Skip to content

Chart House – Annapolis Maryland

November 25, 2008

Πισω απο τη τζαμαρια στο Chart House, χαζευω τα πλεουμενα, και απολαμβανω ενα απολυτα ντεκανταντ αμερικανικο brunch με καλη παρεα.  Στεναχωρεθηκα χτες γιατι εβγαλα, (νομιζα δηλαδη) φωτογραφιες με την παλια μου  μηχανη εξω τα λιμανακια και τα κοττερα, αλλα φαινεται οτι  η μηχανη ειχε ηδη παραιτηθει  οριστικα. Ενα χρονο εκανε κατι κολπακια, αλλα εβγαζε υπεροχες φωτογραφιες,  κυριως εν κινησει (τις λεγομενες αρπαχτες). Σημερα ομως, το μονο που  κατεβασα ηταν ενα θαμπο φασμα χρωματων. Ηθελα να σας φερω ολη την ομορφια της Ανναπολης αλλα φερνω μονο μερικες που εβγαλα μεσα με την καινουργια μηχανη. Καθε πραγμα εχει ημερομηνια ληξης. Η μικρη αγαπημενη ατιθαση sony  Cyber-shot παρεδωσε σημερα τα ηλεκτρονικα της και παει να ξεκουραστει. Δε μενει παρα να οργανωσω και αλλη εξορμηση στην Ανναπολη.. για να σας αποζημιωσω … Chart House λοιπον, μεταξυ μας .. μονο για τη θεα! Για να ξελαχταρησουμε το γαλαζιο.

ch1

ch2

ch3

ch4

ch5

ch6


https://i0.wp.com/farm4.static.flickr.com/3184/2678762466_f87c04e268.jpg

Το Chart House φωτογραφια απο καραβακι (ιντερνετ)

https://i0.wp.com/www.redondo.com/business/charths2.jpg

26 Comments leave one →
  1. November 26, 2008 12:15 am

    Kαλέ Δεσποινάκι μου εσύ όλα τα έχεις θάλασσες, κότερα, χιόνια τα χριστούγεννα οπως πρεπει.. Οσο για την μηχανή όλα έχουν ημερομηνία λήξης όπως και οι άνθρωποι. χχχ

  2. November 26, 2008 2:57 am

    Άν ποτέ έρθω θα είναι όλα αρκετά γνωστά, άσε που αν μελετήσω πιο πολύ τα πόστ, θα νομίζει κανείς ότι είμαι κοσμογυρισμένη. Πιος θα το καταλάβει! Για να μη σου πω για τις λεπτομέρειες απο τα εστιατόρια…
    ps
    Δεν κάνω πόστ, γιατί έχω τόση αγωνία αυτές τις μέρες που δεν λέγεται.
    Έχω παραγγείλει μια καινούργια κραβατοκάμαρα που έβαλα το χεράκι μου στι σχέδιο, και φαντάσου να μη γίνει όπως το σκέφτηκα….ουφ…
    Αν είναι καλή θα στη δείξω..
    φιλιά

  3. November 26, 2008 3:46 am

    άντε γιατί πήξαμε στο ολόλευκο λευκό εμείς εδώ..
    μεγειά την καινούρια μηχανή!! καλά κάνουν και χαλάνε για να παίρνουμε καινούρια γκατζετάκια, αν και εγώ δεν περιμένω να χαλάσουν 😉
    Καλημέρα Δεσποινούλα!!

  4. November 26, 2008 4:27 am

    Πραγματικά αν όλοι αυτοί έρχονταν καλοκαίρι στην Ελλάδα μετά δυσκολίας θα τους διώχναμε.Κρύο και κανό;Ντρρρρρρ…bad combination.Άντε στο ιστιοπλοικό δεν θα με πείραζε(λέμε τώρα) αλλά κανό;;;;Μόνο σε ποταμό και αν…

  5. November 26, 2008 4:30 am

    Καλέ Δεσποινάριο, γιατί στεναχωριέσαι για τις φωτό; Μια χαρά είναι κι αυτές…Δώσε την άλλη μηχανή στην ανακύκλωση και πάμε γι’ άλλα!!!
    Καλημέρα, φιλάκια…

  6. November 26, 2008 5:16 am

    Mε γεια η φωτο μηχανούλα! Να είσαι καλά και να βγάζεις πολλές πολλές φωτογραφίες και να μας ξεναγείς όμορφα στα μέρη που πηγαίνεις αλα Μάγια Τσόκλη! Μα τι λέω.. αφού το Δεσποινάριον είναι εκτός συναγωνισμού! χεεχχε
    Καλημερούδια από μια Αθήνα με Λιακάδα

  7. FoodJunkie permalink
    November 26, 2008 5:41 am

    Καλα, τι πανέμορφο μέρος είναι αυτό!! Απορώ γιατί εντυπωσιάζονται όλοι τόσο με την Ελλάδα καμια φορά. Τόσα όμορφα μέρη υπάρχουν ανά τον κόσμο, και πολύ πιο περιποιημένα.

