Skip to content

Συννεφιασμενη Κυριακη – revisited

January 5, 2009

Δεκαεξη Γεναρη, 2008 (περιπου ενα χρονο πριν)

Παρακολουθω στην δορυφορικη τηλεοραση την ταινια “Για το ψωμι και για τον ερωτα” σε σκηνοθεσια Γιωργου Ζερβουλακου  και σεναριο Νεστορα Ματσα.και κανω μια αναρτηση στο “δεσποιναριον” του μπλογκερ. Η ταινια αργοτερα μετονομαστηκε σε “Συννεφιασμενη Κυριακη”  αφου η ομωνυμη επιτυχια του Βασιλη Τσιτσανη ακουστηκε για πρωτη φορα εκει. Στην ταινια επαιζαν: Δάφνη Σκούρα, Μιχάλης Νικολινάκος, Ρίκα Διαλυνά, Θανάσης Βέγγος, Ανέστης Βλάχος, Δήμος Σταρένιος

η φωτογραφια ειναι απο την ιστοσελιδα του φιλτατου Σ.Π που εχει μια εξαιρετικη  συλλογη ταινιων του μεγαλου Θαναση Βεγγου

Δεκαοχτω Δεκεμβρη, 2008
Παιρνω στο μεηλ σχολιο απο τον ιδιο τον σκηνοθετη της ταινιας Γιωργο Ζερβουλακο. Τριβω και ξανατριβω τα ματια μου και δεν το πιστευω οτι ενας μεγαλος του ελληνικου κινηματογραφου αφηνει σχολιο σε μενα.

Anonymous said…

Αχ δεσποινάκι μου, μου άναψες σβυσμένες μνήμες μετη ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΈΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.Είμαι φρέσκος στο δύκτιο, τώρα το είδα.
Πάνε κάπου πενήντα χρόνια που γύρισα την πρώτη μου ταινία Συννεφιασμένη Κυριακή,σκηνοθέτης και παραγωγός παρακαλώ. Ήμουνα τότε 23 χρονώ, παντρεμένος είχα και τον Τάκη.
Τέλειωσε η ταινία με τη βοήθεια φίλων, προπαντός του Μεγάλου Βασίλη Τσιτσάνη και του Τεράστιου Ορέστη Λάσκου.Την πήρανε δύο αίθουσες η Έλλη και το Άστρον.
Με αγωνία περίμενα Τεττάρτη πρώί στημένος στο περίπτερο τις κριτικές.
Πέρνω την πρώτη σοβαρή εφημερίδα και αντι κριτικής βλέπω δυό αράδες.
-Η Ταινία βέβαια ως ταινία δεν είναι κακή!
Μένω ξερός από την σουρεάλα και τρέχω στο Λάσκο μετη φιλάδα στο χέρι.
Ο Ορέστης γελούσε εύκολα αλλά σ αυτήν την περίπτωση χτυπιότανε.
-Πιάσε χάρτι και γράφτους μου λέει:
“Η ταινία ως ταινία σίγουρα δεν είναι κακή, είναι όμως κάκιστη ως κάθετος εφόρμησης ή ως εγγειοβελτιοτικό έργο!¨
Όλοι αυτοί ρε Γιώργη δεν πατσίζουν ούτε με μιά αρχιδότριχα σου. Είσαι 23 χρονών ρέ!
Στείλε το χαρτί και να δεις πως θα το κάνουν γαργάρα!Τόση λεβεντιά

Α ρε ΜΕΓΆΛΕ ΟΡΈΣΤΗ.
Η ταινία παρ΄όλο που δεν ήτανε κακή δουλεψε.Ο Τάκης μεγάλωσε και δουλέύει στο σινεμά. Είμαι πενήντα χρόνια στο κουρμπέτι κι οι κριτικοί ακόμα να πατσίσουν!

Υ.Γ. Η κύρία που παιζει την πόρνη είναι η Λιάνα Μιχαήλ. Τά τραγούδια της ταινίας θα σου τα στείλω. ευχαριστώ,
WWW. GEORGEZERVOULAKOS.BLOGSPOT.COM

Πεντε Γεναρη, 2009
Φτανει με τον ταχυδρομο το πακετο.  Η αυθεντικη εκτελεση δυο τραγουδιων του Βασιλη Τσιτσανη με ερμηνευτρια τη Λαουρα.  Βαζω εδω τους στιχους.

