Skip to content

τσικ

January 6, 2009

Με ξυπναει περιεργα το τσικ τσικ στο φεγγιτη.  Η παγωμενη βροχη που μας υποσχεθηκαν απο χτες εφτασε.  Σε καλο τους πια αυτοι οι μετεωρολογοι να μη πεφτουν ποτε εξω.    Δυστυχως το κακο προβλεπεται να συνεχιστει ολο το βραδυ, και να ξημερωσει η Τεταρτη με ενα ποντο παγο στο δρομο.

Θεουλη μου των χαμηλων βαρομετρικων, κανε ενα μινι λοκαλ γουωρμινγκ, να ανεβει ο πυρετος στην ατμοσφαιρα, για να κουλαρω λιγο!  Στρεσσαρομαι με τους παγους.  Οδηγουν και τα παιδια εξω.  Εγω που να ξεμυτισω;  Μια φορα την επαθα και οταν βγηκα σωα περπατωντας απο τους θαμνους ειπα .. οι ταρζανιες τελος!    Εαν θα πεθανω μπορει να ειναι απο μπλογκοσυμφορηση, αλλα απο παγο δεν θα ειναι.  Τωρα βεβαια μεγαλα λογια λεω, γιατι ειμαι και το ζωντανο παραδειγμα του “οσα φερνει η στιγμη δε τα φερνει ο χρονος” .

p1010016

Με κοιμιζει γλυκα το τσικ τσικ της φωτιας.  Με ζεσταινει με γλυκαινει, με ηρεμει.  Δε θα γραψω ποστ αποψε (αυτο δεν ειναι ποστ της προκοπης, ειναι μπλα μπλα)  Θα ονειρευτω κατι πολυ ομορφο.  Η φωτια μεσα και ο παγος εξω ας παιξουν ο καθενας το παιχνιδι του.  Τσικ τσικ…

20 Comments leave one →
  1. January 6, 2009 11:46 pm

    Bάλε εσύ τις φωτιές σου και τα τζάκια σου να βάλω εγώ το aircondition να βρούμε μια ισορροπία σε αυτή τη μπλογκόσφαιρα.. χχ

  2. Anonymous permalink
    January 7, 2009 1:55 am

    καλη σου χρονια!
    αιωνες ειχα να μπω,αλλα ειπα να περασω!
    μπρρρ!!το ιδιο κρυο κι εδω κ η ιδια αναγκη για ονειρα!
    τοσα χιλιομετρα μακρια…οι ανθρωποι ομως διψουν για ονειρα παντου!
    υ
    την καλημερα μου.χρυσα

  3. January 7, 2009 2:24 am

    Καλημέρα.
    Δέσποινα θα σε μαλώσω! Φυσικά και είνια μια χαρά πόστ. Και πολύ περιγραφικό μάλιστα. Και εδώ βρέχει συνέχεια και στο τζάκι η φωτίτσα..ωραία ήταν.
    καλημερούδια με .καλούδια….

  4. January 7, 2009 2:58 am

    Εμένα τα τσικ-τσικ (και τα τσικ του τσικ) μου αρέσουν αρκεί να μην σηκωθώ από το κρεβάτι την επόμενη ημέρα!
    Και δεν μπορώ να καταλάβω, αυτά τα ξύλα στο τσάκι καίγονται από αριατερά προς τα δεξιά? Άσε που δίνεις ιδέες για νέα επαγγέλματα όπως μπλογκολόγος, μπολογκοαρχίατρος, μπλογκοχειρούργος ή σκευάσματα όπως χαπάκια απομπλογκοσυμφόρισης και μπλογκοαγχωλιτικά.
    Καλημέρα!!!

  5. Με νόημα permalink
    January 7, 2009 3:26 am

    Τις τελευταίες μέρες, έχουμε κάτι υπέροχες λιακάδες εδώ. Οι νύχτες όμως, είναι πολύ παγωμένες.
    Βλέποντας το τζάκι, ακούω το τρίξιμο της φωτιάς. Μας λείπουν μόνο τα κάστανα και οι ψητές γλυκοπατάτες.

