Skip to content

Βαλτιμορη – μια Σαββατιατικη βολτα (μερος γ’ τελευταιο και νοστιμωτερο)

December 3, 2008

pb290003

Να το σπιτι του Αη Βασιλη στημενο οπως καθε χρονο διπλα στο λιμανι. Ουρες τις χρονιαρες μερες τα παιδακια απ’ εξω, για να φωτογραφηθουν και να στειλουν μια φωτογραφια στη γιαγια η να φιαξουν Χριστουγεννιατικες καρτουλες. Μπιζνες!

blue

Περναμε διαφορα χαριτωμενα φαγαδικα που προσφερουν τυπικη αμερικανικη κουζινα της ανατολικης ακτης.

oliver

Ομως το ειχαμε αποφασισει απο πριν. Παμε καρφωτοι στo Wharf Rat

Παλια η ανοιξιατικη συνελευση του American Geophysical Union γινοταν ακριβως απεναντι στο υπερμοντερνο Baltimore Convention Center

oliver-in-1

Απο τοτε το δεσποιναριον ειχε αγαπησει την τοπικη αυτη μπυραρια και την σπεσιαλιτε του μαγαζιου “fish and chips” οπου το ψαρακι τηγανιζεται σε κουρκουτι μπυρας.

ale

Στην υγεια μας με μια Oliver SW1 (South West One) γευση με υποσταση.

fish-chips

Ερχονται και τα Fish and chips και στο πλαϊ σως ταρταρ.

friesvinegar

Πατατες τηγανητες με λιωμενο τσανταρ, που συνιθιζεται να τις περιχυνεις με ξυδι μαλτ πριν τις απολαυσεις. Το μενου περιελαμβανε και αλλα παμπ εδεσματα (ε ηταν ολα τα παιδια μου μαζι, με πατατες θα τη βγαζαμε;) αλλα δεν τα εφερα σ’ αυτη την αναρτηση. Ισως καποια στιγμη μεσα στην καινουργια χρονια να επανελθω.

pb290061

26 Comments leave one →
  1. December 4, 2008 1:38 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι! Πραγματικά νιώθω σαν να ήμουν κι εγώ στην παρέα. Είναι ο τρόπος που έχεις να μας παίρνεις μαζί σου και να μας ξεναγείς στα μέρη που επισκέπτεσαι. Να είσαι καλά.
    Φιλιά :))

  2. December 4, 2008 3:03 am

    Καλημέρα,
    σε κάθε ανάρτηση και γνωρίζουμε πεισσότερο τον όμορφο τόπο σου..
    φιλιά

  3. December 4, 2008 3:22 am

    Τους είχες όλους μαζί σου και ασχολιόσουν με φωτογραφίες;
    Μήπως έχουμε αποκτήσει μια μικροδιαστροφούλα;
    Εσένα το αποδέχονται αυτό ή μήπως πέρνουν την έκφραση αυτή του: Άιντε, άιντε, αυτή την ψώνισε, πάει… υπονοώντας ότι πάω για Δαφνί.
    Καλημέρα με σούπερ ζέστη κια αέρα εκ Σαχάρας.
    Φιλιά

  4. December 4, 2008 3:56 am

    καλημερα δεσποιναριο
    ωραια και ενημερωτικα τα φωτογραφικα ταξιδια που μας χαριζεις
    μηπως εχεις στο προγραμμα να πας και κατα μιαμι μερια μεσα στους επομενους δυο μηνες; σχεδιαζω ενα 20ημερο ταξιδι στα μεσα φεβρουαριου
    🙂

  5. December 4, 2008 4:11 am

    Πωπω Δεσποινάκι μου τι έχω να διαβάσω το Σ/Κ που μας έρχεται!!! (Με τους ξενώνες και άλλα θέματα της τρεχάλας για την εφημερίδα) που καιρός για μπλογκ και επισκέψεις, κάθε χρόνο πριν από τα Χριστούγεννα μας τρέχουν. Αλλά πόσο χαίρομαι να σε επισκέπτομαι! Με ταξιδεύεις σε μια Αμερική που θάθελα να δω και να τη ζήσω. Χιλιάδες φιλιά και ευχές, κικιΤΡι
    ΥΓ Μόλις διαπίστωσα (με χαρά μεγάλη) ότι έχουμε μια “κοινή” αγάπη, τον Τσάρλι Μπραουν, χιχιχιχιχι