  8. Κατερίνα permalink
    November 26, 2008 5:52 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι.Ανάσα οι φώτο σ αυτή χειμερινή σκοτεινιά.Μια χαρά είναι.Παιδί μου,είσαι κάτι μεταξύ Μαμαλάκη και Βέφας!!!!! Συνδιάζεις άριστα φοβερά πιάτα, και εκεί που μας πιάνει λιγούρα…..,τσουπ πάρε τοπίο!!!χι χι !!!Τρέχα για την καινούργια μηχανή τώρα,και θέλουμε παρουσίαση!!Όπως με το κινητό σου θυμάσαι??Σ ευχαριστώ για χθες και για τις ευχές σου, και για σένα τα καλύτερα εύχομαι.Ή χθεσινή βραδιά κύλησε ήρεμα με τα παιδιά,ευχάριστα.Το Σάββατο τα άλλα!Φιλιά καλή μου φίλη, γλυκά.

  9. November 26, 2008 6:04 am

    Δεσποινάκι καλημέρα 🙂 Απίθανες κι αυτές της αντικαταστάτριας!! Θα σου έλεγα πριν την αποχωριστείς οριστικά να της δώσεις μια 2η ευκαιρία στο service. Ξέρω οτι τις περισσότερες φορές είναι ασύμφορο αλλά δύσκολα αποχωρίζεσαι κάτι αγαπημένο. Μου έτυχε και με τη δική μου Fuji S5600! Ο πρώτος επίσημος επισκευαστής μου είπε οτι η τιμή της επισκευής ξεπερνούσε την αξία της. Στον 2ο που πήγα τα “βρήκαμε”! Με 100 € (και μικρή απόδειξη) την έχω πάλι κοντά μου, παρ’ όλο που είχα αγοράσει νέα DSLR! Δεν άντεχα να την πετάξω…

  10. panathinaeos permalink
    November 26, 2008 6:18 am

    πολυ ομορφες οι φωτο, εκει κοντα στη Βαλτιμορη εχει blue soft crabs και υπεροχα crabcakes! δεν γωνριζω αν εχει και στην Ανναπολη, οπου αν θυμαμαι καλα εδρευει η Ναυτικη Ακαδημια των ΗΠΑ
    αγαπητο Δεσποιναριον, οταν σε επισκεφθω θα σας προσκαλεσω να παμε σε ενα απο αυτα τα μερη δια να γευθωμεν τα υπεροχα αυτα εδεσματα!

  11. November 26, 2008 7:50 am

    Είναι μεγάλο “σπάσιμο” να έχεις ευκαιρίες για καλές φωτογραφίες και να σε εγκαταλείπει η φωτογραφική μηχανή !!

    Πάντως, στην προκειμένη περίπτωση, δες το ως αφορμή για να ξαναπάς.

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  12. November 26, 2008 9:33 am

    Πανω στη βιασυνη μου χτες δεν εξηγησα καλα τα .. μηχανικα.. Πριν ενα χρονο η “παλια” μηχανη αρχισε να αναστρεφει τα ειδωλα στην μικρη οθονη της. Τοτε λιγο πριν απο ενα ταξιδι που δεν ηθελα να διακινδυνευσω να μην εχω καμερα, πηγα και πηρα μια καινουργια (ολυμπους) Παρατηρησα ομως οτι πα’ ολα τα ανεστραμενα ειδωλα, οι φωτογραφιες ηταν μια χαρα οταν εφταναν στο Πι Σι. Ετσι εδω και ενα χρονο κυκλοφορουσα με δυο μηχανουλες και χρησιμοποιουσα την παλια (σονυ) για εξωτερικες φωτογραφησεις και την αλλη για μεσα και κλοουζ απ. Και αυτο γιατι ετσι γλυτωνα και το συχνο φορτισμα. Ολα αυτα μεχρι προχτες που οταν κατεβασα τις φωτογραφιες με τα κοττερα μονο κοττερα δεν ειδα. Το καινουργιο και το παλιο ειναι λοιπον σχετικα, απλα συνεχιζουμε πια με μια μηχανη.

    Θα επιστρεψω σε λιγο. Φιλια.