Το Καραβι (Τσιτσανη-Βιρβου)

Ο καθένας άνθρωπος, μοιάζει με καράβι
που θαλασσοδέρνεται βράδυ και πρωί
Κι ο βαρύς ο πόνος του, το κορμί του σκάβει
ώσπου το λιμάνι του κάποτε θα βρει

Είμαι κι εγώ ένα καράβι τσακισμένο
κι από σένα λίγη αγάπη περιμένω
Στη μεγάλη θάλασσα, που ζωή τη λέμε
μας χτυπούν τα βάσανα με απανθρωπιά

Στη μεγάλη θάλασσα, κάθε μέρα κλαίμε
Όμως υπομένουμε, μα ως πότε πια
Είμαι κι εγώ ένα καράβι τσακισμένο
κι από σένα λίγη αγάπη περιμένω

Σατραπισσα με λενε (Τσιτσανης – Βλαχος)

Σατράπισσα με λένε μα και μπαμπέσα,
γιατί στον έρωτά μου δεν έχω μπέσα.
Αυτά τα λεν οι άνδρες που μ’έχουν κάψει
κι όποιος με θέλει τώρα μαύρα ας τα βάψει.

Ολα μου τα νιάτα για τον άντρα χαράμισα,
μα δε βρήκα αγάπη αληθινή,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή.

Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή.

Φωτιές δε βάζω άλλες μεσ’ στην καρδιά μου,
θα τη γλεντήσω τώρα την ομορφιά μου.
Απ’ τη σκλαβιά του άντρα για πάντα βγήκα,
γιατί τον έρωτά τους σκάρτο τον βρήκα.

Ολα μου τα νιάτα για τον άντρα χαράμισα,
μα δε βρήκα αγάπη αληθινή,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή.

Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή.

Ολα μου τα νιάτα για τον άντρα χαράμισα,
μα δε βρήκα αγάπη αληθινή,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή,
τώρα τους αλλάζω όλους σαν τα πουκάμισα
και γλεντάω την παλιοζωή.

Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω.

Ευχαριστω το Γιωργο Ζερβουλακο για τα τραγουδια, για το ντοκυμαντερ και για το λαογραφικο του πονημα “Κεκραγαρια” .  Ειμαι πολυ συγκινημενη.  Το μπλογκινγκ με εχει παει σε μονοπατια που ποτε δεν φανταζομουνα.

24 Comments leave one →
  1. January 6, 2009 4:18 am

    Καλημερούδια Δέσποινα.
    Τέλεια, πολύ ωραία. Σαφώς μπορεί να σου ανοιχτούν δρόμοι από εκεί που δεν το περιμένεις. Έτσι είναι η ζωή…Κάνεις κάτι καινούργιο, κάτι αλλιώτικο από τα συνηθισμένα, και τσουπ…ένας νέος δρόμος ανοίγεται μπροστά σου!!!

    Φιλιά και πάντα τέτοια!!!

  2. January 6, 2009 4:42 am

    Ω, το πρώτο είναι ένα συγκλονιστικό τραγούδι! Από τα πολυαγαπημένα μου του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Εκτός από τα κεφάτα της Βλαχοπούλου και γενικώς των ταινιών του Δαλιανίδη (που επίσης τα αγαπώ πολύ), έχω μεγάλη αδυναμία σε τραγούδια, όπως το παραπάνω… Θυμάμαι τώρα το Βουρκωμένη Δευτέρα από το Μιας Πεντάρας Νιάτα, το Έναν Αητό Αγάπησα (απο το Καλωσήρθε το Δολλάριο), για να μην πω για τον Γκρεμό του Χατζιδάκι, που δεν θυμάμαι από ποια ταινία είναι… και άλλα πολλά!
    Μμμ.. ωραία ξεκίνησε η μέρα, καλημερούδια (εδώ)🙂

  3. January 6, 2009 5:13 am

    Έχω μείνει SPEECHLESS!!
    Καλημέραααα! Είδες το μπλόγκινγ?