  6. Κατερίνα permalink
    December 4, 2008 5:03 am

    Αυτό το ταξίδι ήταν υπέροχο που μας χάρησες Δεσποινάκι,τα είχε όλα!Έχεις δίκιο στο ποτέ μη λές ποτέ!!Μακάρι να προκείψει!Χθες αργά πήγαμε σ ένα πάρτυ στο Αθηνών Αρένα,το έκανε ο Κόσμος-93,6. Πολύ όμορφη βραδιά,ξημερώσαμε.Καλεσμένη η Νιγηριανή Ayo,ήταν εκπληκτικά.Βουνό η πρωινή χαρτούρα στο γραφείο,τρέχω και δε φθάνω….(και χασμουριέμαι!!!)
    Καλημερούδια με γλυκά φιλιά

  7. December 4, 2008 6:14 am

    Δεσποινάκι,
    Σωστα το λές, η παλιά αίγλη δεν αντικαθίσταται. Αυτές οι ωραίες μπυραρίες με την ατμόσφαιρα, τις ψημένες σκούρες μπύρες και τις αμερικανιές σνάκ είναι οι αγαπημένες μου σε όλες τις πόλεις(ακόμη και τις μικρότερες) της Αμερικής. Με έκανες και νοστάλγησα, αντε βρε εδώ που ζώ το απόλυτο καλοκαίρι!
    Το Σαββατοκύριακο στη Λευκάδα μου, για να δώ μαννουλοπατερούληδες.
    Εσύ πότε με το καλό μας εγκαταλείπεις;

  8. December 4, 2008 8:46 am

    Ωραία…Μια εσύ, μια η Κερασοζουζούνα με τις αφιερωμένες αναρτήσεις της, με καταστρέψατε την γυναίκα…
    Οι φωτό απλά καταπληκτικές…Υπέροχος στολισμός…

  9. Marthaki permalink
    December 4, 2008 8:58 am

    Δεσποιναριο,
    Καλη σου μερα απο το πολυ κρυο και χιονισμενο Σικαγο.
    Υπεροχες οι φωτογραφιες σου και πολυ ωραιος ο τροπος που μας τα διηγησε.
    Οχι δεν εζησα στο East coast, απλως ερχομουν πολυ συχνα για δουλειες.
    Την αμερικανικης μου ζωης την εζησα λιγο στο Τεξας και το μεγαλητερο στο Σικαγο.
    Σου θημιζω πως σε λιγο πρεπει να πας στο Σαν φρανσισκο, η μηπως το ξεχασες? Δεν νομιζω.

  10. December 4, 2008 9:24 am

    Κακοπερνάτε εσείς εκεί!! 😛

  11. December 4, 2008 12:10 pm

    Μου θύμισες κι εμένα σπανιόλικες ταβέρνες στη Βενεζουέλα! Απίστευτο περιβάλλον με παρέα…
    Να περνάς καλά, Δεσποινάκι μας!!!
    Στις 15 έρχομαι προς Βοστόνη μεριά, έτσι για να το ξέρεις…
    Μου δίνεις ιδέες…
    Φιλάκια

  12. December 4, 2008 12:14 pm

    Ατμόσφαιρα rock.
    Φαγητό hard rock.
    Δεσποινάριον all rock!

  13. December 4, 2008 12:27 pm

    πατατούλες με λυωμένο τσένταρ και ξυδακι.. τζανκ αλλα ονειρεμενο!!
    θελω, θελω θελω.
    παντως το φισ & τσιπς εχει τελειως αλλη γευση σερβιρισμενο σε εφημεριδα και απολαμβανομενο(?) σε παγκακι στο Λονδινο
    πφφ κι έχω δείπνο επισημο απόψε
    φιλάκια Δεσποινάκι

  14. December 4, 2008 3:16 pm

    Πραγματικά η πιο νόστιμη από τις τρεις αναρτήσεις. Πείνασα! Αυτό το λιωμένο τσένταρ πάνω από τις πατάτες, νιώθω τύψεις μόνο που το είδα! Φιλάκια!

  15. December 4, 2008 6:59 pm

    Αμαν παιδάκι μου, για ρώτα αυτό το σπίτι του ο Άη Βασίλης μήπως το υπενοικιάζει;;; Μα αυτό δεν είναι σπίτι, η έπαυλις της Δυναστείας είναι!

    Α, επίσης, άλλο ένα ποτήρι μπύρα παρακαλώ – οι μαύρες μου αρέσουν πολύ!!

