Skip to content

Σκυλισια ζωη

November 28, 2008
tags:

jack-despina

Μεχρι να μαζεψω τα σκορπια μου μυαλα και να κανω ρεπορταζ απο το θεσπεσιο τραπεζι της κουμπαρας, σας φερνω παλι  τον παιχνιδιαρη Τζακ. Γαβ!

UPDATE

Μολις ακουσα τη Νανα να διαβαζει στην ΝΕΤ την αναρτηση για το Θενκςγκιβινγκ! Πρεπει να ομολογησω οτι αυτα που γραφω οταν τα διαβαζει η Νανα ..φαινονται πολυ πιο ενδιαφεροντα!  Ευχαριστω Νανα για αλλη μια φορα.

10 Comments leave one →
  1. November 28, 2008 4:40 pm

    Καλησπέρα Δεσποινάριον,
    με τα ωραία τραπέζια!
    Καλή ξεκούραση

  2. November 28, 2008 4:58 pm

    Κατ’ αρχάς, nail polish remover έχουμε για ν’ αφήσω μήνυμα;; Χα!
    Έχω να πω, ωραίος ο σκυλούκης, αλλά τι “πάλι” παιδί μου, εγώ δεν τον έχω ξαναδεί!…
    Άντε φιλιά τώρα 🙂

  3. November 28, 2008 5:28 pm

    Νοστιμούτσικος ο Τζακ…
    Ε, και η Κυριακή κοντά είναι….Θα φτιάξεις τίποτα για να τους πάς;
    Θέλουμε πλήρες ρεπορτάζ…
    Καλό Σ/Κ να έχετε και καλά να περάσετε…

  4. Marthaki permalink
    November 28, 2008 7:39 pm

    Μα τι κουκλακι ειναι αυτος ο Jack!!!!!!Δεν σου το εχω πει ο τι και εγω εχω ενα γιαβρακι σκυλακι. Την λενε Πηνελοπη, αλλα την φωναζουμε Penny, ειναι 9 χρονων, και ειναι απο σοι. Ναι μαλιστα, Staffordshire Bull Terrier!

    Εχω και ενα γατακι, 14 χρονων, το ψιψινι που μονο καταλαβανει ελληνικα.
    Καλη σου νυχτα.

  5. November 28, 2008 8:24 pm

    @Σοφια καλησπερα και σ’ ευχαριστω.

    @Δενδρογαλη δωσε μου τη λιμα μισο λεπτο .. πριν λιγες μερες τον ειχα ξαναφερει σε μια οικογενειακη ποζα αλλα τοτε αγοραζες τραπεζακια νομιζω! Φιλια!

    @Αρτανις, την Πεμπτη ηταν το τραπεζι, τωρα πια θα ξαναφαμε απο βδομαδα. Αυριο τα σπουδαια.

    @Μαρθακι. Εγω δεν εχω ζωακια στο σπιτι. Ο Τζακ ειναι της φιλης του Κωνσταντινου. Οταν ηρθε τις προαλλες δοκιμασε και σουτζουκακι. Καληνυχτα και σε σενα.

  6. November 28, 2008 9:01 pm

    κακοπερνάει ο Τζακ… από αγκαλιά σε αγκαλιά μου φαίνεται τριγυρνάει και κάτι μου λέει πως είναι και λίγο χαδιάρης 🙂
    ή μήπως συμπαθεί ιδιαιτέρως το Δεσποινάριον γιατί του δίνει σουτζουκάκια στη ζούλα?
    Καληνύχτα Δεσποινάκι (αλλάξαμε ώρες με την Ιουστίνη νομίζω χοχο)

    υγ καλά η Δενδρογαλή μας τα έχει σκορπίσει τα μυαλά της.. βέβαια τον έχουμε ξαναδεί το Τζακ μαζί με τον υιο, πφφ έχασε το ενσταντέ με τους ωραίους?

  7. November 28, 2008 9:12 pm

    Ειναι ο απολυτος παιχνιδιαρης και χαδιαρης. Τα παιδια του εχουν μαθει τοσα πραγματα και ειναι απολαυση να παιζεις μαζι του. Καληνυχτα μελισσουλα και ονειρα γλυκα.

  8. November 29, 2008 4:08 am

    Oh my god, έχει παίξει ανάρτηση με ωραίους;;; Κι εγώ πού ήμουν;; Παραπέμψτε με παρακαλώ πολύ – πότε ήταν να πάω να δω η ξεμυαλισμένη 🙂

  9. panathinaeos permalink
    November 29, 2008 10:15 am

    μπραβο Τζακ, ξερεις που να πηγαινεις να χαιδευεσαι! σε ανοιχτη ζεστη και καλοψυχη αγκαλια προσφερομενη απο το ανευ τσουλουφιου Δεσποιναριον!
    επειδη ο Τζακ δεν μπορει να μας ενημερωσει, γιατι καλη μας Δεσποινα αφηρεσες το εμβληματικο τσουλουφιο; με τους πολλαπλους συμβολισμους και παραπομπες στα οσα αναξερευνητα του κοσμου εντος;
    αυτο το στρειτ ον πλανο στο πορτραιτο χρειαζεται αλλο υποβαθρο, με δενδρα, γαργαρα νερα, χιονια, κ.ο.κ. καθοσον το Δεσποιναριον δεν προκειται περι απλης περιπτωσεως, αλλα πολυταλαντου, περιπλοκου…
    αν δεν το ειπα ευθαρσως, επιθυμω να επανελθει ενα συνθετο πλανο σε περιπτωση που αναρτησεις και παλι πορτραιτο, προκειμενου να υπαρχει ο κατ ελαχιστον απαραιτητος συμβολισμος και επαρκης ενδειξις του περιπλοκου του εντος σου χαρακτηρος

  10. November 29, 2008 8:10 pm

    @Δενδρογαλη
    ΣΣΣΣΣΣ!!! παρε λινκ να δεις μαμα και κανακαρη μετα σκυλακιου.
    https://despinarion.wordpress.com/2008/11/08/happ/

    @Παναθηναιε Χααααα χα!!! ειπα να χτενιστω αγαπητωτατε!! Γιορτες ερχονται και θα με βρουν με το τσουλουφι στο ματι. Και τραβηχθεντος του τσουλουφιου βλεπει κανεις καλυτερα τα ματια που ειναι ο καθρεφτης της ψυχης.. λενε.. Θα την λαβω ομως σοβαρα την αιτηση σας και θα φερω συντομα συνθετο πλανο ( μεταξυ μας το εχω ηδη αλλα σκεφτομαι.. καλα να γινω τελειως ρομπα η μπλογκερ;) Αφηστε να ωριμασει μεσα μου η ιδεα και σε καποια στιγμη τρελλας θα το τολμησω.

Leave a Reply