  4. January 6, 2009 7:18 am

    κατ’ αρχήν θεωρώ πως αληθινά μεγάλος είναι εκείνος που θα μιλήσει πρώτος στους ‘μικρούς’ και δεν θα περιμένει να πάνε εκείνοι στην πόρτα του. οτιδήποτε άλλο το θεωρώ απολύτως δήθεν και μικρό.
    ο Ζερβουλάκος είναι εξαιρετικός, δεν ξέρω αν έχεις δει τη Λυσιστρατη με την Καρέζη και μουσική του Ξαρχάκου που ειναι μια επισης πολυ καλη δουλεια.
    για τον Τσιτσάνη τι να πει κανείς? Η ιστορία της Ελληνικής μουσικής…
    Καλημέρα και πολλά φιλιά

    υγ.: απόψε θα κατέβασω ελληνικές ταινίες από το greek movies!!!

  5. panathinaeos permalink
    January 6, 2009 9:38 am

    τι ωραια ιστορια! θελουμε κι αλλες!

  6. margarita permalink
    January 6, 2009 10:34 am

    eimai very impressed… kai paroti h gnomi mou gia ta blogs den allazei .. paradehomai oti anoigei portes kai epikoinonies ..

    filia apo thn pagomenh athina.. kai xtes eida ellhnikh tainia axiologh kainoyrgia se kanoniko megalo ellhniko sinema oxi multiplex kai cinamax kai m..
    bank bang.. ( ligo xenofernei o titlos)

    M.

  7. January 6, 2009 11:11 am

    Δεσποινάκι μου,
    Το μπλόγκινγκ ανοίγει τους ορίζοντες γιατί όπως έχουμε πεί είναι μια συνειδητοποιημένη επικοινωνία στο διαδίκτυο με θέσεις και αντιθέσεις.
    Ομολογώ πως εντυπωσιάσθηκα που ο Γιώργος Ζερβουλάκος παρακολουθεί και ανταποκρίνεται στο μπλόγκινγκ. Μεγάλος σκηνοθέτης, όπως λέει και το Μελισσάκι με το παράδειγμα.
    Να πώ επίσης ότι ο ελληνικός κινηματογράφος με όλες τις υπερβολές του υπήρξε καταπληκτικός, το παραδέχθηκε και ο Τζέιμς Αϊβορυ, πως τότε έβλεπε όλες τις ελληνικές και μάλιστα δραματικές ταινίες στο σινεμά Αθένα του Μανχάτταν.
    Τί ωραίο να ξαναφέρεις την εμπειρία της Συννεφιασμένης Κυριακής στη γνώση μας!
    Φιλάκια με σύννεφα στα χιόνια του βορρά

  8. January 6, 2009 11:19 am

    Kαλά ‘quite impressed’ με τις διασυνδέσεις σου! 😯 xx

  9. January 6, 2009 11:51 am

    Δεσποινάκι μου, να πω την αλήθεια μ’ άφησες με ανοιχτό το στόμα με τα όσα κατάφερες. Στις 16 του Γενάρη του 2008 βλέπεις και γράφεις το ποστο για την εξαιρετική αν και… “όχι τόσο κακή”, τρομάρα τους των κριτικών, τανία! Στις 18 του Δεκέμβρη σε “ανακαλύπτει” και σου γράφει, ο δημιουργός της, την πίκρα του… Και όχι μόνο, αλλά προθυμοποιείται να σου στείλει και τα τραγούδια που φτάνους σε σένα στις 5 τούτου του Γενάρη!!! Φαντάζομαι τη χαρά σου! Εγώ θα πετούσα!!!
    Πάντα λέω πως τούτα τα εργαλεία της τεχνολογίας που έχουμε σήμερα στα χέρια μας, όχι μόνο μονοπάτια μας έχουν δείξει αλλά μας άνοιξαν ορίζοντες και μας έφεραν τους ουρανούς πιο κοντά μας.
    Ακόμη και εσάς, τόσους φίλους.
    Δεν έχω άλλα λόγια… Η ταινιά, η μνήμη, το συμβάν, ο κ. Ζερβουλάκος κι εσύ μου άφησαν μια παράξενη γεύση που θα την κρατάω όλη μέρα.