    Φιλιά από την (ανοιξιάτικη να την πω; καλοκαιρινή να την πω;) Αθήνα 🙂

  16. December 4, 2008 9:15 pm

    Ακόμα ένα ξενύχτι έλαβε τέλος. Την επόμενη εβδομάδα ξανά ξενύχτια με εξελάκια και προτζεκτ σκοπινγκ. Από αύριο ξενύχτια σε μπαρ με αμαρετο σαουρ, χορούς και μουσικές. Ε ρε τι έχει να γίνει λεμε!!! Τα φιλιά για το Ιουστινάκι τα έχω ήδη πακετάρει και θα τα παραδώσω 🙂
    Καληνύχτα Δεσποινάκι μου και πολλά φιλιά!!

    ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή λένε??? πωπωπωωωωω

  17. Marthaki permalink
    December 4, 2008 10:28 pm

    Δεσποιναριο,
    Βρηκα μια συνταγη για λικερακι κυδωνι. Here is the link:
    http://www.thekitchn.com/thekitchn/tips-techniques/quince-ratafia-how-to-make-fruit-liqueur-071258

  18. December 4, 2008 10:43 pm

    @panther03 Kαλημερα Γιωργη μου, κι εσυ νασαι καλα και κυριολεκτω. Μακαρι να ησουνα στην παρεα με την κιθαρα σου, να πιουμε μπυριτσες να τραγουδαμε τα τραγουδια που διαλεγεις εσυ και που παντα ειναι υπεροχα. Φιλια νησιωτη μου.

    @Σοφια Χαιρομαι που μπορω να σας δειξω κατι ενδιαφερον

    @Φωτεινη Κοιτα στην βολτα η μηχανη ειναι κολλημενη στην παλαμη και δε χρειαζεται να σταμαητσει κανεις, τις περισσοτερες φορες το βαζω σε κινουμενο στοχο ( η αλλως κινουμενο δεσποιναριο) και μολις δω κατι που μ’ αρεσει.. κλικ. Τωρα στην παμπ, μεσα σε 2 ωρες 10 κλικ δε νομιζω οτι ειναι πολυ. Ασε που και τα παιδια και ο καλος μου ειναι ακρως συνεργασιμοι.. μη φατε αν δε βγαλει η μαμα φωτογραφιες.. μαμα βγαλε και το σαντουϊτς μου.. το ξερουν οτι δεν ειμαι ψωνιο αλλα .. η μπλογκομανουλα τους.. !!!!

    @μαρια λεμομνατη Καλως ορισες Μαρια, που εχεις το πιο νοστιμο ονομα στην μπλογκοσφαιρα, καθε φορα που σε εχω δει αλλου τρεχουν τα σαλια μου. Ψοφαω για λεμονατο. Μαϊαμι οχι αλλα παω Σαν Φρανσισκο σε λιγες μερες… δεν αλλαζεις ροτα!!

    @κικη Τρι Αγαπημενη Κικιτσα ξετρελλαθηκα με τις αναφορες σου. Και θαθελα κι εγω να τρεχω.. εκει που ετρεχες κι εσυ! Ευχες κι απο μενα καλη μου.. η δικη μας γενια μεγαλωσε με τον Τσαρλι Μπραουν!!

    @Κατερινα Ξενυχτω Κατερινιω, θα πρεπει να ηταν υπεροχα. Φιλακια.

    @Ιουστινακι Αχ ναι Καναδεζα αυτη η μπυρα με υποσταση ειναι η αγαπημενη μου. Ασε που τρελλαινομαι να βλεπω και τα βαρελια γυρω και να μυριζω την .. ξυνιλα αυτη! Εχουμε ωραιο χειμωνα εδω με κρυο και λιακαδες αβερτα. Αλλαζω ενα βαρελι μπυρα για μια βολτα στην καλοκαιρινη Αθηνα. Φευγω σε λιγες μερες, κι εγω. Να περσαεις ομορφα στη Λευκαδα!

    @Αρτανις Περιμενουμε εκτεταμενη καλυψη απο Νεα Ζηλανδια χρυσο μου!

    @Μαρθακι Μπρρρρ χιονια ε! Α οχι δε το ξεχασα το Σαν Φρανσισκο. Σε λιγο θα ειμαι εκει. Φλακια!

    @crazytoutists Τωρα εσεις μπαινετε και οι δυο εδω, μπαινει η τουριστρια, οτουριστας, η .. εναλλαξ.. μπερδευτηκα η μπλογκερ!!

    @Μηθυμναιος Ολε Στρατο! Τι μου λες! Χριστουγεννα στο Νηου Ηνγκλαντ!! φανταστικο! Εχει εκει απο τετοια.. θα χορτασεις!! Φιλακια.

