναγα

  15. November 21, 2008 5:59 am

    Χρόνια πολλά, πολύχρονη και χαρούμενη. Να καμαρώσεις τα παιδιά σου όπως επιθυμείς.
    καλημέρες πολλές από την Σοφία και την …….Ευτυχία!

  16. November 21, 2008 7:59 am

    Χρονια σου πολλα, γιορτινά, χαρούμενα, αγαπησιάρικα, δημιουργικά, όμορφα.. Γεμάτα Υγεία και Διαθεση για ζωη!!
    Πολλα φιλακια Δεσποινακι μου, οτι επιθυμεις σου ευχομαι ολοψυχα!

  17. panathinaeos permalink
    November 21, 2008 9:31 am

    ετη χαρουμενα και ευτυχη! στην πολυαγαπημενη Δεσποινα, Δεσποιναριον, Πρωτευουσιανα, Μαγειρισσα, Φωτορεπορτερ, Μπλογκοδεσποινα, Παναθηναικαρα, Βεριταμπλ Αθηναια, Τσουλουφατη, Μοδατη, Αεναη, Ακαματη, Ευψυχη, Καλαισθητη, Ευαισθητη…
    ο Πωλ Βαλερυ ειχε πει οτι οι πολλοι ανθρωποι δινουν συνεχεια στη ζωη, αλλα οι λιγοι δινουν στη ζωη ενδιαφερον…
    εσυ Δεσποινα ανηκεις στου λιγους του Βαλερυ…
    να χαιρεσαι και να σε χαιρονται και να σε χαιρομαστε

  18. November 21, 2008 10:32 am

    χρόνια πολλά δεσποινάκι

    κι εφέτος, το γιορτινό τραπέζι σου να είναι ακόμα ομορφότερο

    κι οπωσδήποτε θέλω να μαθω το μενού, όπως εσύ ξερεις να μας το
    περιγράφεις

    φιλιά και πολλές ευχές

  19. November 21, 2008 11:29 am

    Γεια και χαρά σου Δεσποινάριον, είχα πολύ καιρό να σου κάνω επίσκεψη και είπα να ξεκλέψω μερικά λεπτά για να το κάνω
    (είμαι στο γραφείο αυτή τη στιγμή τελείως πηγμένη και με καμμιά διάθεση για δουλειά, κάνω λοιπόν ένα μικρό διάλλειμα και αντί να πάω στο καπνιστήριο, περνάω από το “σπιτάκι” σου για ένα τσίου).
    Μα τι ωραία πράγματα έχεις αναβάσει! Τι ωραίες φωτογραφίες, τι ωραίες ιδέες, τι ωραία “ταξίδια” μας βάζεις και κάνουμε και με πόσο ενδιαφέρουσα προσέγγιση! Πάντα τέτοια, σε φιλώ και ξαναγυρίζω στη σπηλίτσα μου. Θα ξαναπέράσω το βράδυ με την ησυχία μου .

  20. November 21, 2008 12:45 pm

    Βρε βρε που είμαι εγώ εδώ!! εχετε γιορτές και πανηγύρια και ραδιοφωνικές εκπομπές τέλεια όλα τέλεια!! καντε ένα κλιπάκι να το ακούσουμε και εμείς που είμαστε τόσο μακριά. Καρδούλα σε ευχόμαι χρόνια πολλά και καλά Σε φιλώ πολύ πολύ χχχχ

  21. λουνα permalink
    November 21, 2008 3:25 pm

    xronia polla kala kai panta me ugeia!
    kai… kalos ta dextikes

  22. November 21, 2008 4:46 pm

    Πολλές ευχές κι από εμένα, όλες Ελληνικές ευχές, αφού και στην Ιρλανδική κουλτούρα δεν γιορτάζονται οι ονομαστικές εορτές.

    Χρόνια πολλά. Ό,τι επιθυμείς (αν και η φωτογραφία με το επιμελώς στωμένο οικογενειακό τραπέζι, οδηγεί στο συμπέρασμα πως μάλλον ήδη έχεις ό,τι πιο ουσιώδες μπορεί να επιθυμήσει κανείς). Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περνάτε πάντα καλά.