  6. January 7, 2009 3:53 am

    Το τσικ τσικ άκουα στο στέγαστρο της πολυκατοικίας μου όλη μέρα χθες.
    Έβρεχε μεν, αλλά η θερμοκρασία σταθερά πάνω από +15.
    Φιλιά

  7. January 7, 2009 5:22 am

    μπλα μπλα μπλα μπλα μπροστά στη φωτιά!!
    μη ξεχαστούμε με το μπλα μπλα και μας σβήσει όμως🙂
    εγώ ξεχάστηκα εδώ με την κουβέντα και η Πολωνία περιμένει να τακτοποιήσει τα εξοδά της, τρέχω τρέχω να τους παραμετροποιήσω!!
    Καλημέρα Δεσποινάκι

  8. panathinaeos permalink
    January 7, 2009 7:01 am

    αυτο το τσικ τσικ ειναι μεθυστικο και υποβλητικο
    ολο το κομματι σου μεσα στην απλοτητα του αναβλυζει απο το εσωτερικο σου φως
    θα ηθελα να επαυξησω την υπεροχη ζωγραφια σου
    και να προσθεσω στο τσικ τσικ και το τσακ τσακ, που ειναι ο θορυβος απο τα καρβουνα που καινε
    και λιγο μετα και το τςςςςς τςςςςςς που ειναι ο θορυβος απο τους χυμους των ψητων καθως αυτοι προσγειωνονται στα καρβουνα
    και λιγο μετα το ωωωωχχ ωωωωωωχχχ που ειναι ο θορυβος που κανω εγω οταν γευομαι κατι που μου αρεσει και
    λιγο μετα το χρρρρρ χρρρρρ που ειναι ο θορυβος που κανω εγω μετα απο ενα καλο γευμα….
    καλημερα και καλη ζεστασια!!!

  9. January 7, 2009 2:01 pm

    Δεσποινάκι,
    Είπα να μη σου ταράξω την ησυχία της ζεστασιάς σου χθές βράδυ. Ελπίζω να μην πάγωσαν οι δρόμοι, γιατί είναι το χειρότερο σενάριο. Σε μας είχαν παγώσει μετα τα Χριστούγεννα και μείναμε κλειδωμένοι στα σπίτια μας για δυό ΄μέρες. Είχαμε καλεσμένους στο βουνό, που πήραν φόρα κατηφόρα κι είπαν Θεέ μου μέχρι να φτάσουν σπίτια τους.
    Εδώ χιονίζει αλύπητα έξω απο το παράθυρό μου. Εχει θύελλα με δυνατό αέρα. Είναι όμορφα κι εγώ γράφω.
    Φιλιά χιονισμένα

  10. January 7, 2009 4:39 pm

    Αν χρειαστεί να βγεις έξω να προσέχεις!!! Ελπίζω σε λοκαλ γουωρμινγκ πάνω από την περιοχή σου! Φιλιά…

  11. January 7, 2009 5:17 pm

    την καλύτερη συντροφιά έχεις,το τζάκι!
    χρόνια σου πολλά

  12. January 7, 2009 7:54 pm

    πσσσσ καλά σκίζει η φωτογραφία!! πολύ κυρία και πόζα και πέρλα και μανικιουρ τριζατο και μαλλί…. όλα άψογα!
    φυσάς λέμε!! viva Despoinarion (γιατι ακούω viva la vida)🙂
    πάω να κοιμηθώ τώρα.
    φιλάκια και καληνύχτα

  13. vinumbonum permalink
    January 7, 2009 7:59 pm

    Τσικ,τσικ ομορφο το ταξιδι.

  14. January 7, 2009 8:03 pm

    @Penelope Ασε ερχομαι ιδρωμενη απο τη φωτια στα κλιματιστικα σου και θα αρπαξω καμια πουντα. χχχ

    @Καλημερα Χρυσα και καλη χρονια.

    @Σοφια Σημερα δε σταματησε, ευτυχως που το γυρισε απο παγο σε βροχη και γλυτωσαμε το πατιναζ.

    @Μαρκονη, και ελεγα τι χρειαζομαι, μπλογκοαγχολυτικα γαμωτο. Δε κανω πλακα, τα χρειαζομαι! Η φωτογραφια παρθηκε μολις ειχε αναψει το τζακι και δεν ειχε προλαβει ακομα να .. παρει..

    @Με νοημα. Ωραια εγω θα φαω τα καστανα κι εσυ τις παλιογλυκοπατατες. Δικαια μοιρασια. Καλημερα στο Τοκιο!

    @Φωτεινουλα κοντευει να με πιασει καταθλιψη απο τη σκοτεινια, τη συννεφια και το ασταματητο (εξω) τσικ.

    @μελισσουλα παραμετροποιησε τους, μπαγλαρωσε τους, με ταλαιπωρουν κι εμενα μερικοι. Καλα μιλαμε για πολυ μπλα μπλα εχτες.