    @Valisia
    παντα λοιπον να το θυμασαι
    αν είμαι ροκ μη με φοβασαι

    @melissoula Τζανκ αλλα τι τζανκ.. κι αυτο με υποσταση!! Χμ σιγουρα ετσι που το περιγραφεις ακουγεται γιαμιιιι.. Μα πολυ μ’ αρεσει το φις εντ τσιπς.. Το πφ παιδι μου, στολισου, και απολαυσε!!! Φιλακια κι αν δε σε δω αλλο καλο ταξιδι.

    @Aspa Εμ τα καλα τα φυλαμε για το τελος!! ΦΙλια!

    @δενδρογαλη Ειδες τι ωραιο σπιτακι, κι εμενα μου αρεσουν οι σκουρες μπυριτσες.

    @Μελισσουλα, ποιος σε πιανει εσενα. Φιλια και θα τα πουμε πια λιγο πριν τα Χριστουγεννα. Καλο ταξιδι .

    @Μαρθακι σ’ ευχαριστω πολυ. Ευκολο φαινεται.

  19. Marthaki permalink
    December 5, 2008 12:51 am

    Δεσποιναριο,
    Για την γενοκτονία των Αρμενίων, το msnbc πραγματοποιεί μία έρευνα για το αν η Γενοκτονία των Αρμενίων θα πρέπει να αναγνωριστεί από τις ΗΠΑ ή όχι. Eδω ειναι το λινκ: http://www.msnbc.msn.com/id/21253084

    Σε παρακαλω ψηφισε kai pass it along.

    PS. if it is presumptuous on my part, I apologize.

  20. December 5, 2008 3:46 am

    Εγώ πειράζει που έμεινα στην παμπ και τα fish and chips. Μέχρι που μου ήρθε να απλώσω το χέρι. Ωραία η βόλτα σου κι ευχαριστούμε. Ποιος ξέρει; Αν κάποτε ξεπεράσω την πετοφοβία μου, μπορεί και να διασχίσω τον ωκεανό. Καλή σου μέρα με ήλιο από την Σαλονίκη

  21. December 5, 2008 5:32 am

    Το έγραψα στο μλπογκ μου αλλά καλού κακού περνάω και μια βόλτα από δω να σου ρίξω γραμματάκι…
    @ Despinarion
    Είμαι σίγουρη ότι θα κάνουν καλές επιλογές οι διοργανωτές του συνεδρίου. Δια παν ενδεχόμενον σημείωσε για να πας διαβασμένη:
    ο ξενώνας Κατώγι Αβέρωφ (τηλ:2656042505) είναι όλα τα λεφτά (και ο πιο ακριβός αν θυμάμαι καλά), 15 δωμάτια, δίκλινα και σουίτες, με ονόματα των αντίστοιχων κρασιών και των αμπελώνων της εταιρείας Κατώγι-Στροφυλιά. Καλύτερη θέα έχουν αυτά που βλέπουν στο οινοποιείο. (www.katogistrofilia.gr)
    Αρχοντικό Μετσόβου (τηλ:26560-29100), καινούργιο, δεσπόζει στο καλύτερο σημείο του Μετσόβου δωμάτια με θέα στο βουνό σχεδόν όλα με τζάκι, και λοιπές σύγχρονες ανέσεις τύπου μπανιέρα με υδρομασάζ, τηλεόραση LCD κλπ
    Ξενοδοχείο Κασσαρός (τηλ:26560-41800, 41346, http://www.kassaros.gr) Το πιο φτηνό με απλά δωμάτια –κάποια με τζάκι σε μικρή απόσταση από την πλατεία, σάουνα, υδρομασάζ και χαμάμ.
    (Δεν έχω μείνει, οι πληροφορίες είναι συναδέλφου)

  22. December 5, 2008 5:34 am

    … α και ξέχασα! Ευτυχώς που μπήκε ο Δεκέμβρης και πιάσανε οι ζέστες, θα σκάσω η γυναίκα και δεν έχω καιρό να πάω για μπάνιο.

