Skip to content

σε γαλαζιο φοντο

January 11, 2009

san_francisco0882

Καραβακια,  γεφυρες, γλαροι,  ζευγαρακια, φανοστατες και περα στο βαθος το Αλκατραζ.  Οι σημερινες φωτογραφικες αναρτησεις ερχονται μαζεμενες, γιατι ολες ειναι απο τη βολτα στην αποβαθρα 39.  Χωρισμενες σε τρια μερη για πρακτικους λογους ευχομαι να αποτελεσουν ενα χρωματιστο διαλειμμα για οσους επισκεφτουν το δεσποιναριον. Το δε δεσποιναριον σας ευχεται καλη εβδομαδα.

Οι στιχοι του Ι. Σουσση περιγραφουν τελεια εκεινη τη μερα.  Οπως εφιαχνα τις φωτογραφιες μου ηρθαν στο μυαλο.

Ήταν μια μέρα χλιαρή και βουρκωμένη
ακουαρέλα που πουλιέται έναν παρά
κι ύστερα έγινε μια νύχτα μεθυσμένη
με το φεγγάρι να τρελαίνει τα νερά

pc140089

15 Comments leave one →
  1. January 12, 2009 12:44 am

    Kαλή Εβδομάδα Δεσποινάκι τέλεια όλα αυτή η αρχιτεκτονική του είναι καταπληκτική! Το φεβρουαρίου αν τα βολέψω (δύσκολο βέβαια με τα σχολεία) θα είμαι εκεί😉 xx

  2. January 12, 2009 1:54 am

    καλημερα και καλη εβδομαδα.
    πρωινη μαααακρινη βολτα πρωι πρωι.
    ευχαριστουμε Δεσποιναριον
    φιλια καρυστινα

  3. January 12, 2009 2:44 am

    Good morning Despina.
    Have a very successful week!

  4. January 12, 2009 3:16 am

    Καλή εβδομάδα Δεσποινάκι!!!
    Το γαλάζιο είναι πάντα ωραίο…Και εγώ βλέπω από δω από κάτω μπόλικο, και μου φτιάχνει τη διάθεση.

  5. January 12, 2009 4:14 am

    “Κι όταν φυσήξει μελτεμάκι και με ρίξει
    βελόνα στ’ άχυρα και σπίθα στο σωρό
    τότε του μπάρμαν η πετσέτα θα στραγγίξει
    όλα τα δάκρυα και θα ’ρθω να σε βρω…”

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Να περνάς έτσι όμορφα πάντα και με γαλάζια αλλά και με τα γκρίζα…

    Φιλιά πολλά για να ‘χεις απόθεμα!

  6. January 12, 2009 7:08 am

    Καλή εβδομάδα αγαπητή Δέσποινα.
    Ευχαριστούμε για διαδικτυακή “θαλασσινή αύρα” που φέρνουν οι φωτογραφίες σου, αναμεμειγμένη με μυρωδιά από μαγειρεμένες καβουροδαγκάνες και εικόνες μιας “χλιαρής (?) και βουρκωμένης μέρας”.

    Να’ σαι πάντα καλά,

    Φιλικά,

  7. January 12, 2009 11:19 am

    Πρώτη φορά που δε ζηλεύω!! Όχι πολύ τουλάχιστον!! Χαχα!! Μόλις γυρίσαμε από Σπέτσες!!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες, αλλά πιο ωραία τα στιχάκια!!

    Τρελοτουρίστρια

  8. January 12, 2009 12:42 pm

    “‘ Ενα και δυο μετράααω τα κύματα
    έγια μόλα έγια λεεεέσααα…..
    ;-))))

    Καλή σου εβδομάδα, πολύ όμορφη ανάρτηση.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  9. January 12, 2009 2:22 pm

    Αγαπημένη μου,
    Δεν ξέρω τί να πρωτοδιαλέξω! Το λιμάνι, τον ουρανό, τα πλοία, την καλοκαιρία ή τα ψαρικά! Ακουσες τον Αθηναίο και μας πήρες τα μυαλά! Πρέπει οπωσδήποτε να διοργανώσετε τα τούρς στη δυτική ακτή εσύ και ο Αθηναίος. Εγώ θα έρθω αλμπρατσέτα με τη Δαφνούλα!!!( να μην κάνω και τόσο τουρίστρια)
    Εδώ τάχει τα τρελλά του μπιλοζίρια(έπονται και χειρότερα) γιατί έρχεται αρκτικό ψύχος, ειδικά απο τον βόρειο Καναδά. Στο σταυτό μας έχει χτυπήσει!!! Λέω να μη βγάλω την ανάρτηση του χιονιού γιατί συνεχίζει να είναι εντελώς επίκαιρη λέμε!