    @Παναθηναιε καλε μου, να σας πω! Δεν εχω ψησει ποτε κρεατα στο τζακι, μονο καστανα. Φοβαμαι να μη λιγδωσω τον τοπο και μυρισει ο τοπος τσικνα. Μαλλον θα πρεπει να παρω κατι να βαζω το ταψι η το τσουκαλι, Ειμαι τελειως απαραδεκτη. Πολυ μου αρεσετε γιατι εισθε θορυβωδης τυπος. Θελω να δω τι θορυβο θα κανετε με την αυριανη μου αναρτηση.

    @Ιουστινακι Ευτυχως που με ακουσε ο μαγος των βαρομετρικων και μετετρεψε τα παγακια σε νερακι. Να σου πω, και να ερχοσουνα χτες οι πιθανοτητες ειναι να με εβρισκες να χουζουρευω παρεα με το βιβλιαρακι μου διπλα στη φωτια ποτε να βυθιζομαι ποτε να ξυπναω. Με βλεπει και ο Ερρικος ετσι και ερχεται και μαζευει τα λαπτοπ και τα βιβλια πριν χαλαρωσει η αγκαλια μου και γκρεμισουν. Με πιανει μια υπνηλια αυτες τις μερες απο τις 9 αλλο πραγμα. Γραφε γραφε, φιλακια βροχερα.

    @Ασπα μου μαλλον το θελαμε πολλοι κι εγινε

    @Κωστα Χρονια Πολλα και σε σενα και καλη χρονια. Ακομα καλυτερα ειναι η συντροφια παρεας διπλα στο τζακι.

  15. January 7, 2009 8:07 pm

    @μελισσουλα μερσι, ενσταντανε ντε λ’ ανέ νουβελ. Καληνυχτα σου και ονειρα γλυκα.

    @vinumbonum καλησπερα σου, τσικι τσικι ..τσουκ τσουκ φτασαμε στο τελος του παγο-ταξιδιου. Εσυ δεν εχεις μπλογκ ναι; η μαλλον δε ξερω εγω που βρισκεται! Καληνυχτα.

  16. panathinaeos permalink
    January 8, 2009 2:36 am

    δεσποιναριον η νεα φωτο σας ειναι πολυ αυστηρη και πολυ απομακρη! δεν σας εκφραζει ως εσωτερικον κοσμον καθολου! εισθε ερμητικα κλειστη και απροσωπη (ισως και λιγο κουρασμενη)
    παρακαλω να εξετασετε το ενδεχομενο να την αντικαταστησετε
    ευχαριστω για την ακροαση

  17. January 8, 2009 5:58 am

    Δέσποινα καλημέρα,χρόνια πολλά και καλά.
    Πέρασα τα Χριστούγεννα στο χωριό μου .Είχε τόσο χιόνι και τόσο κρύο με αποτέλεσμα να κάψουμε έναν τόνο ξήλα στο τζάκι .Ηταν όμως πολύ όμορφες και λευκές μέρες.
    Φιλιά

  18. January 8, 2009 8:54 pm

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε. Τι ωραιος τροπος να πειτε.. πως εισαι ετσι!! 😀 😀 😆 Επειδη εσεις ομως εισθε καλλιτεχνης και εχετε αλλο περσεψιον, λαμβανω σοβαρα υπ’ οψιν μου την εποικοδομητικη κριτικη και κλικ φερνω μια ο προχειρη σημερινη μεχρι να φρεσκαριστω λιγο. Παρακαλω .. τιποτις..

    @tamanitaria Δημητρα γλυκεια μου Καλη Χρονια, εκει στ γρεβενα με χιονακι θα πρεπει να ηταν αφατναστα ομοτφα. Κι εδω το τζακι καιει απο την ωρα που θα μπω στο σπιτι μεχρι αργα το βραδυ. Τα δε Σαββατοκυριακα ολη μερα. Σε φιλω!

  19. January 9, 2009 2:27 pm

    Κι εγώ παντρεμένος με το τζάκι μου είμαι (γλίτωσα από το άλλο είδος γάμου, για να παντρευτώ έναν περίδρομο άλλα πράγματα. Κάποτε θα γράψω και γι’ αυτά…

  20. January 9, 2009 9:45 pm

    Ε ολοι χρειαζομαστε κατι να ακουμπαμε, αγαπητο ηλιοτυπον. Το τζακι ειναι καλη συντροφια, η φωτια μιλαει.

Leave a Reply