  23. December 5, 2008 12:56 pm

    Χμμ…
    Παλι αργα περασα ο γατουλης και δεν εμεινε τιποτα για μενα φανταζομαι.
    Πηζω γλυκοδεσποιναριον,πηζω σου λεω.Απολαυσε τον ελευθερο χρονο σου αφου τον διαθετεις.
    Απολαυσε τον με δικους σου αγαπημενους ανθρωπους.
    Ωραιες οι φωτογραφιες και…τα χρωματα.
    Καλο ΣΚ σου ευχομαι με χρωματιστα φιλια.
    Υγ…Rioja ειχαν;

  24. Anonymous permalink
    December 5, 2008 1:27 pm

    είμαι στη Θαλιτσα και πίνω μπύρα με υπόσταση, χοχο
    και σε λιγο θα ειμαι με την Καναδεζα και τον πριγκηπα και θα τρωμε καπου που μου σου αρεσει!! θα σου πουμε αυριο ή αποψε αν σε βρουμε στο τηλεφωνο
    φιλακια πολλα!!!!!!
    εδω μελισσουλα αν δεν το καταλαβες που δε νομιζω, βερυ χαπι ομως ε??

  25. December 5, 2008 7:59 pm

    @Mathaki Φυσικα και ψηφησα και το εστειλα και σε γνωστους, αλλα βρε Μαρθακι πολυ με στεναχωρεσανε τα αποτελεσματα. 76% ψηφιζει οχι και 24% ναι. ΕΙλικρινα δε το περιμενα αυτο το αποτελεσμα. Μα τι εγινε εδω, ολοι οι γειτονες μπηκαν και ψηφισαν; Και μονο 0.8 δε γωςριζου ν περι του θεματος; Δηλαδη να πιστεψω τωρα οτι οι αμερικανοι ξερουν που βρισκεται η Αρμενια και ποιο ειναι το προβλημα; Εμενα μου φαινεται σα σφυριχτο πολ και δε μου το βγαζεις απο το μυαλο. Ξερεις ενας λογος που συμπαθω πολυ τους γαλλους ενω πολυς κοσμος τους αντιπαθει ειναι γιατι ειναι ισως οι μονοι απο τους Ευρωπαιους που μιλανε ανοιχτα και υπερ του θεματος. Δε θα ξεχασω ποτε τις διαδηλωσεις στο Παρισι την ανοιξη του 2004 οταν ο Ερντογκαν πηγε να συζητησει ςκςι με τον τοτε Σιρακ. Στεναχωριεμαι γιατι καπως ετσι με κατι τετοιες στατιστικες διαμορφωνουν γνωμη οι νεοι και παμε κατα διαολου. Διαστρεβλωση της ιστοριας μια ζωη. Δε καταλαβαινουν οτι πρεπει να αναγνωριζουμε τα εγκληματα μας για να μη τα επαναλαβουμε.

    @dora tsirka Ντορα μια χαρα σε βρισκω με τα φις εντ τσιπς. Τωρα κριμα να φοβασαι να πεταξεις.. ενας μικρος ωκεανουλης ειναι. Ξερω αρκετο κοσμο που εχει προβλημα με μεγαλες πτησεις και δεν μπορω να το κρινω μιας κι εγω δεν το εχω. Θα ηταν καλο να το ξεπερναγες για να γνωρισεις και αλλες γειτονιες! Καλο ξημερωμα στη Σαλονικη. (μα καλα οδηγεις στην Τσιμισκη και δεν μπεινεις σε αεροπλανο; )

    @kikitri Κικη μου σε ευχαριστω παρα πολυ. Θα στειλω αμεσως το μυνημα στον Ερρικο που ειναι στα μεσα και στα εξω με τους “αρμοδιους” Εισαι διαμαντι ! Αντε βελε το μαγιω σου και ραντεβου στη Βουλιαγμενη!

    @personlich Ατακτο γατονι! ξερω γιατι πηζεις! Υπαρχουν τρεις εκδοχες, διαλεξε και παρε:

    1. Σκορπιστηκες με πιτσι πιτσι και σοροπια

    2. Στην πραγματικοτητα εισαι ο Αη Βασιλης και καθε Δεκεμβρη κανουμε μαυρα ματια.

    3. Εισαι γιαουρτι

    Ριοχα δε τοψαξα αλλα ειχαν μια κοκκινη μπυριοχα. 😉

    @Ανωνυμη μελισσα.
    Μη χειροτερα καλε μου
    φερτε μου το beaujolais μου

    και να περνατε ζαχαρη!

  26. Marthaki permalink
    December 6, 2008 11:02 pm

    Δεσποιναριο,
    Εχεις απολητο δικαιο και συνφωνω μαζι σου. Δεν βλεπεις τι γινετε με τα Σκοπια και το μακεδονικο? Ευχομαι με την καινουργια κυβερνηση να αλλαξει και η εξωτερικη πολιτικη της Αμερικης.

Leave a Reply