    Μια αγκαλιά και τα φιλιά μου! Από τη Βοστόνη… ακόμη…

  10. January 6, 2009 2:02 pm

    Τι απίστευτη ιστορία…
    Είδες το blogging χαρές που επιφυλάσσει;
    Φιλιά από Αθήνα…

  11. January 6, 2009 4:28 pm

    σαν παραμύθι…
    φοβερή ιστορία
    αθάνατος παλιός ελληνικός κινηματογράφος

  12. January 6, 2009 5:07 pm

    Ετσι ειναι γλυκοδεσποιναριον!
    Συμφωνω απολυτα.
    Με το Blogging κερδιζεις νεους φιλους…
    η; χανεις αυτους που εχεις.
    Φιλακια υπερπαγωμενα.- 10 βαθμοι γαρ!

  13. January 6, 2009 8:53 pm

    @Λιλακο γεια σου. Καλα η ζωη, αλλα το μπλογκινγκ μερικες φορες γινεται συναρπαστικο. Ακριβως επειδη πραγματα ερχονται χωρις να τα βλεπεις οτι ερχονται. Ειναι η εκπληξη του σχολιου. Φιλια Λιλακο.

    @Δενδρογαλη Και το δευτερο ειναι υπεροχο. Καλα απο το πρωϊ μου εχει κολλησει αυτο που αλλαζω τους αντρες σαν τα παλιοπουκαμισα και ωωωω και παλιοζωη και ωωωω παλι. Τα πιο ομορφα τραγουδια γραφτηκαν και τραγουδηθηκαν στο παλιο καλο ελληνικο σινεμα. Ακομα και αυτα που φαλτσα σχεδον αλλα χαριτωμενα ειπωθηκαν απο τους ιδιους τους πρωταγωνιστες. Αντε να σου πει αλλος απο τον Αυλωνιτη.. αχ ρε παλιομισοφοριαααα και αλλη απο την Τζενουλα .. με τον Ντινο.. το κοροϊδακι.. ε; Φιλακια δενδρογαλη μου.

  14. January 6, 2009 9:01 pm

    @Σοφια Λοιπον εσυ κουκλα μου εχεις αρχισει να μιλας σαν ελληνοαμερικανα τελευταια!! Χα!

    @μελισσουλα, τι εγινε σε ενεπνευσα; Να μου πεις αυριο τι ταινιες κατεβασες. Πραγματικα ο Τσιτσανης ειναι αξεπεραστος. Σ’ αυτο το εργο επαιζε με την Λαουρα που ηταν η μεγαλη του αγαπη. Καλο ξημερωμα μπαμπλμπη και φιλακια.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε. Αν μου τυχει και αλλη τετοια ιστορια να εισαι σιγουρος οτι θα την διηγηθω. Υπαρχουν και αλλες ιστοριουλες απο το μπλογκ που τις εχω εδω στην καρδια μου αλλα ειναι προσωπικες και αυτες τις κραταω για μενα. Αυτη ηταν το απροοπτο, το απλο και το μεγαλο συγχρονως.

  15. January 6, 2009 9:19 pm

    @Μαργαριτακι, πως περνας μωρε; Μου λειπεις καθε πρωϊ ! Για το μπλογκινγ αν δεν εχεις ασχοληθει δεν μπορεις να εχεις εμπεριστατωμενη γνωμη πιστευω. Μονο υποθετεις. Ναι ειναι επικοινωνια που ελεγχεται παντως. Φιλακια.

    @Ιουστινακι. Γενικα δεν γυριζω να αναμασαω τα παλια, αλλα εδω ηρθε η εκπληξη και φανταστηκα οτι θα χαιροταν εδω η μπλογκοπαρεα με την εξελιξη. Αυτο που εξεπληξε εμενα μπορει να γινει σε ολους. Με τις search engines ολοι μπορουμε να φτασουμε σε μερη που δεν φανταζομαστε και που μας αφορουν. Λατρις κι εγω του ελληνικου σινεμα μαζευω τραγουδια, αναμνηστικες εκδοσεις. Περπατω στους δρομους του Παρισιου και λεω δε παω στο κεντρο Πομπιντου που παντα φιλοξενει κατι ενδιαφερον. Και που πεφτω, αφιερωμα στο ελληνικο σινεμα. Τρελλαινομαι, τρεις αιθουσες να προβαλλουν ελληνικες ταινιες στο κεντρο του Μαραι. Το πιο ομορφο και εμπεριστατωμενο εργο εκδοση του μουσειου με την επιβλεψη του Μιχαλη Δημοπουλου “Le Cinema Grec” Οταν λοιπον το σινεμα μας δοξαζεται ετσι απο μουσεια και απο ανθρωπους σαν τον Τζεημς Αϊβορυ ε κατι σημαινει αυτο Καναδεζα μου. Φιλακια!