  13. November 26, 2008 9:52 am

    @Πηνελοπη καρδουλα η θαλασσα ειναι κοντα και η Βαλτιμορη και η Ανναπολις. Μια συντομη βολτα ειναι. Κοττερο δεν εχω αλλα αν παρω ισως προτιμησω μια μαρινα στον Αλιμο. (λεμε τωρα αν) Η μηχανουλα τα εφαγε τα ψωμια της.

  14. November 26, 2008 9:54 am

    @Σοφακι σε βρισκω λιγο αγχωμενη. Γιατι να μη γινει οπως την ονειρευτηκες; Τωρα ειμαι περιεργη, τι προσθηκες εκανες! Να μου τη δειξεις ουτως η αλλως! Με το καλο να την παραλαβεις.

  15. November 26, 2008 9:55 am

    @μελισσουλα. Εξηγησα παραπανω για τη μηχανουλα. Δεν θα πηγαινα ταξιδι χωρις να εχω καποια σιγουρια. Φιλακια εκει στην παγωνια της Ελβετιάς.

  16. November 26, 2008 10:02 am

    @Βαλισια γυρισες απο τα Λονδινα κοριτσακι μου; Ναι κρυο και κανο, ασε, και η Δαφνη κανει κωπηλασιες με τετοιο καιρο. Τουρτουριζω μονο στη σκεψη. ..

  17. November 26, 2008 10:05 am

    @Αρτανις. Καλα στεναχωρεθηκα λιγο γιατι ηθελα να σας δειξω τα ομορφα λιμανακια. Αλλα ειπαμε θα ξαναπαμε. Φιλακια κι απο μενα.. αντε πλησιαζουν οι μερες!

  18. November 26, 2008 10:07 am

    @Λιακαδα Καλημερουδια και προχωραμε με μια καμερα πια! Σημερα εχω τη μικρη μου εδω (μικρο βεβαια ειναι το ματι μου) και ετοιμαζομαι για εξορμησεις κοριτσιστικες!

  19. November 26, 2008 10:10 am

    @ Foodjunkie Ιωαννα μου μη σου κανει εντυπωση. Ομορφα ειναι αλλα η ομορφια και τα χρωματα στη μεσογειο ειναι εκτος συναγωνισμου. Πολλες φορες ειναι και η διαφορετικοτητα που τραβαει τους ξενους. Τωρα να μη σου πω για τη νοστιμια των ψαριων της μεσογειου σε συγκριση με του ατλαντικου, αυτα τα ξερεις.

  20. November 26, 2008 10:13 am

    @πανθηρα 03 Μου κακοφανηκε λιγο γιατι παρ’ ολα της τα αναποδα.. τελικα εκανε τη δουλιτσα της και μαλιστα μια χαρα. Ειπαμε ομως μεχρι εδω. Δε νομιζω αν χαλασουν τα ηλεκτρονικα να αξιζει τον κοπο. Θα ρωτησω παντως. Φιλια.

  21. November 26, 2008 10:16 am

    @Παναθηναιε, ολη η ακτη προσφερει τα περιφημα Blue Crabs και τα soft shell crabs που ειναι πραγματικα νοστιμωτατα και το “συμβολο” του Μεριλαντ. Δε κραμπ στεητ λεγεται. Ελατε εσεις και θα σας παω οπου θελετε αγαπητωτατε, θα γευθωμεν ολες τις νοστιμιες του Τσεσαπηκ.

  22. November 26, 2008 10:18 am

    @Ιρλανδε Θα ξαναπαω και φυσικα θα σας φερω οτι ωραιο υπαρχει στην Ανναπολη.

    Προς το παρον την κανω με ελαφρα γιατι με τραβα η μικρη απο το μανικιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι……….

  23. November 26, 2008 2:41 pm

    Όμορφη θέα για να απολαμβάνει κανείς μαζί με το brunch του! Φιλιά.

  24. November 26, 2008 5:25 pm

    Έπ εδώ είμαι κι εγώ
    αυτό που μου αρέσει όταν έρχομαι στο μπλόγκ σου
    είναι η πρώτη ματιά!ανοίγει η ψυχή μου !
    Περιβόλι ανθισμένο είσαι ,κι έτσι να είσαι πάντα!
    Καλή σου μέρα Αμέρικα

  25. November 26, 2008 11:32 pm

    @Aspa Ηρεμεις οντως με τοσο γαλαζιο Ασπα. Φιλια

    @kostaslogh Καλοστονε με τα καλα του λογια. Καλη μερα και σε σενα Κωστα.

  26. November 27, 2008 10:42 am

    Ηappy mama! 😉 Καλές εξορμήσεις! Είναι όμορφες τέτοιες βόλτες! Αρκεί να μην παίρνει ανα χείρας την πιστωτική σου! χεχε Μάκια

Leave a Reply