  10. January 12, 2009 3:02 pm

    πωπωω ξεποδιαριάστικα σήμερα🙂
    ευτυχώς που προλάβα και γύρισα πριν νυχτώσει και βάλει ψύχρα γιατί εμένα ο σκούφος δε μου πάει πφφφ
    φιλάκιααα και θενκς φορ δε τουρ

  11. January 12, 2009 5:38 pm

    Πολύ εντυπωσιακό το Αλκατράζ… Έχω δει όλες τις ταινίες που το συμπεριλαμβάνουν. Πήγατε να το επισκεφτείτε ή δεν έχει ενδιαφέρον;

  12. January 12, 2009 7:56 pm

    @Πηνελοπη καρδουλα να τα βολεψεις, θα μου πεις εκει δεν ειναι Μπαθ με την γιαγια πιο κει! Χμμ.. να σου ελεγα να φωναξεις τη θεια Ευταλια; Αστο! Κοιτα βολεψε τα. Παντα γλυκο το κλιμα, αλλα εσυ μαλλον θελεις να ξεφυγεις απο τα λιοπυρια! χχχ

    @venceremos Χαιρομαι που περπατησες λιγο μαζι μου. Καλη εβδομαδα.

    @Σοφια Θενκιου νταρλινγκ!

    @Λιλακο Ηρεμει το γαλαζιο, και ετσι απεραντο που γινεται φυσικο ειναι να προκαλει αισιοδοξια.

    @ ΜΗΘΥΜΝΑΙΟΣ
    Καλως ορισες παλι στην Αθηνα, αυριο θα σου βαλω ολο το τραγουδακι. Φιλια κι απο μενα.

    @Ιρλανδε Κι εσυ να εισαι καλα Ιρλανδε μου και καλη σου εβδομαδα.

    @τρελλοτουριστρια, τωρα με κατατροπωσες, σου δινω ειρηνικο, μου δινεις Αιγαιο; σου δινω και καβουροδαγκανες, μου διμεις ενα μπαρμπουνι;

    @γλαρενια, εμ σε ολους τους γλαρους αρεσει η θαλασσα, και ξερεις ποσους εχει εκει; Φιλια.

    @Ιουστινακι ο Παναθηναιος ειναι απο τους πιο αγαπημενους φιλους, μπορω να του χαλασω χατηρι, φαινεται ομως οτι παλι ταξιδευει .. δε πειραζει θα τα δει μαζεμενα. Την αναρτηση του χιονιου αστην ειναι πραγματικα επικαιρη. Η μηπως να φερεις κανενα ηλιο ηλιατορα να τα ξορκισουμε ολα αυτα; Φιλακια.

    @μελισσουλα, εγω επειδη εχω δει το προφιλ σου και το αν φας σου , λεω οτι σου παει ο σκουφος! Πολλοι σκουφοι θα θελαν να κατσουν στο κεφαλακι σου. Που ετρεχες; Φιλακια.

    @Ασπα οχι μτια μου δε πηγαμε στο Αλκατραζ.

  13. January 13, 2009 5:01 am

    τι που έτρεχα καλε? μαζί σου στο Σαν Φρανσίσκο :p
    Φιλακια

  14. panathinaeos permalink
    January 13, 2009 8:46 am

    ειμαι πανευτυχης που τα βλεπω ολα αυτα, αλλα και βιαστικος, σε χιονοσκεπη βαλκανικη πολη με πολυ κρυο…
    οι εικονες του Σαν Φρανσισκο αποτελουν φαρμακο για την περιπτωση μου και ευχαριστω θερμα το Δεσποιναριον που για μια ακομη φορα ειναι αστειρευτη!
    η τιμητικη προσκληση να συνοδευσω ομαδα διακεκριμενων ελληνιδων και ελληνων σε ταξιδι στη δυτικη ακτη ειναι για μενα προσταγη!
    στη διαθεση σας και φορωντας δεκαπεντε σκουφους, για να μπορω να πεταω οσους θελω σε στιγμες ενθουσιασμου!

  15. January 13, 2009 6:50 pm

    @Παναθηναιε, το φανταστηκα οτι θα εισαι στα ξενα η καθ’οδον. Περνα τωρα καλα και οταν επιστρεψεις με το καλο και με την ησυχια σου τα βλεπεις. Σε βλεπω οντως πετας τη σκουφια σου για πουλμανακια και χαβαλε!

Leave a Reply