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  23. November 21, 2008 5:01 pm

    Δεσποινακι χρονια σου πολλα , δεν ηξερα οτι γιορταζεις αυτη τη μερα, ξερεις ειναι λιγο μπερδεμενα τα πραγματα αυτη τη μερα συνηθως γιορταζουν οι ανυπαντρες μαριες και ολα τα συναφη ονοματα. Φιλια και υγεια για ολη την οικογενεια σου.Ελευθερια

  24. November 21, 2008 5:57 pm

    Δεν έχω ξανάρθει από δω αλλά σίγουρα αυτή δε θα είναι η τελευταία φορά!!
    Χρόνια πολλά!! Υγεία και ευτυχία!!
    Θα τα ξαναπούμε

    Τρελοτουρίστρια

  25. November 21, 2008 8:05 pm

    Πριν αρχισω να απαντω στον καθενα ξεχωριστα αποψε, θελω να σας πω οτι ο καθενας απο σας εχει μια θεση στην καρδια μου. Με συγκινει η αγαπη σας και δε φανταζεστε ποσο μεγαλη αξια εχει εδω που βρισκομαι. Ξαφνικα ειναι σα να ανοιξαν οι οριζοντες του νου και της καρδιας και να με παρασυρει ο αορατος κοσμος του ιντερνετ σε σχεσεις επικοινωνιας πρωτογνωρες. Αναρωτιεμαι καμια φορα ποσο συναισθημα μπορει να χωρεσει σε τετοιου ειδους σχεσεις. Ομως αφου το αισθανομαι ομως, ειναι αληθηνο ε; Μερικους απο σας εχω γνωρισει απο κοντα η λιγο περισσοτερο και χαιρομαι που μεχρι τωρα το ενστικτο μου δε με ξεγελασε. Ειστε ολοι ενας κι ενας και χαιρομαι που μπηκατε στη ζωη μου εστω κι ετσι!

    @μελισσουλα Σ’ ευχαριστω καλο μου για τις ομορφες ευχες. Κι εγω χαρηκα αφανταστα που βρεθηκαμε μαζι σε τηλεφωνικη συνδιαλεξη με την Καναδεζα. Στο τσακ με πετυχε, μολις ειχα μπει στο σπιτι με Ερρικο και μαρον! Ελπιζω να τα βρηκες τα κλειδια αφηρημενο πλασματακι. Καλο Σαββατοκυρακο στην αγαπημενη μου Αθηνα. Φιλακια.

    @Ιουστινακι. Καναδεζα το πιο ομορφο δωρακι ηταν να μιλησουμε και οι τρεις στο ραδιοφωνο σας!! Στειλε μου καποια στιγμη ωρα και συχνοτητα μη μου ξεφυγει. Εγω θα ακουω απο εδω ενω εσυ θα περιδιαβαινεις στην αγαπημενη μου πολη. Σ’ ευχαριστω πολυ για τις ευχες!

    @Μαρθακι απο το παγωμενο Σικαγο. Ελα λιγο πιο κατω στην Ουασινγτων να τα φαμε μαζι τα καστανα. Αν τα φαω ολα μονη μου.. δε με βλεπω να χωραω στα φουστανακια της γιορτης. Καποια στιγμη την επομενη Πεμπτη θα βγει η εκπομπη στον αερα. Θα μαθω και θα σου πω.

    @Μαρια Πολλα φιλια και ευχαριστω σε μια απο τις πιο παλιες οντερνετικες μου φιλες. Αγαπημενο Μαρακι ποσο χαιρομαι που ερχεσαι δε φανταζεσαι!

    @Αρτανις. Ευχαριστω για τις ευχες κι εγω με τη σειρα μου σου ευχομαι καλο ταξιδι και καλη εγκατασταση στη Νεα Ζηλανδια. Μετα πραγματικα θα ειμαστε μπλογκ Ηνωμενων Εθνων.