  16. January 6, 2009 9:40 pm

    @Πηνελοπη .. χα χα βρε δεν ειναι διασυνδεσεις, ειναι τα πιο ομορφα συναπαντηματα! χχχ

    @Μηθυμναιος, δεν καταφερα κατι, Στρατο στο μπλογκινγκ αυτα γινονται εκει που δε τα περιμενεις. Και φυσικα ειμαι ενθουσιασμενη. Και ειπα να σας το μεταφερω γιατι ξερω οτι οι περισσοτεροι απο σας χαιρεστε με τη χαρα των αλλων. Ευχομαι να περνατε ομορφα στη Βοστωνη. Φιλια.

    @Ασπα Ετσι ειναι και χαιρομαι που μετα απο ενα γρινιαρικο ποστ που ειχα γραψει μια φορα οτι μπαινει ο κοσμος και δεν αφηνει ενα ιχνος, απαντησες εσυ κι ετσι γνωρισα μια υπεροχη οικογενεια. Φιλακια

    @Ναταλια Οντως σαν παραμυθι.

    @persönlich Σωστα, ολα ειναι πιθανα εδω μεσα. Θα πρεπει να ειναι λυπηρο οταν συμβαινει το δευτερο. Το απευχομαι αλλα το εχω δει αρκετες φορες. Φιλια.

  17. January 7, 2009 3:48 am

    Αν σε καθένα από μας αναλογεί μια έκληπξη από τον μπλογκοδώρο, εγώ την πήρα βρίσκοντας εσένα. Χαίρομαι αφάνταστα όμως και με τις εκπλήξεις των άλλων. Ιδιαίτερα χάρηκα το λινκ, στου φίλτατού σου Σ.Π. το site, “ευχαριστώ το δεσποινάριον”.
    φιλάκια με +15

  18. January 7, 2009 6:53 pm

    Φωτεινη, Νασαι καλα ματια μου. Ειδα οτι πηγες παντου. Εκεινο παλι ηταν αλλη εκπληξη και χαρηκα που μπορεσα να βαλω ενα μικρο λιθαρακι σε μια τετοια σημαντικη δουλεια. Ειναι εξαιρετικος.

  19. ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ permalink
    March 22, 2009 2:36 pm

    Ειμαι περαστικός από δώ και σκέφτικα να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου
    Στο αρχαιολογικά ανοίξανε οι αίθουσες με τα καταχονιάσμένα στα υπόγεια ειδώλια ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΉΜΑΤΑ ελληνικής τέχνης.απ όλη σχεδόν τη Μεσόγειο.
    Δεσποινιώ αξίζει ένα ταξίδι να τα δείς.Προπαντώς τα χρυσαφικάκαι τα αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Σε περιμένω. ΓΙΏΡΓΟΣ

  20. March 22, 2009 5:33 pm

    Ποσο χαιρομαι οταν περνας κι απο δω! Το διαβασα αλλα εσυ φυσικα τα επισκεφτηκες κιολας. Ελπιζω να ειναι μονιμα εκει και να με περιμενουν Γιωργο. Εχω σκοπο να κανω δυο ταξιδια φετος στην Ελλαδα αλλα μετα τον Ιουνιο. Και φυσικα θα τα δω. Κι αυτα κι εσενα.