    @Μηθυμναιος Μα τι παιδι εισαι εσυ που μου εγραψες και ποιηματακι. Στρατο μου πες στη φιλη σου την Καναδεζα να παρουν πιο πολλες τηλεφωνικες γραμμες να κανουμε μουλτι γουεη κονφερενς. Θα μπορουσαμε να ειμαστε ολοι μαζι χτες βραδυ! Σ’ ευχαριστω πααααρα πολυ.

    @Ευη Φιλακια κι απο μενα, ευχαριστω για τις ευχες και αν δεις το μελισσακι… πιητε αλλο ενα καφε για μενα!!

    @Φωτεινη Οι δικες σου ευχες οπως καθενος εδω εχουν ιδιεταιρη αξια για μενα. Καθενας απο σας ειναι ξεχωριστος. Τα Εισοδια ετσι ειναι λεει για τις ανυπαντρες, ομως η γιαγια μου γιορταζε παντα στις 21 και στο κατω κατω δε γινεται να αλλαζουμε γιορτη αντε αντε γιατι παντρευτηκαμε ε; Εξ αλλου το χειμωνα, ολος ο κοσμος ειναι μαζεμενος, τα σπιτια στρωμενα .. αλλη ατμοσφαιρα! Φιλια κι απο μενα.

    @Ραδιο Μαρκονη χαρα μου η πετσετα ειναι απο υφασμα, συνελθε!! Το φανταζομαι μωρε αυτο τον “καιρο” ουτε ψυλλος στον κορφο σου ε; Σ’ ευχαριστω για τις ευχες και ανταποδιδω τα φιλια.

    @Ασπα. Εμ χωρις κερακι αντε να κανεις γιορτη. Θα μαθω και θα σου πω για την εκπομπη. Φιλακια.

    @Εβιτα Ευχαριστω πολυ για τις ευχες καλη μου φιλη.

    @Λιακαδα Σ’ ευχαριστω λιακαδα εισαι πολυ γλυκο παιδι.

    @Σοφια και .. Ευτυχια ενα καινουργιο διδυμο .. της επιτυχιας. Να μη ξεχασεις να γραψεις ιστορια για την γιορτη της Ευτυχιας. Σ’ ευχαριστω πολυ πολυ.

    @roadartist Καλλιτεχνουλα Αθηναια μακαρι ολες σου οι ευχες να ειναι πραγματικοτητα για ολους μας.

    @Παναθηναιε πολυαγαπημενε φιλε τι να πω τωρα μετα απο τον χειμμαρο των εξοχων χαρακτηρισμων. Θα πω μονο οτι χαιρομαι που ο αερας της μπλογκοσφαιρας σε εφερε μια ωραια πρωϊα εδω. Σ’ ευχαριστω και για τις ευχες και για τα υπεροχα λογια.

    @ναταλια Φετος Ναταλακι μαλλον δε θα γινει τραπεζι στο σπιτι. Λεμε να παρουμε τους δρομους. Οπως και ναχει, απο Δευτερα παλι θα εχουμε περιγραφες συνεστιασεων. Σ’ ευχαριστω παρα πολυ και σε φιλω. Α! μου εστειλε καρτουλα η αγαπημενη μας Μπλου που μας την εσκασε απο την μπλογκοσφαιρα.

    @kikitri Κικιτσα σε χασαμε με τις περιοδειες σου στην ελληνικη υπαιθρο και με τις φθινοπωρινες σου αναφορες στα αγαπημενα περιοδικα. Δεσποιναριον αντι για τσιγαρο! Πολυ μ’ αρεσει αυτο! Σε περιμενω να σε κερασω μαρον!

    @Penelope Ασε καρδουλα με αιφνιδιασε η Καναδεζα αλλα νομιζω τα καταφερα να ξεπερασω το τρακ μου γρηγορα. Κατσε να δω πως βγαινω στον αερα και μετα θα παω να διεκδικησω το δελτιο ειδησεων στο Μεγκα. Τρεμε Ολγα! Φιλακια και σ’ ευχαριστω για τις ευχες.

    @λουνα. Εισαι πολυ γλυκο παιδι και σ’ ευχαριστω πολυ.

    @ιρλανδε Οσο εχω υγεια και αγαπη ειμαι ευτυχισμενη, ολα τα αλλα εινα απλα στολιδια. Σ’ ευχαριστω για τις ευχες. Καλα δε μου λες ο σαιντ Πατρικ που μας αλλαζουν τα φωτα εδω καθε 17 Μαρτη δεν ειναι ονομαστικη εορτη;

    @Ελευθερια, μα δεν ειναι δυνατον με τοσες γιορτες της Παναγιας να ξερουμε ποτε γιορταζει ο καθενας. Σ’ ευχαριστω για τις ευχες.

    @CrazyTourists Χαιρομαι που ηρθες χαιρομαι που σ’ αρεσε και σ’ ευχαριστω για τις ευχες τρελλοτουριστρια.

  26. November 22, 2008 1:28 am

    Ελπίζω να πέρασες υπέροχα στη γιορτή σου, μια λαμπρή μέρα με μαρονάκια κι αγαπημένους. Τα δωράκια να μας δείξεις, τα δωράκια !
    Καληνύχτα κι όνειρα γλυκά!

  27. November 22, 2008 2:46 am

    Χρόνια πολλά βρε Δεσποινάκι, έστω και καθυστερημένα… Με πλάκωσε η του ντου λιστ!…

    Να σε χαίρονται όσοι σ’ αγαπούν, να δίνεις πάντα έτσι απλόχερα την αγάπη σου και τον καλό σου λόγο, να ζεις τις στιγμές με πάθος γιατί η ζωή είναι μικρή (ωχ! το ‘κανα μελό…)

    Σε φιλώ πολύ🙂

  28. November 22, 2008 4:44 am

    αν και καθιστερημενα χρονια πολλα κ ευτυχισμενα!!
    οσο για τις γιορτες και στην επαρχια εχουν αρχισει να…παιρνουν τα πισω…που λεμε εμεις εδω και δεν ξερω αν το λετε εσεις εκει..
    καλο σ/κ. φιλια καρυστινα

  29. November 22, 2008 5:29 am

    Για τον αυθόρμητο, τον καλό σου λόγο πλησίασε μαγουλάκι στην οθόνη σου! Σμουτςςςςςςςς🙂 O καθένας ότι δίνει εισπράττει!
    Καλημέρες !

  30. Kατερίνα permalink
    November 22, 2008 8:11 am

    Δεσποινάκι μου και πάλι χρόνια πολλά,ευτυχισμένα!!Να χαίρεσαι την ομορφο οικογένεια σου και τα καλυτερότερα να ξέρεις πως έρχονται!!!Χάρηκα πολύ που μιλήσαμε χθες,όπως και στο είπα,είναι σα να είμαστε παρέα καθημερινά.”Σα να μη πέρασε μια μέρα……!!!!Είσαι γλυκιά και πολύτιμη φίλη!Με αγάπη και γλυκά φιλιά εύχομαι καλό ΣΚ και να περάσεις super!

  31. November 22, 2008 8:40 am

    @Ιουστινακι ξενυχτικο. Οι γιορτες μολις αρχισαν και θα συνεχιστουν μεχρι το βραδυ της Τριτης. Αποψε ΚΩΜΗ αυριο φαγητο στην Ανναπολη, την Δευτερα το βραδυ ερχεται η Δαφνη απο το Σαν Φρανσισκο για μια εβδομαδα κι ετσι την Τριτη το βραδυ θα μαζευτει η διασπαρτη οικογενεια για αγκαλιες και αγαπες και σχετικη μασα. Τα δωρακια ισως τα δειτε καποια στιγμη να λαμπουν σε καποια φωτογραφια. Τα δε μαρον ειναι τετοια απολαυση που φτανει τα ορια της ηδονης. Σταματω εδω για να μη μας παρουν για ακαταλληλο μπλογκ! Φιλακια.

    @Δενδρογαλη, σ’ ευχαριστω για τις ευχες και για το.. φιλοσοφικο.. Ειναι ομως μικρη η ρημαδα. Ποτε ημουνα σαν κι εσενα ποτε εγινα… πφφφφφ!!!! Τουλαχιστο εσυ διεκπεραιωσες μερικα του ντου ενω εγω τα περναω στο ντουκου! Φιλια.