  21. ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ permalink
    July 14, 2009 4:08 pm

    Αγαπητότατη Δέσποινα

    Αν δεν κάνω λάθος είχες πε;I πώς έρχεσαι στο κλεινόν αστείον Άστυ μας κατά Ιουλιο μήνα. Μήπως αναμένω αναμένος στους 35 βαθμούς;
    Για να δροσιστώ κάπως αρχισα το Νταβέλη με τακτικές επισκέψεις στην Πεντέλη,
    κατά Κρυστάλη μεριά.Μέσα στη δροσιά του λημεριού μου με παρέα το Λήσταρχο.
    Είχα την ιδέα να δημοσιεύσω το κείμενο στο διαδύκτιο -WWW GEORGE ZERVOULAKOS BLOGSPOT . COM- σε συνέχειες , όπως έκαναν οι εφημερίδες παλαιά.. Τότε οι προσφορές δεν ήτανε DVD αλλά η συνέχεια του Τσακιτζή του Γιαγκούλα ή του Νταβέλη.Έκαμα χτες ποιπόν την πρώτη ανάρτηση και έπεται συνέχεια.Φυσικά ο Νταβέλησς επιτρέπει την αντιγραφή , αναδημοσίευση κ.τ.λ. συμφωνα με νόμο της Ληστοκρατίας.Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει προηγούμενο . Θα ήθελα τη άποψη σου για το κείμενο και τον τρόπο διανομής, τόσο παληό και τόσο καινούριο.

  22. ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ permalink
    July 14, 2009 4:11 pm

    Αγαπητότατη Δέσποινα

    Αν δεν κάνω λάθος είχες πε;I πώς έρχεσαι στο κλεινόν αστείον Άστυ μας κατά Ιουλιο μήνα. Μήπως αναμένω αναμένος στους 35 βαθμούς;
    Για να δροσιστώ κάπως αρχισα το Νταβέλη με τακτικές επισκέψεις στην Πεντέλη,
    κατά Κρυστάλη μεριά.Μέσα στη δροσιά του λημεριού μου με παρέα το Λήσταρχο.
    Είχα την ιδέα να δημοσιεύσω το κείμενο στο διαδύκτιο -WWW GEORGE ZERVOULAKOS BLOGSPOT . COM- σε συνέχειες , όπως έκαναν οι εφημερίδες παλαιά.. Τότε οι προσφορές δεν ήτανε DVD αλλά η συνέχεια του Τσακιτζή του Γιαγκούλα ή του Νταβέλη.Έκαμα χτες λοιπόν την πρώτη ανάρτηση και έπεται συνέχεια.Φυσικά ο Νταβέλης επιτρέπει την αντιγραφή , αναδημοσίευση κ.τ.λ. συμφωνα με νόμο της Ληστοκρατίας.Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει προηγούμενο . Θα ήθελα τη άποψη σου για το κείμενο και τον τρόπο διανομής, τόσο παληό και τόσο καινούριο.

  23. ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ permalink
    July 14, 2009 4:17 pm

    Αγαπητότατη Δέσποινα

    Αν δεν κάνω λάθος είχες πε;I πώς έρχεσαι στο κλεινόν αστείον Άστυ μας κατά Ιουλιο μήνα. Μήπως αναμένω αναμένος στους 35 βαθμούς;
    Για να δροσιστώ κάπως αρχισα το Νταβέλη με τακτικές επισκέψεις στην Πεντέλη,
    κατά Κρυστάλη μεριά.Μέσα στη δροσιά του λημεριού μου με παρέα το Λήσταρχο.
    Είχα την ιδέα να δημοσιεύσω το κείμενο στο διαδύκτιο -WWW GEORGE ZERVOULAKOS BLOGSPOT . COM- σε συνέχειες , όπως έκαναν οι εφημερίδες παλαιά.. Τότε οι προσφορές δεν ήτανε DVD αλλά η συνέχεια του Τσακιτζή του Γιαγκούλα ή του Νταβέλη.Έκαμα χτες λοιπόν την πρώτη ανάρτηση και έπεται συνέχεια.Φυσικά ο Νταβέλης επιτρέπει την αντιγραφή , αναδημοσίευση κ.τ.λ. συμφωνα με νόμο περί Τύπου και κοινοχρήστων πνευματικών δικαιωμάτων της Ληστοκρατίας.Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει προηγούμενο . Θα ήθελα τη άποψη σου για το κείμενο και τον τρόπο διανομής, τόσο παληό και τόσο καινούριο.

    • July 17, 2009 4:02 pm

      Λοιπον Γιωργο, αυριο παω παραλια και θα διαβασω την αναρτηση σου με ησυχια και φυσικα θα σου πω τη γνωμη μου. Σ’ευχαριστω που εμπιστευεσαι την κριση μου. Δ. (στην περιοχη Νταβελη)

Leave a Reply