    @venceremos Θα περιμενα στην επαρχια να κρατανε αυτα τα γιορταστικα περισσοτερο. Ισως να ειναι η γενικη διαθεση λογω της κρισης. Κατι τετοια μας μεινανε ομωε για να χαιρομαστε. Σ’ ευχαριστω καλη μου.

    @Λιακαδα. Θενκς καλο μου.

    @Κατερινα Κι εγω χαρηκα που μιλησαμε και σε διαβεβαιω οτι τα αισθηματα ειναι αμοιβαια. Θελω ξανα μπυρα σουπερ τουρμπο στο μπυραδικο της Κηφισσιας και συνεχεια στην αναλυση των τερτιπιων της παλιοζωης!! Φιλια Κατερινακι!

  32. November 22, 2008 1:49 pm

    χιλιοχρονη…χιλιοχρονη!….κι αυτο το τραπεζι της γιορτής…ποίηση…
    (μονο απο τα μαρον γλασε δε θα παρω…δεν αντεχω το καστανο!)

  33. November 22, 2008 4:34 pm

    @ despinarion

    Η γιορτή του αγίου Πατρικίου (προστάτη-αγίου της Ιρλανδίας) είναι, για τους Ιρλανδούς όλου του κόσμου, το αντίστοιχο του Ευαγγελισμού για την Ελλάδα (= εθνική και θρησκευτική γιορτή). Ή μάλλον για να ακριβολογώ, είναι το αντίστοιχο Ευαγγελισμού και Πάσχα μαζί !!! Πάντως, όσοι ονομάζονται “Πάτρικ” δεν …εορτάζουν (με την “ελληνική” έννοια του όρου) την ονομαστική τους εορτή.

    Σίγουρα στην Αμερική οι Ιρλανδοί υπερβάλουν όταν γιορτάζουν τον Saint Patrick ! Στο Σικάγο, βάφουν το ποτάμι … πράσινο (ρώτα και το “Μαρθάκι” – σίγουρα θα ξέρει). Στην Ελλάδα, οι περίπου 300 Ιρλανδοί της Αθήνας γιορτάζουμε πιο ήπια (με φαγοπότι και χορούς). Στην ίδια την Ιρλανδία, γίνονται συγκριτικά λίγα πράματα εκείνη τη μέρα.

    Τελικά, κανείς άλλος δεν γιορτάζει όπως γιορτάζουν οι Έλληνες !!!

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  34. November 23, 2008 4:24 pm

    με τις γιορτες δεν τα παω καλα
    οπως και με καθε θρησκευτικο θεμα
    το τραπεζι ομως τις χαρας εσκισε….
    φανταστικο ντεκορ (να δουμε το φετινο)
    να περνας καλα καθε μερα, με υγεια, ευτυχια, επαγγελματικη ανελιξη, πολλα ταξιδια και τοσα χρηματα που να περνας υπεροχα…
    καλο απογευμα την χειμωνιατικη Βασινγκτον…

  35. November 23, 2008 5:07 pm

    @κουκ εσενα θα σου φερω καλισον ντε Νις σε λιγες μερες.

    @Ξερω καλε μου Ιρλανδε. Για καταναλωση (μπυρας) κυριως ειναι η 17η του Μαρτη. Οσο για τις γιορτες γενικα, οταν εμενα στο Μοναχο ειχα παθει πλακα με τους Βαυαρους και τις γιορτες τους.

    @ Φετος Δημητριε δεν ειχαμε φορμαλ τραπεζι. Την Τριτη θα εχω λιγη παρεουλα εδω και θα φιαξω σπανακοπιττα και ταπεινα σουτζουκακια. Και μαλλον θα τα φαμε στο ζεστο τραπεζι της κουζινας. Χειμωνιατικη παρεουλα ενα πραγμα. Σ’ ευχαριστω για τις ευχες. Τις γιορτες κι εγω τις βλεπω σαν εθιμα, που ομως μ’ αρεσουν πολυ. Υγεια να εχουμε και ολα θα ειναι υπεροχα.

Leave a Reply

